Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Славян филологиясына кіріспе
    Несиелер: 5

    Салыстырмалы тарихи тіл білімінің мәселелерін қарастыру, славяндардың этногенезі мен глотогенезінің мәселелерін анықтау, славян мемлекеттерінің дамуы мен пайда болуы, славяндардың ежелгі дәлелдері, славян әдеби тілдерінің тарихы. тілдерді зерттеу әдістеріне оқыту курсын болжау; тілдік фактілерді салыстыру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән курсында тіл білімінің негізгі ұғымдары, өзекті мәселелері мен маңызды үрдістері ашылады; тіл білімінің пәні мен объектісі, түрлі лингвистикалық мектептердің негізгі ережелері анықталады. Фонетика және фонология, лексикология және лексикография, грамматика, морфология және синтаксис саласындағы зерттеудің мәні, принциптері қамтылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 3

    Курс көркем әдебиеттің мәні, шығу тегі мен дамуы, оны зерттеу принциптері мен әдістері туралы ғылыми пәннің негіздерімен танысуға арналған, әлемдік әдебиеттің қазіргі даму процестерін түсінуге арналған материалдар ұсынылған, көркем мәтінді барабар түсіндіру тетіктері қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі орфография
    Несиелер: 3

    Пән курсы білім алушыларда орфографиялық қырағылықты қалыптастырады, орфографиялық қиындықтарды талдау дағдыларын дамытуға, сауатты жазу және өзін-өзі бақылау дағдыларын шоғырландыруға, орфографиялық іс-әрекеттің барысын басқара білуге, яғни жазу мәселесін шешу алгоритмін дұрыс орындауға және алынған нәтижені бағалауға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс және қазақ фольклоры
    Несиелер: 3

    Орыс және қазақ фольклорын өзара байланысты зерделеу арқылы халықтардың мәдени мұрасын зерделеу негіз қалаушы болып табылады. Бұған орыс және қазақ фольклорын олардың өзара байланысын зерттеу жолдарын негіздеу (шығармалардың идеялық-эстетикалық құндылығы, Елеулі тәрбиелік рөлі, сюжеттегі, кейіпкерлердегі, мотивтердегі ұқсастықтар және т.б.); орыс және қазақ фольклоры туындыларының типологиялық қауымдастығының, байланыс байланыстарының негізгі ерекшеліктерін және ұлттық бірегейлігін бейнелеу ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәнерлеп оқу
    Несиелер: 3

    Әр түрлі жанрдағы мәтіндерді мәнерлеп оқуға үйрету: лирикалық, эпикалық және драмалық – пәнді оқу кезінде; оқу өнерінің теориясы мен тарихымен танысу; белгілі бір мәтіндерді оқу кезінде теориялық жағдайды қолдануға үйрету; мәнерлеп оқу дағдылары мен іскерлігін қалыптастыру; көркем прозалық және поэтикалық мәтінді талдау білігін жетілдіру; әдеби мәтінді көркемдік қабылдау белсенділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 3

    Мақсаты – орыс тілін, оның лексикалық, фонетикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын мінсіз меңгеруі тиіс студенттердің-Болашақ орыс тілі мұғалімдерінің орыс тілін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 3

    Курс фольклордың халықтың ауызша ауызша шығармашылығы ретіндегі идеялық және көркемдік ерекшелігін, оның әлемдік мәдениет тарихындағы және әсіресе әдебиеттегі рөлі мен маңыздылығын ашады, ОХАӘ теориясы мен тарихы мәселелерін фольклордағы шығармашылық процестің өзіндік ерекшелігін, фольклор ғылымының тарихын зерттеумен тығыз байланысты қарастырады., оның ұрпақтары мен түрлері, әдеби-мәдени құндылықтардың мәні мен заңдылықтарыфольклорлық байланыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс әдебиетінің пропедевтикалық курсы
    Несиелер: 3

    Курстың міндеті-көркем мәтін шеңберіндегі тілдік құбылыстар мен әдеби материалдардың өзара байланысын көрсету.Курсты оқу барысында негізгі филологиялық ұғымдар мен заңдар туралы ақпарат енгізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өлең құрылысының негіздері
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің өлеңтану саласындағы білімдерін тереңдету мен жүйелеуді мақсат етеді – поэтика бөлімдерінің бірі. Курстың міндеттері: терминологияны меңгеру; орыс өлеңінің тарихын егжей-тегжейлі қарастыру; өлең мәселелерін талдау; поэзиялық талдау дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фонология
    Несиелер: 3

    Фонология-фонетиканың теориялық бөлімі, оның жалпы зерттеу тақырыбы бар. Пән тілді коммуникативті қолдану процесінде дыбыстардың қызмет ету сипатын зерттейді. Курс тілдің фонологиялық жүйесінің негізгі және өтпелі бірліктерін сипаттау, тіл фонемасы мен сөйлеу дыбысына кешенді талдау жүргізу, фонемалардың күшті және әлсіз позицияларын ажырата білу қабілетін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • 11-18 ғас. орыс әдебиеті
    Несиелер: 6

    11-18 ғасырдағы орыс әдебиеті студенттерде сол кездегі маңызды әлеуметтік және мәдени оқиғалармен байланысты әдеби процестің заңдылықтары туралы ғылыми түсінік қалыптастырады. Бұл пән орыс мемлекетінің даму тарихымен байланысты 18 ғасырға дейінгі орыс әдебиетінің сипатын, эстетикалық мәнін және ерекшеліктерін көрсетеді. Студенттер пәнді игеру барысында көркем шығармаларды талдауға, зерттелген шығармалардың стильдік, жанрлық ерекшеліктерін анықтауға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілі лексикасы мен фразеологиясы
    Несиелер: 3

    Курста қазіргі орыс тіліндегі қазіргі бағдарламада көрініс тапқан лексика мен фразеологияның барлық маңызды мәселелері ғана емес, сонымен қатар лингвистикалық талдаудың берік дағдыларын дамыту үшін қажетті әдеби сөйлеу нормаларының жүйелері ұсынылған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілі фонетикасы
    Несиелер: 3

    Курстың нысаны-қазіргі әдеби орыс тілінің дыбыстық құрылымы, жалпы тіл жүйесіндегі лингвистикалық циклдің пәні ретінде фонетиканың ерекшеліктері туралы ғылыми білім. Пәнді оқу сөйлеу нормаларының заңдылықтарын, жазбаша мәтінді графикалық және орфографиялық жобалау принциптерін зерттеу негізінде тілді практикалық қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдеби өлкетану
    Несиелер: 6

    Курсты оқу барысында әдеби сюжет пен күнделікті мінез-құлық үлгілерінің арақатынасы аймақтың мәдени контекстінің мазмұнында нақтыланады. Мемуарлық, эпистолярлық, деректі әдебиеттер белгілі бір зерттелген мәдениеттің аясында көркем туындыларды құру және өмір сүру ерекшеліктерін қалпына келтіруге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан ономастикасы
    Несиелер: 6

    Курс аумақтық ономастикалық материалды жан-жақты зерттеуді білдіреді және оны қазіргі тіл білімі өзінің бағыттары мен мектептерінің жиынтығында бар аспектілерде және ғылыми әдістермен қарастыруды қамтиды. Ономастика лингвистикалық ғылым ретінде тиісті атаулардың мәнін, ономастикалық ғылымның теориялық және практикалық мағынасын, сондай-ақ басқа ғылымдармен байланысын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Антикалық әдебиет және дәуірлеу кезеңінің әдебиетi
    Несиелер: 3

    Курс екі ұлттық әдебиеттен тұратын ежелгі әдебиет туралы түсінік береді: ежелгі грек және Ежелгі Рим, Ежелгі әдебиетті оның тарихи және мәдени аспектілерінде зерттеу, сонымен қатар оның Орта ғасырлар, Қайта өрлеу және т. б. әдебиеттердің дамуына әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясымен сөзжасамы
    Несиелер: 5

    Пән курсында осы сыныптарға жататын сөздердің грамматикалық сыныптары (сөйлеу бөліктері), сөздердің грамматикалық (морфологиялық) санаттары мен формалары қарастырылады, туынды сөздердің қалыптасу процестері, олардың құрылымы, олар кіретін жүйе, оларды қалыптастыру әдістері зерттеледі. Курс Қазіргі орыс тілінің грамматикалық нормаларымен байланысты практикалық дағдылар мен қабілеттердің, морфемалық, сөзжасамдық және этимологиялық талдау дағдыларының қалыптасуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 6

    Бұл пән ежелгі түркі мифологиясынан бастап қазіргі даму кезеңіне дейінгі қазақ әдебиеті тарихының пайда болуы мен қалыптасуын көрсетеді. Қазақ әдебиетінің тарихы әлемдік және орыс әдебиетіндегі тарихи-әдеби үдерістің маңызды фактілері мен заңдылықтарына сәйкес қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дәуірлеу кезеңдегі француз әдебиеті
    Несиелер: 3

    Курс француз әдебиетінің қалыптасуы мен дамуын зерттеуге негізделген, оны екі кезеңге бөлу кезінде - ерте және кеш. Француз әдебиеті тек әдеби тұрғыдан ғана емес, сонымен бірге тарихи, саяси және мәдени тұрғыдан да қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінін стилистикасының белсенді процестері -2
    Несиелер: 5

    Қазіргі орыс тілінде болып жатқан және оның өзгеруін анықтайтын процестер, ең алдымен, посткеңестік Қазақстанда болған мәдени және сөйлеу жағдайының өзгеруімен байланысты. Бұл қоғамдық өмірді демократияландыру процестеріне, нарықтық экономиканың қалыптасуына, баспа және электронды бұқаралық ақпарат құралдарының жаппай дамуына, қоғамның деидеологизациясына байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Практикалық риторика
    Несиелер: 3

    Курс кәсіби ұжымда қарым-қатынас дағдыларын және коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курстың міндеттеріне сөйлеу ережелері мен нормалары туралы, түрлі коммуникативтік-сөйлеу жағдайларында сөйлеу мінез-құлқына қойылатын талаптар туралы білімді меңгеру;іс жүзінде сөйлеу қабілетіне үйрету, сондай-ақ коммуникативтік-сөйлеу міндеттерін шешу; студенттердің шешендік идеалын мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде тану кіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел әдебиеті тарихы -1
    Несиелер: 5

    Пән курсында Батыс Еуропа мен Американың ірі гуманист жазушыларының шығармашылығы мысалында еуропалық және американдық әдебиеттің тарихи, идеялық-мазмұндық, әлеуметтік, жалпы мәдени контекстегі динамикасы мен өзара әрекеттесуіндегі ХХ ғасырдың тарихи-әдеби процесі ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдебиетті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Курс қазіргі жалпы білім беретін мектепте әдебиетті оқу пәні ретінде оқыту процесінің ерекшеліктерін ашады, оның негізгі компоненттері көркем шығарманы оқу және зерттеу, оны түсіндіру деп аталады. Оқу процесінің заңдылықтарын ашу негізінде ӘОӘ мазмұнында оқытудың негізгі принциптері ұсынылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 19-20 ғғ. Ағылшын әдебиеті - 1
    Несиелер: 5

    Пән курсында осы кезеңдегі ағылшын әдебиеті тарихындағы негізгі теориялық және тарихи - әдеби идеялар, көркемдік ағымдардың пайда болуы мен даму заңдылықтары, ауызша өнердің жаңа эстетикалық мүмкіндіктерін іздеу көрсетілген. Әдебиеттің дамуы XIX-XX ғасырлардағы Англияның ірі жазушыларының шығармашылық өмірбаянымен танысу және олардың шығармаларын көркемдік талдау тұрғысынан қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс орыс тілін оқыту процесінің ерекшеліктерін ашады, бұл оқытудың мазмұны, зерттелетін тілдік материал, тілдік дағдылар, мұғалімнің материалды таңдау және "ұсыну" іс-әрекеті, олардың оқу еңбегі мен дамуын ұйымдастыру, олардың білімі мен дағдыларын анықтау, оқушылардың білім алу іс-әрекеті туралы ғылыми-әдістемелік ақпарат.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 19 ғ. орыс әдебиеті (І және ІІ жартысы) -1
    Несиелер: 3

    Пән курсында ХІХ ғасырдың 1-ші және 2-ші жартысындағы әдебиет тарихы саласындағы негізгі ережелер мен ұғымдар баяндалған., орыс әдебиетінің нақты нақты даму кезеңдері, орыс жазушыларының негізгі шығармалары, әдебиет тарихшылары мен жетекші әдеби сыншылардың еңбектері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орфоэпия
    Несиелер: 3

    Курстың негізгі міндеті-студенттерді қазіргі орыс тілінің сөйлеу мәдениеті тұрғысынан өзекті мәселелерімен таныстыру. Норманың лингвистикалық мәртебесін анықтау, жазбаша сөйлеудің ауызша, ұлттық тіл мен диалектілерге қалай әсер ететінін білу, тілдік процестерді әр түрлі түсінуді зерттеу, нормалардың екі түрін – орфоэпияны (сөздің нормативтік фонемалық құрамының мәселелері) және орфофонияны (фонемаларды нормативтік іске асыру мәселелері) Зерттеу және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі -1
    Несиелер: 5

    Курста синтаксистік бірлікке көп өлшемді көзқарас жүзеге асырылды, оның аспектілік сипаттамасын белгілейді: құрылымдық, семантикалық, коммуникативті, нақты коммуникативті синтаксистік құралдарды (үндеулер, кіріспе сөздер, сөйлемнің функционалды түрлері) зерттеумен байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінін стилистикасының белсенді процестері -1
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу студенттердің тіл дамуының заңдылықтары мен нормаларын, сондай-ақ оның даму динамикасын білуді; орыс әдеби тілінің синтаксистік және морфологиялық жүйесінің элементтерін оның қазіргі жағдайында меңгеруді; әр түрлі тілдік жағдайларда тілдік қарым-қатынас ережелерін меңгеруді; қазіргі орыс әдеби тілінің грамматикалық нормаларын білуді; сөйлеу қателіктері мен журналистік тілдегі жүйелік өзгерістерді ажырата білуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Курс лингвистикалық пәндердің барлық циклін аяқтайды. Қазіргі лингвистикалық зерттеулерді жалпылау және олардың негізінде орыс жазушыларының шығармаларынан алынған мәтіндерді талдау жүргізіледі. Лингвистикада болған мәтінді талдауға функционалдық көзқарастың өзгеруі когнитивті-тұжырымдамалық тәсілмен көрінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 19-20 ғғ. ағылшын әдебиеті -2
    Несиелер: 3

    Шетел әдебиеті тарихының осы кезеңін зерттеу барысында студент нақты тарихи, әдеби және теориялық материалдарды игеруі керек; жеке жазушының шығармашылығындағы және жалпы дәуірдің әдеби өміріндегі маңыздылығын ескере отырып, міндетті мәтіндер тізімінен көркем шығармаларды талдауды үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің лексикографиясы
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында орыс тілінің сөздіктерін құрастырудың теориясы мен практикасы, сөздік ісін ұйымдастыру мәселелері қарастырылады. Курс лексикографияның тіл ғылымымен тығыз байланысын ашады, қазіргі лексикографиядағы жаңа идеялармен, сөздіктердің жаңа түрлерімен және оларды құрастырудың жаңа технологиясымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 19 ғ. орыс әдебиеті (І және ІІ жартысы) -2
    Несиелер: 6

    19 ғасырдағы орыс әдебиеті (І және ІІ жартысы) көркем поэзияның дамуындағы жаңа бағыттардың пайда болуымен сипатталады. Бұл-әлемдік тарихты зерделеуге және дүниетанымды тануға деген қызығушылық белсенді пайда болатын, саяси және Қоғамдық қозғалыстар, ғылыми прогресс дамитын маңызды кезең. Қазіргі уақытта адами құндылықтардың өзекті мәселелеріне қызығушылық бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел әдебиеті тарихы -2
    Несиелер: 3

    Шетел әдебиеті курсы классицизмнің, барокконың жалпы ерекшеліктерін, ағартушылық дәуірдің негізгі көркемдік бағыттарын зерттеуді және осы кезеңдегі әдеби шығармалардың эстетикалық құндылығын түсіндіруді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс тілінің стилистикасы
    Несиелер: 3

    Болашақ филологтарды стилистиканың теориялық негіздерімен, орыс тілінің стилистикасы мен мәдениетінің өзекті мәселелерімен таныстыру ағылшын тілін үйрету; студенттерге әдеби тіл нормаларын меңгеруге көмектесу, әдеби тілді дұрыс және орынды пайдалану; дамуға ықпал ету стилистикалық инстинкт, жалпы тілдік инстинкті жетілдіру және қалыптастыру сөйлеу мәдениетінің жоғары типіне үйрету; алған білімдері мен әдістемелік практикалық қызметтегі дағдылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі -2
    Несиелер: 5

    Қазіргі орыс тілінің жай және күрделі сөйлемінің синтаксис курсын зерттеудің міндеттері: тілдің жүйелілігін тұтастай және оның әр деңгейінде түсіну, күрделі сөйлемнің көп өлшемділігін түсіну: оның өзара байланысы мен өзара шарттылығындағы формальды-грамматикалық, семантикалық, коммуникативті ұйымдарды зерттеудің әртүрлі аспектілері, студенттердің ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің жобалық-зерттеу жұмыстары
    Несиелер: 3

    Курс нақты білімді қолдануға және өздігінен білім алу арқылы жаңа білім алуға, оқушылардың зерттеу ұстанымдарын қалыптастыру принциптеріне үйретуге, ұйымның әртүрлі нысандарын зерттеуге бағытталған: сабақ, бейіналды деңгейдегі элективті курс, бейінді оқыту, оқушылардың жобалық-зерттеу дағдыларын қалыптастыратын топтық, жеке, жұптық жұмыс нысандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми тілдің теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 3

    Курсты оқу ауызша және жазбаша ғылыми сөйлеу дағдыларын жетілдіруді, мамандық бойынша зерттеу жұмысының басталуын меңгеруді, білім мен білім беру саласындағы ғылыми және ғылыми-практикалық әдебиеттерді талдаумен, оқыту мазмұнын құрастырумен байланысты зерттеу жұмыстарын жазу үшін базаны игеруді қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс әдебиетіндегі роман жанры
    Несиелер: 5

    Пән роман жанрының пайда болу тарихын, оның әлемдік және орыс әдебиетіндегі эволюциясының заңдылығын, орыс әдеби процесінің бөлігі ретінде ұлттық әдебиеттегі осы әдеби құбылыстың дамуының ерекше ерекшелігін қамтиды. Классикалық жазушылардың шығармалары да, қазіргі орыс жазушыларының романдары да қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдебиет сынының тарихы
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында студенттер XIX ғасырдың жетекші сыншыларының шығармашылығымен және олардың шығармашылық даралығымен танысады. Мақсат сонымен қатар орыс әдеби сынының даму заңдылықтарының негізгі ерекшеліктерін дамыту болып табылады. Орыс әдеби сынының маңызды бағыттарын қарастыру және сыни мақалаларды талдау жоспарлануда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Типологиялық тіл білімі
    Несиелер: 6

    Курс олардың арасындағы генетикалық қатынастардың сипатына қарамастан тілдердің салыстырмалы (қарама-қайшы), таксономиялық және әмбебап құрылымдық және функционалдық қасиеттерін ғылыми зерттеу болып табылады. Типологиялық жіктеу әлемнің әртүрлі тілдерін өзіндік заңдылықтары бар зерттелген жиын ретінде ұсынуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 3

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Соғыс жандарындағы поэзия және проза
    Несиелер: 3

    Бұл курста соғыс жылдарындағы поэзия мен прозаның ерекшеліктері, олардың әдебиет тарихындағы рөлі, осы тарихи кезеңдегі шығармалар жанрларының даму заңдылықтары, сонымен қатар Замандас авторлардың стильдерін түсіну, олардың шығармашылығының отандық және әлемдік әдебиет шеңберіндегі маңызы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - студенттерді әдеби тілдің даму заңдылықтарымен және көркем мәтіннің ерекшеліктерімен таныстыру, қазіргі әдебиет теориясының өзекті мәселелерін зерттеу. Курстың міндеттеріне әдебиеттің түрлері мен жанрларын жіктеу, арнайы терминологиямен танысу кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи грамматика
    Несиелер: 3

    Курсты оқу ескі славян тілінің генетикалық байланысы және славян және славян тілдерінің жазу тарихының негізгі кезеңдері туралы түсінік береді. Сондай-ақ салыстырмалы-тарихи әдісті игеру және қолдану және тілдік фактілерді талдау. Ескі орыс мәтіндерін оқу, түсіндіру және түсіну дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу лингвистикалық талдау әдіснамасын, тіл білімі тарихын кезеңдестіру туралы тұжырымдамаларды қарастыруға бағытталған. Тіл дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтарын дұрыс түсінуді, тілдік жіктеулерді түсіндіруді қалыптастыру. Сондай-ақ, тілдің қызметі мен дамуын байланыстың барлық маңызды тетігі ретінде қарастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс және қазақ тілдерінің салғастырмалы грамматикасы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу қазақ және орыс тілдерінің грамматикалық құрылымын сипаттауды, құрылымдық-түрлі флективтік орыс және агглютинативті қазақ тілдерінің салыстырмалы талдауын; салыстырылатын тілдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтауды; әлемнің ұлттық тілдік көрінісін анықтауды және талдауды қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аударма теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Аударма теориясын білу аударманың жекелеген түрлерімен және тілдердің белгілі бір комбинацияларымен байланысты жеке аударма мәселелерін қарастыруға да, аударма практикасына да негіз болады. Мақсаты-студенттерді алынған дағдыларды одан әрі практикада қолдану үшін мәтіндік материалды аударудың негізгі ережелері мен стратегияларымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 20 ғасырдың орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курс өнер туралы ескі идеялардың дағдарысын және өткен дамудың сарқылу сезімін, құндылықтарды қайта бағалауды қалыптастыруды көрсетеді. Бұл процестің нәтижесі жаңа ағымдар мен мектептердің пайда болуына себеп болған әдебиеттің жаңаруы және оны жаңғырту болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс әдебиеті
    Несиелер: 3

    Бұл курс студенттерді 1980-2000 жылдардағы әдебиеттермен таныстырады, орыс әдеби процесінің толық және ерекше көрінісін жасауға мүмкіндік береді. Көркем шығарманы, сондай-ақ әдебиетті өнер түрі ретінде қабылдау туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы туралы білімді кеңейтуге және нақтылауға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс әдеби тілінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пән орыс әдеби тілінің тарихы туралы білім жүйесін игерудің негізі болып табылады, бұл тілдік өзгерістердің мәнін, әдеби тіл түрлерінің орыс қоғамының тарихи дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі жалпыхалықтық тілмен өзара әрекеттесу мәселелерін түсінуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ орыс әдеби тілінің эволюциясындағы өткеннің көрнекті ғылыми және әдеби қайраткерлерінің рөлін ашуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімді, сондай-ақ білім берудегі қазіргі заманғы менеджменттің негізгі тұжырымдамасын қолданады;

  • Код ON4

    Лингвистикалық және әдебиеттанушылық ақпараттық көздермен жұмыс істеу әдістемесін әзірлейді;

  • Код ON5

    Көпмәдениетті, көпэтникалық және көпконфессиялы қоғамда мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде қарым-қатынастың коммуникативтік дағдыларын қолданады.

  • Код ON8

    Тілдік және диалектологиялық тәжірибе барысында филология саласында өзіндік ықпалдасқан зерттеулер жүргізеді;

  • Код ON6

    Жаңа стандарттарды, оқу бағдарламаларын, педагогикалық тәсілдерді, оқыту технологияларын, соның ішінде инклюзивті білім беру негіздерін біле отырып, орта білім мазмұнын жаңарту жағдайында орыс тілі мен әдебиетті оқыту үдерісінде кәсіби міндеттерді шешеді;

  • Код ON10

    Оқушыларды тәрбиелеу мен оқытудың, оның ішінде сыныптан тыс жұмыста тәрбиелеу мен оқытудың әр түрлі формалары мен әдістерін пайдалана отырып, білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдыларын қолданады.

  • Код ON1

    Қазіргі өңірлік, республикалық және халықаралық әлеуметтік-саяси және экономикалық процестерде азаматтық ұстаным мен патриотизм сезімін көрсете отырып, бағдарланады;

  • Код ON9

    Өмір бойы өз біліктілігін арттыра отырып, әлеуметтік-этикалық құндылықтарға бағдарлай отырып, педагогикалық процесті ұйымдастырады;

  • Код ON3

    Компьютерлік желілерде, Интернет ресурстарда жұмыс істеу және бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, алу, ұсыну, сақтау, өңдеу үшін ақпаратты құрылымдайды;

  • Код ON7

    Қолданбалы ғылыми міндеттерді шешу үшін негізгі лингвистикалық және әдебиеттану бағытындағы концепцияларды біледі және академиялық жазу дағдыларын меңгереді;

6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top