Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01512 География-Тарих в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тарих және географиялық білімін іс тәжірибе жүзінде инновациялық оқыту әдістерін пайдаланып қолдана алатын, қарым-қатынасты басқаруға дайын, зерттеу және жобалық әрекетті жүзеге асыратын, білім саласында кәсіби қызмет жасауға бағытталған маманды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
География және тарих пәнінің мұғалімі мамандығына кіріспе
Жас ерекшелік психологиясы және физиология
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері
Педагогика
Геодезия картография негіздерімен
Ежелгі Қазақстан тарихы
Ежелгі ғұндар
Картография топография негіздерімен
Топография жергілікті жерді бағдарлау негіздерімен
Археология және алғашқы қауымдық құрылыс тарихы
-
2 Оқу жылы
Ортағасырлық Қазақстанның ақша айналымы
Климат өзгеруінің заманауи мәселелері
Қосалқы тарихи пәндер
Геожүйелер туралы білім
Жалпы жертану
Ортағасырлардағы Қазақстан тарихы
Инклюзивті білім беру
Метеорология климатология негіздерімен
Жаңартылған білім мазмұнының технологиясы және өлшемдік бағалау
Шығыс елдерінің ежелгі және ортағасырлар тарихы
Географиядан мектеп оқушыларының өздік жұмыстарының формалары және ұйымдастырылуы
Қытай тарихы
Абай әлемі
Географияны оқытудағы қазіргі заманғы технологиялар
Ежелгі заманның өнер ескерткіштері
Географияны оқыту әдістемесі
Антик тарихнамасы
Батыс елдерінің ежелгі және ортағасырлар тарихы
Азия мен Африка елдерінің орта ғасырлардағы тарихы
-
3 Оқу жылы
Табиғи-аумақтық кешендерді геоақпараттық модельдеу
Тарихты оқыту әдістемесі
Қазақстан территориясының географиялық зерттеу тарихы
Күншығыс Алашорда тарихы
Геоинформатика негіздері
Қазақстанның физикалық географиясы
Қашықтықтан зондтау негіздері
Қазақстанның геоэкологиясы
Электрондық білім беру ресурстары
Түркі халықтарының тарихы
Қазақстанның тарихи географиясы
Туған өлке тарихы бойынша вариативті курсты оқыту әдістемесі
Саяси география геосаясат негіздерімен
Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
Шығыс Қазақстанның тарихының жаңа және қазіргі заман кезеңіндегі өзекті мәселелері
Қазақ халқының рухани мәдениеті
Өлке тарихын оқытуда сыныптан тыс жұмыстар
Этнология
Қазақстан халқының орналасу географиясы
Географияны оқытуда АКТ қолдану
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Орта мектепте туған өлке тарихын оқыту
-
4 Оқу жылы
Шығыс елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Туризм негіздері
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Табиғи ресурстар географиясы
Табиғатты пайдалану және геоэкология
STEM оқытудың формалары мен әдістері
Қазақ диаспорасының тарихы
Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
Батыс елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Зерттеудің ғылыми негіздері
Халықаралық қатынастар географиясы
Ландшафтану
Азия және Африка елдерінің қазіргі заман тарихы
Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
Еуропа және Америка елдерінің жаңа тарихы
Физикалық-географиялық аудандастыру
Отан тарихының өзекті мәселелері
Азия және Африка елдерінің жаңа заман тарихы
Елтану және саяси география негіздері
Қалалар географиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мектеп пен университеттің географиялық және тарихи пәндер бағдарламасының барлық сұрақтары бойынша оқу материалын күнделікті кәсіби қызметке байланыстыру
- Білім беру ресурстарын оқу-тәрбие үрдісінде ақпараттық технологияларды және заманауи ақпарат құралдарын пайдалана отырып әзірлеу.
- География және тарих сабақтарында оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі әдістерін қолдану.
- Тәжірибелік-зерттеу жұмысының нәтижелерін есеп, ғылыми баяндама, хабарлама, қорытынды түрінде түсіндіру.
- Табиғат кешендерінің қалыптасу заңдылықтарын сипаттау және қазіргі кезеңдегі табиғат пен қоғамның өзара байланысу ерекшеліктерін анықтау.
- Теориялық және практикалық тапсырмаларды түсіндіру кезінде тарихи пәндер саласындағы негізгі ережелерді, ұғымдар мен заңдарды интеграциялау.
- Оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың заманауи технологияларын қолдану.
- Ақпарат пен дереккөздерді олардың нақтылығы мен ғылыми сипаты бойынша түсіндіру.
- Экономикалық және әлеуметтік география, дүние жүзінің жаңа және қазіргі заман тарихы бойынша білімдерін педагогикалық қызметте қолдану.
- Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімдері мен коммуникативтік іскерліктерді көрсете білу, қоғамның қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.