Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01711 Қазақ тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс әдеби шығармалардың мәнін, шығу тегі мен дамуы туралы, оның әдеби шығарылымы, оның принциптері мен әдістері туралы ғылыми пәннің негіздерімен танысу, әлемдік әдебиеттің заманауи даму үрдістерін түсінуге арналған материалды анықтайды, әдеби мәтінді барабар түсіндіру тетіктерін талқылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Киберпедагогика
    Несиелер: 5

    Студенттер киберпедагогиканың негізгі ұғымдарын, ғылыми принциптері мен заңдылықтарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, нысандары мен құралдарын, оның ішінде onlinе, E-learning режимінде, сараланған және интеграцияланған оқытудың, дамыта оқытудың педагогикалық технологияларын, оқытудағы құзыреттілік тұрғының ерекшеліктері мен спецификасын анықтайды және салыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі әдеби процесс
    Несиелер: 5

    Қазіргі әдеби процесс пәнінің мақсаты - әдебиеттің ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын, көркемдік әдіс, стиль, жанр мәселелерін, көркем туындының құрылысын, сюжетін қарастыру, әдебиет туралы ғылымның көркемөнер теориясы, эстетика ғылымдарымен байланысын талқылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілі фонетикасы
    Несиелер: 3

    Курста дыбыстық құрам, дыбыстардың акустико-артикуляциялық сипаттамасы, дыбыс тіркесімі, буын, екпін, сөз просодикасы қарастырылады. Пәнді оқытуда баяндау, сұрақ-жауап, тестілік және деңгейлік тапсырмалар жүргізу, компонентті талдау әдістері қолданылады. Материалды меңгеру студентке қазақ тіл фонетикасының дыбыстары, сөз просодикасы т.б. туралы жүйелі білім береді .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 3

    «Тіл біліміне кіріспе» атты теориялық курс тілдің пайда болуы мен дамуы, генеологиялық және типологиялық ерекшеліктері мен түрлері, тілдік бірліктер, қызметі, тіл мен ойлаудың қарым-қатынасы, тіл және қоғамның диалектикалық бірлігінен хабардар етеді. «Тіл біліміне кіріспе» курсын оқып-үйрену нәтижесінде студенттер тіл білімінің негізгі ұғымдарымен, терминдерімен танысып, ғылыми тұрғыдан пайдалануға үйренеді. Тіл білімінің басқа ғылымдармен байланысы және алатын орны туралы жүйелі білім алады. Білімді баяндау, анализ, синтез, сұрақ-жауап, интерактивті, көрнекілік, Блум таксономиясы, модульдік оқыту әдістері арқылы игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шешендіктану
    Несиелер: 5

    Курс кәсіби ұжымдағы коммуникация дағдыларын және коммуникативтік біліктерді қалыптастыруға бағытталған. Курстың міндеттері: сөйлеу ережелері мен нормалары туралы, әртүрлі коммуникативтік-сөйлеу жағдайларындағы тілдік мінез-құлыққа қойылатын талаптар туралы білімдерді меңгеру; практикалық сөйлеуге, сондай-ақ коммуникативтік-сөйлеу міндеттерін шешуге үйрету; студенттердің шешендік идеалын мәдениет компоненті ретінде тану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілі лексикологиясы мен фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Курста лексика, оның зерттеу объектісі мен түрлері, салалары, тіл білімінің басқа салаларымен арақатынасықарастырылады. Дәрістерде түсіндіру, баяндау, сұрақ–жауап, анкета, экспиремент, статистикалық т.б. әдістерді қолдансақ, практикалық сабақтарда эмпирика, байқау, тесті, деңгейлік тапсырмалар, әр түрлі графикалық шартты белгілерге негізделген соны әдістермен қатар ауызша-жазбаша жаттығуларға байланысты түрлі модульдік тәсілдер жүзеге асырылады. Курста студент қазақ тіл білімінің негізгі салаcы лексикология мен фразеология туралы жалпы мағұлмат алып, сөз мағынасын ажырата білу,сөздердің шығу төркінін анықтау сияқты практикамызда жиі кездесетін өзекті мәселелерді меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Қазақ фольклорын жеке пән ретінде оқыту арқылы халқымыздың сан ғасыр бойына жасаған рухани мәдениеті – фольклорлық мұраларды терең, жан-жақты таныстыру мақсат етіледі. Мазмұн-мәні терең, әрі көркем халық әдебиетін аса бағалы байлық ретінде оқыта отырып, оның өзінше сыр-сипатын танытып, жастарға тағылым беру көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілі сөзжасамы
    Несиелер: 5

    Курста қазақ тілінің сөзжасам жүйесіқарастырылады. Пәнді оқытуда баяндау, сұрақ-жауап, тесті, деңгейлік тапсырмалар жүргізу, морфологиялық талдау әдістері жүргізіледі. Студенттер қазақ тілінің сөзжасам мәселелерін, грамматикалық тәсілдерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі дәуір әдебиеті
    Несиелер: 5

    Ежелгі дәуірдегі әдебиет пәні – әдебиеттану ғылымының құрамдас, негізгі бөлімі, қазақ халқының этникалық құрамына енген тайпалардың көне дәуірдегі әдебиеті, олардың ежелгі түркі ру-ұлыстармен бірге жасаған көркем сөз өнері. Пәнді меңгеру студенттерге аталған кезеңнің болмысын, сол уақыттағы әдебиет үлгілерін терең білуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хандық дәуірдегі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – ХҮ-ХҮІІІ ғасырдағықазақ әдебиеті туралы ұғым қалыптастыру. Хандық дәуірде өмір сүрген жыраулар қазақ халқының қоғамдық, әлеуметтік және рухани өмірімен, тұрмыс-тіршілігімен өзара тығыз байланыста болған. Хандық дәуірдегі әдебиет – ақын-жыраулардың әдебиеті, олардың көркем сөз өнері. Қазақ халқының өзінің қоғамдық өмірі, тұрмыс-тіршілігі, харекет-кәсібі, дүниетанымы мен наным-сенімі, қуаныш-қайғысы, арман-үміті және т.б. біздің заманымызға жыраулардың жаһұт жырларымен жеткен. Хандық дәуір әдебиетіндегі ақындардың жыр үлгілерін аса бағалы байлық ретінде оқыта отырып, оның өзіндік сипатын танытып, студенттерге тағылым беру көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шығыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 3

    Пәнде өркениеттегі лайықты орындары белгіленген шығыс халықтарының әдебиеті, қазақ әдебиетінің тарихындағы шығыс әдеби үлгілерінің алар орны оқытылады. Пән тәуелсіз Қазақстан мен шығыс халықтарының әдебиеттерін сабақтастыра оқытып-үйрету арқылы сөз өнерінің жалпы адамзатқа ортақ көркемдік тереңдіктерін игерту мақсатын көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 3

    ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті – ұлттық сөз өнері тарихының елеулі бір кезеңін қамтитын пән. Пәннің мазмұнында ауызша дәстүрлі жыраулық және ақындық поэзияның табиғи сабақтастығы, көркемдік, стильдік сабақтастық мәселелері, кезең әдебиетінің қоғамдық-әлеуметтік оқиғалармен, құбылыстармен байланысы, ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің әлемдік озық көркемдік әдістермен, жанрлық-стильдік шеберлік үлгілерімен үндестігі, шығармаларындағы көркемдік шеберліктер оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің сөз тіркесі және жай сөйлем синтаксисі
    Несиелер: 5

    «Қазіргі қазақ тілінің сөз тіркесі және жай сөйлем синтаксисі» пәні сөздік тұлғалардың бір-бірімен байланысу амалдарын, сөз тіркесі мен сөйлемді, олардың құрамы мен түрлерін ажыратуды, сөйлемдердегі синтаксистік синтагманы табуды, сөйлемдердің ірі бірліктерге бірігу тәсілдерін, ондағы жеке сөйлемдердің бір-бірімен қарым-қатынасын, оның тарихы мен нақты теориясын оқытады. Білім алушылар осы курстан алған білімін әдеби тіл нормасына сай сөйлеу мен жазу, тыңдау мен оқу дағдысында қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын мәтінін түсіндіру
    Несиелер: 3

    Пәннің міндеті - аудармашы қызметінің ерекшеліктерімен таныстыру; ағылшын тіліндегі білімдері негізінде әртүрлі стильдегі мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, анықтамалық әдебиеттермен және сөздіктермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, аударманың типтік қиындықтарын және оларды шешу жолдарын қарастыру, аударма этикасымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
    Несиелер: 5

    «Қазіргі қазақ тілі морфологиясы» - қазақ тіліндегі сөздердің лексика-грамматикалық топтарын, оның тілдік жүйедегі алатын орнын, қолдану қабілетін, тілдегі грамматикалық мағыналар мен формаларды қарастыратын тіл білімінің саласы. Курста морфологияның басты сұрақтары, яғни сөз таптастыру мәселесі, күрделі сөздер сипаты, сөз таптары қарастырылады. Пәнді меңгертуде витагендік, проблемалық, дамыта оқыту мен жұптық, топтық, ұжымдық жұмыс түрлері т.б. оқыту технологиялары пайдаланылады. Білім алушылар осы курстан морфология саласына қатысты мәселелер,ерекшеліктері, қолданылу аясы,грамматикалық тәсілдер мен сөз таптарының түрлері, олардың жасалуы, қызметі меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі (деңгей В2)
    Несиелер: 3

    Мақсаты: тілдік құзыреттілікті В2 деңгейіне дейін дамыту. тілдік құзыреттіліктің Еуропалық шәкілі бойынша. Міндеттері: - рецептивтік және өнімді құзыреттерді қалыптастыру; - коммуникативтік, ақпараттық, мәдениетаралық және оқу-танымдық құзыреттіліктерін қалыптастыруға ықпал ету; - әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті қалыптастыру. - курс аяқталғаннан кейін ағылшын тілінде өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын үйрету; - өмір бойы ағылшын тілін үздіксіз үйренуге тұрақты уәждемені қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ тілінің стилистикасы
    Несиелер: 5

    Курста қазақ тілі стилистиканың қалыптасуы, стилистиканың негізгі ұғымдары, функционалдық стильдер түрлері қарастырылады. Пәнді оқытуда баяндау, сұрақ-жауап, тесті, деңгейлік тапсырмалар жүргізу, стилистикалық талдау әдістері қолданылады. Материалды меңгеру студенттерге қазақ тілі стилистиканың қалыптасуы, негізгі ұғымдары, функционалдық стильдер түрлерін білуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникация негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тұлғааралық қарым-қатынастағы коммуникативтік міндеттерді шешу үшін студенттердің жалпы мәдени құзыреттілігін қалыптастыру. Құзыреттер: өзге мәдениет тасымалдаушыларының ситуациялық негізделген мінез-құлқының ерекшеліктерін түсіндіруге сыни тұрғыдан қарау; туған мәдени ортада алынған тәжірибенің маңыздылығын, оның адамның іс-әрекеті мен іс-әрекетінің сипатына әсер ету дәрежесін түсіну; өнер туындыларының әртүрлі типтері мен жанрлары мәтіндерінің мазмұнын және өзге мәдени қоғамдастықтың медиалық ақпаратын түсіндіру; екі мәдениеттің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын тану; шет тілдік мәдениетті түсіну үшін қажетті фондық білімді пайдалану және осындай білім; мәдениетаралық қарым-қатынас процесіне талдау жүргізу, өзін-өзі көрсету және өзін-өзі бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Түркі халықтарының әдебиеті
    Несиелер: 5

    Бұл курста түркі халықтары әдебиеті тарихының кезеңдері, қалыптасуы, әлем әдебиетіндегі алатын орны меңгертіледі. Студенттер пәнді оқу барысында ақын-жазушылардың шығармаларын кеңінен қарастыра отырып, өз ойларын қорытып айтуға, белсенді ойлауға, алған білімдерін жетілдіруге, ғылыми көзқарастарын кеңейтуге, іздене білуге үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы (C1)
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілінде сөйлеу қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Пәнді оқытудың міндеттері: визуалды негізде және ақпарат көздеріне, студенттердің өмірлік және сөйлеу тәжірибесіне, проблемалық жағдайға сүйене отырып, дайындалған диалогтік және монологтық сөйлеу және дайын емес сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; тыңдалған мәтінді жаһандық және егжей – тегжейлі түсінуге үйрету; әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден берілген оқу стратегиясына сәйкес ақпаратты оқу және шығару дағдыларын қалыптастыру; берілген композициялық сөйлеу түрінің мәтіндерін жазу дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті (1900-1940)
    Несиелер: 5

    ХХ ғасыр басындағы әдеби процестің, әдебиет пен тілдің тарихы әрі теориялық мәселелері зерделеніп, әдебиеттанудың қалыптасып дамуы сараланады. ХХ ғасыр басындағы әдебиеттің өркендеуіне негіз болған қоғамдық-санаткерлік, көсемсөздік міндеттердің нәтижелері салыстырмалы талдау арқылы түсіндіріледі. ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің қалыптасу және даму кезеңдері, ақын-жазушылардың шығармашылығы меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тіліндегі көркем мәтінді талдау
    Несиелер: 3

    Міндеттері: барлық құрамдас бөліктері өзара байланысты күрделі мәтіндік тұтастық ретіндегі мәтін туралы студенттердің түсінігін қалыптастыру; мәтінді оқу аспектілері туралы түсінік беру; студенттерде оқытылатын тілдегі түпнұсқалық көркем мәтінге және оның жеке үзінділеріне лингвистикалық түсініктеме беру дағдыларын қалыптастыру; студенттерді лингвистикалық мәтінді талдаудың заманауи әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі
    Несиелер: 6

    «Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі» курсы білім алушыларға қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі саласының қалыптасуы мен дамуы, зерттелуі жайынан түсінік беріп, құрмалас сөйлемнің түрлерін, олардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын көрсетеді, құрмалас сөйлемнің грамматикалық құрылысымен таныстырады және сөйлемнің актуалды мүшеленуін, суперсинтаксистік парадигмалар мен мәтін, оның негізгі ерекшеліктерін меңгертеді. Нәтижесінде студенттер әдеби тіл нормасына сай сөйлемдер түзіп, олардың қатысымдық қызмет атқарып отырғандығын түсінеді, білім алушылардың ауызша және жазбаша сауатты сөйлеу, жазу дағдылары жетіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс қазақ тілің оқытудың мазмұнын, оқылатын тілдік материалды, тілдік дағдыларды, материалды тандау және «таныстыру» бойынша оқытушының қызметі, оқу жұмысын және дамуын ұйымдастыру, оқушылардың білімдері мен дағдыларын анықтау бойынша ғылыми-әдістемелік ақпаратты, қазақ тілін оқыту процесінің ерекшеліктерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Елтану және мәдениеттану (ағылшын тілінде сөйлейтін елдер)
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты: мәдениетаралық құзыреттілікті, яғни бөтен және өзіндік мәдениеттердің ерекшеліктерін олардың әртүрлі көріністерінде түсіну және түсіндіру қабілетін қалыптастыру; білім алушылардың кешенді Көпмәдениетті және билингвалды дамуы; әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті дамыту; ағылшын тілді елдер туралы білімді өзектендіру және байыту; курсты оқу жағдайында пәнаралық білім мен дағдыларды өзектендіру; ағылшын тілді елдердің тарихи өткені, осы елдердің әлеуметтік-мәдени паспорттары және олардың халықтары, дәстүрлері мен мәдениеті, осы елдерге тән мінез-құлық стереотиптері туралы мәдени хабардарлықты қалыптастыру; курсты оқу жағдайында пәнаралық білім мен дағдыларды өзектендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Іскери ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    "Іскери ағылшын тілі" пәнін меңгерудің мақсаты іскерлік және кәсіби қарым-қатынаста ағылшын тілін пайдалану дағдысын қалыптастыру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде қалыптасатын білім алушының құзыреттілігі: іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде орыс және шет тілдерін еркін меңгеру;коммуникацияның әртүрлі салаларында қабылданған коммуникативтік стратегиялар мен тактикаларды, риторикалық, стилистикалық және тілдік нормалар мен тәсілдерді меңгеру, оларды кәсіби міндеттерді шешу кезінде барабар пайдалана білу; ресми-іскерлік және публицистикалық стиль мәтіндерінің барлық түрлерін жасау, редакциялау, рефераттау және жүйелеу қабілеті; халықаралық форумдар мен келіссөздерді білікті синхронды немесе тізбекті сүйемелдеу дағдыларына ие болу; коммуникативтік және әлеуметтік-мәдени жағдайларды дамытудың болжамдық сценарийлері мен модельдерін құра білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шет тілін оқытудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнінің мақсаты шет тілдерін оқытудың заманауи технологияларын меңгерген жалпы білім беретін мектептің жоғары білікті шет тілі оқытушыларын даярлау болып табылады. Пәннің міндеттері: мектепте шет тілін оқытуды енгізудің заңдары мен заңдылықтарын білім берудің тұлғаға бағытталған гуманистік бағытының бір көрінісі ретінде зерделеу; оқытудың негізгі сипаттамаларын зерттеу; оқытуды ұйымдастырудың инновациялық нысандарын игеру; шет тілін оқытуда оқыту әдістері мен технологияларын қолдану қабілетін жетілдіру; оқыту технологиялары саласында ғылыми зерттеулер жүргізу үшін негіздер құру; білім алушыларда өзін-өзі тану, өзін-өзі тану, кәсіби дербестік және ұтқырлық, сондай-ақ бәсекеге қабілеттілік пен кәсіби күйзеліске төзімділік уәждемесін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ әдебиетінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    «Қазіргі қазақ әдебиетінің өзекті мәселелері» пәні әдебиеттану ғылымының қазіргі өзекті проблемаларын тереңдетіп меңгерту мақсатында оқытылады. Қазіргі заманға сай соны ізденістер мен тың зерттеулерді, ұлттық мүдде тұрғысына пайымдалған оң тұжырымдарды студенттерге жеткізу пәннің ауқымында қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шет тілін қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті дамытумен қатар студенттерге ақпараттық ресурстарды құруға, олармен алмасуға, интернеттен оқу мақсаттары үшін ақпарат алуға, білім алушыларды қашықтан оқытуға мүмкіндік беретін ақпараттық құзыреттіліктерді дамыту. Шет тілін оқытуда АКТ-ны пайдалану құзыреттіліктің шет тіліндегі коммуникативтік және ақпараттық түрлерін бір мезгілде қалыптастыру үшін оңтайлы жағдай жасауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі (С1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілінде сөйлеу қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Пәнді оқытудың міндеттері: визуалды негізде және ақпарат көздеріне, студенттердің өмірлік және сөйлеу тәжірибесіне, проблемалық жағдайға сүйене отырып, дайындалған диалогтік және монологтық сөйлеу және дайын емес сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; тыңдалған мәтінді жаһандық және егжей – тегжейлі түсінуге үйрету; әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден берілген оқу стратегиясына сәйкес ақпаратты оқу және шығару дағдыларын қалыптастыру; берілген композициялық сөйлеу түрінің мәтіндерін жазу дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ әдебиеті (1941-1990)
    Несиелер: 5

    Бұл курста 1941-1990 жылдардағы қазақ әдебиетіндегі әдеби ахуал, поэзия, проза, драма, әдеби сын, көркем аударма және белгілі қаламгерлердің шығармалары, оқу-ағарту, мәдениет саласының түрлі мәселелеріне арналған еңбектері жан-жақты талданылады. Студенттер 1941-1990 жылдардағы қазақ әдебиетінің көркемдік дамуын айқындап, көркем шығармаларды талдай, әдебиетті қоғамдық ой-санамен қабаттастыра зерделей алады, олардың әлеуметтік көзқарастары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі» - педагогикалық ғылымдардың саласына жататын ғылыми пән. Пәннің қамтитын объектісі, қарастыратын мәселелері мектепте әдебиетті оқыту сабақтары кезінде мұғалім мен оқушылардың өзара қарым-қатынасы болып табылады, ол педагогика ғылымының, оның теориясының жалпы қағида, ережелеріне сүйенеді. Бұл пән болашақ мұғалімдердің педагогикалық-психологиялық құзыреттіліктерін дамытып, әдеби шығармаларды оқыту жолдары мен тиімді әдістерін оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Драма поэтикасы
    Несиелер: 5

    Драма поэтикасы пәнінде драмадағы көркемдік тәсілдердің жасалу жолдарын, мәні мен мағынасы, драмалық түрге бөлу шарттылықтары оқытылады. Студенттер драма жанрының дамуын әдебиет тарихымен бірлікте талдаудың ғылыми принциптерін игеруді, драма жанрын құрайтын ұғымдармен, категориялармен танысып, олардың сыншы ғалымдардың еңбектерінде қолданылу ерекшелігін оқып, білуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стилистика және көркем-мәнерлі тіл құралы
    Несиелер: 3

    Тілдің Стилистика және бейнелеу-экспрессивті құралдары курсы студенттерге стилистика пәні, тілдің стилистикалық құрылымы, оның функционалды стильдері мен экспрессивті құралдары туралы теориялық және практикалық білім беруді мақсат етеді. Курс бағдарламасы студенттердің ағылшын тілінің практикалық біліміне негізделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиеті (1991 ж. кейінгі кезең)
    Несиелер: 5

    Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті пәні ХХ ғасырдың 90-жылдарынан бастап қазақ әдебиетін тереңдеп оқып үйренуді, осы дәуірдегі әдебиет өкілдерінің көркемдік ойлау жүйесін, ұлттық әдебиеттегі тарихи сабақтастықты, көркемдік мәселесін жан-жақты, ғылыми негізде меңгертеді. Студенттер шығармалардың басты идеялық бағыты, тақырыптық, мазмұндық мақсатын саралай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ сатирасы
    Несиелер: 5

    Пәнде қазіргі сатираның қоғамдық мәні мен кеңестік сатирадан айырмашылығы оқытылады. Студенттер сатираның мысал, эпиграмма, памфлет, фельетон, пародия, шарж, карикатура, анекдот сияқты жанрларын меңгереді, драматургиядағы сатиралық шығармаларды, көркем прозадағы сатиралық әңгіме, повесть, романдарды талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқытылатын шет тілдері халықтарының әдебиеті
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: студенттерді ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің әдебиеттерімен таныстыру, Англия мен АҚШ әдебиетінің ұлттық ерекшелігіне, сондай-ақ әдебиеттің әртүрлі тарихи кезеңдердегі даму ерекшеліктеріне назар аудару; студенттерді зерттелетін тіл пайда болған сәттен бастап бүгінгі күнге дейінгі елдер әдебиетіндегі бағыттар мен әдістердің мәселелерімен таныстыру. Курстың міндеттері: студенттерге зерттелетін тіл елдерінің көркем әдебиетінің ірі жазушылары шығармашылығының идеялық мазмұны мен жеке ерекшеліктері туралы қажетті ақпарат беру; оларды шығармаларды форма мен мазмұнның бірлігінде өз бетінше талдауға үйрету; көркем шығармаларды түсіндіру, олардағы жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау, шығармалардың эстетикалық, адамгершілік, тәрбиелік әлеуетін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық емтихандарды тапсыруға дайындық стратегиясы (IELTS, TOEFL)
    Несиелер: 3

    Пән Intermediate / Upper-Intermediate / Advanced деңгейінде ағылшын тілін меңгерген студенттерге арналған. Пәнді оқытудың мақсаты – еуропалық және американдық жоғары оқу орындарына түсу кезінде қажетті ағылшын тілі бойынша халықаралық емтихандарды табысты тапсыруға дайындау; халықаралық алмасу бағдарламаларына, академиялық және кәсіби тағылымдамаларға қатысу, Қазақстанда, Ресейде, сондай-ақ шет елдерде жетекші халықаралық компанияларға жұмысқа орналастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Жалпы тіл білімі пәні студенттерді теориялық лингвистиканың ең негізгі, өзекті мәселелерімен таныстырады. Оларға жалпы тіл білімі ғылымның өткен тарихынан, қазіргі күйінен, негізгі бағыт-бағдарынан, ғылым алдында тұрған басты мәселелерінен жүйелі білім береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Англияның қазіргі әдебиеті
    Несиелер: 3

    Курстың міндеттері: қазіргі жазушылар шығармашылығының дүниетанымдық негіздері, қазіргі әдебиеттің даму дәстүрлері мен негізгі тенденциялары туралы түсінік беру;қазіргі кезеңдегі ұлттық мәдениеттер мен әдебиеттердің дамуының негізгі тенденцияларын бөліп көрсету;мәдени және әдеби талдау, көркем мәтіндермен өзіндік аналитикалық жұмыс жасау дағдыларын дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент білуі керек: ХХ ғасырдағы Германия мен Ұлыбританияның әдеби процесінің мазмұнын, оның негізгі тенденцияларын, қазіргі жазушылар шығармашылығының дүниетанымдық және эстетикалық негіздерін; меңгеруі керек: алынған теориялық білімдерін көркем шығармаларды талдау үшін қолдану; қазіргі әдебиеттану терминологиясын қолдану;меңгеруі керек: мәтінді филологиялық талдау дағдыларын; ХХ ғасырдағы Ұлыбритания мен Германияның мәдениеті мен әдебиетінің тарихы және қазіргі шетел филологиясында қолданылатын негізгі ұғымдардың мазмұны туралы білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шет тілін оқытудағы жаңа технологиялар
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгерудің мақсаты әдістемелік құзыреттілікті - қазіргі тұтынушының талаптарына сәйкес орта мектепте шет тілі сабағын өткізу қабілеті мен дайындығын қалыптастыру, кәсіби қызметтегі проблемалық педагогикалық жағдайларды шешу, ғылыми қызметті жүзеге асыру, өзінің әдістемелік шеберлігін тұрақты арттыру болып табылады Критериалды бағалау технологиялары, критериалды бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері, бағалау критерийлері прогресс ретінде, педагогикалық баға қызметі, бағалау түрлері және оқыту нәтижелерін жоспарлау технологиялары, оқу жетістіктерін бағалаудың мақсаттары мен ұстанымдары, оқушылардың үлгерімін бағалау түрлері зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сабақты заманауи моделдеу
    Несиелер: 3

    Жалпы білім беретін орта оқу орындарындағы (мектеп, лицей, гимназия) жаңартылған білім беру бағдарламасына көшуге сәйкес Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептері педагогтерінің біліктілігін арттыру және Кембридж университеті тәсілінің теориялық негіздерін үйрену, жеті модульге негізделген бағдарламаның құрылымы мен оны тиімді іске асыру үшін қажетті педагогикалық тәсілдерді меңгерту бағытын ұстанады. Оқыту барысында студентке мынандай мәселелерді игерту ісі қолға алынады: білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілде; сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау; білім беруде АКТ пайдалану; талантты және дарынды балаларды оқыту; оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту; білім берудегі басқару және көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аналитикалық оқу мен жазу
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - әртүрлі функционалды стильдерге жататын мәтіндерді лингвистикалық және стилистикалық талдау дағдыларын игеру. Сонымен қатар, осы пәннің міндеттеріне талданатын мәтіндерде ұсынылған тақырыптар бойынша студенттердің лексикалық қорын толықтыру кіреді. Пәннің практикалық міндеттері-мәтінді талдау үшін лексикалық-грамматикалық құрылымдарды қолдану, көркем, газет және ғылыми мәтінді әдеби және лингвистикалық-стилистикалық талдау әдістерінің әдістемесі мен алгоритмін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі БАҚ және ғаламтор тілі
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты білім алушыларды БАҚ-та және Интернеттегі тілдің қолданылу ерекшеліктерімен таныстыру. Курстың міндеттері: нақты байланыс арналарындағы әдеби тіл нормаларын сипаттау (Баспа тілі, кино тілі, радио және теледидар тілі, жарнама тілі, компьютерлік бұқаралық ақпарат құралдарының тілі); БАҚ, Интернет жүйесіндегі тілдік қорды дұрыс таңдау дағдыларын қалыптастыру, сөйлеу мәдениетін арттыруға ықпал ету; Қазіргі әдеби тіл нормасы теориясының өзекті және пікірталас мәселелерімен және оларды БАҚ тілінде жүзеге асыру проблемаларымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 3

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерді әдеби тілдің даму заңдылықтарымен және көркем мәтіннің ерекшеліктерімен таныстыру, қазіргі заманғы әдебиет теориясының өзекті мәселелерін зерттеу. Курстың міндеттеріне әдебиет түрлері мен жанрларының жіктелуі, арнайы терминологиямен танысу кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON9

    Білім беру ортасын зерттей отырып, білім алушылардың білім мазмұнын меңгеру деңгейін анықтау

  • Код ON11

    Кәсіби қызметке қажетті жаңа білім алу дағдыларын көрсету

  • Код ON4

    Оқу процесін пәнаралық байланыстарды, оқытудың инновациялық және қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып, ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес құру

  • Код ON10

    Командада жұмыс істеу, әлеуметтік, мәдени және жеке айырмашылықтарды толерантты қабылдау

  • Код ON5

    Тілді оқыту процесін шынайы өмірлік тәжірибені пайдалана, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып модельдеу

  • Код ON2

    Тіл білімі теориясы, тіл білімі ғылымның ережелері мен қағидаттары, лингвистикалық талдау мен сипаттаудың негізгі әдістемелері саллаларындағы қазіргі ғылыми-теориялық көзқарастардың базалық негіздерін қолдану

  • Код ON6

    Әлеуметтік құндылықтар жүйесіне баулу

  • Код ON1

    Жалпы білім беру пәндері саласында базалық негіздерді, академиялық адалдық негіздері мен қағидаттарын қолдану

  • Код ON3

    Академиялық, кәсіби және арнайы мақсаттар үшін қазақ, орыс, шет тілдерін пайдалану

  • Код ON7

    Білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру

  • Код ON8

    Сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша негізгі және жоғары мектеп оқушыларының пәндік және тілдік құзыреттіліктерін бағалау критерийлерін әзірлеу

  • Код ON12

    Ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін қолдану

Top