Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02183 Эстрада композиторы, дыбыс өңдеуші в Қазақ ұлттық өнер университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Дыбыстың физикалық негіздерін; студиялар мен залдардың акустикасын; студиялардың дыбыстық жабдықтарын; халық оркестрінің аспаптарын жазудың ерекшеліктерін білу; кәсіби ұғымдар мен терминологияны қолдана білу. Бағдарламаны білу секвенсорлар; Finale және Sibelius бағдарламасындағы музыкалық мәтінді компьютерлік теру; Cubase және Cakewalk секвенсорлары.
  • Композиция класы бойынша негізгі талаптарды білу; берілген әуенге вариация жасай білу; эстрадалық композитордың талаптары; әлемдік және отандық классикалық және эстрадалық композиторлардың шығармаларын талдау; хор және оркестрлік аранжировканың айырмашылығын білу.
  • Музыкалық мәдениетті дамытудың негізгі кезеңдері және оның жарқын үлгілері туралы білу. орындаушылық және ғылыми қызметте пәннің терминологиялық және ұғымдық аппаратын қолдану. Музыкатану әдебиетімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру және музыкалық және шығармашылық қызмет психологиясының негіздерін білу.
  • Гаммалардың, сатылардың, аралықтардың, аккордтардың барлық түрлерін есту арқылы анықтай және дауыспен дәл интонациялай білу. Музыкалық мәдениеттің дамуының негізгі кезеңдерін және оның жарқын үлгілерін білу. Орындаушылық және ғылыми қызметте пәннің терминологиялық және ұғымдық аппаратын қолдана білу. Музыкатану әдебиетімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
  • Ансамбльдің барлық партитурасын меңгеру; тембрлік бояуға, динамикалық реңктердің, фразировкалардың бірлігіне қатысты дыбыстаудың барынша біріктірілуі; музыкалық шығармаларға көркем-орындаушылық талдауды жүзеге асыру; орындаушылық қызметте пәннің терминологиялық және ұғымдық аппаратын қолдана білу; салыстырмалы және қосымша аспапта музыкалық орындау саласында шығармашылық ізденісті жүзеге асыра білу.
  • Педагогика саласындағы әдістемелік қызметтің ерекшелігін білу. Мамандық бойынша сыныпта оқу процесін жоспарлай білу, педагогикалық репертуарды біледі, музыкалық қабілеттердің даму тенденцияларын талдайды. Педагогикалық іс-әрекеттегі әдістер мен педагогикалық және Көркемдік-орындаушылық мәселелерді шешудегі бастамалар туралы білімдерін көрсету.
  • Хор композициясын ұйымдастыра және ауыстыра білу; акапелла хорына немесе сүйемелдеуге арналған әуенге жазу. Хор жазу ережелерін білу; әр түрлі дәстүрлі және заманауи джаз стильдерінде үлкен топқа арналған аранжировкаларды зерттеу және орындау. Ансамбльдің және оркестрдің әртүрлі құрамдарына оркестр жасай білу (биг-бэнд, ансамбль, оркестр және т.б.); тактациялаудың қарапайым және күрделі схемаларын оқу; дирижердің оң және сол қолының қозғалыс техникасын меңгеру.
  • Оркестрдің немесе ансамбльдің белгілі бір құрамы үшін ұсынылған жұмысты ұйымдастыра білу; авангардтық-минималистік стильде шағын формалардың, шағын-үлкен формалардың, мини-Полифонияның шығармаларын құрастыру. Маман ретінде эстрада композиторының негізгі талаптарын білу.
  • Шығармашылық процестің заңдарын білу; эстрадалық және джаз музыкасының түрлі стильдік бағыттарында фактуралық және гармониялық ойлау дағдыларын дамыту, джаз стандарттарын зерделейді; импровизациялық сызық дағдыларына ие болу, музыкалық мәнерлілік құралдарын үнемдеу және пропорция сезімі.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолдануға және сақтауға дайын болу. Мәдениет саласын басқара білу және бизнес жүргізу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімді меңгеру.
  • Ансамбльде ойнау білімдері мен дағдыларын іс жүзінде қолдануға қабілетті болу. Джаз және эстрада өнеріндегі заманауи бағыттарды және оның жарқын үлгілерін білу; бірлескен жұмыста сахналық қозғалыс мәдениетін білу; орындалатын шығармалардың сахналық бейнесін және мазмұнын түсіндіру; түрлі стильдер мен би жанрларын меңгеру.
Top