Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01721 Ағылшын тілі (IP) в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің барлық деңгейлерінде, заманауи технологияларды және шетел тілін оқытудың негізделген әдістемелерін, соның ішінде STEM және CLIL-ді меңгерген мектептердің әртүрлі түрлерінде жұмыс істей алатын, тілдік құзыреттілігі мен педагогикалық шеберлігі жоғары деңгейдегі ағылшын тілі оқытушыларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 254
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тіл біліміне кіріспе
Ауызша және жазу практикасы (B1 деңгейі)
Түрік тілі (А1)
Ауызша және жазу практикасы (B2 деңгейі)
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Ағылшын тілі фонетикасы мен грамматикасындағы заманауи тенденциялары
Түрік тілі ( А2)
-
2 Оқу жылы
Түркі мемлекеттер тарихы
Ағылшын тілін оқытудың әдістемесі және лингводидактикасы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Ататүрік принциптері
Ғылыми зерттеу әдістері
Экология және өмір қауіпсіздігі
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Ағылшын тілін оқу және үйретуге арналған компьютерлік қосымшалар және ресурстар
Когнитивті-интерактивтік технологиялар негізінде оқытуды жобалау және үлгілеу
Ясауитану
Оқыту әдістері мен технологиялары
Педагогикалық зерттеулер
Ағылшын тілі теориясының негіздері
-
3 Оқу жылы
Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі (С1 деңгейі)
Ағылшын, қазақ/орыс тілдерінің салыстырмалы типологиясы
Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың арнайы бағдарланған әдістері
Бағалау және дамыту
Грамматика, лексика және фонология
Ағылшын әдебиеті және шығармашылық хат
Инклюзивті білім беру ортасы
Білім берудегі smart-технологиялар
Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі (С2 деңгейі)
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Ағылшын тілін оқытудағы CLIL-технологиясы
Ағылшын тілін қашықтықтан оқытуда ІТ-технологияларды пайдалану
Ағылшын тілін оқытудағы STEM және STEAM технологиялары
Критерийлік бағалау технологиялары
Жаңартылған білім беру мазмұнындағы жаңа технологиялар
Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың зияткерлік әдістері мен технологиялары
-
4 Оқу жылы
Көпшілік алдында сөйлеу және дипломатия
Академиялық мақсаттардағы ағылшын тілі
Ағылшын тілін оқытудағы театрға бейімдеу
Функционалдық стилистика
Ағылшын тілі және жаһандық коммуникация
Мамандандырылған ағылшын тілі
Мәдениет және мәдениетаралық білім беру: отандық және шет елдік бағыт
Ағылшын тілінің стилистикасы және лексикологиясы
Зерттеулер, даму және инновация
Лингвистикалық ел тану және мәдениетаралық білім беру
Ағылшын тілін ерте оқыту әдістері
Медиасауаттылық және цифрлық коммуникация
Ғылыми зерттеудің әдісі және жобалауы
Іскерлік ағылшын тілі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлеп, енгізеді.
- Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен көзқарастарын түсіндіреді.
- Оқытылатын тілдердің фонетикалық, грамматикалық, морфологиялық, лексикалық, графикалық, сөз жасамдық жүйелері туралы білімін әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында ауызекі және жазбаша сөйлесімді жүзеге асыру үшін қолданады.
- Әр білім алушының білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тіліндегі оқу үдерісін үлгісін жасай алады.
- Болашақ мұғалімдер оқу құралдарының мазмұнын, стратегияларын таңдап, пайдалана алады; білім берудің барлық деңгейлерінде білім беру қызметін басқару, мұғалімнің білім беру жүйесіндегі педагогикалық процесте критериалды бағалау, инклюзивті орта және цифрландыру мүмкіндіктерін болжайды; өзін-өзі бағалау, талдау және бақылау мүмкіндіктерін көрсетеді.
- Болашақ мұғалімдер шетел тіліндегі мәтінді және оның тілді меңгеру деңгейіне сәйкес тілдегі сөз саптауын қабылдау, түсіну және түсіндіру арқылы тиімді коммуникативті әрекеттестікке қабілетті.
- Болашақ мұғалімдер басқа мәдениет өкілдерімен тиімді қарым-қатынас жасай алады; жеке адамдармен, ұжыммен, қоғам мен әлеуметтік және мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асырады; кәсіби, академиялық және іскерлік қарым-қатынастың әртүрлі коммуникациялық жағдайларында коммуникативті ниеттерін жүзеге асырады.
- Болашақ мұғалімдер ұлттық әдет-ғұрыптарды, салт-дәстүрлерді біліп мәдениетаралық қарым-қатынаста қолданады; елтану ақпаратын пайдалана біледі.
- Болашақ мұғалімдер пәнаралық білімдерін қолдана алады; кәсіби салада шешім қабылдау үшін әртүрлі пәндік салалардағы білім, білік және дағдыларды біріктіре отырып, тілдік әрекеттерді орындай алады.
- Болашақ мұғалімдер кәсіби маңызды ақпаратты сыни тұрғыдан талдай, өңдей және жүйелей алады, мамандығы бойынша ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырып, эмпирикалық зерттеу әдістерін қолдана алады.
- Болашақ мұғалімдер қарым-қатынастың әртүрлі әлеуметтік жағдайларында бағдарлай алады, дәлелдерді қолдана отырып, өз пікірін/көзқарасын айта алады, топта жұмыс істей алады, жобалық және зерттеу қызметінің нәтижелерін жеткізе алады, кәсіби және жеке тұлғалық тұрғыдан өсуге ұмтылады.