Жаңа білім беру бағдарламасы

8D03103 Психология в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Әлеуметтік және мінез-құлық ғылымдарындағы әдіснама және этика

    Осы курсты оқу нәтижесінде докторанттар әлеуметтік және мінез-құлық ғылымдарының өзекті мәселелері контекстінде зерттеу әдіснамасы мен этикасының философиялық, әдістемелік және аксиологиялық негіздерін меңгереді, мамандыққа тән құндылықтарды игереді, мамандықтың негізгі ұғымдарын меңгереді. теориялық және қолданбалы зерттеулердің айнымалылары мен үлгілерін анықтайтын кәсіби дайындық саласы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазба

    Академиялық хат докторанттарға өзінің ғылыми мәтіндерін құрылымдауға және форматтауға, ғылыми салада жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Теориялық материал және практикалық тапсырмалар білім алушыларға ғылыми стильдің тілдік құралдарын меңгеруге, өзіндік ғылыми мәтіндерді құру және жобалау дағдыларын жетілдіруге, зерттеушіге ғылыми мәтін қысқа, сенімді және өзге зерттеушілер үшін ыңғайлы болатындай етіп жазуға, сондай-ақ информациялық технологиялар мен киберқауіпсіздік бойынша ғылыми терминологияны білуге және қолдануға көмектеседі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми шығармашылық психологиясы

    «Ғылыми шығармашылық психологиясы» пәні білім алушыларда келесі құзыреттерді қалыптастырады: ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдай білу, оларды шығармашылық іс-әрекет психологиясының нақты зерттеу мәселелерін шешу үшін қолдана білу, психология саласында өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу. Мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдіснаманың білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Зерттеу ұғымдардың әдіс, әдістеме және зерттеу әдіснамасы. Жүргізуге жіктелуін зерттеу әдістері: жалпы, жалпы ғылыми және арнайы әдістері; теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістері. Талдай білу, алынған мәліметтерді синтездеу, алынған нәтижелерді талдау жүргізуге ұқсастығын о сходстве екі затты қандай да бір белгісі кезде белгіленген, олардың ұқсастықтары басқа белгілері және модельдеу объектісі арқылы үлгілерін көшіре отырып, алған білімін түпнұсқасы. Әр түрлі химиялық зерттеулерден алынған деректерді талдап, өңдеп, ресурстарды жасанды интеллект құралдары арқылы оңтайландыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық өлшемдер мен сандардың сапалық сараптамасы

    «Психологиялық өлшемдердің және сандардың сапалық сараптамасы» пәні психологиялық зерттеулерде қолданылатын математикалық-статистикалық әдістерді тереңірек игеруге арналған. Аталған пән эмпирикалық зерттеудің мақсатына сәйкес сандық және сапалық әдістерді қолданып, оның нәтижесін объективті түрде бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми танымдағы жасанды интеллект

    «Ғылыми танымдағы жасанды интеллект» курсы ғылыми міндеттерді шешу, ғылыми зерттеу үдерістерін жетілдіру және ғылыми танымның тиімділігін арттыру барысында жасанды интеллект (ЖИ) технологиялар қолданысын зерттеуге бағытталған. Нәтижесінде тыңдаушылар теориялық және қолданбалы деңгейде:үлкен деректерді талдауды, ғылыми эксперименттер деректерін автоматтандыруды, заңдылықтарды іздеуді және жаңа гипотезалар қалыптастыруды, күрделі ғылыми деректерді өңдеу және талдау үшін ЖИ қолдануды, зерттеудің жаңа әдістерін әзірлеуге, теорияларды талдау мен синтездеуге ЖИ-ді пайдалануды, инновациялық шешімдерді әзірлеуге көмектесетін жүйелер құруды үйренеді. Сонымен қатар, курс барысында ЖИ-дің ғылыми танымдағы рөлі, оның ғылыми этикаға ықтимал әсері және шешім қабылдау тәсілдері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық зерттеулердегі цифрлық деректерді талдау және интерпретациялау

    «Психологиялық зерттеулердегі цифрлық деректерді талдау және интерпретациялау» пәні психологиялық ғылымда объективті цифрлық (сандық) өлшенетін сипаттамаларды зерттеу үшін арналған. Зерттеудің цифрлық (сандық) талдау нәтижесі математикалық статистиканың әртүрлі әдістерімен зерттеліп, аталған құбылыстар туралы объективті қорытынды жасауға және олардың көмегімен сапалы әдістерді интерпретациялауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Этиканы, ғылыми-әдістемелік мәдениетті және рефлексияны қалыптастыру мақсатында қызмет пәнін зерттеу стратегиясын әзірлеу.
  • Қоғам және тұлға дамуының психологиялық аспектілерін шешуде ғылыми-әдіснамалық әдістер мен теориялық тәсілдерді қолдану.
  • Қазіргі заманғы қоғамды дамытудың психологиялық-педагогикалық бағыты бойынша ғылыми-практикалық зерттеулер жүргізу.
  • Тұлғаның психологиялық дамуы мен қоғам дамуы мәселелері бойынша теориялық және практикалық талдауда ғылыми танымдық білім үрдісінде жасанды интеллектіні қолдану.
  • Ғалым-психологтің ғылыми іс-әрекетінің, кәсіби тұлғалық қасиеттерінің өзіндік дамуы мен ғылыми-танымның дамуы үшін қоғам мен тұлғаның психологиялық мәселелерін идентификациялау және верификациялау.
  • Ғылыми-психологиялық зерттеулерді орындау процесінде ғылыми метрикалық деректерді қолдану мақсатында ғылыми ақпараттың нәтижелерін түсіндірудің ақпараттық технологияларын қолдану; эмпирикалық зерттеулердің нәтижелері бойынша нақты ұсыныстарды әзірлеу.
  • Психология саласында ғылыми мақалалар, жобалар, бағдарламалар, әдістемелік әзірлемелер түрінде зерттеудің теориялық және ғылыми-практикалық, психологиялық нәтижелерін ұсыну.
Top