Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B07113 Кемежүргізу в Yessenov University

  • Химия
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттердің химия және жалпы жаратылыстану туралы дүниетанымдық көзқарастарын қалыптастыру. Пән химияның теориялық негіздерін, сонымен қатар химиялық жүйелердегі маңызды процестердің заңдылықтарын зерттейді. Пән атом құрылымын, периодтық заң, химиялық байланыс теориясын, химиялық термодинамика және кинетика негіздерін, ерітінділер теориясын, электрохимия негіздерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты студенттердің әртүрлі технологиялық мәселелерді, кәсіби есептерді математикалық зерттеудегі дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау, кеңістіктік қиялын дамыту болып табылады. Пән іргелі дайындық деңгейін арттыруға, мамандық талаптарымен математика курсының қолданбалы бағытын күшейтуге бағытталған. Теориялық материал бөлімдерді қамтиды: көптеген айнымалылардың функциясының дифференциалдық және интегралдық есептеулері, қарапайым дифференциалдық теңдеулер, қатарлар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: теңіз көлігі және оның әлемдік экономиканың дамуындағы рөлі, таңдалған мамандықты құрайтын теңіз мамандарын даярлау ерекшеліктері, олардың таңдаған мамандығы бойынша сәтті оқу үшін дамуы мен өзгеруі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің қазіргі заманғы физикалық және ғылыми дүниетанымын, физикалық құбылыстар мен қазіргі физика заңдарын игеру дағдыларын қалыптастыру. Пән келесі бөлімдерді зерттеуге бағытталған: механика, қатты орта механикасының элементтері, тербелістер мен толқындар, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм, оптика, кванттық физика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Мақсаты-медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтар материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрену, жаңалықтар мәтінін жарнама, насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі, беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді. Пән кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды шығармашылықпен қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Теориялық механика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты-студенттердің механикалық қозғалыспен байланысты көптеген құбылыстар туралы түсініктерін қалыптастыру; механикалық қозғалыстың негізгі заңдарын меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі керек: әр түрлі күштер жиынтығын қарапайым түрде талдай және жүргізе білуі керек,ол табиғат құбылыстарын схемалық талдау және абстракцияның нақты есебін механикалық келтіре білуі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандарды өндірісте және төтенше жағдайларда еңбекті қорғау бойынша қажетті біліммен қамтамасыз ету. Пән еңбек қызметі процесінде және адамның тіршілік ету ортасында қызметкерлердің өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз етудің барлық жүйелерінің қауіпсіз әдістерін, еңбекті қорғау саласындағы құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастырушылық-техникалық, санитарлық-гигиеналық, емдеу-профилактикалық, оңалту іс-шараларын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сакральді Маңғыстау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сызба геометриясы және инженерлік (компьютерлік) графика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: инженерлік-геометриялық білім маманын даярлау, оның негізінде болашақ диплом алған маман механика мен басқа да конструкторлық-арнайы пәндерді сәтті оқи алады. Сонымен қатар қолданыстағы нормативтік-құқықтық базаға сәйкес конструкторлық, технологиялық және басқа да техникалық құжаттамаларды, проекциялық сызбаның әдістері мен тәсілдерін, сызбаны жобалау ережелерін, өлшемдік ерекшеліктерін, форматтары мен масштабтарын, сызықтық сызбаны оқуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кеме жүргізуді гидрометеорологиялық қамтамасыз ету
    Несиелер: 6

    Мақсаты-кеме қатынасын гидрометеорологиялық қамтамасыз ету ұғымын береді; атмосфера мен мұхитта болатын физикалық процестердің даму заңдылықтары туралы білім алу. Мазмұны: Атмосфера оның құрамы. Атмосфераның жылу күйі. Жылу көздері. Бұлттардың жіктелуі. Білім жауын-шашын. Ауаның салмағы, қысымы және тығыздығы. Жел және оның пайда болуы. Атмосферадағы электрлік құбылыстар. Ауа райы. Ауа массалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Техникалық көмекші құралдар теңіз навигациясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты-әр түрлі жүзу жағдайларында олардың жұмыс істеу дәлдігін талдауда, аспаптарды пайдалану саласын анықтайтын кейбір шектеулерді және қалдық қателіктерді анықтау және бақылау әдістерін зерттеу. Қазіргі заманғы теңіз кемелерінде орнатылатын электр навигациялық аспаптарды пайдаланудың теориялық және практикалық мәселелері бойынша даярлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Теңіз құқығы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқи отырып, білім алушылар: теңіз ортасын құқықтық қорғаудың және теңізде жүзу қауіпсіздігін қамтамасыз етудің өзекті мәселелерін, адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын, кәсіби қызмет саласындағы әдеп нормаларын біле алады; теңіз кемесінің, оның экипажының мәртебесіне, капитанның құқықтары мен міндеттеріне қатысты мәселелерді егжей-тегжейлі көрсете алады; болашақ мамандығына қатысты құқықтық құжаттарды қолдана және жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кеменің құрылымы және теориясы
    Несиелер: 7

    Пәнді зерделей отырып, білім алушылар: көлік кемелерінің құрылысы және тиісті терминология туралы білім ала алады; кеме теориясын (жүзу, орнықтылық, суға батпау, теңізде жүзу мәселелері) зерделей алады және теңізде жүзу қауіпсіздігін қамтамасыз етумен, халықаралық конвенциялардың және тіркелім қағидалары мен ХТҰ талаптарының талаптарымен байланысты негізгі есептерді орындау бойынша дағдыларды игере алады; кеме теориясы мен құрылғысы туралы базалық білім ала алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кемелердің электр жабдықтары және энергетикалық қондырғылары
    Несиелер: 6

    Кемедегі энергетикалық қондырғылар мен электр жабдықтарының мақсатын, жұмыс принциптерін және техникалық пайдалану негіздерін, кемелердегі машиналық вахтаны ұйымдастыруды, кемедегі энергетикалық қондырғылар мен электр жабдықтарына қызмет көрсету кезінде пайдалану және техникалық қауіпсіздік ережелерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кеме экипажында коммуникация негіздері
    Несиелер: 4

    Теңіз көлігіндегі тиімді басқару қызметінің психологиялық негіздері туралы түсінік беру, студенттерді теңіз көлігі маманын кәсіби даярлау жүйесіндегі оқу пәнінің мазмұнымен және оның орнымен таныстыру; студенттерге теңіз көлігі маманының қажетті психологиялық қасиеттерін қалыптастыру үшін жоғары психологиялық мәдениетті қалыптастыру үшін қажетті психологиялық білім мен практикалық ұсыныстар беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жүк тасымалдау технологиялары және флотты басқару
    Несиелер: 5

    Мақсат - тиісті басқарумен пайдалы нәтижелердің белгілі бір түрінің қажетті санын-осы бағыттарда тасымалдаудың талап етілетін көлемін алуды қамтамасыз етуге қабілетті жүйенің қолда бар ресурстарынан құрудың қағидаттары мен әдістерін тұтас ұсыну. Жалпы проблемалар және көлік жүйелерін құрудың жеке міндеттері шешіледі: көлік жүйелерінің және олардың жүйе құраушы элементтерінің функциялары: жүк ағындары және оларды зерттеу; көлік құралдарының мүмкіндіктерін және оларды жүйе мақсатында пайдаланудың ықтимал нұсқаларын зерттеу; берілген бағыттарда тасымалдау жағдайларын зерттеу; тасымалдау кезінде жүктердің сақталуын қамтамасыз ету тәсілдерін және олардың қауіпсіздігін зерттеу тасымалдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Гидромеханика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттердің гидромеханиканың негізгі заңдарын түсінуін және меңгеруін қамтамасыз ету, гидравликалық машиналардың кең таралған түрлерінің құрылымдарымен және гидрожетектердің негізгі сұлбаларымен, олардың қасиеттері мен сипаттамаларымен танысу, сонымен қатар нақты инженерлік есептерді шешу үшін алынған білімді қолдану тәсілдерін оқу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Теңіз электроникасы және кемелердің электр жабдықтары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Электротехниканың теориялық негіздері мен электроника негіздері саласындағы базалық білімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Электротехника негіздері, электротехникалық терминологияны және кеме электр жабдықтары мен автоматика құралдарын пайдалану, сақтау, қызмет көрсету және жөндеу қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ішкі су жолдарының географиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты - болашақ кеме жүргізушіге олардың ықпалымен жергілікті, өңірлік және халықаралық теңіз тасымалдары қалыптасатын физикалық-географиялық, экономикалық және саяси факторлардың жиынтығын зерделеу жөніндегі мәселелердің кең ауқымын беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: халықаралық экипаж жағдайында тұлғааралық қарым-қатынаста шет тілін (ағылшын) білуді пайдалану. Мазмұны: ауызша және жазбаша түрде тиімді тұлғааралық қарым-қатынас үшін жеткілікті коммуникативтік дағдыларды меңгеруді зерттеу, ағылшын тілін меңгеруде фондық техникалық және әлеуметтік-мәдени білімді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Апат кезіндегі ғаламдық теңіз байланыс жүйесі
    Несиелер: 5

    Пән радиобайланыс негізінде жатқан Физикалық процесстерді және радиоалмасу параметрлеріне әсер ететін факторларды оқып-үйренуге, ГМССБ шеңберінде көлік флотында пайдаланылатын радиобайланыс құралдарының спектрін оқып-үйренуге; олардың техникалық сипаттамалары мен пайдалану ережелерін, теңіздегі жылжымалы қызметті реттейтін нормативтік құжаттарды, хабарламалардың стандартты нысандарын және радиобайланыс ережелерін оқып-үйренуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Теңіз навигациясы (симулятор)
    Несиелер: 8

    Мақсаты-Теңіз навигациялық карталарын, құралдарын, лоцияларын, теңізде жүзу кестелері мен құралдарын, карталарда кеменің есебін жүргізу және жолын салу тәсілдерін, кеме жүргізудің техникалық құралдарының көмегімен кеменің теңізде орналасқан жерін айқындау тәсілдерін пайдалану, сондай-ақ жағдайды бағалау, Кемені басқару мен оның қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін қажетті навигациялық гидрометеорология негіздерін пайдалану жөнінде жеткілікті білім алу метеорологиялық жағдайларда жүзу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Теңіз астрономиясы
    Несиелер: 5

    Кәсіби инженер-кеме жүргізушіні дайындау үшін оның біліктілігіне сәйкес келетін міндеттерді шеше алатын негізді қамтамасыз ету. Астрономиялық бақылау бойынша өту бағытын пысықтау. аспан саласын құрудың және сфералық координаттарды анықтаудың теориялық негіздері; жарық көздерінің көрінетін тәуліктік қозғалысының теориясы; Күн, Ай және аспан саласы бойынша негізгі планеталардың және олармен байланысты құбылыстардың қозғалысы теориясы мен заңдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Материалтану. Конструкциялық материалдар технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шығармашылық ойлауды қалыптастыру, Метрологияның ережелері мен нормаларын қолдану негізінде зерттеу нәтижелерін кейіннен өңдеумен және талдаумен зерттеу жүргізудің негізгі заңдары мен әдістері туралы іргелі білімді біріктіру. Мазмұны: машина жасауда қолданылатын металдар мен қорытпалардың қасиеттері. Қара және түсті металдар өндірісі. Металдарды қысыммен өңдеу. Құю өндірісі. Дәнекерлеу өндірісі. Машина бөлшектерінің дайындамаларын кесу арқылы өңдеу технологиясы. Электрофизикалық және электрохимиялық өңдеу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Навигацияға арналған навигациялық қолдау (Симулятор)
    Несиелер: 7

    Мақсаты-Теңіз навигациялық карталарын, құралдарын, лоцияларын, теңізде жүзу кестелері мен құралдарын, есептеу тәсілдерін пайдалану және карталарда кеме жолын салу жөнінде жеткілікті білім алу. Теңіздегі қауіпті қоршау құралдары, теңіз карталары мен жүзуге арналған құралдардың мазмұны сипатталған. Жалпы сыйымдылығы 300 тіркелімдік тоннаға дейін қоса алғанда, кәсіпшілік флотының шағын көлемді кемелерінің кеме жүргізушілерін даярлау мәселелерін қарайды. Круиздік кемелер мен яхталардың капитандары үшін пайдалы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Халықаралық теңіз конвенциялары және кодекстері
    Несиелер: 4

    Халықаралық теңіз құқығының негізгі категориялары мен ұғымдарын, оның принциптерін, формалары мен әдістерін білу.Мемлекеттердің теңіз қатынастарын реттеу үшін, оның ішінде мұндай қатынастар халықаралық құқықтың бірнеше салаларының нормаларымен реттелетін жағдайларда халықаралық теңіз құқығының халықаралық-құқықтық көздерін жүйелі қолдана білу; мемлекеттердің теңіз қызметі саласындағы нақты халықаралық-құқықтық ұстанымдарын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кемелерде қызметті ұйымдастыру негіздері және іскерлік хат алмасу
    Несиелер: 6

    Кеме іскерлік хат-хабарларын жүзеге асыруға қойылатын халықаралық және ұлттық талаптарды, хабарламаларды беру және қабылдау тәртібін, кеме жағдайында хат-хабарларды өңдеуді білу. Халықаралық және ұлттық талаптарды зерделей отырып, іскери хат-хабар жүргізудің, кеме жұмысының әр түрлі жағдайында ақпарат ұсынудың, кеме құжаттамасын және кеме хабарламаларын дайындауға қажетті жалпы қабылданған процедураны реттейтін құжаттарды зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Навигацияның өтуін жоспарлау (симулятор)
    Несиелер: 6

    Мақсаты: кемелік радиолокациялық және радионавигациялық жабдықтың жұмыс істеу принциптерін, негізгі сипаттамаларын, жұмыс режимдерін және техникалық пайдалану әдістерін зерттеу болып табылады. Навигацияның негізгі ұғымдары; теңіздегі және ішкі су жолдарындағы бағыттарды айқындау, электрондық картографиялық навигациялық жүйелерді қоса алғанда, навигациялық карталарды жасаудың және пайдаланудың негізгі картографиялық проекциялары мен қағидаттары, жердегі және жағалаудағы бағдарларды, радионавигациялық жүйелерді және жаһандық навигациялық спутниктік жүйелерді пайдалана отырып, оның дәлдігін бағалай отырып, кемені есептеу мен орналасқан жерін айқындаудың теориялық негіздері; кеме қатынасы жолдарының өтуін, лоцияларын, навигациялық жабдық құралдарын, навигациялық қауіптерді, толқындар мен ағындарды жоспарлау және жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кеме қатынасының қауіпсіздігі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: кеме қатынасы қауіпсіздігінің теориялық негіздерін зерделеу, болашақ кеме жүргізушісіне жүру және тұрақ вахтасын атқару кезінде кеменің жүзу және тұру қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша капитанның вахталық көмекшісінің міндеттерін орындау үшін қажетті білім мен дағдыларды беру. Мазмұны: теңізде жүзу қауіпсіздігінің негіздері, кемелерді қауіпсіз пайдалануды, аварияларды және олардың сыныптамасын регламенттейтін халықаралық және ұлттық нормативтік актілер. Аварияларды тексеру, кемелердегі өртпен күрес, іздеуді ұйымдастыру, теңізде құтқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кемежүргізудің математикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттерде "Навигация және Лоция", "теңізде жүзу астрономиясы", "кеме жүргізуді гидрометеорологиялық қамтамасыз ету", "кеме жүргізудің техникалық құралдары" және "радионавигациялық аспаптар мен жүйелер"арнайы курстары бойынша даярлау бағдарламаларының теориялық негізін және құрамдас бөлігін айқындайтын білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны бұл курста навигациялық параметрлердің функционалдық және геометриялық арақатынасын, кеменің орналасу координаттарын, жүзудің әртүрлі жағдайлары үшін кеме жүргізудің талап етілетін дәлдігін қамтамасыз ету мақсатында оларды анықтау әдістерін дұрыс түсінудің негіздері қаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Су көлігінде метрология, стандарттау және сертификаттау
    Несиелер: 6

    Өлшеуді, өлшеу түрлері мен әдістерін, олардың жіктелуін, су көлігіндегі физикалық шамаларды өлшеу әдістері мен құралдарын, навигация құралдарын зерттеуге бағытталған. Метрология және метрологиялық қамтамасыз ету және су көлігіндегі өлшем бірлігін қамтамасыз ету. Стандарттау бойынша халықаралық ұйымдар. Сыныптамалық қоғамдардың халықаралық қауымдастығы, ҚР кеме қатынасының тіркелімі, ресейлік теңіз кеме қатынасының тіркелімі.Халықаралық теңіз ұйымының, Ресейлік теңіз кеме қатынасы тіркелімінің және кеме қатынасында стандарттар беретін басқа да ұйымдардың талаптары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Теңізде жүрудің тәуекел сарапшылығы
    Несиелер: 6

    Мақсаты-қазіргі заманғы ұйымда тәуекелдерді анықтау, бағалау, талдау және басқару бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: ИМО және т.б. нормативтік құжаттарының теңіздегі тәуекелді бағалауға қатысты негізгі ережелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кеменің соқтығысын алдын алу
    Несиелер: 6

    Болашақ кеме жүргізушіге кемелердің соқтығысуын бақылауға және алдын алуға қатысты капитанның вахталық көмекшісінің (ВПКМ) міндеттерін орындау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды беру. ХППС-72 ережелері құрылымының мәселелерін зерттеу.Планшетте радиолокациялық төсемді жүргізу. Кемелердің соқтығысуын болдырмау үшін алынған ақпаратты пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кемежүргізушілердің тренажерлық дайындығы (МК ПДНВ-78 ережелеріне сәйкес)
    Несиелер: 7

    Мақсаты-КТДЗ ережелерінің талаптарына сәйкес капитанның вахталық көмекшісінің дипломын ұзарту үшін кеме жүргізушілерді даярлау. Навигациялық апаттармен және әсіресе ауыр кеме апаттарымен байланыс, теңіз көлік оқиғаларының себептерін түсіну, теңіздегі адамдардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету, теңіз ортасын қорғау, жүктерді, жолаушылар мен багажды тасымалдау туралы халықаралық және ресейлік заңнаманың өзгеруімен.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Кемелерді басқару және маневр жасау
    Несиелер: 5

    Пән кемені басқару теориясы мен тәжірибесінің негіздерін жүйелендіруді және бекітуді, шектелген акваторияда маневр жасау кезінде шешім қабылдау үрдістерін, сондай-ақ әртүрлі арқандап байлау операцияларын жүргізу кезінде, соның ішінде монобтық, кеме жүрісінде және дрейфте жүйелендіруді және бекітуді зерттеуге бағытталған. Кемені пайдаланудың әр түрлі жағдайларында басқару мүмкіндіктерін алдын ала теориялық бағалау дағдыларын дамыту және дағдыландыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Кемелердің ластануын болдырмау негіздері
    Несиелер: 5

    Теңіз көлігінің экологиялық қауіптілігі. Пайдалану және авариялық қауіп. Кемелерден ластанудың салдары. Кемелердің ластануын болдырмау жөніндегі талаптар 1978 жылғы Хаттамамен өзгертілген және толықтырылған (МАРПОЛ) кемелерден ластануды болдырмау жөніндегі 1973 жылғы Халықаралық Конвенция. Кемелерді қауіпсіз пайдалануды және ластануды болдырмауды басқару жөніндегі халықаралық кодекс, кемелерден ластануды болдырмау жөніндегі талаптар. Кемелерден ластануды болдырмау жөніндегі ұлттық нормативтік құжаттар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Кеме жүргізуді автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты ақпаратты автоматты өңдеу және кеме процестерін басқару негіздерін; күрделі процестер мен жылжымалы объектілерді басқару теориясының жалпы ережелерін; өндірістік процестер мен операцияларды зерттеудің математикалық әдістерін; кеме қозғалысын басқаруды автоматтандыру мәселелерін, кемелердің алшақтығы процесінің міндеттерін автоматтандыруды, навигациялық ақпаратты өңдеуді автоматтандыруды; кеменің автоматтандырылған жүйелерін назарына жеткізу болып табылады. Мазмұны: теңіз ұйымдары мен сыныптау қоғамдарының Халықаралық және Ұлттық конвенцияларының кеме технологиялық процестерін автоматтандыру әдістері мен құралдарына қойылатын талаптары және олардың кеме мен оның экипажының қауіпсіздігіне әсері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Электрондық навигация (басқарма ECDIS)
    Несиелер: 6

    Радиолокациялық станцияның да, сондай-ақ әртүрлі жүзу жағдайларында кемелердің жүзуі кезінде автоматты радиолокациялық төсемдер жүйесінің де мүмкіндіктері мен шектеулерін терең білетін навигациялық ақпаратты толық практикалық пайдалануға бағытталған. Электрондық карталарды бейнелеу жүйелері (СОЭК);ЭКНАЖ басқару принциптері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Көлік қауіпсіздігі бойынша кеме экипаждарын даярлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты-түзетулермен теңізде адам өмірін қорғау жөніндегі 1974 халықаралық конвенцияның ережелерін, кемелер мен порт құралдарын қорғау жөніндегі халықаралық Кодекстің және халықаралық теңіз ұйымының ұсынымдарын зерделеу . Мазмұны: қазіргі жағдайда азаматтық кеме қатынасының Көлік қауіпсіздігіне төнетін қауіп-қатерлер, көлік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің ұйымдастырушылық аспектілері, теңіз көлігінде көлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі халықаралық талаптар, кеменің көлік қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Радиобайланыс және телекоммуникация
    Несиелер: 5

    Мақсаты-кемелер арасындағы, сондай-ақ кеме мен жағалау арасындағы байланысты жүзеге асыру тәсілдері мен тәсілдерін оларды мамандандырылған тренажерде оқыту алдында зерделеу. Қазіргі заманғы спутниктік Радиобайланыс және телекоммуникация жүйелерімен екі және абоненттер тобы арасындағы радиобайланыс принциптері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Кеменің коммерциялық пайдалануы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: теңіз көлігінде басқару функцияларын тиімді орындау үшін қажетті білім мен әдістерді игеру. Мазмұны: теңіз көлігіндегі тиімді басқару қызметінің негіздері туралы түсінік, студенттерді оқу пәнінің мазмұнымен және оның теңіз көлігі маманын кәсіби даярлау жүйесіндегі орнымен таныстыру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Код ON8

    КДДВ-78 МК сәйкес Кеме жүргізудің техникалық құралдарын, радиобайланыс пен телекоммуникацияны пайдалана отырып навигация және лоция талаптарын сақтай отырып теңізде жүзу қауіпсіздігін қамтамасыз етеді.

  • Код ON5

    Су жолдары географиясының негіздерін, халықаралық теңіз Конвенциялары мен кодекстерін, теңізде жүзудегі тәуекелді бағалауды, кемелердің соқтығысуын болдырмау үшін электрондық навигацияны (ЭКНИС басқармасы) қолданады.

  • Код ON6

    Кеме жүргізу негіздері, кеме жүргізу қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін кеме жүргізуді гидрометеорологиялық қамтамасыз ету бойынша зерттеу жұмыстарын жоспарлайды және жүргізеді.

  • Код ON4

    Су көлігінде метрологияны, стандарттауды және сертификаттауды, конструкциялық материалдар технологиясын, энергетикалық қондырғыларды пайдалану үшін кеменің теориясы мен құрылғысын және кемелердің электр жабдығын пайдаланады.

  • Код ON7

    КДДВ-78 МК сәйкес кемені техникалық пайдалану кезінде кемелердің ластануын болдырмау процестерін жүргізеді.

  • Код ON3

    Кеме экипажында коммуникация негіздерін және кемелерде қызметті ұйымдастыру үшін апат кезіндегі Ғаламдық теңіз байланыс жүйесін қолдана отырып, кеме жүргізу бойынша нақты теориялық міндеттерді шешу үшін заманауи ақпараттық технологияларды, компьютерлік графика мен электроника білімдерін жүйелейді.

  • Код ON2

    Ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарға, тілдік және құқықтық білімге, ақпараттық сауаттылыққа ие бола отырып, өзінің азаматтық және адамгершілік ұстанымын білдіреді.

  • Код ON9

    Кеме жүргізушілерін тренажерлік даярлауды (КДДВ-78 МК ережелеріне сәйкес) пайдалана отырып, кеме курсын төсеуді, Кемелерді маневрлеу мен басқаруды жобалайды.

  • Код ON10

    Кеме экипажында коммуникация негіздерін, тілдерді, академиялық жазу негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қолдана отырып, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара іс-қимыл жасайды.

  • Код ON1

    Негізгі жаратылыстану-ғылыми пәндер, экономика негіздері және тіршілік қауіпсіздігі туралы білімді қолдана отырып, оңтайлы шешім табуға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды қолдана отырып, еңбек қызметі процесінде кәсіби міндеттерді шешеді.

  • Код ON11

    Тәжірибеге бағытталған курстарды, ойлау дизайнын және шет тілін білуді пайдалана отырып, кемелерді басқару және пайдалану дағдыларын, кәсіби дағдыларын жетілдіреді.

Top