Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02127 Хорды дирижерлеу в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Хор классы I
    Несиелер: 2

    "Хор классы I" пәні барлық оқу курсы бойы оқытылып жатқан хордың өзіндік кәсіби жұмысының болашағын анықтайтын деңгейде жүйелі репетициялық, концерттік-орындаушылық қызметін көрсетеді. Пәннің мазмұны әр түрлі дәуір, стиль, жанрлардың, композиторлық мектептердің (a cappella және сүйемелдеумен) шығармаларын орындауды құрайды. "I Хор сыныбы" пәні әншілік орындаушылық мәдениетті қалыптастыруға, хорда ән айтудың кәсіби шеберліктері мен дағдыларын тәрбиелеуге бағытталған.; тыныспен, интонирлеу тазалығымен, дыбыс түзумен, құрылыспен, ансамбльмен, нюанстармен, дикциямен және артикуляциямен, поэтикалық мәтіннің эмоциялық, мәнерлі берілуімен, репетициялық үдерістегі шығарманың жанрлық және стильдік ерекшеліктерін ескере отырып, ән айту мәнерімен, партиямен өз бетінше жұмыс істеу дағдысын меңгеру, әр түрлі дәуірдегі хор музыкасын, стильдер мен жанрларды шығармашылықпен меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық I
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: "Мамандық I", оқылатын оқу курсы бойы қалыптастыру, негізгі білім, білік, дағды дирижерлау, дайындап, тәжірибелік, орындаушылық, педагогикалық, қоғамдық-музыкалық қызметке кешенімен жарақтандыру көркем, техникалық құралдарды, қажетті қызмет дирижер хор. "I мамандық" курсының міндеті: әр түрлі дәуірдегі, стильдегі, ұлттық композиторлық мектептердің вокалдық-хор музыкасының шығармаларын мануалды меңгеру, көлемі жағынан шағын музыкалық шығармаларды, негізінен мазмұнының күрделі емес факторлы гармоникалық қойманы, жанрлары бойынша әр түрлі, екпіннен тұратын агогиялық және динамикалық өзгерістерді, темп пен метрдің ауысуымен оқыту. Репертуары: Қазақстандық, Шетелдік, орыс композиторларының Хор миниатюралары. Кантаттық-шешендік жанрдың хор нөмірлері, сүйемелдеуімен хор, шетелдік, орыс, қазақстандық композиторлардың операларынан алынған хор.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио I
    Несиелер: 3

    "Сольфеджио I" пәні музыкалық (ішкі, әуенді, гармониялық, полифониялық, тембрлік) есту, жады, лада сезімі, ритмі, формасы, стилі, кәсіби музыкалық қабылдау, есту анықтамасы және музыкалық сөйлеудің барлық элементтерін сезіну қабілетін дамытады, октавалық монотоникальды ладтардың құрылымы, түрлері туралы білімді қалыптастырады; октаваның шегінде және одан да көп Интервалдардың барлық түрлері, музыкалық тартымдылық заңдылықтары және тұрақты интервалдарға тұрақсыз интервалдарды шешу туралы білімді қалыптастырады.; гармоникалық біртональды, модульдеуші тізбектердің құрылу заңдылықтары, бір және көп жолақты музыкалық диктанттарды жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дирижердің партитурамен жұмысы I
    Несиелер: 2

    "Дирижердің партитурамен жұмысы I" пәнінің мақсаты: дирижердің партитурамен жұмыс істеу дағдысын, негізгі білімдерін қалыптастыру, орындаушылық, педагогикалық, қоғамдық-музыкалық іс-әрекетке дайындау, хор дирижері қызметінде қажетті көркем, техникалық құралдар кешенімен жабдықтау. Хор шығармаларын зерттеудің негізгі принциптері мен әдістері, жатқа үйренудің рационалды әдістері. Хор шығармаларын зерттеудің негізгі формалары туралы түсініктерді қалыптастыру, a cappella хор шығармаларын орындау, хор партитурасын орындау және фортепианода сүйемелдеумен шығармаларда сүйемелдеу, хор партияларын орындау, тарихи-эстетикалық бөліммен хор партитурасын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гармония І
    Несиелер: 3

    "Гармония I" пәні классикалық гармонияның негізгі стильдік (тарихи қалыптасқан) заңдылықтары туралы, гармонияның мәнерлі және формальды пайда болатын рөлі туралы, музыкалық стильдерді, музыканың мәнерлі құралдарының жүйесін түсіну; музыкалық өнердің жоғары көркемдік үлгілеріне құндылық-эстетикалық қарым-қатынас жасау; музыкалық-шығармашылық қасиеттерді, өлшемдік сезімдерін, формаларын дамыту, музыкалық ойлауды жандандыру; ладогиялық ойлауды тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дирижердің партитурамен жұмыс жасау II
    Несиелер: 2

    Орындаушылық ойды, музыкалық-есту түсініктерін, хор шығармаларының жеке түсіндірмелерін қалыптастыру; a cappella, хор партитурасының шығармаларын орындау және шығармаларда фортепианода сүйемелдеумен бірге сүйемелдеу, хор партияларын орындау, тарихи-эстетикалық бөліммен хор партитурасын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хор класы II
    Несиелер: 2

    "Хор класы II" пәні ән айту тірегінің вокалдық-хор дағдыларын қалыптастыруға, дұрыс дыбыс түзуге, дыбыстың жоғары позициясын, тембральды боялуға, дауыстың икемділігін, артикуляциялық аппараттың қозғалуын, дыбыстық-сіу естудің аймақтық табиғатын, дәл ырғақты ұйымдастыруды, айқын дикцияны, мәнерлі фразировканы ескере отырып саналы таза интондауға бағытталған. Таза интонирлеу, ансамбльдік орындау, сүйемелдеусіз ән айту, сапта жұмыс істеу, ансамбльдің әр түрлі түрлері, нюанстар, фразировкалар, түрлі дәуір, стильдер, жанрлар, композиторлық мектептер (a cappella және сүйемелдеумен) шығармаларын орындау процесінде формалар дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық II
    Несиелер: 3

    A capella және сүйемелдеумен Дирижерлаудың әртүрлі тәсілдерін меңгеру, сол және оң қолдың функцияларын шектеу, орындаушылардың әртүрлі құрамымен шығармалардағы қол жүктемесін бөлу: солистермен, аралас (біртекті) хор, сүйемелдеу. Көркемдік-техникалық орындау дағдыларын қалыптастыру: ауфтактілер; акценттер; қарқынды, штрихты ерекшеліктер; темп пен метр ауысулар; агогиялық өзгерістер; динамикалық нюанстар. Қарапайым және күрделі өлшемдер (екі -, үш-, төрт-, алты-, тоғыз-, он екінші метрлер). Дайындық процесінің технологиясын оқу, әр түрлі музыкалық формадағы хор шығармаларын орындаушылық интерпретациялау дағдыларын қалыптастыру. Метрономиялық авторлық нұсқауларды орындау. Камертонмен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гармония II
    Несиелер: 3

    "Гармония II" пәні кәсіби аналитикалық ойлауға, біртұтас гармониялық талдауға, модуляциялардың, транспозициялардың еркін ойнауына, секвенциялардың барлық түрлерінің ойынының көмегімен қабілеттілікті, музыкалық өнер және ғылым саласындағы арнайы әдебиетпен жұмыс жасауға, кәсіби түсініктер мен терминологияны пайдалануға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сольфеджио II
    Несиелер: 3

    "Сольфеджио II" пәні орындаушылық практикада есту қабілетін белсенді пайдалануды қалыптастырады; шығарманың орындалу сапасын музыкалық-есту бақылау дағдылары. Музыкалық фразаны, кезең мен формаларды түсіну және интонациялау; октавтық монотоникалды алақандардың барлық түрлерінің мағыналы, интонациялық таза, мәнерлі ән айту дағдыларын қалыптастырады; бір және көп жолақты гармониялық қойманың музыкалық шығармалары (фортепианода бір немесе бірнеше дауысты ойнай отырып), бір және көп жолақты музыкалық диктанттарды жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Әлеуметтік процестер, көркемдік тенденциялар, академиялық жанрлар және композиторлар шығармашылығы контекстіндегі еуропалық музыкалық өнердің эволюциясы. Әлемдік музыканың жанрлары мен шығармалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фортепиано
    Несиелер: 2

    "Фортепиано" пәні әр түрлі стильдердің, жанрлардың, формалардың музыкалық шығармаларымен таныстырады; одан әрі кәсіби қызметте қажетті құралдарды меңгеру дағдысын, біліктерін жетілдіреді, жетілдіреді; аспаптық қызметтің басқа түрлерінде (парақтан оқу, есту бойынша іріктеу, аккомпанементтерді орындау, транспондау) жұмыс істеу дағдысын дамытады; музыкалық шығармада өзіндік жұмыс істеу дағдысын, фортепианолық техниканың негізгі түрлері мен дыбысты шығарудың әртүрлі сапасымен жұмыс істеу әдістерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хортану және хормен жұмыс жасау әдістемесі
    Несиелер: 4

    "Хор мен хормен жұмыс істеу әдістері" пәндері болашақ академиялық хор және ансамбль жетекшілерін ұжым қызметінің барлық кезеңдерінде педагог, тәрбиеші, хор жетекшісі ретінде ұйымдастыру-шығармашылық жұмысқа дайындайды: ұйымнан концерттік қойылымдарға дейін. Хор өнеріне қызығушылықты қалыптастырады; хор мәдениеті саласында ой-өрісін кеңейтеді, тереңдетеді; дирижердің болашақ қызметіне қажетті практикалық дағдылар (хорды шешетін, хор партитураларын және т. б. талдау бойынша); дирижер жұмысына қажетті музыкалық репертуармен анықталған орындаушылық аспектіде әлемдік музыкалық мәдениеттің негізгі стилдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сольфеджио III
    Несиелер: 3

    "Сольфеджио III" пәні камералық-вокал, аккомпанементі бар хор шығармаларының парақтарынан оқу дағдыларын қалыптастырады; ансамбльдік ән айту, ладу сатыларының тізбектілігін бір жолақты интонирлеу, диатоникалық, хроматикалық секвенция дағдыларын дамытады; гармоникалық бір түсті, модуляциялық құрылымдарды бір дауысты орындау; алақандарды, интервалдарды, аккордтарды, гармоникалық тізбектерді анықтау; гармоникалық, әуенді тізбектерді, музыкалық шығармаларды транспонирлеу дағдыларын дамытады. Музыкалық диктант, парақтан ән салу, транспондау, есту бойынша анықтау және интервалдарды жазу, көп дауысты әуендер, аккорд салдарлары, бір және көп дауысты музыкалық диктанттарды жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық III
    Несиелер: 3

    XX–XXI ғасырлардағы қазақ, орыс, шетел, қазіргі заман музыкасының I курсымен салыстырғанда күрделі баяндау факторларымен Полифония элементтері бар шығармаларды дирижерлеу. Хор шығармаларын дирижерлау: күрделі метрмен 6/8, 6/4, 9/4, 12/4, 4/2, 4/8, 8/8 қалыпты және жылдам қарқынмен; жылдам қарқынмен 3/4 және 3/8 метрмен "бір есе"; қарқынмен және метрмен; динамиканың қарама-қарсы салыстырмаларымен: subito piano, subito forte; агогиялық және қарқынды өзгерістермен; дирижерлауда ферматтың әртүрлі түрлерін қамтитын; құрамында синкопалар, акценттер, sforzando бар. Репертуары: Қазақстандық, Шетелдік, орыс композиторларының капелласы а хоры. Кантаталық-шешендік жанр( жеке нөмірлер), опералық-хор жанры (хор сахналары). Метрономмен жұмыс істеу, метрономиялық авторлық нұсқауларды орындау. Камертонмен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дирижердің партитурамен жұмыс жасау III
    Несиелер: 2

    Сүйемелдеумен a cappella хор шығармаларын орындау; фортепианода legato ойынында мәнерлі, байланыстырғыш, партитура дағдыларын қалыптастыру, ыңғайлы аппликатураны таңдау, фортепиано клавиатурасында саусақтардың неғұрлым тиімді үлестірілуін қалыптастыру; хор дыбысталуының барлық элементтері тұрғысынан (интонация, құрылыс, ритм, дикция, орфоэпия, ансамбль, нюанстар, агогика және т. б.) дауыс тануды мұқият талдау; хор дауыстарын көлденең (мәтінмен) бойынша қолмен жаттай отырып жатқа айту; хор дауыстарын, тігінен аккордтардың реті (сольфеджио); музыкалық-теориялық бөліммен хор партитурасын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хор классы III
    Несиелер: 2

    "Хор класы III" пәні шығармаларды саналы, кәсіби-көркемдік орындау дағдыларын қалыптастыруға, хор ұжымымен жұмыс істеуге қажетті вокалдық-хор дағдыларын, музыкалық-есту түсініктерін жан-жақты дамытуға, Вокалдық-хордық оқыту жүйесі, репетициялық, ұйымдастырушылық, концерттік жұмыстарды жүргізуге бағытталған. Дайындық және концерттік-орындаушылық қызмет барысында ұлттық және әлемдік музыкалық классиканың үздік үлгілерімен, қазіргі композиторлардың шығармашылығымен танысу жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хор партитураларын оқу I
    Несиелер: 2

    "Хор партитураларын оқу I" пәнінің мақсаты: сауатты хор дирижерларын, педагогтарды тәрбиелеу, студенттерді хор шығармаларына өз бетінше жұмыс істеуге дайындау, оқылатын шығармалардың мазмұны мен көркемдік қадір-қасиетін түсіну. Міндеттері: фортепианода әр түрлі стильдегі хор партитураларын, a ' cappella жанрларын сүйемелдеумен орындауды үйрету; әр түрлі фактурадағы партитурадан оқу; хор партитураларын транспондау; фортепианода партитураның қалған дауыстарын бір мезгілде орындағанда жеке хор партияларын интонирлеу дағдыларын тәрбиелеу.; хор шығармасын жан-жақты талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Вокал I
    Несиелер: 2

    "Вокал I" пәні дирижер-хормейстерде практикалық вокалдық дағдыларды, әр түрлі дауыс типтерімен жұмыс істеудің әдістемелік принциптерін қалыптастырады, ән айту дауысының объективті заңдылықтары, вокалдық-педагогикалық білім алу жолдары туралы түсініктерді қалыптастырады, орындаудың академиялық мәнерін жасау үшін іскерлікті қалыптастырады; вокалдық Әдістеменің теориялық негіздері, дауыс аппаратының физиологиялық құрылысы, вокалдық кемшіліктердің пайда болу себептері, оларды жою бойынша жұмыс істеу принциптері, вокалдық есту қабілетін дамыту тәсілдері, шығармамен нәтижелі жұмыс істеу тәсілдері, вокалдық педагогикалық репертуары туралы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқу тәжірибесі
    Несиелер: 2

    Оқу практикасы Педагогикалық шеберлік негіздерін қалыптастырады; теориялық білімді іс жүзінде қолдану; арнайы хор пәндерін оқыту әдістерімен таныстырады; оқу құжаттарын жүргізу дағдысын; оқу-әдістемелік әдебиетпен, педагогикалық репертуармен, бағдарламалық талаптармен, оқу орны қызметінің бағыттарымен, білім беру бағдарламаларымен, оқу пәндерімен, түрлерімен, функцияларымен, болашақ кәсіби қызметінің міндеттерімен таныстырады. Оқу практикасы арнайы цикл пәндері бойынша біріктірілген, тәжірибелі дирижерлердің, хор жетекшілерінің жұмысын бақылау, талдау сипатында болады және бастапқы практикалық тәжірибе алуға мүмкіндік береді. Арнайы пәндерді оқыту, теориялық білімді практикалық қолдану; бағдарламалық талаптарды құру, жеке, дәріс, топтық, практикалық пәндер бойынша нормативтік, оқу құжаттарын жүргізу қабілетін әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор класы IV
    Несиелер: 2

    "Хор класы IV" пәні студенттің шығармашылық белсенділігін қалыптастыруға бағытталған, оның қызметінің әртүрлі аспектілерінде: хор ұжымының мүшесі ретінде, педагогтың жетекшілігімен көркемдік бейнені жасаудың шығармашылық процесіне тікелей қатысатын, хормейстер ретінде, хор студенттің дирижер ретінде хорды басқарудың практикалық іскерліктері мен дағдыларын меңгеру үшін негіз болады. Хористтің назарын хорда дыбыстаудың даму кезеңдерінде, орындаудың көркемдік және техникалық тәсілдерінде бекіту. Музыкалық қабілеттілікті, вокалдық-хор дағдыларын, хор құрылысы мен ансамбльдің ерекше жағдайларында интонирлеу дағдыларын дамыту, эмоционалды, көркемдік талғамды, кең ой-өрісін,эрудицияны дамыту; дирижер-орындаушы дағдыларын меңгеру, ұйымдастыру қабілеттерін, ерік-жігерді дамыту, хор қатысушыларының әрқайсысымен және жалпы хор ұжымымен психологиялық және шығармашылық байланыс жасай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдениет саласындағы экономика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-мәдениет саласындағы экономикалық қызметтің негізгі ерекшеліктерін анықтау. Курстың міндеттері-мәдениет саласын экономика салаларының ерекше жүйесі ретінде қарастыру; мәдениет саласындағы экономикалық қызмет түрлерін қарастыру; мәдениет саласы жұмысының экономикалық тетіктерін сипаттау; мәдениет мекемелерінің шаруашылық қызметінің ерекшеліктерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дирижердің партитурамент жұмыс жасау IV
    Несиелер: 2

    A cappella хор шығармаларын сүйемелдеумен орындау; шығармалардың қисынды аяқталған интерпретациялық жоспарын жасау; фортепианода орындалатын шығармалардың хормен дыбысталуының дауысталуының дауысталуының дауысталуының дыбыс ішіндегі түсініктерін жасау; оң және сол қол арасындағы партияларды ұтымды бөлу, педальды пайдалану дағдысы, дыбысталудың дұрыс таралуына және дауыстардың арақатынасына қол жеткізу, әуенді желінің мәнерлі орындалуы, бастың үйлесімді негізін сезіну, партитура дауыстарының сараланған дыбысталануы. хор дауыстарын жатқа айту, тігінен аккордтардың бірізділігі (сольфеджио); музыкалық-теориялық бөліммен хор партитурасын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс музыкасының тарихы
    Несиелер: 3

    "Орыс музыкасының тарихы" пәні орыс музыкалық мәдениетінің дамуының негізгі заңдылықтарын, музыкалық өнердің тарихи даму эволюциясының үрдістерін, әр түрлі қоғамдық формациялар мен халықтардың музыкалық мәдениетінің өзіндік ерекшелігі мен ерекшеліктерін түсінуді тәрбиелейді, музыкалық өнердің тарихи даму үрдісінің қоғамның тарихи даму процесімен, маңызды философиялық-көркем идеялардың күресімен тығыз байланысын анықтайды; музыкалық өнердің түрлері мен формаларындағы шындықты көркем бейнелеудің ерекшелігін негіздейді.; ұлы композиторлардың шығармашылығын баяндайды және әлемдік музыкалық мәдениеттің жауһарларының қоғамның рухани өміріне әсерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сольфеджио IV
    Несиелер: 3

    Музыкалық естуді, мәнерлеу сезімін дамыту және жетілдіру, оны жаңа, заманауи интонациялармен байыту. Музыкалық есте сақтау қабілетін жетілдіру, стильдік шығармалардан және заманауи композиторлық жазу техникасынан музыкалық үзінділерде музыкалық сөйлеудің және әртүрлі синтаксистік құрылымдардың жеке элементтері ретінде аналитикалық ойлау, есту және ішкі бейнелеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Өмір қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі қазіргі мемлекеттің рөлі. Өмір қауіпсіздігінің ұйымдастырушылық және теориялық негіздері. Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар. Адамның тіршілік ету ортасының қауіптілігі. ТЖ кезінде халықты қорғау. Өнеркәсіптік нысандардың тұрақтылығы. Зақымдану ошақтарындағы құтқару және басқа да кезек күттірмейтін жұмыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор партитураларын оқу II
    Несиелер: 2

    "Хор партитураларын оқу II" пәнінің мақсаты: хор музыкасының стильдік, жанрлық жіктелуін; хор фактурасының түрлерін, түрлерін, ән айту дауыстарының жіктелуін, олардың диапазондарын, регистрлік қасиеттерін, "до" кілттеріндегі нотацияның ерекшеліктерін; XX-XXI ғғ. композиторлары қолданатын нотацияның дәстүрлі емес тәсілдерін; a ' cappella хор партитурасын фортепианода орындау кезінде бейімдеу ережесін; хор, солисттердің, фортепиано (оркестр) музыкалық материалын фортепианода сүйемелдеумен ұштастыру ережесін; хор шығармаларының партитураларын орындау кезінде хорды, солистерді, фортепиано (оркестр) музыкалық; basso continuo-мен хор партитураларын орындау кезінде цифрлы бастың шифрын ашу ерекшелігін; әр түрлі дәуірлер мен стильдердің хор шығармаларын (a ' cappella және сүйемелдеумен); істей білуі тиіс: фортепиано мен дауыспен хор партитурасын дұрыс жаңғыртуды, парақтан оқуды, туындыны берілген тоналдыққа тасымалдауды, форманы, фактураны талдауды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Экология ұғымы, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуы. Экологияны Зерттеудің мақсаты, міндеттері, әдістері. Қазіргі экономикалық және саяси мәселелерді шешудегі экологияның орны мен рөлі. Аутэкология: экологиялық факторлар, оңтайлы және минималды аймақтар. Демэкология: популяция сипаттамалары, тербелістер және популяция санының реттелуі. Синэкология: қауымдастықтардағы өзара әрекеттесу түрлері, қоғамдастықтың трофикалық құрылымы және экологиялық пирамидалар. Экожүйелердің функциялары: энергия алмасу және заттардың айналымы, экожүйелердің тұтастығы мен тұрақтылығы, экологиялық сабақтастық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Курстық хор I
    Несиелер: 2

    "Курстық хор I" пәнінің мақсаты хордың кәсіби дирижерларын дайындау, білімі, концерттік және репетициялық жұмыс тәжірибесі, хормен және әншілермен репетициялық жұмыста шығармашылық шешімдерді тұрақты іздеу уәждемесін қалыптастыру, эмоциялық, ерік-жігерлік салаларды жандандыру, әртістік, өзін-өзі көрсету еркіндігін, орындаушылық еркіндікті дамыту, зейін қою, шығарманы меңгеру барысында шығармашылық бастаманы ынталандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Құқықтық мәдениеттің түсінігі мен мәні және оның құндылықтар жүйесі ретінде қалыптасу ерекшеліктері, құқықтық мәдениеттің мазмұны және оның қоғамдағы рөлі; жеке тұлғаның құқықтық мәдениетінің мәні, оның деңгейлері, олардың қарым-қатынасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фортепиано I
    Несиелер: 2

    Бұл пән фортепиано құралдарын меңгеру дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән бағытталған: дирижердің пианисттік шеберлігінің деңгейін арттыруға; аккомпанирлеу, транспондау, парақтан оқу, вокалдық-техникалық жаттығулар ойындарын жетілдіруге; музыкалық ойлау деңгейін дамытуға. әр түрлі жанрдағы фортепианолық шығармаларды зерттеу, орындаушылық техника мен дағдыларды дамыту, фортепиано, хор музыкасы бойынша орындаушылық және ноталық әдебиетті зерттеу. Хор шығармаларын сүйемелдеуді орындау, вокалдық-техникалық жаттығуларды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Вокал II
    Несиелер: 2

    "Вокал II" пәні өзінің дауыстық аппаратын басқару, дауыс түрін, оның вокалдық мүмкіндіктерін анықтау, әр түрлі дауыспен жұмыс істеу, хор әншілерінің вокалдық дағдыларын дамыту, дауыспен репетициялық жұмыстың тиімді әдістерін қолдану, өз орындауында алынған техникалық және көркем құралдардың кешенін жүзеге асыру, халықтық, классикалық вокалдық шығармаларды вокалдық сауатты және көркем мәнерлі орындау қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық IV
    Несиелер: 3

    Дирижерлік техника дағдыларын тереңдету, бекіту, жаңа тәсілдерді, тактаның симметриялық емес құруына негізделген әртүрлі дирижерлік схемаларды меңгеру. Хор шығармаларын дирижерлау: 5/8, 5/4, 5/2 метрмен орташа, баяу, жылдам қарқынмен, бесбөлшемді, екі жақты схемаларды пайдалана отырып және "бір есе"; 7/8, 7/4 метрмен орташа, баяу, жылдам қарқынмен, жеті және үшбөлшемді схемаларды пайдалана отырып; 11/4 метрмен және тактілердің күрделі құрылысының басқа да түрлерімен, сондай-ақ жоғарыда көрсетілген өлшемдердің басқа да метр түрлерімен кезектесуімен.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Вокал III
    Несиелер: 2

    "Вокал ІІІ" пәні дауыс қою дағдыларын, вокалдық тыныс алу техникасын меңгеруге, ансамбльдік ән айту мәдениетін меңгеруге, дауыспен жұмыс істеу гигиенасы мен физиологиясы саласында теориялық білімдерді, ән айтуды оқыту әдістемесін меңгеруге, Вокалдық шығармалардың көркемдік және техникалық ерекшеліктерін өз бетінше талдай білуге, музыкалық шығарманың көркемдік мазмұнын түсінуге және ашуға үйретеді. Концерттік және студиялық жағдайлардағы музыкалық орындаушылық қабілеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 2

    Педагогикалық практика Педагогикалық шеберлік негіздерін қалыптастырады; алған біліктілікке сәйкес мамандық бейіні бойынша педагогикалық қызметтің практикалық тәжірибесін алуға ықпал етеді, жоғары оқу орнында оқу процесінде алынған теориялық білімді, практикалық дағдыларды, құзыреттілікті, озық тәжірибені игеруді бекітеді; кәсіпорынның (мекеменің, ұйымның) басқару жүйесімен және ұйымдастыру құрылымымен және олардың жұмысының мазмұнымен таныстырады; арнайы хор пәндерін оқыту әдістерімен таныстырады. Оқу үрдісінде алған теориялық білімді практикада қолдануға, жеке, топтық, дәрістік сабақтар, хормен дайындық процесін өз бетінше жоспарлауға, негізгі хормейстерлік міндеттерді шешуге шығармашылық тұрғыдан қарауға, хор партияларын, хор ұжымын ашуға, қалаған нәтижеге жету үшін әртүрлі әдістемелерді қолдануға, репетициялық, концерттік қойылымдарды ұйымдастыруға және өткізуге дайын.; болашақ кәсіби қызметті терең түсінуге, игеруге ықпал ететін оқытушының басшылығымен кешенді мақсатты тапсырмаларды орындау негізінде Аналитикалық жұмыстарға дайындық; бағдарламалық талаптарды құру, жеке, лекциялық, топтық, практикалық пәндер бойынша нормативтік, оқу құжаттарын жүргізу қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор класы V
    Несиелер: 2

    "Хор класы V" пәні жалпы хор дыбысталуында бағдар дағдыларын қалыптастыруға, хордың жалпы дыбысталуының сапасын талдауға, жеке хор партияларын қалыптастыруға, хормен ұйымдастырушылық, репетициялық жұмыс жүйесін меңгеруге, хор дыбысталуының даму кезеңдерінде, шығармалармен жұмыстың техникалық немесе көркемдік кезеңіне байланысты қолданылатын әдістерде, тәсілдерде зейін қоюға бағытталған. Шығарманың жанрлық, стильдік ерекшеліктерін ескере отырып, ән айту мәнерімен жұмыс жасау, көркем бейнені беру үшін музыкалық мәнерліліктің барлық құралдарын пайдалану, эстетикалық құнды музыкалық материал көмегімен көркем талғамға тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор аранжировкасы І
    Несиелер: 2

    "Хор аранжировкасы І" пәнінің мақсаты: білім алушыларды әуендерді орналастыру және өңдеудің практикалық дағдыларымен жабдықтау, бар хор ұжымының немесе ансамбльдің тиісті мүмкіндіктерімен әр түрлі партитуралар түрлері мен түрлерін құру үшін хор хаттарының қарапайым негіздерімен қаруландыру. Міндеттері: студенттердің көркем-бейнелі ойлауы мен шығармашылық қабілеттерін дамыту; хор шығармаларын кешенді теориялық, Көркемдік-орындаушылық талдаудың дағдыларын меңгеру; вокалдық-хор шығармаларын қайта орналастыру, өңдеу саласындағы білімдерімен, біліктерімен жабдықтау.; аудару тәсілдерін оқып үйрену, оларды шығармалардың жанрлық-стилистикалық ерекшеліктеріне, хор ұжымдарының мүмкіндіктеріне сәйкес қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Концертмейстер класс I
    Несиелер: 2

    "Концертмейстерлік класс I" пәні музыкалық оқу орындарының хор ұжымдарының, дирижерлік кластарының концертмейстері ретінде іскерліктің практикалық дағдыларын қалыптастырады. Музыкалық шығармамен жұмыс істеу принциптерімен және дайындық процесінің міндеттерімен таныстырады; музыкалық тілдің негізгі компоненттерін, ноталық нотацияны теориялық білім береді; ноталық мәтін бойынша музыкалық шығарманы кешенді талдау, ноталық мәтінді көру арқылы қабылдау кезінде музыкалық туындының фактурасын тыңдау және нақты дыбыста естілген мәтінді іске асыру дағдыларын қалыптастырады.; музыкалық форманы есту немесе ноталық мәтін бойынша тану және талдау; композитордың стиліне сәйкес ноталық мәтінді сауатты оқу, музыкалық шығарманың негізгі идеясын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 3

    "Қазақ музыкасының тарихы" пәні қазақ музыкасының тарихи дамуының негізгі кезеңдері, заңдылықтары, үрдістері, өзіндік ерекшеліктері, қазақ музыкалық мәдениетінің ерекшеліктері, аспаптар, көркемдік бағыттары, түрлері, жанрлары, стильдері, дәстүрлі және кәсіби композиторлық мектептер туралы, қазақ музыкалық өнерінің қоғамдық үдерістері, көркемдік үрдістері, академиялық жанрлары мен композиторлардың шығармашылығы контекстіндегі эволюциясы туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орындаушылық өнер тарихы
    Несиелер: 3

    "Орындаушылық өнер тарихы" пәні хор орындаушылығының тарихи дамуының негізгі кезеңдері, заңдылықтары, үрдістері, өзіндік ерекшеліктері, әр түрлі қоғамдық формациялар мен халықтардың музыкалық мәдениетінің ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастырады, хор орындаушылық дамуының тарихи үрдісінің қоғамның тарихи даму процесімен, маңызды философиялық-көркем идеялардың күресімен тығыз байланысын анықтайды; хор өнерінің бейнелері мен формаларындағы шындықты көркем бейнелеудің ерекшелігін негіздейді.; ұлы композиторлардың шығармашылығын көрсетеді, әлемдік хор мәдениетінің жауһарларының қоғамның рухани өміріне әсерін ашады. Хор музыкасының кезеңдері, хронологиялық шеңбері, даму тарихының заңдылықтары туралы; музыкалық бағыттардың көркемдік ерекшеліктері, музыкалық өнердің ағымдары; хор шығармаларының жанрлары, стильдері туралы; белгілі композиторлар шығармашылығының негізгі кезеңдері, олардың жалпы тарихи үдеріспен, ғылыми және мәдени уақыт оқиғаларымен өзара байланысы, композиторлардың музыкалық шығармалары туралы білімді қалыптастырады. Музыкалық өнер, білім, ғылым саласында; музыкалық өнердің стильдік және жанрлық үдерістері, композиторлар шығармашылығының жеке-стильдік ерекшеліктері мәселелерінде, Тарихи контекстегі музыкалық өнердің дамуын, оның ішінде өнер мен әдебиеттің басқа түрлерін дамытумен, гуманитарлық білімнің жалпы дамуымен, нақты тарихи кезеңнің діни, философиялық, эстетикалық идеяларымен ұғынуға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық V
    Несиелер: 3

    Дирижерлік техника элементтерін одан әрі игеру, көп дәрежеде қиындықтар мен көлемді музыкалық материалда бекіту. Ірі музыкалық форманың дирижерлік интерпретациясын меңгеру (оратория бөлімдері, опералық көріністер, үлкен түпнұсқалық шығармалар). Хор полифониясын оның барлық түрлерінде меңгеру. Орындау дағдыларын қалыптастыру: бірінші және екінші жоспарлардың музыкалық материалдарын; бірінші және екінші жоспарлардың динамикасын; хор фугато және фуг; қол және қимыл функцияларын барынша дифференциациялай отырып. Репертуары: Қазақстандық, Шетелдік, орыс композиторларының капелласы а толық хорлары. Кантаталық-шешендік, опералық-хор жанрының шығармалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор партитураларын оқу III
    Несиелер: 2

    "Хор партитураларын оқу III" пәнінің мақсаты: фортепианода және дауыста (сольфеджио және мәтінмен), хор партитурасының кез келген фрагментін еркін, көркем мәнерлеп орындау; фортепианода хорды дыбыстаудың ерекшеліктерін бере білу; хор партитурасының фортепианода екінші аспапта ойнай отырып, сүйемелдеумен үйлесімде ансамбльдік ойындар дағдысы; хор партитурасының фортепианода парақтан оқу; берілген тоналдылыққа партитураны транспондау дағдысы; хор партитурасының фортепианода және дауыспен (сольфеджио және мәтінмен), хор партитурасының кез келген фрагментін фортепианода жеткізе білу; хор партитурасының фортепианода екінші аспаптарда хор партитурасын жан-жақты талдау дағдысы; түрлі стильдегі хор репертуары; анықтамалық және әдістемелік әдебиетпен жұмыс істеу дағдысы; кәсіби терминология.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дирижердің партитурамен жұмыс жасау
    Несиелер: 2

    A cappella гомофон-гармониялық және полифониялық қойманың хор шығармаларын, ірі формадағы туындыларды орындау; орындаушылық стильдер, көркемдік бағыттар, композиторлық мектептер, әр түрлі хор құрамына арналған хор туындылары (біртекті әйелдер, ерлер, аралас) туралы білімді қалыптастыру, хор дауыстарын көлденең жатқа айту( мәтінмен), тігінен аккордтардың бірізділігі (сольфеджио); хор партитурасын жан-жақты вокалдық-хор бөлімі бар талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор класы VI
    Несиелер: 2

    "Хор класы VI" пәні орындаушылық еркіндікті қалыптастыруға, вокалдық-хор дағдыларын жетілдіруге, орындаудың көркем-мәнерлі құралдарын, жеке әншілермен, партиялармен, барлық хормен жұмыс істеу дағдыларын, хор шығармаларын партиялармен, барлық хормен, есту бойынша, нотамен, сүйемелдеумен және онсыз үйрену тәсілдерін жетілдіруге, хормен жұмыс істеу әдістемесі мен практикасын үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Полифония
    Несиелер: 3

    "Полифония" пәні полифониялық музыкалық ойлауды дамытады, полифониялық музыканың жанрлары мен формалары туралы білімді қалыптастырады; полифониялық типтегі полифониялық типтегі полифониялық типтің даму кезеңдері, кең уақыт диапазондағы музыкалық құбылыстардың тұтас анализі - кейінгі еуропалық орта ғасырдағы және қайта өрлеу дәуіріндегі музыкадан халық көпжолы үлгілеріне дейін және қазіргі заманғы полифониялық циклдер туралы білімді қалыптастырады.; әр түрлі дәуірдегі полифониялық музыканы талдау, полифониялық жазу техникасын меңгеру, музыканы шығарумен және орындаушылардың әртүрлі құрамы үшін аранжировкамен байланысты практикада полифониялық техниканы қолдану, салыстырмалы шағын полифониялық формаларды жасау үшін негізгі полифониялық құралдар мен тәсілдерді меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның көркемөнер өнерінің тарихы
    Несиелер: 3

    "Қазақстан орындаушылық өнерінің тарихы" пәні Қазақстанның хор орындаушылық өнерінің даму тарихының негізгі кезеңдері, хор мектептерінің орындаушылық принциптері, көркемдік стильдері, хор орындаушылық бағыттарындағы бағыттары туралы; Қазақстанның хор өнерінің ірі өкілдерінің шығармашылығы туралы; хор әдебиеті, хор білімі мәселелері бойынша оқу-әдістемелік әдебиет туралы базалық кәсіби білімді қалыптастырады. Қазақстанның хор орындаушылық және хор мәдениетінің қалыптасу тарихы, дамуы мәселелерінде бағдарлану қабілетін қалыптастырады; Қазақстан композиторларының хор шығармашылығының ерекшеліктерін, олардың қазіргі заманғы музыкалық мәдениеттегі, қазақ хор музыкасының стильдік, жанрлық үдерістеріндегі, қазақ музыкалық өнерінің эволюциясындағы, қазіргі қазақ музыкасының эстетикалық, ғылыми-теориялық, композициялық мәселелеріндегі рөлін; тарихи контекстегі хор орындаушылық өнерінің дамуын, гуманитарлық білімнің жалпы дамуын, нақты тарихи кезеңнің діни, философиялық, эстетикалық идеяларын ұғынуға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Концертмейстер класс II
    Несиелер: 2

    "Концертмейстерлік класс II" пәні көркем стильдің ерекшеліктерін, арнайы әншілік, хор проблематикасын (дауыстарды жіктеу, тесситура, әншілік тыныс алу, вокалдық-сахналық айтылу және т. б.) меңгеруді қалыптастырады; парақтан сүйемелдеуді, транспондауды, хор партитураларын ойнауды, хор шығармаларының сүйемелдеуін, дирижермен ойнауды; шығарманы, көпшілік алдында сөйлеуге бағдарламаны дайындауды, студиялық жазуды ұйымдастыруды, репетициялық процестің міндеттерін және әр түрлі жағдайларда оны оңтайлы ұйымдастыру әдістерін; ансамбльде музыкалық шығарманы орындау қабілеті, дыбыстаудың оңтайлы динамикалық тепе-теңдігін сақтау және әріптеспен бірдей агогика мен фразалау сезімдерін сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дирижердің партитурамен жұмыс жасау VI
    Несиелер: 2

    A capella полифониялық қойманың хор шығармаларын, әр түрлі стильдер, жанрлар, дәуірлер, композиторлық мектептер сүйемелдеуімен шығармаларды орындау. Студенттің техникалық күрделіліктегі шығармаларды орындау техникасын жетілдіру, музыкалық ой-өрісін кеңейту, әр түрлі стильдегі, жанрлардағы, дәуірлердегі, мектептердегі хор шығармаларын оқу арқылы көркем талғамға тәрбиелеу; хор шығармасында өзіндік жұмыс істеу дағдыларын, интерпретаторлық шешімдерді шығармашылық іздену, аналитикалық қызмет дағдыларын қалыптастыру. вокалдық-хор бөлімі бар хор партитурасын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы музыка тарихы
    Несиелер: 3

    "Қазіргі заман музыкасының тарихы" пәні ХХ-ХХІ ғасырдың музыкалық өнерінің негізгі бағыттары, стильдік үрдістері, дәуірдің атақты композиторларының шығармашылығы туралы білімді, ХХ-ХХІ ғасырда музыканың даму үрдісін ұғыну үшін қажетті теориялық, әлеуметтік-тарихи білімді қалыптастырады; ХХ-ХХІ ғасырдың жетекші көркем стилімен, оларды музыкалық өнерде көрсете білуімен таныстырады.; музыкалық шығарманың эстетикалық және көркемдік құндылығын анықтай білуге, оның бейнелі құрылысын, драматургиясын, стилистикасын сипаттай білуге, алған білімдерін педагогикалық, мәдени-ағартушылық, тәрбие жұмысында қолдана білуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор партитураларын оқу IV
    Несиелер: 2

    "Хор партитураларын оқу IV" пәнінің мақсаты: фортепианода хор шығармаларын көркемдік орындау, парақтан еркін, техникалық сауатты оқу дағдыларын меңгеру, транспондау тәсілдерін меңгеру, "До" кілттерінде шығармаларды оқу, хор партитурасын ансамбльдік орындау және екі аспапта сүйемелдеу. Музыкалық шығарманың орындалу барысын талдау және сыни талдау қабілетін қалыптастыру, әртүрлі орындаушылық интерпретацияларға салыстырмалы талдау жасай білу, музыкалық шығарманың концепциясы мен драматургиясын құру; музыкалық ойлау дағдыларын, студенттердің музыкалық шығармалардың мазмұнын түсінуіне ықпал ететін бейнелі ұғымдарға қабілеттілікті тәрбиелеу; музыкалық шығармаларды оқыту барысында алынған барлық білімді, дағдыларды синтездеу, партитуралар жұмысында іс жүзінде жүзеге асыру, басқа пәндерді оқыту барысында алған білімдерді, білімдерді өзектендіру; музыкалық шығарманың мазмұнын анықтау мақсатында оның вокалдық-хор ерекшеліктерін түсіну, талдау арқылы репетициялық жұмыс барысында туындауы мүмкін негізгі қиындықтарды белгілеу; хормейстердің зерттелетін шығармамен жұмыс істеу кезіндегі негізгі міндеттерінің шеңберін анықтау; композитордың қазіргі шығармашылығын қоса алғанда, әр түрлі дәуірлер мен стильдердің (acappella және сүйемелдеумен) репертуарымен жұмыс істеу; анықтамалық, әдістемелік әдебиетті пайдалану; кәсіби терминологияны қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық VI
    Несиелер: 3

    Ірі формадағы шығармаларды, кантат бөліктерін, ораторияларды, опералық сахналарды дирижерлау, соның ішінде полифониялық мазмұнда. Хор полифониясын оның барлық түрлері мен көріністерінде меңгеру – қатаң стильдегі полифония, еркін стиль (фуга, фугетта, фугато, канон, имитация және т.б.); дауысты, Имитациялық полифонияны, полифониялық баяндаудың басқа да түрлерін меңгеру; ХХ–ХХІ ғасырлардағы қазіргі композиторлардың шығармаларын дирижерлау. Хор шығармасында өзіндік жұмыс жасау, интерпретаторлық шешімдерді шығармашылық іздеу, хор репертуарын ынталы қалыптастыру дағдыларын тәрбиелеу; дирижерлік практикада хор орындаушылық және педагогика мәселелеріне арналған зерттелген арнайы әдебиетті қолдану дағдыларын тәрбиелеу; ұйымдастырушылық іс-әрекет дағдыларын меңгеру, аналитикалық іс-әрекет дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 3

    "Музыкалық формаларды талдау" пәні музыкалық форманы үш мағыналы деңгейде музыкалық шығарманы ұйымдастыру тәсілі ретінде оқытады: музыкалық форма феномен ретінде; тарихи типтелген композиция ретінде; шығарманың жеке композициясы ретінде. Музыкалық шығармалардың құрылысын анықтау үшін қажетті білімді, іскерлікті, дағдыларды қалыптастырады, оларда мазмұны мен формасының жалпы, туыстық ерекшеліктерін ашуға үйретеді; музыкалық өнердің теориялық негіздері, музыкалық тілдің элементтері, форманың қалыптасу заңдары туралы түсінік береді.; музыкалық ойлау мен форманың даму заңдылықтары; тарихи қалыптасқан музыкалық формалар-композициялар және олардың түрлену жолдары; қазіргі заманғы полифониялық жазу техникасы, полифониялық фактура және формаларды талдау әдістері. Музыкалық матаның әр түрлі элементтерін талдау; талдау әдістері мен тәсілдерін таңдау; музыкалық шығарманың орындалу барысын талдау және сыни шолу жасау қабілеті, әр түрлі орындаушылық интерпретацияларға салыстырмалы талдау жасай білу, музыкалық шығарманың тұжырымдамасы мен драматургиясын құру, полифониялық көп дауысты талдау қабілеті, қазіргі заманғы көпжолақты фактура және полифониялық стиль мәселелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор аранжировкасы II
    Несиелер: 2

    "Хор аранжировкасы II" пәнінің мақсаты: хорды жазу негіздерін, әртүрлі типтегі және түрдегі хорға арналған вокалды-хор шығармаларының орнын ауыстыру, аранжировкасының негізгі принциптерін; кәсіби қайта орналастыруды жүзеге асыру үшін қажетті хор және ән репертуарын; әр түрлі хор ұжымының ерекшеліктерін (хор партияларының диапазоны, дауыстардың ерекшелігі) білу; әр түрлі шығармашылық ұжымдарға арналған музыкалық шығармаларды (хор, ансамбль, оркестр) орналастыруды жүзеге асыру. көркем-бейнелі міндеттерге сай аранжировканың оңтайлы нұсқасын табу; арнайы әдебиетте бағдарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік нотографиясы II
    Несиелер: 2

    "Компьютерлік нотография II" пәні ноталық материалды компьютерлік верстканың пайдаланушылық деңгейін теориялық және практикалық меңгеруді, өзінің кәсіби шығармашылық, ғылыми, оқытушылық қызметінің тиімділігін арттыру үшін іздеу компьютерлік технологияларын пайдалануды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Курсовой хор II
    Несиелер: 2

    Курстың міндеті орындаушылық және педагогикалық қызметте кәсіби білімдерді шығармашылықпен пайдалануға, концерттік бағдарламаны көпшілік алдында орындау кезінде хормен дирижерлау, музыкалық шығарманың орындаушылық тұжырымдамасын жасау, хорға шығармашылық басшылық етуді жүзеге асыру. Дирижерлік өнердің үздік өкілдерінің жұмыс тәжірибесін жинақтау, дирижер мен хордың кәсіби қарым-қатынастары мәселелерін баяндайтын әдебиетті зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дирижердің педагогикалық шеберлігі
    Несиелер: 4

    "Дирижердің педагогикалық шеберлігі" пәні студенттердің оқытушылық қызметке педагогикалық қабілетін қалыптастырады. Пән хор пәндерін оқытудың мазмұны мен әдістерін ұйымдастыруға, жеке және топтық сабақтарды жүргізудің теориялық және практикалық дағдыларын меңгеруге, практиканың әртүрлі түрлерін жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    "Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі" пәні: кәсіптік цикл пәндерін жүргізудің мазмұны, ұйымдастырылуы және әдістері туралы негізгі білімді қалыптастырады; Кәсіптік пәндерді оқытудың теориялық негіздері, оларды іс жүзінде жүзеге асыру жолдары туралы түсінік; дирижерлауды оқыту әдістемесін, хор партитураларын оқуды оқыту әдістемесін меңгеру; кәсіби музыкалық ой-өрісін кеңейту. Музыкалық өнер және ғылым саласында арнайы әдебиетпен жұмыс істеу, кәсіби түсініктер мен терминологияны қолдану қабілетін қалыптастырады; білім беру мекемелерінде бейіндік бағыттағы пәндерді оқыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 2

    Өндірістік тәжірибе білім беру және мәдениет мекемелеріндегі педагогикалық, кәсіби-орындаушылық жұмысқа дайындауға бағытталған. Мақсаты - қазіргі музыкалық педагогика принциптерін практикалық меңгеру, педагогикалық қабілеттерін дамыту, оқу үдерісін сауатты жоспарлау және іске асыру принциптерін меңгеру, оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру, олардың жалпы мәдени деңгейін дамыту. Музыкалық-педагогикалық жұмыстың ерекшелігін, бейіні бойынша әдістемелік әдебиетті, педагогика принциптерін, оқыту әдістемесін білуі тиіс. Сабақ, бақылау сабақтары, аралық бақылау, емтихан өткізу үшін оқу құралдарын, оқу-әдістемелік материалдарды таңдау, Оқу бағдарламаларын, күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды құру, психологиялық-педагогикалық бақылау жүргізу, студенттердің материалды меңгеруін талдау, әдістемелік қорытынды жасау, оқу құжаттарын дұрыс рәсімдеу, кәсіби есептерді шешуде психологиялық және педагогикалық диагностика әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хор класы VII
    Несиелер: 9

    "Хор класы VII" пәні дирижер-хормейстердің кәсіби, оқу, әуесқой/ көркемөнерпаздар хордарын дирижерлау, шығармашылық ұжымдарды (хорды, ансамбльді), ән айту ұжымын басқару; дайындық процесінде және концерттік эстрадада хорды сауатты басқару, шығармашылық ұжымдармен және солистермен дайындық жұмыстарын жүргізу; хор әртісі (солист) ретінде концерттік нөмірлер мен бағдарламаларды орындаушы болу қабілеті. "Хор класы VII" бітіруші түлектердің өзіндік кәсіби жұмысының болашағын анықтайтын деңгейде хордың жүйелі репетициялық, концерттік-орындаушылық қызметін ұсынады. Пәннің мазмұны әр түрлі дәуір, стиль, жанрлардың, композиторлық мектептердің (a cappella және сүйемелдеумен) шығармаларын орындауды құрайды. Пән дирижерлік практикаға қажетті шығармаларды, арнайы білімді, іскерлікті зерттеудің аналитикалық, интуитивті, эвристикалық әдістерін жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дирижердің партитурамен жұмыс жасау VII
    Несиелер: 2

    A cappella хор шығармаларын және әр түрлі стильдердің, жанрлардың, дәуірлердің, композиторлық мектептердің ірі формасымен бірге шығармаларды орындау. Студенттің техникалық күрделіліктегі туындыларды орындау техникасын жетілдіру. Хор репертуарын ынталы қалыптастыру, музыкалық шығармалардың көркемдік, техникалық ерекшеліктерін өз бетінше талдау, музыкалық шығарманың көркемдік мазмұнын ашу, оның барлық бөлшектерінде ноталық мәтінді оқу дағдыларын қалыптастыру; хор шығармаларынан еркін оқу дағдыларын жетілдіру. Бағдарламамен жұмыста хор орындаушылық, педагогика, хор тәжірибесі мәселелеріне арналған зерттелген арнайы әдебиетті пайдалану; хор дауыстарын көлденең (мәтінімен) жатқа айту, тігінен (сольфеджио) аккордтардың бірізділігі; хор партитурасын толық орындау бөлімі, хормен туындыны үйретудің дайындық жоспары бар тұтас талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызмет негіздері
    Несиелер: 3

    Пән музыкалық бизнес пен кәсіпкерліктің маңызды принциптерін және продюсердің маңызды фигураларының бірін негіздейді. Бұл шоу-бизнестің бұрын іске асырылмаған идеяларды кейіннен жобалар немесе тұжырымдамалар болатын жаңалықтарға айналдыра алатын негізгі фигура. Қазіргі кезеңдегі музыкалық шоу-бизнес, Орындаушы мен көрермен арасындағы қарым-қатынас, сахна бейнесін құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның музыкалық және педагогикалық білімі
    Несиелер: 3

    "Қазақстанның музыкалық-педагогикалық білімі" пәні Қазақстанның музыкалық-педагогикалық білімінің негізгі кезеңдері, тенденциялары, заңдылықтары, қалыптасуы, дамуы туралы білімді қалыптастырады; тарихи, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, мәдени факторларға, ықпал еткен жағдайларға, ХІХ ғасырдың екінші жартысынан бастап XXI ғасырдың басына дейінгі Қазақстандағы музыкалық білім беру жүйесінің қалыптасуы мен дамуының жолдарын анықтайтын мінездеме береді. Музыкалық және музыкалық-педагогикалық кадрларды даярлау бойынша оқу орындарын құру мен дамытудың объективті әлеуметтік, педагогикалық жағдайларын, олардағы білім мазмұнын ашады, жоғары музыкалық-педагогикалық білім беру жүйесін құру процесін қарастырады, музыкалық-педагогикалық білім берудің қалыптасуындағы Қазақстанның жетекші музыкант-педагогтарының педагогикалық қызметінің маңызын, рөлін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық VII
    Несиелер: 3

    Мемлекеттік бағдарламамен жұмыс. Мазмұны, нысаны, фактурасы бойынша күрделі, сондай - ақ мазмұндаудың әр түрлі тәсілдерін қамтитын, стиль және жанрлық ерекшеліктері бойынша әр түрлі күрделі туындыларды дирижерлау. Дирижерлік интерпретация өнерін одан әрі меңгеру. Шығармалардың көркемдік мәнін неғұрлым айқын көрсететін техникалық тәсілдер мен қимылдарды жасау. Репертуары: Қазақстандық, Шетелдік, орыс композиторларының капелласы а толық хорлары. Кантаталық-шешендік, опералық-хор жанрының шығармалары. Дирижерлік қозғалыстардың техникалық және физиологиялық негіздерін, дирижерлік аппараттың жұмыс істеу негіздерін, дирижерлік қаңылтырдың құрылымын, дирижерлік сызбаларды, дирижерлік техниканың негізгі элементтерін дамытудағы дайындық жаттығуларын, дирижерлік мәнерлілік, дыбыс тану, фразировка және т. б. тәсілдерін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдіснамасы
    Несиелер: 3

    "Ғылыми зерттеудің әдіснамасы" пәні: зерттеу қызметінің дағдыларын, ғылымның, техниканың, өндірістің және өнердің заманауи теориялық, әдістемелік, технологиялық жетістіктері туралы; зияткерлік-шығармашылық, мәдени-ағартушылық қызметтің стратегиялық даму үрдістері туралы түсініктерді қалыптастырады. Ғылыми зерттеу әдістемесінің негіздері; ғылыми таным нысандары, әдістері, зерттеу қызметін ұйымдастыру принциптері, ғылыми-әдістемелік, ғылыми-зерттеу қызметіне қойылатын негізгі талаптар туралы білімді қалыптастырады; ғылыми терминологияны; ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, пайдалану әдістерін; вокалдық-хор өнері және педагогика саласында зерттеу міндеттерін бөлу және қалыптастыру, зерттеу нәтижелерін түсіндіру; ғылыми әдебиеттермен жүйелі жұмыс істеуге қызығушылығын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дирижердің партитурамен жұмыс жасау VIII
    Несиелер: 2

    Фортепианода және дауыста (сольфеджио және мәтінмен) хор шығармаларының көркемдік-мәнерлі орындау дағдыларын, хор шығармаларының шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесін; тұтас талдау дағдыларын, әр түрлі стильдегі хор репертуарын; анықтамалық және әдістемелік әдебиетпен жұмыс істеу дағдыларын; кәсіби терминологияны меңгеру. Құзыретті болу: кәсіби, оқу, әуесқой / өздігінен қызмет ету хорларын, шығармашылық ұжымдарды (хор, ансамбль) басқара білу. Музыкалық шығарманың орындалу барысын талдау және сыни талдау, әртүрлі орындаушылық интерпретацияларға салыстырмалы талдау жасай білу, музыкалық шығарманың концепциясы мен драматургиясын құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Хор класы VIII
    Несиелер: 9

    "Хор класы VIII" бітіруші түлектердің өзіндік кәсіби жұмысының болашағын анықтайтын деңгейде хордың жүйелі репетициялық, концерттік-орындаушылық қызметін ұсынады. Пәннің мазмұны әр түрлі дәуір, стиль, жанрлардың, композиторлық мектептердің (a cappella және сүйемелдеумен) шығармаларын орындауды құрайды. Пән дирижерлік практикаға қажетті шығармаларды, арнайы білімді, іскерлікті зерттеудің аналитикалық, интуитивті, эвристикалық әдістерін жүзеге асырады. Хормейстерлік ойлауды және көркем шығарманы беруді қалыптастыру. Кәсіби қабілетін жетілдіру (коммуникативтік және музыкалық). Хор музыкасының әр түрлі стильдері мен жанрларын зерттеу, репертуарды таңдау қағидаларымен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дирижерлеу тарихы, теориясы және практикасы
    Несиелер: 2

    "Дирижерлеу тарихы, теориясы және практикасы" пәнінің мақсаты барлық көріністерде дирижерлық орындаушылық туралы түсінік беру. Курстың міндеттері – тарихымен танысу дирижерского орындаушылық, зерттеу, орындаушылық стиль қамтамасыз ету, білімді теориялық негіздерін дирижерлік-орындаушылық өнер, тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру бойынша жұмыс істеу мануалдық техниканы, дағдыларын тәрбиелеу репертуар жасау үшін бағдарламалар мен хор ұжымының , кәсіби қасиеттерін дамыту үшін қажетті болашақ музыкалық-ағартушылық қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мамандық VIII
    Несиелер: 3

    Мемлекеттік бағдарламамен жұмыс. Мазмұны мен формасы бойынша күрделі, көлемді, белгілі бір сазгерсіз шығармаларды дирижерлау; ұсақтау, ірілендіру, тактілерді топтастыру; әр түрлі баяндау тәсілдерін қамтитын агогиялық өзгерістер бойынша Жарқын; ауфтактілердің, фермалардың әр түрлі түрлерін қамтитын; дирижерлік қаңылтырдың вокалдық дағдыларын бекітетін, оның ішінде хормен солист (солистер) үшін; стиль және жанрлық ерекшеліктері бойынша әртүрлі: ірі музыкалық формаларды дирижерлік интерпретациялау өнерін меңгеру – кантат, оратория, хор циклдары, хор концерттері, опералық хор сахналары және т. б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON3

    Музыкалық-теориялық талдау дағдыларын меңгеру, кәсіби қызметте музыкалық-тарихи, музыкалық-теориялық білімдерін қолдану. Гармоникалық матаның барлық құрамдас элементтерін өз бетінше талдай білу, оқу процесін жоспарлау үшін музыкалық шығарманың, композитордың, дәуірдің гармоникалық стиліне жалпылау жасай білу.

  • Код ON9

    Пианистік өнер және орындаушылық саласындағы іскерліктер мен дағдылардың болуы.

  • Код ON5

    Кәсіби музыкалық, дирижерлік, хормейстерлік, музыкалық-орындаушылық іс-әрекетке қажетті дағдылардың барлық кешенін білу, түсіну, меңгеру дағдыларын көрсету.

  • Код ON4

    Музыкалық өнер және музыкалық педагогика саласында терең білімге ие болу, олардың жалпы мәдени маңыздылығын түсіну, алған білімдерін кәсіби қызметте тиімді қолдану.

  • Код ON6

    Шығармашылық ұжымдармен және солистермен репетициялық жұмыс жүргізуге қабілетті болу; әр түрлі шығармашылық ұжымдарға музыкалық шығармаларды аударуды жүзеге асыру; шығармашылық қызметтің түрі ретінде музыкалық орындаушылық ерекшелігін түсіну.

  • Код ON10

    Ғылыми зерттеудің логикасын түсіну, принциптерді білу, тақырыпты зерттеудегі қолданыстағы әдіснамалық тәсілдерді, ғылыми зерттеулерде проблемаларды қою тәсілдерін білу, оларды ғылыми құралдардың көмегімен шешудің тиімді тәсілдерін табу, белгілі бір ғылыми зерттеудің әртүрлі кезеңдерінде рефлексиялық қызметті жүзеге асыра білу, ғылыми жұмысты жобалау тәсілдерін меңгеру.

  • Код ON1

    Орындаушылық өнердің психологиялық ерекшеліктерін, теориялық негіздерін білу, музыкалық орындау саласында шығармашылық ізденісті жүзеге асыра білу, бейнелік мазмұнын ашу, музыкалық шығарманы өз интерпретациясын жасау қабілетіне ие болу.

  • Код ON2

    Бағалау тәсілдері мен әдістерін білу, мақсаттар, міндеттер қоя білу, жоспарланған нәтижеге қол жеткізу жолдарын белгілеу, қызмет нәтижелерін сыни бағалау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON7

    Мәдениет, өнер, білім беру мекемелерінде, БАҚ-та музыкалық-ағартушылық қызметті жүзеге асыру үшін білім, білік, дағдылар кешенін меңгеру.

  • Код ON8

    Дыбысжазбада қолданылатын заманауи ноталық редакторлар мен кәсіби бағдарламаларды білу; дыбысжазба және MIDI-файлдармен жұмыс істеу негіздерін білу; дыбысжазба бағдарламаларымен жұмыс істей білу; ноталық редакторлармен жұмыс істеу.

  • Код ON11

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолдануға және сақтауға дайын болу. Бизнес-жоспар құра білу, оны жүзеге асыру жолдарын табу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімді меңгеру.

Top