Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01512 География-Тарих в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Археология
    Несиелер: 3

    Пәннің оқу курсы тарих ғылымының бөлімі болып табылатын археология адам қоғамының өткенін, оның қалыптасуы мен дамуын, көбінесе материалдық көздер бойынша ашады. Археологиялық деректер бойынша тарихи процестің қайта жаңартылуын көрсету. Адамзат мәдениетінің, материалдық өндірістің, идеология мен дүниетанымның, қоғамдық қатынастардың даму кезеңдерін, этнос арлық құрылым мен оның өзгеру динамикасын қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Планетарлық табиғи кешен ретінде географиялық қабық туралы түсінік беру. Осы қабықтың уақыт пен кеңістіктегі құрылысы мен даму заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық және экспериментальдық археология
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты археология саласындағы практикалық және эксперименталды әдісті қолданудың ережелерін меңгерту, студенттерге археологияның аталған бағытытындағы нақты зерттеу мәселелерін өз бетінше құрастыруда қажетті теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауа райының теориясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі замандағы климаттың өзгеруін және өткен жылы қайта жаңартылуын зерттеу. Климаттық болжау әдістерін меңгеру. Климаттың өзгеру сценарийлерін көрсету. Климат түзуші факторларды және планетарлық Климаттық жүйедегі кері байланыстарды ашу. Өткендегі климаттың өзгеруін, қазіргі климаттың жай-күйін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ежелгі дүниенің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі кезеңдерін, көрнекті ежелгі саясаткерлердің, қолбасшылардың, мәдениет қайраткерлерінің есімдерін, оқиғалардың маңызды күндерін, ежелгі әлем тарихы бойынша ұғымдарды, мәдениет пен дін саласындағы ежелгі өркениеттердің негізгі жетістіктерін, әлемдік тарих пен мәдениет үшін ежелгі әлемнің тарихи және мәдени мұрасының маңызын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алғашқы қоғам тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің бойында адамзат қоғамының даму заңдылықтарын, оның шаруашылық және қоғамдық қызметінің дамуының ерте кезеңдерінде объективті-тарихи түсінігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Мақсаты: географиялық карталар мен басқа да картографиялық туындылар туралы шындықты бейнелеудің ерекше тәсілі ретінде толық түсінік беру. Студенттерді топографиялық карталардан және аэрофотосуреттерден жергілікті жер туралы ақпарат алудың ең тиімді әдісі ретінде оларды бағдарлау үшін пайдалануға, арнайы түсірілімдерді жобалауға және географиялық карталарды құрастыруға үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ежелгі дүниенің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі кезеңдерін, көрнекті ежелгі саясаткерлердің, қолбасшылардың, мәдениет қайраткерлерінің есімдерін, оқиғалардың маңызды күндерін, Ежелгі әлем тарихы бойынша ұғымдарды, мәдениет пен дін саласындағы ежелгі өркениеттердің негізгі жетістіктерін, әлемдік тарих пен мәдениет үшін ежелгі әлемнің тарихи және мәдени мұрасының маңызын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі Қазақстанның рухани мәдениеті
    Несиелер: 5

    Қазақстан халқының ежелгі тарихи-мәдени мұрасын зерттеуге, сақтауға, жаңғыртуға және тиімді пайдалануға бағытталған маңызды мәселелерді зерттеу. Оқыту барысында студенттер ежелгі рухани тарихи-мәдени мұраны насихаттау мен зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның ортағасырлар тарихы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның ортағасырлық тарихы-тарихи оқиғаларды, құбылыстарды, фактілерді, процестерді тұтас түрде зерттейтін, орта ғасырларда Қазақстан аумағында орын алған тарихи заңдылықтарды анықтайтын ғылым. Курс студенттердің ортағасырлық Қазақстанның этностары мен мемлекеттерінің тарихи дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін талдау қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи демография
    Несиелер: 3

    Тарихи демография пәнін, зерттеу әдістерін, көздері мен негізгі бағыттарын көрсету. Курсты меңгеру барысында студенттер халықтың өсу динамикасын, көші-қон үрдісінің теориясын, сонымен қатар Қазақстандағы әлеуметтік-демографиялық жағдайды талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 5

    Қосалқы тарихи пәндерді оқыту міндетіне осы пәндермен ұсынылатын мәліметтер мен әдістермен кешенді танысу кіреді. Бұл саладағы білімнің ерекше рөлі мен құндылығы осы пәндердің өзара, сондай-ақ археология, этнология, алғашқы қауымдық, дүниежүзі тарихы, Қазақстан тарихы және мұрағаттану және мұражайтану сияқты тарихи ғылымдар мен тығыз байланысты болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Батыс Рим империясының құлауынан және Ұлы географиялық ашылулар дәуірінің басына дейінгі кезеңді қамтитын адамзат тарихындағы дәуірін зерттеу. Оқыту барысында білім алушылар феодалдық құрылыстың дамуының жалпы заңдылықтарын, адамзат дамуындағы прогрессивті кезеңді, орта ғасырлардағы тарихи үрдістің әр түрлі елдердегі өз ерекшеліктерін анықтауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этнология
    Несиелер: 3

    Этнологияны теориялық тұрғыда қарастырып, халықтардың қалыптасуы, шоғырлануы мен мәдениетінің пайда болуын ғылыми тұрғыда қарастыру. Этнология ғылымындағы соңғы ғылыми тұжырымдарға сүйене отырып, студенттерге халықтар тарихы мен этногенезінің қалыптасуы туралы теориялық білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикалық және экономикалық географияға кіріспе
    Несиелер: 3

    Зерттеудің статистикалық және картографиялық әдістерін пайдалана отырып, табиғатты тиімді пайдалану және географиялық болжам туралы түсінік беру. Ғылыми білім жүйесіндегі экономикалық географияның орнын көрсету, олардың әдіснамалық негіздерін кешенді ғылыми пән ретінде ашу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: студенттердің жергілікті тарихты зерттеудің теориялық-әдістемелік базасы мен ерекшеліктері туралы толық түсінігін қалыптастыру, табиғи және мәдени мұраны сақтау мен анықтау саласында тарихи өлкетанудың маңыздылығын ашу. Пәнді меңгеру барысында студенттер өлке тарихы бойынша материалдарды жинаудың негізгі принциптері мен әдістерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы геология
    Несиелер: 3

    Құрылыс туралы заманауи түсініктерді зерттеу Жер қабығының заттық құрамы және жер қабатының негізгі құрылымдық элементтері. Геологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін, негізгі жынысты құрайтын минералдарды анықтау тәсілдерін ашу және тау жыныстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Пайдалы қазбалардың қалыптасуы
    Несиелер: 3

    Пайдалы қазбалар кен орындарының қалыптасуын зерттеу. Минералдардың физикалық қасиеттерін, тау жыныстарының құрылымы мен құрылымын анықтай білу. Тау жыныстарының жату түрлерін және жыртылатын бұзылыстардың түрлерін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шет елдердің жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Жаңа замандағы Еуропа және Америка елдерінің тарихи дамуының негізгі мәселелері мен бағыттары туралы тұтас түсінік қалыптастыру, студенттерді қарастырылып отырған дәуірде болған негізгі тарихи оқиғалар мен үрдістермен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аймақтық физикалық география
    Несиелер: 6

    Нақты аумақтарды, олардың табиғатының ерекшеліктерін, табиғи ресурстарын, даму үрдістерін және қалыптасу үрдістерін зерттеу. Географиялық ландшафтар мен олардың әртүрлі таксономикалық топтастықтарын олардың заттық құрамының жеке ерекшеліктерін де, құрылымы мен осы ерекшеліктердің жалпы географиялық заңдылықтармен тығыз байланысында дамуын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географиялық зерттеу әдістерінің практикумы
    Несиелер: 3

    Географиялық зерттеу әдістерін, географиялық ақпаратты талдау тәсілдерін меңгеру нәтижесінде кәсіби зерттеу қызметіне дайындықты қалыптастыру. Ғылыми нәтижелерді әлеуметтік-экономикалық бағалау дағдыларын алу. Ғылыми еңбектің қолжазбасымен жұмыс істеу қабілеті. Ғылыми сөйлеу стилін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Географиялық білім беруді өткізу үшін педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Түсініктерді, географиялық заңдылықтар мен құбылыстарды зерттеудің озық формалары мен әдістерін пайдалану дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геоинформатика
    Несиелер: 6

    Геоақпараттық жүйелерді жобалау, құру, пайдалану және пайдалану, геоақпараттық технологияларды әзірлеу, қолданбалы аспектілер немесе практикалық және геоақпараттық мақсаттар үшін ГАЖ қосымшасы бойынша дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлемдік саясат
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: әлемдік елдердің саяси ахуалын зерттеу және талдау. Оқыту барысында әлемдік саясаттағы халықаралық қатынастар субъектілерінің ортақ мүдделерін іске асыруға бағытталған саяси қызметі, БҰҰ-ның ғаламдық қызметі, халықаралық одақтар, мемлекеттер мен халықтар уәкілеттік берген ұйымдардың құрылымы, өзара қарым-қатынастар мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдаланудың тиімді негіздері
    Несиелер: 3

    Табиғатты тиімді пайдалану негіздерін үйрену. Жердің табиғи-ресурстық және экологиялық-экономикалық әлеуетін көрсету. Табиғаттың экономикалық құндылығын қарастыру. Табиғи игіліктерді бағалау. Табиғатты пайдаланудың экономикалық тиімділігін зерттеу. Алған білім мен іскерлікті шешу үшін пайдалану қоршаған ортаны қорғау және табиғатты тиімді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы 1
    Несиелер: 6

    Мақсаты: жер бетінің табиғи ландшафттарын, планетарлық (белдік-аймақтық) заңдылықтарды және олардың пайда болуы, дамуы мен таралуының жергілікті шарттарын зерттеу. Материктер мен мұхиттарды ірі табиғи-аумақтық кешендер ретінде көрсету, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, кешенді сипаттама принциптері. Материктер мен мұхиттарды физика-географиялық аудандастыру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өлкетану және топонимика, туризм негіздері
    Несиелер: 5

    Туристік-өлкетану жұмысының негіздерін және топонимиканы оқыту. Өлкетану мектептің өмірмен байланыстыруының маңызды құралы ретінде және белгілі бір аумақтағы халықтың тарихи, демографиялық құрамы, рухани және материалдық мәдениеті бойынша білім көзі ретінде көрсету. Туристік-өлкетану жұмысының әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихты оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 3

    Теориялық, оқу-әдістемелік даярлықты, формаларды, тәсілдерді, тарихи білімді беру құралдарын, яғни мектептерде оқытуды тиімді ұйымдастыру. Тарих курсының оқу материалында білім беру процесі барысында болашақ мұғалімдерді тәрбиелеу мен дамытуға дайындау мақсатында оқыту дағдыларына үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 3

    Қазақстандағы Кеңестік Коммунистік жүйенің дағдарысы мен ыдырау процесін, қалыптасуын оқып үйрену,тәуелсіз Қазақстан Республикасы білім беру жүйесін және оның әлемдік қауымдастықтағы орнын білу. Сондай-ақ отандық және шетелдік тарихнаманың теориялық тұжырымдамалары негізінде тәуелсіздік кезеңдегі отандық тарихтың тарихи процесстерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның географиялық орналасуын, геологиялық және тектоникалық құрылымын, жер бедерінің ерекшеліктерін, климат және климат құрушы процестерді ескере отырып, Қазақстан аумағының 9 физикалық-географиялық ауданға бөлінуін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы 2
    Несиелер: 3

    Мақсаты: материктер мен мұхиттардың физикалық географиясының бұл бөлімінде Оңтүстік жарты шар материктерінің физикалық географиялық орнымен, табиғат жағдайы, гидрологиялық режимі және климатымен толық танысады. Африка, Оңтүстік Америка, Австралия және Антарктида материктерін ірі табиғи-аумақтық кешендер ретінде көрсету, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтарына кешенді сипаттама береді. Оңтүстік жарты шар материктерін табиғи физикалық-географиялық аудандастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Геоглобалистика және геоурбанистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жаһандану үрдістерінің себептері мен тенденциялары, ол тудыратын жаһандық мәселелер, сондай-ақ қалалық жүйелердің кеңістіктік ұйымдастырылуын (жоспарлануын) зерттейтін мәселелер туралы түсінік беру. Адам мен биосфераның осы үдерістердің теріс салдарын шешу жолдарын сипаттау. Урбанизация процесін тереңдету негізінде әртүрлі деңгейдегі қалалық жүйелердің эволюциясын және жұмыс істеуін адам қажеттілігінің әртүрлілігі өзіне тән өсуімен ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аймақтық физикалық география 2
    Несиелер: 3

    Географиялық ландшафтар мен олардың әртүрлі таксономиялық топтастықтарын олардың заттық құрамының жеке ерекшеліктерін, құрылымы мен дамуын және осы ерекшеліктердің жалпыгеографиялық заңдылықтармен тығыз байланысын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шығыс пен Батыстың жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - батыс және шығыс өркениеттерінің қалыптасуының негізгі кезеңдері мен қалыптасу ерекшеліктерін, өзара іс-қимыл процесінің тарихи тамыры мен сипатын, Батыс пен шығыс мәдениетінің өзара байланысы мен өзара байытылуын зерделеу. Курс зерттелетін мәселе бойынша қорытынды жасауға мүмкіндік беретін тарихи зерттеудің, салыстырмалы талдаудың ғылыми әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ресей және Кеңес мемлекетінің тарихы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: әлеуметтік-экономикалық және саяси процестерді, маңызды фактілер мен оқиғаларды, тарихи дамудың әр түрлі кезеңдеріндегі Ресей және кеңес тарихының даму үрдістері мен заңдылықтарын зерттеу. Оқыту жинақталған материал негізінде зерттелетін мәселе бойынша қорытынды жасауға мүмкіндік беретін тарихи зерттеудің ғылыми әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіп және ауылшаруашылық өндірістің негізі
    Несиелер: 6

    Ауыл шаруашылығы және өнеркәсіп өндірісінің заманауи технологиялары туралы түсінік беру. Өнеркәсіп және ауыл шаруашылығы салаларының жіктелуін көрсету. Өнеркәсіптік өндірісті ұйымдастырудың негізгі нысандарын қарастыру. Ауыл шаруашылығының құрылымын және оның даму ерекшеліктерін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геоэкономика негіздері
    Несиелер: 6

    Сыртқы саяси мақсаттарға, әлемдік немесе өңірлік қуатты экономикалық жолмен қол жеткізуді қамтамасыз ететін мемлекеттің экономикалық қуаты туралы түсінік беру. Мемлекеттік және аймақтық білім беру үрдістерін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шет елдердің қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Студенттерде жаңа тарих туралы заңды және қажетті кезең ретінде тұтас түсінік қалыптастыру. Әр түрлі континенттер елдерінің дамуына индустриялық революцияның әсерін ашу. Индустриялық және постиндустриялық қоғамның дамуының негізгі ерекшеліктерін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдалану экономикасы
    Несиелер: 6

    Табиғатты пайдалануды табиғи-ресурстық әлеуетті бағалауды қамтитын тұтас жүйе ретінде зерделеу. Табиғатты тиімді пайдалануды, басқару және төлемдер жүйесін қарастыру. Техногенді әсердің ықтимал экологиялық-экономикалық салдарын бағалау. Табиғи ресурстарды экономикалық бағалау теориясы мен тәжірибесін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аймақтық экономика
    Несиелер: 5

    Өңірдің аумағын, оның табиғи-ресурстық әлеуетін, экономикасын, оның құрылымдық қайта құру, еңбек ресурстарын зерттеу. Экономиканы табиғи орта мен халықты географиялық зерттеумен қатар Географиялық зерттеулер кешенінде қажетті буын ретінде зерттеу. Өндірістік күштердің орналасуын және өңірлердің экономикасын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы мен деректануы
    Несиелер: 5

    Қазақстан деректану тарихнамасының мәселелері, Қазақстан тарихының тарихнамасы мен деректануының қалыптасу және даму мәселелері зерттеледі. Студенттердің қазіргі Қазақстан аумағын мекендейтін қазақ және басқа да халықтардың ғылыми көпғасырлық өткен замануи үдерістері туралы хабардар болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемнің қазіргі заманғы саяси картасын, мемлекеттік жүйені (басқару нысандары мен әкімшілік бөліністі) қалыптастырудың негізгі кезеңдерін зерделеу. Әлемнің табиғи ресурстарының географиясын ашыңыз. Показать алуан әлемнің, топтау және негізін елдер. Саяси Географияны, экономикалық-географиялық және геосаяси жағдайды қарастырыңыз. Халықаралық экономикалық және саяси ұйымдар мен одақтар туралы негізгі мәліметтерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Теориялық деректану
    Несиелер: 5

    Тарихи дереккөздердің пайда болу заңдылықтарын және олардың нақты тарихи үрдістің көрсетілуін, ондағы ақпараттың құрылымы мен қасиеттерін зерттеу, тарихи зерттеудің жалпы және жеке сыныптар мен дереккөздердің түрлеріне қатысты әдістемесін әзірлеу. Курсты игеру кезінде студенттер құжаттармен жұмыс істеуге қажетті арнайы білімді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шет елдер тарихы бойынша деректер
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгерудің мақсаты шет елдер тарихы бойынша тарихи деректердің негізгі түрлері мен олардың классификациялануы бойынша жұмыс істеу, әртүрлі дереккөздері түрлерінің ақпараттық әлеуеті туралы түсініктерді қалыптастыру, шет елдер деректерімен жұмыс істеу әдіс-тәсілдерін меңгеру, шет елдер тарихының нақты мәселелерін зерттеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 3

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 6

    Қазақстан Республикасының мысалында ірі индустриалды – ауыл шаруашылығы аймағын кешенді зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Энергетика, отын, металлургия, машина жасау және химия өнеркәсібі орталықтарының қызметін талдауға дайындықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    Географиялық қабықтың қызмет ету заңдылықтарын, оның бөліктерінің уақыт пен кеңістікте өзара әрекеттесуін бағалау

  • Код ON11

    Кәсіби қызметте туындайтын міндеттерді шешу үшін ғылыми әдістер мен академиялық хатты қолдану.

  • Код ON2

    Оқылатын саланың алдыңғы қатарлы білімдеріне және академиялық адалдық принциптеріне негізделген дәлелдерді қолдану.

  • Код ON3

    Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты талдау.

  • Код ON12

    Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істеу.

  • Код ON1

    Қазіргі қоғамның әлеуметтік-гуманитарлық даму заңдарын, тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби қарым-қатынас дағдыларын мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде, өзін-өзі дамыту және өмір бойы өз бетімен білім алу.

  • Код ON5

    Қазіргі географияның және жалпы тарихтың жалпы және теориялық негіздерін білу.

  • Код ON10

    Табиғи, әлеуметтік-экономикалық және саяси аумақтық жүйелердің қалыптасу, даму және жұмыс істеу процестерін бағалау.

  • Код ON8

    Ақпараттық, инновациялық және қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқыту, тәрбиелеу, бағалау әдістерін қолдану.

  • Код ON4

    Экономикалық, құқықтық білім негіздерін, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, төтенше жағдайлар және адам денсаулығын сақтау жағдайында қорғау дағдыларын қолдану.

  • Код ON7

    Педагогика және психология саласындағы мәселелерді шешу үшін инклюзивті білім беру негіздері бойынша білімді жинақтау.

  • Код ON9

    Табиғи ерекшеліктерді, минералдық-ресурстық, әлеуметтік-демографиялық, өндірістік-экономикалық әлеуетті және Қазақстан тарихын талдау.

Top