Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Орыс тілінің лексикографиясы
    Несиелер: 5

    Пән оқыту мақсаты: орыс тілінің лексикалық жүйесінің жағдайы туралы толық мәлімет беру. Курс лингвистикалық сөздіктер жүйесі, қазіргі заманғы сөздіктердің типологиясы, лексикографиялық теория мен практиканың негізгі мәселелері туралы идеяны қалыптастыруға бағытталған. Теориялық және қолданбалы лексикография саласындағы проблемалар мен үрдістерге қатысты бірқатар мәселелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім беру мазмұнының технологиялары және критериалды бағалау
    Несиелер: 6

    Қазақстандық білім беру жүйесін реформалаудың негізгі мақсаты білім сапасының жаңаруы мен ұлттық білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру болып табылады. Әлемдік білім беру стандарттарына сәйкес келетін білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ету, өзін-өзі тәрбиелеуге, өздігінен білім алуға, өзін-өзі дамытуға дайын шығармашыл тұлғаны қалыптастыру қазақстандық білім сапасын көтеруді және халықаралық деңгейге жеткізуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілінің пропедевтикалық курсы
    Несиелер: 3

    Курс қазіргі заманғы орыс тілінің жеке бөлімдерінің базалық білімдерін қайталауға және біріктіруге, мектеп курстарындағы кемшіліктерді анықтауға және жоюға, сондай-ақ ауызша және жазбаша тілдерді жетілдіруге, шығармашылық қабілеттерін дамытуға және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орфография және пунктуация практикумы
    Несиелер: 3

    Курс практикалық сабақтарған арналған. Негізгі теориялық материал практикалық сабақтарда, сондай-ақ студенттердің өзіндік жұмысы кезінде белсенді түрде қабылданады. Негізгі назар теориялық материалды жаңа деңгейде меңгеруге, сондай-ақ емле мен пунктуациялау дағдыларын жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: төтенше жағдайларда қоршаған орта факторларының, зиянды, қауіпті факторлардың адам, қоршаған ортаға әсерінің сипаты, өзін-өзі қорғау дағдыларын меңгергендігін көрсетеді. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық білім алады. Экономикалық ойлау мәдениетін меңгереді, қолданыстағы практикалық жағдайларда нақты экономикалық шешімдер қабылдайды. Қарастырылатын мәселелер: экономикалық-құқықтық және экологиялық білімдер негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік психологиясы және физиология
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында адам дамуының тұтастық, онтогенездегі адамның тұлғалық психологиялық ерекшеліктерін тереңдетіп меңгерулеріне мүмкіндіктер береді. Адам өмірінің дамуының негізгі жас ерекшеліктері, әртүрлі жас кезеңінде пайда болатын тұлғаның ең маңызды психикалық сипаттары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 3

    Курс байланысты сұрақтар шеңберін қамтидыорыс тілін практикалық меңгерумен және курспен қиылысумен қазіргі орыс тілінің ерекшелігін бейнелейді барлық лингвистикалық пәндер. Бұл курста оқыту объектісі ретінде сөйлеу тіліқызмет, ал оның түпкі мақсаты-еркінсөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде орыс тілін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілінің лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Курс оқытылатын пәннің теориясы мен практикасының негізгі ережелерін білуді қалыптастыруға, лексикология мен фразеологияның негізгі санаттарын қазіргі орыс тілінің арнайы деңгейлері ретінде меңгеру; тілдің жүйелік лексикасының категориясын түсіндіру; лексикология және фразеологияның негізгі санаттарын білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Елбасы тағылымы
    Несиелер: 2

    Бұл пәннің мазмұны Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың өмірі мен шығармашылығын, тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуына бағытталған Елбасының инновациялық жобаларын зерттеуге, «Бақорда», «Мәңгілік ел», «Рухани жаңғыру» ұғымдарын жіктеуге қабілеттіліктерді қалыптастыруға, Елбасы шығармаларының ғылыми-әдістемелік маңыздылығын анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Аға буынның әлеуметтік тәжірибелерді белсенді меңгеруі және өмір мен еңбек үшін қажетті әлеуметтік тәжірибені белсенді меңгеруі заңдылықтарын зерттейтін пән барлық жас топтары мен оқу-тәрбие мекемелері үшін ортақ болып табылатын оқыту мен тәрбиелеудің принциптерін, формалары мен әдістерін зерттейді және қалыптастырады. Педагогикалық білімнің бұл саласы оқыту мен тәрбиелеудің іргелі заңдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Поэтика негіздері
    Несиелер: 3

    Курс оқырманның жалпы мәдениетін арттыруға, көркемдік талғамын дамытуға, ой-өрісін оқуға ұмтылуды ояту, сөз өнерінің ерекшелігін ескере отырып, көркем шығарманы талдай білуге және түсіндіре білуге, ауызша және жазбаша түрде сөйлеу айтуын құруға, пікірталас жүргізуге, сөйлеу мәдениетінің талаптарына сәйкес мәтінді ақпараттық өңдеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиет практикумы
    Несиелер: 3

    Курс пәннің базалық түсініктерін жоғары деңгейде меңгеруге, көркем мәтіндерді әдебиеттанулық талдау негіздерін, орыс әдеби шығарманы өз бетінше зерттеу, көркем шығарманы тұтас талдау бойынша жазбаша және ауызша тапсырмаларды т.б. орындауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдеби шығарманы талдау
    Несиелер: 3

    Курс эпикалық, лирикалық және драмалық шығарманы талдаудың негізгі принциптерімен танысуға, олардың идеялық және тақырыптық мазмұнын анықтауға, сюжеттік және композициялық ерекшеліктерді ашуға, студенттердің зерттеу қызметінің шығармашылық қабілеттерін және дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сабақтан тыс сабақтарды ұйымдастыру әдістері
    Несиелер: 3

    Курс студенттермен пән бойынша сабақтан тыс жұмыс әдісі мен технологиясы саласында болашақ мұғалімнің кәсіби және педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған, педагогикалық менеджменттің идеясын балалармен бірге өзара әрекеттесудің кешенді жүйесі ретінде қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл білімі кіріспе
    Несиелер: 6

    Тәртіп студенттерді ары қарай лингвистикалық курстарға дайындайды. Тәрбие студенттерге жалпы лингвистикалық сипаттағы мәселелер бойынша білім беруді қамтамасыз етеді: тілдік белгілер қасиеттері; тіл құрылымы; қарым-қатынас тілі мен ойлау; тіл мен сөйлеу қатынасы; тілдің шыққан жері; тіл функциялары; жазбаша жазу және негізгі жазу түрлерін жазу; әлем тілдерінің алуандығы; тілдердің типологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдебиеттанудан практикум
    Несиелер: 6

    Курс әдеби шығармашылықтың табиғаты мен негізгі заңдылығын зерттеуге, өнер туындыларын талдау әдіснамасы мен әдістерін игеруге бағытталған; эпикалық, лирикалық, драмалық шығармаларды талдау дағдыларын қалыптастыру; жазушының көркемдік әлемін сипаттайды; әдеби трендге / үрдіске жататын дүниетанымның ерекшелігін көре білу; ғылыми және анықтамалық материалдарды қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 6

    Курс әдеби шығармаларды зерттеуге арналған тұжырымдамалар мен терминдер жүйесін қарастыруға бағытталған әдеби ғылымның мазмұны мен мақсаты туралы студенттердің түсінігін қалыптастыруға арналған. әдебиеттанулық жұмыстарды талдау кезінде әдебиеттанудағы ең маңызды ұғымдар; оның генезисі мен жұмыс істеуі мәселелерін айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл білімі негіздері
    Несиелер: 6

    Пән тілдің құрылымы мен сөйлеу әрекетінің табиғаты туралы білімді кеңейтеді, тілді үйренудің кәсіби тәсілін қалыптастырады. Тілтану теориясының негіздерін оқу барысында студенттер алғаш рет ана және туыстас емес тілді қолдану машықтары мен практикалық іскерліктерін меңгеруден тіл теориясын меңгеруге көшеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Абай әлемі. Жаңа қазақ жазуы
    Несиелер: 5

    Бұл кіріктірілген пәнде Абай Құнанбаев, Шәкәрім Құдайбердиев, Мұхтар Әуезовтың шығармашылық мұрасының философиялық және көркемдік негіздері мен тарихи фактілер және латын графикасы негізінде қазақ алфавитін меңгеру, орфографияның ережелері, орфографиялық және орфоэпиялық нормалары көрсетілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім берудің қағидаларымен және философиялық, әдіснамалық негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру, инклюзивті білім берудің құқықтық-нормативтік қамтамасыздандыруда кездесіп отырған кедергілерін жою, ерекше қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық қолдауға байланысты заманауи моделдері туралы түсініктері мен инклюзивті тәжірибе аймағында ұйымдастыру мен басқару құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс әдебиеті
    Несиелер: 6

    Курс әдеби шығарманы талдау және түсіндіру қабілетін қалыптастыруға бағытталған. сөз өнерінің ерекшелігін ескере отырып; әдеби процестің заңдары, жұмыс құрылымы және оны ұйымдастырудың формалары туралы түсінік береді, негізгі түсініктер мен теориялық санаттар жүйесін, сондай-ақ көркем шығармаларға түрлі ғылыми көзқарастарды енгізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл және қоғам
    Несиелер: 6

    Курс студенттердің лингвистикалық мәселелерді шешуге, ғылыми және оқу әдебиетіне сыни қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттерге ғылыми парадигмалардың ауысуын, олардың эволюциясы мен сабақтастығын есепке ала отырып, тіл білімінің теориясы мен әдіснамасы бойынша білім беру, сондай-ақ оларды зерттеу дағдыларымен, тілді зерттеу әдістерін практикалық меңгерумен қаруландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің лексикасы мен фразеологиясы
    Несиелер: 6

    Курс тілдің сөздік құрамының жүйелілік санатын анықтауға бағытталған; лексика мен фразеологиядағы парадигматикалық және синтагматикалық қатынастарды, лексикалық бірліктердің өзара байланысы мен өзара байланыстылығын, орыс тілінің грамматикалық көрінісінің неғұрлым күрделі деңгейі үшін негіз болатын номинативті-ақпараттық сипаттағы бірлік ретінде түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Салыстырмалы мәдени лингвистика
    Несиелер: 6

    Курс студенттерде тіл туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған орыс және қазақ тілінің призмасы арқылы мәдениет пен мәдениеттің көрінісі мен фиксациясы ретінде; тілдік тұлға ұғымы ашылады; әлемнің тілдік бейнесі мен эмпирикалық әдеттегі сана зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • 19 ғасырдағы орыс әдебиеті. (1 жартысы)
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу әдеби үдерістің негізгі заңдылықтарын (күрес, қатар өмір сүру және әр түрлі бағыттағы өзара іс-қимыл, полемика, сабақтастық және т.б.), орыс әдебиетінің «алтын ғасыр» жазушылырының шығармашылығымен, әдебиеттің өзара іс-әрекетін анықтауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс тілінің фонетикасы мен графикасы
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің заманауи орыс әдеби тілінің фонетикасы мен графикасын, сондай-ақ мектептегі фонетика мен графиканы оқыту әдістерін меңгеруіне бағытталған. орфоэпиялық және орфографиялық нормаларға ие болу дағдыларын шоғырландыру; студенттердің фонетикалық және графикалық деңгейдің бірлігін талдауға қабілеттілігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлем әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курс әлемдік әдебиеттің негізгі даму кезеңдері туралы, ұлттық әдеби дәстүрлердің ерекшелігі туралы кешенді діни-философиялық, көркем-эстетикалық түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс бірыңғай әлемдік әдеби процесті түсіндіруге бағытталған. Курстың тұжырымдамалық негізі - әдебиетті байланысты өнермен байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • XIXғ. орыс әдебиетінің тарихы (І жартысы)
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің орыс әдебиеті мен мәдениетін дамытудың 19-ғасырдың бірінші жартысында қалыптасқан заңдылықтарын жалпы түсінуіне ықпал етеді, студенттерді орыс жазушыларының өмірбаяны мен туындыларымен дәуірі мен бір-бірімен байланыстыруымен таныстыру үшін арналған; эстетикалық және идеологиялық дамудың жетекші үрдістерін сипаттау; орыс әдебиетінің негізгі ұлттық сипаттамаларын көрсетіп, зерттелген жазушылардың шығармаларында көрініс тапты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Практикалық фонетика
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің фонетикалық естуін дамытуға, дыбыс, ритм және интонация саласында тілдік дағдыларды автоматтандыру, мәтіндерді оқу әдістемесі дағдыларын жетілдіру, орыс тілінде сөйлеуді және мектептегі фонетиканы оқыту әдістерін меңгеруге бағытталған, студенттердің фонетикалық деңгейдің бірлігін талдауға қабілеттілігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    "Шетел әдебиеті" курсы Батыс Еуропа мен Америка елдерінде аталған дәуірдің тарихи-әдеби үрдісінің дамуының негізгі заңдылықтарын, дәуірдің әдеби бағыттарын, жанрлар жүйесін, әлем мен адам туралы негізгі концепцияларды, сондай-ақ осы дәуірдегі адамның дүниетанымы мен дүниетанымын зерделеуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс және қазақ тілінің салыстырмалы фонетикасы
    Несиелер: 6

    Курс филолог-студенттерді фонетикалық жүйелер саласындағы орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы талдауымен таныстыруға арналған, орыс және қазақ тілдерінің арақатынасын, олардың дыбыстық ерекшеліктерін, қазақ тілінің ерекшелігін бірнеше дәстүрлі емес бағалауға мүмкіндік беретін жаңа зерттеулердің нәтижелері көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ХІХ ғ.Ресейдің көркем мәдениеті (1 жартысы.)
    Несиелер: 5

    Курс шақырылады студенттерге әлемдік мәдени процестің тұрғысынан ресейлік көркем мәдениеттің рөлі, орнын, маңызын кешенді түрде қарау; эстетикалық және идеологиялық дамудың жетекші үрдістерін сипаттау; XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс мәдениетінің негізгі бағыттарын таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс тілінің фонетикасы
    Несиелер: 5

    Курс филолог студенттерді орыс тіліндегі фонетикалық деңгейдің негізгі бөлімдерімен, ең маңызды тұжырымдамаларымен, фонетика мен фонологияның ғылыми ұстанымымен, жалпы заңдар мен ерекшеліктердің сипаттамасымен, қазіргі заманғы идеялар мен тұжырымдарымен таныстыруға арналған; студенттердің фонетикалық деңгейдің бірлігін талдауға қабілеттілігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар әлем әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курс балалардың әдебиетінің теориясы мен тарихының негіздерін меңгеруге, балалар субкультурасының концепциясын балалық мәдениет ретінде игеруге және балалар жазушылары шығармаларындағы балалық және балалық туралы идеялардың күрделілігі мен түсінігін түсінуге бағытталған. Пәннің мазмұны: әлемдік балалар әдебиетінің дамуының егжей-тегжейлі тұжырымдамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс болашақ тіл мұғалімдерінің оқу үрдісі туралы ғылыми және әдістемелік білімді қалыптастыруға бағытталған. әдебиет пен студенттердің өздерінің пәні арқылы тәрбиелеуі сонымен қатар кәсіби әдістемелік қабілеттер мен ұйымдастыру дағдылары оқу үрдісі әдебиетте.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілінің сөзжасамы және морфология практикумы
    Несиелер: 6

    Пән оқыту мақсаты: сөзжасам туралы мәлімет беру,практикалық морфемді дағдыны таныстыру. Теориялық және әдіснамалық аспектілермен таныстыру. сөзжасам сөз құрылымы, синхронды және тарихи , морфемика және дериватология. Лексикалық және грамматикалық мағына. Сөзжасамдағы комплексті бірлік. Морфемадағы тарихи және сөз құрылымдағы өзгерістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХІХ ғ. Ресейдің көркем мәдениеті (2 жартысы.)
    Несиелер: 5

    Курс шақырылады студенттерге әлемдік мәдени процестің тұрғысынан ресейлік көркем мәдениеттің рөлі, орнын, маңызын кешенді түрде қарау; эстетикалық және идеологиялық дамудың жетекші үрдістерін сипаттау; ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы ресейлік көркем мәдениетіндегі негізгі үрдістерді таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс болашақ орыс тілі мұғаліне оқу үрдісі туралы ғылыми-әдістемелік білімді қалыптастыруға бағытталған.орыс тілі және оқушыларды өз пәні арқылы тәрбиелеу,сондай-ақ кәсіби-әдістемелік іскерліктер мен дағдыларын орыс тілі бойынша оқу үдерісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілінің сөзжасамы және морфологиясы
    Несиелер: 6

    Пән оқытудың мақсаты: сөзжасам саласында теориялық білім беру және жүйелі және әлеуметтік негізделген құбылыс ретінде сөзжасам туралы жалпы түсінік қалыптастыру; сөздерді морфемдік, сөзжасам, этимологиялық талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Сөзжасам сөз құрылымы және оның құрылу заңдары туралы ілім ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөз құрудағы белсенді процестер
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты сөзді қалыптастыру саласында теориялық білімді беру және жүйелік және әлеуметтік тұрғыдан анықталған құбылыс ретінде сөздер құрудың тұтас көрінісін қалыптастыру; сөздердің этимологиялық талдауы, морфемдік, сөзжасамдық, этимологиялық талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Тәртіп студенттердің үнемі өзгеретін объект ретінде тіл идеясын түсінуіне ықпал етеді, ал объект тұрақты және орнықты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім мазмұнын жанарту технологиясы және критериалды бағалау
    Несиелер: 5

    Курс студенттер арасында орыс тіліндегі және әдеби сабақтарда критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы ғылыми білімнің негізгі жүйесін дамытуға бағытталған; білім беру үрдісінің басқару және түзету компонентінің ерекшеліктерін, оның білім беру жүйесіндегі мақсаты мен негізгі принциптерін көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс және қазақ тілінің салыстырмалы грамматикасы
    Несиелер: 6

    Курс грамматиканың жүйелі салыстырмалы сипаттамасына сүйенеді. Орыс және қазақ тілдерінде; салыстырмалы тіл жүйелерінің барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды, тілдердің құрылымы мен жұмыс істеуін анықтайды; аударма теориясының негізі ретінде маңызды тілдік бірліктерді пайдалануды зерттеу; машина аудармасын жүзеге асыру кезінде салыстырылатын тілдердің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 19 ғасырдағы орыс әдебиеті (2 жартысы)
    Несиелер: 5

    XIX ғасырдың екінші жартысында орыс әдебиетінің көркемдік және идеологиялық байлығын студенттермен таныстыру, әдебиеттанудың жаңа көзқарастары мен бағыттарын, сондай-ақ кәсіби-педагогикалық қызметтің негізгі міндеттерін ескере отырып, тарих пен мәдениет тұрғысынан жұмыстарды дербес түрде талдау қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХІХ ғ орыс әдебиетінің тарихы (2 жартысы.)
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің орыс әдебиеті мен мәдениетін дамытудың 19 ғасырдың екінші жартысындағы үлгілері туралы жалпы түсінігін қалыптастыруға көмектеседі, студенттерді орыс жазушыларының өмірбаяны мен туындыларымен дәуірі мен бір-бірімен байланыста таныстыруға арналған; эстетикалық және идеологиялық дамудың жетекші үрдістерін сипаттау; орыс әдебиетінің негізгі ұлттық сипаттамаларын көрсетіп, зерттелген жазушылардың шығармаларында көрініс тапты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық риторика
    Несиелер: 4

    Курс сөйлеу қарым-қатынас саласында теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға, педагогикалық қарым-қатынас түрлеріне бағытталған. Риторикалық теория және риторикалық тәжірибе педагогикалық коммуникацияның жалпы заңдарының көрінісі ретінде. Мектептегі сөйлеу өнерінің негіздері. Мектептегі оқыту жүйесіндегі Риторика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Полилингвизм жағдайындағы пәнаралық интеграция
    Несиелер: 4

    Курс студенттерді педагогикалық қызметке, көптілді білім беруде пәнаралық интеграция негізінде оқушылардың интеллектуалды және сөйлеу тілін дамыту үшін дайындауға арналған; болашақ орыс тілі мұғалімдеріне әдістемелік мұраны, көптілді білім берудегі дәстүрлі және инновациялық жұмыс тәжірибесін пайдаланудың саналы тәсілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • XXғ. орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курс оқушыларды XX ғасырдағы орыс әдебиетінің көркемдік және идеологиялық байлықтарымен таныстыруға арналған; әдебиеттанудың жаңа көзқарастары мен бағыттарын, сондай-ақ кәсіби және білім беру қызметінің негізгі міндеттерін ескере отырып, тарих пен мәдениет контекстіндегі жұмыстарды дербес түрде талдау қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксистік ерекшеліктері
    Несиелер: 6

    Курс қазіргі кезеңде орыс әдеби тілінің синтаксисінің ғылыми сипаттамасын беруге, студенттердің барлық синтаксистік бірліктердің типологиясы туралы мықты және айқын білімін қалыптастыруға және синтаксисті тіл жүйесінің ең жоғары деңгейі ретінде түсінуін дамытуға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдебиет және әлемдік көркем мәдениеті
    Несиелер: 5

    Курс әлемді және оның трансформациясын эмоциялық-практикалық игерудің тәсілі ретінде өнер және мәдениет туралы білім алуға бағытталған; көркем әдебиет және басқа да өнер түрлерінің әлеуметтік мақсаттарына және әлеуметтік функцияларына, сондай-ақ бейнелеу тілін меңгеруге және әртүрлі өнер туындыларының тарихи және ұлттық ерекшеліктерін қабылдау мәдениетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында саралап оқыту мен бағалауды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курс оқушылардың өзін-өзі барабар бағалауын қалыптастыруға ықпал ететін сараланған оқытуды қолданудың тиімділігін анықтауға және негіздеуге арналған. Дифференциалды оқыту технологиясы оқушылардың жайлы жағдайларын қамтамасыз ету кезінде нақты нәтижеге жету мақсатында білім беру процесін жобалау, ұйымдастыру, бағдарлау бойынша мұғалім мен оқушының бірлескен іс жүргізу жүйесі ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс тілі шет тілі ретінде
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді ғылым ретінде әдістемемен, шетел тілі ретінде орыс тілін оқыту теориясымен, орыс тілін оқытудың лингводидактикалық және лингвомәдени негіздерімен таныстырады; шетел тілі ретінде орыс тілі оқытушысының кәсіби қызметінің сипаты мен ерекшелігі туралы тұтас түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • XX ғ орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Курс 20 ғасырдың орыс әдебиеті мен мәдениетін дамытудың жалпы білімін студенттердің қалыптасуына ықпал етеді, студенттерді орыс жазушыларының өмірбаяны мен туындыларымен дәуірі мен бір-бірімен байланыста таныстыруға арналған; эстетикалық және идеологиялық дамудың жетекші үрдістерін сипаттау; орыс әдебиетінің негізгі ұлттық сипаттамаларын көрсетіп, зерттелген жазушылардың шығармаларында көрініс тапты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс педагогикалық технология және технологиялық тәсіл негізінде педагогикалық процесті құрастыру дағдылары туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған; түрлі білім беру технологияларының негізгі сипаттамалары мен негізгі сипаттамалары және оқу технологияларын жобалаудың негізгі кезеңдері туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 20 ғ. орыс көркем мәдениеті
    Несиелер: 5

    Курс шақырылады студенттерге әлемдік мәдени процестің тұрғысынан ресейлік көркем мәдениеттің рөлі, орнын, маңызын кешенді түрде қарау; эстетикалық және идеологиялық дамудың жетекші үрдістерін сипаттау; ХХ ғасырдың соңындағы ресейлік көркем мәдениетіндегі негізгі үрдістерді таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәтін синтаксисі
    Несиелер: 6

    Курс грамматикалық тұрғыда мәтіндік құрылымды зерттеуге және белгілі бір жүйеде синтаксистің кешенді синтаксисіне, мәтіндердің синтаксисіндегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерге қатысты нақты проблемалық мәселелерді меңгеруге және мәтіннің әдістерін зерттеу мен түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
    Несиелер: 6

    Курс қазіргі орыс әдеби тілінің синтаксистік құбылыстарының жүйелік сипаттамасын ұсынады. Жекелеген тапсырмалар ретінде мыналар кіреді: сөйлемдердің көп қырлы сипаттамасы, қарапайым сөйлемдері, күрделі сөйлемдер және қазіргі орыс тілі мәтінінің синтаксисі. Инверсия туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәнерлеп оқудың интегративті курсы
    Несиелер: 4

    Курс теориялық білімдерін практикалық тұрғыда қолдану, лирикалық, эпикалық және драмалық шығармаларды мұқият оқып білу қабілетін, сондай-ақ орындау санын жазу дағдысын қалыптастыруда теориялық және тәжірибелік дағдылар саласында болашақ кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.Курс мектеп пәндері аясында мәнерлеп оқудың интегративті байланысын анықтауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс көркем мәдениеті
    Несиелер: 6

    Курс шақырылады студенттерге әлемдік мәдени процестің тұрғысынан ресейлік көркем мәдениеттің рөлі, орнын, маңызын кешенді түрде қарау; қазіргі заманғы ресейлік көркемдік мәдениеттің негізгі үрдістерімен танысу, белгілі бір өнер және мәдениет материалдары бойынша ресейлік көркем мәдениеттің даму ерекшеліктерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Курс кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, мәдениетаралық, этносаралық қарым-қатынасты қамтамасыз ету үшін мәдениетаралық коммуникациялардағы лингвистикалық білімдер жүйесінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған; сондай-ақ, тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс әдебиеті
    Несиелер: 6

    Курс қазіргі заманғы әдеби процестермен студенттерды таныстыру, әдебиеттанудың жаңа тәсілдері мен бағыттарын, сондай-ақ кәсіби және білім беру қызметінің негізгі міндеттерін ескере отырып, тарих пен мәдениет контексіндегі жұмыстарды өз бетінше талдауға қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауызша және жазбаша коммуникация
    Несиелер: 5

    Курс aуызша және жазбаша коммуникация білім алушыларда кәсіби қызмет саласында тиімді ауызша және жазбаша коммуникация негіздерін қалыптастыруға, жазбаша сөйлеу және коммуникация дағдыларын дамытуға, студенттердің шығармашылық әдеби қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдеби география
    Несиелер: 5

    Курс аумақтағы географиялық имиджді әдебиетте қалыптастыруға бағытталған; біліктілігін арттыру көркем шығармаларды оқу кезінде әдеби мәтінді интерпретациялау және географиялық талдау; оқу фигурасының географиялық шынайылығын түсіну. Курс фантастикадағы кеңістіктің суреттерін жүйелеуге және географиялық түрде интерпретациялауға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі сөйлеу әрекетінің түрлері
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің сөз сөйлеуін дамыту туралы студенттердің ғылыми және әдістемелік білімдерін жетілдіруге бағытталған, сондай-ақ қазіргі заманғы мектептегі оқу процесін тиімді ұйымдастыруды үйрету; орта білім беру жүйесінің өзгеретін жағдайларында практикалық жұмысқа дайындалу; студенттердің кәсіби білімінің негізін қалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдеби өлкетану және мұражайтану
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді мәдениет ескерткіштерін зерттеу әдістемесі, әдеби аудандық зерттеулер мен мұражайдың негізгі ұғымдарын зерттеу, музейлердің жұмысын зерттеу, аймақтағы әдеби тарих пен мәдени шығармашылық арасындағы байланыстарды орнататын Семейдегі Семей жазушылары мен мұражайларының шығармашылығын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілі мен әдебиетің оқытудағы электрондық білім беру ресурстары
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді электронды білім беру ресурстары мен қашықтықтан оқыту технологияларын дамыту бойынша жобалық жұмыстарға дайындауды қамтамасыз етеді; желілік білім беру технологиялары саласында кәсіби қызметке және ресми және бейресми үздіксіз білім беру үшін әлеуметтік желілерді пайдалануға.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аударма теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Курс оқушыларды заманауи аударма зерттеулерінің негізгі ережелерімен таныстыру, болашақ іс-әрекеттегі дағдылар мен аударма дағдыларын қалыптастыру үшін практикалық негіз құру, аударма іс-әрекеттерін тиісті аударма жүргізу үшін қажетті аударма іс-шараларын орындауға қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аймақтық әдебиеттану
    Несиелер: 5

    Курс болашақ мамандар арасында аймақтық әдебиеттің қазіргі мәселелері туралы идеяны, әдебиетте әртүрлі трендтер мен үрдістердің эволюциясын қалыптастыруға бағытталған Шығыс Қазақстан облысының әдеби үрдісімен танысу, өмірбаяндарды зерттеу және аймақтық жазушылар мен ақындардың жұмысын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-ағартушылық қызметтегі мультимедиа технология және интернет
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - оқушылардың мәдени және білім беру қызметі саласындағы интернет және мультимедиялық технологияларды қолдануына, білім берудің интернет-ресурсын жасау технологиясын дамытуды қоса алғанда, мұғалімдердің мәдени-ағартушылық қызметі үшін мультимедиялық және веб-жобаларды жасауға дайын болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениеті және стилистика
    Несиелер: 5

    Курс адамның этномәдени жүйесінің аспектілерінің бірі ретінде сөйлеу мәдениетін қалыптастыруға, қазіргі заманғы стилистиканың теориялық ағымымен және қарама-қайшы мәселелерімен танысуға бағытталған. Студент өзінің және басқа біреудің сөзін дәлдік, дәйектілік, дәлдік, айқындылық, тазалық және өзектілігін бағалауға қабілетті болады; барлық деңгейдегі тілдік құралдардың стилистикалық сипаттамасын беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс сөйлеу тілі
    Несиелер: 5

    Курс студенттің оқыту әдістерін меңгеруге және оқушылардың сөйлеу дағдыларын дамытуға, оны әр түрлі сөйлеу жағдайларында қолдануға бағытталған және орыс тілі туралы арнайы тілдік жүйе ретінде белгілі бір тіл жиынтығы мен олардың жұмыс істеуінің нақты заңдары туралы ғылыми идеяларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Лингводидактика
    Несиелер: 5

    Курста тіл үйретудің жалпы заңдары зерттеледі, дидактикалық мақсаттарға байланысты белгілі бір тілде оқыту әдістерін және құралдарын дамытады, тілдік оқытуға монолингвизмді (монолингвизмді) немесе екі тілдік (екілингвизм) әсерін зерттейді және бірқатар байланысты тапсырмаларды шешеді. Курс лингводидактиканың ғылым ретінде түсіндірілуіне, лингводидактиканың негізгі бағыттарымен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы АКТ
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің ақпараттық мәдениетін дамытуға, білім беру мекемесінің, облыстың, өңірдің, мемлекеттің ақпараттық ортасын пайдалану арқылы орыс тілі мен әдебиетін оқытудың аудио-визуалды құралдарын жасау арқылы кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 20-21 ғғ. орыс әдебиеті
    Несиелер: 6

    Курс 20-21 ғасырлардағы орыс әдебиетінің және мәдениетінің даму үлгісі туралы студенттердің жалпы түсінігін қалыптастыруға көмектеседі, студенттерді орыс жазушыларының өмірбаяны мен туындыларымен дәуірі мен бір-бірімен байланыста таныстыруға арналған; эстетикалық және идеологиялық дамудың жетекші үрдістерін сипаттау; орыс әдебиетінің негізгі ұлттық сипаттамаларын көрсетіп, зерттелген жазушылардың шығармаларында көрініс тапты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның негізгі білімін ескере отырып және мәдениетаралық диалогтың практикалық әлеуеті мен табиғи, материалдық және рухани мұраға құрметпен қарау және сыни тұрғыдан ойлау негізінде жеке тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау, олардың физикалық, рухани дамуын қалыптастыру және адамгершілік қасиеттер.

  • Код ON2

    Оқу процесінде белсенді оқыту стратегияларын қолданыңыз және осы әрекетке дағды қалыптастырыңыз; бірлескен оқытуды ұйымдастыру әдістерін, педагогикалық рефлексияны және кері байланыстың тиімді формаларын қолдану.

  • Код ON3

    Оқу процесін әлеуметтік, жас ерекшеліктерін, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше оқу қажеттіліктерін ескере отырып ұйымдастырыңыз.

  • Код ON4

    Жаңартылған орта білім мазмұны тұжырымдамасы, критериалды бағалау жүйесі және нормативтік құжаттар, сондай-ақ ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар түрінде білім беру мен оқытудың жолын, болжамын және әдістерін таңдау бойынша білім беру жүйесін синтездеу және қолдану.

  • Код ON5

    Критериалды бағалау жүйесін бейімделу жаңартылған бағдарламаның оқу мақсаттарына жету; әрбір оқушының жеке қабілеті мен ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың жеке траекториясын құру, бағалаудың әртүрлі тәсілдері мен құралдарын және жаңа технологиялардың әлеуетін пайдалану: электрондық оқулықтар, аудио -, бейнематериалдар, бағдарламалық қосымшалар, сондай-ақ оқушылардың қашықтық олимпиадалар мен конкурстарға қатысуын ұйымдастыру. бағдарламалық қосымшалар, сондай-ақ оқушылардың қашықтық олимпиадалар мен конкурстарға қатысуын ұйымдастыру.

  • Код ON6

    Тіл мен әдебиетті басқа академиялық пәндермен интеграциялау арқылы бір-біріне сәйкес тақырыптарды зерттеу, әр түрлі тақырыптағы мәтіндерді қолдану, академиялық тілді дамыту, Қазақстан Республикасында орыс тілі мәртебесін халықаралық қатынас құралы ретінде сақтау және оның көптілділік кеңістігін құрудағы маңыздылығын бағалау арқылы үйрету.

  • Код ON7

    Ғылыми-зерттеу қызметін жобалау, проблемалы жағдайды шешу жолдарын зерттеу мен өз бетінше іздестіруге негізделген белсенді оқытуды көтермелеу; білім алушылардың сыни ойлау дағдыларын дамыту; оқытуда сараланған тәсілді жүзеге асыру.

  • Код ON8

    Білім алушылардың ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кемелдену, оның ішінде ақпаратты іздеу, өңдеу, шығару, презентациялар, веб-сайттар, блогтар, аудио, видео материалдар, ақпараттар мен идеялармен алмасу дағдыларын қалыптастыру.

  • Код ON9

    Сөйлеу қызметінің барлық түрлерін (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу) қолдануға негізделген коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру, өмірдің тұрмыстық, оқу, Әлеуметтік-мәдени және ресми-іскерлік салаларында қарым-қатынас жасауға қажетті білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту.

  • Код ON10

    Деңгейлік білімнің қазақстандық үлгісіне сәйкес бастауыш сынып оқушылары арасында, ал жоғары сынып оқушылары арасында орыс тілінде емес тілдік құзіреттіліктерді қалыптастыру.

  • Код ON11

    Кәсіби қызмет саласындағы зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін педагогикалық, әдістемелік және филологиялық ақпараттарды қолданыңыз.

6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top