6B02303 Шетел филологиясы: ағылшын тілі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Шетел филологиясы мен әдебиеті саласында кәсіби құзыреттілікке ие, жоғары және орта білім беру жүйесінің ұйымдары мен осыған ұқсас бейіндегі басқа да ұйымдарда, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, кәсіби қызметті келесі бағыттарда жүзеге асыруға қабілетті кадрларды даярлау: лингвистика саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыру, қазіргі ғылыми деңгейде шетел филологиясы бойынша тұтас зерттеу және педагогикалық процестерді ұйымдастыру, ғылыми зерттеулерді, жобалау жұмыстарын жүзеге асыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ/Орыс тілі және Қазақ/Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Тілін оқитын елдің әдебиеті
Ұлыбритания мен АҚШ әдебиетінің диахроникалық және синхрондық дамуындағы жалпы тенденциялары. Негізгі әдеби үрдістер және олардың ерекшеліктері. Көркемдік жұмыстың эстетикалық функциялары. Ұлыбритания мен АҚШ-тағы әдебиеттердің даму үлгісі. Негізгі әдеби жанрлардың анықтамалары мен белгілері. Көркем мәтінді тақырыптық, композициялық және жанрлық талдау. Көркем шығармаларды интерпретациялау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Практикалық фонетика
Фонемалар және олардың аллофондары, фонемалар мен олардың аллофондарының үйлесімділігі және олардың үйлесімділігі, фонемтерді қосу және олардың артикуляциялық өтуі. Слоганның қалыптасуы мен жылжуы. Ағылшын тілінің физикалық сипаты ана тілімен салыстырғанда, ағылшын тіліндегі оқушылардың ана тілімен салыстырғанда ағылшын тіліндегі стресстің орны мен дәрежесі. Ағылшын тілінің фонетикалық құрылымының интонациялық компоненті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі (A1A2 деңгейі)
Бірінші байланыстар. Құттықтау. Танысу. Мамандығы Өмірбаяны Отбасы Отбасы құрамы. Отбасылық байланыстар. Отбасылық күнделікті өмір. Отбасылық қарым-қатынас. Сабақ Үй, пәтер. Пәтерді жалдау. Қоныс аудару. Азық-түлік өнімдері. Азық-түлік дүкені. Кейтеринг орындары. Студенттік асхана. Гастрономиялық дәстүр. Киім сатып алу. Супермаркеттер мен бутиктер. Уақыт Жыл мезгілдері. Жұмыс күні. Күн тәртібі. Демалыс, демалыс, хобби, спорт өмірімде. Әлем картасы. Оқытылған тілдер мен Қазақстан елдері. Мерекелер, дәстүрлер, салт-дәстүрлер. Оқу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Практикалық грамматика
Қарапайым ағылшын сөйлемдерді құрастырыңыз. Уақытқа, адамға және нөмірге байланысты қосалқы етістіктердің түрлері. Ағылшынша сөйлемдегі сөз тәртібі. Теріс сөйлемдерді жасау. Мүмкіндік есімдік. Нысан жағдайындағы есімдік. Мақала. Дәлелдер. Модальдық етістіктер және олардың эквиваленттері. Сын есімдер мен нышандарды салыстыру дәрежесі. Өтінішті императивте құру. Ерекше жеке / жеке емес сөйлемдерді құрастыру. Сұрақ жауап. Қосымша ережелер. Subjunctive көңіл-күй. Infinitive. Қоғамдастық. Герунд
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас (НШТ)
Байланыс туралы түсінік. Мәдениет ұғымы. Мәдениетаралық қарым-қатынас тұжырымдамасы. Тіл және мәдениетаралық қарым-қатынас. Мәдени соққы: симптомдар, себептер, фазалар және жеңу; әдеттегі байланыс қателіктері. Тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуі. Сапир-Уорф гипотезасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
AKT2106Қоғам дамуының негізгі секторларындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің сәулеті. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютермен өзара әрекеттесу. Деректер базасы жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер мен телекоммуникация. Киберқауіпсіздік. Интернет-технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технология. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Кәсіби салада ақпараттық технологиялар. Өнеркәсіптік АКТ. АКТ даму перспективалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Шет тілінің теориялық фонетикасы
Тілдің фонетикасы. Тілдің дыбыс жағында. Дыбыс тілінің құралдары. Фонема PLC тұжырымдамасында. Симанттық кемсітушілікке қарсы қарсылықтардың логикалық жіктемесі. Интонацияның фонетикалық сипаты. Интонацияның функциялары. Ағылшын тілінде сөйлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Тіл тарихы
Тілдің даму тарихы; ежелгі ұйғыр жазба ескерткіштері және олардың тілдік ерекшеліктері; ортағасырлық жазба ескерткіштері және олардың тілдік ерекшеліктері; графика тарихы; ұйғыр жазба ескерткіштері бойынша ғалымдардың зерттеулері. Қазіргі ұйғыр тілін қалыптастыру кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Елтану және мәдениет: Ұлыбритания және АҚШ
Біріккен Корольдік - өкілдіктер мен мәдени стереотиптердің картасы. Британдық және британдық ұлттық-мәдени стереотип. Британдық шындық. Британдық қоғамға жаңа. Ұлыбританиядағы қазіргі өмірдің сұрақтары. Қазіргі Ұлыбританиядағы саяси құрылым және монархияның рөлі. Мақалалар мен бейнелерді талдау. Қазіргі Ұлыбританиядағы білім беру және денсаулық сақтау. Мақалалар мен бейнелерді талдау. АҚШ-тың саяси құрылымының мәселелері. Аймақтар арқылы саяхат. АҚШ-та ағылшын тілінің ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Екінші шет тілі практикалық грамматикасы
коммуникативтік құзыреттілігін шет тілін меңгеру деңгейінің шегінде қалыптастыруға мүмкіндік беретін коммуникативтік құбылыстарды қалыптастыру және қарым-қатынас жасаудың әртүрлі түрлеріне қол жеткізуге мүмкіндік береді (күнделікті, әлеуметтік-мәдени, білім беру және өндірістік, кәсіптік); адамға, объектіге, фактіне, оқиғасына көзқарасын білдіретін факт немесе оқиға туралы; тілегі, тілегі, тілегі, байланыс жағдайына сәйкес алынған ақпаратты түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
АҚШ әдебиеті
Американдық әдебиеттің негізгі кезеңдері және ең танымал американдық жазушылар. 1820-1860 жылдары американдық әдебиеттегі романтизм кезеңі. Кезең (1820-1830) - американдық әдебиетте ерте романтизм кезеңі. 1840-1860 жылдар кезеңі - бұл кеш романтизм немесе Ренессанс кезеңі. 1865-1910 жылдардағы кезең - американдық әдебиеттегі реализм кезеңі. 1914-1945 жж. - американдық әдебиетте модернизм кезеңі. Қазіргі заманғы әдебиет кезеңі (1945 - қазіргі уақытқа дейін).
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Базалық шетел тілінің лексикологиясы
Сөзжасам. Лексикалық бірліктердің семантикалық құрылымы. Фразеология және фразеология. Сөздік құрамының этимологиялық сипаттамасы. Оқытылатын шетел тілінің сөздік құрамының дифференциациясы. Лексикография.1) жеке тілдік бірлік ретінде сөз, оның мағынасы; 2) тілдің лексикалық жүйесінде сөз орыны; 3) қазіргі заманның қалыптасу тарихы лексика; 4) сөздің белсенді немесе пассивті сөздікке деген қарым-қатынасы; 5) орын Қазіргі орыс тілі функционалдық стиліндегі жүйелік сөздер (бейтарап, ғылыми, бизнес және т.б.). Лексикология тілдің лексикасын уақытша зерттейді өйткені, уақыт өткен сайын тілдің лексикасында әртүрлі болады өзгерістер және осы өзгерістердің себептерін анықтайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Экономика және бизнес негіздері
Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, шаруашылық жүргізудің қоғамдық формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурс үнемдеу. Экономикалық дамудың циклділігі. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Шет тілін оқытудың заманауи әдістемесі
Шетел тілінде білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері. Шет тілді білім беру парадигмасы. Мәдениетаралық тіл-Тіл және тіл қызметінде қарым-қатынас негіздері. Мәдениетаралық коммуникация теориясының контекстіндегі қарым-қатынасты моделдеу. Қазіргі шет тілі-білім беру үдерісі: басқару, ұйымдастыру, оқыту технологиясы. Шетел тілі мұғалімі – Мұғалімнің кәсіби қызметі. Аудиттеуге оқыту. Оқуға үйрету. Обучение говорению. Аудиттеуге оқыту. Жазу мен жазбаша сөйлеуді үйрету. Шет тілін оқытудағы бағалау және бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Базалық шетел тілінің стилистикасы
Пәннің негізгі міндеттері. Стилистиканың тіл ерекшеліктерімен байланысы. Стилистикалық ерекшелік ұғымының анықтамасы. Тілдің стилистикалық ерекшеліктерін көрсететін функциялар. Әлемдік мәдениет тарихы контекстінде түрлі әдебиеттерді дамыту ерекшеліктерін зерттеу. Көркемдік бағыттардың, шығармашылық әдістердің, эстетикалық бағдарламалардың сипаттамасы. Әдеби даму кезеңдерін және ірі жазушылардың шығармашылығын талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
Көшбасшылық негіздері. Көшбасшылықтың тұлғалық теориясы. Мінез-құлық және ситуациялық көшбасшылық. Көшбасшы және команда. Функционалдық (рөлдік) көшбасшылық. Көшбасшылық стиліндегі PAEI функциялардың үйлесімсіздігі. Тиімді көшбасшылық стильдері. Тиімсіз көшбасшылықтың архетиптері. Ұйымдағы көшбасшылық стильдерін жүзеге асыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Көркем мәтінді интерпретациялау және стилистика
Мәтіннің стилі заманауи лингвистикалық пән ретінде. Мәтіннің стилистикалық аспектісі. Мәтін стилін стилистикалық зерттеулердің басқа бағыттарына орналастырыңыз. Көркем мәтіннің стилистикасының мақсаты мен міндеттері. Көркем мәтінді интерпретациялау. Көркем мәтіннің стилистикасының қазіргі теориялық негіздері. Көркем мәтін ерекшелігі лингвистикалық зерттеу объектісі ретінде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қазақ (орыс) тілі (В2)
Пән " Кәсіби қазақ тілі " пәнаралық білім саласы болып табылады, оның құрамына коммуникативтік-дискурстық аспектіде қазақ тілі, мамандық және мамандық негіздері, іскерлік коммуникация мәдениеті кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ағылшын әдебиеті
Ағылшын-саксон әдебиеті. Елизаветинская дәуірі. Ағылшын-Норманн әдебиеті. Атақты "Кентербериялық әңгімелер" авторы. Ренессанс дәуірінің ағылшын әдебиеті. Дәуірінің Кромвеля және Қалпына келтіру. Эпоха Возрождения. Романтизм.Ағылшын әдебиеті – бұл көп ғасырлық тарих, тамаша авторлар, ұлттық сипаттағы ерекшеліктерді бейнелейтін ұмытылмас шығармалар. Біз осы ұлы жазушылардың кітаптарымен өсіп, олардың көмегімен үйренеміз және дамытамыз. Шекспир, Диккенс, Уайльд және т.б. шығармалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Іскерлік тілі (НШТ)
Ресми-іскерлік стильдің жалпы сипаттамасы. Іскерлік қарым-қатынас формалары. Іскерлік қарым-қатынас тілі. Іскерлік қарым-қатынас нормалары. Тіл және іскерлік қарым-қатынас. Қарым-қатынастың бейвербальды элементтері. Ресми-іскерлік стиль. Ресми-іскерлік стильдің лексикалық (сөздік) жүйесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілі (B1 деңгейі)
Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөздің дұрыстығы. Сөз дұрыс таңдау, сөздің формасы. Сөзді пайдаланудың дәлдігі. Ұсыныстарды дұрыс құрастыру. Экспрессивті сөйлеу. Экспрессивті синтаксис. Салтанат, тазалық, сөйлеудің дәйектілігі. Ұғымдар мен стрестің нормалары. Тәжірибелік стилистиканың анықтамасы. Кәсіби салада сөйлеу мінез-құлық мәдениеті. Кейбір коммуникативті жағдайларда сөйлеу жаттығулары. Сөйлеу мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Ағылшын тіліндегі баспасөз
Қазіргі ағылшын тіліндегі жастар баспасөзінің тілдік ерекшелігі мен ерекшелігі. Жастар мерзімді басылымдарында тақырыптық блоктар. Ағылшын тіліндегі заманауи баспасөз тілінің ерекшеліктері.Би-би-си / Ұлыбритания, Express / Ұлыбритания,тәуелсіз / Ұлыбритания,Евроньюс/, бізді қуып жете алмайды / ЕО, саясат |ЕО.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Мамандандырылған тіл
Тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуі. Өнер және заманауи қоғам. Халықаралық интеграциядағы жаһандық проблемалар. Академиялық қарым-қатынас. Клиенттердің сипаттамасы. Жазбаша және ауызша қарым-қатынас ерекшелігі. Ғылыми стиль. Талдау сөзінің тілдік ерекшеліктері. Аналитикалық сөйлеу жұмыстарын дайындау кезеңдері. Академиялық оқу. Академиялық жазу. Академиялық қарым-қатынастың ауызша түрлері. Ғылыми мәтіннің техникалық дизайны. Ғылыми зерттеулердің әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Арт білім беру
Отандық өнер мен көркем мәдениетті қалыптастырудың және дамытудың негізгі кезеңдері туралы антикалықтан қазіргі заманға дейінгі негізгі білім. Курс қазақтардың моральдық-эстетикалық әлемінің эволюциясын, ритуализмнің элементтерін және қазіргі қазақстандық тұлғаның имиджін қалыптастырудың маңыздылығын жасауға мүмкіндік беретін өнердің барлық түрлерін қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Өндірістік практика
Теориялық білімді іс жүзінде біріктіру және жүйелеу. Оқу-тәрбиелеу психологының кәсіби білімін мектептің немесе педагогикалық колледждің оқу үрдісінің жағдайында тікелей дамыту. Кәсіби қызметтің негізгі бағыттарын жүзеге асыру: психодиагностика, психопрофилактика, білім беру қызметі, кеңес беру қызметі, түзету және дамыту қабілеті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Шет тілінің теориялық грамматикасы
Морфология. Сөздің морфемдік құрылымы. Сөз бөліктері. Зат есім. Verb. Етістің ауызша емес формалары. Модальдік етістіктер. Сын есім. Префикс Adverb Сандар. Мақала. Сөз сөйлеу бөліктері. Синтаксис Фраза. Қарапайым ұсыныс. Қиын сөйлем. Ағымдағы сегменттеу Мәтін.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Шетел тілі сабақтарындағы медиа тілі
Медиа-коммуникацияларды оқыту тұжырымдамасы. Ақпараттық өндірісті дамыту. Тіл және мәдениетаралық қарым-қатынас. Мәдени соққы: симптомдар, себептер, фазалар және жеңу; әдеттегі байланыс қателіктері. Тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттестігі. мәдениеттер интеграциясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ілгермелі шетел тілі
Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып эссе, баяндама, хаттарды жазу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Өндіріс + диплом алдындағы тәжірибе
Теориялық білімді іс жүзінде біріктіру және жүйелеу. Оқу-тәрбиелеу психологының кәсіби білімін мектептің немесе педагогикалық колледждің оқу үрдісінің жағдайында тікелей дамыту. Кәсіби қызметтің негізгі бағыттарын жүзеге асыру: психодиагностика, психопрофилактика, білім беру қызметі, кеңес беру қызметі, түзету және дамыту қабілеті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
Ана тілі мен шет тілдерінің салыстырмалы фразеологиясы
Салыстырмалы фразеология фразеологиялық теорияның арнайы бөлімі ретінде. Батыс Еуропа, түрік және отандық тіл мамандарының шығармаларындағы фразеологияны салыстырмалы зерттеу. Энциклопедиялық (мәдени-танымдық) функция. Жануарлардың фразеологиялық бірліктері. Әлеуметтік-ақпараттылық функциясы. Deictic функциясы. Ерекше функция. Фигуративті және мәнерлі функция.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Ұлыбритания және АҚШ тарихы
Келтик Ұлыбритания. Римді жаулап алу және оның мәні. Британияның англо-саксондық жаулауы. Ерте ерте феодалдық жағдайды қалыптастыру. Британ аралдарын христианизациялау. Король Альфред Реформа Ұлы. Дат рейдтерімен күрес. XI - XIII ғасырдың ортасында Англияның экономикалық және әлеуметтік дамуы. Magna Carta және парламенттің пайда болуы. XiV-XV ғасырларда Англия. Жүз жылдық соғысының негізгі кезеңдері. Сары және ақ раушан соғысы. ХХІ ғасырдың басындағы Құрама Штаттардың мемлекеттік-саяси құрылымының ерекшеліктері Ұлыбританияның экономикалық аймақтарын дамыту және құлдырау. Сыртқы экономикалық қатынастар. Ұлыбритания және ЕЭК
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қазіргі шетелдік және отандық әдебиет
Шетел әдебиеті және ХХ ғасырдың тарихи оқиғалары. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі кезең. Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі кезең. Әртүрлі елдердің шетел әдебиеті. Германиядағы әдебиет. Американдық әдебиет. ХХ ғасырдағы шетел әдебиетінің бағыттары. Модернизм. Экспрессионизм. Экзистенциализм, шетел әдебиеті жазушысы. ХХ ғасырдың шетелдік жазушылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Шетел әдебиетін оқыту әдістемесі
Әдебиетті ғылым ретінде оқыту әдістемесі. Әдебиет мұғалімі және оған қойылатын кәсіби талаптар. Тақырып, мазмұн, зерттеу әдістері. Техниканың компоненттері. Әдебиеттанудың мақсаттары. Әдебиеттерді әлеуметтік ғылымдар, әдебиеттану, лингвистика, орыс тілін оқыту әдістемесі, педагогика, психология, эстетика, әлеуметтану, мәдениеттану пәндерімен қарым-қатынасы. Әдістемелік ғылымды дамытуда тіл мұғалімдерінің озық тәжірибесінің рөлі. Әдебиеттің әлеуметтік және эстетикалық функцияларының алуан түрлері. Әдебиеттерді оқыту әдістерін дамытудың негізгі кезеңдері. Мектеп оқушыларының әдеби дамуының жас ерекшеліктері мен кезеңдері. Әдебиеттерді оқу процесінде студенттердің белсенді тұлғасын қалыптастыру. Студент-студенттің әдеби дамуы. Мектептегі әдебиеттерді оқу кезеңдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Өндірістік + Дипломалды практикасы
Практикада кәсіби құзыреттілікті көрсету және қолдану; Сабақтарды ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау дағдыларын білу және меңгеру; Оқытудың заманауи технологияларын қолдану: жеке тұлғаға бағытталған, диалогтық, ақпараттық-коммуникативтік, смарт-технологиялар; критериалды бағалау технологиясы, сыни ойлау, коммуникативтік өзара әрекет, коллаборативтік оқыту және т. б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 8
-
Теориялық және қолданбалы лингвистика
Тілдік ғылымның теориялық және қолданбалы аспектілері. Теориялық лингвистиканың негізгі мәселелері. Қазіргі заманғы лингвистиканың жаңа ерекшеліктері мен мәселелері. Семантикалық (семасиологиялық) зерттеу жүйесі. тілі. Тіл және мінез. дос Фонетика, морфология, синтаксис, семантика, дискурс, типология.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- - шетел филологиясы мен әдебиеттану теориясы саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен ғылыми білімдер жиынтығына ие, жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудің жаңа философиясын түсінеді;
- - кең дүниетанымы мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін практикалық мәселелерді шешуге қабілетті;
- - ғылыми саланың нақты сөйлеу жағдайларында мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің тілдік құралдарының нақты міндеттерін шеше білу.
- - кәсіби және жалпыадамзаттық мәдениеттің бөлігі ретінде логикалық ойлауды, лингвистикалық мәдениетті меңгереді;
- -лингвистикалық және әдеби мәселелерді шешуде шетел тілінің теориялық және практикалық білімдерін жүйелі қолдана білу.
- - негізгі лингвистикалық пәндердегі білімдерін көрсете алады және оларды түсіну мен қолданудың жоғары дәрежесін көрсете алады, негізгі тілдік және әдебиеттанудағы білімдерін көрсетіп, оны қолдана біледі, ойлауды қажет ететін әдебиеттерді талдай алады;
- - этномәдени және конфессиялық айырмашылықтар мен қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіптік қызметті көп мәдениетті ортада ұйымдастыру тәсілдеріне ие;
- -кәсіби білім беру мен ғылым жүйесінің қазіргі жағдайына бейімделуге қажетті құзіреттілікті дамыту үшін дайындық пен ұтқырлық негізінде кәсіби мәселелерді шешуде пәнаралық өзара әрекеттестікке қатыса алады.