Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01721 Шетел тілі: екі шетел тілі в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Шетел тілінің практикалық фонетикасы
    Несиелер: 5

    Бірінші шетел тілінің практикалық фонетикасы -ші курс студенттерінің шетел тілі сөйлеу дыбыстарын дұрыс қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер шетел тілі фонемаларының артикуляциясын, шетел тілі сөйлеуінің интонациялық безендірілу ерекшеліктерін үйренеді және сол арқылы есту-айтылым дағдыларын жеке және мәдениаралық қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін деңгейде дамытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілінің практикалық грамматикасы
    Несиелер: 5

    Практикалық грамматика курсы шетел тілінің кіріспе курсын және шетел тілінің негізгі грамматикалық ережелерін білетін 1-ші курс студенттеріне арналған. Осы таңдау пәні шеңберінде студенттер шетел тілінің грамматикалық құрылымын, атап айтқанда: шақтарды, сөйлеу бөліктерін, қызметші сөздерді, сөйлем түрлерін және т.б. зерттейді, бұл оларға жеке және мәдениетаралық қарым-қатынасты шетел тілін жетік білу деңгейіне сәйкес деңгейде (A2) жүргізуге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілінің базалық курсы (А2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Таңдау курсы ауызша және жазбаша ағылшын тілінің дағдыларын жалғастыру деңгейде дамытуғ абағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттертілдік материалды жеке және кәсібиқарым-қатынаста жалпы тақырыптар бойынша (отбасы, мамандық, хобби, саяхатжәнет.б.) пайдаланаалады. Пән 1 курс студенттеріне шет тілін деқарым-қатынасты өз деңгейінде жүргізуге мүмкіндік беретін негізгі лексикалық және грамматикалық құбылыстарды қамтиды (баяндама жасау, хабарлама құрастыру, диалогтық және монологтық мәлімдемелерді жүзеге асыру, сұрақ-жауап жұмыстарын жүргізу және т.б.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Курс тілдің табиғаты мен мәнін, оның құрылымын, тілдерді жіктеуін, басқа ғылымдармен пәнаралық қарым-қатынастарын зерттеуге бағытталған. Студенттер заманауи лингвистикалық зерттеулермен танысады. Пәндерді зерттеу тілдік бірліктерді әртүрлі лингвистикалық деңгейлерде талдау дағдыларын қалыптастыруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    «Педагогика» пәнін оқу барысында педагогика ғылымының іргелі және қолданбалы негіздері теориялары және технологиялары жаңа білім беру тұғырлар негізінде меңгертіледі. Педагогиканың теориялық негіздері үдері-сінде инновациялық әдістер және педагогикалық іс-әрекеттің практикамен интеграциясы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс тілдің құрылымы мен жұмыс істеуінің негізгі ұғымдарын зерттеуге бағытталған. Пәнді зерттеу тілдің мәні, оның формалары мен функциялары, қоғаммен қарым-қатынасы, динамикалық дамып келе жатқан және үнемі жаңартылған ғылым ретінде лингвистика туралы идеяларды қалыптастыруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс шетел тілін оқытуды, шетел тілін оқытудың заманауи әдістері мен әдістерін, шетел тілін оқытудың негізгі мәселелері мен шетел тілі мұғалімінің оқу іс-әрекетін түсінуге бағытталған. Курс шетел тілдер аудиториясында оқытудың аспектісінде шетел тілін білу жүйесін қалыптастыруға арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
    Несиелер: 5

    Пән қолдану салалары бойынша ҚР «Цифрлық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасын ендіру және жүзеге асырудың кезеңдерін, электрондық қызметтерді көрсетудің цифрлық платформаларын, әртүрлі кәсіби салалар бойынша цифрлық технологияларды ендіру, қолдану жолдарын қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Курс білім алушылардың жалпы сөйлеу мәдениетін арттыруға, коммуникативтік әрекеттестіктің әртүрлі жағдайында сөйлеу барысында тілдік құралдарды дұрыс қолдану біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Сөйлеу мәдениетінің негізгі белгілері. Сөйлеу мәдениетінің нормативтік, коммуникативтік, этикалық аспектілері. Сөйлеу этикасы. Сөйлеу стратегиясы, әдіс, тәсілдер. Коммуникативтік сәтсіздіктердің себептері. Ауызша іскерлік сөйлеу мәдениеті және жазбаша сөйлеу мәдениеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Диалогтық және монологтық сөйлеуді дамыту
    Несиелер: 7

    «Диалогтық және монологтық сөйлеуді дамыту» курсы студенттердің шетел тілін және мәдени құзыреттілігін жақсартуға бағытталған. Курстың құрылымы және әр тақырыптың материалдары шет тілдік коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған жаттығулар жиынтығында әзірленген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (А2-1 деңгейі)
    Несиелер: 6

    Екінші шетел тілін оқытудың мақсаты - студенттердің мәдениаралық коммуникативті құзыреттілігін, мәдениаралық қарым-қатынасты жүзеге асыра білу қабілетін қалыптастыру, яғни сол тілде сөйлейтін қоғамның ұлттық-мәдени ерекшеліктерін, сөйлеу кезінде фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарды қолдану тәсілдерін ескере отырып, шет тілдік мінез-құлықты қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және бизнес
    Несиелер: 5

    Теориялық, ғылыми және практикалық білім арқылы «Кәсіпкерлік және бизнес» пәні студенттерге бизнес жоспар жасауға, оны ұйымдастыруға және жүргізуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар кәсіпкерлік қызмет жүйесінде нақты және туындайтын мәселелерді шешу үшін құқықытық, экономикалық, басқару мен ұйымдастыру мәселелерін шешудің ғылыми-практикалық ойлау жүйесін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Курс оқушылардың экологиялық көзқарастарын және экологиялық мәдениеттілікті қалыптастыруға бағытталған. Курстың мазмұны экологиялық проблемалардың маңыздылығын түсінуге және белсенді жастардың қазіргі заманғы қоғамның орнықты дамуына мүмкіндік беретін заманауи жастар арасында экологиялық сауаттылықты дамытуға негізделген. Курста кәсіби қызметтегі және төтенше жағдайларда алғашқы көмек көрсету саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша ережелер мен практикалық дағдыларды зерттеу қарастырылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
    Несиелер: 5

    Курс денсаулық мүмкіндіктері шектеулі білім алушыларға арналған білім беру бағдарламаларын, ЕББҚ-бар білім алушылардың мүмкіндіктерін ескере отырып, бағдарламалық мазмұнды бейімдеу мәселелерін зерттеуге бағытталған. Студенттер ЕББҚ-бар балаларға арналған білім беру бағдарламаларының ерекшеліктерімен танысады. Негізгі білім беру бағдарламасын жүзеге асыру үшін арнайы материалдық-техникалық жағдайлармен, түзету жұмыстар бағдарламасымен, арнайы киім-кешек бөлімдерімен, арнайы білім беру бағдарламаларын іске асырумен жүзеге асады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауызша қарым-қатынас формаларын дамыту
    Несиелер: 7

    Курс шетел тілінде ауызша сөйлеу саласында студенттердің құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, ауызша сөйлеудің негізгі тұжырымдамаларын білуге және жеке тұлғааралық, мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін ауызша сөйлеу формаларының дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты қазіргі жаһандану заманының барлық қауіп-қатерлерін ескере отырып, «Рухани жаңғыру» бағдарламасының аясында қазақстандықтардың рухани құндылықтарын жандандыруға бағытталған түсінік болып табылады. Пәннің мазмұны қоғамдық сананы жаңғырту, бәсекеге қабілеттілікті дамыту, прагматизм, ұлттың жеке құндылығын сақтау, азаматтардың сана-сезімін ояту мен білім беруді дамыту мәселелерін қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беруде АКТ
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – ерекше қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу кезінде мұғалімнің кәсіби қызметінде студенттердің ақпараттық-коммуникациялық технологияларын қолдану негіздерін меңгеру. Бұл пәнді оқыту студенттерге оқу мен тәрбиенің психологиялық-педагогикалық мақсаттарын іске асыруға негізделген АКТ құралдарын жасау мен пайдаланудың теориясы мен тәжірибесі саласындағы білім мен дағдыларын кешенді қалыптастыруға көмектеседі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілі теориясының негіздері – 1
    Несиелер: 5

    Бұл курс екі модульден тұрады: Шетел тілі тарихы және теориялық фонетика. Бірінші модуль тілдің тарихының барлық кезеңдерінде дамуы туралы, сонымен қатар оның грамматика, лексика және фонетикадағы өзгеру себептері мен заңдылықтары, периодизация және тілдің негізгі өзгерістері туралы түсінік береді. Екінші модуль білім алушыларды осы тілдің фонетикалық құрылымымен, компоненттерімен және дыбыстық: артикуляциялық, акустикалық, функционалды аспектілерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты инклюзивтік білім берудегі мүгедектігі бар балаларды оқытудың негізгі әдістері мен тәсілдерін студенттермен таныстыру. Курстың мазмұны мүгедектігі бар балаларды интеграциялаудың модельдерін, білім беру интеграциясының проблемалары мен болашағын, мүгедектердің әлеуметтік бейімделуін, инклюзивті білім беруді басқарудың нормативтік және этикалық негіздерін қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жазбаша қарым-қатынас формаларын дамыту
    Несиелер: 7

    «Жазбаша қарым-қатынас формаларын дамыту» курсы жазбаша сөйлеу мәдениетінің аспектісінде коммуникацияның жаңа формалары туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Бұл оқыту әдістері белгілі бір жағдайлар мен жағдаяттарда айқын және түсінікті мазмұнды құруға қабілетті студенттерді дамытуға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы ойлау негіздерін дамытуға бағытталған. Курстың мазмұны мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын, сондай-ақ білім беруді қоса алғанда, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың нормаларын қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (А2-2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің әр түрлі тақырыптарда мәдениаралық деңгейде екінші шетел тілінде қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі дамытуға, екінші шетел тілінің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру мен дамытуға бағытталған. Курстың соңында студенттер қажетті грамматикалық материалды, ауызша монолог және диалог сөйлеуді игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны болашақ мамандардың нақты психологиялық білімдер жүйесін қалыптастыруға бағытталған, бұл оларға педагогикалық жағдайды сауатты талдауға және педагогикалық психологияның негізгі ғылыми тұжырымдамалары туралы теориялық идеяларды кәсіби қызметтің тәжірибелік аспектілерімен байланыстыра отырып қолдануы туралы білімдер жүйесін қамтиды

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетел тілі теориясының негіздері – 2
    Несиелер: 5

    «Шетел тілі теориясының негіздері – 2» курсы екі модульге бөлінген: теориялық грамматика және лексикология. Теориялық грамматика білім алушыларды сөздің морфологиялық құрылымының ерекшеліктерімен, «грамматикалық мағына», «грамматикалық форма», «грамматикалық категория» ұғымдарын анықтау тәсілдерімен, жіктеу принциптерімен және сөйлеу бөліктерінің сипаттамасымен таныстырады. Екінші модуль тілдің лексикалық жүйесінің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Сөздің лексикалық мағынасы, полисемия мәселелері, сөзжасам ерекшеліктері, осы тіл лексикасының этимологиялық негіздері зерттеледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетел тілінде тындау дағдысын дамыту
    Несиелер: 5

    Бұл курс шетел тілін оқыту әдісі ретінде тыңдауды қарастырады. Жоғары мектепте шетел тілін оқытуда тыңдаудың маңыздылығы атап өтіледі. Ол осы қызмет түрінің қиындықтарын және оларды жеңу тетіктерін, сондай-ақ шетел тілінде тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталған жаттығулар жүйесін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетел тілінде оқу дағдысын дамыту
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқудың мақсаты – шетел тіліндегі көркем мәтіндердің шынайы мәтіндерін оқу дағдыларын дамыту және оларды ішкі аудиторияда талқылау. Жылдам оқуға арналған дағдыларды дамыту, жоспарлау және сауалнама жұмысын жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетел тілінде презентация жасау дағдысын дамыту
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып үйрену студенттерге арналған ауызша презентация дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер презентация жасаудың негізгі компоненттерін үйренеді, ауызша презентация дағдыларын дамытады, өз көзқарастарын және пікірталастарын бекітеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің ғылыми жұмыстарды(ғылыми мақала,дипломдық жұмыс) жазу дағдыларын дамытуға, ғылыми- педагогикалық эксперменттерді жоспаплау және жүргізу, ғылыми- зерттеу жұмыртарын жүзеге асыруда зерттеудің педагогикалық және лингвистикалық әдістерін қолдану қабілеттерін дамытуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқылатын тілі елінің әдебиеті
    Несиелер: 5

    Шетел тілінде сөйлейтін елдердің әдебиетінің курсы студенттерді шетел әдебиетін дамытудың негізгі кезеңдерімен, антикалықтан қазіргі заманға дейін таныстыруға, сондай-ақ әлемдік әдебиет мұрасын білдіретін көрнекті жазушылардың жарқын әдеби шығармаларын зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Елтану
    Несиелер: 5

    Елтану пәнінің мақсаты студенттерге тілін оқытып отырған елді толық таныстыру, олардың тілін оқытып отырған елдің тарихы, географиясы, экономикасы, қоғамдық-саяси және әләуметтік сипаттамасынан мәліметтері бар кешенді білімін анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (B1 бастапқы деңгейі)
    Несиелер: 8

    Курс В1 деңгейінде екінші шетел тілінің коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру мен дамытуға, оқылатын тіл елдерінің ұлттық-мәдени ерекшеліктерін, сөйлеу ережелерін ескере отырып, шетел тілінде сөйлеу қызметін жүзеге асыруға дайын болуға бағытталған. Сөйлеуге жат мінез-құлық, тілдік және сөйлеу нормаларын басшылыққа ала отырып, коммуникативті тапсырманы шешудің тиімді стратегияларын таңдай отырып, әртүрлі типтегі дәйекті және логикалық мәлімдемелер мен жазбаша мәтіндерді шығару және басқа адамдардың мәлімдемелері мен мәтіндерінің мағынасын түсіну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық қарым-қатынасқа кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс басқа мәдениеттердің тасымалдаушыларымен тікелей байланыстардан туындайтын адамдар арасындағы мәдениетаралық қарым-қатынас фактілерін іс жүзінде қолдануға негізделген мәдениетаралық білім беруді оқытуды қамтиды. Оқу үдерісі мәдениетаралық коммуникацияның нақты мысалдарын талдау процесі ретінде қалыптасады, нәтижесінде студенттердің мәдениетаралық құзыреттілігі кеңейіп, басқа мәдениеттен келген адамдармен күнделікті қарым-қатынаста қиындықтар басады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курсының бағдарламасы болашақ мұғалімдердің оқушылармен тәрбие жұмыстарын өткізуге және ұйымдастыруға теориялық-әдістемелік даярлығы ескеріледі. Білім беру мен тәрбиенің гуманистік парадигмаларын жүзеге асыруға бағытталған тәрбиелік іс-әрекеттің теориялық және практикалық негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықаралық емтиханға дайындық курсы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді шетел тілінен халықаралық емтиханын тапсыру техникасымен таныстыруға, ауызша және жазбаша шетел тілін меңгеру деңгейіне, оқу дағдылары мен шетел тілін қабылдау дағдыларына бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сөз сөйлеу шеберлігі
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің коммуникативті құзыреттілігін, сөйлеу мәдениетін дамытуға, шешендік өнерді меңгеруге, қызметтің арнайы мақсаттарын шешу үшін шетел тілінде көпшілік алдында сөйлеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Іскерлік шетел тілі
    Несиелер: 5

    Іскерлік шетел тілі курсы іскерлік қарым-қатынас негіздерін ұсынады: мәтіндерді оқу, іскери хат алмасу, ауызша сөйлесу. Пәнді оқу процесінде студенттер жазбаша және ауызша іскерлік қарым-қатынас дағдыларын шетел тілінде меңгеруі керек. Курс іскерлік этикет, ұйымның құрылымы мен қызметі, жұмыс орнындағы ережелер, іссапарлар бойынша негізгі тақырыптарды игеруді көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (B1 жалғастыру деңгейі)
    Несиелер: 5

    «В1 деңгейіндегі екінші шетел тілі» пәнінің мақсаты – сөйлеу әрекетінің әр түрлі түрлерін, лексикалық және грамматикалық материалдарды меңгеруді, сондай-ақ екінші шетел тілін қолдануға дайын болуды болжайтын екінші шетел тілінің коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру, білім беру және кәсіби мәселелерді шешу үшін шетел тіліндегі ақпаратты бағалау және пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі оқуға және бағалауға жаңа тәсілдері
    Несиелер: 6

    Бұл пәнді оқу оқушылардың географияны меңгерудегі нәтижелерін бағалау дағдыларын дамыту болып табылады. Оқушылардың оқу жетістіктерін табысты аяқтауына студенттердің жетістіктерін анықтауға арналған рубрика, бағалау критерилері, тәсілдері мен формалары көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандық сторителлинг
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш және орта білім беру жүйесінде шетел тілін оқыту процесінде цифрлық баяндау технологиясын қолдану мүмкіндіктерін ашады. Сандық сюжеттердің әр түрлі жіктелуі қарастырылады. Цифрлық сюжеттермен жұмыс істеу алгоритмі сипатталада. Қашықтан технологияларды және онлайн платформаларды қолдана отырып, шетел тіліндегі сабақтарда осы технологияны практикалық қолдану мысалдары келтіріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сыни ойлау
    Несиелер: 7

    Сыни тұрғыдан ойлау курсы студенттердің нақты және ұтымды ойлау және идеялар арасындағы логикалық байланысты түсіну қабілетін дамытуға бағытталған. Студенттер шетел тілінде рефлексивті және тәуелсіз ойлау қабілетін дамытады, идеялар мен болжамдарға күмән келтіреді, мәселелерді анықтайды, талдайды және шешеді, осылайша шет тілін меңгеру деңгейін жоғарылатады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі заманғы шетел әдебиетінің негізгі көркемдік және әдеби-теориялық мәтіндерімен танысуға және шетел әдебиетінің негізгі түрлері мен формалары туралы идеяны қалыптастыруға және өнер туындысын талдауды жүзеге асыруда студенттердің дағдыларын дамытуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп құжаттарын жүргізу
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты: студенттерді мектеп құжаттамасының негізгі түрлері және тізімдемесімен таныстыру; білім алушыларда педагог-мұғалімнің кәсіби қызметінің саласын реттейтін нормативтік және электрондық мектеп құжаттамасының жүйесінде бағдарлануын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шет тілдерін оқыту әдістемесіндегі онлайн технологиялар
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы интернет-платформалар мен шет тілдерін оқыту әдістемесіндегі басқа көздерде қолжетімді озық педагогикалық, оның ішінде компьютерлік инновациялық технологияларды (аудио және бейне ресурстары) студенттердің тиімді және шығармашылық пайдалануға қабілеттілігін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (B2 деңгейі)
    Несиелер: 7

    Осы пәнді меңгерудің мақсаты - екінші шетел тілін білетін мамандарды болашақта B2 деңгейіне сәйкес келетін әмбебап және кәсіби типтегі қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін көлемде даярлау. Шетел тілін білу құзыреттіліктерінің еуропалық классификациясы, мектеп оқушыларына шетел тілін кәсіби түрде үйретуге мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі шетел тілінің фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Фразеологияны студенттердің білімін дамушы, үнемі өзгеретін тілдің ішкі жүйесі ретінде қалыптастыру; фразеологияның негізгі ұғымдарын ғылым ретінде, оның бағытын, фразеологиялық сөздіктерін зерттеу; студенттер болашақ кәсіптік қызметінде кездесетін фразеологиялық мәселелерді сипаттайды және оларды шешудің қолданыстағы тәсілдерін талдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медиа мәтіндерді аналитикалық оқу
    Несиелер: 7

    Курс студенттердің медиа-мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған: газет және журналдық мақалалар, аудио-бейнежазбалар және баяндамалар. Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - студенттерді медиа-мәтіндерді аналитикалық оқу және қабылдау сонымен қатар оларды одан әрі талдау талаптарымен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стилистика
    Несиелер: 6

    Курстың негізгі мақсаты стилистика саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады: студенттерге жүйеде тілдің стилистикалық құралдары туралы теориялық білімдерін ұсыну, стилистикалық талдаудың принциптері мен әдістері, қарым-қатынас мақсаттарына жету үшін әртүрлі сөйлеу құралдарын барабар пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 7

    Курс студенттерге академиялық мақсаттар үшін шетел тілін үйренуге бағытталған. Курстың негізі – студенттердің академиялық сөздік қорын құру, сөйлеу жылдамдығын зерттеу, қазіргі заманғы академиялық дискурстың тән ерекшелігі, академиялық жазуды жазу және сақтау дағдылары мен тәсілдерін дамыту, сондай-ақ шетел тіліндегі әртүрлі академиялық жанрлардың жазбаша мәтіндерін жазу дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу

  • Код ON3

    Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі

  • Код ON5

    Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау

  • Код ON10

    шетел тілін дамыту тенденциясы туралы білімді; фонетикалық, грамматикалық, лексикалық және стилистикалық деңгейлерде шет тілінің құрылымын білу; ҚР және шет тілді елдердегі тіл саясатының ерекшеліктерін білу; мұғалім кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын білу; білім беру саласы, оқу процестері және мұғалім кәсібі туралы білімге ие болу; ғылыми, педагогикалық және лингвистикалық зерттеу әдістерін қолдану; әр түрлі функционалды стильдерді тану; көркем мәтінге стилистикалық талдау жүргізу; ауызша және жазбаша сөйлеуде заманауи фразеологиялық қорды қолдану

  • Код ON1

    Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.

  • Код ON11

    шетел әдебиеті дамуының негізгі кезеңдерін және қазіргі әдеби процестердің заңдылықтарын білу; шетелдік және қазіргі заманғы туындылардың тақырыптары мен көркемдігін, өнер туындыларының тәрбиелік бағытын тану; мәдениетаралық қарым-қатынас негіздері туралы білімдерін шет тілінің өкілдерімен қарым-қатынаста қолдану; шет тілі мәдениетіндегі тілдік және мәдени тосқауылдарды жеңу; өлкетанудың негізгі ережелерін және аймақтық ақпарат көздерін пайдалану; тіларалық және мәдениаралық айырмашылықтарды бағдарлау; ғылым дамуының негізгі кезеңдерін білу; жалпы ғылыми және арнайы зерттеу әдістерін қолдану; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін педагогикалық қызметке енгізу

  • Код ON2

    Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.

  • Код ON8

    кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде шетел тілін білу; ауызша және жазбаша коммуникацияны анық, дәлелді және қисынды дұрыс құру; шетел тілінің нормалары мен қолданылуын сақтау; шетел тіліндегі ақпаратты жинақтау, сыни талдау, қорытындылау және синтездеу; күнделікті және кәсіби қарым-қатынас аясында ауызша мәлімдемелер құру; шет тілінің нормативтік айтылуын меңгеру; шетел тілінде әртүрлі коммуникативті мақсаттарды білдіру және анықтау; шетел тіліндегі әртүрлі байланыс регистрлерін білу

  • Код ON6

    қазіргі қазақстандық білім беруді дамытудың негізгі педагогикалық категориялары мен динамикалық ерекшеліктерін білу; ҚР Білім беру саласының нормативтік-құқықтық актілеріне сәйкес кәсіби қызметке дайын болу; ШТ оқытудың шетелдік және отандық әдістері мен концепцияларын пайдалану; тұлғаның дамуы мен мінез-құлығының психологиялық-педагогикалық негіздерін меңгеру; педагогикалық міндеттерін шешу; табысты оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық механизмдері мен педагогикалық жағдайларында бағдар жасау; оқу жетістіктерін бағалаудың қолданыстағы критерийлерін қолдану және әзірлеу; мультимедиялық оқыту материалдары мен бағдарламаларын жасау және ақпараттық және интернет технологияларын пайдалану; шығармашылық потенциалын және өзін-өзі дамытуға дайын болу

  • Код ON7

    арнайы (түзету) педагогикасын білу, инклюзивті білім берудің мазмұны мен әдістерін, ҚР және шетелдерде арнайы білім беруді реттейтін негізгі нормативтік құжаттарды білу; инклюзивті педагогикалық процестің, тәрбие мен оқытудың ерекшеліктерін білу; инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар (ЕББҚБ) балаларды тәрбиелеу мен дамытудың міндеттерін білу; ЕББҚБ балалардың жеке ерекшеліктерін ескеру; ЕББҚБ балалармен жұмыс істеу кезінде дидактикалық тәсілдер мен материалдарды пайдалану және жеке білім беру траекториясын құруға қатысу; ЕББҚБ балаларға шетел тілдерін оқытуда заманауи әдістеме мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану

  • Код ON9

    сөйлеу мәдениеті, көпшілік алдында сөйлеу, ауызша және жазбаша сөйлесу, академиялық жазу негіздерін меңгеру; ауызша және жазбаша мамандандырылған сөйлеуді сауатты және стилистикалық деңгейде ұйымдастыру; хабарламалар, баяндамалар жасау, пікірталас жүргізу; тұлғааралық және топтық коммуникацияларды жүзеге асыру; шетелдік қызмет көздерінен кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты алу және сыни тұрғыдан бағалау; академиялық және кәсіби ортадағы қарым-қатынас жағдайындағы коммуникация мәселелерін дұрыс шешу; іскерлік және мамандандырылған терминологияны қолдану; өздігінен білім алуда және өздігінен оқуда ақпарат көздерін кәсіби түрде пайдалану

Top