Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01151 Фтизиатрия ересектердің, балалардың в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Фтизиатрия
    Несиелер: 52

    Пән ересектерде зерттеу жүргізу және нәтижелерді түсіндіру, ӨСОА, бронх демікпесі, ИФТ, қант диабеті, жүргізу тактикасымен үйлескен кезде туберкулездің дифференциалды диагностикасын жүргізу білімдері мен дағдыларын қалыптастырады. Пән өкпе және өкпеден тыс туберкулезі бар пациентті кешенді емдеудің білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Туберкулезді емдеу, КДТ-ТБ, Дат-ТБ. Науқастардың санаттары. Туберкулез инфекциясы ошақтарындағы эпидемияға қарсы жұмыс. Санитарлық-ағарту жұмыстары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стационардағы Фтизиатрия: өкпе және өкпеден тыс туберкулез
    Несиелер: 18

    Пән туберкулезді диагностикалаудағы нормативтік-құқықтық базаның, молекулярлық-генетикалық (GeneXpert, Hain-test), микробиологиялық (BACTEС) зерттеулердің заманауи әдістерінің білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Екіншілік туберкулез. Өкпе туберкулезіндегі шұғыл жағдайлар. Сүйек-буын туберкулезі. Зәр шығару жүйесінің әйел және еркек жыныс мүшелерінің туберкулезі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Амбулаториялық-емханалық фтизиатрия*
    Несиелер: 18

    Пән туберкулезді диагностикалаудағы нормативтік-құқықтық базаны, GeneXpert рентген-флюорографиялық, микробиологиялық, молекулярлық-генетикалық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін, оларды түсіндіруді және білімдерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Амбулаториялық-емханалық балалар фтизиатриясы*
    Несиелер: 18

    Пән балалар мен жасөспірімдерде туберкулезді диагностикалауда нормативтік-құқықтық базаның білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Иммунодиагностика: Манту сынамасы 2 ТБ, РТА. IGRA-тесттер, зерттеудің заманауи әдістері: рентгенологиялық, микробиологиялық, молекулалық-генетикалық зерттеулер (GeneXpert), оларды түсіндіру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Туберкулездің ішкі аурулар тіркесімен дифференциалды диагностикасы.*
    Несиелер: 4

    Таңдау компоненеті туберкулездің ішкі аурулар тіркесін ерте анықтау, жүргізілген диагностикалық әдістердің нәтижелерін тұғырымдау, дифференциалды диагностикасын және жүргізу тактикасын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Стационардағы балалар фтизиатриясы: өкпе және өкпеден тыс туберкулез*
    Несиелер: 16

    Жасырын туберкулез инфекциясы (LTI), диагностикалық әдістер. Балалар мен жасөспірімдердегі туберкулездің ерекшеліктері. Бастапқы туберкулез. Кеуде ішілік лимфа түйіндерінің туберкулезі. Бастапқы туберкулез кешені. Клиникасы, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы. Туберкулездің алғашқы түрлерінің асқынулары. Клиникасы, диагностикасы. Пән өкпеден тыс туберкулездің нормативтік-құқықтық базасының білімі мен дағдыларын қалыптастырады: перифериялық лимфа түйіндерінің туберкулезі, туберкулезді плеврит, туберкулезді менингит. Клиникалық көрініс, диагноз, дифференциалды диагноз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Туберкулездің алдын-алу шаралары. Вакцинациядан кейінгі инфекциялық аллергияның дифференциалды диагностикасы. *
    Несиелер: 4

    Тандау компоненті туберкулездің алдын-алу шараларын, Вакцинациядан кейінгі инфекциялық аллергияның дифференциалды диагностикасын, вакцинаның ревакцинаның асқынуын, емдеу тәсілдерін және латентті туберкулез инфекциясын талдайды. АИТВ-ны жұқтырған балаларда спецификалық алдын-алу шараларын және емдеуін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Визуалды диагностика
    Несиелер: 4

    Пән КА-КТ рентгенодиагностикасындағы нормативтік - құқықтық базаның, өкпе және өкпеден тыс туберкулез кезінде олардың нәтижелерін түсіндіре отырып, сүйек-буын жүйесінің МРТ білімі мен дағдыларын, дифференциалды рентгенодиагностика жүргізуді, ғылыми деректер негізінде қорытынды тұжырымдауды, оңтайлы, оның ішінде алдын алу кезінде рентген әдістерінің тәуекелдерін бағалауды қалыптастырады. Тұлға аралық қарым-қатынас, пациентпен өзара әрекеттесу, өзін-өзі оқыту дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Онкология
    Несиелер: 4

    Пән өкпенің шеткері обырымен, өкпедегі ісіктердің метастаздарымен, қатерсіз ісіктермен (аденомалар, гамартомалар, гамартохондромдар), ретенциялық кисталармен, ангиомамен, аспергиллемамен туберкулездің клиникалық түрлерінің дифференциалды диагностикасында нормативтік-құқықтық базаның білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Кәсіби командалар құрамындағы жұмыс дағдылары, зерттеу мәселелерін қалыптастыра отырып, қазіргі ғылыми деректерді талдау, өз бетінше оқу дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Пульмонология
    Несиелер: 4

    Пән ересектерде, балаларда, жасөспірімдерде зерттеу жүргізу және зерттеу нәтижелерін түсіндіру, пневмониямен, бронх демікпесімен, тимус безінің даму нұсқаларымен, аденоидты тіндердің жүйелі гиперплазиясымен (Бек саркоидозы), қант диабетімен және жүргізу тактикасымен үйлесімде туберкулездің дифференциалды диагностикасын жүргізу білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Дәлелді медицина және қазіргі заманғы ғылыми деректерді зерттеу принциптері бойынша қорытынды тұжырымдау. Баланың ата-анасымен, оның айналасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара әрекеттесу, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне қатысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Туберкулез және АИТВ инфекциясы. Туберкулез және аналық.*
    Несиелер: 4

    Таңдау компоненеті туберкулез және АИТВ-инфекциясын диагностикалау, жүргізілген диагностикалық әдістердің нәтижелерін тұғырымдау, дифференциалды диагностикасын және жүргізу тактикасын талдайды. Туберкулез және аналық жағдайда диагностикасының ерекшелітерін, жүргізу тактикасын және босанганан кейінгі туберкулез жағдайын талдайды, тәуекелдікті бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    Нақты клиникалық жағдайда туберкулездің нәтижесін түсіндіру және диагностикасын қазіргі замануи молекулярлық-генетикалық, бактериологиялық (GeneXpert, Hain-test, BACTEFORT), микробиологиялық зерттеу әдістерімен жүргізу.

  • Код ON2

    Келесі ұсыныстарды әзірлей отырып, белгілі бір пациентті кешенді клиникалық-зертханалық тексерудің нәтижесін түсіндіру.

  • Код ON3

    Пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның айналасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасау.

  • Код ON4

    Сәулелік диагностика әдістерімен өкпе және өкпеден тыс туберкулездің диагностикасын түсіндіру және жүргізу және аурулардың диагностикасы мен алдын алудың қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалау.

  • Код ON5

    Өкпе және өкпеден тыс туберкулезбен ауыратын пациенттерді , көптеген дәрілерге көнбейтін және ауқымды дәрілерге көнбейтін науқастардың туберкулезін емдеу.

  • Код ON6

    Мамандандырылған көмек кезеңіндегі алдын-алу (спецификалық, химиопрофилактика, санитарлық және әлеуметтік).

  • Код ON7

    Фтизиатрияда шұғыл көмек көрсету (қан түкіру, өкпеден қан кету, спонтанды пневмоторакс).

  • Код ON8

    "Фтизиатрия ересектердің, балалардың" мамандығы бойынша ҚР ББ жүйесінің оң және ұйымдастыру саласы шеңберінде әрекет ету, кәсіби командалар құрамында жұмыс істеу.

  • Код ON9

    Зерттеу сұрақтарын тұжырымдау, ғылыми деректер базасын талдау, қорытынды жасау және нәтижелерді өзінің клиникалық тәжірибесінде қолдану.

  • Код ON10

    Өз бетінше оқу және басқаларды оқыту, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына қатысу.

Top