Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02183 Эстрада композиторы, дыбыс өңдеуші в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Фортепиано I
    Несиелер: 2

    Бұл пән фортепиано құралдарын меңгерудің дағдылары мен біліктерін қалыптастыруға, вокалистің пианисттік шеберлігінің деңгейін арттыруға, музыкалық ойлау деңгейін дамытуға бағытталған. Әр түрлі жанрдағы фортепианолық шығармаларды оқып үйрену, фортепиано-орындаушылық техниканы, іскерлік пен пианистік дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аспаптану
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны: Аспаптану саласында қажетті білім алу; аспаптардың техникалық мүмкіндіктерін, дыбыс шығару, транспондау тәсілдерін зерттеу. Ұпайларды талдау. Эстрадалық-джаз музыкасының партитураларын тыңдау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық I
    Несиелер: 5

    Форма сезімін тәрбиелеу, музыкалық құрылымның техникалық және логикалық аспектілерін түсіну. Әуен мен үйлесімділік. Аккордтық және аккордтық емес дыбыстар. Мотив, сөйлем, сөйлем, кезең, қарапайым формалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Джаз сольфеджиосы I
    Несиелер: 3

    Музыкалық есту, есте сақтау, сауатты интонация, импровизацияны дамыту. Жұмыс түрлері: интонациялық және ырғақтық жаттығулар, сольфеджирлеу, есту анализі, диктант, эстрадалық-джаз импровизациясын дамытуға арналған жаттығулар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Партитураларды оқу I
    Несиелер: 3

    Пәннің бағдарламасы Тарихи практикада аспаптық-оркестрлік ойлауды дамыту процестерін зерттеуге және симфониялық партитураларды оқу техникасының аналитикалық және практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық II
    Несиелер: 5

    Е.О. Месснердің "Композиция негіздері" кітабын оқу. Білім алушылар музыкалық естуді дамытады, музыкалық сөйлеу элементтерімен танысады. Фортепианода ойнай отырып, білім алушылар музыкалық өнер технологиясымен танысады және сол арқылы олар дыбыстық ойлауды дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Джаз сольфеджиосы I
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - біржолақты және музыкалық мысалдар парағынан еркін оқу дағдыларын дамыту, көпжолақты ансамбльдік ән айту; аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру, эстрадалық-джаз стильдері мен жанрлардың музыкалық композицияларының синтаксистік құрылымының элементтерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фортепиано IІ
    Несиелер: 2

    Курста студенттер жалпы музыкалық дамуға ие болады. Фортепианолық ойынның негіздерімен танысады, фортепианолық репертуарды үйренеді. Фортепианолық ойын арқылы білім алушылар орындаушылық қабілеттерін дамытады, фортепианоны өзінің кәсіби қызметінде пайдалануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гармония
    Несиелер: 3

    "Гармония" пәні классикалық гармонияның негізгі стильдік (тарихи қалыптасқан) заңдылықтары туралы, гармонияның мәнерлі және формальды пайда болатын рөлі туралы, музыкалық стильдерді, музыканың мәнерлі құралдарының жүйесін түсіну; музыкалық өнердің жоғары көркемдік үлгілеріне құндылық-эстетикалық қарым-қатынас жасау; музыкалық-шығармашылық қасиеттерді, өлшемдік сезімдерін, формаларын дамыту, музыкалық ойлауды жандандыру; ладогиялық ойлауды тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық III
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны: Каденциялар. Вариация ұғымы. Тақырыптың ритмикалық түрленуі. Фактура. Текстураның түрлері. Экспозициялық және байланыстырушы құрылымдар. Қосалқы құрылыстар. Классикалық формалар мен схемалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бастауыш сынып оқушыларымен жұмыс істеуге кірісуге және музыкалық-теориялық пәндер бойынша оқытудың алғашқы айларын БЖМ, БМ және музыкалық колледждерде өткізуге мүмкіндік беретін ең аз мәліметтер. Әр пән бойынша материалды тереңдетіп оқыту. Жұмыс процесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасы мен фольклорының тарихы I
    Несиелер: 3

    Эстрада әртістерінің білім беру жүйесіндегі маңызды Жалпы кәсіби пән болып табылады. Музыкалық фольклор. Қазақтың көне музыкалық аспаптары. Салттық фольклор. Шаманизм. Ән фольклорының тұрмыстық жанрлары. Ауызша кәсіби музыкалық өнер. Ақын дәстүрі, айтыс. Сал және сере өнері. Эпикалық дәстүр. Ежелгі күйлер мен аңыздар. Домбыраның кәсіби дәстүрі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Партитураларды оқу II
    Несиелер: 3

    Бұл курс білім алушыларда парақтан оқу дағдыларын қалыптастырады. Білім алушылар партитура туралы жалпы мәліметтер алады (партитураны анықтау, аспаптық топтар мен аспаптардың орналасу тәртібін құру). Оркестрлер құрамы зерделенеді; партитураларда кездесетін негізгі терминдер мен шартты белгілер зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аспаптау I
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің міндеті-оркестрлік презентация дағдыларын дамыту. Құралдардың көркемдік және техникалық мүмкіндіктерін зерттеу және транспозицияда практикалық дағдыларды игеру, құрал-саймандардың құралдары мен функциялары туралы түсінік беру, шығармашылық міндеттер кешенін өз бетінше шешу біліктерін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік ногография I
    Несиелер: 3

    Компьютер: процессор, монитор, принтер; компьютермен жұмыс істеудің негізгі дағдылары; бағдарламалаудың қарапайым тілдері (BASIC, PASCAL) және оларды тәжірибеде қолдану. Негізгі ұғымдар: дыбыс, оның табиғаты, дыбысты цифрлау мүмкіндігі. MIDI интерфейсі, оның заманауи музыка жасау мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 3

    Талдау музыкалық-композициялық санат ретінде. Музыкалық мәтін. Қоймасы. Фактура. Музыкалық мәнерлілік құралдары, олардың формалық мүмкіндіктері. Музыкалық форма туралы оқу. Форманың категориялары. Музыкалық форманың мазмұны феномен ретінде. Қарапайым және күрделі формалар, Вариациялық және сонаттық форма, рондо, фуга формасы; циклдық және аралас формалар туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасының тарихы II
    Несиелер: 3

    "Қазақ музыкасының тарихы II" пәнінің мақсаты-қазақ мәдениеті туралы білімді тереңдету және жүйелеу, оның әлемдік музыкалық үрдістегі рөлі мен орнын түсіну, қазақ музыкасы бойынша барлық тарихи және теориялық материалдарды еркін меңгеру, оның үлгілерін талдай білу. Пәнді оқытудың негізгі міндеті студенттердің санасында қазақ музыкалық мәдениетінің рухани мұрасының құндылықтарын нығайту және кәсіби ой-өрісін кеңейту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық IV
    Несиелер: 5

    Мамандық IV көркем шығармашылықтың бір түрі ретінде. Студентте табиғи шығармашылық талант пен жан-жақты білім негізінде жетілген кәсіби композиторлық шеберлікті қалыптастыру. Музыкалық өнердің формалары мен жанрларын, музыкалық материалмен жұмыс істеу әдістерін практикалық игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Құқықтық мәдениеттің түсінігі мен мәні және оның құндылықтар жүйесі ретінде қалыптасу ерекшеліктері, құқықтық мәдениеттің мазмұны және оның қоғамдағы рөлі; жеке тұлғаның құқықтық мәдениетінің мәні, оның деңгейлері, олардың қарым-қатынасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлемдік музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Әлеуметтік процестер, көркемдік тенденциялар, академиялық жанрлар және композиторлар шығармашылығы контекстіндегі еуропалық музыкалық өнердің эволюциясы. Әлемдік музыканың жанрлары мен шығармалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инструментовка II
    Несиелер: 3

    "Аспаптау" пәні аспаптық-оркестрлік ойлаудың даму үрдістерін жан-жақты зерттейді, оның қазіргі жағдайын бағалау және оркестр мен ансамбльдің кез келген құрамы үшін құрал-саймандардың практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Өмір қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі қазіргі мемлекеттің рөлі. Өмір қауіпсіздігінің ұйымдастырушылық және теориялық негіздері. Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар. Адамның тіршілік ету ортасының қауіптілігі. ТЖ кезінде халықты қорғау. Өнеркәсіптік нысандардың тұрақтылығы. Зақымдану ошақтарындағы құтқару және басқа да кезек күттірмейтін жұмыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Экология ұғымы, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуы. Экологияны Зерттеудің мақсаты, міндеттері, әдістері. Қазіргі экономикалық және саяси мәселелерді шешудегі экологияның орны мен рөлі. Аутэкология: экологиялық факторлар, оңтайлы және минималды аймақтар. Демэкология: популяция сипаттамалары, тербелістер және популяция санының реттелуі. Синэкология: қауымдастықтардағы өзара әрекеттесу түрлері, қоғамдастықтың трофикалық құрылымы және экологиялық пирамидалар. Экожүйелердің функциялары: энергия алмасу және заттардың айналымы, экожүйелердің тұтастығы мен тұрақтылығы, экологиялық сабақтастық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік нотографиясы II
    Несиелер: 3

    "Компьютерлік нотография II" пәні ноталық материалды компьютерлік верстканың пайдаланушылық деңгейін теориялық және практикалық меңгеруді, өзінің кәсіби шығармашылық, ғылыми, оқытушылық қызметінің тиімділігін арттыру үшін іздеу компьютерлік технологияларын пайдалануды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Джаз гармониясы
    Несиелер: 3

    Джаз үйлесімінің спецификалық ерекшеліктері. Джаз үйлесімінің лад негізі (базистік дыбыстар, диатондық лад, пентатоника, блюз лад, лидиялық хроматикалық тұжырымдама). Дәстүрлі және қазіргі джаз стандарттарындағы негізгі аккордтарды талдау. Джаз алмасуының техникасын, аккордтардың, полиаккордтардың үлгілерін зерттеу. Блюздің теориялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдениет саласындағы экономика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-мәдениет саласындағы экономикалық қызметтің негізгі ерекшеліктерін анықтау. Курстың міндеттері-мәдениет саласын экономика салаларының ерекше жүйесі ретінде қарастыру; мәдениет саласындағы экономикалық қызмет түрлерін қарастыру; мәдениет саласы жұмысының экономикалық тетіктерін сипаттау; мәдениет мекемелерінің шаруашылық қызметінің ерекшеліктерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалық-теориялық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пән музыкалық-теориялық пәндерді оқыту әдістемесін, теориялық материалды, оқу-әдістемелік әдебиетті толық көлемде меңгеруге, сонымен қатар оқу-тәрбие процесін модельдеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Джаз композициясы
    Несиелер: 3

    Композиция. Шығарманың принциптері мен ережелері. Джаз композициясы. Классика мен джаздың салыстырмалы талдауы. Классикалық джаз және қазіргі джаз. Эстрадалық-джаз мәнері композициясының тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фольклордың музыкалық шығармаларын талдау
    Несиелер: 3

    "Фольклордың музыкалық шығармаларын талдау" пәні қазақ музыкалық фольклоры үлгілері құрылымының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Халық шығармашылығының музыкалық түрі қазақ халқының музыкалық ойлау жүйесін, әлемді қабылдау формасын түсінуге көмектеседі. Пән қазақ фольклоры мен дәстүрлі музыка мәдениетінің музыкалық үлгілерін талдауда практикалық дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық V
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-алынған білімді ірі оркестрлік формаларды құру, кезең мен қарапайым формаларды құру, дамудың Вариациялық әдісі, соната формасының принциптері және оркестрлік жазу дағдылары процесінде қолдануға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Полифония
    Несиелер: 3

    "Полифония" пәні полифониялық музыкалық ойлауды дамытады, полифониялық музыканың жанрлары мен формалары туралы білімді қалыптастырады; полифониялық типтің даму процесінің кезеңдері, кең уақыт диапазонындағы музыкалық құбылыстарды тұтас талдау - кеш еуропалық орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуірінің музыкасынан бастап халықтық полифониялық үлгілерге дейін және қазіргі полифониялық циклдер; әр түрлі дәуірлердегі полифониялық музыканы талдау дағдыларын, полифониялық жазу техникасын меңгеруді, музыканы жазумен және орындаушылардың әртүрлі құрамдары үшін аранжировкамен байланысты практикада полифониялық техниканы қолдануды, салыстырмалы түрде кішігірім полифониялық формаларды жасау үшін негізгі полифониялық құралдар мен әдістерді меңгеруді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ансамбль орындаушылығының негізі
    Несиелер: 2

    Пән міндеттері : - оқылатын шығарманы тез игеру; - Жалпы орындау сипатында дұрыс бағдарлау; - үйлесімді есту қабілетін дамыту; - концертмейстердің көмегінсіз өз партиясын жаттықтыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Танымал музыка және джаздың тарихы
    Несиелер: 3

    Джаз. Әлеуметтік-экономикалық, ұлттық-этникалық, көркем-эстетикалық құбылыстар контекстіндегі джаздың қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері. Ерекше джаз тәсілдері (импровизациялық, метроритмиялық ерекшеліктер, свинг, артикуляция, дыбыстық идеал). Джаздың негізгі стилистикалық түрлері, оның даму процесінде АҚШ-та, Еуропа елдерінде пайда болған. Отандық джаздың дамуы мен стилистикасының ерекшеліктері, музыкалық өнердің басқа түрлерімен өзара әрекеттесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аранжировка
    Несиелер: 3

    Әр түрлі аспаптық құрамдарға, оркестрлерге арналған аранжировкалау әдістемесіне, партитураларды жазу әдістемесіне оқыту. Халық әуендерін өңдеу принциптері. Музыкалық материалдың стилистикалық және жанрлық ерекшеліктеріне тән аранжировканың негізгі тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық VI
    Несиелер: 5

    Пән студенттің композицияны практикалық меңгеруіне бағытталған. Сабақтың негізгі формасы-жаңа шығармаларды құрастыру және егжей-тегжейлі талдау (вариация және вариация әдістерін қолдану. Рефрендер мен эпизодтардың байланысы, дамудың үздіксіздігі. Фольклорлық материалдарды пайдалану). Сонымен қатар, мұғалім сабақта эссе технологиясын түсіндіреді, студенттердің шығармаларында музыкалық ойды ұсынудың мүмкін нұсқаларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эстрадағы заманауи бағыт І
    Несиелер: 3

    "Қазіргі заман", "бағыт" сөзінің мәні және олардың жалпы жиынтығы. Эстрадалық өнер жанрындағы жаңа құбылыс. Эстрадалық-джаз орындаушылық. Қазіргі музыкадағы әртүрлі ағымдар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дыбыс режиссерімен жұмыс
    Несиелер: 2

    Оқыту барысында білуі тиіс: - дыбыстың физикалық негіздері; - - студиялар мен залдардың акустикасы; - сөйлеу және ән айту акустикасы; - студиялардың дыбыстық жабдықтары; - вокалдық сөйлеу мен хорды жазу ерекшеліктері мен ерекшелігі. білу: - арнайы әдебиеттермен жұмыс істеу, кәсіби түсініктер мен терминологияны пайдалану; - "дыбыс режиссурасының негіздері" курсын оқу барысында алған білімдерін тәжірибеде қолдану. дағдыларын меңгеру: - фонограммаларды жазу кезінде және концерттік қызметте дыбыс режиссермен жұмыс істеу; - фонограммалардың дыбысталу сапасын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заман музыкасы
    Несиелер: 3

    Пәннің құрылымы теориялық және практикалық бөлімдерден тұрады. Курс мазмұнындағы жалпы сұрақтар шеңбері негізінен 20 ғасырдың композиторлық техникасының негізгі музыкалық-теориялық аспектілерінің эволюциясын зерттеуге және оны тәжірибеде қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электрондық және компьютерлік музыкаI
    Несиелер: 3

    Классикалық музыканы электронды музыкамен байланыстыру техникасы. Музыка жазу. Электрондық музыканы жазудың принциптері мен ережелері. Салыстырмалы талдау. Зерттеу әдістері. Студияда жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ансамбль орындаушылығының негізі I
    Несиелер: 2

    Оқу пәні ансамбльдік орындаушылықтың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау арқылы эстрадалық композиция ансамблінде студенттерді бірлесіп орындауды дамытуға, шығармашылық және өзін-өзі көрсету атмосферасын құру арқылы көркемдік талғамды дарытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыка шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 3

    Психология пәні. Тұлға және тұлғааралық қатынастар; танымдық процестер, тұлғаның эмоционалдық, психологиялық саласы. Музыкалық шығармашылық психологиясы. Өнерді қабылдау мәселелері. Музыкалық педагогика негіздері; музыкант педагогы тұлғасына қойылатын талаптар; оқытушы мен студенттің жеке музыкалық-шығармашылық жұмысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ансамбль I
    Несиелер: 5

    Бірлесіп орындау дағдыларын қалыптастыру (әріптестерді ести білу, дыбыс балансын құру, дыбыс шабуылының бірлігі). Дыбысталу сапасына, шабуылға және түсірілімдерге, артикуляцияға және фразировкаға, ырғақтық үйлесімділікке, ансамбльдердің әрбір нақты эпизодта өз партияларының рөлі мен мәнін айқын көрсете отырып орындалатын шығармалардың стилистикалық ерекшеліктерін түсінуге жұмыс қажет. Штрихтермен жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы педагогикалық дайындық
    Несиелер: 3

    Музыкалық-педагогикалық процесс туралы тұтас көзқарастар жүйесін қалыптастыру, музыкалық білім беру құрылымы туралы білімді кеңейту, жалпы оқу процесін ұйымдастырудың негізгі принциптері және оның жеке кезеңдері, орындаушылық және педагогикалық практиканы талдау және түсіну қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электрондық және компьютерлік музыка II
    Несиелер: 3

    Пәннің құрылымы теориялық және практикалық бөлімдерден тұрады. Курс мазмұнындағы жалпы сұрақтар шеңбері негізінен электронды композиторлық техниканың кейбір негізгі музыкалық-теориялық аспектілерін зерттеуге және оны тәжірибеде қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық VII
    Несиелер: 5

    Сабақтың негізгі түрі-жаңа шығармаларды (камералық-аспаптық жанрлар) құрастыру және егжей-тегжейлі талдау. Сонымен қатар, мұғалім сабақта эссе технологиясын түсіндіреді, студенттердің шығармаларында музыкалық ойды ұсынудың мүмкін нұсқаларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аранжировка I
    Несиелер: 2

    Курс мазмұнындағы жалпы сұрақтар шеңбері негізінен электронды композиторлық техниканың кейбір негізгі музыкалық-теориялық аспектілерін зерттеуге және оны тәжірибеде қолдануға бағытталған. Осы техниканы пайдаланатын композитордың міндеті ("нақты музыкамен" аталған композиция техникасы (фр. musique concrète) - табиғи және индустриялық дыбыстардың жазылған фрагменттерінен фонограмма жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хор жазу негіздері
    Несиелер: 2

    Пәннің құрылымы теориялық және практикалық бөлімдерден тұрады. Курс мазмұнындағы жалпы сұрақтар шеңбері негізінен хорға арналған шығармаларды аранжировкалау тәсілдері мен тәсілдерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    "Ғылыми зерттеу негіздері" пәнін игерудің мақсаты - өнертанудың ғылыми пән ретінде дамуы барысында жасаған негізгі зерттеу әдістері мен тәсілдерін дәйекті түрде ұсыну. Курс тарихи контексте өнертану әдіснамасының маңызды тұжырымдамаларын зерделеуге бағытталған; - өнер тарихының (өнертану), қазіргі гуманитарлық білім жүйесіндегі өнер теориясының орны.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оркестрлік дирижерлеудің негіздері
    Несиелер: 3

    Дирижерлік өнердің дамуының қысқаша тарихы. Көрнекті қазақстандық, орыс және шетелдік дирижерлер. Дирижерлау процесінің мәні. Дирижерлау техникасы, Схема және т.б. туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Джаз импровизациясы
    Несиелер: 3

    Музыкалық тілдің маңызды параметрлерін (интонациялық, ладалық, ырғақтық, құрылымдық) ескере отырып, импровизацияның негізі ретінде дәстүрлі және қазіргі джаз үйлесімінің негізгі теориялық принциптерімен байланыстыра отырып, әуенді желіні құра білу. Атақты джаз орындаушыларының импровизациялық соло талдау жасау; джаз стандарттарын орындаушылық түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    "Кәсіпкерлік негіздері" курсында студенттер кез-келген кәсіпкерге пайдалы болатын дұрыс құзіреттіліктерді дамытады. Студенттер маркетингтің негіздерімен танысады және қолданыстағы сату стратегиялары туралы біледі. Бұл курс тапқырлық, өз идеялары мен жоспарларын іске асыра білу және құру сияқты дағдыларды дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық VIII
    Несиелер: 5

    Ірі оркестрлік формаларды құру барысында алынған білімді қолдануға үйрету: кезең мен қарапайым формаларды құру, дамудың Вариациялық әдісі, соната формасы принципі және оркестрлік жазу дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ансамбль II
    Несиелер: 6

    Бұл курс студенттердің ұжымдық музыкалық танымға деген көзқарасын басшылыққа алады, музыкалық-гармониялық білімді арттырады, орындаушылық біліктілікті қалыптастырады. Орындаушылық саладағы техникалық күрделі ойындарды меңгеруге көмектеседі. Орындаушының ұжымда партитуралық білімді меңгеруіне жәрдем көрсетеді. Ансамбльдің репертуарының көмегімен студенттердің дәстүрлі музыка, классикалық музыка, жұмыстың дамыған нұсқалары, заманауи аранжировкалық әдістер, ансамбльді сүйемелдеу саласындағы танымалдылығы артады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON3

    Дыбыстың физикалық негіздерін; студиялар мен залдардың акустикасын; студиялардың дыбыстық жабдықтарын; халық оркестрінің аспаптарын жазудың ерекшеліктерін білу; кәсіби ұғымдар мен терминологияны қолдана білу. Бағдарламаны білу секвенсорлар; Finale және Sibelius бағдарламасындағы музыкалық мәтінді компьютерлік теру; Cubase және Cakewalk секвенсорлары.

  • Код ON2

    Композиция класы бойынша негізгі талаптарды білу; берілген әуенге вариация жасай білу; эстрадалық композитордың талаптары; әлемдік және отандық классикалық және эстрадалық композиторлардың шығармаларын талдау; хор және оркестрлік аранжировканың айырмашылығын білу.

  • Код ON5

    Музыкалық мәдениетті дамытудың негізгі кезеңдері және оның жарқын үлгілері туралы білу. орындаушылық және ғылыми қызметте пәннің терминологиялық және ұғымдық аппаратын қолдану. Музыкатану әдебиетімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру және музыкалық және шығармашылық қызмет психологиясының негіздерін білу.

  • Код ON6

    Гаммалардың, сатылардың, аралықтардың, аккордтардың барлық түрлерін есту арқылы анықтай және дауыспен дәл интонациялай білу. Музыкалық мәдениеттің дамуының негізгі кезеңдерін және оның жарқын үлгілерін білу. Орындаушылық және ғылыми қызметте пәннің терминологиялық және ұғымдық аппаратын қолдана білу. Музыкатану әдебиетімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON4

    Ансамбльдің барлық партитурасын меңгеру; тембрлік бояуға, динамикалық реңктердің, фразировкалардың бірлігіне қатысты дыбыстаудың барынша біріктірілуі; музыкалық шығармаларға көркем-орындаушылық талдауды жүзеге асыру; орындаушылық қызметте пәннің терминологиялық және ұғымдық аппаратын қолдана білу; салыстырмалы және қосымша аспапта музыкалық орындау саласында шығармашылық ізденісті жүзеге асыра білу.

  • Код ON7

    Педагогика саласындағы әдістемелік қызметтің ерекшелігін білу. Мамандық бойынша сыныпта оқу процесін жоспарлай білу, педагогикалық репертуарды біледі, музыкалық қабілеттердің даму тенденцияларын талдайды. Педагогикалық іс-әрекеттегі әдістер мен педагогикалық және Көркемдік-орындаушылық мәселелерді шешудегі бастамалар туралы білімдерін көрсету.

  • Код ON8

    Хор композициясын ұйымдастыра және ауыстыра білу; акапелла хорына немесе сүйемелдеуге арналған әуенге жазу. Хор жазу ережелерін білу; әр түрлі дәстүрлі және заманауи джаз стильдерінде үлкен топқа арналған аранжировкаларды зерттеу және орындау. Ансамбльдің және оркестрдің әртүрлі құрамдарына оркестр жасай білу (биг-бэнд, ансамбль, оркестр және т.б.); тактациялаудың қарапайым және күрделі схемаларын оқу; дирижердің оң және сол қолының қозғалыс техникасын меңгеру.

  • Код ON11

    Оркестрдің немесе ансамбльдің белгілі бір құрамы үшін ұсынылған жұмысты ұйымдастыра білу; авангардтық-минималистік стильде шағын формалардың, шағын-үлкен формалардың, мини-Полифонияның шығармаларын құрастыру. Маман ретінде эстрада композиторының негізгі талаптарын білу.

  • Код ON10

    Шығармашылық процестің заңдарын білу; эстрадалық және джаз музыкасының түрлі стильдік бағыттарында фактуралық және гармониялық ойлау дағдыларын дамыту, джаз стандарттарын зерделейді; импровизациялық сызық дағдыларына ие болу, музыкалық мәнерлілік құралдарын үнемдеу және пропорция сезімі.

  • Код ON1

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолдануға және сақтауға дайын болу. Мәдениет саласын басқара білу және бизнес жүргізу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімді меңгеру.

  • Код ON9

    Ансамбльде ойнау білімдері мен дағдыларын іс жүзінде қолдануға қабілетті болу. Джаз және эстрада өнеріндегі заманауи бағыттарды және оның жарқын үлгілерін білу; бірлескен жұмыста сахналық қозғалыс мәдениетін білу; орындалатын шығармалардың сахналық бейнесін және мазмұнын түсіндіру; түрлі стильдер мен би жанрларын меңгеру.

Top