Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02181 Эстрада өнері - эстрада вокалисі в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Ансамбль орындаушылығының негізі I
    Несиелер: 2

    Пән міндеттері : - оқылатын шығарманы тез игеру; - Жалпы орындау сипатында дұрыс бағдарлау; - үйлесімді есту қабілетін дамыту; - концертмейстердің көмегінсіз өз партиясын жаттықтыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Джаз сольфеджиосы I
    Несиелер: 3

    Музыкалық есту, есте сақтау, сауатты интонация, импровизацияны дамыту. Жұмыс түрлері: интонациялық және ырғақтық жаттығулар, сольфеджирлеу, есту анализі, диктант, эстрадалық-джаз импровизациясын дамытуға арналған жаттығулар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы фортепиано
    Несиелер: 2

    Фортепианолық ойын дағдыларын дамыту. әр түрлі фортепианолық репертуарды зерттеу, фортепианода кез келген аспаптарға арналған шығармалармен танысу қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық I
    Несиелер: 5

    Өткен материалды орта буында бекіту. Вокалдық техниканың кәсіби дағдыларын игеру. Студенттің тәуелсіздігі тұрғысынан тереңірек жұмыс. Интонация, тыныс алу, кантилен бойынша жұмыс. Вокалдық мәдениет: фразировка, артикуляция, дикция, динамика. Сахналық мінез-құлық: әннің көркемдік мазмұнын жасау және жеткізу қабілеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ансамбль орындаушылығының негізі II
    Несиелер: 2

    Оқу пәні ансамбльдік орындаушылықтың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау арқылы эстрадалық композиция ансамблінде студенттерді бірлесіп орындауды дамытуға, шығармашылық және өзін-өзі көрсету атмосферасын құру арқылы көркемдік талғамды дарытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сөйлеу техникасы I
    Несиелер: 2

    Сөйлеу техникасы – артикуляция, дикция, тыныс алу, дауыс беру. Орфоэпия. Сөйлеу логикасы. Сөйлеу сипаты. Сөйлеу аппаратының анатомиясы мен физиологиясы. Тыныс алу. Сөйлеу дауысын қою. Дикция. Дауыс пен сөйлеуді жаттықтыру және дамыту үшін жаттығулардың кешенді жүйесі. Әдеби норма және сөйлеу. Дауыстардың айтылуы. Үнсіздердің айтылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Джаз сольфеджиосы II
    Несиелер: 3

    Джаз сольфеджионың өзіндік ерекшеліктері. Джаздың лад гармониясының негіздерін оқу: базистік дыбыстар, диатоникалық лад, пентатоника, блюз лад; джаз алмасуының техникасы, аккорд үлгілері, сольфеджио курсында гармоникалық блоктардың ротациялық жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы фортепиано I
    Несиелер: 2

    Курста студенттер жалпы музыкалық дамуға ие болады. Фортепианолық ойынның негіздерімен танысады, фортепианолық репертуарды үйренеді. Фортепианолық ойын арқылы білім алушылар орындаушылық қабілеттерін дамытады, фортепианоны өзінің кәсіби қызметінде пайдалануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық II
    Несиелер: 5

    Репертуармен жұмыс: репертуардың жинақталуы, сауатты қалыптасуы, әртүрлі стильдер мен жанрлардағы шығармалардың болуы; дәстүрлі қазақ мәдениеті классиктерінің әндерін, фольклорды заманауи интерпретацияда, әлемдік эстрадалық музыкалық өнер әндерін кеңінен қолдану. Арнайы вокалды әдебиеттерді зерттеу, шығарманы жанр, стиль, экспрессивті құралдардың табиғаты тұрғысынан талдай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 3

    Музыкалық сөйлеудің негізгі құралдарын түсіну. Тақырыптар бойынша негізгі терминологияны игеру: Фред, тоналдылық, модальдылық, атоналдылық; диатоника, хроматика, микрохроматика; дыбыс, аралық, аккорд, гармоникалық бұрылыстар, тізбектер мен эффектілер; тональды жоспар. Музыкалық тіл элементтерін меңгеру дағдылары: фортепианода ойнау кезінде, оқу жаттығуларын жазбаша және ауызша түрде шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дауыс гигиенасы
    Несиелер: 3

    Теориялық оқу: дауыс аппаратының құрылысы.Дауыстық аппараттың жоғары жұмысқа қабілеттілігін сақтау бойынша шаралар жиынтығы. Дауыс гигиенасында үш негізгі компонент бөлінеді: тыныс алу гигиенасы (орталық сәтте — мұрын арқылы дем алу), тамақтану гигиенасы (тамақ пен сусындар жұтқыншақ пен көмейдің шырышты қабығын зақымдамау керек), психогигиена (шаршаудан және шамадан тыс эмоциядан аулақ болу керек). Дауыс гигиенасының ережелері жалпы ағзаның денсаулығын сақтауға байланысты жалпы гигиеналық талаптарға негізделеді және сонымен қатар, орган жағдайының оның қызмет ету сипатына физиологиялық тәуелділігін ескереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фортепиано
    Несиелер: 2

    "Фортепиано" пәні әр түрлі стильдердің, жанрлардың, формалардың музыкалық шығармаларымен таныстырады; одан әрі кәсіби қызметте қажетті құралдарды меңгеру дағдысын, біліктерін жетілдіреді, жетілдіреді; аспаптық қызметтің басқа түрлерінде (парақтан оқу, есту бойынша іріктеу, аккомпанементтерді орындау, транспондау) жұмыс істеу дағдысын дамытады; музыкалық шығармада өзіндік жұмыс істеу дағдысын, фортепианолық техниканың негізгі түрлері мен дыбысты шығарудың әртүрлі сапасымен жұмыс істеу әдістерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сахна тілі II
    Несиелер: 2

    Етістіктердің, сын есімдердің аяқталуының айтылуы. Бейненің тілдік сипаттамасы. Сөйлеу техникасы-артикуляция, дикция, тыныс алу, дауыс беру. Дауыс-сөйлеу аппаратын жаттықтыру принциптері. Дауыстың гигиенасы және актердің кәсіби ауруларының алдын алу. Актердің артикуляциялық еңісінің жеке ерекшеліктерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық ІІІ
    Несиелер: 5

    Эстрадалық, джаз ансамбльдерінің, оркестрлердің, концерттік орындаушылардың, терең кәсіби білімі бар және кәсіби даярлығының жоғары деңгейі бар педагогтер ретінде кәсіби қызмет үшін қажетті көркем музыкалық-орындаушылық шеберлікті меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасы мен фольклорының тарихы I
    Несиелер: 3

    Қазақ музыкасы мен фольклорының тарихы-қазақ музыкасы мен фольклоры туындыларының Тарихи фактілері мен музыкалық-стилистикалық ерекшеліктерін зерттеу. Пән студенттердің музыкалық, жалпы интеллектуалдық ой-өрісін, азаматтық және музыкалық-тарихи процесс туралы білімдерінің жүйелілігін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Вокалдық ансамбль I
    Несиелер: 3

    Ансамбль түрлері. Бірыңғай мәнерде ансамбльдік ән айту дағдыларын дамыту бойынша практикалық сабақтар. Әр түрлі вокалды штрихтерді, динамикалық реңктерді, қарқындарды меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 3

    Қазақ сазгерлері мектебінің қалыптасуы. Музыкалық-сахналық өнер: опера және балет. Симфониялық музыка. Кантатты-ораторлық және камералық-аспаптық музыка. Қазақстан композиторларының кәсіби музыкасы. Қазақстан композиторларының шығармашылығындағы ұйғыр, корей, орыс, дүнген фольклоры. Қазіргі композиторлық мектеп. Орындаушылық өнер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гармония
    Несиелер: 3

    "Гармония" пәні классикалық гармонияның негізгі стильдік (тарихи қалыптасқан) заңдылықтары туралы, гармонияның мәнерлі және формальды пайда болатын рөлі туралы түсініктерді, музыкалық стильдерді, музыканың мәнерлі құралдарының жүйесін түсінуді, музыкалық өнердің жоғары көркемдік үлгілеріне құндылық-эстетикалық қарым-қатынасты; музыкалық-шығармашылық қасиеттерін, өлшемдік сезімдерін, формаларын, музыкалық ойлауды белсендіруді, ладогиялық ойлауды тәрбиелеуді қалыптастырады. Кәсіби аналитикалық ойлау қабілетін қалыптастырады; барлық түрлердегі ойындар арқылы модуляциялардың, транспозициялардың еркін ойнауы; музыка өнері мен ғылым саласындағы арнайы әдебиетпен жұмыс істеу қабілеті, кәсіби түсініктер мен терминологияны қолдану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық IV
    Несиелер: 5

    Қолда бар деректерді жетілдіру. Музыканың әдеби мәтінімен жұмыс. Халық әндерін импровизациялау. Студенттің өзіндік үлкен жұмысы. Орындаушылық тәжірибе-репертуарды кеңейту. Джаз және эстрадалық музыканы талдау. Эстрадалық педагогиканың қыр-сыры.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлем музыкасының тарихы
    Несиелер: 3

    Музыка дамуының негізгі кезеңдері. Ежелгі және ежелгі дәуірдің музыкалық өнері; Орта ғасыр және қайта өрлеу дәуірі. Жаңа уақыт, Барокко дәуірі (ұлттық композиторлық мектептер, Операның тууы, концерттік өмір). Ағарту дәуірі-философиялық идеялар, қоғамдық-саяси оқиғалар, музыкадағы классикалық стиль. ХІХ ғасыр-романтизмнің стильдік ерекшеліктері. ХХ ғасырдың музыкалық өнері –даму мәселелері, үрдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Джаз импровизациясы
    Несиелер: 3

    Импровизация-джаз өнерінің негізі. Ары қарай практикалық қолдана отырып, импровизациялық ойлау дағдыларын дамыту. Музыкалық тілдің маңызды параметрлерін (интонациялық, ладалық, ырғақтық, құрылымдық) ескере отырып, импровизацияның негізі ретінде дәстүрлі және қазіргі джаз үйлесімінің негізгі теориялық принциптерімен байланыстыра отырып, әуенді желіні құра білу. Атақты джаз орындаушыларының импровизациялық соло талдау жасау; джаз стандарттарын орындаушылық түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сахна тілі IІІ
    Несиелер: 2

    Бұл пән тілдік қарым-қатынас заңдары мен сөйлеу логикасын; қарым-қатынас пен интонацияны; тыныс белгілерін және олардың сөйлеудегі рөлін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Актер шеберлігі I
    Несиелер: 3

    Сахнада органикалық әрекетті бастапқы меңгеру бойынша практикалық жұмыс. Логика, белгілі бір мақсатқа жету, өнімділік. Актерлік техниканың негізгі элементтері және оларды эстрадалық ән материалында кешенді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Вокалдық ансамбль II
    Несиелер: 3

    Студенттерді дуэтпен, трио, квартетпен ән айту дағдыларына үйрету. Қазақстан композиторларының ән классикасын, фольклорды қазіргі интерпретацияда қолдану. Әлемдік ән эстрадасының музыкасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Актер шеберлігі II
    Несиелер: 3

    Ішкі техниканың элементтері. Музыкалық этюдтар (жеке). Музыкалық этюдтар. Эстрадалық әндердің музыкалық драматургиясын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық V
    Несиелер: 5

    Тәсілдерді бекіту: 1. Бөлу (вокалды оқыту процесінде ән айту әдісі, онда басқа дыбыстың белгілі бір бөлігі таза дыбысқа араласады, көбінесе музыкалық емес дыбыс, яғни Шу). 2. Диск (рок-вокалистердің арсеналындағы ең маңыздыларының бірі-"дискіні" бөлу әдісі, оның кіші түрлері-гроулинг, айқайлау, дауысты дауыс, өлім вокалы және т.б.). 3. Субтон (деммен ән айту). 4. Обертон әні - сонымен қатар белгілі (жұлдыру әні). 5. Глиссандо ("слайд"деп те аталады. Нотадан нотаға тегіс ауысу). 6. Фальцет ("қолдаусыз" ән айту. Вокалды оқыту кезінде диапазонды жоғары ноталарға қарай кеңейтуге мүмкіндік береді). 7. Йодль ("Тироль әні"деп те аталады. Бұл "тіректе" ән айтудан фальцетке күрт ауысудан тұрады). 8. Стробас (бұл өте төмен ноталар, оларды қалыпты дауыспен айту мүмкін емес).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эстрадалық-вокалдық педагогика және орындаушылық
    Несиелер: 3

    Эстрадалық-вокалдық педагогика мәселелеріне арналған ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді, эстрадалық ән айтуды оқытудың ғылыми негізделген әдіснамасын талдау. Отандық музыкалық білім беру жүйесінде әншілер мен жеке ән айту оқытушыларының теориялық дайындығы – "ән дауысының қойылымы"деп аталатын теория.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ансамбль I
    Несиелер: 3

    Әріптестермен бірігу өнері, бірлескен орындаушылық шешімдерді таба білу, джаз композицияларын орындау тәсілдері, джаз ән айту техникасы, вокалдық импровизация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Вокалдық-аспаптық ансамбль І
    Несиелер: 3

    Әлемдік музыка мәдениетінің даму үрдістері мен үрдістерін түсінетін, түрлі эстрада-джаз ансамбльдерінің (оркестрлердің) құрамында өнер көрсететін, импровизатор-солист, концерттік орындаушы, әртіс ретінде білімі мен іскерлігін тәжірибеде қолдана алатын мамандардың (эстрадалық-джаз кәсіби вокалистерінің) жаңа типін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 3

    Талдау музыкалық-композициялық санат ретінде. Музыкалық мәтін. Қоймасы. Фактура. Музыкалық мәнерлілік құралдары, олардың формалық мүмкіндіктері. Музыкалық форма туралы оқу. Форманың категориялары. Музыкалық форманың мазмұны феномен ретінде. Музыкалық форманың семантикасы. Музыкалық форманың бөлімдері. Қарапайым және күрделі формалар, Вариациялық және сонаттық форма, рондо, фуга формасы; циклдық және аралас формалар туралы түсінік. Таңдап алынған аспаптарға арналған шығармалардағы, вокалдық шығармалардағы формалардың ерекшеліктері; джаз музыкасының өзіндік формалары (блюз, баллада, стандарт, жайылған джаз композициялары).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Актер шеберлігі III
    Несиелер: 3

    Орындалатын эстрадалық әннің бейнелі сезімі. Эстрадалық әннің мазмұнын тиімді, логикалық және психологиялық игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық VI
    Несиелер: 5

    Вокалдық техниканы жетілдіру. Эстрадалық әндердің метроритмикасын терең зерттеу. Негізгі ритмикалық фигуралар (лобтардың екілік, трилдік бөлінуі). Агогика, рубато. Акапелла әнімен және сүйемелдеуімен. Полиритмиялық және полиметриялық қиындықтар. Поэтикалық және музыкалық ырғақты біріктірудің екпіні, күрделілігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биг-бендпен жұмыс
    Несиелер: 3

    Биг-бэнд және солист (вокалист немесе аспапшы). Эстрадалық-джаз музыкасының негізгі тенденциялары. Эстрадалық орындаушылық саласындағы биг-бендтің рөлі. Орындаушылық құрамы және орындалатын репертуары. Шығармалармен жұмыс істеу кезіндегі вокалдық-аспаптық мүмкіндіктер. Эстрадалық музыкадағы әртүрлі стильдер мен ағымдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықтық және заманауи әндерді эстрадалық талдау
    Несиелер: 4

    Курста теориялық және медиа-дереккөздерді талдау негізінде халық және қазіргі заманғы әндердің дамуының тарихи-мәдени кезеңдері қарастырылады. Ән репертуарының түрлері талданады, әдістемелік құрал ретінде қазіргі және халық әндерін таңдау, үйрену және сахналық іске асыру бойынша ұсыныстар ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Вокалдық-аспаптық ансамбль ІІ
    Несиелер: 3

    Халықаралық орындаушылық деңгейіне сәйкес келетін жоғары деңгейде түрлі көркемдік міндеттерді орындауға қабілетті әмбебап Орындаушы-ансамбльді тәрбиелеу. Алдыңғы курста алған дағдыларды бекіту. Техникалық дағдыларды дамыту, ансамбльдік-ұжымдық музыка ойнау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ансамбль II
    Несиелер: 2

    Гамма: блюз, диатоникалық, бірінші гептатоника ладтарын зерттеу түрінде теориялық базаны құру. Гармониялық есту қабілетін дамытуға арналған жаттығулар. Аккомпанементтің рөлі. Дуэтпен, трио, квартетпен ән айту, аккомпанементпен және акапеллмен ән айту дағдыларын оқытуды жалғастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эстрадалық әндерді импровизациялау және интерпретациялау
    Несиелер: 3

    Вокалдық импровизацияның теориялық негіздері. Импровизацияның негізгі әдістері: аккордтар, тақырыпты жаңарту, рифтер. Би-боп стиліндегі импровизацияның ерекшеліктері. Латын стиліндегі импровизацияның ерекшеліктері. Жан-вокал және блюз ою-өрнегі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Джаз стандарттары мен танымал музыканы цифровизациялы оқу
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-музыкант-Орындаушыны кәсіби импровизациялық шығармашылыққа дайындау, музыкантты берілген музыкалық материалды қызықты және дұрыс өңдеуге қабілетті ету, оны көрерменге мәнерлі және сенімді түрде жеткізу, өзін-өзі тәрбиелеудің өзіндік жүйесін жасау, импровизациялық және шығармашылық қабілеттерін, орындаушылық шеберлігін, композиторлық тәжірибесін жетілдіру, өзіндік шығармашылық қызметке дайындық. Джаз музыкасының тарихы, джаз әнінің қалыптасуы, әлемдік және отандық джаздың көрнекті вокалды орындаушыларының шығармашылық қызметі саласында білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    «Ғылыми зерттеулердің негіздері» пәнін меңгеру мақсаты - ғылыми пән ретінде оның даму кезеңінде өнертану әзірлеген негізгі зерттеу әдістерін және тәсілдерін дәйекті ұсыну. Курс қазіргі заманғы гуманитарлық білімдер жүйесіндегі өнер теориясы, өнертану (өнер тарихы), тарихи тұрғыдағы өнертану әдіснамасының маңызды тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эстрадалық шоу қойылымдар
    Несиелер: 3

    Сахнада би, пластика, мимика және т.б элементтерін пайдалана отырып, сол немесе басқа әннің музыкалық тіліне сүйене отырып, аяқталған көркемдік бейнені жасау. Мемлекеттік емтиханға дайындық кезінде (актердің шеберлігі, би, мамандық сияқты пәндер кешенінде) әрбір түлекке шоу-бағдарлама жасауда өзін-өзі көрсетуге мүмкіндік беру қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Вокалдық-орындаушылық ансамбль I
    Несиелер: 3

    Мамандарды даярлау сапасын арттыру және оларды қоғамның музыкалық мәдениетін дамытуда пайдалану мүмкіндіктерін кеңейту. Вокалдық ансамбльде ән айтудың кәсіби дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық VІІ
    Несиелер: 5

    Әр түрлі стильдегі Импровизация – баллада, свинг, блюз. Джаз орындаушылық тәсілдердің ерекшелігі. Көркем бейненің сахналық көрінісі. Терминдерді ашу-қиял және қиял. Эмоциялық тондар шкаласымен жұмыс. Көркем бейненің тұжырымдамасын ашу және оны іске асыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Экономика, құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделген интегративті сипатқа ие, оның мәні өмірдің түрлі аспектілері, адам мен қоғамның дамуы, әлеуметтік факторлардың әр адамның өміріне әсері туралы ғылыми білім болып табылады. Оқу пәнінің мазмұны нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Кәсіпкерлік-білімсіз қазіргі экономикалық өмірде бағдарлануға қиын ғылым. Алайда, экономикалық сауатты адам болу, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінік болу , әсіресе жастар үшін – уақыт талабы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік ногография
    Несиелер: 3

    Компьютер: процессор, монитор, принтер; компьютермен жұмыс істеудің негізгі дағдылары; бағдарламалаудың қарапайым тілдері (BASIC, PASCAL) және оларды тәжірибеде қолдану.Негізгі ұғымдар: дыбыс, оның табиғаты, дыбысты цифрлау мүмкіндігі. MIDI интерфейсі, оның заманауи музыка жасау мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 3

    Психология пәні. Тұлға және тұлғааралық қатынастар; танымдық процестер, тұлғаның эмоционалдық, психологиялық саласы. Көркем шығармашылық психологиясы. Өнерді қабылдау мәселелері. Музыкалық педагогика негіздері; музыкант педагогы тұлғасына қойылатын талаптар; оқытушы мен студенттің жеке көркем-шығармашылық жұмысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Вокалдық-аспаптық ансамбль III
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-көркем негізделген техникалық әдістерді қолдану, орындау тәжірибесінде автордың ниетін неғұрлым сенімді жүзеге асыру үшін оның құралының немесе дауысының мүмкіндіктерін пайдалану. Ансамбльде кәсіби қызметті жүргізу үшін қажетті орындаушылық шеберлігі бар маман даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эстрадалық вокалдың арнайы пәндерін оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны: арнайы пәндерді оқыту әдістемесі саласында кәсіби білімді қалыптастыру. Білім алушылар өздерінің орындаушылық және педагогикалық тәжірибелерін талдауға үйренеді; қойылған Көркемдік – орындаушылық міндеттерді шешуде шығармашылық бастаманы тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Вокалдық-орындаушылық ансамбль II
    Несиелер: 3

    Студенттердің музыкалық ой-өрісін кеңейту. Вокалдық ансамбльдердің жетекшілерін дайындау. Әлемдік, отандық және фольклорлық композицияларды құлаққа талдау жасау арқылы импровизациялау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Вокалистің эстрадалық оркестрмен жұмысы
    Несиелер: 3

    Оркестрлік-ансамбльдік дайындық. Джаз оркестріне арналған бірегей шығармалар (биг-Бэнд). Джаз оркестріне (биг-Бэнд) арналған өңдеулер (аранжировкалар). Солист-аспапшылар мен вокалистерге арналған сүйемелдеу. Джаз оркестріне арналған заманауи музыка (үлкен топ).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мамандық VІІІ
    Несиелер: 5

    Дыбысты, дыбысталу сапасын, ойын мәнерлілігін, фразировкасын, нюансировкасын, артикуляциясын жасау. Жұмысқа қабілеттілікті өңдеу. Джаз штрихтары мен стандарттарын зерттеу. Көркем және техникалық дамудың бірлігі принципі. Орындаушылық техника: әр түрлі қиындықтарды жеңудің жолдары мен әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Грим және имидж негіздері
    Несиелер: 2

    Сахналық компоненттің айқындылығы. Грим мен көрнекі образ. Грим обраэдың мінездемесін беруші. Мінездемелі грим, жас гримі, қарт адамдардың гримі. Драматургиялық әрекетке сәйкес театрдағы, опера, оперетта, теледидардағы және эстрададағы гримнің арнайылығы. Гримнің эскиз бойынша, ойша және әдебиеттегі суреттеу бойынша орындалуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Концерттік шоу бағдарламаларының дыбыс инженерімен жұмыс
    Несиелер: 3

    Дыбыстық сигналдарды құру және беру процесінде басқару. Курста білім алушылар шығармашылық және техникалық мәселелерді шешуге дайындалады, олар берілетін дыбыстардың сапасын талдауды, дұрыс және объективті бағалауды үйренеді. Білім алушы әдебиетті түсінуі, музыканы, режиссердің, орындаушылардың шығармашылық ниетін, концерттік бағдарламаның дыбыстық және көру компоненттерінің арасындағы байланысты, сондай-ақ дыбыс беру техникасы мен өнерінің дамуының қазіргі заманғы үрдістерін түсінуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON10

    Шығармашылық процестің заңдылықтарын, джаздың, рок пен поп-музыканың музыкалық тілін, әртүрлі стильдер мен бағыттарды білу, кәсіби терминологияны меңгеру. Импровизацияны меңгеру және музыкалық материалды шығармашылықпен өңдей білу.

  • Код ON5

    Педагогикалық жұмысқа саналы түрде қарау, аналитикалық ойлауды дамыту. Өзінің орындаушылық тәжірибесін жинақтауға қабілетті болу, эстрадалық түрде ән айту дағдыларын меңгеру. Эстрадалық вокал бойынша әдістемелік және оқу-ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасау.

  • Код ON12

    Мемлекеттік емтиханға таңдалған композициялармен бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Әр таңдалған композицияны пәнаралық байланыстар арқылы зерттеу, барлық тапсырмаларды игеру. Гримдеу техникасын және имидж негіздерін меңгеру-практикада қолдану.

  • Код ON2

    Дауыс аппараты жайлы біліміне сүйене отырып, вокалдық қабілеттерімен шебер жұмыс жасайды, дыбыс мүшелерінің ауруларын алдын-алу дағдыларын меңгеру, көптеген кәсіби аспектілер бойынша дауысты қорғауды зерттеу, ауқымды репертуарға ие, болашақ шығармашылық қызметке өздерінің орындаушылық стилін таңдайды.

  • Код ON4

    Музыкатану білімін қалыптастыру және жүйелеу-музыкалық сөйлеу элементтерін құру техникасын еркін меңгеру; шығармалардың композициясын, драматургиясын еркін түсіндіру; шығарманың музыкалық мазмұнын ашу; музыкалық ой-өрісін кеңейту.

  • Код ON3

    Түрлі жанрдағы және формадағы музыкалық шығармаларды сауатты, техникалық дәл, көркем мәнерлі орындау. Парақтан оқу, құрылымы бойынша қарапайым фортепианоға арналған пьесаларды транспонирлеу. Музыкалық шығармалардың дәуірін, стилін, бағытын, форма бөлімдерін, тональділігін, бейнелі мазмұнын анықтау.

  • Код ON7

    Сөйлеу аппаратының анатомиясы мен физиологиясы туралы жүйелі теориялық және практикалық білімді меңгеру. Вокалдық орындау тұрғысынан артикуляциямен жұмыс істеу дағдысының болуы. Спектакль мен мюзиклге салыстырмалы талдау жасай білу.

  • Код ON8

    Қазақ және әлемдік музыка өнерінің тарихи процестері туралы білімді қалыптастыру. Музыкатану әдебиетімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON11

    Джаз репертуары және джаз стандарттары саласында шығармашылық білімді меңгеру. Қазіргі заманғы танымал музыканың шығу тегін білу: ел, афро-американдық фольклор, шлягер, шансон және т.б. импровизация дағдыларын меңгеру және оларды практикада қолдану.

  • Код ON1

    Студиялар мен залдардың дыбысының, дыбыстық жабдықтарының және акустикасының физикалық негіздерін білу. Бағдарламаларды қолдана білу, арнайы әдебиеттермен жұмыс істеу, сонымен қатар кәсіби ұғымдар мен терминологияны қолдану.

  • Код ON9

    Джаз және эстрадалық музыка жанрында бірлесіп орындау дағдыларын меңгеру, әрі қарай түрлі жанрлар мен стильдерде ансамбльдік жұмыстың әр түріне қатысуға дайын болу. Дуэтте, триода, квартетте және басқа да көп дауысты дыбыстарда ән айту дағдыларын меңгеру. Ансамбль құрамында акапелла әнін білу; импровизация және парақтан оқу тәсілдері. Солоны жоғары деңгейде еркін орындау, көпшілік алдында сөз сөйлеу тәжірибесі болу, ансамбльде өз бетінше жұмыс істеу дағдысы болу.

  • Код ON6

    Педагогикалық және орындаушылық бағдарлаудың алғашқы кәсіби біліктері мен дағдыларын меңгеру. Саналы және бейсаналық процестерді түсіну, психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін меңгеру. Филармонияның, студияның, концерт залының, теледидардың өндірістік жағдайларында концерттік бағдарламаның барлық спектрін игеруге мүмкіндік беретін эстрадалық вокалистің кәсіби жұмыс дағдыларын меңгеру.

  • Код ON13

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолдануға және сақтауға дайын болу. Бизнес-жоспарлар құра білу, оны жүзеге асыру жолдарын табу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімді меңгеру.

Top