Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01502 Информатика в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Жоғарғы деңгейлі программалау тілдерінде программалау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: параллель бағдарламалау (ПБ) және объектіге бағытталған бағдарламалау (ОББ) саласында іргелі теориялық дайындықты қамтамасыз ету; параллельді есептеулердің формальды модельдерін; объектіге бағытталған талдау, жобалау және бағдарламалау принциптерін зерттеу; параллельді есептеулердің теориялық модельдері мен олардың практикалық іске асырылуы арасындағы өзара байланысты түсінуді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Курс арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бұлтты технологиялардың негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: бұлтты есептеулердің заманауи технологияларын игеру. Пәннің міндеттері: - бұлтты шешімдерді әзірлеу тәсілдерін зерттеу; - жеке бұлтты сүйемелдеуді өрістету дағдыларын қалыптастыру; - Microsoft Azure платформасы үшін оқыту технологияларын меңгеру. - педагогикалық бағыттағы магистранттарды оқыту тәжірибесінде бұлтты есептеулердің заманауи технологияларын қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу үшін базалық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Ғылыми мақаланы ұйымдастыру, ғылыми жарияланымдардың халықаралық жүйесі, халықаралық ғылыми жарияланымдар жүйесіндегі авторлық құқықтар, Халықаралық ғылыми жарияланымдар жүйесіндегі библиометрикалық (ғылымиметрикалық) индикаторлар: ғылыми дәйексөз алу индексі және импакт-фактор қарастырылатын болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білімді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: білім беруді басқару мен оқытуда ақпараттық технологияларды (АТ) пайдалану бағытын, оқытуда ат пайдалану әдістерін игеру. Пәннің негізгі міндеттері: білім беруді ақпараттандыру жағдайында әдістемелік сауатты ұйымдастыруға және оқу сабақтарын өткізуге дайындық; әр түрлі оқу және тәрбие қызметінде ат құралдарын қолданудың заманауи әдістері мен әдістерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Виртуалды білім беру жүйесін құру және оны қолдану
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: оқыту, жаттықтыру, ақпарат алмасу үдерістерін қарқындату, түрлі мақсаттағы объектілерді таныстыру үшін виртуалды әлеммен өзара іс-қимылды ұйымдастыруды игеру. Пәннің міндеттері: түрлі қосымшалар, негізгі ұғымдар, принциптер, қосымшаларды құруға арналған платформалар, бағдарламалық іске асыру ерекшеліктері үшін интерактивті 3D-графика негізінде VR/AR жүйелерінің мүмкіндіктерін зерттеуде теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жасанды интеллект жобалау
    Несиелер: 9

    Мақсаты: магистранттың кәсіби қызметінде заманауи зияткерлік жүйелерді жобалау мен пайдалануда теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән жасанды интеллектті қолдану саласында білім алуды қамтамасыз етеді, арнайы білім беруді жүйелендіруге және логикалық ойлауды дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Бұл пән басқару мен көшбасшылықтың психологиялық теорияларын оқытып, сонымен қатар топтық даму және ұжымдық қалыптасу динамикасын көрсетіп, және көпшілік пен тобыр психологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ қарым-қатынастың психологиялық теорияларын және басқарушылық қарым-қатынас шеңберінде өзінің кәсіби қызметі үшін қажетті жанжалды шешудің стратегияларын объективті бағалау бойынша әлеуметтік-психологиялық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цифрлық білім беру ресурстарын жобалау және әзірлеу
    Несиелер: 9

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерде цифрлық білім беру ресурстарын жобалау және әзірлеу саласында арнайы АКТ-құзыреттілігін қалыптастыру. Бұл курстың негізін цифрлық оқыту құралдары, Білім беруді түрлендіретін технологиялар, түрлі білім беру платформалары, электронды оқытуға арналған онлайн-қосымшаларды әзірлеу: түрлері, функциялары және ең жақсы мысалдар, медиа сауаттылық және цифрлық технологияларды дамыту контекстіндегі ақпараттық сауаттылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: магистранттарда іскерлік және ғылыми салаларда қарым-қатынас жасауға қажетті дағдыларды қалыптастыру, халықаралық ғылыми ұжымдарда ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттіліктерді жүзеге асыру. Мыналар зерттелетін болады: ауызша, жазбаша және электронды коммуникация әдістері; ағылшын тілінде өнімді кәсіби маңызды мәтіндерді құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатика саласындағы инновациялық педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: магистранттар инновациялық педагогикалық технологияларын және информатиканы оқыту үдерісіне белсенді және гибридтік оқытудың нысандары мен әдістерін енгізуді меңгереді. Қысқаша мазмұны: Педагогикалық инновация: мәні мен мақсаттары. Информатика курсындағы инновациялық педагогикалық технологиялар. Белсенді оқыту контексіндегі педагогикалық дизайн негіздері. Білім беру үрдісіндегі бейне технологиялар. Информатика білім беру курсын жаңғырту және жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Коммуникациядағы цифрлық технологиялар
    Несиелер: 9

    Пәнді меңгерудің мақсаты болашақ педагогтарда білім алушылармен, олардың ата-аналарымен оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша, кәсіби және ғылыми қызметке қатысты мәселелер бойынша отандық және шетелдік әріптестермен қарым-қатынас жасау кезінде цифрлық технологияларды, оның ішінде әлеуметтік желілерді қолдану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Информатиканы оқытудың қазіргі заманғы мәселелері
    Несиелер: 9

    Оқу пәнінің мақсаты-магистрді информатика және информатиканы оқыту әдістемесі саласындағы инновациялық және ғылыми-зерттеу қызметіне дайындау, магистранттардың кәсіби құзыреттілігін дамыту, оның ішінде әр түрлі білім беру сатыларында информатика курсын игеру кезінде оқу қызметін ұйымдастыруда құралдарды, әдістерді, технологияларды тиімді және мағыналы пайдалану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Робототехника негіздерін оқытудың теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 9

    Мақсаты робототехника негіздерін игеру және Lego Mindstorms NXT 2.0 жиынтығы негізінде оқу процесінде робототехникалық конструкторларды пайдалану үшін қажетті білімді, іскерлікті, Дағдылар мен құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Негізгі міндеттері: - механика, электроника және информатикаға негізделген робототехника негіздерімен таныстыру; - робототехниканы оқытудың негізгі әдістемелік шешімдерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі Smart және мобильді технологиялар
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: білім беру контентін бірлесіп қалыптастырудың smart-технологияларын және интернет-сервистер мен ашық білім беру ресурстары негізінде ұжымдық (бірлескен) оқытуды пайдалану жолымен электрондық курс базасында пән бойынша оқу процесін жетілдіру қабілетін қалыптастыру; Android платформасы үлгісінде заманауи мобильді ОС туралы білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON2

    әртүрлі білім беру деңгейлерінде оқу үрдісін ұйымдастыру және енгізу үшін қазіргі заманғы әдістемесі мен технологияларды қолданады;

  • Код ON8

    ұялы, ақылды технологияларды пайдалана отырып, білім беру саласындағы қолданбалы мәселелерді шешеді

  • Код ON12

    әлеуметтік-құқықтық нормалар мен әртүрлі мәдени және конфессиялық дәстүрлерге төзімділікке негізделген әлеуметтік және этикалық құндылықтарды игеру, Қазақстан Республикасының көпұлтты және көп мәдениетті қоғамында және халықаралық аренадағы қарым-қатынас үшін тіл білімдерін пайдаланады

  • Код ON10

    оқыту, жаттықтыру, ақпарат алмасу үдерістерін қарқындату, түрлі мақсаттағы объектілерді таныстыру үшін виртуалды әлеммен өзара әрекеттесуді ұйымдастыру;

  • Код ON1

    Информатика және информатиканы оқыту әдістемесінің әртүрлі салаларын қалыптастыратын ғылыми білімдер жүйесінде білім беру мен интегративтік үдерістерді дамытудың инновациялық стратегиясын қолданады;

  • Код ON4

    коммуникациялық желілерде жұмыс істеу үшін цифрлық технологияларды қолдану;

  • Код ON7

    білімді ұсыну және өңдеуге арналған құралдармен, сондай-ақ қолданбалы зияткерлік жүйелермен жұмыс жасайды;

  • Код ON11

    ғылыми мектептердің теориялық білімдерін біріктіруге, эксперименталды зерттеу жұмыстарын жүргізуге, ғылыми жарияланымдарды дайындауға, қоғамдық көпшілік алдында сөйлеуге және кәсіби қызметте қолдануына мүмкіндік береді

  • Код ON9

    ақпаратты өңдеу, ортақ пайдалану, сақтау үшін бұлт технологиясының құралдары мен қызметтерін қолданады

  • Код ON3

    пәндердің оқу мазмұнын жобалау, инновациялық педагогикалық технологиялар негізінде оқыту әдістемесін жасау;

  • Код ON6

    мультимедиялық және желілік технологиялардың мүмкіндіктерін пайдалана отырып, білім беру қызметін ақпараттандырудың заманауи құралдарын жасау;

  • Код ON5

    цифрлық білім беру ресурстарын (ЦББР) құру үшін оқу материалын әзірлеу, олардың негізінде объектіге бағытталған, жүйелік және параллельді бағдарламалаудың қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, ЦББР әзірлеу;

7M01502 Информатика
Магистратура

Еуразия Технологиялық Университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01502 Информатика 1,5 г.о.
Магистратура

Алматы менеджмент университеті (AlmaU)

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01502 Информатика
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Информатика
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Информатика мұғалімдерін даярлау
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top