Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01511 Информатика в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Граф теориясында оқыту мазмұнын құру әдістемелік негіздері

    Пәннің мақсаты: магистранттарға графтар теориясының жалпы ұғымын игере отырып оның білімде қолданылуын көрсету, пәннің мазмұнын құрудың әдістемелік негіздерімен таныстыру. Курс графтар теориясы негізінде информатиканы оқыту мазмұнын тұрғызу кезінде математикалық әдістерді қолданудың әдістемелік негіздерін оқытуға бағытталған. Графтар теориясының әдістерін түсіндіру және негізгі түсініктерін қалыптастырады. Оқыту мазмұнын құру кезінде графтар теориясының әдістері мен алгоритмдерін тәжірибеде қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруді цифрландыру жағдайындағы инновациялық үдерістер

    Пәннің мақсаты: өзгермелі цифрлық ортаға сәтті бейімделуге және оқу үдерісін жақсарту үшін озық технологияларды қолдануға қабілетті болашақ педагогтарды білім беру саласындағы инноваторлар рөліне дайындау. Курс магистранттарды инновациялық технологиялар эволюциясының қазіргі кезеңімен және оларды білім беру процесінде қолдану мүмкіндіктерімен, ақпараттық технологияларды қолдана отырып педагогикалық мәселелерді шешудің әдістері мен құралдарымен, шығармашылық ойлауды дамытудағы инновациялық технологиялардың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көпдеңгейлі клиент-сервер технологиялары

    Курстың мақсаты - магистранттардың көпдеңгейлі клиент-сервер технологияларын құру бойынша теориялық білімдерін және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курста MS SQL Server платформасының компоненттері және басқару құралдарымен жұмыс, желілік байланысты ұйымдастыру, протоколдарды тағайындау, серверлік және клиенттік баптаулар жүргізу, қашықтағы жергілікті серверде T-SQL тілінің көмегімен клиенттік сұраныстар орындау, сақталған процедуралар, көрсетілімдер, триггерлер және транзакциялар құру, бұлттық шешімдерді академиялық қызметте қолдану жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруді цифрландыру және оқыту мәселелері

    Пәннің мақсаты: білім беруді цифрландыру жағдайында олардың педагогикалық міндеттерді шешудегі мүмкіндіктерін меңгеру және тәуекелдерді түсіну негізінде педагогикалық қызмет пен заманауи білім беру ортасындағы ақпараттық технологиялардың рөлі туралы тұтас түсінік қалыптастыру арқылы педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты оқыту нәтижесінде магистранттар жобалық іс-әрекетте сандық медиа мазмұнды әзірлеуді және пайдалануды үйренеді. АКТ қолдану жағдайында педагогтердің кәсіби қызметін қалыптастыру, білім беруді ақпараттандыру әдіснамасы саласындағы білім жүйесін ұсыну, білім беру мекемесін ақпараттандыру процесін жобалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инноватика

    Пәннің мақсаты: болашақ педагогтарды инновациялық ойлау мен іс-әрекеттің принциптерін, әдістері мен құралдарын меңгеруге, сондай-ақ қазіргі заманғы мәселелерді шешуге және инновация арқылы құндылық жасауға дайындау. Білім беруде инновациялық қызметті ұйымдастыру принциптерін және ережелерін оқыту және IT саласында оқытудың заманауи педагогикалық технологияларын қолдануды үйрету. Магистранттарды оқытудың әртүрлі инновациялық технологияларын оқу процесіне ендіруге даярлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    «Басқару психологиясы» пәні магистранттың ұлттық біліктілік шеңберіндегі басқарушы мамандардың біліктілік анықтамалығына сәйкес кәсіби қызметімен айқындалған басқарушылық міндеттерді шешу контекстінде магистранттардың әлеуметтік және басқарушылық көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты- магистранттардың іс- әрекетінде одан әрі қолдану үшін басқару психологиясының әлеуметтік-психологиялық процестері, құбылыстары, қасиеттері және негізгі категориялары туралы білімді жүйелеу және тереңдету. Ол басқарушы тұлғасы, әлеуметтік құбылыс ретіндегі басқару және көшбасшылық ерекшеліктері, басқару қызметінің негізгі функциялары, басқару және көшбасшылық стильдері, басқару объектісі ретіндегі бағынушы тұлғасы, тұлғаның әлеуметтенуі, әлеуметтік құбылыс, бағыныштының ұйым жағдайына бейімделу процесінің ерекшеліктері, тұлғаның мінез-құлқы мен белсенділігін реттеу жүйесі, қарым-қатынас әлеуметтік құбылыс ретінде, басқарушылық қарым-қатынас ерекшеліктері және т.б. тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру жағдайындағы заманауи технологиялар

    Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру жағдайында инновациялық әдістері мен технологияларын қолдану. Курстың мазмұны мыналарды қамтиды: қазіргі заманғы магистрантқа бағытталған білім беру парадигмасын игеру негізінде инклюзивті білім берудің теориялық және әдістемелік негіздері туралы білім алу; Қазақстан мен әлем елдерінің инклюзивті білім беру саласындағы білім беру саясатының негізгі қағидаттарын мемлекеттік құжаттар мен нормативтік құқықтық актілер негізінде салыстыру және бағалау, стратегиялар мен құндылықтарды анықтау және инклюзивті білім берудегі инновациялар бойынша ұсыныстар әзірлеу; кредиттік оқыту жүйесі жағдайында дидактика мен жоғары оқу орнында білім беру теориясының біліміне негізделген университеттегі педагогикалық процесті жоспарлау, жобалау және жүзеге асыру, кәсіптік міндеттерді тиімді шешудің жаңа тәсілдері мен әдістерін іздестіру. инклюзивті ортада білім беру және тәрбиелеу саласында; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке дамуы үшін инклюзивті білім беруде инновациялық технологияларды шығармашылықпен қолдану;инклюзивті білім беру жағдайында оңалту іс-шараларының инновациялық стратегияларын, әдістері мен технологияларын қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауқымды деректерді басқару

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың ауқымды деректерді өңдеу және талдау жүйелерін әзірлеу және пайдалану саласында кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курста мәліметтерді басқару мен мәліметтерді өңдеу алгоритмдерінің кең ауқымды әдістерін меңгеруге бағытталған. Ақпаратты құру, жинақтау және өңдеу процестерін зерттеуді орындау, соның ішінде деректер және білімдер моделдерін құру және талдау, оларды сипаттау және басқару тілдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі заттар интернеті

    «Білім берудегі заттар интернеті» пәнінің мақсаты – мұғалімдерді білім беру үдерісін жақсарту үшін заттар интернеті (IoT) технологияларын тиімді пайдалануға дайындау. Курстың мазмұны магистранттарда IoT технологияларының мүмкіндіктері мен шектеулері туралы жан-жақты түсінікті дамытуға, сондай-ақ оқу үдерісін жақсарту және заманауи оқыту ортасын құру үшін оларды пайдаланудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-практикалық зерттеулердегі педагогикалық әдістер

    Пәннің мақсаты - басқару функцияларын, стандартты емес міндеттерді шешу әдістерін тиімді орындау үшін білім беруді цифрландыру жағдайында қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды меңгеру. Курс статистикалық заңдылықтарды анықтау үшін ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін жинаудың, жүйелеудің, өңдеудің және түсіндірудің математикалық әдістері туралы, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін математикалық өңдеуді орындау кезінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндіктері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нейрондық желілер

    «Нейрондық желілер» пәні ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында нейрондық желілерді дамыту мен қолданудың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Курс барысында студенттер нейрондық желілердің теориялық негіздерін де, оларды нақты мәселелерді шешу үшін пайдалануды да зерттейді. Нейрондық желілермен таныстыру, нейрондық желі құрылымы, нейрондық желіні оқыту, нейрондық желілердің түрлері, нейрондық желілерді қолдану, заманауи трендтер мен жетістіктер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    «Жоғары мектептің педагогикасы» пәні педагогикалық ғылымның парадигмасын, тенденциясын, жоғары мектеп дидактикасын және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты - магистранттарда педагогикалық іс-әрекеттегі кәсіби, әдістемелік құзыреттілігін және педагогикалық мәдениетін қалыптастыру. Бұл пән магистранттардың педагогикалық ұстанымын дамытуды қамтамасыз ететін педагогикалық жағдайлар жасауға, кәсіби білім беру жүйесінде оқытушы тұлғасының субъектілік сипатының қалыптасуына мүмкіндік туғызады. Пәннің мазмұнында жоғары мектеп педагогикасының нысаны мен пәні, міндеттері, қызметтері, педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны; жоғары білім құбылыстары мен процестерінің мәні, оның негізгі даму тенденциялары; қазіргі заманғы білім беру парадигмалары; жоғары мектептегі білім беру мазмұны; жоғары мектептің педагогикалық үдерісінің құрылымы; жоғары мектеп дидактикасы мен оқыту технологиялары, әдістері мен формалары; жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • IT курстарының мазмұнын құруға арналған заманауи білім беру технологиялары

    «IT курстарының мазмұнын құруға арналған заманауи білім беру технологиялары» пәнінің мақсаты – IT курстарының мазмұнын әзірлеу және енгізу үшін заманауи педагогикалық және технологиялық тәсілдерді тиімді пайдалана алатын мамандарды дайындау. Курстың мазмұны магистранттарда озық білім беру технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, IT саласында заманауи және тиімді білім беру бағдарламалары мен курстарын құруға қажетті білім мен дағдылар кешенін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Виртуалды шындық жүйелері

    "Виртуалды шындық жүйелері" мақсаты виртуалды шындық жүйелерінің негіздері мен принциптерімен таныстыру. Әртүрлі виртуалды шындық жүйелерін қолдануға және оларды әр түрлі салаларда қолдануға үйрету. Виртуалды орталармен жұмыс істеу және виртуалды объектілерді құру дағдыларын дамыту. Мамандарды білім беру, бизнес, медицина және басқа салаларда виртуалды шындықты пайдалануға дайындау. Иммерсивті және пайдаланушыларды қызықтыратын орталарды құру үшін виртуалды шындықтың әлеуетін зерттеу. Виртуалды орталар мен нысандарды жобалау және құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мобильдік қосымшалар және деректерді интеллектуалдық талдау

    «Мобильді қосымшалар және деректерді интеллектуалдық талдау» пәнін оқудың мақсаты – деректерді өңдеу (Data Mining) үшін мобильді қосымшаларды әзірлеуге, енгізуге және пайдалануға, сондай-ақ әртүрлі салалардағы әртүрлі мәселелерді шешу үшін деректерді талдау әдістері мен технологияларын қолдануға қабілетті мамандарды дайындау. Курс мобильдік қосымшаларды жобалау және құрастыру, Android және IOS платформаларының құрылғыларын және мобильдік жүйелерді құру үшін аталған платформалар ұсынатын мүмкіншіліктерді қарастыру, Python тілінде деркетерді интеллектуалдық талдау бойынша білік және дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Желілік әкімшіліктендіру

    Пәннің мақсаты - компьютерлік желілерді ұйымдастыру және қолданудың теориялық және тәжірибелік негіздерінің білімдерімен қамтамасыз ету, кәсіби қызметінде желіні әкімшілендіру, құру, баптау, желілік бағдарламалармен жұмыс жасау біліктерін қалыптастыру. Бұл курста маршруттау хаттамалары және желілік сүзгілерді баптау сұрақтары, OSI моделі, желілер мен телекоммуникация жүйелері, олардың ішкі жүйелерінің, түйіндерінің жұмысқа қабілеттілігін талдау және болжау, жергілікті және ауқымдық желілерді жобалау және құрастыру жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім онлайн-платформалары

    Курстың мақсаты білім алушылардың ашық білім онлайн платформаларын құру бойынша теориялық білімдерін және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс онлайн-платформаларды оқытудың заманауи педагогикалық технологияларын қолдануды, интеллектуалдық меншік құқықтарын рәсімдеуді, ашық курстарды құру процестерін және ашық электрондық білім беру ресурстарын ұсыну модельдерін оқытуға бағытталған. Онлайн платформаларда оқу курстарын құруды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән ғылым тарихын, ғылыми танымның философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты – магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін меңгеру. Курс ғылым мен философияның өзара байланысының тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық проблемалармен, сонымен қатар нақты ғылымдардың қазіргі жағдайындағы философиялық мәселелерімен таныстырады. Курс заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және ғылыми зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Киберпедагогика

    Пәннің мақсаты: білім беру жүйесінің қазіргі жағдайында магистранттардың педагогикалық құзыреттілігін дамыту, киберпедагогика әдістерін меңгеру. Бұл курс мұғалімдерді цифрлық білім беру ортасында тиімді жұмыс істеуге дайындауға, оларға білім беру үдерісінде заманауи технологияларды қолдану бойынша қажетті білім мен дағдыларды беруге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Автономды және әлеуметтік роботтар

    Пәннің мақсаты: автономды және әлеуметтік роботтарды Arduino (Uno, Mega, Nano), ESP32, STM32 микроконтроллерлерін қолданып білім алушылардың білімдерін қалыптастыру. Курстың мазмұны адам қызметінің түрлі салаларында робототехниканы қолдану әдістерімен, сондай ақ роботтарды құру құралдары және әдістерімен таныстыруға бағытталған. Білім алушылардың микророботтарды бағдарламалау және құрастыру (жинау) бойынша біліктерін және дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердегі заманауи бағдарламалау тілдері

    «Ғылыми зерттеулердегі заманауи бағдарламалау тілдері» курсының мақсаты – ғылыми зерттеу үдерісінде туындайтын мәселелерді шешу үшін заманауи бағдарламалау тілдерін тиімді пайдалана алатын мамандарды дайындау. Курстың мазмұны магистранттарда заманауи бағдарламалау тілдерін ғылыми зерттеулерде тиімді пайдалану үшін қажетті білім мен дағдылар кешенін дамытуға, сонымен қатар әртүрлі ғылыми салалардағы өзекті мәселелерді шешуге дайындауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобалық және оқу-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастыруға арналған заманауи педагогтің құралдары

    "Жобалық және оқу-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастыруға арналған заманауи педагогтің құралдары " пәнін меңгерудің мақсаты оқу контентін, цифрлық білім беру ресурстарын, қашықтықтан оқыту курстарын құру үшін пайдаланылуы мүмкін негізгі цифрлық құралдар мен сервистерді қарастыру. Білім беру платформаларының, сайттар мен порталдардың функционалдық мүмкіндіктерімен таныстыру. Педагогтарды білім берудегі жобалау және зерттеу қызметін ұйымдастыруға арналған заманауи құралдармен және технологиялармен таныстыру. Мұғалімдердің оқу жобаларын қолдау үшін цифрлық құралдармен, бағдарламалық қамтамасыз етумен және онлайн-ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Педагогтерді заманауи құралдарды пайдалана отырып, инновациялық оқу жобаларын құруға және іске асыруға дайындау. Жобалау қызметі арқылы білім алушылардың креативтілігін, сыни ойлауын және коммуникативтік дағдыларын дамытуға ықпал ету. Әр түрлі құралдарды қолдану мүмкіндіктерін зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-практикалық зерттеулер жүргізу әдістемесі

    Пәннің мақсаты: магистранттардың ғылыми-практикалық зерттеулердегі педагогикалық әдістер саласындағы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Курс ғылыми зерттеу бағытын таңдау ерекшеліктерін және оны жүзеге асыру кезеңдерін, теориялық зерттеулердің міндеттері мен әдістерін, эксперименттік зерттеулердің жіктелуі, түрлері мен міндеттерін, ғылыми-практикалық зерттеулерді ақпараттық қамтамасыз етуді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Педагогикалық дизайн

    Пәннің мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жүргізу кезінде бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, электрондық білім беру ресурстарын әзірлеудің теориялық және практикалық принциптерін меңгеру. Курс тиімді және инновациялық білім беру жүйелерін қолдану, әртүрлі мақсатты тұжырымдалған логикада зерттеу және білім беру өнімдерінің дизайнын жобалау, білім беру өнімін жобалауда пәндік, дидактикалық, психологиялық, когнитивті, эргономиялық сызықтарын келісу, білім беру ортасының ақпараттық және инструменталдық ресурстарын ажырата алу біліктерін қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Параллель есептеулер кластері

    Курс мақсаты -параллельді бағдарламаларды құрудың жалпы әдістемесін, параллельді алгоритмдердің тиімділігін бағалау әдістерін, параллель есептеулер кластерін баптау және кластерде жоғары өнімді параллель есептеулер жүргізу туралы теориялық білімі мен практикалық дағдысын қалыптастыру. Курстың мазмұны магистранттарда параллельді есептеу жүйелерін тиімді пайдалану үшін қажетті білімдер мен дағдылар кешенін дамытуға, сонымен қатар алдыңғы қатарлы параллельді есептеу технологияларын қолдана отырып ғылым мен өндірістің өзекті мәселелерін шешуге дайындауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйесіндегі цифрландыру бойынша зерттеулер

    Пәннің мақсаты: магистранттардың оқу үрдерісінде, ғылыми-педагогикалық зерттеулерде және білім беруді басқаруда қолдануға болатын цифрлық құралдармен және технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Курсты игеру барысында педагогикалық ғылымның тарихи даму заңдылықтарын, білім беруді цифрландыру әдіснамасы туралы заманауи идеяларды анықтау, білім беру процесіне оқытудың цифрлық әдістерін дербес әзірлеу және енгізу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқу үдерісінде бейне дәрістерді әзірлеудің әдістемесі

    Пәннің мақсаты: оқу үдерісінде бейнедәрістерді құру, бейнедәрістерді құруға арналған бағдарламалық құралдарды талдау және зерделеу, оқу процесінде бейнедәрістерді пайдалану бойынша әдістемелік нұсқаулар әзірлеу. Курстың мазмұны бейнедәрістерді құрастыру үшін арналған бағдарламалық құралдарға шолу жасауға, бейнедәрістерді құру үшін Adobe Premiere Pro бағдарламасының мүмкіндіктерін оқып-үйренуге бағытталады. Бейнеақпараттарды оқу процесінде қолдану бойынша әдістемелік нұсқаулар, бейнедәрістер және бейнеклиптер құрастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Программалаудың есептік ойлауды дамытуға тигізетін семантикалық әсері

    Пәннің мақсаты: заманауи ақпараттық технологиялар негізінде алгоритмдерді, деректер құрылымдарын және операторларды пайдалана отырып, бағдарламаларды/мобильді қосымшаларды әзірлеу принциптерін және оларды компьютерде орындау әдістерін әзірлеу, оларды шешу әдістері мен әдістерін әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Курс процедуралық тәсілдемені және бағдарламалаудың негізгі түсініктерін, жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерінің құрылымын, ақпараттық процестерді сипаттаудың қарапайым модельдерін оқып-үйретуге бағытталады. Магистранттардың білім беруді цифрландыруды зерттеу саласындағы ғылыми және зерттеу құзыреттіліктерін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастырудағы бұлтты технологиялар

    «Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастырудағы бұлтты технологиялар» пәнінің мақсаты білім беру зерттеулерін жүргізу және деректерді басқару және зерттеушілер арасындағы ынтымақтастықты қамтамасыз ету үшін бұлтты технологияларды тиімді пайдалана алатын мамандарды дайындау. Курс білім алушыларды жоғары және орта білім беру саласының оқыту үрдісінде педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыруда бұлттық технологияларды қолдану, онлайн бұлттық есептеулер жүргізу, академиялық бұлттық қойма құру, виртуалдау технологиясын жүзеге асыру бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Білім беру ортасындағы визуализация технологиясы

    Курстың мақсаты: оқу үдерісінде заманауи визуализация технологияларын (скриптинг және инфографика) қолдану арқылы білім алушылардың білімдерін қалыптастыру. Курстың мазмұны кәсіби қызметте заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және сыни түрде бағалау түсінігін және қабілетін қалыптастыруға бағытталады, өзінің кәсіби саласында оқу жұмысының нәтижелерін визуалды ұсыну технологияларын қолдану ерекшеліктерін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау және кәсіби қызметте пайдалану
  • Шет тілін меңгеру арқылы коммуникативті қабілеттіліктерді игеру.
  • Заманауи педагогикалық технологияларды қолдануды және педагогикалық-психологиялық білімдерді игеру.
  • Зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде цифрландыруға негізделген осы саладағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете білу, білім беруді цифрландыру жағдайында дидактика қағидаттарына сәйкес зерттеуді ұйымдастыру нысандарын жоспарлау, таңдау, оқытудың инновациялық әдістерін, инноватиканы меңгеру, заманауи педагогикалық менеджмент пен стратегиялық басқару әдіснамасын білу
  • Ғылыми-зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру, инклюзивті білім беру жағдайында инновациялық әдістері мен технологияларын қолдану
  • Аппараттық және бағдарламалық құралдардың заманауи әдістерін білу, желілік таратылған технологияларды қолдануды бағдарламалау, мобильдік қосымшаларды құруда бағдарламалауды игеру, зерттеулерде қолдану. Параллель есептеулер кластері негіздерін білу. Білім берудегі параллель есептеулер кластерінің аппараттық және программалық қаптамаларын білу. Параллель есептеулер кластерін баптау. Параллель есептеулер кластерінде есептер шығару. Параллель есептеудің тиімділігін бағалау
  • Білім беру саласына АКТ-трендтерді ендіру әдістерін игеру, ауқымды деректерді желіде басқаруды меңгеру, білім беру саласында заттар интернетінің маңызын білу, пәндік салада VR/AR жобаларын әзірлеу, киберпедагогика әдістерін игеру, көпдеңгейлі клиент-сервер технологияларын меңгеру, микророботтарды бағдарламалау дағдыларын меңгеру. Нейрондық желілерді білім беру процесінде машиналық оқыту модельдерін әзірлеу және енгізу үшін қолдану.
  • Қашықтықтан оқыту үдерісін ұйымдастыруда және басқаруда білім беруді цифрландыру үшін IT курстарының мазмұнын құрылымдау, білім берудегі онлайн платформаларды игеру және оларға мультимедиялық технологияларды кіріктіруді меңгеру. Мұғалімдердің оқу жобаларын қолдау үшін цифрлық құралдармен, бағдарламалық қамтамасыз етумен және онлайн-ресурстармен өз бетімен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
  • Қазіргі заманауи таратылған деректер технологияларын, бұлттық технологияларды және педагогикалық технологияларды қолдана отырып ғылыми-педагогикалық зерттеулер жүргізе білу.
Top