Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11102 Мәдени-тынығу жұмысы в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдени-тынығу қызметі саласында терең ғылыми-педагогикалық және кәсіби даярлығы, практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар, өз бетінше ойлауға және қоғамның прогрессивті мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандар мен басшылар даярлау; мәдениет саласындағы жергілікті және мемлекеттік басқару органдарының ғылыми-зерттеу, педагогикалық, ғылыми-әдістемелік, көркемдік-шығармашылық, әкімшілік-басқару, талдау, сараптамалық-консультативтік қызметінде; жоғары және орта арнайы білім беру мекемелерінде, ғылыми-әдістемелік және ғылыми-зерттеу ұйымдарында, мәдениет және өнер саласындағы мемлекеттік және мемлекеттік емес бірлестіктер мен ұйымдарда кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті; мәдени-тынығу қызметі жүйесінің даму үрдістерін, инновациялық үлгі бойынша Қазақстан Республикасының мәдени саясатының бағыттарын талдауға қабілетті.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M148 Бос уақыт
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларына, педагогикалық идеяларға талдау жүргізеді; жоғары білім беруді дамытуды болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты инновациялық үрдістерді зерттеу туралы білім мен оның әдіснамалық негіздерін игеру, зерттеудің жалпы ғылыми әдістері негізінде ғылыми көзқарастың мәнін ашу, сондай-ақ магистранттарда инновацияларды басқару саласында тиімді шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар жобаларды басқаруды меңгереді, теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді, инновациялық ортаға бейімделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • МТЖ ғылыми зерттеулерінің методологиясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мәдени-тынығу жұмысы саласын ғылыми зерттеу мектептері. Ғылыми зерттеу бағдарламасы. Ғылыми зерттеу бағдарламасының әдіснамалық және процедуралық бөліктері. Өзектілікті негіздеу. Қайшылықты анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Ғылыми әдіс түсінігі мен құрылымы. Ғылыми әдістердің түрлері. Эмпирикалық және теориялық таным әдістері. Теориялық ғылыми әдіс-теория, гипотеза, заң, идеализация, формализация, рефлексия, индукция, дедукция, абстрагирлеу, жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, техникалық ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу жұмысының теориялық-әдіснамалық негізі
    Несиелер: 3

    Магистранттар мәдениет пен мәдени-демалыс жұмыстарының жалпы теориясы мен ерекшеліктерімен танысады. Оқу процесіндегі бос уақыт қызметі, мәдени-бос уақыт қызметінің пәні, принциптері, функциялары, МТЖ субъектісі. МагистранттарМТЖ-дағы педагогикалық үдерістің әдіснамалық кезеңдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу технологиялары
    Несиелер: 6

    Ғылыми-зерттеу технологиялары әдісін меңгеру: 1. Қандай да бір құбылысты немесе құбылыстар тобын зерттеу тәсілдері мен ережелерінің жиынтығы. 2. Өзіне бағынатын зерттеу аспектісі: а) зерттеу тәсілдері; б) оларды пайдалану әдістемесі (техникасы, процедурасы); в) алынған нәтижелерді сипаттау тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы ұғымдарды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару барысындағы әртүрлі жағдаяттардың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Топтарда жұмыс жасай отырып, топпен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау, даулы жағдайларды шешу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми жобаларда жоспарлау
    Несиелер: 3

    Ғылыми жұмыстың тақырыбын анықтау мақсатында, пәннің негізгі мақсаты арнайы әдебиетті және МАЖ тәжірибесіндегі мәселелерді таңдау, зерттеудің басынан бастап аяғына дейін ұйымдастыру жұмыстарын меңгеру болып табылады. Зерттеу процесін ұйымдастыру және жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өндірістік менеджмент
    Несиелер: 3

    Осы курсты зерделеу барысында магистральдар ұйымды басқару жүйесіндегі өндірістік менеджменттің рөлі туралы түсінік алады; бизнес-процестер мен кәсіпкерлік қызметтің даму негіздерін, инновациялық жобаларды басқару ерекшеліктерін; өндірістік процестердің түрлерін, кәсіпорынның өндірістік құрылымын құру принциптерін, өндірістік және бизнес-процестерді ұйымдастыру әдістерін, өндірістік қызметті болжау, жоспарлау әдістерін үйренеді. Курсты оқыту нәтижесінде магистранттар кәсіпорынның өндірістік қызметімен байланысты басқарушылық шешімдер қабылдау саласында практикалық дағдыларды меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 3

    Магистранттар ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру, жоспарлау және зерттеу пәнін статистикалық талдау саласында білім алады. Ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері, ғылыми танымның заманауи әдістері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру кезеңдерін меңгереді Қазақстан Республикасында ғылыми кадрлар даярлау жүйесі, ғылыми ақпарат, іздеу жолдары, талдау, іздеу бағдарламалары, ғылыми ақпаратты сұрыптау ерекшелігін зерттейді. Ғылыми жұмыстардың түрлерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби менеджмент
    Несиелер: 3

    Магистранттар басқарудың практикалық мазмұны мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешені қалыптасады, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдылары, басқару жүйелерін талдау және оларды жобалау. Магистранттар негізгі салаларда, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорынды жоспарлау және басқару мәселелерінде басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • МТЖ зерттеулерінің бағыты
    Несиелер: 6

    МТЖ зерттеу бағытын игеру. Әлеуметтік ақпаратты өңдеу әдістемесі. Ақпаратты қолмен өңдеу. ЭЕМ-де ақпаратты енгізу және өңдеу. Демалыс үдерістерін жобалау және диагностикалау. ЭЕМ бос уақыт мазмұнының әлеуметтанулық диагностикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • МТЖ ұйымдастырудағы педагогиканың негізі
    Несиелер: 5

    Магистранттар оқу курсы барысында педагогикалық шеберліктің теориялық және практикалық негіздерін меңгереді. Педагогикалық техниканы пайдалануды, педагогикалық этика және педагогикалық такт, педагогтың беделі және ұжым жетекшісінің кәсіби шеберлігі мен педагогтың қоғам өміріндегі рөлін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби имидж
    Несиелер: 3

    Магистранттар кәсіби имидждің теориялық негіздемесін, оның негізгі сипаттамаларын, жеке және кәсіби имиджді басқарудың практикалық нұсқаулығын меңгереді. Жеке имиджді диагностикалау мен дамытудың заманауи технологияларын, оның практикалық-бағдарланған сипатын, кәсіби маңызды қасиеттерді дамытуға арналған тапсырмаларда орындайды. Ұсынылған психотехнологиялы жаттығулар магистранттың жағымды имиджін құруға жағдай жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениет теориясының іргелі проблемалары
    Несиелер: 5

    Магистранттардың күні бүгінге дейін өзінің өзектілігі жоғалтпаған мәдениет теорияларының негізгі мәселелерімен таныстыру. Сондай-ақ мәдениет түсініктерінің талас-пікіріндегі сипаты, оның құрылымы және қызметі, түрлі зерттеушілердің ұсынған мәдениеттің пайда болу концепциялары, мәдениеттің қызмет етуінің мажорлық және циклдық концепциялары, ұсынылған белгілеріне, мәдениеттің футурологиялық концепцияларына қатысты мәдениеттер типологиясы сияқты сұрақтар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық негіздің технологиясы
    Несиелер: 5

    Магистранттар осы курсты оқу кезінде педагогикалық технологиялардың ғылыми негіздерін, ғылыми технологиялардың жіктелуін меңгереді. Педагогтің кәсіби қызметін және жоспарланған түпкілікті нәтиже кепілдігін қамтамасыз ететін педагогикалық негіздің технологиясын зерделейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениет пен өнердегі педагогикалық инновация
    Несиелер: 5

    Мәдениет пен өнердегі «инновация», «педагогикалық инновация», «Инновациялық оқыту» ұғымы. Фильм-презентация. Мультимедиялық презентация. Слайд-фильм және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық пәндерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Магистранттарды оқыту әдістерін меңгеруде арнайы білім беруді қалыптастырады. Магистранттардың әдебиетпен жұмыс істеу әдістемесі, әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі педагогикалық іс-әрекеттерді игеру, қажетті құжаттарды дайындау, педагогикалық әдістер, болашақ мамандарды оқытудың қазіргі заманғы теориясының ғылыми негіздерімен қаруландыру, арнайы пәндерді оқытудың практикалық іскерліктері мен дағдыларын дамытуды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қарым-қатынас мәдениеті
    Несиелер: 3

    Магистранттар оқу курсында басқа субъектілерімен кәсіби және педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, коммуникативті мәдениеттің қажетті деңгейін меңгереді, білім беру мен оқыту мақсаттарына сөзсіз қол жеткізуді , коммуникативті құзыреттіліктің психологиялық аспектілерін; қарым-қатынас үлгілері және стильдері; топтың өзара әрекет ету және өзара әсер ету тұрғысынан тұлға аралық және іскер қарым-қатынас ерекшелігі қарастырылады, қарым-қатынастың вербалды және вербалды емес қарым-қатынас құралдары, тыңдау түрлері және кері байланыс орнату техникасы қарастырылады; рөлдік және қақтығысты басқару техникасын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениет тарихы
    Несиелер: 5

    Магистранттар мәдени үдерістердің (жалпы әлемдік және ұлттық) заңдылықтарын анықтау әдістемесін меңгереді, сондай-ақ рухани және материалдық мәдениеттің түрлі құбылыстарын, мәдени ескерткіштерді, мәдени мүдделердің, ой-өрістердің, адамдардың қажеттіліктері мен қажеттіліктерінің пайда болуына, дамуына және одан әрі дамуына алғышарт болған факторлар мен бастапқы жолдарды зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Рекреативті технология
    Несиелер: 5

    Магистранттар оқу курсы барысында рекреациялық-сауықтыру технологиялары рекреациялық, ойын, ойын-сауық, дене шынықтыру-сауықтыру қызметін ұйымдастыруды; биология, физиология, психология, медицинаның жаңа жетістіктерін белсенді пайдалануға сүйене отырып, өмір салтын сауықтыруға және тұрмыс мәдениетін арттыруды меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қызмет көрсетудегі эстетика және этика
    Несиелер: 3

    Магистранттар эстетика мен этиканың ғылыми теориялық негізін меңгереді . Іскерлік этикетті сақтау технологиясы және ережелерімен танысады. Іскерлік қарым-қатынас мәдениеті, әріптестің тактикасын тани білу, өзінің мінез-құлқын үйлестіру, тілдік мәдениет және оның негізгі белгілерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық инноватиканың негізі
    Несиелер: 5

    Педагогикалық инноватика: педагогикалық инноватиканың объектісі, пәні және негізгі бағыттары. Білім берудегі инновациялық үдерістер үш негізгі аспектіде қарастырылады: әлеуметтік-экономикалық, психологиялық-педагогикалық, ұйымдастыру-басқару. Педагогикалық инноватиканың бағыттары. Инновациялық процестің негізгі компоненттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу қызметіндегі педагогикалық аспект
    Несиелер: 5

    Мәдени-демалыс қызметі формаларындағы педагогикалық аспектілерді игеру. Шығармашылық және шығармашылық тұлға туралы түсінік. Педагогикалық практикада шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу. "Өнер" білім беру саласындағы инновациялық педагогикалық технологиялар. Мәдени-демалыс қызметінің педагогикалық негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениет теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Мәдениет теориясының негізгі мәселелерімен таныстырады. Мәдениеттанудың тарихы мен негізгі категорияларын ғылым ретінде қарастырады; оның гуманитарлық білім жүйесіндегі орны; негізгі мәдениеттанулық мектептер мен философиялық тұжырымдамалар, мәдениеттің мазмұны, формалары мен функциялары Адам мен адамзаттың өмір сүруінің маңызды шарты ретінде қарастырылады..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу жұмысының технологиясы
    Несиелер: 5

    Мәдени-демалыс жұмысының технологиясын ұйымдастыру. Мәдени-демалыс жұмысын ұйымдастыру: көркемдік-шығармашылық қызмет; техникалық қызметті қамтамасыз ету; Сауда қызметін санитарлық-гигиеналық және тағаммен қамтамасыз ету; жарнамалық-жарнамалық қызмет. ақпараттық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қызметтегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Магистранттар қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдарын меңгереді. Ақпаратты өңдеудің, сақтаудың, берудің және жинақтаудың негізгі әдістері мен құралдарын; ұйымдастыру және компьютерлік техниканың мақсаты, құрамы, негізгі сипаттамаларымен танысады; компьютерлік желілердің негізгі компоненттері, пакеттік деректерді беру принциптері, желіаралық өзара әрекеттесуді ұйымдастыру; интернет ақпараттық-коммуникациялық желісінде ақпаратты іздеу технологиясы; ақпаратты рұқсатсыз қол жеткізуден қорғау қағидаттары; ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдаланудың құқықтық аспектілері; ақпаратты автоматтандырылған өңдеудің негізгі түсініктері; ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің негізгі қауіптері мен әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сценарлы-режиссерлық негіздері
    Несиелер: 5

    Сценарлық-режиссерлік негіздерін үйрену. Драматургия. Сценарийдің мақсаты. Композицияны құру. Композицияны үйлестіру заңдары. Режиссура. Қазіргі режиссердің қызметі. Режиссураның қызмет түрі ретінде сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жарнамалық және ақпараттық-ағарту технологиясы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-мәдени қызмет технологияларының негізгі түрлерін меңгеру (әлеуметтік қорғау, жобалық, ақпараттық-жарнамалық, этнотехнологиялар, менеджмент технологиялары, маркетингтік технологиялар). Әлеуметтік-мәдени жобалаудың тарихи логикасы және мәні.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жобалау қызметі
    Несиелер: 5

    Жобалау қызметі ұғымы. Зерттеу, жобалау, жобалау-зерттеу қызметінің айырмашылығы. Білім алушылардың жобалық қызметі. Жобалау-зерттеу қызметі. Жобаларды жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Бұл өнер және тарих пәні, өнер туғаннан бастап бүгінгі күнге дейін даму процесі мен заңдылықтарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоба құрастыру әдісі
    Несиелер: 5

    Жоба әдісінің мәні магистранттардың белгілі бір білім жиынтығын алуды көздейтін және жобалық іс-әрекет арқылы шешімді алдын ала ескеретін проблемаларға қызығушылығын ояту, алған білімдерін практикада қолдану икемділігін, рефлексивті ойлауды (сыни ойлауды) дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ өнері
    Несиелер: 3

    Магистранттар қазақ мәдениетінің қайнар көздері туралы түсінік алады, қазіргі заманғы қазақстандық кино, театр, опера және балет, әдебиет, бейнелеу өнері, сондай-ақ Қазақстанның көрнекті мәдениет қайраткерлерінің қалыптасу тарихымен танысады. Өнер ұғымдары мен терминдері, көркем бейненің ерекшелігі; өнердің жекелеген түрлерінің көркем тілінің ерекшеліктері: бейнелеу өнері, музыка, театр, хореография, кино; әлемдік өнер тарихының кезеңдері, олардың хронологиясы, жекелеген елдер мен аймақтардың өнері, фактілер, оқиғалар, маңызды көркем ескерткіштер мен шеберлері туралы мәліметтер алады. Қазақстанның қазіргі заманғы өнерінің дамуының негізгі кезеңдері, оның адамзаттың көркем тарихындағы орны; адамның эстетикалық тәрбиесіндегі әртүрлі өнер түрлерінің рөлін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығуды жобалау
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу жұмысын жобалау әдістерін меңгеру. Жобалау түсінігі, мәні және түрлері. Қазіргі кезеңдегі мәдени-тынығу қызметін жобалау ерекшеліктері. Мәдени-ағарту қызметі ғылыми зерттеу мәселесі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Коммуникация мен бұқаралық ақпарат құралы
    Несиелер: 5

    Бұқаралық коммуникациялар мен бұқаралық ақпарат құралдарын зерделеу, БАҚ-пен қарым-қатынастың жалпы ережелерін қарау. Бұқаралық коммуникацияның сипаттамасы, оның негізгі мақсаттары мен қызметтері. Бұқаралық ақпарат құралдарының негізгі белгілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сараптамалық-кеңестік қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Магистранттар персоналмен жұмыс істеу тәсілдері мен әдістерін, персонал еңбегінің сапасы мен нәтижелілігін бағалау әдістерін; әлеуметтік-мәдени сала мекемелерінде еңбекті тиімді ұйымдастыру технологияларын меңгереді. Сараптамалық-консультациялық қызмет процестерін жобалау және жүзеге асыру қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жарнамалық қызмет
    Несиелер: 5

    Жарнамалық қызметтің ерекшеліктерін таныстыру. Жарнамалық қызметтің жалпы сипаттамасы. Жарнамалық қызмет саласы. Жарнамалық қызметтің негізгі түрлері. Жарнамалық қызметтің анықтамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу қызметіндегі заманауи ақпараттық технология
    Несиелер: 5

    Мәдени-демалыс қызметін ұйымдастырудың принциптері, әдістері мен технологиясын меңгеру.Мәдени-демалыс іс-әрекетінің тақырыбы-қоғамдық өмірдің, оның материалдық және рухани аспектілерінің тұтас көрінісі ретінде қалыптасқан қоғамдық сананың әртүрлі маңызды тетіктерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ киносының тарихы
    Несиелер: 3

    Магистранттар қазақ киносының қалыптасуы, кинопрокат жүйесін ұйымдастыру, киностудияны ұйымдастыру тарихы, Ш.Аймановатың қазақ киносының дамуынадағы рөлі тақырыптарын меңгереді. Қазақстан туралы фильмдердің (деректі, публицистикалық, көркемдік) жасалу тарихын, қазақтың тұңғыш көркем фильмдерінің жасалу тарихын анықтайды. «Жылымық» кинотеатры: 60-шы жылдар. ХХ ғасырдың екінші жартысы: Ұлттық киноның қалыптасуы, қазақ киносының жаңа толқыны 80-90 жж, Тәуелсіз Қазақстанның кинематографиясы тақырыптарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу саласындағы жарнама
    Несиелер: 5

    Магистранттар оқу үрдісі барысында мәдени-тынығу саласында жарнама жасау әдістемесін (мәдени-тынығу бағдарламасының афишасы, спектакль, концерттік афиша, киноплакат, көрме плакаты және т.б.), ақпараттық өнімдер мен қызметтерді жарнамалау, идеяларды жарнамалау қызметін меңгереді. Жарнама-Ақпарат және байланыс құралы ретіндегі технологияны анықтайды.. Жарнама - бұл тұтынушыға, клиентке немесе көрерменге жарнамаланатын тауарды сатып алуға итермелейтін ақпарат берілетін құрал ретінде зерттеуді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шоу бағдарламларды қою және продюссерлік жұмыс
    Несиелер: 5

    Продюсер» және «продюсерлік шеберлік» ұғымдары. Продюсерлік шеберлік негіздерін үйрену. Продюсерлік қызметтің мәні. Фандрейзинг продюсердің қызметінде. Жарнама. Сейлз-продюсер. Имидж-билдинг. Сахналық әрекеттердің режиссурасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Философиялық білім негіздерін, дүниетанымдық ұстанымды қалыптастыру үшін тарихи дамудың негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, өз қызметінің әлеуметтік маңыздылығын ұғынуын талдауға қабілетті.

  • Код ON5

    Алынған білімді ғылыми зерттеулер контекстінде идеяларды бірегей дамыту және қолдану үшін; сараптамалық-консультативтік қызмет үшін; диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін жинақтау үшін қолдана алады.

  • Код ON7

    Концерттерді, фестивальдарды, конкурстарды, байқауларды, мерекелерді және бұқаралық мәдени-демалыс қызметінің нысандарын, клуб мекемелерінде, мәдениет және демалыс саябағында, ғылыми-әдістемелік орталықта, демалыс орталығында көркем-шығармашылық қызметті ұйымдастырады және менеджмент технологияларын қолдануға қабілетті

  • Код ON2

    Таңдаған ғылыми мамандық бойынша ғылыми-зерттеу қызметін және жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеруге қабілетті.

  • Код ON6

    Мәдени-тынығу процестерін модельдеу, статистикалық талдау және ақпараттық қамтамасыз ету, мәдени-тынығу бағдарламаларының сценарийлік-драматургиялық негіздерін әзірлеу, техникалық құралдарды (Жарық, дыбыс, кино, бейне және компьютерлік жабдықтар)пайдалана отырып, мәдени бағдарламаларды қою үшін ғылыми ақпаратты алу, өңдеу және сақтау әдістерін қоса алғанда, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалануға қабілетті

  • Код ON4

    Мәдени-демалыс қызметі, мәдениет мекемелерінің, демалыс индустриясы мекемелері мен ұйымдарының басқару, қаржы-экономикалық және шаруашылық қызметі саласында менеджмент және маркетинг технологияларын іске асыруға қабілетті.

  • Код ON3

    Өзінің педагогикалық қызметінде жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясын, оқытудың интерактивті әдістерін, оның ішінде мәдени-тынығу жұмысының жаңа әдістемелерін, халықтың мәдени-бос уақыт белсенділігін ынталандыру әдістемелерін әзірлеу үшін әзірлеу үшін қолдануға қабілетті

  • Код ON8

    Сұраныстарды зерттеу негізінде халықтың әртүрлі топтарының мүдделерін әлеуметтік, ұлттық, гендерлік айырмашылықтарын, жасын ескере отырып мәдени-тынығу жұмысын жобалауға қабілетті

Top