Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01409 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін дайындау в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Графикалық сурет 1
    Несиелер: 5

    Графика өнері жайлы мағлұмат беру, түрлерімен таныстыру.Графикалық шығармаларды өз бетімен орындауға үйрету арқылы оқушылардың бейнелеу өнеріне деген қызығушылықтарын арттыру.Оқушылардың өнерді түсіну, бағалай білу қабілеттерін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Курс педагогика, психология, дене шынықтыру сияқты пәндерді оқудың негізі болып табылады және педагогикалық бағыттағы бакалавриатқа арналған. Оқушылардың физиологиясы туралы білім мұғалімдерге оқу процесінде қажет, өйткені қазіргі педагогика балалардың денсаулығын сақтау мәселесін шешуді талап етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мүсін және пластикалық анатомия
    Несиелер: 5

    Мүсін және қыш материалдарынан бұйымдар жасату арқылы болашақ маманның философиялық, әлеуметтік, педагогикалық, психологиялық аспектілері баяндалды, бұл мәселенің қазіргі зерттелу жағдайына талдау жасалды және оқу-тәрбие процесіндегі орны анықталды, мүсін және қыш материалдарынан бұйымдар жасату арқылы болашақ маманның кәсіби біліктілігін қалыптасуының теориялық моделі құрылып, өлшемдері мен көрсеткіштері, деңгейлері негізделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық сурет
    Несиелер: 5

    Академиялық сурет пәнінің мақсаты – адамның суретті қабылдауы қоршаған табиғатан келеді. Ғасырлар бойы суретті арнайы білу үшін қолданғаны жайлы. Болашақ мамандардың бойында ғылыми- танымдық суретініктерін қалыптастырып, суреттін қалай салу жолдарымен үйрету. Бейнелеу өнері теориясындағы зерттеліп жатқан материалдардың басты сұрақтары, келесі тапсырмаларда оқылынуы және обьективтік зандылығын ашуға көмектесу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызу және сызба геометриясы/
    Несиелер: 5

    Проекциялау теорииясы бойынша, кескіндерде инженерлік міндеттерді шешу әдісі бойынша білім беру, сондай-ақ жалпы техникалық және графикалық мәдениетті, кеңістіктік ойлауды дамыту. Сонымен қатар осы пәннің мақсаты теориялық білімді, практикалық және ептіліктерді меңгеру, әр түрлі тағайындаудағы бұйымдардың сызбасын әзірлей және оқи білу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлік графика/
    Несиелер: 5

    Студенттердің кеңестік елестету қабілеттерін қалыптастыру, дамыту, оқу жоспары бойынша келесі келетін техникалық пәндерді жемісті игеру үшін керекті білім беру, сызбаларды орындауына, оқуына қажетті білім, дағдыларды тудыру, өндірісте пайдаланатын құжаттамаларды мемлекеттік стандарттарына сәйкес құрастыруды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Таңдап алынған мамандықтың мәні, оның ерекшеліктері, кәсіби-педагогикалық қызметтің мазмұны мен ерекшелігі, кәсіби оқыту және көркем еңбек педагогының тұлғасы туралы білім жүйесін қалыптастыру; материалда тапсырманы, жобаны іске асыру; қойылған міндеттерді стандартты емес шешу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық кескіндеме
    Несиелер: 5

    Студенттерге бейнелеу өнерініңтарихы мен теориялық даму процесі жөнінде тереңірек білім алып, көркем шығарманы талдауға және ол туралы пікірін сауатты жеткізе білуге үйрету, заттардың көлемі мен сынын дұрыс бейнелеу; сызықтық және кеңістік перспективаларының негіздерін, жарық пен көлеңкенің заңдылықтарын білу; Түстік және өндік қатынастармен жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгереді, құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін түсінеді, сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы кешенді білім алады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дағдылар мен дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салалық материалтану және конструкциялық материалдар технологиясы
    Несиелер: 5

    Металлтану; металл емес материалдар; Конструкциялық материалдар технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Визуалды өнер I (Бейнелеу өнерінің көркем құралы)/
    Несиелер: 5

    Бейнелеу өнерінің көркемдік құралдары, классикалық өнердің үздік туындылары, бейнелеу өнері шығармаларын орындауда қолданылатын құралдарды (акварель, тушь, майлы бояу, акрил, фломастер, қыл қалам, кенеп, қарындаш, пастель және т.б.) практикада қолдану жолдары қарастырылады. Ақпараттарды визуализациялаудың көркем еңбектегі рөлі, натюрморт өнері, ұлттық сәндік натюрморт, пейзаж, табиғатпен үйлесім, әуе перспективасымен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму, еңбек қорғау және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: негізгі экономикалық категорияларымен қазіргі экономиканың негіздерін зерттеу, адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуін және төтенше жағдайлардағы жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен танысу. Курсты оқу қазіргі экономикалық жүйенің жұмыс істеу заңдылықтары мен тетіктері, салауатты өмір салты нормаларын сақтау қажеттілігі, тіршілік қауіпсіздігі ережелерін саналы түрде орындау туралы кешенді түсінікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық білім және кәсіпкерлік дағдыларды калыптастыру модулі (Экология және тұрақты даму, кәсіпкерлік)/
    Несиелер: 5

    Білім алушылар экологиялық мәдениетті қалыптастыру бағыттарымен, экологиялық апаттардың алдын алу жолдарымен танысады, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін, кәсіпкерлік дағдыларын меңгереді, бизнес-жоспарды әзірлеуге бейімделеді. Осы модульді меңгере отырып, қоршаған ортаға пайдалы жобалардың жұмысына ат салысуға қатысады, кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдермен күресуді, сонымен қатар болашақта осы бағыттағы жұмыстарды қолға алуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: экономикалық жүйенің даму және қызмет ету заңдылықтарын, шектеулі ресурстар кезінде қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында материалдық игіліктер мен қызметтерді өндіруде, бөлуде, алмасуда және тұтынуда адамдардың мінез-құлқын қарастыру. Пәнді оқыту мақсаты: экономика туралы жүйе ретінде кешенді түсінік қалыптастыру; экономикалық дамуды сипаттайтын негізгі ұғымдар, Санаттар, заңдылықтар туралы толық түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 6

    Білуі тиіс: Педагогиканың ғылым ретіндегі жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика әдістемесі және педагогикалық зерттеу әдістері. Тәрбие педагогикалық процесс ретінде, оның теориялық және әдіснамалық негіздері. Тәрбиенің мақсаты, міндеттері, мазмұны. Тәрбие әдістері, құралдары мен формалары. Оқу процесінің мәні. Білім мазмұны. Нормативтік құжаттар. Оқыту әдістері, құралдары мен формалары. Оқытудағы диагностика және бақылау. Қазіргі педагогикалық технологиялар және оқытудың негізгі дидактикалық категориялары, заңдылықтары мен принциптері бойынша талдауды жасай алады, практикада қолдана алады. Инклюзивті білім беруарқылы дені сау балалармен тең ұстау, қоршаған ортаға бейімдеу, толық білімді алуды ұйымдастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы сурет
    Несиелер: 4

    Геометриялық денелерден натюрморттың конструктивтік құрылымы. Пішіні, фактурасы және тоны бойынша әр түрлі заттардан натюрморт композицияларын перспективалы құру заңдылықтарын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Білім берудегі менеджменттің теориялық әдіснамалық негіздері. Білім беру мекемесі педагогикалық менеджмент объектісі ретінде. Білім беру менеджментінің функциялары. Білім беру ұйымын басқару негіздері. Персоналды басқару психологиясы. Заманауи білім беру мекемесінің менеджменті. Мектептің тұтас педагогикалық процесін және педагогикалық ұжымын басқару

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тігін өндірісінің материалтануы (қ)/
    Несиелер: 4

    Тігін бұйымдарының материалдарының түрлері, алыну жолдары, құрамы, қасиеті, қолданылуы жайында және олардан жасалынатын түрлі бұйымдар жөнінде студенттердің теориялық білімдерін және практикалық ептіліктері мен дағдыларын қалыптастыру; костюм жобалауға керекті заманауи материалдарды анықтай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Техникалық сызба (ұ)
    Несиелер: 4

    Кеңістік туралы түсініктер мен болжамдарды, инженерлік ойлау қабілетін дамыту. Кеңістік пішіндері мен құбылыстарды талдау және оларды жинақтап, қорытынды жасай білу. Түрлі геометриялық кеңістік пішіндерін жасаудың тәсілдерін үйрету. Геометриялық денелердің кеңістік пішіндерінің графикалық модельдері болып табылатын сызбаларын салу тәсілдерімен танысу және оны игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Визуалды өнер II (Бейнелеу өнері түрлері мен жанрлары)
    Несиелер: 4

    Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары, кескіндеме, натюрморт, портрет, пейзаж, дәстүрлі емес материалдардан жасалған тақырыптық композиция, сурет салу техникасы (сызық, нүкте, дақ, штрих, тон), мүсіндік құралдар (мүсін түрлері, материалдар) қарастырылады. Жеке ерекшеліктеріне сәйкес осы ақпаратты визуалдауды пайдалану есебінен білім алушының тұлғалық дамуын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дизайн және технология (Материалдарды өңдеу технологиясы)
    Несиелер: 4

    Материалдарды өңдеудің оңтайлы тәсілдері, пішіндіні эскизбен салыстыру, бөлшекті визуальді түрде анықтау, тоқыма мозаикасы техникасында (квиллинг, құрақ) бұйымдар жасау, тұрмыстық тоқыма бұйымдарының дизайні қарастырылады. Бұйымдарды өңдеу сапасын сыни тұрғыда бағалау, практикада қолдану, жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениетін көрсету сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Бұл курс ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс істеудегі кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Курс ерекше қажеттілігі бар балалармен түзету-дамытушылық жұмыстың заманауи формаларымен, әдістері мен технологияларымен танысу үшін негіз болып табылады. Психокоррекциялық сабақтардың әдіс-тәсілдерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеулер туралы ұғым, маңыздылығы және түрлері, зерттеудің формалары мен әдістері, ғылыми-зерттеу жұмыстарының сатылары, зерттеу әдістемесі, ғылыми жұмыстың дайындық кезеңі, ғылыми жұмыстарды жазу, жобалау және қорғау, ғылыми зерттеулерді енгізу және тиімділігі, патент импакт-факторы бар ғылыми мақалаларды жазу және жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Материалдық мәдениет және дизайн тарихы
    Несиелер: 4

    Білім алушының жалпы шығармашылық ойлауы мен қиялын дамыту, теориялық базасын толықтыру, өнертану жинақтарынан жүйелі білім беруді көздейді. Өнертану терминологиясын, өнер тарихы дамуының кезеңдері мен стильдерін меңгертеді. Шығыс пен Батыс өнерінің стилді ерекшеліктері мен ең танымал суретшілердің шығармашылығын үйрету арқылы көркемдік стиль түрлерін талдай алу және суретшілердің туындыларын салыстыра алу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы
    Несиелер: 6

    Пән бейнелеу өнерінің кеңістік пен уақыт аралығындағы, көркемдік ырғағындағы форма мен образдың көріну сипатын ашуға бағытталған. Заманның әлеуметтік және рухани талап-тілектерінен туындайтын мәселелер, өнер шығармасы, көркемдік образ және образды сомдаушы суреткер жөнінде, көркем құбылыстар мен стильдік бағыттар туралы мағлұматтар береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 4

    Электронды есептеуіш машина арқылы компьютерлік графика бағдарламаларымен жұмыс жасау негіздерін оқытады. Векторлық және растрлық графиканың теориясын, қаріппен жұмыс істеу, қаріптің композициясы, заңдары мен принциптері, тәсілдері мен компьютерлік графиканың амалын меңгертеді. Компьютерлік бағдарламалар арқылы бұйымның сыртқы көрінісінің графикасын, бұйым элементтерін, олардын техникалық эскиздерін компьютерлік графика арқылы жасау негіздерін меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қәзіргі өндіріс негіздері/
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасы шаруашылығының өндірістік және өндірістік емес салалары жайындағы жан–жақты теориялық білімдерін қалыптастырып, әрі алған білімдерін жалпы білім беретін мекемелердің оқу–тәрбие процестерінде қолдана білуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркем композиция
    Несиелер: 4

    Студенттер композиция заңдары, ережелері мен теориясын білу, өрнектік композицияны практика жүзінде құрастыру тәртібінін игеру, көркем туындының дәстүрлі әдістерін үйрену; - кестелеу және өру техникасында жұмыс жасау, бұйымды көркем кестелермен безендіру дағдыларын дамытады. Білім алушылар оқу барысында шығармашыл елестетуді және бейнелік ойды дамытуды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-студенттерді жобалаудың педагогикалық технологияларын қолдана отырып, жоғары өнімді электронды оқыту үшін оқу материалдарын жасауға үйрету, білім беру ортасында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Пән таңдаған мамандығы бойынша студенттердің кәсіби дайындығын қалыптастыратын теориялық курс ретінде әрекет етеді. Басқа педагогикалық және әдістемелік пәндермен бірге бұл курс қашықтықтан оқыту, электронды оқыту, электронды оқытудың теориясы мен ұйымдастырушылық негіздері контекстінде дизайнер-мұғалімнің мәні туралы білімді қалыптастырады, олардың мағынасын, білім беруде қолдану механизмін тереңірек түсінуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • AutoCAD және АЖЖ негіздері
    Несиелер: 3

    Ғимараттарды ақпараттық модельдеу технологиясы бойынша құжаттамаларды дайындауға және өнеркәсіптік кәсіпорындарды жобалауға арналған AutoCAD Plant 3D 2013 бағдарламасын құралдармен танысу, бұйым бөлшектерімен жұмыс жасау, қабылдау, сақтау, өңдеудің қарпайым әдістерін, тәсілдерін компьютерде Auto KAД 1 бағдарламасымен орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Үш өлшемді дизайндағы анимация /(Minor)
    Несиелер: 5

    Студенттер анимациялық фильмнің концепциясы мен сценарийін жасау, өндіріс пен маркетингтің айрықша ерекшеліктерін түсіну дағдыларын алады. Үш өлшемді анимациялық (мультфильм) жанрлардың ерекшеліктерін көркем фильм форматында да, мультфильм сериясында да зерттейді. Білім алушыларға компьютерлік анимацияда қолданылатын графикалық бейнелерді жасау және редакциялау тәсілдерін, Macromedia Flash және 3D, Studio MAX графикалық редакторларында жұмыс істеу және компьютерлік мультипликация мүмкіндіктерін түсіну жолдарын меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіптік білім берудегі педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 4

    Болашақ мұғалімдерге білім берудегі педагогикалық менеджмент негіздері туралы білім беру, интегралды педагогикалық процесті басқару ерекшеліктері мен мектептің педагогикалық құрамы туралы білім беру және білім беру мекемесін басқарудың практикалық дағдылары мен дағдылары қалыптасады. Кәсіптік білім беру жүйесінде педагогикалық менеджменттің құрылымын, принциптерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өндірістік оқытуды ұйымдастыру/
    Несиелер: 5

    Білім алушыларға өндірістік оқытудың теориялық негіздерін түсіндіре отырып, оны ұйымдастыру әдістемесінің жалпы педагогикалық негізімен таныстырады. Өндірістік оқыту үрдісі және оның ерекшеліктерін, оқытудың негізгі мақсаттары мен білікті мамандардың қызметіне, іс-әрекетіне талдау жасау арқылы оның өндірістік оқытуының мазмұнын анықтау дағдысын қалыптастырады. Өндірістік оқыту құралдары мен өндірістік оқытудың тәртіптері жайында теориялық білім бере отырып, оларды қолдану дағдылары мен ептіліктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім алушыларға оқытуды ұйымдастырудағы теорияларға, тұжырымдамалар мен оқыту технологияларына сүйене білулерін, психологиялық-педагогикалық қолданудың диагностикалық әдістерін қолдануды, арнайы пәндерді оқытуды ұйымдастыруда заманауи әдістер мен инновациялық технологияларды меңгерту, арнайы пәндерді оқытуды ұйымдастыруға және педагогикалық қарым-қатынасқа қабілеттіліктерді дамыту және кәсіби құзіреттіліктерді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бейнелеу өнерінің пайда болу жөніндегі практика. Ерте кезеңдегі және дәстүрлі өнер жөніндегі түсінік. Ежелгі Шығыс өнері: Орталық Азияда мәдениеттің пайда болуы. Африка және Америка, Мыысыр ,Қосөзен өнері Жапония және Қытай Үнді елдерінің ежелгі өнері, Антик Өнері: Грекия және Рим ОРта ғасыр Ерте християн, роман. Готика, орыс өнері , Жапония Қытай Солтүстік Еуропа өнері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Оқытудың кəсіби жоғары педагогикалық компоненті ретінде оқыту мазмұнының технологиялық критерилерін бағалауды үйретеді. Критериалды бағалауды қамтамасыздандыру əдістерін, бағалаудың исуммативті форматтау мінездемесінің негізін қалыптастырады. Білім алушыға критериалды бағалаудың мəнін, критериалды бағалау моделін түсіндіріп, критериалды бағалау жүйесін тиімді іске асыруға педагогикалық ұжымды қолдау үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ArchiКAД 1
    Несиелер: 3

    ArchiCAD - Graphisoft фирмасы шығарған, архитекторлар үшін графикалық программалық АЖЖ пакеті. Үшөлшемді ғимараттар мен құрастырылымдардың сандық прототиптерін орындайды. ArchiCAD бағдарламалық пакетінде сәулеттік жобалар жасаудағы негізгі артықшылықтар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем еңбек оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарды көркем еңбекті оқыту әдістемесі негіздері туралы теориялық біліммен қаруландыруға және практикалық машықтандыруға арналған. Көркем еңбекті оқыту және талдау әдістерін үйретеді. Сабақ берудің әдіс-тәсілдері, сабақты ұйымдастыру, өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру, оқушылардың білімдерін бағалау және есепке алуды меңгертеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Графика және жобалау
    Несиелер: 5

    Кеңістіктік, қисындық, абстракциялық ойлауды, тұлғаның шығармашылық қабілеттерін, графикалық сауаттылығын дамытатын, жобалау мен конструкциялау әрекеттерімен таныстыру. Студенттерге проекциялау және графикалык үлгілеу әдістерінің заңдылықтарын үйрету, жобалау, шығармашылық іс-әрекеттерін дамытуға ықпал ету және графикалык мәдениеттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем бұйымдарды жобалау/
    Несиелер: 5

    Дизайн объектісінің эталондық үлгілерін немесе оның макеттегі, материалдағы жеке элементтерін орындау; технологияның ерекшеліктерін ескере отырып, бұйымның конструкциясын әзірлеу үшін жобаның техникалық сызбаларын орындау; авторлық жобаны жасаудың технологиялық картасын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Монументальды живопись1
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарды монументальды живопись ұғымымен таныстырады және осы бағыттағы білімдерін қалыптастырады. Монументальды живопистің жанрлары мен түрлерін меңгертеді. Монументальды живопистің орындалу тәсілдері мен шығармашылықта қолдану жолдарын меңгертеді. Білім алушының бойында живопись, көркем шығармаларды жасай алу дағдылары мен ептіліктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тігін бұйымдарының технологиясы (қ)
    Несиелер: 5

    Бұйымның алуан түрін дайындаудың технологиялық үрдістерінің негізгі ерекшеліктерін білу, киімнің бөлшектері мен түйіндерін өңдеу әдістемелері мен тәсілдерін игеріп, құрал жабдықтарда жұмыс істей алу. Киім түрлерінің бөлшектерін мата қасиеттерін ескере отырып, өңдеу әдістерін меңгеру. Костюмның алуан түрін дайындаудың технологиялық үрдістерінің негізгі ерекшеліктерін білу, костюмнің бөлшектері мен түйіндерін өңдеу әдістемелері мен тәсілдерін игеру. Костюм түрлерінің бөлшектерін мата қасиеттерін ескере отырып, өңдеу әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарын дайындау
    Несиелер: 5

    Білім алушыларға сәндік-қолданбалы бұйымдар жасаудың көркем өңдеу технологиясы мен әдіс-тәсілдерін үйретеді. Қазақ халқының сәндік-қолданбалы өнері, ою-өрнек түрлері мен оларды қолдану жайында, тұрмыстық бұйымдар, ұлттық нақыштағы бала ойыншықтары және тағы басқа сәндік өнер бұйымдары жайында теориялық білім қалыптастырады. Сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарын конструкциялық материалдардан жасау дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағашты механикалық өңдеуге арналған құрал-жабдықтар(ұ)/
    Несиелер: 5

    Конструкциялық материалдарды өңдеу процестері бойынша білім; бөлшектерді өңдеуге арналған ұтымды әдісті, жабдықты, айлабұйымдар мен құралдарды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интерьерге арналған 2D/3D сәнді (ұ ) бұйымдарды жасау/
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың бойында пәтердің белгілі бір ретпен қалыптастырылған әрі сәндеп, жабдықталған ішкі кеңістігі – интерьерге арналған 2D/3D сәнді бұйымдар туралы, оларды жасау материалдары мен техника түрлері жайында әрі оларда сақталынатын қауіпсіздік ережелері туралы теориялық білімді қалыптастырады. Интерьерді жабдықтаудың қажетті шарты - қолайлылық пен әсемдікті негізге ала отырып, пәтерді жабдықтауға қажетті эстетикалық және техникалық талаптарға сай келетін интерьерге арналған 2D және 3Dсәндік бұйымдарды дайындауды меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түйінді батик өнері (қ)
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың бойында батик ұғымы, түйінді батик өнерінің пайда болуы мен даму тарихы жайында теориялық білімдерін қалыптастырады. Түйінді батик жасау әдістерін меңгертеді. Түйінді батик өнерінде қолданылатын құралдар мен материалдың ерекшеліктерін оқытады. Батиктің әртүрлі түрлерін жасау технологиясы туралы мағлұматтар береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем композиция
    Несиелер: 4

    Мәдениетке, өнердегі шығармашылыққа баулуға арналған пән. Композиция қасиеттері мен құралдарын көркемдік образды құру барысында қолдану дағдысын дамытуға бағытталған. Бейнелеу өнерінің әдістемелері мен тәсілдерін меңгеруді қалыптастырады. Композиция-техниканың тілі, графикалық жобалауда қажеттілігі оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Костюм композициясы, сән және стиль (қ)
    Несиелер: 4

    Костюмнің формасын, силуэтін, пропорциясын, мата фактурасын, түстің үйлесімділігін адамның дене бітіміне қарай дұрыс таңдау. Жеке адамдардың тиімді стилін қалыптастыру, сәннің бағытын анықтай алу, адам жасына қарай киім үлгісін жасау факторларын анықтау. Болашақ маманның киім әзірлеу барысында шығармашылық ойлау қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тігін өндірісінің құрал-жабдықтары (қ)
    Несиелер: 5

    Тігін өндірісінде әр түрлі мақсаттарда қолданылатын құрал-жабдықтардың жіктелуін, түрлерін меңгертеді және оларда жұмыс жасай алу дағдысын қалыптастырады.. Тігін өндірісінің құрал-жабдықтарының құрылысын иллюстрациялық сызбаларға, кинематикалық және конструкторлық схемалары арқылы үйрету. Тігін машиналарының жіктелуі бойынша: өндірістік, әмбебап, арнайы және жартылай автоматтар, ылғалды-жылумен өңдеу аппараттарының атқаратын қызметі, техникалық сипаттамасы, құрылысы мен жұмыс істеу тәртіптері мен оларда сақталынатын техникалық қауіпсіздік ережелерін меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Композиция
    Несиелер: 4

    Композицияның негізгі заңдары мен ережелерін, тәсілдері мен құралдарын, қосбетті, көлемді, тереңді-кеңістіктікті түрлерін үйретеді. Көзбен көріп қабылдаудың заңдылықтарын пайдалана білуге үйретеді. Бейнелеуді жұмыстың жазықтық шекарасында сауатты қарастыру тәсілдерін меңгертеді. Материалдардың көлемдік және түсті-графикалық өңдеуінің әр түрлі тәсілдерін пайдалану жолдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интерьер және экстерьер дизайны/(minor)
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарды интерьер және экстерьер дизайны ұғымдарымен таныстыру, негізгі заңдылықтарын меңгерту. Материалы, тарихы, жоспарлау, технологиясы. Заңдылық пен психологияның, қабылдау мен назар аударудың, визуалды экологияның жалпы принциптері. Экстерьер эскизін екі немесе үш реңді вариантта салу. Шығармашылық ойға сай ғимараттың сыртқы көрінісін әрлей алды. Отмывканы қолдану арқылы интерьердің сызықты-кеңістікті графикасын орындау. Обьектінің көрінісіне эскиз және макет жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сувенирлік бұйымдардың дизайны (ұ)/
    Несиелер: 4

    Сувенирлік бұйымдар түрлерін ұқсатып жасаудағы идеялар мен ойлардың, материалдар мен көркемдік шешімдердің, техникалар мен технологиялардың, ұлттық нақыштардың жиынтығын құрайтын дизайнын жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тағам дайындау технологиясы (қ)/
    Несиелер: 5

    Білім алушыларға тағам дайындау негіздерін үйретеді. Әртүрлі тағам дайындау технологияларын оқытып, оларды дайындау дағдыларын қалыптастырады. Тамақтың сапасын анықтау. Тағамның сақтау мерзімін білу. Дұрыс тамақтану негіздері. Көкөністерді кесу түрлері. Механикалық және жылулық өңдеу түрлері. Жартылай фабрикаттар дайындау. Ұннан жасалатын тағамдар. Тағам дайындау саласында студенттердің теориялық білімдері мен практикалық дағдылары қалыптасады,білім біліктерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Конструктивті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Кембридж бағдарламасы негізінде мектептегі оқу үдерісін құрудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері, қазіргі кездегі педагогика ғылымының даму бағыттары . 7 модуль.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Металл материалын көркем өңдеу (ұ)/
    Несиелер: 4

    Металл материалын көркем өңдеу технологиясын меңгерту арқылы түрлі бұйым түрлерін жасау дағдыларын қалыптастырады. «Металл өңдеу» оқу шеберханасының жабдықтарының (өңдеу станоктары мен құралдары) жұмыс жасау тәртіптері мен оларда жұмыс жасауда сақталынатын техникалық қауіпсіздік ережелерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Үй және тамақтану мәдениеті
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды жеке бас гигиенасы, өз-өзіне күтім жасау, тамақтану мәдениетін қалыптастыру, дұрыс тамақтануға, асты қадірлей білуге үйретуге бағытталған. Дұрыс тамақтану негіздері, әлем халықтарының асханасы мен тағамдары, қазақ және түрлі халықтардың мәдениеті, жеке бас гигиенасы, өз-өзіне күтім жасау, өсімдік шаруашылығының негізгі бағыттары, көктемгі жұмыстары қарастырылады. Тұрмыстық техниканы, интерьерге арналған сәндік бұйымдарды 2D/3D бағдарлама аясында жасалуы, ландшафт, өсімдіктердің медицинада, фитотерапия мен косметологияда қолданылуы, тұрғын үй экологиясы, үйдегі мироклиматтық жағдай сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағаштан бұйымдар жасау технологиясы (ұ)
    Несиелер: 5

    дизайн объектісінің эталондық үлгілерін немесе оның макеттегі, материалдағы жеке элементтерін орындау; технологияның ерекшеліктерін ескере отырып, бұйымның конструкциясын әзірлеу үшін жобаның техникалық сызбаларын орындау; авторлық жобаны жасаудың технологиялық картасын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем халықтарының тағамдары(қ)
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың бойында әлем халықтарының тағамдары туралы теориялық білімді қалыптастыра отырып, әртүрлі елдердің ұлттық тағамдарын дайындау ерекшеліктерімен таныстырып, оларды даярлау технологияларын, шығу тарихын үйретеді. Орыс, қазақ, корей, грузин, үнді және т.б. елдердің ұлттық тағамдарын дайындау технологиясын, асхана ерекшеліктерін меңгертеді. Әлем халықтары тағамдарының түрлері, тағам қасиеттері, сақтау шарттары, ұлттық тағам өнімдерін дайындау технологиясы әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін басқару
    Несиелер: 5

    білім беру процесінде балалардың дарындылығын дамытудың заманауи модельдері, формалары, белсенді әдістері; - дарынды балаларды оқытудың принциптері, формалары мен әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Батик техникасы мен технологиясы (қ)
    Несиелер: 5

    Батик техникасы мен технологиясы тарихы, табиғи жібек матералдарға арнайы бояуларымен шығармашылығы композициясының қалыптасуы мен дамуына қатысты теориялық білім беру; дизайн түрлері мен салалары, олардың ерекшеліктерін анықтау; дизайн үлгілері негізінде жұмыстардың түрлерін қарастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми және шығармашылық жобаларды дайындау
    Несиелер: 4

    Жобалық және тұрақты қызмет: ұқсастығы және ерекшелігі. Бағдарлама жобалық топ ретінде. Жобаны талдау және бақылау процессі. Жоба құнын басқару: мәні және мазмұны. Жоба коммуникациясын басқару процессі, оның мәні.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушылардың шығармашылығын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Студенттердің теориялық білімін тәжірибеде қолдануға үйрету, мектептегі шығармашылық белсенділік оқушылардың жеке қасиеттерін шығармашылық және өнертапқыштық қызметтің кәсіби дағдыларымен бірлікте дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бұйым дайындауда қалдықсыз технологияны қолдану
    Несиелер: 5

    Материалдарды өңдеудің оңтайлы тәсілдері, пішіндіні эскизбен салыстыру, бөлшекті визуальді түрде анықтау, тоқыма мозаикасы техникасында (квиллинг, құрақ) бұйымдар жасау, тұрмыстық тоқыма бұйымдарының дизайні қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы өндірісіндегі заманауи техникалар мен жабдықтар(ұ)
    Несиелер: 5

    Конструкциялық материалдарды өңдеу процестері бойынша білім; бөлшектерді өңдеуге арналған ұтымды әдісті, жабдықты, айлабұйымдар мен құралдарды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сурет
    Несиелер: 5

    Суретке оқыту негізін қалыптастырушы мінездемелер - суреттің тарихы және теориясы, перспектива - конструкциялы пластика, пластикалық анатомия және реңді сызықтық түрлі тәсілдермен жұмырлықты бере білу заңдылықтары. Сурет бағдарламасының басты бағыты студенттердің жұмыр көлемді кеңістікті нақты көріп қабылдауға қалыптастыру. Сызықтар және қарама - қайшы сызықтар тек жұмыр бітімдік үшін ғана емес ішкі психологиялық, пластикалық шешімдерін көрсетуі һақ.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үй интерьеры және жиһаздар (ұ)
    Несиелер: 4

    Үй интерьеры және жиһаздарын кеңістік жоспарлауда, пәтерде жөндеу немесе жиһаз тұрақты өзгерістерге жүзеге асыру кезінде жеңілдету үшін, жиһаз келісімнің арнайы бағдарламаларын оқу, қажетті интерьерде орналастыру, өлшемін, құрылымын білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сувенирлік бұйымдардың дизайны (ұ)/
    Несиелер: 5

    Сувенирлік бұйымдар түрлерін ұқсатып жасаудағы идеялар мен ойлардың, материалдар мен көркемдік шешімдердің, техникалар мен технологиялардың, ұлттық нақыштардың жиынтығын құрайтын дизайнын жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіптік білім берудегі заманауи технологиялары/
    Несиелер: 5

    Кәсіптік білім берудегі заманауи технологиялары түрлері. «Технология» және «білім беру технологиясы», «педагогикалық технология» ұғымдары. Оқытудың техникалық жүйелері. Тұлғалық бағытталған білім технологиясы. Ынтымақтастық оқыту технологиясы. Проблемалық оқыту. Модульдік оқыту технологиясы. Жобалау технологиясын қолдану әдістері. Этнопедагогикалық технологиялар. Бұл технологиялар оқушылардың ойлауын дамыту олардың бұрынғы алған білімдері мен жаңа немесе сыныптағы түрлі дерек көздерінен, мұғалімнен, оқулықтан және достарынан алған білімдерімен өзара әрекеттесуі жағдайында жүзеге асады деген тұжырымға негізделген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түстану
    Несиелер: 5

    Түстану теориясын түсіну және оны практикада сауатты пайдалануерекшеліктерін, түс ғылымын үйлестіру заңдылықтарын білу. Түс –живопистің ең басты құралы болып табылады, яғни живопись шығармасында оның көркемдік құралдарының негізін жарық пен көлеңкемен бірлікте түс құрайды. Заттардың «дәл өзіндей» түстік бояуын табиғи түрде беруге үйрену. Түр-түстің шартты түрде толып жатқан қоғамның символикалары мен әр халықтың әдет-ғұрып, салт-санасына қатысты қолданыстарын біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнердегі заманауи технологиялар
    Несиелер: 4

    Өнердегі заманауи инновациялық технологияларды көркем дәстүрлерлі өнерді ұштастырып оқушылардың қызығушылығын қалыптастыру, көркемдік талғамды шығармашылық композициялық жаңа технологиямен бұйым жасау алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем өңдеудің теориясы мен әдісі
    Несиелер: 4

    Көркем өңдеудің теориясы мен әдісі танысу, басқа ғылымдармен байланысын анықтау. Көркем өңдеудің теориясы мен әдісі пәнінің өзіндік ерекшеліктерімен танысу. Көркем өңдеудің теориясы мен әдісін оқытудың мақсаттары мен міндеттерін, оның оқушылармен оқу-тәрбие жұмысын жүргізудің мазмұны, принциптері, нысандары мен әдістерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тоқыма материалдарды және теріні көркемдеп өңдеу
    Несиелер: 4

    Тоқыма материалдардың және былғарының түрлері. Қазақстан жеріндегі тері өңдеу. материалдарды және былғарыны қөркем өңдеу түрлері. Тоқыма материалдарды және былғарыны қөркем өңдеу әдістері (макраме, қол және машина кестелері, аппликация және т.б. техникалары).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Менеджмент саласында оқытудың заманауи білім беру технологияларын, әдістері мен тәсілдерін анықтауға, білім алушылардың өзін-өзі дамытуына, өздігінен білім алуына, өзін-өзі жүзеге асыруына ықпал ететін кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент моделін ұсынуға, білім берудің мәнін, мақсаттары мен проблемаларын, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру принциптерін, педагогикалық міндеттерді дербес шешуді сипаттай отырып, педагогтер мен білім алушылардың өзара іс-қимыл процестерін талдауға қабілетті.

  • Код ON7

    Азық-түлік өнімдерін, тағамдық физиологиясын сипаттау әдістемесін таңдауды, әлем халықтарының тағамдарын дайындау технологиясын және дұрыс тамақтану мәдениетін қолдануды біледі. Металл материалдарын, былғары және трикотаж маталарын көркем өңдеу дағдыларын меңгере алады, сәндік-қолданбалы бұйымдарды және түйінді батикті дайындаудың технологиялық процесінің негізгі ерекшеліктерін талдай алады.

  • Код ON1

    Нақты жағдайда мектеп оқушыларының физиологиясының ерекшеліктерін пайдалануға, жалпы білім беретін ұйымдарда мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған әлеуметтік-орта және білім беру (кәсіптік) жағдайларын ұйымдастыруға және қамтамасыз етуге дайын, қоршаған ортаның экологиялық проблемалары мәселелерін бағдарлауға және білім алушыларды критериалды бағалау рәсімін ұйымдастыруға қабілетті.

  • Код ON4

    Схемаларды, бөлшектерді және құрастыру сызбаларын тани алады, бөлшектердің проекцияларының графикалық сызбаларын, олардың бөлшектерін құру әдістемесін, компьютерлік графика міндеттерін шешу үшін заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану тәсілдерін таңдай алады, компьютерде автоматтандырылған бағдарламалар пакеттерін, үш өлшемді дизайндағы анимацияларды қолдана отырып сурет салу әдістемесін көрсете алады және дизайн жобаларын орындау үшін мүмкін болатын шешімдерді талдай алады.

  • Код ON9

    Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, Қазақстанның қазіргі заманғы суретшілерінің шығармашылығын, бейнелеу өнерінің әр түрлі түрлері мен жанрларын талдай және бағалай алады, мүсін мен адамның пластикалық анатомиясын визуализациялау кезінде критериалды бағалау технологиясын қолдана алады, графикалық дизайнда АКТ-ны қолдана отырып, дизайнерлік дағдыларды жүйелейді.

  • Код ON10

    Инновациялық технологияларды, көркем еңбек пен бейнелеу өнерінде конструктивті, интерактивті оқыту әдістерін таңдап, қолдана алады, жобалаудың педагогикалық технологияларын пайдалана отырып, жоғары өнімді электрондық оқыту үшін оқу материалдарын талдап, өз бетінше өңдей алады және ғылыми-зерттеу мен шығармашылық жобаларды ұйымдастыра алады.

  • Код ON3

    Натюрморттардың композициялық шешімдерінің макеттерін салу заңдылықтарын, қарапайым фигуралар мен адам фигураларын салу кезеңдері мен реттілігін анықтай алады, ортогональды, аксонометриялық және перспективалық проекциялардың графикалық жұмыстарын өз бетінше орындай алады; түс-тон қасиеттері мен кескіндеме құралдарын қолдана отырып, объектілер көлемін бейнелеудегі пәнаралық білімді біріктіре алады.

  • Код ON6

    Ағаштан жасалған тігін бұйымдары мен кәдесыйлар өндірісінде қолданылатын материалдардың ассортиментін, құрамын, негізгі қасиеттерін жіктеуге және таңдауға, киім мен ағаштан жасалған бұйымдарды жобалауға, олардың өндеу тәсілдерін, дизайнын, құрастыруын жасауға, әртүрлі технологиялық операцияларды орындау кезінде заманауи тігін және ағаш өңдеу жабдықтарын пайдалануға қабілетті.

  • Код ON8

    Өзінің шығармашылық қабілеттерін, көркемдік дүниетанымын және креативті ойлауын визуалды өнер, композиция заңдары мен ережелері арқылы көрсете біледі, костюм мен үй интерьері мен жиһазды композициялық шешуде түс үйлесімін, алуан түрлі материалдарды кәзіргі заманның сән бағыттары мен стиліне байланысты таңдай алады.

  • Код ON5

    Көркем еңбекті, бейнелеу өнерін оқыту әдістемесін, арнайы пәндер әдістемесін және түрлі білім беру мекемелерінің оқу процесінде өндірістік оқытуды ұйымдастыруды таңдауға, қазіргі заманғы өндіріс туралы теориялық білімдерін оқу және практикалық міндеттерді шешу үшін қолдана алады.

Top