Жаңа білім беру бағдарламасы

8D06201 Телекоммуникация в Satbayev University

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты: ғылыми-метрияның заманауи әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың және басқарудың заңдары, принциптері, түсініктері, терминологиясы, мазмұны, ерекшеліктері туралы білімді игеруден тұрады. Мазмұны: техникалық ғылымдардың құрылымы, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру принциптерін, қазіргі ғылымның әдіснамалық ерекшеліктерін, ғылым мен ғылыми зерттеулердің даму жолдарын, техникалық ғылымдардың, информатиканың және инженерлік зерттеулердің теория мен практикадағы рөлін жалпы ғылыми, философиялық және арнайы ғылыми зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Мақсаты: инженерлік және жаратылыстану ғылымдарының докторанттарында академиялық жазу дағдылары мен жазу стратегиясын дамыту. Мазмұны: академиялық жазудың негіздері мен жалпы принциптері, соның ішінде: тиімді сөйлемдер мен абзацтар жазу, дерексіз жазу, кіріспе, қорытынды, талқылау, қорытынды, пайдаланылған әдеби көздер; мәтінде дәйексөз келтіру; плагиаттың алдын алу, сондай-ақ конференцияда презентация жасау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Талшықты-оптикалық датчиктерді әзірлеу және зерттеу

    Пән жаңа инновациялық технологиялар мен телекоммуникация технологияларын дамыту және пайдалану кезінде туындайтын мәселелерді шешуге арналған. Дайын әдістемелерді, техникалық құралдарды қолдануды және алынған нәтижелерді өңдеуді қоса алғанда, талшықты-оптикалық компоненттердің негізгі техникалық сипаттамалары және фотометриялық және оптикалық өлшеулер мен зерттеулер жүргізу әдістері. Математикалық сипаттама және модельдеу. Талшықты-оптикалық компоненттердің электронды компоненттерден түбегейлі айырмашылықтарын ескере отырып, сенімділік параметрлерін бақылау әдістерін зерттеу. Дәстүрлі және түпнұсқа сандық талшықты-оптикалық жүйелер мен олардың элементтерін құру бойынша практикалық ұсыныстар. Ғылыми-техникалық ақпаратты, оптикалық-талшықты датчиктер саласындағы озық отандық және шетелдік тәжірибені қабылдау, өңдеу, талдау және жүйелеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму туралы ғылым

    Мақсаты: Докторанттарда табиғи және әлеуметтік жүйелердің өзара әрекеттесуін терең түсінуді дамыту, сонымен қатар адамзаттың ұзақ мерзімді әл-ауқатына және қоршаған ортаны сақтауға ықпал ететін тұрақты даму стратегияларын анықтау және әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Экожүйелер мен қоғамдар арасындағы күрделі қарым-қатынастар және жергілікті, ұлттық және халықаралық деңгейдегі тұрақтылық мәселелерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Интелектуалды желі

    ИЖ-ның негізгі міндеттерін, жасанды интеллекттің (ЖИ) теориялық негіздерін зерделеу. Тапсырмаларды табиғи және формализацияланған тілдерде ұсыну. Оқиғалардың математикалық логикасының негіздері және шешім қабылдаудағы Ықтималдық теориясы. Нейрондық желіні оқыту стратегиясы. Статикалық оқыту теориясы. Шешім қабылдау әдістері, АИ қолдану мүмкіндіктері. Динамикалық қалпына келтіру. Қайталанатын желілердің архитектурасы. Ресми жүйелер. Күй кеңістігіндегі модель. Нақты уақыттағы қайталанатын оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Модельденетін телекоммуникациялық жүйелердегі ақпаратты қорғау әдістері мен технологиялары

    Бұл пән модельдеу мен талдауға ұшыраған телекоммуникациялық жүйелердегі ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің әдістерін, технологиялары мен тәсілдерін зерттеуге арналған. Курс Киберқауіпсіздіктің заманауи қауіптерін, деректерді қорғау механизмдерін және ақпараттың құпиялылығын, тұтастығы мен қолжетімділігін қамтамасыз ету жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Когнитивтік және адаптивті желілердің негізгі тұжырымдамалары

    "Когнитивті және адаптивті желілер" пәні қоршаған ортаның өзгеретін жағдайларына бейімделуге, ресурстарды пайдалануды оңтайландыруға және желілік өзара әрекеттесудің тиімділігін арттыруға қабілетті телекоммуникациялық жүйелерді басқарудың интеллектуалды технологияларын зерттеуге арналған. Курс когнитивті желілердің негізгі тұжырымдамаларын, Телекоммуникациядағы машиналық оқытуды, адаптивті алгоритмдерді және жаңа буын желілерін құрудың заманауи тәсілдерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • РЭТ- гі математикалық және компьютерлік модельдеу

    РЭТ компоненттерінің математикалық модельдерін құрудың жалпы сұрақтары. Жобалау объектілерінің математикалық модельдері. Технологиялық процестердің модельдері. Дискретті элементтер модельдері. Компьютерлік модельдеудің теориялық негіздері. Интегралды схемалардың электрлік модельдері. Телекоммуникация элементтерін компьютерлік модельдеу және зерттеу. Компьютерлік модельдеуге арналған ақпараттық жүйелер. Логикалық деңгей модельдеріндегі модельдеу тілдері мен сандық құрылғылардың элементтерін сипаттау. Сандық құрылғыларды синхронды модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметте жеке қасиеттер жиынтығын, ғылыми-педагогикалық , кәсіби құзыреттіліктер мен этикалық шешімдерді көрсете білу
  • Инфокоммуникациялық жүйелерде, энергияны үнемдеуде және отандық телекоммуникациялар үшін үздік әлемдік тәжірибелерді бейімдеуде жаңа білімді дамыта немесе тасымалдай білу.
  • Инфокоммуникациядағы маңызды ғылыми сұрақтарға жауап беру және бұрыннан бар білімді немесе кәсіби тәжірибені жетілдіру мақсатында жаңа тұжырымдамаларды жүйелі түрде зерттеу, бағалау және синтездеу үшін телекоммуникация саласындағы озық ғылым мен білімді қолдана білу
  • Жоғары деңгейдегі желілер мен байланыстың жаңа тұжырымдамаларын құруға және телекоммуникациялық жүйелерді басқаруға үнемі қызығушылық таныта білу
  • Кәсіби пікірталастарда және шешім қабылдау құрылымдарында ақпарат беру жүйелерінің қолданыстағы және жаңа модельдерінің негізделген шешімдері бойынша ұстанымдарды қорғай және қорғай білу
  • Тәуелсіз зерттеулерді жоспарлап, жүргізу және жаңа білімдер мен қосымшаларды генерациялау; біріктірілген деректер байланысы жүйелеріне қатысты негізделген пайымдаулар жасау.
Top