Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01516 Биология (Ағылшын) в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқып-үйренудің негізгі мақсаты студенттерге жалпы және кәсіптік білім алуға қажетті жалпы теориялық білімдердің кешенін игеру, сонымен бірге сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жүйесін қалыптастыру және осы құбылыстың азаматтық ұстанымының негізінде дамыту болып табылады. Студенттердің сыбайлас жемқорлық проблемаларына қатынасын анықтау және қажет болған жағдайда түзету және құқықтық, моральдық және этикалық стандарттарға сәйкес келетін сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық мотивациясын ынталандыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологияға кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: ағзаның құрылысы, құрылымы және қызмет ету заңдылықтарын, жүйелеу орнына байланысты емес меңгереді. Пәнді оқу нәтижесінде студент тірі организмдердің шығу тегі, құрылысы, дамуы, тіршілік әрекеті, қасиеттері мен әртүрлілігі туралы білімдерді біліп шығады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары математика
    Несиелер: 5

    Жоғары математика әдетте аналитикалық геометрияны, жоғары және сызықтық алгебраның элементтерін, дифференциалдық және интегралдық есептеулерді, дифференциалдық теңдеулер, жиындар теориясы, ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика элементтерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ботаника
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты өсімдіктердің морфологиясы және анатомиясымен танысу болып табылады. Студенттер жасушалар, ұлпалар, вегетативтік және генеративтік органдар және өсімдіктердің көбею тәсілдері туралы түсінік алады. Практикалық сабақтарда өсімдікті морфологиялық сипаттау, гүл формулалары мен диаграммаларын оқу дағдыларын меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, анатомиялық препараттарды микроскопиялық және құрылымдық-функционалдық зерттеу мақсатында дайындау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зоология
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: жануарлардың биологиясын, систематикасын, экологиясын, олардың адам өміріндегі және биосферадағы рөлін зерттеу. Студенттер омыртқасыз жануарлардың әр түрлі топтарын ұйымдастыру ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді. Практикалық сабақтарда омыртқасыз жануарлардың негізгі топтарын анықтайды,жануарларды бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу жүргізеді, жануарлардың әртүрлі таксондарының морфологиялық және анатомиялық ерекшеліктерін салыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы физика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: іргелі физикалық заңдылықтар жүйесі туралы ғылыми білімді қалыптастыру және студенттерді кәсіби қызметінде туындайтын міндеттерді шешуде оларды қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Курсты оқу барысында студенттер физиканың негізгі түсініктері, заңдары және теорияларын біледі; есептерді шешуде физика білімін қолдана алады; физика бойынша теориялық білім жүйесін, теориялық есептерді шешу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі В1-В2
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тілдік құзыреттілікті Еуропалық шкала бойынша В1-В2 деңгейіне дейін дамыту. Пән коммуникативтік, ақпараттық, мәдениетаралық, оқу-танымдық, әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті қалыптастыруға, сонымен қатар өмір бойы ағылшын тілін үздіксіз оқытуға тұрақты ынталандыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биологиядағы компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 3

    Мақсаты: компьютерлік модельдеудің жалпы принциптерін және оларды биологиялық үрдістерді түсіндіру және шешу үшін қолдану. Студент модельдеудің негіздері мен жіктелуін, модельдерді құрудың негізгі әдістерін көрсетеді, биологиялық процестер мен құбылыстардың қарапайым модельдерін жобалайды, оларға талдау жүргізеді және модельдеудің нәтижелерін мазмұнды түсіндіруді жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары сатыдағы өсімдіктер мен жануарлар систематикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерге жануарлар мен өсімдіктер дүниесінің өмірлік түрлерінің алуан түрлілігі, олардың эволюциясы және қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы түсінік беру. Адам өмірінде практикалық маңызы бар организмдердің жүйелі жағдайы мен биологиялық ерекшеліктеріне көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі В1-В2 (мамандандырылған)
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты студенттердің шет тілін кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруды, яғни оқу пәні шеңберінде қарастырылған және кәсіби саланы қамтитын тақырыптар шеңберінде арнайы мақсатта шет тілін дұрыс білуді қамтиды, бұл оларға күнделікті кәсіби және практикалық және ғылыми қарым-қатынаста шет тілін қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқу-тәрбие процесінің формаларын, әдістерін, оқытудың жаңа технологияларын меңгереді. Пәнді оқу нәтижесінде студент биология пәнінен сабақ өткізудің әдістері мен тәсілдерін біледі, оқу жоспарының мазмұнын талдайды, оқытудың инновациялық құралдарын қолдана отырып сабақ өткізудің конспектілерін әзірлейді және оқытудың әртүрлі әдістері мен формаларының тиімділігін ажырата алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Ағылшын (кәсіби) тілін оқытудың мақсаты шет тілін оқытудың алдыңғы кезеңдерінде алынған лингвистикалық, коммуникативтік және әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті жетілдіру және осы негізде іскерлік және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті бакалавр-студенттердің шет тілді кәсіби коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Цитология және гистология
    Несиелер: 3

    Мақсаты: жасушалардың дамуын, құрылысын, қызметін, даму заңдылықтарын, ұлпалардың морфо-функционалдық ұйымдастырылуын және даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты ұлпалардың, ағзалардың жасушаларының сипаттамаларын түсіндіреді, жасушалық және ұлпалық деңгейде болатын процестерді түсіндіреді, жасушалардың бірлігі мен әртүрлілігін белгілейді, микропрепараттарды дайындау дағдыларын бекітеді, жасушалардың, ұлпалардың және олардың құрылымдарының микропрепараттарын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі мектеп биологиясының құрылымы мен мазмұны
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі мектеп биологиясының құрылымы мен мазмұны туралы жүйелендірілген білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент биология бойынша мектеп бағдарламалары мен оқулықтарын құру принциптері мен мазмұнын меңгереді, оқулықтарды келесі критерийлер бойынша талдайды: оқулықты құру логикасы, материалды баяндау, безендіру, даму жас ерекшеліктерін есепке алу және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның биоресурстары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстандағы биологиялық ресурстардың негізгі өкілдерін, олардың адам өміріндегі және табиғаттағы маңызын зерттеу. Студенттер биологиялық ресурстар, олардың экономикалық қолданылуы туралы білім алады және оларды ресурстармен қамтамасыз етілуіне сәйкес топтайды, биологиялық ресурстарды қолдану тиімділігін бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы химия
    Несиелер: 3

    Мақсаты: бейорганикалық химия негіздерін зерттеу. Білуі тиіс: - бейорганикалық химияның теориялық негіздері, қарапайым заттардың құрамы, құрылысы, химиялық қасиеттері. Жасай алуы тиіс: - периодтық жүйедегі орналасуы бойынша элементтердің, қосылыстардың қасиеттерін болжау; - химиялық процестердің өту жолын, мүмкіндігін анықтау; - химиялық реакцияларды жүргізудің оңтайлы шарттарын таңдау; - бейорганикалық қосылыстарды зерттеу әдістерін, эксперименталды нәтижелерді интерпретациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: жас, жыныстық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, микроскопиялық және ультрамикроскопиялық ұйымды қоса, адам денесінің органдары мен жүйелерінің құрылымдық-функционалдық тұрғыда жүйеленген білімді қалыптастыру.Пәнді оқу нәтижесінде студент ағзаны құрудағы заманауи тәсілдерді талдайды, онтогенезде және филогенезде құрылыстың ерекшеліктерін біледіжәне әртүрлі органдар мен жүйелердің жеке құрылысын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биохимия
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-биохимиялық қосылыстардың құрылымын, қасиеттерін зерттеу. Оқу нәтижесінде студент ақуыздар, нуклеин қышқылдары, көмірсулар, липидтер, минералдар, дәрумендер, гормондар биохимиясы туралы білімдерін көрсетеді, тәжірибелер жүргізеді, зертханалық жабдықтар мен ақпараттық технологияларды сапалы және сандық биохимиялық талдау және алынған мәліметтерді түсіндіру үшін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: адам және жануарлар ағзасының функцияларын, физиологиялық жүйелерін, әдістерін оқып үйрену және оларды реттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент ағзаның реттеуші жүйелеріне біріктірілген органдардың негізгі жүйелерінің құрылысы мен қызмет ету ерекшеліктерін түсіндіре алады, талдау жасайды: олардың қызмет етуінің жалпы заңдылықтарын, анықтайды, бағалайды: адамның дене, психофизиологиялық және әлеуметтік денсаулығының өзара әрекеттесуі туралы білім жүйесін зерделей біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологиядан жоба жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: жобалау-зерттеу жұмыстарының тұжырымдамалық негіздері туралы білімді қалыптастыру және оқушылармен жобалау қызметін ұйымдастыра білуді үйретеді. Пәнді оқу нәтижесінде студент жобаларды жіктеу принциптерін, биология бойынша жобалық және инновациялық қызмет тәсілдерін меңгереді; зерттеулерді жоспарлау әдістерін және деректерді өңдеу тәсілдерін қолданады; биология бойынша шағын жобаларды орындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Генетика қазіргі биологияның маңызды бөлімі болып табылады. Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің әмбебап заңдары кез келген ағзалар мен генетика үшін әділ, интегралдаушы ғылым ретінде барлық биологиялық пәндер мен зерттеулердің бағыттарын қамтиды. Тұқым қуалаушылық белгілері мен принциптерін тұқым қуалаушылық заңдылықтарын талдауға аса көңіл бөлінеді. Генетикалық материалдың өзгергіштігінің, генетикалық процестердің молекулалық механизмдерінің сипаттамаларына елеулі мән береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі В1-В2 (салалық)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шет тілін меңгерудің В1-В2 алдыңғы қатарлы шекті деңгейіне қол жеткізу және жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша мұғалімдерді даярлау салаларында білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету. Студент теориялық және практикалық білімдерін ағылшын тілінде оқытудың нақты процесінде қолданады. Ағылшын тілінде негізгі жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша ұғымдар мен процестерді түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты өсімдіктердің өзгермелі орта жағдайларына бейімделуінің негізгі үдерістері мен механизмдерін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент өсімдік ағзасының негізгі үрдістерін түсіндіреді: фотосинтез, тыныс алу, су режимі және т.б., негізгі физиологиялық-биохимиялық процестерді зерттеудің заманауи әдістерін меңгереді, өсімдіктердің минералды қоректенуі мен су алмасуын диагностикалау бойынша тәжірибелерді жоспарлайды және қояды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 3

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Молекулярлық биология
    Несиелер: 5

    Курстың құрылымы гендердің экспрессиясында кодталған ақпаратты зерттеуге негізделген. Молекулалық биологияның мәселелері, оның жағдайы мен даму перспективалары қарастырылады. Студент бактериофагтардың және вирустың репликациясының, РНҚ биосинтезінің және ДНҚ мен ақуыздардың биосинтезінің теориялық ережелерін түсіндіреді, қарапайым молекулалық зерттеу әдістерін және эксперимент жасауды көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жердің тірі қабығы – топырақ туралы, табиғи организм, оның қасиеттері, генезисі және эволюциясы туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент топырақ, топырақ түзілу факторлары, қасиеттері мен жіктелуі туралы білімді игереді. Практикалық сабақтарда теориялық білімді қолдана отырып, генетикалық горизонттарды ажыратады, топырақтың морфологиялық сипаттамасын сипаттайды, топырақ жамылғысының жағдайын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эволюция теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - органикалық әлем эволюциясының теориялары туралы жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент эволюцияның іргелі заңдарын, органикалық әлемнің даму кезеңдерін біледі, органикалық әлемнің дамуының заманауи алғышарттарын талдайды, адам тәртібінің биологиялық және әлеуметтік негіздерін талдайды, эволюция теориясының жаңа жетістіктеріне біледі және макро және микроэволюция үдерістерін түсінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепте биологиядан сыныптан тыс жұмыстар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде студент биология пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесін, оның оқу-тәрбие үрдісіндегі маңызы мен орнын меңгереді; оның тиімділігін арттыру жолдары мен құралдарын ұсынады; үйірмені, факультативтерді, биология бойынша элективті курстарды өткізу жоспарын құрастырады, сонымен қатар биология пәнінен сыныптан тыс жұмыстардың түрлері мен оларды ұйымдастыруға және жүргізуді үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі С1 (салалық)
    Несиелер: 5

    Ауызша сөз сөйлеу дағдылары, талқылау, белгі жүргізу. Арнайы мәтіндерді жоспарлау, жазу, редакциялау, қайта өңдеу. Пәндік саласы цитаталар бойынша сілтемелерді дұрыс келтіру. Кенеттен білу, оқу тілдерімен диалог өте еркін қатысуға, өз көзқарас негізгі проблеманы көрсете отырып артықшылықтары мен кемшіліктері басқа да пікірлер айтылу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON11

    Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында оқу-тәрбие процесін, оның ішінде қашықтан оқытудың инновациялық бағыттарын қолдана отырып оқу-тәрбие үрдісін жобалау үшін педагогиканың теориялық және эксперименттік негіздері мен биологияны оқыту технологиясы бойынша білімдерін қолданады.

  • Код ON12

    ҚР Білім беру стандарттарына және шетелдік тенденцияларға сәйкес мектепте биологияны ағылшын тілінде оқытуды жүзеге асырады.

  • Код ON1

    Қазақстанның мемлекеттік қалыптасуы, әлемдегі және Қазақстан Республикасындағы тарихи және қазіргі заманғы саяси жағдайлар мен әлеуметтік-экономикалық процесстер туралы білімдерін қорытындылайды.

  • Код ON8

    Биологиялық жүйелердің жай-күйін зерттеу, сәйкестендіру, сипаттау және бағалау үшін далалық және зертханалық эксперименттер мен бақылау жүргізеді.

  • Код ON6

    Әртүрлі ұйымдасу деңгейіндегі биологиялық жүйелердің өзара әрекеттесуін түсіндіру үшін негізгі биологиялық ұғымдар мен терминдерді оңтайлы қолдана біледі.

  • Код ON5

    Қазіргі заманғы ақпараттық сандық технологиялар мен ғылыми зерттеу әдістерін кәсіби қызметте және өздігінен білім алу мақсатында қолданады.

  • Код ON3

    Тұлғааралық, мәдениаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс, шет тілдерінде ауызша сөйлеу және академиялық жазу дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON10

    Оқыту, тәрбиелеу және дамыту теориясы, инклюзивті білім беру және білім берудегі менеджмент негіздері бойынша білімдерін қорытындылайды.

  • Код ON9

    Тірі ағзалардың әртүрлі жүйелері мен мүшелерінің биологиялық үрдістері мен физиологиялық механизмдерінің химиялық негіздерін талдайды.

  • Код ON2

    Кәсіби этика және академиялық адалдық қағидаларын сақтай отырып, ұжымда жұмыс істей алады.

  • Код ON7

    Органикалық әлемнің эволюциясына әсер ететін механизмдер мен процестерді және молекулалық биологияның негізгі постулаттарын түсіндіреді.

  • Код ON4

    Биологияны оқыту процесінде және кәсіби даму мақсатында қолдану үшін биологиялық мазмұнды ағылшын тіліндегі ақпаратты талдайды.

Top