Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01535 Информатика в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Информатиканы жаңартылған оқытудағы педагогикалық кәсібилік
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында магистранттар информатиканы жаңартылған оқыту аясында информатика оқытушысының кәсіби дамуының әдістері мен тәсілдері туралы түсінік алады. Курста: кәсіби, ғылыми және практикалық қызметте жаңа АКТ, Smart -, STEM - және білім беру технологияларын пайдалану мүмкіндіктері; дәстүрлі және ақпараттық технологиялардың өзара байланысы; оқытушының жалпы мәдениетінің жоғары деңгейі бар кәсіби білім, пән контентінің жаңартылуына және АКТ-ның даму перспективаларына байланысты информатика мұғалімінің өздігінен білім алу тәсілдері қаралатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми жобаларды жоспарлау
    Несиелер: 3

    Курсты оқу барысында магистранттар ғылыми-зерттеу жұмысы, ғылыми ізденістің ерекшеліктері, зерттеулер жүргізу, ғылыми болжамдарды тексеру, заңдылықтарды, ғылыми жалпылама тұжырымдар мен негіздемелер туралы түсінік алады, өзіндік зерттеулер жүргізуді және нәтиже алу үшін ғылыми тәсілдерді қолдануды үйренеді, ғылыми жұмысты жоспарлаудың және алынған нәтижелерді талдаудың практикалық дағдыларын алады; ғылыми болжау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми қызметтің мазмұны, ғылыми танымның әдістері мен формалары, ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістері, танымның қазіргі теориясындағы проблемалар,әлеуметтік, психологиялық және педагогикалық зерттеулердің ерекшеліктері туралы түсінік алады. Курс барысында магистранттарда ғылыми ойлау дағдылары; ғылыми таным әдіснамасы саласындағы дағдылар мен біліктер; кәсіби қызмет саласында өзіндік ғылыми зерттеулерді және ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларына, педагогикалық идеяларға талдау жүргізеді; жоғары білім беруді дамытуды болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби менеджмент
    Несиелер: 3

    Магистранттар басқарудың практикалық мазмұны мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешені қалыптасады, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдылары, басқару жүйелерін талдау және оларды жобалау. Магистранттар негізгі салаларда, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорынды жоспарлау және басқару мәселелерінде басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • IT курс мазмұнын құрудың CLIL технологиясы
    Несиелер: 3

    Бұл курс барысында CLIL пәндік-тілдік біріктірілген оқытудың мәні, қағидаттары, әдістері, технологиялары қарастырылады (Content and Language Integrated Learning), оны информатиканы оқытуда қолдану мүмкіндіктері бар. Бұл курс барысында CLIL пәндік-тілді кіріктіріп оқытудың мәні, принциптері, әдістері, технологиялары, оны информатиканы оқытуда қолдану мүмкіндіктері қарастырылады; CLIL тұжырымдамасы бойынша оқыту үлгілерінің ерекшеліктері, кіріктірілген оқытудағы бағалау принциптері мен критерийлері. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистранттарда 4С мүмкіндіктеріне (контент, когнитивтік мүмкіндіктер, коммуникация және мәдениет) негізделген қазіргі заманғы педагогикалық құралдарды пайдалана отырып, информатика бойынша сабақтарды ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу, CLIL технологиясын пайдалана отырып, IT курстардың мазмұнын жасау дағдылары, кәсіби қызметте шет тілін пайдалану дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы ұғымдарды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару барысындағы әртүрлі жағдаяттардың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Топтарда жұмыс жасай отырып, топпен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау, даулы жағдайларды шешу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты инновациялық үрдістерді зерттеу туралы білім мен оның әдіснамалық негіздерін игеру, зерттеудің жалпы ғылыми әдістері негізінде ғылыми көзқарастың мәнін ашу, сондай-ақ магистранттарда инновацияларды басқару саласында тиімді шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар жобаларды басқаруды меңгереді, теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді, инновациялық ортаға бейімделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өндірістік менеджмент
    Несиелер: 3

    Осы курсты зерделеу барысында магистральдар ұйымды басқару жүйесіндегі өндірістік менеджменттің рөлі туралы түсінік алады; бизнес-процестер мен кәсіпкерлік қызметтің даму негіздерін, инновациялық жобаларды басқару ерекшеліктерін; өндірістік процестердің түрлерін, кәсіпорынның өндірістік құрылымын құру принциптерін, өндірістік және бизнес-процестерді ұйымдастыру әдістерін, өндірістік қызметті болжау, жоспарлау әдістерін үйренеді. Курсты оқыту нәтижесінде магистранттар кәсіпорынның өндірістік қызметімен байланысты басқарушылық шешімдер қабылдау саласында практикалық дағдыларды меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесінің заманауи мәселелері
    Несиелер: 3

    Курсты оқу барысында магистранттар жалпы білім беру жүйесіндегі міндетті оқу пәні ретінде информатиканы оқытудың заманауи әдістемелік жүйесі туралы түсінік алады. Курста информатика бойынша мектеп оқулықтарының сапасын бағалаудың әдістемесі мен критерийлері; мектептегі информатика бойынша білім беру процесін жоспарлау ерекшеліктері; бастауыш мектепте "цифрлық сауаттылықты" оқыту ерекшеліктері, негізгі мектепте информатика курсы, информатика бейіндік курстары қарастырылады. Информатика саласындағы оқушылардың оқу жетістіктерін тексеру және бағалау ерекшеліктері; оқушыларды олимпиадаларға дайындау және информатика бойынша жобаларды қорғау; мектеп информатикасының даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 3

    Курс магистранттардың өзіндік ғылыми ізденіс дағдыларын қалыптастыруға, ғылыми проблеманы сараптау мен талдауға, оны шешу жолдарын анықтауға бағытталған. Пәнді зерделеу барысында теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасы қаралатын болады, инновациялық қызмет проблемаларына, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізуге және тиімділігін бағалауға ерекше назар аударылатын болады. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар ғылыми зерттеудің тақырыбын, мақсаты мен міндеттерін, қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау; теориялық және эксперименттік зерттеулерді талдау; зерттеу нәтижелерін тіркеу және қорғау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Техникалық және кәсіптік білім беретін оқу орындарында информатиканы оқыту әдістемесінің ғылыми негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында магистранттар техникалық және кәсіптік білім беретін оқу орындарының оқу жоспарындағы информатика курсының орны; техникалық және кәсіптік білім беретін оқу орындарында информатиканы оқыту әдістемесінің ғылыми негіздері мен ерекшеліктері туралы түсінік алады. Курс шеңберінде: информатика курсының мазмұны мен құрылымы, оның басқа пәндермен өзара байланысы,теориялық және практикалық оқытудың байланысы; көптілді және мобильді оқытудың ерекшелігі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, техникалық ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
    Несиелер: 3

    Курс барысында білім беруді ақпараттандырудың тұжырымдамасы мен теориялық аспектілері, қазіргі қоғамдағы білім беруді ақпараттандырудың рөлі мен орны, білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолданудың мәні, мақсаттары, міндеттері, принциптері, құралдары, тәсілдері мен әдістемесі, білім беруде қазіргі заманғы АКТ-ны қолдану мүмкіндіктері; АКТ қолдану арқылы педагогикалық мәселелерді шешудің әдістері мен құралдары. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар интерактивті оқытуды ұйымдастыру дағдыларын меңгереді; кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатиканы оқытудың сабақтастығы мәселелері
    Несиелер: 3

    Пәнді оқыту барысында магистранттар қарастырады: мектепте және ЖОО-да Информатиканы оқытудағы сабақтастықтың түсінігі мен мәнін, оның теориялық және практикалық алғышарттарын; мектепте және ЖОО-да информатиканы оқытудағы мақсаттарды, міндеттерді, әдістерді, нысандарды, құралдарды, қағидаттарды қарайтын болады. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистранттарда информатика пәнін оқыту бөлімдерінде сабақтастық жүйесінің мазмұндық компонентін құру, сабақтастық қағидатын сақтай отырып, IT-пәндер бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу үшін оқыту мақсаттарын, міндеттерін, әдістерін қолдану, оқу курсының бөліктері арасында қажетті байланысты және оқытудың әртүрлі кезеңдерінде оның дұрыс арақатынасын белгілеу дағдылары қалыптастырылатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқыту нәтижесінде магистранттар информатиканың педагогикалық білім жүйесіндегі, жоғары мектептегі білімді ақпараттандырудың жалпы үдерістеріндегі рөлі мен орны туралы; пәндік даярлық пәндерінің жүйесі ретінде информатика құрылымы туралы; даярлаудың бейінді емес бағыттарында информатиканы оқытудың ерекшеліктері туралы; білім беруді ақпараттандырудың негізгі базалық құралдары туралы түсінік алады. Курс барысында магистранттарда: жоғары оқу орындарында информатиканы оқыту әдістемесі саласындағы құзыреттер; оқыту модельдерін әзірлеу дағдылары қалыптасады; білім алушылардың оқу материалын меңгеруін жүйелендіру және бақылау үшін IT технологияларды қолдану; кәсіби қызметтің педагогикалық, әдістемелік және ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары деңгейлі тілдерде бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі заманғы технологиялар мен бағдарламалау әдістерінің теориялық негіздерін, бағдарламаларды құрудың практикалық мәселелерін, сонымен қатар негізгі алгоритмдік конструкцияларды және оларды жоғары деңгейлі тілде жүзеге асыруды қарастырады. Курс жоғары деңгейдегі тілдің мүмкіндіктері туралы толық түсінік береді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда пәндік саладағы мәліметтерді өңдеу есептерін шешу және бағдарламалау алгоритмдерін құру дағдылары қалыптасады; бағдарламаны сынақтан өткізу жобаларын әзірлеу; тестілеу және жөндеу бағдарламаларын орындау; бағдарламалық құжаттаманы құрастыру және т.б. үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бұлтты технологиялар негіздері
    Несиелер: 5

    Курс бұлтты есептеулер архитектурасының мәселелерін, білім беру жүйесіне арналған «бұлттық» қызметтерді жобалау тәсілдерін, деректерді сақтау процесін (реляциялық және реляциялық емес деректер қоймалары), желіні құруды, бұлтты қызметтерді стандарттау және сертификаттауды, процесті зерттеуге бағытталған. e-learning жүйесінде «бұлттық» платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеу, сонымен қатар бұлтты сақтау пайдаланушысын басқару, бұлттық есептеулер ортасын дамыту.Магистранттар Microsoft, Amazon, Google жетекші бұлттық платформалары; бұлтты есептеу модельдерінің және қолданыстағы бұлттық платформалардың негізгі артықшылықтары, артықшылықтары мен кемшіліктері туралы түсінік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Электрондық үкімет және ашық мәліметтер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттар электрондық құжат айналымы, ақпараттық жүйелер мен компьютерлік деректер қорын пайдалана отырып, электрондық мұрағатпен және электрондық үкіметпен жұмыс істеу; ақпаратты құру, қабылдау, сақтау, беру және түрлендіру процестері; қазіргі заманғы электрондық құжат айналымы жүйелерінің сипаттамалары, қоғамды ақпараттандыруды дамытуда электрондық құжат айналымын құру мен жұмыс істеудің маңыздылығы; мемлекеттік және жергілікті өзін-өзі басқару органдарында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану мүмкіндіктері туралы білімдерін дамытады. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар электрондық құжаттарды, мәліметтер қорын құру, өңдеу және олармен жұмыс істеу дағдыларын; деректерді басқару дағдыларын; кәсіби және басқарушылық міндеттерді шешу үшін АКТ құралдарын пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Параллель есептеулер кластері
    Несиелер: 3

    Осы пәнді оқу барысында магистранттар параллельді бағдарламалау саласында білім алады; параллельді есептеулер кластерінің параметрлерін, параллельді есептеуіш жүйелерді құру принциптерін, параллельді есептеулердің тиімділігін талдау үшін параллельді алгоритмдер мен бағдарламалардың математикалық модельдерін қарастырады; заманауи операциялық жүйелердің төмен деңгейлі мүмкіндіктері және олардың негізінде құрылған параллелизмді қамтамасыз ететін жоғары деңгейлі құралдар, параллель бағдарламалау модельдері мен тілдері, параллель бағдарламаларды әзірлеу тәсілдері (MPI, HPF, OpenMP, OpenMP+MPI және DVM); параллель есептеулердің тиімділігін бағалауды анықтау дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатика саласындағы педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістері
    Несиелер: 5

    Курсты зерделеу нәтижесінде магистранттарда ғылыми педагогикалық зерттеу әдіснамасы саласында ұғымдық аппарат және жүйеленген ұсыныс қалыптастырылатын болады. Курс барысында қазіргі заманғы ғылыми білімді құрудың негізгі тәсілдері, қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық зерттеулердің проблематикасы, информатикадағы психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдістерінің әдістері, әдістемелері, ерекшеліктері мен типологиясы қаралатын болады. Магистранттар информатика саласындағы педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін сараптау және ұсыну кезінде ғылыми аппаратты пайдалануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі Smart технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс барысында магистранттар мыналарды қарастырады: білім беру парадигмасы ретінде Smart-оқыту түсінігі, мәні және принциптері; Smart-білім берудің мақсаттары, негізгі принциптері мен үлгілері; Smart білім беру және Smart технологиялардың заманауи моделінің ерекшеліктері; оқу үдерісін жүзеге асыру үшін ақпараттық Smart-технологияларды қолдану мүмкіндіктері мен жолдары. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар Smart технологияларды пайдалана отырып, информатика бойынша оқу үдерісін құру дағдыларын қалыптастырады; кәсіби қызметте және өзін-өзі тәрбиелеуде Smart-технологияларды қолдану дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім онлайн-платформалары
    Несиелер: 3

    Аталған пәнді оқу барысында магистранттар Қашықтықтан оқытуға арналған цифрлық білім беру платформаларының міндеттерін, құрылымын, негізгі элементтерін, мүмкіндіктерін, артықшылықтары мен кемшіліктерін қарастырады. Олар жұмыс дағдыларын игеріп, білім беру процесінде танымал білім беру платформаларын қолдануды үйренеді: Bilimland, MOODLE, Google, Canvas, Classroom, Coursera, Twig-bilim.kz, Univer, Platonus және т.б. Мұғалімнің немесе студенттің жеке кабинетін, білім қорын, мониторинг пен аттестацияға арналған әртүрлі модульдерді, интерактивті өзара әрекеттесуді, жоспарлау мен ескертуді, статистиканы жинауды және басқару жүйелерін құруды және пайдалануды үйренуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көпдеңгейлі клиент-сервер технологиялары
    Несиелер: 5

    Курсты зерделеу барысында көп деңгейлі клиент-сервер архитектурасында қосымшаларды әзірлеу технологиялары, әдістері, принциптері, міндеттері мен әдістері, RAD жүйелерін және қазіргі заманғы ДҚБЖ негізінде клиент-сервер қосымшаларын жобалау және құрудың реті мен кезеңдері. таратылған қосымшаларды құрудың соңғы технологиялары мен интернет-қосымшаларды құру технологиялары қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар көп деңгейлі клиент-сервер бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің жаңа ақпараттық технологияларының негіздері, көп деңгейлі клиент-сервер бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, ұйымдастыру, тарату және монетизациялау ерекшеліктері туралы білім алады, IDE жазу коды, жобаларды басқару жүйелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Граф теориясында оқыту мазмұнын құру әдістемелік негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында оқытудағы модельдеудің теориялық негіздері, модель және модельдеу ұғымы, модельдеу модельдері мен түрлерін жіктеу, графтар көмегімен модельдеуді іске асырудың технологиялық тәсілдері, оқытуда графтар теориясы әдістерін қолдану ерекшеліктері, информатика курсында графтар негізінде модельдеудің әдістемелік жүйесінің мазмұны мен құрылымы қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар математикалық әрекеттерді модельдеу арқылы информатиканы оқыту процесін ұйымдастыру дағдыларын, оқыту мазмұнын құруда графтар теориясының әдістері мен алгоритмдерін қолдану дағдыларын, информатиканы оқытуда графтардың көмегімен модельдеудің әдістемелік жүйесін құру дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі инновациялық процестер
    Несиелер: 5

    Пәнді зерделеу барысында "инновация" және "инновациялық процесс" ұғымдарын айқындау тәсілдері, білім берудегі инновациялардың ұғымы мен мәні, әлеуметтік - педагогикалық ортадағы өзгерістегі инновациялық қызметтің рөлі, білім беру жүйесіндегі инновациялар проблематикасы, Инновациялық процестерді басқару ерекшеліктері қаралатын болады. Курс сондай-ақ инновациялық мәдениет пен инновациялық ойлауды қалыптастыруға, білім беру жүйесінің тиімді жұмыс істеуін құру үшін инновациялық проблемалар саласында бағдарлай білуге бағытталған, сондай-ақ магистранттарда инновациялық технологияларды пайдалану арқылы білім беруді жаңғырту саласында базалық кәсіби құзыреттіліктің қалыптасуына ықпал ететін болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мультимедиялық орталарда бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында магистранттар мультимедиялық орталардың негіздері мен негізгі анықтамалары; JUCE мультимедиялық ортасы; JUCE туралы негізгі және жалпы ақпаратты, кітапхананы алу және орнату жолын қамту; JUCE бағдарламасын іске қосу және қосымшаларды жасау; JUCE кітапханасы, JUCE құрамдас моделін пайдаланатын бағдарлама құрылымы, сонымен қатар компоненттердің жалпы қасиеттері; өзіндік құрамдастарды дамыту; компоненттердің визуалды дизайны; мәтіндік, цифрлық және иерархиялық ақпаратты енгізу және көрсету компоненттері туралы түсінік алады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар қолданыстағы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, мультимедиялық ақпаратты өңдеу дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік ақпараттық ресурстар
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру барысында магистранттар мыналарды қалыптастырады: ақпараттық қызметтердің заманауи нарығына ақпараттық ресурстарды алу, сақтау, беру және пайдаланудың ақпараттық процестері туралы тұтас көзқарас. Мемлекеттік ақпараттық саясаттың мәселелері мен келешегі қарастырылады; мемлекеттік ақпараттық ресурстарды қалыптастыру және тарату ерекшеліктері, ақпараттық ресурстарды пайдаланудың құқықтық аспектілері; Web-серверге қойылатын заманауи талаптар туралы түсінік қалыптасты. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар бетті белгілеу тілін (HTML, JavaScript) пайдалана отырып, Web-беттер мен веб-серверлерді құрудың заманауи технологияларын, веб-серверлерді басып шығару және тіркеу және қолдау әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мобильдік қосымшаларды программалау
    Несиелер: 5

    Курс Android немесе IOS платформаларында мобильді қосымшаларды пайдалануды, қосымшаларды дайындау әдістері мен тәсілдерін оқытуға, мәліметтер базасының сілтемелері бар мобильді қосымшаларды бағдарламалауға бағытталған. Магистранттар мобильді құрылғылар түсінігі, iOS және Android операциялық жүйелерінің мүмкіндіктері мен функционалдығы туралы түсінік алады. Үлгіні қарау контроллері; пайдаланушы интерфейсі және оның мобильді құрылғылардағы үлгілері; Windows Phone операциялық жүйесі, қызметтері, мазмұн провайдерлері, әртүрлі құрылғыларда сенсорлықпен жұмыс істеу мүмкіндіктері; кескінді, дыбысты және бейнені өңдеудің жолдары, технологиялары мен әдістері, мобильді қосымшаларды оңтайландыру; қолданбаларды жариялау және мобильді құрылғылардың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауқымды деректерді басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттар «деректер», «ақпарат», «білім» ұғымдары; мәліметтерді ұсыну формалары, типтері мен түрлері туралы; үлкен деректердің (Big Data) түсінігі, мәні, негізгі ерекшеліктері, олардың аналитикалық және зерттеу мәселелерін шешудегі рөлі; үлкен деректермен жұмыс істеуге арналған бағдарламалық және аналитикалық платформалар, визуалды модельдеу тілдері; Data Mining технологиялары және оларды қолданбалы пакеттерде енгізу; желілік технологиялар Data Mining туралы түсінік алады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар үлкен деректерді сақтау және өңдеу технологияларын қолдану дағдыларын; үлкен деректерді талдау үшін заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беруде IT жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Курс магистранттарға жұмысты оңтайландырудың негізгі тәсілдері, білім берудегі IT жобаларды басқару ерекшеліктері; IT жобаларды басқару әдістерін оқу; қазіргі заманғы жобаларды басқару әдістерінің мүмкіндіктері мен шектеулері, осы құралдар жинағын нақты білім беру ІТ жобасының мазмұны мен ортасының қажеттіліктеріне бейімдеу әдістерімен танысуға мүмкіндік береді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар MS Project бағдарламасын қолдану дағдылары; технологиялық процеске сәйкес жобаны жоспарлау және басқару дағдылары; жобаны кезең-кезеңімен әзірлеу және егжей-тегжейлі көрсету, уақыт пен еңбек шығындарын есептеу, жоспарды оңтайландыру дағдылары; Microsoft Office Project көмегімен жобаның ағымдағы жағдайын және барысын талдау дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мобильді оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында магистранттар мобильді оқыту туралы, оны оқу үдерісін ұйымдастыру, оқу мақсаттарына жету, мектеп жүйелерін тиімді басқару, оқытушы мен студенттер арасындағы өзара әрекеттесуді жақсарту үшін пайдалану мүмкіндіктері туралы түсінік алады. Магистранттар білім беру ресурстарына қол жеткізуді, басқа пайдаланушылармен байланысуды, сыныпта және одан тыс мазмұнды құруды үйренеді. Курсты оқу барысында мобильді жүйелерді дамыту үшін Android және IOS платформаларының мүмкіндіктері де қарастырылады, пайдаланушы интерфейстерін құру, оларды оқу процесін ұйымдастыруда қолдану практикалық дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Программалаудың есептік ойлауды дамытуға тигізетін семантикалық әсері
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқып-үйрену барысында компьютерлік ойлауды зерттеу тәсілдерінің әртүрлі концепциялары қарастырылады, мысалы, тұлғалық, жүйелік-әрекеттік, функционалдық-генетикалық, психофизиологиялық, психометриялық, когнитивті, ақпараттық және т.б. Магистранттарда компьютерлік ойлауды дамытудың тұтас жүйесі, оның ішінде ойлауды дамытуға бағдарламалаудың семантикалық әсерінің әдістемелік негіздемесі; үздіксіз бағдарламалауды оқыту моделі; есептеуіш ойлаудың даму деңгейлерін бағалау әдістемесі және есептеуіш ойлауды дамытуды ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету туралы түсінікті оқып үйренеді. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттарда компьютерлік ойлауды зерттеу саласында ғылыми-зерттеу құзыреттіліктері қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Web-платформада электрондық оқыту
    Несиелер: 5

    Бұл курста білім беру ортасының тұжырымдамасы қарастырылады; ақпараттық-білім беру ортасының мәнін, міндеттерін, сипаттамаларын, принциптері мен үлгілерін; білім беруде телекоммуникациялық желілерді пайдалану ерекшеліктері; білім беру мен оқытуда қазіргі заманғы интернет-платформаларды пайдаланудың функциялары мен әдістерін;сабақтарды, тапсырмаларды, оқу материалдарын әзірлеу ерекшеліктері және электронды оқытуды бағалау критерийлері; информатиканы оқытуда электрондық Web-платформаларды құру және пайдалану әдістері мен құралдары, веб-платформаларды пайдалану кезінде оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудың әдістері мен формалары. Пәнді оқу барысында магистранттар заманауи ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, оқу процесін ұйымдастыру дағдыларын; қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудің электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарын әзірлеу және пайдалану
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында магистранттар бағдарламалық және аппараттық есептеу жүйелерін пайдалана отырып, Интернетте ақпаратты құру және өңдеудің заманауи әдістері мен құралдары туралы түсінік алады; оқу электрондық басылымдарымен жұмыс; оқу үдерісінде бейне ақпараттарды пайдалану бойынша бейнедәрістер, бейнероликтер және әдістемелік ұсыныстар әзірлеу; ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың негізгі ұғымдары қарастырылады, курсты бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану мүмкіндігі және оның әдістемелік мүмкіндігі, оқу электронды басылымдары мен интернет ресурстарын құру құралдары; цифрлық оқу материалдарын әзірлеу әдістемесі, оқу материалын ұсыну принциптері. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар білім беруде электрондық оқу басылымдарын, интернет ресурстарын әзірлеу және тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейнедәрістер және бейнебаяндар жасау практикумы
    Несиелер: 3

    Бұл курс барысында магистранттар бейнедәрістер мен бейнеклиптерді дайындау үшін бейне өңдеуді ұйымдастыру және жұмыс істеуі туралы негізгі білім алады; YouTube пен арнайы сервистерді пайдалану туралы базалық білім алады; синхронды оқу іс-шараларының (вебинарлардың, бейне консультациялардың) жазбасы ретінде, оқытушының тыңдаушымен синхронды жеке өзара әрекеттесу тәсілі ретінде, кез-келген визуализацияның (timeline) уақытша координаттарын белгілеу тәсілі ретінде оқу видеосы. Пәнді оқыту нәтижесінде магистранттарда бейнемонтажды жасау, редакциялау, сақтау, күйге келтіру үшін бейне технологияларды пайдалану мүмкіндіктері туралы түсінік, бейнемонтаждың әртүрлі салаларындағы міндеттерді шешу үшін ақпараттың әртүрлі цифрлық түрлерін қолдану дағдылары қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Робототехника негіздерін оқытудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Курс әртүрлі есептерді шешу үшін роботтарды құрастыру, модельдеу және бағдарламалау арқылы робототехника саласындағы білім, дағдыларды қалыптастыру және инженерлік жүйелерді жобалау негізінде оқытудың теориясы мен тәжірибесін қарастырады. Пәнді оқу процесінде магистранттар робототехниканы дамытудың негізгі кезеңдері; жылжымалы роботтардың конструкцияларының ерекшеліктері мен механикалық құрамдас бөлігі; орталық басқару блогы мен электромеханикалық жетектердің мақсаты мен жұмыс істеу принциптері; жылжымалы роботтардың сенсорларының мақсаты мен жұмыс істеу принциптері; мобильді роботтарды бағдарламалаудың негізгі принциптері туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Виртуалды білім беру жүйелерін құру және қолдану
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында магистранттар интерактивті қосымшалар туралы, мәтіндік-графикалық және мультимедиялық қосымшалардың мүмкіндіктері, оларды оқу процесінде қолдану туралы түсініктерін қалыптастырады; білім беру виртуалды жүйелері мен қосымшаларын жобалау және әзірлеу принциптері туралы; виртуалды білім беру жүйелерін жобалау, әзірлеу және пайдаланудың әдістемелік және технологиялық тәсілдері туралы; аралас және виртуалды шындық ұғымдары, виртуализацияны жүзеге асыруға мүмкіндік беретін құрылғылар түрлері туралы; виртуалды білім беру жүйесін енгізудің техникалық құралдары мен технологиялары бойынша. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар гипермәтіндік технологияны қолдана отырып оқу материалын құрылымдаудың, педагогикалық және технологиялық сценарийлерді құрудың; виртуалды білім беру жүйелерін әзірлеу мен қолданудың практикалық дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқу процесінде сандық білім беру ресурстарын жобалау
    Несиелер: 3

    Курс барысында білім беру қызметінде цифрлық медиа-контентті жобалау, әзірлеу және пайдалану қағидаттары, құралдары, тәсілдері; білім беруді ақпараттандыру әдіснамасы, білім беру мекемесін ақпараттандыру процесі; білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, пәндік білім беру ортасын және білім беру процесін жобалаудың теориялық-әдіснамалық негіздері қаралатын болады; білім беру процесін қолдаудың заманауи электронды құралдары және оларды дәстүрлі оқу-әдістемелік материалдармен біріктіру әдістері. Пәнді оқыту нәтижесінде магистранттар инновациялық әдістердің, технологиялардың (оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық) әдістемесі мен кешенін меңгереді, білім беру процесін іске асырудың нысандары мен құралдары туралы түсінік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру ортасындағы визуализация технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу процесінде магистранттар білім беру ортасын визуализациялау технологиясының негізгі компоненттерін қарастырады: оқу білімдерінің кешендері; оларды көрсетудің көрнекі тәсілдері; ақпаратты берудің көрнекі және техникалық құралдары; оқу процесінде көрнекі ойлауды қолдану мен дамытудың психологиялық әдістерінің жиынтығы. Курс виртуалды, толықтырылған және аралас шындық туралы негізгі ақпарат, негізгі түсініктер, осы технологиялардың өзектілігі мен болашағы туралы түсінік береді; арнайы бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жасанды интеллектті жобалау
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу барысында магистранттар жасанды интеллект теориясының теориялық және практикалық ережелері туралы; жасанды интеллектті жобалаудың принциптері, әдістері мен технологиялары туралы; жасанды интеллектте DataScience технологияларын қолдану мүмкіндіктері туралы түсінік алады. Пән шеңберінде мыналар ашылады: жасанды интеллектті жобалаудың әртүрлі типтерін, белгілі бір қолдау түрлерін және стандартты кезеңдерін жобалау әдістемесі; AI жүйелерінің теориялық негіздері, бейнелеу модельдері мен білімді өңдеу әдістері, табиғи тіл интерфейсінің принциптері, үлгіні тану және сөйлеу синтезі. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар проблеманы қою кезеңінен бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізуге дейінгі жасанды интеллектті жобалау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп курсы информатикасының есептерін шығару практикумы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттар әдістемені қарастырады және Python бағдарламалау тілінің негізгі операторларын пайдалана отырып, мектеп информатика курсында берілген есептерді шешуге арналған бағдарламаларды құру дағдыларын меңгереді. Курсты оқу барысында магистранттар күрделі типтерді (жол, тізім, функция, сөздік және т.б.) сызықтық, тармақталған, циклдік алгоритмдерді қолдану арқылы түрлендіру тапсырмаларын; программалау технологияларының құрылымдық және объектілі-бағытталған түрлерінің ерекшеліктерін ескере отырып, Python тілінде Windows үшін күрделі жобаларды құру тапсырмаларын қарастырады. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар мектеп информатика курсының тапсырмалары деңгейінде (соның ішінде күрделілігі жоғарылағанда) кезең-кезеңімен егжей-тегжейлі көрсету әдісін қолдана отырып, құрылымдық тәсіл негізінде алгоритмдерді әзірлеу және сипаттау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мультимедиялық бағдарламалық құралдар
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында магистранттар қазіргі заманғы бағдарламалық мультимедиалық құралдар, олардың жіктелуі туралы; мультимедиалық қосымшаларды қолдану салалары туралы, мультимедиалық өнімдерді өңдеу кезеңдері, әдістері, бағдарламалық және аспаптық құралдары мен технологиялары, оларды кәсіби және әлеуметтік-экономикалық міндеттерді шешу үшін қолдану мүмкіндіктері туралы білім алады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда ақпараттық жүйелер мен орталарда мультимедиа технологияларын қолдану дағдылары; ақпараттық ресурстарды, мультимедиялық қосымшалар мен өнімдерді әзірлеу дағдылары; кәсіби қызметте мультимедияны қолдану дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары
    Несиелер: 5

    Курс магистранттарда білім беру сапасын басқару элементі ретінде оқыту нәтижелерін бағалау туралы ұғымды қалыптастыруға; оқу пәнін оқытудың нәтижелілігін бағалаудың қазіргі заманғы әдістемесінің теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыруға; білім беру мекемелерінде оқыту нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы әдістемелері мен технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйі; одан әрі оқыту туралы шешім қабылдау үшін критериалды бағалау қаралатын болады; оқыту нәтижелерін бағалауды ұйымдастыруға арналған заманауи АКТ құралдары. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар нормативтік құжаттар мен бақылау объектілерінің талаптарын ескере отырып, жоспарланған нәтижелерді бағалаудың оңтайлы технологиясын таңдауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микророботтарды бағдарламау
    Несиелер: 5

    Бұл курс барысында магистранттар микророботтардың негізгі ұғымдарымен, оларды жобалау және бағдарламалау принциптерімен танысады; микророботтарды басқару алгоритмдерін енгізу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді оқиды; олар микророботтарды жобалау және бағдарламалау дағдыларын меңгереді, сондай-ақ роботтарды құру және бағдарламалау принциптері туралы теориялық білімді тиімді қолдану жолдарын үйренеді. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда заманауи микророботтардың білім, білік, бағдарламалау дағдылары; роботты бағдарламалаудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл курс барысында магистранттар ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқытуды ұйымдастыру тәсілдері туралы түсінік алады; кешенді оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері; оқу процесінде цифрлық және телекоммуникациялық жүйелерді, аппараттық және бағдарламалық құралдарды пайдалану әдістері; инклюзивті білім беру жағдайында цифрлық технологияларды қолданудың міндеттері, әдістері мен технологиялары; оқу процесінде әртүрлі интерактивті жұмыс кітаптарын, бағдарламалық қосымшалар мен платформаларды (SkySmart, LearningApps, Kahoot, Quizizz, Castle Quiz және т.б.) пайдалану мүмкіндігі. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда заманауи цифрлық технологияларды пайдалана отырып, инклюзивті білім беруді ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Информатика және информатиканы оқыту әдістемесі саласында ең жаңа отандық және шетелдік тәжірибе негізінде орта, техникалық және жоғары білім беру жүйесінде ең озық білімдер қолданады

  • Код ON2

    Педагогикалық тәжірибені жүзеге асырады: оның жекелеген кезеңдерін жоспарлау, әзірлеу және өткізу; нәтижелерді өңдеу және критикалық бағалау; оқу үдерісіне енгізу

  • Код ON3

    Ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлейді; ғылыми жарияланымдарды, есептерді, патенттер мен баяндамаларды ресімдейді, сыни ойлау, академиялық жазу дағдыларын пайдалана отырып семинарлар, конференциялар және зерттеулер өткізеді;

  • Код ON4

    Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми және оқу ақпаратын талдайды; оқу-әдістемелік құжаттаманы дайындауды жүзеге асырады;

  • Код ON5

    Педагогика, психология және пәнаралық көзқарас негізінде информатика және АКТ бойынша оқу сабақтарының барлық түрлерін модельдейді; информатика және АКТ оқытудың инновациялық әдістемелік тәсілдерін, әдістері мен технологияларын әзірлейді; оқыту үдерісінде қашықтықтан білім беру технологияларын пайдаланады;

  • Код ON6

    Кәсіби салада басқару шешімдерін қабылдайды, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдайдай отырып ұжымды басқаруды жүзеге асыра алады,

  • Код ON7

    Шет тілін пәндік сабақтардың барлық түрлерін өткізуге, ғылыми-техникалық әдебиеттермен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін деңгейде ауызша және жазбаша түрде қолданады, шет тілін коммуникацияның әртүрлі салаларында: тұлғааралық қарым-қатынаста және кәсіби қызметте қолдана алады;

  • Код ON8

    Информатика және АКТ саласындағы міндеттерді тұжырымдайды, әртүрлі бағдарламалау тілдерін пайдалана отырып, нақты есептерді шешу алгоритмдерін әзірлейді, қауіпсіздікке төнетін қатерлердің көздері мен түрлерін талдайды; деректер қорлары мен ақпараттық жүйелерді жобалайды және әзірлейді;

  • Код ON9

    Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық-талдамалық және ақпараттық-библиографиялық қызметті жүзеге асырады;

  • Код ON10

    Жалпы білім беру ұйымдарында, орта кәсіптік және жоғары білім беру ұйымдарында білім беру үдерісін жобалау және іске асыру бойынша педагогикалық қызметті жүзеге асырады;

  • Код ON11

    Өзінің интеллектуалдық, кәсіби және мәдени деңгейін бағалайды, жетілдіреді және дамытады, академиялық адалдық қағидаттарын ұстанады, өзінің кәсіби қызметінің нәтижелеріне жауапты болады.

Top