Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01502 Химия в Сулейман Демирел атындағы университет

  • Жоғары бейорганикалық химия
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – жоғары бейорганикалық химия саласындағы негізгі теориялық білімді тереңдету. Бейорганикалық химия саласында өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру, жаңа бейорганикалық қосылыстар туралы заманауи ақпаратты түсіндіру және жалпылау, тапсырмаларды тұжырымдау және бейорганикалық химия саласында ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру. Стехиометрия, кинетика және термодинамика заңдарын түсіндіру; химиялық құбылыстарды зерттеу және сипаттау бойынша пәннің негізгі бөлімдерінің теориялық түсініктерін пайдалану, заттардың құрылысы мен қасиеттерін, химиялық құбылыстардың барысын талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Коллоидтық химияны оқытудың қазіргі әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: магистранттарды қазіргі заманғы коллоидтық химияны оқытудың заманауи әдістемелік негіздеріне тереңдетіп оқыту. Курстың қысқаша мазмұны: коллоидтық химияны оқытудың инновациялық әдістемелері, коллоидтық химияны оқытудағы заманауи педагогикалық технологиялар, коллоидтық химияны оқытудың жаңа әдістері мен тәсілдері, коллоидтық химияны оқытуда қолданылатын заманауи мультимедиялық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химиядағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Бейорганикалық химияда компьютерлік технологияны және бағдарламалау әдістерін қалыптастыру, компьютерлік бағдарламалар аркылы бейорганикалык заттарды визуалды көрсету, сызу тәсілдерін және тенденцияларды құрастыра отырып есептер жүргізу әдістерін беру және әртүрлі мақсаттарда бейорганикалық синтездерді дамытуда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Шетел тілі (кәсіби) пәні магистранттардың шет тілінде кәсіби (ауызша және жазбаша) қарым-қатынас саласындағы құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Бұл пән кәсіби терминологияны меңгерумен қатар мамандық саласындағы ғылыми мәтіндерді оқу дағдыларын жетілдіруді көздейді. Академиялық жазу және сөйлеу дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Бұл пәнді оқу нәтижесінде магистранттар мамандыққа қатысты кең ауқымды тақырыптар бойынша ауызша сөйлеу дағдыларын меңгереді, сонымен қатар ғылыми мәтінді саралауды, ғылыми мәтін жазу дағдыларын «Мұғалім» Кәсіби стандартының 2-Еңбек функциясына (білім беру) сәйкес меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химияны жобалап оқыту және STEM
    Несиелер: 5

    "Химияны жобалап оқыту және STEM" пәні магистранттарға әртүрлі пәндік салалардан білімді біріктіруді талап ететін нақты мәселелерді немесе мәселелерді шешу процесінде өз бетінше білім алу мүмкіндігін береді. Жоба әдісінің негізінде болашақ химия мұғалімдерінің танымдық дағдыларын дамыту мен сыни және шығармашылық ойлауды дамыту көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру жетістіктерін критериалды бағалау
    Несиелер: 5

    Пәнді зерделеу нәтижесінде магистрант химиядан оқыту әдістері туралы білімді синтездеуге; Дублиндік дескрипторлар негізінде құзыреттерді қалыптастыру қажеттілігін дәлелдеуге; оларды оқу процесінде қолдануға қабілетті болады. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: оқыту нәтижелерін бағалау және бақылау әдістері, Дублиндік дескрипторлар, қалыптастырылатын құзыреттер; кері байланыс, бағалау критерийлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Басқару психологиясы адамдардың әлеуметтік ортада қалай ойлайтынын, әрекет ететінін зерттеуге ғылыми көзқарасты қолданады. Курстың мақсаты – магистранттарды менеджердің теориялық білімдерімен таныстыру және осы білімді басқарушылық қызметте қолдануға бағыттау. Білім беру ұйымдары мен бизнес жұмыс берушілеріне топ мүшесі ретінде қатыса алатын, басқаларға жаңа дағдыларды үйрететін, тұтынушыларға қызмет көрсете алатын, көшбасшылық танытатын, келіссөздер жүргізетін және әртүрлі жолдармен жұмыс істей алатын қызметкерлер қажет. Бұл дағдылар жұмыс орнында табысқа жету үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттегі қазіргі еуропалық ғылымды, ғылыми білімнің құрылымын, нақты ғылымдардың философиялық мәселелерін, ХХІ ғасырдағы коммуникациялық технологияларды және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін қарастырады. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың қазіргі өзекті әдістемелік және философиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтайды, сыни ойлауы мен логикасын «Мұғалім» Кәсіби стандартының Еңбек функцияларына сәйкес (Еңбек функциясы 4 – зерттеу) дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курс магистранттарды химияның зерттеу құралдары мен әдістерінің негіздерімен таныстырады. Ол химия негіздерін, заманауи әдістерді талдайды және зерттеуге қажетті құралдарды ұсынады идеялар, мақалалар, журнал рейтингтерін түсіну, ғылыми зерттеу үшін жалпы процедуралар, ғылыми мақалаларды оқу, ағылшын тілінде академиялық жазу негіздерін үйрену, диссертациялар мен ғылыми мақалалар жазу, зерттеу этикасы, дұрыс дәлелдемелерді алу әдістері, латексті теру. Курсты оқу барысында магистранттар осы саладағы зерттеушілердің әртүрлі зерттеу бағыттарымен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи технологияларының ерекшелігі сарапталады. Жалпы және бейорганикалық химия пәндердін оқытудағы белсенді әдістер: CASE-STUDY, Сыни ойлауды қалыптастыру әдістері мен Жоғары мектепте Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың жаңа технологиялары қамтылады. Оқу нәтижелерін бағалау критерийлері игеріліп, ЖОО оқу үрдісін ұйымдастырудың жолдары меңгеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары органикалық химия
    Несиелер: 5

    Курс аясында: магистранттар алған теориялық білімді нақты практикалық мәселелерді шешу үшін қолдану; органикалық қосылыстардың құрылымы негізінде физикалық-химиялық қасиеттерін болжап, қоршаған ортадағы органикалық заттардың өзгеруін болжау және осы түрленулердің салдарын болжау; органикалық заттарды синтездеу: оқшаулау, тазарту және идентификациялау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру; Тәжірибе нәтижелерін өңдей, талдай және сауатты рәсімдей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Органикалық химиядағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Магистранттар компьютерлік технологияны органикалық химияда бағдарламалау әдістерін қалыптастыру, кейіннен бұл білімді басқа пәндерді оқытуда және әртүрлі мақсаттарда органикалық синтездерді дамытуда қолдану және химиялық өнімдерді өндіру, химиялық экспериментті және химиялық реакцияларды модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    "Жоғары мектеп педагогикасы" курсы магистранттарға педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқыту мен оқу-тәрбие процесін басқару туралы білім береді, сондай-ақ, педагогика ғылымы жүйесіндегі педагогтің негізгі санаттары мен практикалық қызметіндегі жоғары мектеп педагогикасының орны, рөлі мен маңызы түсініп, жоғары мектеп педагогикасының міндеттерін шешуде әдістемелік тәсілдер мен заманауи педагогиканың негізгі принциптері қолдана алу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы бағдарламалу
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - алгоритмдеу принциптерін және алгоритмдік тілдерді қолдана отырып, ақпаратты өңдеудің заманауи әдістерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар алгоритмдер мен бағдарламаларды құрудың заманауи әдістері мен құралдарын, бағдарламалау тілдерінің негізгі құрылымдарын және алгоритмдерді жоғары деңгейде жазу тәсілдерін білуі және қолдана білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Қазіргі аналитикалық химия
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде магистрантар аналитикалық химияның негізгі қағидаларымен сандық және сапалық талдаудың терен білімін меңгереді. Сондай-ақ негізгі сипаттамалар мен аналитикалық әдістердің жіктелуі, аспаптық талдау және сандық және сапалық талдауды оқытудың интегративті тәсілі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Күрделі химия есептерін шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс химиялық есептерді шешуде, химиялық заңдардың неғұрлым терең әрі берік игеруге және логикалық ой-қисынды дамытуға, ұтқыр шешім қабылдап мақсатқа жету үшін табандылық танытуға, өзіндік жұмыс дағдыларына көмектеседі және химияға қызығушылық тудырып, ойлаудың дербес, тәуелсіздігін дамыту үшін таптырмас құрал ретінде қызмет етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Химиялық процестерді компьютерлік модельдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Химиялық процестерді компьютерлік модельдеу әдістері пәнін меңгеру мақсаты: есептеудің негізгі қолдану салаларын химиядағы компьютерлік технологиялар арқылы оқып білу. Бағдарлама программалаудың көмегімен химиялық процестерді өз бетінше зерттеуді, компьютерлік химияға байланысты ғылыми зерттеулерді талдауды және кванттық химиялық есептеулерді қамтиды. Есептерді шығару оқытылатын материалды бекітуді қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Физикалық химияның тереңдетілген курсы
    Несиелер: 6

    Бұл пән физикалық химияның тереңдетілген курсын, оның ішінде физикалық химияның дамуының заманауи тенденцияларын, физикалық химияның даму курсы мен перспективаларын зерттеуді қамтиды. Атап айтқанда, курс бағдарламасы электрохимиялық потенциалдардың мәнін, олардың түрлерін, гальваникалық элементтерге шолуды, электр қозғаушы күштің мәнін және электродтарды реттілік түрлерін зерттеуді қамтиды.Курс аясында химиялық кинетиканың негізгі ұғымдарына сипаттама беріледі, химиялық реакцияның жылдамдығы, оның реттілігі мен молекулалығы қарастырылады, әртүрлі химиялық реакциялардың кинетикасы мен механизмінің ерекшеліктері талданады, маңызы химиялық реакцияның катализі анықталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Зерттеуде деректерді талдау
    Несиелер: 6

    Деректерді талдаудың заманауи принциптері, әдістері мен құралдары туралы теориялық білімді қалыптастыру, адам қызметінің әр түрлі салаларында деректерді талдаудың заманауи әдістерін қолдану тәжірибелік дағдылары - магистранттарды шебердің біліктілік сипаттамаларына сәйкес бағыттарға, оның ішінде дағдыларды қалыптастыруға даярлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Педагогика, психология, ғылым тарихы мен философиясының қағидаттарын түсініп, дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерін талдау, зерттеу әдістемесі бойынша білімін кәсіби қызметте қолдану

  • Код ON2

    Арнайы пәндермен тығыз байланыста кәсіби ағылшын тілін үйрену жағдайында көптілді білім беру кеңістігінде пәнаралық интеграция арқылы оқытушының коммуникативтік және кәсіби құзыретті мен шеберлігін қалыптастыру.

  • Код ON3

    Химиялық процестерді модельдеу үшін химия саласында жаңа білім мен дағдыларды игеру және компьютерлік-инновациялық технологияларды тәжірибеде қолдана білу

  • Код ON4

    Жаңа білім беру технологияларын, соның ішінде критериалды бағалау технологияларын кәсіби салада қолдану және оқу үдерісінің барлық субъектілерін бағалай отырып, химияны оқытуды дамыту.

  • Код ON5

    Кіріктірілген-STEM оқыту бойынша білім алу, қажетті кәсіби құзыреттіліктер мен дағдыларды дамыту, STEM туралы практикалық білімдерді пайдалана отырып, оқытуға арналған пән аралық жобалар жасауды үйрену.

  • Код ON6

    Химия ғылымы дамуының негізгі заңдылықтары туралы білімді жүйелеу, фундаменталды химиялық ұғымдар жүйесімен химияның әдіснамалық аспектілері, олардың химиктерді кәсіби даярлаудағы рөлін түсіну;

  • Код ON7

    Педагогикалық зерттеу әдістерін таңдау, химия саласындағы ғылыми бағыттың міндеті мен әдістемесіне сәйкес ғылыми зерттеулер жүргізу және бағалау.

Top