Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01109 Педагогика және психология в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты еңбек нарығында сұранысқа ие, терең ғылыми және педагогикалық дайындыққа ие, психологиялық-педагогикалық процестер мен құбылыстарды бақылау мен талдаудың ғылыми-зерттеу және эксперименттік әдістерінің негіздерін меңгерген, жоғары рухани-адамгершілік қасиеттері бар, сыни ойлауға және қоғамның прогрессивті ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті, ғылыми - кәсіптік қызметте отандық және шетелдік тәжірибені қолдануға бағдарланған жаңа формациядағы магистрлерді дайындау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Педагогикалық аксиологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 6

    Магистранттар педагогикалық аксиологияның теориялық-әдіснамалық негізджооерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, педагогикалық аксиологияның қалыптасу және даму генезисін; педагогикалық аксиологияның логикалық-құрылымдық құрылу принциптерін және оның архитектоникасын, сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, педагогикалық аксиологияның қалыптасуы мен дамуының жетекші тенденцияларын және отандық білім берудің даму стратегиясын болжауда оның мүмкіндіктерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы педагогиканың және психологияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Магистранттар қазіргі педагогика мен психологияның негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, психологиялық-педагогикалық оқыту тәсілдерін және кәсіби шеберліктің түрлі деңгейіндегі мамандардың өзара әрекеттесу технологиялары бойынша педагогтардың кәсіби білімін сүйемелдеуді әзірлейді. Топта жұмыс істей отырып, кәсіби біліктіліктің әр түрлі кезеңдерінде кәсіби қалыптасудың біртұтас процесінің моделін жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Магистранттар ғылыми зерттеу әдістерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, адамның жеке психологиялық - педагогикалық ерекшеліктерін танып білудің әртүрлі әдістерін қолданады. Топтарда жұмыс істей отырып, теориялық және эмпирикалық әдістерді қолдану ерекшеліктерін, ғылыми теорияларды құру және практикалық ұсыныстарды әзірлеу үшін қолданылатын нақты мәліметтерді алуға болатын тәсілдер мен құралдарды талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы ұғымдарды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару барысындағы әртүрлі жағдаяттардың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Топтарда жұмыс жасай отырып, топпен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау, даулы жағдайларды шешу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 3

    Магистранттар ғылыми жобаларды жоспарлау дағдыларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, жобалардың өзектілігін, мақсатын, міндеттерін, болжамын, әдістерін, жобалардың практикалық білімдерін тұжырымдайды. Топта жұмыс істей отырып, ғылыми жобалар құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларына, педагогикалық идеяларға талдау жүргізеді; жоғары білім беруді дамытуды болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру психологиясы
    Несиелер: 6

    Магистранттар білім беру теориясы мен психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, оқу-тәрбие үдерісін құрудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін меңгереді, практикалық жұмыс дағдыларын игереді, өзінің педагогикалық көзқарастарын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми жобаларда жоспарлау
    Несиелер: 3

    Магистранттар шығармашылық ойлау, өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және орындау, зерттеу саласындағы ғылыми ақпаратты талдау және жалпылау қабілетін игереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ғылыми зерттеулерді жоспарлау негіздері туралы түсініктері қалыптасады. Топтарда жұмыс істей отырып, ғылыми зерттеудің негізгі принциптері мен әдістерін меңгереді, ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін дұрыс ресімдеуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
    Несиелер: 3

    Магистранттар әдіснамалық қағидаттар, негізгі мазмұны және мәдени-тарихи теорияны қолдану, қазіргі психологиямен білім берудегі іс-әрекет тәсілі туралы; мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілдерімен үндес зерттеулер және оларды қазіргі отандық білім беруде қолдану туралы білімді игереді. Топтарда жұмыс істей отырып, мәдени-тарихи теорияның бастауларын, оның негізгі мазмұнымен әдіснамалық мүмкіндіктерін, отандық психологиядағы іс-әрекет тәсілінің пайда болу тарихын талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, техникалық ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби менеджмент
    Несиелер: 3

    Магистранттар басқарудың практикалық мазмұны мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешені қалыптасады, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдылары, басқару жүйелерін талдау және оларды жобалау. Магистранттар негізгі салаларда, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорынды жоспарлау және басқару мәселелерінде басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өндірістік менеджмент
    Несиелер: 3

    Осы курсты зерделеу барысында магистральдар ұйымды басқару жүйесіндегі өндірістік менеджменттің рөлі туралы түсінік алады; бизнес-процестер мен кәсіпкерлік қызметтің даму негіздерін, инновациялық жобаларды басқару ерекшеліктерін; өндірістік процестердің түрлерін, кәсіпорынның өндірістік құрылымын құру принциптерін, өндірістік және бизнес-процестерді ұйымдастыру әдістерін, өндірістік қызметті болжау, жоспарлау әдістерін үйренеді. Курсты оқыту нәтижесінде магистранттар кәсіпорынның өндірістік қызметімен байланысты басқарушылық шешімдер қабылдау саласында практикалық дағдыларды меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты инновациялық үрдістерді зерттеу туралы білім мен оның әдіснамалық негіздерін игеру, зерттеудің жалпы ғылыми әдістері негізінде ғылыми көзқарастың мәнін ашу, сондай-ақ магистранттарда инновацияларды басқару саласында тиімді шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар жобаларды басқаруды меңгереді, теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді, инновациялық ортаға бейімделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нормативтік құжаттарда магистрлік жұмысты даярлау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Магистранттар магистрлік жұмыстың нормативтік құжаттарын дайындау әдіснамасын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистрлік жұмысты дайындауға қойылатын талаптар мен ережелерді сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, магистерлік жұмысты дайындау бойынша нормативтік құжаттар тізімін құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы психологияның теориялық аспектілері
    Несиелер: 3

    Магистранттар қолданбалы психологияның теориялық аспектілерін, психологияның негізгі бағыттарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, жеке тұлға типтерін және сенсорлық-перцевтивті процестерді зерттеудің диагностикалық технологияларын қолданады; технологияларды апробациядан кейін талдау және өзін-өзі талдау жүргізеді; өмірдегі түрлі қиындықтарды жеңу үшін қызмет жүйесін жобалайды; топта жұмыс істей отырып психологиялық кеңес беруде, түзетуде және терапияда технологияларды қолдану дағдыларын пысықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми - зерттеу іс-әрекетіндегі логика
    Несиелер: 5

    Магистранттар ғылыми-зерттеу қызметінің логикасының негізгі ұғымдарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ғылыми-зерттеу қызметінің принциптерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, ғылыми-зерттеу қызметін құрылымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эксперименталдық мәліметтерді өңдеу
    Несиелер: 5

    Магистранттар эксперименталды мәліметтердің негізгі түсініктерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмаларды орындай отырып, эксперименталды деректерді өңдеу принциптері мен механизмдерін түсіндіреді. Топтарда жұмыс істей отырып, ғылыми зерттеудің таңдалған тақырыбы бойынша тәжірибелік деректерді өңдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Магистранттар ғылыми психология тұжырымдамасының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистранттар ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдістемелерін сипаттайды. Топпен жұмыс істей отырып, магистранттар ғылыми-зерттеу жұмысының әдістері мен тәсілдерін құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеудегі тұлға психодиагностикасы
    Несиелер: 5

    Магистранттар тұлғаның психодиагностикасының ғылыми-теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ғылыми зерттеудегі тұлғаның психодиагностикасының принциптері, әдістері мен ерекшеліктерін сипаттайды. Топтарда жұмыс істей отырып, жеке тұлғаның психодиагностикасы әдістемелерін таңдап, қолданады және интерпретациялайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психолог-ізденушінің зерттеушілік мәдениеті
    Несиелер: 5

    Магистранттар психолог-зерттеушінің зерттеу мәдениеті түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, психолог-зерттеушінің кәсіби ойлауының ерекшеліктерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, психолог-зерттеушінің зерттеу мәдениетінің критерийлері, көрсеткіштері мен шарттарын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі зерттеулер технологиясы
    Несиелер: 5

    Магистранттар ғылыми-зерттеу және білім беру қызметінде заманауи технологияларды қолдану білімдері мен дағдыларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, қазіргі заманғы технологиялар мен оларды ғылыми және білім беру қызметінде пайдалану құралдарын түсіндіреді. Топтарда жұмыс істей отырып, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсынудың заманауи құралдарын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи психологиядағы психотехниканың теориялық және практикалық негіздері
    Несиелер: 3

    Магистранттар қазіргі психологиядағы психотехниканың теориялық-практикалық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, теориялық және практикалық құрамдастарды қамтитын психотехниканы қолданады. Топтарда жұмыс істей отырып, әртүрлі психотехниканы қолданудың тиімділігі мен тәсілдерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептегі психологияны оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Магистранттар жоғары мектепте психологияны оқытудың технологиялары мен әдістерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистранттар жоғары мектепте психологияны оқытудың технологиялары, әдістері мен құралдарын түсіндіреді. Топта жұмыс істей отырып магистранттар психологиялық пәндердің дәрістік және практикалық сабақтарының конспектілерін құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғарғы оқу орнынан кейінгі психологияны оқыту әдістемесінің ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Магистранттар күнделікті іс-әрекетке қажетті психикалық және педагогикалық процестер мен құбылыстардың заңдылықтары, механизмдері, шарттары мен факторлары туралы білім жүйесін, қолданбалы психологиялық модельдерді, алгоритмдер мен технологияларды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, қазіргі білім беру және тәрбие процестерінің мақсаттары, міндеттері, психологияны оқыту процесінде дәстүрлі және инновациялық технологиялардың рөлі мен маңызы туралы түсініктері қалыптасады. Топтарда жұмыс жасай отырып, психологияны оқытуда қолданылатын заманауи әдістер мен формаларды қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі коррекциялық педагогиканың және арнайы психологияның көкейкесті мәселелері
    Несиелер: 3

    Магистранттар коррекциялық педагогикасы мен арнайы психологияның негізгі түсініктерін меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, қазіргі заманғы коррекциялық педагогикасы мен арнайы психологияның өзекті мәселелерін және балалармен, жасөспірімдермен, ерекше білім беру қажеттілігі бар студенттермен жұмыс істеу тәсілдерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Магистранттар ЖОО-да психологияны оқыту әдістемесі мен әдістерінің негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім алушылар ЖОО-да психологияны оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдерін қолданылады. Топтарда жұмыс істей отырып, психологиялық пәндердің дәрістік және практикалық сабақтарының конспектілерін құрастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Магистранттар педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, педагогикалық зерттеудің ғылыми әдіснамасының теориясын түсіндіреді. Топта жұмыс істей отырып, таңдалған тақырып бойынша педагогикалық зерттеу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-психологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Магистранттар ғылыми-психологиялық зерттеуді құру, ұйымдастыру және жоспарлау принциптерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистранттар ғылыми-психологиялық зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау кезеңдерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, ғылыми-психологиялық зерттеу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Магистранттар жоғары мектеп педагогикасын оқыту әдістемесі мен әдістерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім алушылар жоғары мектеп педагогикасын оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдерін түсіндіреді. Топпен жұмыс істей отырып, магистранттар педагогикалық пәндердің дәрістік және практикалық сабақтарының конспектілерін құрастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби білім беру теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Магистранттар кәсіби білім берудің теориясы мен әдістемесінің заңдылықтары мен механизмдерінің негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, кәсіптік білім берудің теориясы мен әдістемелерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, кәсіптік білім беру әдістемесінің сипаттамасын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салыстырмалы психология
    Несиелер: 5

    Магистранттар психика эволюциясының негізгі түсініктерін, адамның психикалық іс-әрекетінде жалпы және әр түрлі түсініктерді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистранттар бала мен ересектердің психологиясын салыстырмалы аспектіде сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, ересектер мен баланың психологиялық сипаттамасын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқыту үдерісі тиімділігінің психологиялық-педагогикалық шарттары
    Несиелер: 5

    Магистранттар оқыту процесінің тиімділігінің психологиялық-педагогикалық шарттарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағыттарының вариативтілігін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, оқыту процесінің тиімділігінің психологиялық-педагогикалық шарттарының сипаттамасын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Болашақ мамандарды педагогикалық-психологиялық тұрғыдан кәсіби қызметке дайындау
    Несиелер: 5

    Магистранттар болашақ мамандарды кәсіби қызметке психологиялық-педагогикалық даярлаудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім алушылар кәсіби қызметтің негізгі түрлерін жүзеге асыру теориясы мен тәжірибесін түсіндіреді.Топпен жұмыс істей отырып, болашақ мамандарды кәсіби қызметке психологиялық-педагогикалық даярлау моделін жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психотерапияның заманауи бағыттары
    Несиелер: 5

    Магистранттар психотерапияның заманауи бағыттарының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, психотерапияның заманауи бағыттары мен әдістерін сипаттайды, психотерапияның процедуралары мен оны қолдану әдістерін түсіндіреді. Топта жұмыс істей отырып, клиенттермен жұмыс істеу әдістері мен техникасын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту теориясы және технологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттар ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқытудың теориясы мен технологиясын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқытудың теориясы мен технологияларын түсіндіреді.Топта жұмыс істей отырып, педагогикалық пәндердің конспектілерінің жоспарын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Болашақ маманның ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру негіздері
    Несиелер: 5

    Магистранттар болашақ маманның ақпараттық құзыреттілігін қалыптастырудың негізгі ұғымдарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім алушылар заманауи білім беру парадигмасының заңдылықтары мен механизмдерін, ақпараттық құзыреттілік негіздерін өз бетінше сипаттайды. Топпен жұмыс істей отырып, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар негізінде болашақ маманның сипаттамасын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Магистранттар білім берудегі құзыреттілік тәсілдің негізгі түсініктері мен принциптерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың құрылымы мен критерийлерін сипаттайды. Топтарда жұмыс істей отырып, кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру жоспарларын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ересектер психологиясы
    Несиелер: 5

    Магистранттар ересектер психологиясының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ересектер психологиясына тән ерекшеліктерді сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, магистранттар адамның психикалық дамуын зерттеу және диагностикалау әдістерін әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғарғы оқу орнынан кейінгі педагогиканы оқыту әдістемесінің ерекшеліктері
    Несиелер: 3

    Магистранттарда зерттеуші-оқытушының қызметіне дайындығы мен қабілетін қамтамасыз ететін құзыреттері қалыптасады. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, дидактика негіздерін және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру педагогикасын оқыту әдістемесін меңгереді, оларды психологиялық-педагогикалық қызметте қолдану, білім беру процесін жобалау және ұйымдастыру біліктіліктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Магистранттар педагогикалық қарым-қатынас психологиясының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, жеке тұлғаның белгілі бір типологиялық ерекшеліктеріне сәйкес жұмыс тәсілдері мен тәсілдерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, психологиялық жағдайлар мен педагогикалық қарым-қатынас жаттығуларын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кеңес беру және психотерапияның тұжырымдамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Магистранттар психокеңес пен психотерапияның негізгі ұғымдары мен концепцияларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, психокеңес пен психотерапияның негізгі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын, ерекше ерекшеліктерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, психокеңес пен психотерапияның әдістері мен техникасын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлғаның кәсіби өсу акмеологиясы
    Несиелер: 5

    Магистранттар тұлғаның кәсіби өсу акмеологиясының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистранттар тұлғаның кәсіби өсу ерекшеліктерінің сипаттамасын сипаттайды, тұлғаның кәсіби өсу жолдары мен тәсілдерін түсіндіреді. Топта жұмыс істей отырып, тұлғаның кәсіби өсуінің акмеограммасын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиялық кеңес берудің ғылыми мектептері
    Несиелер: 5

    Магистранттар психологиялық кеңес беру ғылыми мектептерінің негізгі түсініктері мен теорияларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім алушылар ғылыми мектептердің негізгі бағыттарын және психологиялық кеңес берудің әсер ету әдістерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, психологиялық кеңес беру әдістері мен техникасын талдайды және қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON5

    Қашықтықтан оқытуда кәсіби психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешу кезінде қарым-қатынас жасау үшін қажетті 3 тілде коммуникативтік біліктер мен дағдыларды қолдануға қабілетті

  • Код ON4

    Одан әрі кәсіби өсу үшін қажетті психологиялық - педагогикалық бағыттағы біліктер мен дағдыларды жетілдіруге қабілетті

  • Код ON1

    Білім беру саласындағы практикалық қызметте жүзеге асыра отырып, педагогика және психология саласындағы білімді жүйелеуге қабілетті

  • Код ON7

    Психологиялық-педагогикалық өзекті ғылыми салаларда, соның ішінде әдістеме мен технологияда академиялық адалдық аясында зерттеулерді дамыта алады.

  • Код ON3

    Сыни ойлауды қолдана отырып, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды синтездеуге қабілетті

  • Код ON6

    Білім беру жүйесінде ұйымдастырушылық қабілеттерін қолдана отырып, кәсіби психологиялық-педагогикалық қызметтің басқарушылық міндеттерін шешуге қабілетті

  • Код ON2

    Жаңартылған мазмұн және инклюзивті білім беру жағдайында заманауи проблемаларды тиімді шеше отырып, кәсіби деңгейде дәлелдерді тұжырымдауға қабілетті

Top