Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06110 Информатика в Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Инженерлік шығармашылық. Ғылыми және жобалық жұмыстардағы шығармашылық. Техникалық шығармашылық әдістеріне шолу. Техникадағы ғылыми зерттеу әдістері. Ғылыми зерттеулер туралы жалпы мәліметтер. Зерттеу әдістерінің жіктелуі. Техникалық экономикалық негіздеме және ҒЗЖ жүргізу. Ақпараттық және патенттік іздеу. Эксперимент қойылымы. Ақпаратты жүйелеу. ҒЗЖ жоспарлау. ҒЗЖ-дағы Эксперимент. Эксперимент нәтижелерін математикалық өңдеу. ҒЗЖ нәтижелерін рәсімдеу. Эксперимент нәтижелерінің аппроксимациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    «Ғылым тарихы және философиясы» курсы ғылым феномені мәселесін арнайы философиялық талдау пәні ретінде қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясын, ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, оның мазмұнына назар аударады. Ғылыми танымның дамуы мен өсу динамикасын, таным формалары мен әдістерін, олардың эволюциясын сипаттайтын аса мәнді философиялық концепцияларды басшылыққа алынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатикадағы ғылыми зерттеулер мен жоспарлау эксперименттерінің әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми-зерттеу қызметінің теориялық-әдіснамалық негіздері туралы және ғылыми зерттеу үрдісінің негізгі құрамдас бөліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Ғылыми эксперименталдық зерттеулерде, аналитикалық және оқытушылық қызметте базалық теориялық білімді қолдану қабілетін дамыту. Өндірісте, ғылым мен білім беруде алынған нәтижелерді енгізу қажеттілігі туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән іскерлік және ғылыми салаларда ағылшын тілінде ауызша, жазбаша және электронды қарым-қатынас қызметін жүзеге асыру үшін жалпы ғылыми және арнайы терминологиямен және күрделі грамматикалық құбылыстармен таныстыруға бағытталған. Жалпы ғылыми және арнайы әдебиеттерді ауызша және жазбаша аударма әдістерін меңгеру, ағылшын тіліндегі ақпараттың үлкен көлемімен ұтымды жұмыс жасау технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағдарламалық қаматаманы өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалауды, тестілеуді, баптауды, енгізуді және сүйемелдеуді пайдалануды және оларды ғылыми-зерттеу жұмысында пайдалануды дамытады. Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістемесі мен технологиялары. Абстрагирлеу әдістері және әр түрлі сынып тілдерінде қолданылатын модульдік қамтамасыз ету, осы әдістердің артықшылықтары мен кемшіліктері, сондай-ақ олардың композициясының мүмкіндіктері. Функционалды бағдарламалау мен жобалаудың негізгі концепциялары. Императивті бағдарламалаудан негізгі айырмашылықтары, артықшылықтары мен кемшіліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектептегі білім беру үдерісінің мәні мен құрылымы, жоғары кәсіби білім берудіңмақсаты мен мазмұны, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамалары, әдістері, құралдары және ұйымдастыру формалары ашылады. Студенттік өзін-өзі басқару және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мәселелері талданады. Жоғары кәсіби білім беру сапасын көтеруге, заманауи педагогикалық технологияларды енгізуге айрықша көніл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нысанды-бағытталған талдау және жобалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән қажетті теориялық база мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады, олар бағдарламалық өнімдерді әзірлеу кезеңдері мен процесін жан-жақты және жүйелі түрде көруге мүмкіндік береді. Бағдарламалық жүйелерді құру процесінің негізгі кезеңдері талдау және модельдеу (жобалау) болып табылады. Курстың басты міндеті объектілі-бағытталған талдау және бағдарламалық-аппараттық кешендерді жобалау әдістері мен тәсілдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, С++ тілінде бағдарламалаудың практикалық тәжірибесін және Rational Rose ортасында UML (Unified Modeling Language) модельдеудің унифицирленген тілін қолдана отырып бағдарламалық өнімдерді жобалауды меңгеруге көмектесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық пәндерін оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән информатиканың жалпы білім беру курсының құрылымы мен мазмұнының нормативтік, ғылыми және психологиялық-педагогикалық негіздерін, ЖОО-да информатиканы оқытудың әдістері, құралдары, технологиялары мен ұйымдастырушылық формаларын меңгеру болып табылады. Сондай-ақ білім беру және мәдени-ағартушылық қызметте ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласында құзыреттілік жүйесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Автоматтандырылған ақпараттық жүйелерге қойылатын талаптарды талдау
    Несиелер: 5

    Курс инженерлік пән ретінде талаптарды талдау туралы мәліметтерден тұрады. Талаптардың жіктелуі келтіріледі, талаптардың қасиеттері талданады, әдістеме, стандарттар, нотациялар, талаптармен жұмыс істеу артефактілері қарастырылады. Талаптарды талдаудың құрамдас бөліктері - анықтау, спецификациялау және құжаттау, верификациялауды егжей-тегжейлі талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмдер және олардың күрделілігі
    Несиелер: 5

    Алгоритмдерді зерттеу тапсырманы тереңірек түсінуге мүмкіндік береді және бағдарламалау тіліне, бағдарламалау парадигмаларына, аппараттық қамтамасыз етуге және іске асырудың басқа да аспектілеріне байланысты емес шешім әдістерін ұсына алады. Информатика саласындағы білімнің маңызды құрамдас бөлігі осы міндетті шешуге сәйкес келетін алгоритмді таңдау немесе мұндай алгоритмнің жоқ екенін дәлелдеу қабілеті болып табылады. Бұл қабілет белгілі бір міндеттерді шешуге, олардың күшті және әлсіз жақтарын түсінуге, осы контексте әр түрлі алгоритмдерді қолдануға арналған алгоритмдер класын білуге негізделеді. Тиімділік осы саладағы маңызды мәселе болып табыла��ы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару ғылымының іргелі түсініктерін, отандық және шетелдік басқару ғылымының бағыттары мен тұжырымдамаларын, ұйымдардағы адамдардың әрекеті мен қызмет жасау механизмдерін, басқару іс-әрекеті мәселелерін шешуде ғылыми-психологиялық білімдерді қолдануды қарастырады. Ұжымды басқару мәселелерін зерттеуге және шешуге бағытталған психологиялық теориялар, жетекшілік пен көшбасшылықтың психологиялық аспектілері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беруде ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Байланыстық оқытудағы ақпараттық технологиялар (аудиториялық электронды дәрістер оқу және ақпараттық технологияларды қолдана отырып практикалық сабақтар жүргізу). Қазіргі заманғы келісімшарттық Оқытудың техникалық құрамдас бөлігі. Электрондық контентті және электрондық оқу-әдістемелік басылымдарды құрудың принциптері, технологиялары мен құралдары. Виртуалды Білім беру кеңістігін ұйымдастыру (Қашықтықтан оқыту). Қашықтықтан оқытудың автоматтандырылған жүйелері. Оқу-ғылыми сайт жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттың криптографиялық қорғауы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар криптографиялық әдістер мен осы әдістерді практикада жүзеге асыру мысалдары арқылы ақпаратты қорғаудың негізгі принциптерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритм күрделілілігін бағалау
    Несиелер: 5

    Пән алгоритмнің күрделілігі ұғымын, алгоритмнің күрделілігін өлшеу және бағалау, есептерді шешудің тиімді алгоритмдері және ақпаратты сұрыптау мен іздеудің негізгі алгоритмдерін бағалауға бағытталған. Күрделі алгоритмдер функцияларының түрлерін және алгоритмдерді талдаудың математикалық аппаратын қарастыру. Орындалған операциялардың санын есептеуді, өсу қарқынын талдауда қолданылатын асимптотикалық белгілерді және алгоритмдердің күрделілігін салыстыруды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету технологиялары
    Несиелер: 5

    Күрделі техникалық объектілер мен жүйелердің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз етудің базалық және кеңейтілген технологияларын ашумен байланысты тәртіптік құзыреттерді игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Үлкен деректер технологиялары
    Несиелер: 5

    "Үлкен деректер технологиясы" курсының мақсаты: магистранттардың үлкен көлемдегі деректерді өңдеу және талдау жүйелерін әзірлеу және пайдалану саласында кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Бұл мақсат білім беру бағдарламасының мақсатымен, атап айтқанда, үлкен деректерді өңдеуге жауап беретін мамандандырылған бағдарламалық жүйелерді дамыту технологиясымен байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интеллектуалды ақпараттық жүйелер және технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар білуі тиіс: Интеллектуалды ақпараттық жүйелердің негіздерін; Интеллектуалды ақпараттық жүйелерді; білімді ұсынуды; сараптамалық жүйелерді; деректерді интеллектуалды талдауды; Интеллектуалды ақпараттық жүйелерді; білімді ұсынуды; "пролог – д" бағдарламалау негіздерін; сараптамалық жүйені әзірлеуді; деректер қоймасын; ассоциативті ережелерді. Болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи оқытушының педагогикалық этикасы
    Несиелер: 5

    Педагогикалық этиканың міндеттері және пәні. «Этика», «мораль», «адамгершілік», «этикет» ұғымдарының шығу мазмұны және өзарабайланысы: педагогикалық қарым-қатынастың этикалық принциптері мен қызметтері; педагогтің қарым-қатынас стилі және оқытудағы ықпалы, білім алушының тұлғалық дамуы және тәрбие; қарым-қатынас туралы түсінік, оның ерекшеліктері, стильдері, формалары; «педагог-білім алушы», «педагог-педагог», «педагог-әкімшілік»; Қашықтықтан қарым-қатынас жасаудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері; Оқытушының имиджі кәсіби жетістіктің кепілі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жобаларды басқару әдістері
    Несиелер: 5

    Жобаларды басқару тарихы. Жобаларды басқару саласындағы стандарттар жүйесі. Жоба, бағдарлама. Жобаларды жіктеу. Жобаның мақсаттары мен стратегиялары. Жобаның құрылымы. УП қолданылатын жобаның құрылымдық моделдерінің типтері мен мысалдары. Жобаның өмірлік циклі мен фазалары. Жобаларды басқару процестері мен функциялары. Жобаларды басқарудағы процестер түсінігі. Жобаларды басқарудағы негізгі және көмекші процестер. Жобаларда мақсат қою. Жобаны бақылау жүйесін Күнтізбелік жоспарлау және ұйымдастыру. Жобаның Тәуекелдерін басқару. Персоналды және жоба коммуникацияларын басқару. Жобаларды басқарудың ақпараттық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағдарламалық жүйелердің интерфейстері
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны бағдарламалық жүйелердің пайдаланушылық интерфейстерін жобалаумен, бағдарламалық жүйелердің пайдаланушылық интерфейстерін жобалаудың әртүрлі әдістері мен технологияларын қолданумен байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды. Пайдаланушы интерфейстері олардың қосымшалар деңгейінің бағдарламалық-аппараттық интерфейстерімен өзара байланысы. Модельдер және метафорлар. Түсінік және өзара байланыс. Менталдық модель. Менталдық модельдердің қасиеттері. Бағдарламалық жүйелерді әзірлеу және пайдалану үрдісінің әр түрлі қатысушыларының ментальды модельдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жобаларды басқарудың қазіргі технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән халықаралық және ұлттық талаптарға сәйкес жобаларды басқару бойынша мамандардың құзыреттілігіне және жобалық қызметтің заманауи үрдістері мен технологияларына сәйкес жобалардың кәсіби менеджерлерін дайындау болып табылады, сонымен қатар жобалық циклдің әр түрлі кезеңдерінде жобаларды басқару технологияларын қолдану қажеттілігін талдай білуді қалыптастыру; заманауи экономика мен IT саласындағы жобалық менеджмент технологияларының орны мен рөліне баға беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі Smart технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып, магистранттар smart-білім беру парадигмасын: принциптері мен технологиялары; ұжымдық оқытудың Smart-технологиялары: білім беру контенті мен коммуникацияны бірлесіп қалыптастыру; smart-білім берудің негізі ретінде ашық білім беру ресурстары; smart-білім беру технологияларын пайдалана отырып, электрондық курстың бағалау іс-шараларының жүйесін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Педагогикалық технологиялар. Педагогикалық технологиялар классификациясы. Дәстүрлі және инновациялық педагогикалық технологиялар. Қазіргі білім беру технологиялары объективті қажеттілік ретінде. Тұлғаға бағытталған оқытудың технологиялары. Сыни ойлау технологиялары. Кейс-технологиялар. Шығармашылық шеберханалардың технологиялары. Проблемалық оқыту технологиялары. Компьютерлік (ақпараттық) технологиялар. Бағдарламаланған оқыту технологиялары. Модульдік оқыту технологиялары. Интеграцияланған оқыту технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағдарламалауды қамтудағы өмірлік циклы
    Несиелер: 5

    Оларды пайдалану жолдары. Бағдарламалық қамтамасыз етудің өмірлік циклі бірнеше фразада қарастырылады. Бағдарламалық қамтамасыз етудің өмірлік циклі бағдарламалық қамтамасыз етудің барлық кезеңдерін қамтиды: тиісінше белгілі бір мақсаттарда міндеттерді шешу қарастырылады. Оларды пайдалану жолдары. Бағдарламалық қамтамасыз етудің өмірлік циклі бірнеше фразада қарастырылады. Бағдарламалық циклдің бөлінуі бірнеше нұсқада қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәліметтерді өңдеу және сақтау технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс бір-бірін толықтыратын екі бөліктен тұрады. Біріншісі деректерді сақтау әдістері туралы айтады Инфрақұрылым қазіргі заманғы кәсіпорын. Уәде етушілер СХД түрлері және оларды кәсіпорындардың классикалық және бұлтты орталарында қолдану ерекшеліктері туралы ақпарат алады, шешімдердің архитектурасы және сақтау жүйелерінің негізгі алгоритмдері туралы біледі және SAN желілері туралы түсінік алады. Екінші бөлім үлкен деректерді енгізу және жоғары жүктелген қызметтерді дамытуға арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    өзінің азаматтық ұстанымын қалыптастыру үшін қазақстандық және әлемдік қоғамның тарихи және ғылыми дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдау; кешенді, оның ішінде пәнаралық ғылыми зерттеулерді жобалау үшін философияның әдіснамалық құралдарын пайдалану.

  • Код ON6

    инновациялық технологияларды қолдана отырып, жоғары білім берудің оқытушылық қызметін жүзеге асыру; жеке кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешу; жоғары оқу орындарында оқу процесін басқару; білім беру процесін және мамандықтарды кәсіби даярлау процесін жобалау

  • Код ON13

    Деректерді талдау элементтерін қолдану және нәтижелерді түсіндіру, SQL және NoSQL ДБ сипаттамаларын ажырату, MapReduce парадигмасында алгоритмдерді тұжырымдау, үлкен деректерді талдаудың тиісті құралын және үлкен деректерді сақтау технологиясын таңдау.

  • Код ON3

    ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру.

  • Код ON2

    Кәсіби міндеттерді шешу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау технологиясының әдіснамасын меңгергенін көрсету. Бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалаудың және басқарудың практикалық дағдыларын қолдану.

  • Код ON11

    практикалық қызметте жаңа білімдер мен біліктерді, оның ішінде ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, қызмет саласымен тікелей байланысты емес білімнің жаңа салаларында пайдалану

  • Код ON4

    ғылыми қарым-қатынас, салыстырмалы талдау және ғылыми-техникалық зерттеулерді жобалау үшін орыс және шет тілдерін еркін қолдану; шетелдік журналдардағы ғылыми мақалаларды және халықаралық конференциялардағы баяндамаларды қабылдау және талдау

  • Код ON8

    Алгоритмдеу мен бағдарламалаудың негізгі түсінігін сипаттау, қолданбалы салалар мүддесінде тиімді алгоритмдерді әзірлеу дағдыларын көрсету, есептер мен олардың бағдарламаларын шешу алгоритмдерін жасаудың практикалық дағдыларымен біліктерін көрсету.

  • Код ON9

    ғылыми-зерттеу қызметі барысында пайда болатын және тереңдетілген кәсіби білімді талап ететін теориялық сәлемдемелер мен эксперименталды деректердің объективтілігіне негізделе отырып, өз ұстанымын айқындау және қалыптастыру; кәсіби қызметтің пәндік саласындағы ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын, олардың факторларын анықтайтын зерттеу жұмыстарының құрамын анықтау

  • Код ON5

    жаңа білімді бағалау және дамыту үшін психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізу және әр түрлі салалардан білімді интеграциялау; арнайы пәндерді оқыту теориясы мен әдістемесі, педагогика білімін практикалық қызметте қолдану

  • Код ON10

    үлкен көлемдегі деректерді сақтау әдістерін, үлкен деректерді өңдеудің өмірлік циклінің кезеңдерін, үлкен деректерді өңдеу және талдау үшін ең қолайлы тілдерді, сақтауды ұйымдастыру және үлкен деректерге қол жеткізу жолдарын талдау.

  • Код ON14

    Деректерді талдаудың математикалық әдістерін, тілдерді және компьютерлік өңдеу әдістерін қолдану, деректерді өңдеу есептерін шешудің қолданыстағы әдістері мен алгоритмдерін меңгеру.

  • Код ON12

    техникалық білім және алынған нәтижелер негізінде заманауи теория мен практиканың болмысын талдау және ұғыну және жалпылау, негізгі ұғымдар мен әдістерді меңгеру, тұжырымдалған есептерді шешу алгоритмдерін жіктеу, алынған нәтижелерді талдау

  • Код ON7

    кәсіби педагогикалық қызметте педагогикалық технологияларды жобалау, болжау және құрастыру; қазіргі мектептің педагогикалық процесінде педагогикалық технологияларды қолдану.

  • Код ON15

    маманның кәсіби этикасының ұғымдық аппаратын меңгеру; шешілетін міндетке сәйкес келетін теориялық құралдарды таңдаудың әдіснамалық тәсілдерін; кәсіби және күнделікті өмірде қарым-қатынас мәдениетін, көпшілік алдында сөйлеу, дәлелдеу, пікірталас жүргізу дағдыларын меңгеру.

Top