Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02303 Шетел филологиясы: ағылшын тілі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Шетел филологиясы мен әдебиеті саласында кәсіби құзыреттілікке ие, жоғары және орта білім беру жүйесінің ұйымдары мен осыған ұқсас бейіндегі басқа да ұйымдарда, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, кәсіби қызметті келесі бағыттарда жүзеге асыруға қабілетті кадрларды даярлау: лингвистика саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыру, қазіргі ғылыми деңгейде шетел филологиясы бойынша тұтас зерттеу және педагогикалық процестерді ұйымдастыру, ғылыми зерттеулерді, жобалау жұмыстарын жүзеге асыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ/Орыс тілі және Қазақ/Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тілін оқитын елдің әдебиеті
Практикалық фонетика
Екінші шетел тілі (A1A2 деңгейі)
Практикалық грамматика
Мәдениетаралық қарым-қатынас (НШТ)
-
2 Оқу жылы
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
Шет тілінің теориялық фонетикасы
Тіл тарихы
Елтану және мәдениет: Ұлыбритания және АҚШ
Екінші шет тілі практикалық грамматикасы
АҚШ әдебиеті
Базалық шетел тілінің лексикологиясы
Экономика және бизнес негіздері
Шет тілін оқытудың заманауи әдістемесі
Базалық шетел тілінің стилистикасы
Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
-
3 Оқу жылы
Көркем мәтінді интерпретациялау және стилистика
Қазақ (орыс) тілі (В2)
Ағылшын әдебиеті
Іскерлік тілі (НШТ)
Екінші шетел тілі (B1 деңгейі)
Ағылшын тіліндегі баспасөз
Мамандандырылған тіл
Арт білім беру
Өндірістік практика
Шет тілінің теориялық грамматикасы
Шетел тілі сабақтарындағы медиа тілі
Ілгермелі шетел тілі
Оқыту нәтижелері
- - шетел филологиясы мен әдебиеттану теориясы саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен ғылыми білімдер жиынтығына ие, жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудің жаңа философиясын түсінеді;
- - кең дүниетанымы мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін практикалық мәселелерді шешуге қабілетті;
- - ғылыми саланың нақты сөйлеу жағдайларында мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің тілдік құралдарының нақты міндеттерін шеше білу.
- - кәсіби және жалпыадамзаттық мәдениеттің бөлігі ретінде логикалық ойлауды, лингвистикалық мәдениетті меңгереді;
- -лингвистикалық және әдеби мәселелерді шешуде шетел тілінің теориялық және практикалық білімдерін жүйелі қолдана білу.
- - негізгі лингвистикалық пәндердегі білімдерін көрсете алады және оларды түсіну мен қолданудың жоғары дәрежесін көрсете алады, негізгі тілдік және әдебиеттанудағы білімдерін көрсетіп, оны қолдана біледі, ойлауды қажет ететін әдебиеттерді талдай алады;
- - этномәдени және конфессиялық айырмашылықтар мен қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіптік қызметті көп мәдениетті ортада ұйымдастыру тәсілдеріне ие;
- -кәсіби білім беру мен ғылым жүйесінің қазіргі жағдайына бейімделуге қажетті құзіреттілікті дамыту үшін дайындық пен ұтқырлық негізінде кәсіби мәселелерді шешуде пәнаралық өзара әрекеттестікке қатыса алады.