Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11128 Қызмет көрсету саласындағы IТ технологиясы в Қазақ технология және бизнес университеті

  • Туристік география
    Несиелер: 4

    Туризмді географиялық зерттеу тарихы. Рекреациялық география және туризм географиясы. Қазіргі туризмнің жіктелуі. Туристік-рекреациялық ресурстар. Туризмді дамыту және табиғатты қорғау. Халықаралық туризм жүйелі зерттеу нысаны ретінде.Туризмнің геоэкономикасы туралы түсінік. Халықаралық туризмнің эволюциясы және жұмыс істеу механизмі. Туристік ағындардың, кірістер мен шығыстардың статистикасы мен географиясы. Туризм түрлерінің географиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туристік қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Туристік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері. Туристік қызметті ұйымдастырудың менеджменті. Туристік қызқметті ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Экономика және кәсіпкерлік негіздері. Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет. Экология және тіршілік қауіпсіздігі)
    Несиелер: 5

    Студенттердің экономика туралы жүйе, негізгі ұғымдар, категориялар, заңдар және экономикалық даму заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастыру. Теориялық және қолданбалы экономиканы зерттеу, мемлекеттің экономикалық орналасуы туралы жүйелі білімді қалыптастыру, экономика субъектілерінің экономикалық даму бағдарламаларын іс жүзінде әзірлеу мүмкіндігі. Пән бакалавриаттың барлық мамандықтары мен бағыттары бойынша бірыңғай пәнаралық білім беру жүйесін білдіреді, онда құқықтың негізгі салалары (конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және т.б.) қарастырылады, бұл олардың рөлі туралы жалпы түсінік береді. Белгілі бір құқықтық нормалар құқықтық мәселелерді шешуге қажетті білімді білдіреді. Студенттерде экология туралы ғылым ретінде, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы түсінік қалыптастыру және тіршілік әрекетінің экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша мәселелер шеңберін, сондай-ақ кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру шеңберінде қазіргі заманның негізгі экологиялық проблемалары мен оларды шешу жолдарын зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қонақжайлылық индустриясының негіздері
    Несиелер: 6

    Қонақжайлылық индустриясының негізгі ұғымдары. Қонақжайлылық модельдері: еуропалық, америкалық, азиялық. Қонақжайлық индустриясының даму кезеңдері. Қонақжайлылық индустриясында инновациялар. Заңдар мен нормативтік актілер. Қонақжайлық индустриясының кәсіпорындарын стандарттау және сертификаттау. Қонақжайлылық индустриясының маркетингтік ортасы. Нарықты сегменттеу, мақсатты секторды анықтау. Қонақ үй бизнесінде тауарлар мен қызметтерді жылжыту. Ақпаратты басқару қонақжайлылықты басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сервис саласындағы маркетинг
    Несиелер: 5

    Стратегиялық маркетинг мәні. Базалық нарықы анықтау және қажеттіліктерді талдау. Бәсекелестік және кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін талдау. Нарықтық стратегиясын қалыптастыру.Қызметтер маркетингі-бұл клиенттердің нақты қажеттіліктерін анықтауға бағытталған қызметтерді дамыту, жылжыту және іске асыру процесі. Қызмет маркетингін білу максималды пайдаға жету үшін нені және қалай сату керектігін, осы пайданың бір бөлігін өндіріс пен қызмет көрсету сапасын жақсартуға қалай бағыттау керектігін шешуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мейрамхана бизнес кәсіпорындарын ақпараттық қамтамасыз ету
    Несиелер: 8

    Мейрамхана бизнесі кәсіпорындарында негізгі логистикалық бизнес-процестер. Логистикалық модельдерді жіктеу және оларды ақпараттық қолдау. Мейрамхана бизнесі кәсіпорындарының ұйымдық құрылымын құру схемасы талданады, құрылымдық бөлімшелер арасында желілік компанияда іскерлік функцияларды бөлу принциптері жасалды. Бірыңғай логистикалық жүйе шеңберінде бизнес-процестер иелерінің тиімді жұмысын қамтамасыз ету үшін ақпараттық жүйелерге (АЖ) қойылатын талаптар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Коммерциялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Экономикалық басқарудағы кәсіпкерлік қызмет. Компанияның коммерциялық басқару сипаты мен құны туралы. Бизнес жүйесі және басқару жүйесі. Операциялар басқаруға жүйелі көзқарас. Корпоративтік мәдениет басқару. коммерциялық менеджмент бизнес тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Стратегиялық маркетинг мәні. Базалық нарықы анықтау және қажеттіліктерді талдау. Бәсекелестік және кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін талдау. Нарықтық стратегиясын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаңа ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 8

    Курстың маңызы мен мазмұны. Ақпараттық жүйелер мен технологиялар тұжырымдамасы. Мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарын басқарудағы АЖ-ның рөлі. Мейрамханада және қонақ үй бизнесінде ақпараттық технологияларды дамыту сатылары. Мейрамханада және қонақ үй бизнесінде ақпараттық жүйелердің түрлері мен формалары. Мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарында алдыңғы және артқы офис жұмысын жоспарлау және есепке алу үшін ақпараттық жүйелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • HR менеджмент
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студентте тұтастай алғанда ұйымды басқару жүйесінің маңызды элементі ретінде ұйымның адами ресурстарды басқарудың ішкі жүйесін құру және дамыту заңдылықтары туралы тұтас білім жүйесін қалыптастыру. Бұл пән HR менеджментінің негізгі бағыттары контекстінде өзін-өзі басқарудың технологиялары мен әдістерін; HR менеджментінде қолданылатын персоналды дәстүрлі, белсенді оқыту және жұмыс орнында оқыту әдістерін; персоналдың кәсіби күйіп қалуының белгілері мен белгілерін қарастырады. Осы курс бойынша студент өзін-өзі басқару технологиялары мен әдістерін қолдана алады; персоналдың кәсіби күйіп қалуының белгілері мен белгілерін диагностикалау және бағалау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мейрамханалар мен қонақ үйлердегі қызмет көрсету технологиясы
    Несиелер: 5

    Қонақжайлылық индустриясының теориялық негіздері. Кіріспе Мейрамханалар мен қонақ үйлер туралы түсінік. Қонақүйде қызмет көрсету. Қонақтарға қабылдау технологиясын қабылдау. Қонақүйде қызмет көрсету технологиясы. Қонақ үйде қосымша қызметтерді ұсынатын технология. Тамақтанудағы технологиялық қызмет. Мейрамхананың қызмет ету негіздері. Тамақтануды жіктеу. Өндірістік процесті ұйымдастыру. Тұтынуды ұйымдастыру, мейрамхана өнімдерін сатуға дайындау кезеңі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • шет тілі2
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу халықаралық бизнес саласында іскерлік кездесулер, келіссөздер, презентациялар өткізу, кәсіби міндеттерін орындау үшін қажетті және жеткілікті деңгейде коммуникативті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Негізгі бағыттары коммуникативті, іскерлік полемикалық дағдыларды одан әрі жетілдіру; түрлі қарым-қатынас және іскерлік салаларда және қарым-қатынас жағдаяттарында ауызша және жазбаша сөйлеуде шығармашылық дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қоғамдық тамақтандыру өнімдері технологиясы
    Несиелер: 5

    Қызметте технологиялық процестерді теориялық негіздері. Сервистік компаниялардың технологиясы ұйымдар негізгі қызметі. аспаздық өнімдердің сапасын және қауіпсіздігін қамтамасыз ету; аспаздық өнімдерді шығару, теңдестірілген тамақтану негізгі компоненттері: амин қышқылы, май, минералдар, витаминдер және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлем халықтарының дәстүрлері, әдет-ғұрыптары мен мәдениеті
    Несиелер: 5

    Мәдениет тарихына, әлем халықтарының салт-дәстүріне кіріспе. Әлем халқының ең ерекше дәстүрлері мен ырым-жырлары. Әлемнің халықтарының ерекше дәстүрлері мен ырымдары. Испанияның салт-дәстүрлері. Қытай халқының мәдениетінің негізгі қағидалары. Ресей халықтарының салт-дәстүрлері. Орта Азия елдерінің мерекелерін талдау. Қазақстанның ортағасырлық мәдениеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби бағытталған шет тілі-бұл мамандықтың пәндік саласына шет тіліндегі кіріспе және кәсіби қарым-қатынас мақсаттарын жүзеге асыру үшін қажетті тілдік құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуді қамтамасыз ететін кәсіби маңызды білім, Дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ең алдымен іскерлік және кәсіби қарым-қатынасқа тән терминологияны, тілдік құрылымдарды зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Minor-Бизнес-процестерді ақпараттық талдау (Payton, R)
    Несиелер: 5

    курстың мақсаты бизнес-процестерді сипаттау мен жіктеудің негізгі принциптерін зерделеу, сондай-ақ практикада міндеттерді шешу үшін студенттерде оларды талдау мен модельдеудің базалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Білімі: бизнес-процестерді талдаудың ақпараттық әдістері; - процесс тәсілінің теориясы; - ұйымды құрылымдау принциптері; -құрылымдық талдау әдіснамасы және модельдеудің қазіргі әдіснамасы; - бизнес-процестерді сипаттау үшін пайдаланылатын ақпараттық жүйелер; - бизнес-процестерді талдаудың негізгі принциптері. Іскерлігі: бизнес-процестерді үлгілеу, талдау және жетілдіру; ұйымдастыру құрылымын талдау және оны жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу; ұйымның бизнес-процестерін зерделеу және сипаттау жөніндегі процесті ұйымдастыруға міндетті; ұйымдағы ре-инжиниринг мүмкіндіктері мен перспективаларын талдау; бизнес-жүйелерді зерттеу және талдау жүргізу, олардың сипаттамасын формалды модельдер түрінде құру, бизнес-процестерді жақсарту бойынша ұсыныстар қалыптастыру. Дағдысы: - үдерісті басқару теориялық негіздері туралы түсінік;-бизнес-үдерістерді модельдеу саласында қолданылатын қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз ету туралы түсінік. Құзыреттілігі: кәсіпорынның бизнес-процестерін және АТ-инфрақұрылымын жетілдіру және регламенттеу бойынша жобалардың техникалық-экономикалық негіздемесін орындау. Стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуді және бизнес-процестерді қолдауды қамтамасыз ететін кәсіпорынның АТ инфрақұрылымының компоненттерін жобалау және енгізу. Экономикадағы, басқарудағы және АКТ инновацияларға талдау жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қонақүй бизнесіндегі жабдықтар
    Несиелер: 5

    инженерлік жабдықтардың компоненттері; өртке қарсы су құбыры және өрт сөндіру жүйесі: қонақ үй кешендерін ыстық сумен қамсыздандыру; қонақ үйге арналған жылу жүйелері; қалдықтарды кәдеге жарату жүйесі; электр жабдықтары; сауда және мейрамханалар, кафелер, барлар технологиялық жабдықтар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әкімшілік-шаруашылық қызметтдің жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    «Әкімшілік және шаруашылық қызметті ұйымдастыру» пәні экономикалық қызметтің техникалық-экономикалық талдауының ролін, мазмұнын және дәйектілігін зерттеуге бағытталған. Күрделі бизнес-жоспар құрылымын және негізгі жоспарлау көрсеткіштерін, бюджетті жоспарлауды (бюджеттеуді) және бюджеттердің (бюджеттердің) орындалуын талдауды әзірлеу мен бақылаудағы рөлін зерделейді. Маркетинг жүйесіндегі талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мейрамханада және қонақ үй бизнесінде персоналды басқарудың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    «Адам ресурстарын басқару» ғылым ретінде. Қазіргі ұйымдағы қызметкерлер. Персоналды басқару жүйесі: оның тұжырымдамасы, оның құрылу принциптері мен әдістері. Қызметкерлерді басқару әдістері. Стратегиялық және тактикалық персоналды басқару. Ұйымның кадр саясаты. Қызметкерлердің функционалды бөлінуі және персоналды басқару қызметінің ұйымдық құрылымы. Кадрларды басқару жүйесінің қызметкерлері, ақпараттық, техникалық, нормативтік, әдістемелік және құқықтық қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ресми және дипломатиялық қабылдауарға қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттер - болашақ менеджерлерге, сондай-ақ шетелдіктермен қарым-қатынастардың оң нәтижелеріне ұмтылған барлық іскер адамдарға, яғни халықаралық қатынастар жаһандық әлемдік жүйеге сәтті кірігу үшін қажет. Өз елін жеткілікті түрде танытуды үйрену, студенттер де тәрбиелеудің түрімен өтеді және өз көкжиегін кеңейтеді. Курстың мақсаты - студентті өзінің кәсіби қызметінің ерекшелігіне, оның қазіргі заманғы дипломатиялық тәжірибеде қолданылатын негізгі хаттамалық шараларды және рәсімдерді зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұрмыстық қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    қызмет көрсету сапасы қызметкерді даярлау, оның жеке ерекшеліктері мен көңіл-күйінен бастап, қызметкердің клиенттермен өзара іс-қимыл сипатына тәуелді, қызмет көрсету сапасы қызмет мәдениетінің маңызды компоненті болып табылады, нақты тұтынушы қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін қызмет көрсету сапасы оның қабілеті мен қасиеттеріне байланысты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мейрамхана бизнесіндегі жабдықтар
    Несиелер: 5

    Жабдықтарды жіктеу. Машина бөлшектері. Электр қондырғылары. Азық-түлікті механикалық өңдеу үшін жабдықтар. Көкөніс арналған машиналар. Ет пен балықты өңдеуге арналған машиналар мен жабдықтар. Ұн қамырды және кремдерді өңдеуге арналған машиналардың. Кір жуғыш жабдықтар. Өлшеу, өңдеу, бақылау-кассалық машиналар. Жылу энергетикасы негіздері. Азық-түлік өнімдерінің термоөңдеу арналған жабдықтар. тамақ дайындау үшін, қуыруға және нан-тоқаш, пісіру-қуыру, су жылыту жабдық. азық-түлік тарату үшін жабдық. тоңазытқыш негіздері. Тоңазытқыш. Сауда және технологиялық тоңазытқыш жабдықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы IT-технологиялар
    Несиелер: 5

    Уақыттың тән ерекшелігі - барлық салаларда ақпараттандырудың қарқынды дамып келе жатқан процестері. адам қызметі. Олар жаңадан пайда болуына әкелді жаңа типке байланысты ақпараттық инфрақұрылым қоғамдық қатынастар, жаңа шындықпен, әр түрлі қызметтің жаңа ақпараттық технологиялары бар. Бұл пәннің мақсаты қызмет көрсету мен қызмет көрсету саласындағы барлық жаңалықтарды қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • IT менеджмент
    Несиелер: 5

    АЖ тұтынушысы кәсіпорында АЖ жоспарлауды ұйымдастыру. АЖ стратегиялық жоспарлау. Өндірушінің АЖ қасиеттерін талдау. IP алу әдісін және даму бағытын жоспарлау. Автоматтандырудың болжамды салдары: қайта құру және бизнес-процестерді қайта құру. IT менеджерінің міндеттері. Тұтынушы кәсіпорында IP таңдау мен сатып алуды ұйымдастырудағы менеджмент және АТ басқару функциялары. Ақпараттық жүйелер қайталанған және ерекше. Ақпараттық жүйелер қайталанған және ерекше. IP таңдаудың негізгі критерийлері. Жүйені таңдау бойынша ұсыныстар. Сатып алу әдістері. Тендерді ұйымдастыру. IP-тұтынушы-кәсіпорын үшін IP-нің бағасы мен сапасы. АЖ енгізуді ұйымдастыру бойынша менеджмент және IT-менеджмент қызметі. АЖ қызмет көрсетуді ұйымдастыру бойынша менеджмент және IT-менеджмент қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлемдік қонақ үй индустриясы
    Несиелер: 5

    Қонақ үй бизнесіндегі брендтер. Қонақ үй бизнесінде бизнесті жүргізудің ерекшеліктері мен тактикасы. Қонақ үй тізбектерінің артықшылықтары мен кемшіліктері. арасында халықаралық және отандық қонақ үй қызметтері нарығындағы заманауи бизнес-процестер туралы білім жүйесі қалыптасады, қонақ үй жүйелерін ұйымдастыру, жұмыс істеу және дамыту бойынша халықаралық тәжірибе енгізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мейрамхана ісі
    Несиелер: 5

    Пән мейрамхана жабдықтарын, мейрамханалар жабдығының техникалық және экономикалық параметрлерін, мейрамхана жабдықтарын пайдаланудағы жалпы ережелер, мейрамхана жабдықтарына қойылатын талаптардың жіктелуін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • МІМБ басқару жүйесіндегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    «Сервис саласындағы жаңа ақпараттық технологиялар» пәнінің меңгеру мақсаты: - әлеуметтiк-мәдени қызмет және туризм саласында қолданылатын қазiргi заманғы ақпараттық технологиялар және оларды дамыту перспективалары туралы бiлiм жүйесiн қалыптастыру; - әлеуметтік-мәдени қызметте пайдаланылатын заманауи бағдарламалық өнімдермен жұмыс істеуде оқушылардың тұрақты дағдыларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесіндегі жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Қонақ үйді жіктеу мемлекеттік жүйесі. Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі халықаралық стандарттар. Қонақжайлылық қызмет көрсету стандарттары. Қонақ үй және мейрамхана бизнесінде кадрлық саясат және кірістер басқаруды қалыптастыру. Ақпараттық технологиялар жүйесі. Компьютерлік брондау жүйелері мен қорда сақтау сипаттамалары. Ақпараттық басқару жүйесі. Қонақ үй кешенін басқару жүйелеріндегі ақпараттық технологиялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Туристік формалдықтар
    Несиелер: 5

    Тур формальділіктер туралы жалпы түсініктер. Туризм негізі және туризм саласы ретінде қозғалыс еркіндігі. Туристік нысандарды жеңілдету бойынша ЮНВТО ұсынымдары. Құбырдың көздері. Әртүрлі елдерге кіру ережелері. Ресми құжаттардың типологиясы. Паспорт, виза, кеден, валюталық, биомедицина, басқа формальды. Тур сатып алу туралы клиентпен келісім. Әлем бойынша саяхаттау кезінде туристік мінез-құлық ережелері. Мысалдар - құжаттардың сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электронды брондау және брондау жүйелері
    Несиелер: 5

    Электрондық брондау жүйесі. Amadeus брондау жүйесі. Galileo брондау жүйесі. Worldspan брондау жүйесі. Saber брондау жүйесі. Басқа брондау жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сервис саласындағы бизнес жоспарлау
    Несиелер: 5

    Кәсіпорынды құру, оны бәсекелестік ортаның нарықтық қатынастар жүйесіне енгізу жөніндегі оңтайлы шешімдер, жүзеге асырылуы мейрамхана бизнесі кәсіпорындарының тиімді қызметін қамтамасыз ететін ұйымдық нысандар мен әдістерді таңдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Қонақ үйді жіктеу мемлекеттік жүйесі. Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі халықаралық стандарттар. Қонақжайлылық қызмет көрсету стандарттары. Қонақ үй және мейрамхана бизнесінде кадрлық саясат және кірістер басқаруды қалыптастыру. Ақпараттық технологиялар жүйесі. Компьютерлік брондау жүйелері мен қорда сақтау сипаттамалары. Ақпараттық басқару жүйесі. Қонақ үй кешенін басқару жүйелеріндегі ақпараттық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасындағы сервистік қызмет
    Несиелер: 5

    Қызмет көрсету саласы Негізгі қажеттіліктерден бастап жоғары деңгейге дейін және маңызды әлеуметтік функцияларды орындайтын адам қажеттіліктерінің кең спектріне жауап береді. Қызметтің әлеуметтік мақсаты әртүрлі жаппай қажеттіліктерді ғана емес, сонымен қатар әртүрлі жеке сұраныстарды қанағаттандыру.Ел экономикасындағы қызмет саласының рөлі. Сервистік қызметтің тарихи дамуы. Қызмет нарығы. Тауарлар нарығы. Қызмет нарығының ерекшеліктері Ол адам қызметінің саласы және қоғамның экономикалық өмірінің салыстырмалы дербес бөлігі ретінде қызмет көрсету саласының мәнін, пайда болу заңдылықтарын және жұмыс істеуін, ұйымдасқан қызмет көрсету саласындағы адамдардың өзара әрекетін, т.б. қызметтерді өндіретін, алға жылжытатын, жүзеге асыратын және көрсететін ұйымдарда, мекемелерде. Ел экономикасындағы қызмет көрсету саласының рөлі. Тауарлар нарығы. Қызметтер нарығының ерекшеліктері. Қазақстан Республикасындағы сервистік қызметтің дамуы, қазіргі жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көңіл көтеру саласы
    Несиелер: 5

    Ойын-сауық индустриясының мақсаты ойын-сауық шарты, яғни құбылыстың кешені, ойын-сауық процесін іске асыру үшін жағдай жасау болып табылады. Қаралып отырған қызмет саласының әлеуметтік бағыттылығы жаңа жеке және әлеуметтік қажеттіліктерді қалыптастыруда, сондай-ақ басымдық алғышарттар бойынша қажеттіліктердің көрінісі мен дамуында көрініс табады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Big Data талдау
    Несиелер: 5

    "Big Data талдау "пәнін меңгерудің мақсаты студенттерді үлкен мәліметтермен жұмыс істеуге теориялық және практикалық дайындау болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде алынған білім құрылымдалған немесе құрылымдалмаған ақпараттың үлкен көлемін жинау және талдау кезінде, деректер модельдерін жасау және жаңа білім алу кезінде көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Minor-Әлеуметтік медианы талдау және деректерді визуализациялау
    Несиелер: 8

    Әлеуметтік желілерді зерттеу және бақылау қоғамдық пікірді және біздің шындықтың басқа да көптеген құбылыстарын талдау, модельдеу және болжау үшін баға жетпес ақпарат береді;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Қызмет логистикасы
    Несиелер: 5

    Ұйымдық жүйелердегі ағымдар. Ағындар ұйымдық жүйелердегі трансформациялық процестер ретінде және логистиканы зерттеу объектісі ретінде, логистиканың субъектісі ретінде ұйымдардағы ағымдарды оңтайландыру (трансформациялық процестер). Логистиканы әртүрлі салаларда қолданудың маңыздылығы. Логистиканың ең көп кездесетін анықтамалары. Логистиканың қазіргі анықтамасы. Бағасы нарықтық экономиканың категориясы ретінде. Бағаның құрамы. Компанияның баға саясаты. Шығынның бағасы. Компанияның баға саясатына мемлекеттің әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • МiЖМБ инфрақұрылымы
    Несиелер: 5

    Өнеркәсіптің қазіргі жағдайы мен дамуы қонақжайлылық. Туристік құрылымдағы қонақ үй қызметтері қызмет көрсету. Қонақ үй бизнесі: тұжырымдамасы, классификациясы және т.б. Негізгі терминдер мен анықтамалар. Мейрамхана және қонақ үй индустриясының инфрақұрылымы. Қонақ үйлер мен мейрамханалардың материалдық-техникалық базасы. Мейрамханалар мен қонақ үйлер ұйымдастыру. Қонақтарды қабылдау және орналастыруды ұйымдастыру. Қонақ үйдің функционалдық қызметтерін ұйымдастыру. Сервистік маркетинг және сату. Бөлме қызмет көрсету технологиясы және ұйымдастыру. Қонақүйді қолдау қызметі. Жабдықтар, түгендеу және ыдыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мейманхана сервисі және мейрамхана мәдениеті
    Несиелер: 5

    Қызмет көрсету мәдениеті туралы түсінік. Қонақ үй және мейрамхана қызметінің психологиялық мәдениеті. Қонақ үй және мейрамхана сервисінің этикалық мәдениеті. Қонақ үй және мейрамхана сервисінің эстетикалық мәдениеті. Қонақ үй және мейрамхана сервисінің ұжымдық мәдениеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет саласындағы тәуекел
    Несиелер: 5

    Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі персоналды басқару: қонақ үй бизнесіндегі персоналды басқару теориясы мен тәжірибесінің пайда болуы мен дамуының теориялық негіздерімен, тарихи алғышарттарымен танысу; Қазақстандағы және шетелдегі қонақ үй бизнесіндегі персоналды басқару тәжірибесінің негізгі тенденцияларымен танысу; кадр жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру саласындағы типтік міндеттерді шешу дағдыларын қалыптастыру; студенттердің заманауи қонақжайлылық кәсіпорындарында персоналды басқару технологияларын қолдану дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қонақ үй кешендері мен мейрамханалардың инновациялық дизайны
    Несиелер: 5

    Қонақ үйдің қызметін жобалаудың теориялық негіздері. Қонақ үйлер мен басқа да тұрмыстық мақсаттағы объектілердің өндірістік және технологиялық қызметін ұйымдастыру. Қонақ үй өнімдерін жобалау. Қонақ үй өнімдері мен қызметтерінің дизайны кезеңдері. Инновациялық қонақ үй құрылысын жобалау. Қонақ үйдің қызметін жобалаудың заманауи технологиялары мен әдістері. Қонақүй іс-шараларын жобалаудағы шетелдік және отандық тәжірибе. Дизайн автоматтандыру жүйелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мейрамхана бизнесіндегі мемлекеттік сатып алуды мемлекеттік реттеу
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік сатып алу-аукциондық-мемлекеттік/муниципалдық қажеттіліктер мүддесінде тауар өнімдерін қамтамасыз етуге, жұмыстарды орындауға немесе қызметтерді ұсынуға тапсырыстарды орналастырудың конкурстық нысаны. Бұл ретте рәсімді жасасу шарттары сауда құжаттамасында алдын ала келісіледі. Бұл әдіс мемлекеттік тапсырыс берушілер мен постерлер арасындағы келісімшарттық қатынастарды реттеуге арналған. Мемлекеттік және муниципалды сатып алу Мемлекеттік және муниципалды қажеттіліктерді қамтамасыз етудің негізгі құралы болып табылады. Қазіргі жағдайда мемлекет тауарлардың, жұмыстар мен қызметтердің ең ірі тапсырыс берушісі және тұтынушысы болып табылады және сол арқылы экономиканың дамуына әсер етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі бухгалтерлік есеп және аудит
    Несиелер: 5

    Қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының қызметтері мен олардың классификациясы. Қонақүйлерде бухгалтерлік шығындарды жетілдірудің негізгі бағыттары. Қонақ үй бизнесі бойынша шығыстарды есепке алуды ұйымдастыру. Қонақ үй қызметтерінің ерекшеліктерін және оларды басқаруды ұйымдастыруды есепке алу шығындарының құрылысына әсері. Қонақ үй бизнесі кәсіпорындарында қызметтерді ұсыну шығындарын есепке алудың қазіргі әдісі. Қонақ үй бизнесінің қызметтерін ұсыну шығындарын ұйымдастыру. Басқару мақсаттары үшін қонақ үй бизнесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұтынушылардың мінез-құлқын басқару
    Несиелер: 5

    Сапа туралы түсінік. Жоғары сапалы қызмет көрсету. Түрлері мен жіктелуі. мейрамхана және қонақ үй бизнесінде қызмет стандарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну, сондай-ақ құқықтық жүйе саласындағы білімін және кәсіби қызмет саласында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті білу.

  • Код ON2

    Тұлғааралық, мәдениетаралық әрекеттесу үшін коммуникативті дағдыларды меңгереді, шет тілінде сөйлеу әрекетін орындайды және көрсетеді.

  • Код ON3

    Экономиканың, кәсіпкерліктің, қонақжайлылық индустриясының негіздері туралы білімі мен түсінігін көрсетеді және кәсіби экономикалық мәселелерді шешу әдістерін қолданады

  • Код ON4

    Стандарттардың талаптарына сәйкес тұтынушыларға қызмет көрсетуді жоғары деңгейде ұйымдастырады

  • Код ON5

    Заманауи технологиялармен жұмыс істеу дағдыларына ие, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды пайдаланады

  • Код ON6

    Қонақжайлылық индустриясында өз бизнесіңізді ұйымдастыру және жүргізу үшін оңтайлы шешімдерді қабылдау әдістері мен әдістеріне ие

  • Код ON7

    Көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылауды жүзеге асырады және тұтынушыларға көрсетілетін қызметтердің мәселелері бойынша кеңес береді

  • Код ON8

    Қонақ үйлер мен мейрамханалардың қызметін ұйымдастыру үшін материалдық ресурстардың қажеттілігін есептейді

  • Код ON9

    Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарындағы өндірістік циклді басқару, тамақ өнімдеріне сараптама жүргізу, алған білімдерін аспаздық өнімдерді дайындаудың технологиялық процесін ұйымдастыруда қолдану, қызметкерлердің жұмысын ұйымдастыру, ыдыс-аяқтың, ас құралдарының, үстел төсеніштерінің қажетті мөлшерін есептеуді білу.

  • Код ON10

    Ол әлемнің негізгі мәдени орталықтары туралы білімдер кешеніне ие және белгілі бір халықтардың дәстүрлерінің ерекшеліктерін ажыратады, мәдениет тарихын біледі, кәсіби салада корпоративтік және психологиялық мәдениетті көрсетеді.

  • Код ON11

    Психологиялық әдістер мен тиімді қарым-қатынас әдістерін, тыңдау, әңгімелесу, сендіру, дәлелдеу ережелерін қызмет көрсету саласындағы кәсіби қызметте қолдана білу; қызмет көрсету саласының кәсіби қызметіндегі жанжалды жағдайлардың алдын алу және реттеу, байланыс аймағындағы жұмыс.

Top