Жаңа білім беру бағдарламасы

8D10139 Қоғамдық денсаулық сақтау в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдық денсаулық сақтау және денсаулық сақтауды ұйымдастыру жүйесінде ұйымдастырушылық - басқарушылық, ғылыми - зерттеу, талдамалық және сараптамалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті Қазақстандық және халықаралық университеттер, Қазақстандағы және шетелдегі үкіметтік және үкіметтік емес мекемелер үшін бәсекеге қабілетті жоғары білікті ғылыми, ғылыми-педагогикалық мамандарды, зерттеушілерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D139 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Оқыту мен оқытуға кіріспе

    Оқытудың ұйымдастырушылық формалары. Заманауи педагогикалық технологиялар және педагогикалық бақылау негіздері. ЖОО-да оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру. Кәсіби қызмет саласындағы кешенді пәнаралық, сектораралық мәселелерді шешу кезінде мамандар даярлау бағытын (бейінін) айқындайтын пәндер құралдарын пайдалану мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • PhD зерттеуге кіріспе

    Ғылыми зерттеушіңі таңдалған тақырыбының өзектілігі, теориялық және тәжірибелік маңыздылығы. Зерттеу қызметінің ерекшелігі. Кейінгі зерттеулердің әдіснамасы. Нормативтік дереккөздер мен ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс жасау үшін шет тілдерін қолдану. Жеке зерттеуді ұйымдастыру. Ғылыми қоғамға зерттеу нәтижелерін мақала немесе баяндама түрінде ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Жобалық менеджмент

    Ғылыми ақпарат түрлері. Ғылыми зерттеулер бағдарламалары. Жобалық менеджментті ұйымдастыру және басқару. Жобалар персоналы мен топтарын басқару кезінде құжаттаманы әзірлеу. Жобаларды басқару саласында персоналдың құзыреттілігін дамыту әдістері мен құралдары. Жобаларды басқару бойынша халықаралық және отандық стандарттар. FINER-ғылыми зерттеудің өзектілігін бағалау критерийі. Инвестициялық жобалардың қаржы ағындары. Ғылыми жаңалықтар мен әзірлемелерге зияткерлік меншік құқықтарын қорғау принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ауызша коммуникация

    Жеке ақпаратты білдіру тәсілдері: танысу, өзін-өзі таныстыру. Іскерлік этикет шеңберіндегі ресми және бейресми байланыс регистрі. Күнделікті және іскерлік қарым-қатынас жағдайындағы Small-talk. Ауызша сөйлеудегі кәсіби портрет. Өзін қызметкер және құрылымдық бөлімше ретінде көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Серіктестік: зерттеу және қоғам

    Әлеуметтік-еңбек қатынастары жүйесіндегі әлеуметтік серіктестік. Әлемдік серіктестік тәжірибесі. Әлеуметтік серіктестік жүйесінің қалыптасуы мен дамуының әлемдік тәжірибесі. Заманауи тәсілдер мен тәжірибе. Ғылыми зерттеулердегі серіктестікті қалыптастыру және іске асыру ерекшеліктері. Жобалық зерттеулердегі серіктестікті жаңғырту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Зерттеу этикасы

    Этикалық теория мен қағидаттар, зерттеу этикасының қысқаша тарихы. Ғылыми-зерттеу этикасының негізгі ерекшеліктері. Зерттеулерге қатысуға ақпараттандырылған келісім алу үдерісі, этикалық комитеттердің рөлі мен қызметтері. Ғылыми жұмыстың үлгісі мен дизайнының этикалық аспектілері, құпиялылықты сақтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Денсаулық сақтауды басқарудың заманауи мәселелері

    Денсаулық сақтау саласындағы басқарудың заманауи тәсілдері. Денсаулық сақтау жүйесіндегі заңнама. Стратегиялық жоспарлау. Тәуекел менеджменті. Мемлекеттік-жекешелік әріптестік. Ұйымның мақсаттары мен міндеттері, SWOT-талдау. Медициналық қызметтердің құнын есептеу әдістері. Денсаулық сақтау ұйымдарында Қаржы-шаруашылық қызметті ұйымдастыру. Медициналық ұйымның қаржылық қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қолданбалы статистика

    Эмпирикалық ақпаратты талдау әдістері. Сипаттамалық және аналитикалық статистиканың әдістемелік құралдары. Статистикалық байқау. Статистикалық материалдың қысқаша мазмұны және топтастырылуы. Көп өзгермелі статистикалық талдау. Көп айнымалы уақыт қатарларын модельдеу және талдау. Сызықтық теңдеу коэффициенттерін есептеу. Статистикалық мәліметтерді ұсыну әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Госпитальдық эпидемиология

    Эпидемиологиялық сипаттамасы медициналық көмек көрсетумен байланысты инфекциялардың ерекшеліктері. Госпитальдық инфекцияларды эпидемиологиялық қадағалау жүйесі, оларды есепке алу және тіркеу. Сыртқы орта объектілерін санитарлық-бактериологиялық зерттеу емдеу-алдын алу мекемелері. Денсаулық жағдайын бақылау медициналық қызметкерлер. Гипотезаларды тестілеу, ассоциацияны өлшеу, нәтижелерді стратификацияланған талдау. Алынған нәтижелердің әсерін араластыру және өзгерту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми жазудың теориясы мен практикасы

    Академиялық хаттың теориялары мен тұжырымдамалары. Академиялық мәтіндердің стилі мен жанрлары. Ғылыми терминология, ғылыми мәтінде терминдерді қолдану. Ғылыми шолуларды және бірегей зерттеулер нәтижелерін ресімдеу. Әдістемелік әзірлемелерді құрастырудың ерекшеліктері мен ережелері. Ағылшын тілінде академиялық хат жазуға жеке көзқарас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Аса қауіпті инфекциялардың, оның ішінде коронавирустық инфекцияның алдын алудың эпидемиологиялық аспектілері

    Эпидемиологиялық зерттеулердің принциптері мен әдістерін қолдану. Аса қауіпті жұқпалы ауруларды ұлттық және халықаралық деңгейде эпидемиологиялық бағалау. (коронавирустық инфекция, АИТВ, геморрагиялық қызба, оба, туляремия және т.б.). Эпидемиялық қадағалау және осы ауруларды бақылау және алдын алу әдістері. Карантиндік және басқа да аса қауіпті инфекциялардың алдын алу және оларға қарсы күрес жөніндегі іс-шараларды регламенттейтін құжаттар. Төтенше жағдайларда эпидемияға қарсы жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Гипотезаны тұжырымдаудағы мәселені анықтау. Үлгі дизайны. Ғылыми зерттеулердің деректер базасы, ақпарат жинау әдістері. Сапалы зерттеу әдістері. Ғылыми зерттеулердегі сапалы стратегиялар. Сапалы зерттеу кезеңдерінің ерекшеліктері. Ғылыми зерттеулердің әдіснамалық және теориялық негіздері, зерттеу қызметін ұйымдастыруға қойылатын талаптар. Ғылыми зерттеулердің түрлері. Зерттеу жүргізудің этикалық аспектілері. Деректерді талдау және тұжырым жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Көшбасшылық және адам ресурстарын басқару

    Көшбасшылық стильдері. Билік және көшбасшылық. Ұйымдардағы қақтығыстар. Шешім қабылдаудың математикалық модельдері. Адам ресурстарын басқару тұжырымдамалары. Еңбек көші-қонының әлеуметтік және экономикалық контексті. Жаһандану: әлеуметтік салдарлары және еңбек нарығына әсері. Топтық жұмыстың қағидаттары мен әдістері. Медицина қызметкерлеріне еңбекақы төлеудің жаңа тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Ғылыми басылымдарды оқу және сыни талдау дағдылары

    Сыни ойлау феномені және оның үдерістері. Сыни ойлауды ынталандыру әдістері, қызметтері, түрлері. Дәлелдеменің дұрыстығы мен негізділігінің критериялары, дәлелдемелердің түрлері, құрылымы. Конструктивті және деструктивті сын. Ғылыми жарияланымдарды сыни бағалау. Журналдың редакциясында жариялау үшін мақалаға қойылатын негізгі талаптар және валидты деректер базасына кіретін мерзімді басылымдарда импакт-фактор индексін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • Көптеген өзара байланысты факторлармен синтезделген мәселелерді шешуді қажет ететін жаңа жағдайдағы білімді үнемі жаңартып, кәсіби қабілеттер мен дағдыларды кеңейтуді дамытады.
  • Жаңа қызметтердің, технологиялардың енгізілуін және денсаулықты нығайту іс-шараларын орынды болжау мақсатында ұйымдастырушылық, басқарушылық, қаржылық қызметтерді, денсаулық сақтау стратегияларын талдайды.
  • Халықаралық және ұлттық деңгейде тиісті зерттеулер жүргізу үшін, эмпирикалық зерттеулердің нәтижелерін жүйелеп, сенімді мәліметтер базасын іздеуді тиімді қолдана отырып, қоғамдық денсаулық сақтауды дамыту мәселелерін жүйелі түрде түсінуін көрсетеді.
  • Денсаулық сақтау жүйесінің қажеттіліктерін ескере отырып, тиімді эпидемиологиялық және статистикалық тұжырымдамалар мен зерттеу жоспарларын жасайды.
  • Ұлттық деңгейден аймақтық деңгейге дейінгі денсаулықты нығайту стратегияларына идеялар жасайды, өзіндік зерттеулерімен үлес қосады.
  • Этикалық қағидаларды, ғылыми журналдардағы жарияланымдардағы этикалық қағидаларды, авторлықтың жалпы қағидаларын сақтай отырып, денсаулық сақтауды нығайту, денсаулық сақтау жүйесін дамыту мәселелері бойынша халықаралық және ұлттық деңгейде ғылыми кең қауымдастықпен және тұтастай қоғаммен жазбаша және ауызша сөйлесе алады.
  • Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы стратегияларды, оның ішінде тәуекелдерді басқару бағдарламаларын, медициналық тәуелсіз медициналық зерттеулердің деректері негізінде медициналық қызметтердің сапасына мониторинг жасайды.
Top