Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01526 Биология-География в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты студенттер өсімдіктердің морфологиясы мен анатомиясын зерттеу заңдылықтарымен танысады. Студенттер жасушалар, ұлпалар, вегетативтік және генеративтік органдар және өсімдіктердің көбею тәсілдері туралы түсінік алады. Практикалық сабақтарда өсімдікті морфологиялық сипаттау, гүл формуласы мен диаграммасын оқу дағдыларын меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, анатомиялық препараттарды микроскопиялық және құрылымдық-функционалдық зерттеу мақсатында дайындау дағдыларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пайдалы қазбалардың қалыптасуы
    Несиелер: 3

    Пайдалы қазбалар кен орындарының қалыптасуын зерттеу. Минералдардың физикалық қасиеттерін, тау жыныстарының құрылымы мен құрылымын анықтай білу. Тау жыныстарының жату түрлерін және жыртылатын бұзылыстардың түрлерін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ботаника экология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Мақсаты - өсімдіктердің құрылымы, ерекшеліктері мен көбею жолдары туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студент өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктерін сипаттайды, өсімдіктердің жай-күйінің экологиямен байланысын орнатады, қоршаған орта факторларының өсімдіктерге әсерін бағалайды. Зертханалық сабақтарда микропрепараттар, кеппе шөптер үлгілері және табиғи объектілер арқылы өсімдіктерге морфологиялық және анатомиялық сипаттама жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: планетарлық табиғи кешен ретінде географиялық қабық туралы түсінік беру. Осы қабықтың уақыт пен кеңістіктегі құрылысы мен даму заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Өзара байланысты және өзара байланысты табиғи процестер мен құбылыстардың тұтас кешенін үздіксіз дамыту нәтижесінде қалыптасқан біртұтас материалдық жүйе ретінде табиғатқа көзқарас қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқып-үйренудің негізгі мақсаты студенттерге жалпы және кәсіптік білім алуға қажетті жалпы теориялық білімдердің кешенін игеру, сонымен бірге сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жүйесін қалыптастыру және осы құбылыстың азаматтық ұстанымының негізінде дамыту болып табылады. Студенттердің сыбайлас жемқорлық проблемаларына қатынасын анықтау және қажет болған жағдайда түзету және құқықтық, моральдық және этикалық стандарттарға сәйкес келетін сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық мотивациясын ынталандыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы геология
    Несиелер: 3

    Құрылыс туралы заманауи түсініктерді зерттеу Жер қабығының заттық құрамы және жер қабатының негізгі құрылымдық элементтері. Геологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін, негізгі жынысты құрайтын минералдарды анықтау тәсілдерін ашу және тау жыныстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауа райының теориясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі замандағы климаттың өзгеруін және өткен жылы қайта жаңартылуын зерттеу. Климаттық болжау әдістерін меңгеру. Климаттың өзгеру сценарийлерін көрсету. Климат түзуші факторларды және планетарлық Климаттық жүйедегі кері байланыстарды ашу. Өткендегі климаттың өзгеруін, қазіргі климаттың жай-күйін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зоология экология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Мақсаты: биологияны, жүйелеуді, экологияны, омыртқасыз жануарларды зерттеу, олардың адам өмірі мен биосферадағы рөлі. Оқыту нәтижелері: Білуі тиіс: - омыртқасыз жануарлардың әр түрлі топтарын ұйымдастыру ерекшеліктері; Жасай алуы керек: - омыртқасыз жануарлардың негізгі топтарын анықтау; - препараттар дайындау; Меңгеруі керек: - жануарларды бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу әдістері; - жануарлардың морфологиялық ерекшеліктерін бағалау және бақылау тәсілдерімен;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геоглобалистика және геоурбанистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жаһандану үрдістерінің себептері мен тенденциялары, ол тудыратын жаһандық мәселелер, сондай-ақ қалалық жүйелердің кеңістіктік ұйымдастырылуын (жоспарлануын) зерттейтін мәселелер туралы түсінік беру. Адам мен биосфераның осы үдерістердің теріс салдарын шешу жолдарын сипаттау. Урбанизация процесін тереңдету негізінде әртүрлі деңгейдегі қалалық жүйелердің эволюциясын және жұмыс істеуін адам қажеттілігінің әртүрлілігі өзіне тән өсуімен ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның географиялық орналасуын, геологиялық және тектоникалық құрылымын, жер бедерінің ерекшеліктерін, климат және климат құрушы процестерді ескере отырып, Қазақстан аумағының 9 физикалық-географиялық ауданға бөлінуін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Клеткалық биология негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: жасушалардың дамуын, құрылысын, қызметін, даму заңдылықтарын, тіндердің морфо-функционалдық ұйымдастырылуын және даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты тіндердің, ағзалардың жасушаларының сипаттамаларын ,жасушалық және тканьдық деңгейде болатын процестерді түсіндіреді, жасушалардың бірлігі мен әртүрлілігін белгілейді, микропрепараттарды дайындау дағдыларын бекітеді, жасушалардың, тіндердің және олардың құрылымдарының микропрепараттарын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 3

    Мақсаты: географиялық карталар мен басқа да картографиялық туындылар туралы шындықты бейнелеудің ерекше тәсілі ретінде толық түсінік беру. Студенттерді топографиялық карталардан және аэрофотосуреттерден жергілікті жер туралы ақпарат алудың ең тиімді әдісі ретінде оларды бағдарлау үшін пайдалануға, арнайы түсірілімдерді жобалауға және географиялық карталарды құрастыруға үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биохимия
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-биохимиялық қосылыстардың құрылымын, қасиеттерін зерттеу. Оқу нәтижесінде студент ақуыздар, нуклеин қышқылдары, көмірсулар, липидтер, минералдар, дәрумендер, гормондар биохимиясы туралы білімдерін көрсетеді, тәжірибелер жүргізеді, зертханалық жабдықтар мен ақпараттық технологияларды сапалы және сандық биохимиялық талдау және алынған мәліметтерді түсіндіру үшін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Цитология және гистология
    Несиелер: 3

    Мақсаты: жасушалардың дамуын, құрылысын, қызметін, даму заңдылықтарын, ұлпалардың морфо-функционалдық ұйымдастырылуын және даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты ұлпалардың, ағзалардың жасушаларының сипаттамаларын түсіндіреді, жасушалық және ұлпалық деңгейде болатын процестерді түсіндіреді, жасушалардың бірлігі мен әртүрлілігін белгілейді, микропрепараттарды дайындау дағдыларын бекітеді, жасушалардың, ұлпалардың және олардың құрылымдарының микропрепараттарын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Географиялық зерттеу әдістерінің практикумы
    Несиелер: 3

    Географиялық зерттеу әдістерін, географиялық ақпаратты талдау тәсілдерін меңгеру нәтижесінде кәсіби зерттеу қызметіне дайындықты қалыптастыру. Ғылыми нәтижелерді әлеуметтік-экономикалық бағалау дағдыларын алу. Ғылыми еңбектің қолжазбасымен жұмыс істеу қабілеті. Ғылыми сөйлеу стилін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биогеография
    Несиелер: 3

    Мақсаты: жер мен мұхиттардың биогеографиялық бөліну принциптерін тұжырымдау. Пәнді оқу нәтижесінде студент биогеографияның негізгі түсініктерін игереді, негізгі ендік аймақтардың, флористік және фауналық патшалықтардың шекараларын талдайды, зоналық жер биомассалары мен мұхиттың биогеографиялық аймақтарын белгілейді, ағзалардың планетада, құрлықта және мұхиттарда таралуының негізгі заңдылықтарын түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Табиғатты пайдаланудың тиімді негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: табиғатты ұтымды пайдалану негіздерін зерттеу. Жердің табиғи-ресурстық экологиялық-экономикалық әлеуетін көрсету. Табиғаттың экономикалық құндылығын қарастырыңыз. Табиғи игіліктерді бағалаңыз. Табиғатты пайдаланудың экономикалық тиімділігін зерттеу. Күнделікті өмірдің практикалық міндеттерін шешу, табиғатты ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау үшін алынған білім мен дағдыларды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты өсімдіктердің өзгермелі орта жағдайларына бейімделуінің негізгі үдерістері мен механизмдерін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент өсімдік ағзасының негізгі үрдістерін түсіндіреді: фотосинтез, тыныс алу, су режимі және т.б., негізгі физиологиялық-биохимиялық процестерді зерттеудің заманауи әдістерін меңгереді, өсімдіктердің минералды қоректенуі мен су алмасуын диагностикалау бойынша тәжірибелерді жоспарлайды және қояды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктер және жануарлар экологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тірі ағзалардың әртүрлі бейімделу формаларын және ағзалар арасындағы қатынастардың түрлерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент тірі ағзалардың ерекшеліктері, таралу заңдылықтары туралы білімдерін көрсетеді; қоршаған орта факторларының ағзаға әсер ету механизмдерін түсіндіреді, өсімдіктер, жануарлар мен микроорганизмдер экологиясы саласында ақпарат алу әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам генетикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-генетикалық зерттеулердің объектісі ретінде адам туралы бар білімді тереңдету және жаңарту. Пәнді оқу нәтижесінде студент адамда генетикалық деңгейде болатын барлық процестерді, сондай-ақ олардың заңдылықтарын түсіндіреді. Студент тақырыпты игеру барысында адамның генетикалық ауруларының ерекшеліктері және оларды әртүрлі әдістермен тану әдістері туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жоғары сатыдағы өсімдіктер мен жануарлар систематикасы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты студенттерге жануарлар мен өсімдіктер дүниесінің өмірлік түрлерінің алуан түрлілігі, олардың эволюциясы және қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы түсінік беру. Адам өмірінде практикалық маңызы бар организмдердің жүйелі жағдайы мен биологиялық ерекшеліктеріне көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам және жануарлар анатомиясы мен физиологиясы
    Несиелер: 6

    Пән міндеті - адам және жануарлар ағзаларының мүшелері мен ірі жүйелерінің құрылымдық-функциональды ұйымдастырылуы туралы жүйелі білімдерді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер негізгі мүшелер жүйесінің анатомиялық және физиологиялық құрылысы мен қызметінің ерекшеліктерін түсіндіре алады, адам денсаулығының физикалық, психофизиологиялық және әлеуметтік факторлар әсерінің өзара әрекетін бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Генетика
    Несиелер: 3

    Генетика қазіргі биологияның маңызды бөлімі болып табылады. Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің әмбебап заңдары кез келген ағзалар мен генетика үшін әділ, интегралдаушы ғылым ретінде барлық биологиялық пәндер мен зерттеулердің бағыттарын қамтиды. Тұқым қуалаушылық белгілері мен принциптерін тұқым қуалаушылық заңдылықтарын талдауға аса көңіл бөлінеді. Генетикалық материалдың өзгергіштігінің, генетикалық процестердің молекулалық механизмдерінің сипаттамаларына елеулі мән береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы І, ІІ бөлім
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жер бетінің табиғи ландшафттарын, планетарлық (зоналық) заңдылықтарды және олардың пайда болуының, дамуы мен таралуының жергілікті жағдайларын зерттеу. Құрлықтар мен мұхиттарды ең ірі табиғи-аумақтық кешендер, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, күрделі сипаттамалардың принциптері ретінде көрсету. Құрлықтар мен мұхиттарды физика-географиялық аудандастыру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жоғары нерв қызметінің физиологиясы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқыту мақсаты - студенттердің орталық жүйке жүйесінің функциялары мен құрылымы туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Осы пәнді оқу барысында студенттер орталық жүйке жүйесінің жоғары бөлімі болып саналатын бас миының жоғары жарты шарларының қыртысының функциясын зерттейді және осы жүйенің жоғары дамыған ағзалардың қоршаған ортамен байланысын жүзеге асырудағы функциясын саралайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геоинформатика
    Несиелер: 5

    Геоақпараттық жүйелерді жобалау, құру, пайдалану және пайдалану, геоақпараттық технологияларды әзірлеу, қолданбалы аспектілер немесе практикалық және геоақпараттық мақсаттар үшін ГАЖ қосымшасы бойынша дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дүние жүзінің табиғат ресурстары географиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: табиғи ресурстардың географиясы табиғи ресурстардың жеке түрлері мен аумақтық үйлесімдерінің орналасуын және құрылымын, оларды экономикалық бағалау және ұтымды шаруашылық пайдалану мәселелерін талдау қабілетін қалыптастырады. Табиғи ресурстар мен қоршаған ортаны қорғаудың және молықтырудың географиялық аспектілерін, адамзаттың ресурстармен қамтамасыз ету проблемаларын зерделеуге байланысты ТРГ мәнін түсіну. Географиялық тақырыптық карталарды және статистикалық деректерді пайдалану құралы ретінде құзыреттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Географиялық білім беруді өткізу үшін педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Түсініктерді, географиялық заңдылықтар мен құбылыстарды зерттеудің озық формалары мен әдістерін пайдалану дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқу-тәрбие процесінің формаларын, әдістерін, оқытудың жаңа технологияларын меңгереді. Пәнді оқу нәтижесінде студент биология пәнінен сабақ өткізудің әдістері мен тәсілдерін біледі, оқу жоспарының мазмұнын талдайды, оқытудың инновациялық құралдарын қолдана отырып сабақ өткізудің конспектілерін әзірлейді және оқытудың әртүрлі әдістері мен формаларының тиімділігін ажырата алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: жердің тірі қабығы – топырақ туралы, табиғи организм, оның қасиеттері, генезисі және эволюциясы туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент топырақ, топырақ түзілу факторлары, қасиеттері мен жіктелуі туралы білімді игереді. Практикалық сабақтарда теориялық білімді қолдана отырып, ол генетикалық көкжиектерді анықтайды, топырақтың морфологиялық сипаттамасын сипаттайды, топырақ жамылғысының жағдайын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топырақ географиясы топырақтану негіздерімен
    Несиелер: 3

    Мақсаты: жердің тірі қабығы – топырақ туралы, табиғи организм, оның қасиеттері, функциялары, генезисі және эволюциясы туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент топырақ түзілу факторлары, қасиеттері және жіктелуі туралы білімді игереді. Теориялық білімді қолдана отырып, практикалық сабақтарда генетикалық көкжиектерді анықтайды, топырақтың морфологиялық сипаттамасын сипаттайды, топырақ жамылғысының жағдайын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Цитогенетика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-цитогенетиканың теориялық негіздері мен негізгі әдістері туралы түсінік қалыптастыру, алынған білім мен дағдыларды кәсіби мәселелерді шешуде қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде студент хромосомалардың құрылымы мен қызметі, мейоздағы хромосомалардың мінез-құлқы туралы білімді игереді, саралау процестеріндегі хромосомалардың рөлін түсіндіреді, цитогенетикалық зерттеу әдістерін қолданады және кариотипті талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Табиғатты пайдалану экономикасы
    Несиелер: 3

    Табиғатты пайдалануды табиғи-ресурстық әлеуетті бағалауды қамтитын тұтас жүйе ретінде зерделеу. Табиғатты тиімді пайдалануды, басқару және төлемдер жүйесін қарастыру. Техногенді әсердің ықтимал экологиялық-экономикалық салдарын бағалау. Табиғи ресурстарды экономикалық бағалау теориясы мен тәжірибесін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Молекулярлық биология
    Несиелер: 5

    Курстың құрылымы гендердің экспрессиясында кодталған ақпаратты зерттеуге негізделген. Молекулалық биологияның мәселелері, оның жағдайы мен даму перспективалары қарастырылады. Студент бактериофагтардың және вирустың репликациясының, РНҚ биосинтезінің және ДНҚ мен ақуыздардың биосинтезінің теориялық ережелерін түсіндіреді, қарапайым молекулалық зерттеу әдістерін және эксперимент жасауды көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнеркәсіп және ауылшаруашылық өндірістің негізі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығы өндірісінің заманауи технологиялары туралы түсінік беру. Өнеркәсіп және ауыл шаруашылығы салаларының жіктелуін көрсету. Өнеркәсіптік өндірісті ұйымдастырудың негізгі формаларын қарастырыңыз. Ауыл шаруашылығының құрылымын және оның даму ерекшеліктерін ашу. Ауыл шаруашылығы салалары арасындағы технологиялық байланыстарды қарастырыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның биоресурстары
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Қазақстандағы биологиялық ресурстардың негізгі өкілдерін, олардың адам өміріндегі және табиғаттағы маңызын зерттеу. Студенттер биологиялық ресурстар, олардың экономикалық қолданылуы туралы білім алады және оларды ресурстармен қамтамасыз етілуіне сәйкес топтайды, биологиялық ресурстарды қолдану тиімділігін бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аймақтық экономика
    Несиелер: 6

    Өңірдің аумағын, оның табиғи-ресурстық әлеуетін, экономикасын, оның құрылымдық қайта құру, еңбек ресурстарын зерттеу. Экономиканы табиғи орта мен халықты географиялық зерттеумен қатар Географиялық зерттеулер кешенінде қажетті буын ретінде зерттеу. Өндірістік күштердің орналасуын және өңірлердің экономикасын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепте биологиядан сыныптан тыс жұмыстар
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу нәтижесінде студент биология пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесін, оның оқу-тәрбие үрдісіндегі маңызы мен орнын меңгереді; оның тиімділігін арттыру жолдары мен құралдарын ұсынады; үйірмені, факультативтерді, биология бойынша элективті курстарды өткізу жоспарын құрастырады, сонымен қатар биология пәнінен сыныптан тыс жұмыстардың түрлері мен оларды ұйымдастыруға және жүргізуді үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының мысалында ірі индустриалды – ауыл шаруашылығы аймағын кешенді зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Энергетика, отын, металлургия, машина жасау және химия өнеркәсібі орталықтарының қызметін талдауға дайындықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геоэкономика негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыртқы саяси мақсаттарға, әлемдік немесе өңірлік қуатты экономикалық жолмен қол жеткізуді қамтамасыз ететін мемлекеттің экономикалық қуаты туралы түсінік беру. Мемлекеттік және аймақтық білім беру үрдістерін көрсету. Нақты халықаралық құрылымдар — экономикалық, қаржылық және интеграциялық бірлестіктер, трансұлттық корпорациялар, еурорегион, еркін экономикалық аймақтар, сондай-ақ геосаяси субъектілер ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: әлемнің қазіргі заманғы саяси картасын, мемлекеттік жүйені (басқару нысандары мен әкімшілік бөліністі) қалыптастырудың негізгі кезеңдерін зерделеу. Әлемнің табиғи ресурстарының географиясын ашыңыз. Показать алуан әлемнің, топтау және негізін елдер. Саяси Географияны, экономикалық-географиялық және геосаяси жағдайды қарастырыңыз. Халықаралық экономикалық және саяси ұйымдар мен одақтар туралы негізгі мәліметтерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі биологиялық эксперименттер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: биологиялық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу әдістемесімен танысу. Пәнді оқу нәтижесінде студент биологиялық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу әдістемесін меңгереді, мектептегі биологиялық эксперименттерді ұйымдастырады және жүргізеді, эксперименттік жұмыс нәтижелерін интерпретациялау тәсілдерін қолданады, эксперименттердің тиімділігін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эволюция теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - органикалық әлем эволюциясының теориялары туралы жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент эволюцияның іргелі заңдарын, органикалық әлемнің даму кезеңдерін біледі, органикалық әлемнің дамуының заманауи алғышарттарын талдайды, адам тәртібінің биологиялық және әлеуметтік негіздерін талдайды, эволюция теориясының жаңа жетістіктеріне біледі және макро және микроэволюция үдерістерін түсінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 3

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Популяция мен бірлестіктер экологиясы
    Несиелер: 3

    Пәнді игеру нәтижесінде студент популяциялар мен қауымдастықтардың жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтары мен принциптерін игереді, популяция экологиясын білу заңдылықтарына сүйене отырып, табиғат пен қоғамдағы процестерді талдайды, тірі организмдердің қауымдастықтарын және олардың қоршаған ортамен байланысын сипаттайды, олардың антропогендік әсер ету жағдайында ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Экономикалық, құқықтық білім негіздерін, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, төтенше жағдайлар кезінде қорғану және адам денсаулығын сақтау дағдыларын қолдана алады.

  • Код ON5

    Органикалық әлемнің эволюциясына және молекулалық биологияның негізгі постулаттарына әсер ететін механизмдер мен процестерді түсіндіреді.

  • Код ON11

    Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында оқу-тәрбие процесін, оның ішінде қашықтан оқытудың инновациялық бағыттарын қолдана отырып оқу-тәрбие үрдісін жобалау үшін педагогиканың теориялық және эксперименттік негіздері мен биология және географияны оқыту технологиясы бойынша білімдерін қолданады.

  • Код ON12

    Кәсіби қызметте туындайтын міндеттерді шешу үшін академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, ғылыми әдістерді қолданады.

  • Код ON8

    Қазақстанның табиғи ерекшеліктерін, минералды-ресурстық, әлеуметтік-демографиялық, өндірістік-экономикалық әлеуетін талдайды.

  • Код ON10

    Педагогика және психология саласындағы мәселелерді шешу үшін инклюзивті білім беру негіздері бойынша білімді жинақтайды.

  • Код ON7

    Географиялық қабықтың қызмет ету заңдылықтарын, оның бөліктерінің уақыт пен кеңістікте өзара әрекеттесуін бағалайды.

  • Код ON2

    Заманауи ақпараттық технологияларды және ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, ақпараттарды талдай алады.

  • Код ON6

    Қоршаған орта компоненттерінің жай-күйін зерттеу, сәйкестендіру, сипаттау және бағалау үшін далалық және зертханалық эксперименттер мен бақылау жүргізеді.

  • Код ON4

    Табиғат пен экономикадағы заңдылықтарды, құбылыстар мен процестерді түсіндіру үшін жаратылыстанудың тұжырымдамалық және теориялық негіздері туралы білімдерін пайдаланады.

  • Код ON9

    Табиғи, әлеуметтік-экономикалық және саяси аумақтық жүйелердің қалыптасу, даму және жұмыс істеу процестерін бағалайды.

  • Код ON1

    Қазіргі қоғамның әлеуметтік-гуманитарлық даму заңдарын, тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби қарым-қатынас дағдыларын мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде, өзін-өзі дамыту және өмір бойы өз бетімен білім ала алады.

Top