Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02303 Шетел филологиясы: ағылшын тілі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Шетел филологиясы мен әдебиеті саласында кәсіби құзыреттілікке ие, жоғары және орта білім беру жүйесінің ұйымдары мен осыған ұқсас бейіндегі басқа да ұйымдарда, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, кәсіби қызметті келесі бағыттарда жүзеге асыруға қабілетті кадрларды даярлау: лингвистика саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыру, қазіргі ғылыми деңгейде шетел филологиясы бойынша тұтас зерттеу және педагогикалық процестерді ұйымдастыру, ғылыми зерттеулерді, жобалау жұмыстарын жүзеге асыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
  • Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • - шетел филологиясы мен әдебиеттану теориясы саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен ғылыми білімдер жиынтығына ие, жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудің жаңа философиясын түсінеді;
  • - кең дүниетанымы мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін практикалық мәселелерді шешуге қабілетті;
  • - ғылыми саланың нақты сөйлеу жағдайларында мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің тілдік құралдарының нақты міндеттерін шеше білу.
  • - кәсіби және жалпыадамзаттық мәдениеттің бөлігі ретінде логикалық ойлауды, лингвистикалық мәдениетті меңгереді;
  • -лингвистикалық және әдеби мәселелерді шешуде шетел тілінің теориялық және практикалық білімдерін жүйелі қолдана білу.
  • - негізгі лингвистикалық пәндердегі білімдерін көрсете алады және оларды түсіну мен қолданудың жоғары дәрежесін көрсете алады, негізгі тілдік және әдебиеттанудағы білімдерін көрсетіп, оны қолдана біледі, ойлауды қажет ететін әдебиеттерді талдай алады;
  • - этномәдени және конфессиялық айырмашылықтар мен қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіптік қызметті көп мәдениетті ортада ұйымдастыру тәсілдеріне ие;
  • -кәсіби білім беру мен ғылым жүйесінің қазіргі жағдайына бейімделуге қажетті құзіреттілікті дамыту үшін дайындық пен ұтқырлық негізінде кәсіби мәселелерді шешуде пәнаралық өзара әрекеттестікке қатыса алады.
Top