Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02303 Филология в Yessenov University

  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түркологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге түркі тілдерінің зерттелуі мен дамуы, қалыптасуы жайымен таныстыру. Пән түркологияның негізгі проблемаларын, оның қазіргі міндеттерін ғылыми пайымдауға бағытталады. Түркітануға кіріспе пәнінің мазмұнында көне түркі тілін сипаттайтын жазба ескерткіштер, олардың жазылу кезеңдері, зерттелуі, тілдік ерекшеліктері, қазіргі түркі тілдерімен байланысы туралы ғылыми пікірлер қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сөз өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Филология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студентке қазақ тілінің терең де тиянақты теориялық, практикалық мәселелерін таныстырып, қазақ тіліне қатысты материалдарды меңгерту, лексикалық қорын дамыту. Ана тілінің принциптерін, ерекшеліктерін ескеріп, онда туындайтын қиындақтарды жеңе отырып, оқып жатқан тақырыптарына сай әртүрлі саладан түскен хабарламаларға, оқыған мәтіннің мазмұнына сай ерекшеліктерді ескере отырып өзінің жеке қөзқарасын жазбаша жүйелі түрде білдіру біліктілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - білім алушыларда әдіснамалық және ғылыми мәдениетті, білімдер жүйесін, ғылыми зерттеу жүргізу мен ұйымдастыру саласындағы іскерлік және дағдыны қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеу әдіснамасының жалпы ғылыми деңгейінің тәсілдері мен жетекші тұжырымдамаларын, ғылыми зерттеу әдіснамасының негізгі тәсілдерін талдауға бағытталған. Пән мазмұны ғылыми зерттеу/ жобалық жұмыстарды ұйымдастыру әдіснамасының әдістемелік деңгей амалдары мен негізгі тәсілдерін, тәжірибелік дағды мен ғылыми әдістерді қолдану мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студенттердің коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруі болып табылады, бұл болашақта шетел тілін кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі бейнелеу, кәсіби білімдерін жетілдіру үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Курс грамматиканы, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әбіштану
    Несиелер: 5

    «Әбіштану»пәні жас ұрпақты кемел ой, көркем сөзімен сусындатқан белгілі жазушы Әбіш Кекілбаевтың шығармаларынжаңғыртып, танымын кеңейту мақсатында оқытылады Білімалушылардың бойында білім – рухани байлық көзі идеалына сәйкес құндылықтаржүйесін қалыптастырады; білімалушылардың өзіндік дамумен өзіндік жетілу талпыныстарын қолдайды, еңбекке деген сыйластық қатынастарын дамытады; «Мәңгілік Ел», «Рухани жаңғыру», «Ұлы даланың жеті қыры» бағдарламаларын басшылыққа ала отырып патриотизм, өзелінің барлық саладағы жетістіктеріне деген мақтаныш сезімін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жаһандық экология
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-экологияның қазіргі заманғы мәселелерін талдауға, зерттеуге және шешуге кешенді көзқарасты қамтамасыз ететін жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыру. Онда қазіргі экологиялық проблемалар, олардың жаһандық сипаты және қазіргі экологиялық проблемалардың әлемдік экономиканың жағдайымен және елдердің даму ерекшеліктерімен байланысы қарастырылады және зерттеледі. Пәнді оқу экологиялық жобаларды әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Мақсаты-медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтар материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрену, жаңалықтар мәтінін жарнама, насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі, беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді. Пән кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды шығармашылықпен қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Филологиядағы мәтін талдау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – тіл білімінің негізгі ұғымдар жүйесімен және тілдік терминдермен таныстыру. Пән қазақ тілінің құрылымын ғылыми терең түсінуге, ана тілінің туыс емес тілдермен типологиялық ұқсастықтарын салыстыра талдауға бағытталған. Пән мазмұнында грамматикалық формалар, категориялар,мағыналар,сөз формаларының өзгеру әдіс-тәсілдері мен құралдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – қазақ фольклорының қалыптасу тарихы, фольклордың жанрлары, классификациясы, жанрлық түрлердің бөліну жолдарын түсіндіру. Пән фольклордың танымдық, тәрбиелік мәнін, қазақ жазба әдебиетінің қалыптасуындағы халық ауыз әдебиетінің қызметін ғылыми негізде пайымдауға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер халық ауыз әдебиеті мұраларын жинау, жүйелеу, зерттеу әдістерімен танысады, фольклорлық шығармалардағы көркемдеуіш тәсіл түрлерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сакральді Маңғыстау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білімалушыларға қазақ тілінің дыбыстар жүйесі, оның фонологиялық ерекшелігі туралы білім беру. Пән студенттерді дыбыс түрлерін ажырата білуге, орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды дұрыс қолдана отырып, дыбыстарды сауатты айтуға, жазуға дағдыландыруға бағытталған. Пән мазмұнында дыбыстардың бір-біріне әсері, буын және екпін, интонация, орфография, орфоэпия, қазақ графикасының дамуы, қазіргі жай-күйі туралы ғылыми пайымдаулар қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маңғыстау топонимикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты – білім алушыларға Маңғыстау облысының топонимиялық жүйесіне этномәдени негізде тарихи, лингвистикалық талдау жасауды меңгерту. Өлкедегі топонимиялық жүйенің қалыптасу және даму процестерін, топонимдердің тілдік қабаттарын (жалпытүркілік, кірме, негізгі) айқындауды, кейбір атаулардың этимологиясын ашу, топонимдердің лексика-семантикалық классификациясын жасауға бағытталған; Топонимиялық атаулардың негізгі құрылымдық, сөзжасамдық үлгілерін белгілеуді және облыс топожүйесініндегі детерминативтер мен топоформантарды меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беруді ізгілендіру стратегиясы, инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері, модельдері мен мазмұны тұрғысынан ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзіреттілігіне бағытталған. Курс ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен танысу үшін базалық болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен лексикографиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларға қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы және лексикографиясы пәнінен жүйелі білім беру. Пән сөздердің, күрделі сөздердің мағынасы мен шығу төркіні жөнінде, тұрақты тіркестердің, оның ішінде фразеологизмдердің құрамы мен құрылысы, өзіндік белгілері, даму тарихы жөнінде, олардың стильдік мәні мен сипаты жайында, қолданылу қабілеттілігі туралы, жалпы алғанда, сөздік құрам жайында өз дәрежесінде мағлұмат беруге бағытталған. Пәннің мазмұны қазіргі қазақ тілінің лексикология саласында оқытылатын семасиология, қазақ тілінің сөздік құрамы мен негізгі сөздік қоры, фразеология, лексикография, ономастика бөлімдерінің негізгі теориялық мәселерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ жазуының тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – қазақ жазуының тарихындағы жазу түрлері, олардың қазақ мәдениетінің дамуындағы өзіндік орнын оқып-үйрету. Пән қазақ жазуына қолданылған түрлі әліпбилерді талдауға бағытталған. Пән мазмұнында қазақ жазуының тарихы, әр кезеңдердегі әліпби реформасына қатысты саяси, әлеуметтік, тарихи-мәдени мәселелердің туындауы мен шешімі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ әдеби сынының тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге қазақ әдебиеті сынының тарихы, оның әлемдік өркениетпен сабақтастығы туралы ғылыми білім беру. Пән арқылы білім алушылар сынның алғашқы арналарымен танысады, бүгінгі Тәуелсіздік кезеңіндегі әдебиетке, ғылыми зерттеуге қойылатын талаптарға талдау жасайды. Пән мазмұны арқылы қазақ әдебиеттану ғылымы мен әдебиет сынының бүгінгі күйі, проблемаларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Студенттерге әлемдік әдеби процестің дамуы туралы, шетелдегі ірі жазушылардың шығармашылығы туралы білім беру. Ойлау, жалпылау, талдау, ақпаратты қабылдау, мақсат қою мәдениеті бар, көпшілік алдында сөйлеу, пікірталастар мен полемика жүргізу дағдыларын қолдана алады; Студенттерді шетел әдебиетімен таныстырады, ағылшын тілді елдердегі әдебиеттің негізгі кезеңдерін және ірі жазушылардың шығармашылығын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Маңғыстау ақын-жыраулар шығармашылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге өлке әдебиетінің қалыптасып, даму тарихы, тарихи әдеби процесс, дәстүр жалғастығы туралы мағлұмат беру. Пән өлке авторларының тіл, стиль бағытындағы шеберліктерін, жыраулар поэзиясының көркемдік негіздерін, жыраулық мұралардың тарихилық мәселелерін зерттеуге бағытталады. Пән мазмұнында жеке ақын-жыраулар, жазушылар шығармаларының тақырыптық- жанрлық қырлары, эстетикалық ізденістері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге ХІХ ғасыр әдебиеті өкілдерінің шығармашылығын оқыту. Пән ақындық поэзияны тақырыптық, көркемдік-идеялық, жанрлық жағынан жан-жақты талдауға бағытталады. Пән мазмұнында ХІХ ғасырдағы ақындар поэзиясының көркемдік негіздері, тарихилығы, ақындық поэзияның қалыптасу, даму, зерттелу тарихы, ұлт әдебиеті тарихында алатын орны туралы ғылыми пайымдаулар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың инновациялық әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- студенттерге қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың әдіс-тәсілдерін, қазақ тілі,әдебиеті сабағын ұйымдастырудың жолдарын меңгерту. Пән мазмұнында мектепте қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың әдіснамалық негіздері мен әдістемелік жүйесін, тілді меңгертудің практикалық жолдарын үйретуді қарастырады. Сол арқылы кәсіби деңгейін жоғары, жан-жақты дамыған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы жетілген, ұлттық ділі қалыптасқан бәсекеге қабілетті, ғылыми және интеллектуалдық әлеуеті жоғары маманды қалыптастырады. Цель дисциплины - научить студентов методам преподавания казахского языка и литературы, способам организации уроков казахского языка и литературы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге ежелгі түркілік поэзия мен жыраулық поэзияның құрылымдық, көркемдік сабақтастығы туралы білім беру. Пән ежелгі және хандық дәуір әдебиетінің идеялық-көркемдік жалғастығын, жыраудың қоғамдық-әлеуметтік тұлғасын ғылыми пайымдауға бағытталған. Жыраулар поэзиясының көркемдік негіздері, тарихилығы, жыраулар поэзиясының қалыптасу, даму, зерттелу тарихы мәселелерін меңгертеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі қазақ тілінің негізгі курсы - «Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы» пәні, ол қазақ тіліндегі сөздердің жасалуын, даралануын, топтасуын зерттейді, сөйлеу бөліктерінің жүйесін зерттейді, студенттерге терең теориялық білім береді. Қазақ тілі білім алушыларының танымдық қабілеттері мен қызығушылықтарын дамытады, оқушылардың өз халқының мәдениетіне деген позитивті көзқарасы мен ерекше сүйіспеншілігін дамытады, студенттермен қарым-қатынаста этикалық және құқықтық нормаларды, педагогикалық этиканы сақтайды. Тұжырымдамалық негізде тіл мен әдебиетті оқыту әдістемесі мен теориясын сипаттайды, оқу үдерісін тиімді және тиімді болатын оқыту моделі ретінде бағалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шығарма поэтикасы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты – шығарма поэтикасы туралы білімдер меңгерту. Пән поэтика туралы ұғымды ұғындыруға, поэтика түрлері мен тарихи және теориялық поэтиканың ерекшеліктерін пайымдауға бағытталған. Пәннің мазмұны поэтика ұғымы, теориялық және тарихи поэтика, поэтиканың зерттеу обьектілері, түр мен мазмұн, шығарманың көркемдік табиғаты туралы білімдер меңгертіп, әдеби шығармаға көркемдік талдау жасау дағдыларын қалыптастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдебиет теориясы және эстетика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге әдебиет теориясының негіздері мен әдебиеттану ғылымы туралы білім беру. Пән әдебиет теориясының теориялық және практикалық мәселелері мен әдебиеттанудың гуманитарлық ғылым саласы ретіндегі танымдық және зерттеу зерттеу әдіс-амалдарын оқытуға бағытталған. Пән мазмұнында көркем әдебиеттің ерекшеліктері, ұғымдары мен категориялары, терминдері,көркем шығарманың құрылымы, мазмұн мен пішін, әдеби жанрлар, көркемдік әдістер, әдеби бағыт-ағымдар, әдеби процесс мәселелері мен әдебиет теориясының даму тарихы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білімалушыларға қазіргі қазақ тіліндегі синтаксистік конструкциялардың түрлері, жасалу жолдары туралы жүйелі білім беру. Пән қазіргі қазақ тілі синтаксисінің өзекті мәселелеріне ғылыми талдау жасайды. Пән мазмұнында қазіргі қазақ тілі синтаксисі ғылымының зерттелу тарихы, сөздердің байланысу тәсілдері мен түрлері, сөйлемнің басты критерийлері, сөйлемнің құрылымы, құрамы туралы ғылыми көзқарастар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі қазақ әдебиеті және сыни ойлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – қазақ әдебиеті сынының тарихын қазіргі заманғы әлемдік өркениет талаптарына сай оқыту. Пән студенттерге қазақ әдеби сыны тарихының даму заңдылықтарын ашуға, оқылатын дәуір қаламгерлерінің көркемдік шеберлігінің маңыздылығын баса көрсетуге, қазақ әдеби сыни ойының дүниежүзілік және қазақ мәдениетіне әсерін оқып, үйретуге бағытталған. Пән мазмұнында көрнекті әдебиеттанушы ғалымдардың еңбектері, қазақ әдеби дамуының жалпы тенденциялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың бойында білім – рухани байлық көзі идеалына сәйкес құндылықтар жүйесін қалыптастырады; білім алушылардың өзіндік даму мен өзіндік жетілу талпыныстарын қолдайды, еңбекке деген сыйластық қатынастарын дамытады; «Мәңгілік Ел», «Рухани жаңғыру», «Ұлы даланың жеті қыры» бағдарламаларын басшылыққа ала отырып патриотизм, өз елінің барлық саладағы жетістіктеріне деген мақтаныш сезімін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Маңғыстаудың сакральді мәтіндері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – Маңғыстау аймағындағы сакралды мәтіндерге тарихи-лингвистикалық, этнолингвистикалық зерттеулерге сүйеніп, теориялық түсінік беру. Пән сакралды мәтіндердің мазмұнына реконструкция жасауға, мәтіндердегі ұлттық концептілік өрісті айқындайтын ұғым-түсініктерді талдауға бағытталады. Пән мазмұнында сакралды мәтіндерінің зерттелуі, эпитафиялық жазбалардың, петроглифтердің, руна тектес жазулардың астарындағы халықтық таным, топонимдердің, ауызша мәтіндердің сакралды сипаты, Маңғыстау сакралды кеңістігінің ұлы дала кеңістігіндегі орны, сакралды нысандардың ұлттық кеңістікті ұйымдастырудағы рөлі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON4

    -оқыту әдістемелерінде инновациялық, сандық технологиялардың мүмкіндіктерін шығармашылықпен және нәтижелі қолдана алады.

  • Код ON1

    -бағдарлама пәндері бойынша сапалы білімді көрсетеді;

  • Код ON6

    - қазақ тіл білімінің лингвистикалық аспектілері, әдеби шығармадағы мәтін талдау, әдеби үдеріс бойынша кәсіби дағдыларды меңгеруге қызығушылықты қалыптастырып, кәсіби шеберлікті жүзеге асырады;

  • Код ON3

    - оқу-тәрбие және әдістемелік үдерістің сапасын қамтамасыз ету үшін қазақ, әлем әдебиетіндегі сыни ойлау, салыстырмалы талдаударды саралайды;

  • Код ON5

    - өзінің кәсіби қызметінде әдістемелік экспериментті жоспарлайды және өткізеді. Филологияның, журналистиканың теориялық мәселелері бойынша талдау жасайды;

  • Код ON8

    - өз ісін ұйымдастыру мүмкіндігі мен кәсіби шеберлікті одан әрі жетілдіруге қабілетті болады.

  • Код ON7

    - кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара іс-қимыл жасайды, сөйлеу мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді;

  • Код ON2

    - жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарға ие болады;

6B02303 Шетел филологиясы: ағылшын тілі
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Ағылшын тілі
6B02303 Шетел филологиясы:ұйғыр тілі мен әдебиеті-тарих
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02303 Шетел филологиясы: ұйғыр тілі мен әдебиеті-орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02303 Шетел филологиясы: ұйғыр тілі мен әдебиеті-Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02303 Шетел филологиясы: ұйғыр тілі мен әдебиеті-қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02303 Филология (қазақ)
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02303 Шетел филологиясы: Шығыс (араб, қытай, түрік) тілі
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02303 Филология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі:
Top