7R01108 Инфекциялық аурулар (ересектер, балалар) в "ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Инфекциялық аурулар ересектердің, балалардың" мамандығынан этиология бойынша кәсіби теориялық білімі, инфекциялық аурулардың дамуының негізгі патогенетикалық механизмдері, заманауи инфектологияның жетістіктерін ескере отырып, науқастарды диагностикалау мен емдеудің тәжірибелік дағдылары бар білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R011 Инфекциялық аурулар ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Стационардағы жұқпалы аурулар
Пән білім мен дағдыларды қалыптастырады: - клиникалық тексеру, зертханалық-аспаптық зерттеулер жүргізу; - жұқпалы аурулардың дифференциалды-диагностикалық критерийлеріне және стационар деңгейінде алдын ала/клиникалық диагноздың негіздемесіне; - шұғыл емдеуге жатқызуға көрсеткіштерді анықтау, стационарда қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау; - ересектердегі жұқпалы ауруларды диагностикалау мен емдеудің заманауи хаттамаларына сәйкес диагностикалау және емдеу алгоритмдерін қолдану; - эпидемияға қарсы және профилактикалық іс-шараларды анықтау; - жұқпалы аурулар кезінде өмірге қауіп төндіретін жағдайларға шұғыл көмек көрсету қағидаттарын; - Қазақстан Республикасында жұқпалы аурулармен күрес жөніндегі заңнамалық және нормативтік құжаттарын
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 50
-
Емханадағы жұқпалы аурулар
Пән білім мен дағдыларды қалыптастырады: - ҚР амбулаториялық-емханалық жұқпалы аурулар қызметін ұйымдастыру; - ауруханаға дейінгі кезеңдегі жұқпалы ауруларды ерте диагностикалау және дифференциалды диагностикалау алгоритмі; - ауруханаға дейінгі кезеңде диагностикалау мен емдеудің клиникалық хаттамаларына сәйкес заманауи емдеу әдістеріне; - науқастарды ауруханаға дейінгі кезеңде жүргізу және жұқпалы аурулары бар науқастарды диспансерлеу тактикасы; - амбулаториялық-емханалық есепке алу-есеп беру құжаттамасын жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 17
-
Стационардағы балалардың жұқпалы аурулары
Пән білім мен дағдыларды қалыптастырады: - стационар жағдайында жұқпалы аурулар кезінде ҚР-да балаларға көмек көрсетуді ұйымдастыру және оның құрылымы, балалар жұқпалы аурулар қызметінің жұмысын талдау; - әртүрлі жас топтарындағы жұқпалы ауруларды диагностикалау, дифференциалды диагностикалау алгоритмін; - балалардағы жұқпалы ауруларды диагностикалау мен емдеудің заманауи клиникалық хаттамаларына сәйкес диагностика, емдеу және алдын-алу принциптері; - ДДҰ ұсынымдарына сәйкес шұғыл жағдайларда қарқынды терапияға; - балалар мекемелеріндегі карантиндік іс-шараларға.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 50
-
Вирустық гепатиттер
Пән білім мен дағдыларды қалыптастырады: - вирустық гепатиті бар науқастарда клиникалық симптомдар мен синдромдарды анықтау, диагноз қою; - спецификалық зертханалық диагностика және заманауи емдеу әдістерін; - спецификалық емдеу мен профилактиканың қазіргі заманғы әдісімен; - вирустық гепатиттер кезінде эпидемияға қарсы іс-шаралар жүргізу; - ғылыми-медициналық ақпаратты зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
АИТВ-инфекциясының заманауи мәселелері
Пән білім мен дағдыларды қалыптастырады: - АИТВ инфекциясы бар науқастарда клиникалық симптомдар мен синдромдарды анықтау, диагноз қою; - арнайы зертханалық диагностикаға; - - спецификалық емдеудің қазіргі заманғы әдісімен (антиретровирустық терапия) және оппортунистік жұқпалы аурулардың алдын алу; - ғылыми-медициналық ақпаратты зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Емханадағы балалар жұқпалы аурулары
Пән білім мен дағдыларды қалыптастырады: - балалар амбулаториялық-емханалық жұқпалы аурулар қызметін ұйымдастыру; - амбулаториялық-емханалық есепке алу-есеп беру құжаттамасын; - емхана жағдайында диагностикалық тексерудің міндетті минимумын; - балалардағы жұқпалы ауруларды диагностикалау және емдеу хаттамаларына сәйкес әртүрлі жастағы балалардағы жұқпалы аурулардың заманауи фармакотерапиясын; - балалардағы жұқпалы аурулар кезінде оңалту, алдын алу, бақылау және диспансерлеуге
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 17
-
Аса қауіпті жұқпалы аурулар
Пән білім мен дағдыларды қалыптастырады: - науқастарда аса қауіпті жұқпалы аурулардың клиникалық симптомдары мен синдромдарын анықтау, диагноз қою; - спецификалық зертханалық диагностика және заманауи емдеу әдістеріне; - аса қауіпті жұқпалы аурулар кезінде эпидемияға қарсы іс-шаралар жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Герпесвирустық инфекциялар
Пән білім мен дағдыларды қалыптастырады: - науқастарда герпесвирустық инфекциялардың клиникалық симптомдары мен синдромдарын анықтау, диагноз қою; - қоздырғыштарға байланысты диагноз қою немесе алып тастау кезінде зертханалық зерттеулердің нәтижелерін дұрыс түсіндіру; - спецификалық зертханалық диагностика және заманауи емдеу әдістеріне; - ғылыми-медициналық ақпаратты зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
Оқыту нәтижелері
- жұқпалы аурулары бар науқастарға клиникалық, зертханалық-аспаптық тексеруді жоспарлау және жүргізу дағдыларын қолдану;
- заманауи жіктеулерге сәйкес дифференциалды диагностика жүргізу және диагнозды тұжырымдау;
- жүргізілген емнің тиімділігін бағалау, аурудың нәтижесін және оның асқынуын болжау, алдын алу іс-шараларын жүргізу;
- жұқпалы аурулары бар науқастардағы: ересектер мен әртүрлі жастағы балалардағы нақты клиникалық жағдайға қатысты клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеулердің деректерін түсіндіру;
- науқастарда бар қосымша ауруларды және әлеуетті қауіптерді ескере отырып, дәлелді медицина қағидаттарына негізделген қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау;
- медициналық есепке алу-есептік құжаттаманы ресімдеу және жүргізу, медициналық көмек көрсету сапасына сараптама жүргізу;
- күнделікті қызметте халықаралық деректер базасын тиімді пайдалану, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына қатысу.
- кәсіби топтар құрамындағы іс-әрекеттерді талқылау және келісу, нәтижелерді одан әрі жақсартудың өз нұсқаларын білдіру және қорғау;
- Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру саласы шеңберінде әрекет ету;
- зерттеу сұрақтарын тұжырымдау, алынған ғылыми деректерді талдау, оларды жинақтау, қорытынды жасау және нәтижелерді клиникалық тәжірибеде қолдану;
- науқастармен, қоршаған ортасымен, әріптестерімен тиімді өзара қарым-қатынас жасай алады;