Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орыс тілі мен әдебиеті жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар жоғары білікті мұғалімдерді келесі салаларда кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті: студенттің жан-жақты дамыған тұлғасын қалыптастыру, орыс тілі мен әдебиеті саласындағы жүйелі білімді қалыптастыру, орыс тілі мен әдебиеті бойынша қазіргі заманғы ғылыми-әдістемелік деңгейдегі оқу үрдісін ұйымдастыру, ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Орыс тілінің лексикографиясы
Жаңартылған білім беру мазмұнының технологиялары және критериалды бағалау
Орыс тілінің пропедевтикалық курсы
Орфография және пунктуация практикумы
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері
Жас ерекшелік психологиясы және физиология
Орыс тілінің практикалық курсы
Орыс тілінің лексикологиясы
Елбасы тағылымы
Педагогика
Поэтика негіздері
Әдебиет практикумы
Әдеби шығарманы талдау
-
2 Оқу жылы
Сабақтан тыс сабақтарды ұйымдастыру әдістері
Тіл білімі кіріспе
Әдебиеттанудан практикум
Әдебиеттануға кіріспе
Тіл білімі негіздері
Абай әлемі. Жаңа қазақ жазуы
Инклюзивті білім беру
Орыс әдебиеті
Тіл және қоғам
Қазіргі орыс тілінің лексикасы мен фразеологиясы
Салыстырмалы мәдени лингвистика
19 ғасырдағы орыс әдебиеті. (1 жартысы)
Орыс тілінің фонетикасы мен графикасы
Әлем әдебиеті
XIXғ. орыс әдебиетінің тарихы (І жартысы)
Практикалық фонетика
Шетел әдебиеті
Орыс және қазақ тілінің салыстырмалы фонетикасы
ХІХ ғ.Ресейдің көркем мәдениеті (1 жартысы.)
Орыс тілінің фонетикасы
Балалар әлем әдебиеті
-
3 Оқу жылы
Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
Орыс тілінің сөзжасамы және морфология практикумы
ХІХ ғ. Ресейдің көркем мәдениеті (2 жартысы.)
Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілін оқыту әдістемесі
Орыс тілінің сөзжасамы және морфологиясы
Сөз құрудағы белсенді процестер
Білім мазмұнын жанарту технологиясы және критериалды бағалау
Орыс және қазақ тілінің салыстырмалы грамматикасы
19 ғасырдағы орыс әдебиеті (2 жартысы)
ХІХ ғ орыс әдебиетінің тарихы (2 жартысы.)
Педагогикалық риторика
Полилингвизм жағдайындағы пәнаралық интеграция
XXғ. орыс әдебиеті
Қазіргі орыс тілінің синтаксистік ерекшеліктері
Әдебиет және әлемдік көркем мәдениеті
Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында саралап оқыту мен бағалауды ұйымдастыру
Орыс тілі шет тілі ретінде
XX ғ орыс әдебиетінің тарихы
Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы инновациялық технологиялар
20 ғ. орыс көркем мәдениеті
Мәтін синтаксисі
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Мәнерлеп оқудың интегративті курсы
-
4 Оқу жылы
Қазіргі орыс көркем мәдениеті
Мәдениетаралық қарым-қатынас
Қазіргі орыс әдебиеті
Ауызша және жазбаша коммуникация
Әдеби география
Мектептегі сөйлеу әрекетінің түрлері
Әдеби өлкетану және мұражайтану
Орыс тілі мен әдебиетің оқытудағы электрондық білім беру ресурстары
Аударма теориясы мен практикасы
Аймақтық әдебиеттану
Мәдени-ағартушылық қызметтегі мультимедиа технология және интернет
Сөйлеу мәдениеті және стилистика
Орыс сөйлеу тілі
Лингводидактика
Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы АКТ
20-21 ғғ. орыс әдебиеті
Оқыту нәтижелері
- Өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның негізгі білімін ескере отырып және мәдениетаралық диалогтың практикалық әлеуеті мен табиғи, материалдық және рухани мұраға құрметпен қарау және сыни тұрғыдан ойлау негізінде жеке тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау, олардың физикалық, рухани дамуын қалыптастыру және адамгершілік қасиеттер.
- Оқу процесінде белсенді оқыту стратегияларын қолданыңыз және осы әрекетке дағды қалыптастырыңыз; бірлескен оқытуды ұйымдастыру әдістерін, педагогикалық рефлексияны және кері байланыстың тиімді формаларын қолдану.
- Оқу процесін әлеуметтік, жас ерекшеліктерін, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше оқу қажеттіліктерін ескере отырып ұйымдастырыңыз.
- Жаңартылған орта білім мазмұны тұжырымдамасы, критериалды бағалау жүйесі және нормативтік құжаттар, сондай-ақ ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар түрінде білім беру мен оқытудың жолын, болжамын және әдістерін таңдау бойынша білім беру жүйесін синтездеу және қолдану.
- Критериалды бағалау жүйесін бейімделу жаңартылған бағдарламаның оқу мақсаттарына жету; әрбір оқушының жеке қабілеті мен ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың жеке траекториясын құру, бағалаудың әртүрлі тәсілдері мен құралдарын және жаңа технологиялардың әлеуетін пайдалану: электрондық оқулықтар, аудио -, бейнематериалдар, бағдарламалық қосымшалар, сондай-ақ оқушылардың қашықтық олимпиадалар мен конкурстарға қатысуын ұйымдастыру. бағдарламалық қосымшалар, сондай-ақ оқушылардың қашықтық олимпиадалар мен конкурстарға қатысуын ұйымдастыру.
- Тіл мен әдебиетті басқа академиялық пәндермен интеграциялау арқылы бір-біріне сәйкес тақырыптарды зерттеу, әр түрлі тақырыптағы мәтіндерді қолдану, академиялық тілді дамыту, Қазақстан Республикасында орыс тілі мәртебесін халықаралық қатынас құралы ретінде сақтау және оның көптілділік кеңістігін құрудағы маңыздылығын бағалау арқылы үйрету.
- Ғылыми-зерттеу қызметін жобалау, проблемалы жағдайды шешу жолдарын зерттеу мен өз бетінше іздестіруге негізделген белсенді оқытуды көтермелеу; білім алушылардың сыни ойлау дағдыларын дамыту; оқытуда сараланған тәсілді жүзеге асыру.
- Білім алушылардың ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кемелдену, оның ішінде ақпаратты іздеу, өңдеу, шығару, презентациялар, веб-сайттар, блогтар, аудио, видео материалдар, ақпараттар мен идеялармен алмасу дағдыларын қалыптастыру.
- Сөйлеу қызметінің барлық түрлерін (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу) қолдануға негізделген коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру, өмірдің тұрмыстық, оқу, Әлеуметтік-мәдени және ресми-іскерлік салаларында қарым-қатынас жасауға қажетті білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту.
- Деңгейлік білімнің қазақстандық үлгісіне сәйкес бастауыш сынып оқушылары арасында, ал жоғары сынып оқушылары арасында орыс тілінде емес тілдік құзіреттіліктерді қалыптастыру.
- Кәсіби қызмет саласындағы зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін педагогикалық, әдістемелік және филологиялық ақпараттарды қолданыңыз.
Ұқсас БББ
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті