Жаңа білім беру бағдарламасы

8D10141 Медицина в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Философия докторы (PhD) дәрежесін бере отырып тәуелсіз ғылыми зерттеулер арқылы негізделген шешімдер қабылдауға және іске асыруға қабілетті, медицинаның дамуына елеулі үлес қосатын, ғылыми, педагогикалық және/немесе кәсіби қызмет саласы үшін кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D141 Медицина
  • Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
  • Балалар инфекцияларының мәселелері
    Несиелер: 4

    Инфекциялық аурулар кезінде балаларға көмек көрсетуді ұйымдастыру ерекшеліктері. Балалардағы жұқпалы аурулардың алдын алу және оңалту, емдеу тактикасы, жіктеу, дифференциалдық диагностика алгоритмі, бағалау және синтездеу, сыни талдау үшін арнайы білімді қолдану. ДДСҰ ұсыныстарына сәйкес шұғыл жағдайларда қарқынды терапия. Балалар мекемелерінде карантиндік іс-шаралар кезінде қолданылатын зерттеу дағдылары мен әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-да білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Білім беру жүйесінің нормативтік құқықтық актілері. Білім беру технологияларының түсінігі мен мәні. Білім беру технологияларының классификациясы. Оқыту технологияларының түрлері мен формалары. Жоғары оқу орындарында білім беруді ұйымдастыру әдістері мен принциптері. Жоғары оқу орындарындағы оқытудың инновациялық әдістері. Қашықтықтан оқыту технологиялары. Педагогикалық таксономиялар. Медицина кадрларын даярлаудағы білім беру технологияларының ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Паркинсон ауруы, Гентингтон хореясы, атаксия және дистониялардың эпидемиологиялық және клиникалық-генетикалық талдауы
    Несиелер: 4

    Паркинсон ауруы, Гентингтон хореясы, атаксия және дистониялардың эпидемиологиялық зерттеудің өзектілігі. Паркинсон ауруы, Гентингтон хореясы, атаксия және дистониялар бойынша эпидемиологиялық зерттеулердің эпидемиологиялық ерекшеліктері мен деректерін талдау. Паркинсон ауруы және басқа да қимыл бұзылулары бар науқастарға емдік және профилактикалық көмек көрсету жүйесін ұйымдастыруды оңтайландыру. Қимыл бұзылыстарды дамытуда тринуклеотидті қайталаудың және LRRK2 G2019S рөлінің ДНҚ талдауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің заманауи әдістері мен принциптері
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеу саласындағы ұлттық және халықаралық құқық негіздері. Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулерді этикалық реттеудің тәртібі мен принциптері. Қаржыландыру көздері бойынша ғылыми және зерттеу бағдарламаларын жүргізу. Отандық және шетелдік грант қорлардың гранттарын іздеу және тарту. Ғылыми жобалар жазу және грантқа өтінімдер дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми коммуникация: ауызша және жазбаша
    Несиелер: 4

    Ғылымдағы коммуникация. Ғылыми ортадағы кәсіби қарым-қатынас түрлері мен формалары. Ақпарат алмасу және коммуникация. Ғылыми ортадағы диалог. Ғылыми пікірталас тұжырымдамасы. Ғылыми пікірталас жүргізу ережелері. Жазбаша коммуникация түрлері. Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми жарияланымдардың нысандары. Ғылыми мақала мен тезистің құрылымын қалыптастыру. Рецензиялау процедурасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зооноздық инфекциялар
    Несиелер: 4

    Әртүрлі жүйелер мен мүшелер, ауырлық өлшемдері жағынан өзгерістерді сыни талдау, бағалау және синтездеу. Диагностика. Дифференциалды диагноз. Емі. Емдеуге жатқызу көрсеткіштері. Оңалту. Алдын алу. Инфекция ошақтарындағы сауықтыру шаралары. Зооноздық инфекциялар саласындағы зерттеу нәтижелерін жариялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инсульттан кейінгі психоневрологиялық бұзылыстар
    Несиелер: 4

    Инсульттан кейінгі психоневрологиялық бұзылыстардың эпидемиологиясы. Инсульттан кейінгі когнитивті бұзылыстар кезіндегі клиникалық нейровизуализациялық корреляция. Инсульттан кейінгі психоневрологиялық бұзылыстар даму механизмы. Инсульттан кейінгі когнитивті ақаулары бар науқастарда нейропсихологиялық профиль. Инсульттан кейінгі психоневрологиялық бұзылыстары бар науқастарға нейропсихологиялық оңалтудың жалпы принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Билиопанкреатодуоденальды аймақ хирургиясы
    Несиелер: 4

    Билиопанкреатодуоденальды аймақ аурулары проблемасының Медициналық және әлеуметтік маңызы. Бауыр, ұйқы безі және бауырдан тыс өт жолдары ауруларының себеп-салдарлық байланысы. Билиопанкреатодуоденальды аурулардың алдын алу және емдеуге жоғары білікті көзқарас ғылыми негізделген деректерді бағалауға негізделген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шашыраңқы склероз кезінде ми мен жұлынның атрофиясы
    Несиелер: 4

    Шашыраңқы склероз кезіндегі мидың нейродегенеративті процестерінің динамикалық және салыстырмалы эпидемиологиялық зерттеулері. Ми мен жұлынның атрофиясын диагностикалау әдістері: суреттерді процесстен кейін өңдеу, мидың анатомиялық құрылымдарының көлемін есептеу (морфометрия). Қарыншалық көлемдер мен неврологиялық бүзылыстарды бағалаумен қыртыс көлемінің корреляциясы. Терапия тиімділігін бағалау құралы ретінде атрофиялық параметрлерді қолдануды оңтайландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Беттің ауырсынудың клиникалық және электрофизиологиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Беттегі ауырсынуы бар науқастарда өмір сапасын талдау. Беттегі ауырсынуы бар науқастарда өмір сапасы және клиникалық-психологиялық сипаттамалары. Электроэнцефалограмманы және бас миының шақырылған потенциалдарын, тригеминальді және бас миының тері-симпатикалық потенциалдарын тіркеу арқылы беттегі ауырсынудың нейрофизиологиялық сипаттамалары Беттегі ауырсынудың және тригеминальді невралгияның салыстырмалы-физиологиялық паттерндеры.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас кездегі ишемиялық инсульт
    Несиелер: 5

    Қазақстанның Оңтүстік аймағында жас кезіндегі инсульттің эпидемиологиялық ерекшеліктері. Жастарда КT және MРТ қолдану арқылы диагнозды верификациялау. TOAST ұсыныстарына сәйкес инсульттің себептерін стратификациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Паркинсон ауруының ерте кезеңіндегі нейропсихологиялық бұзылыстары
    Несиелер: 5

    Паркинсон ауруының ерте кезеңінде аффективтік және когнитивті бұзылыстарының ерекшеліктерін салыстырмалы бағалау. Паркинсон ауруының ерте сатыларындағы эмоционалды-аффективті бұзылулардың сипаты мен ауырлығы. Депрессиялы симптоматиканың жеке және реактивтік алаңдаушылығының деңгейін анықтау үшін, интеллектуалды-мнестикалық бұзылулардың, өмір сүру сапасын бағалау және ынталандыру деңгейін талдау үшін нейропсихологиялық тестілеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жұқпалы аурулар тәжірибесіндегі шұғыл жағдайлар
    Несиелер: 5

    Тәуелсіз зерттеулер жүргізу және ғылыми нәтижеге әр түрлі шок түрінде жұмыс жасау. Шок дамуына себеп болатын жұқпалы аурулардың қоздырғыштары. Шок жиі дамитын жұқпалы аурулар. Шұғыл жағдайларда патогенетикалық сатылар. Шұғыл жағдайлардың клиникалық сатылары. Шоктың түрлі сатыларының клиникалық белгілері. Шок жағдайларын емдеу бойынша зерттеу нәтижелерін жариялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жобалық менеджмент
    Несиелер: 5

    "Жобалық менеджмент" пәні – құны, уақыты және сапасы бойынша оңтайлы нәтижелерге қол жеткізу, сондай-ақ жобаның барлық қатысушыларының мүдделерін қанағаттандыру үшін заманауи ғылыми әдістерді қолдана отырып, жетістікке жету әдістемесі. Басқаша айтқанда, адамдардың күш-жігерін үйлестіру және ресурстарды пайдалану жөніндегі нұсқаулық өнері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биостатистика (озық курс)
    Несиелер: 4

    Өлшеу теориясының элементтері. Статистикалық жинақтарды салыстыру және талдау әдістері. Параметрлік емес өлшемдер. Стандарттау әдісі, оның мәні және қолданылуы. SPSS, SAS, Stata компьютерлік статистикалық бағдарламалары қолданылатын статистикалық пакеттер. Қоғамдық денсаулық сақтау статистикасы. Денсаулық сақтау жүйесінің статистикасы. Биомедициналық зерттеулерді жоспарлау және талдау үшін статистикалық әдістерді әзірлеу және қолдану. Денсаулық сақтаудағы модельдеу мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми қызметтегі этика
    Несиелер: 4

    Ғылым этикасы немесе ғылыми этика ғалым мен ғылымның қоғамдық институт ретіндегі қызметінің моральдық аспектісін қамтиды. Оның мазмұны, ең алдымен, білім беру болып табылатын ғылыми қызметтің өзіндік ерекшелігі мен әлеуметтік мақсатымен анықталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    Денсаулық сақтаудың ең алдыңғы шебінде тұрған жаңа күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу үшін арнайы білімді пайдаланады

  • Код ON3

    Тәуелсіз зерттеулер жүргізуге және ғылыми нәтижеге жұмыс істеуге қабілетті, денсаулық сақтау саласында жаңа технологиялардың пайда болуына әкелетін жаңа идеялар мен жобаларды әзірлеуге тұрақты қызығушылық танытады

  • Код ON5

    Идеяларды генерациялайды, инновациялық қызметтің нәтижелерін болжайды, білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіби контекстінде ілгерілетуге жәрдемдеседі

  • Код ON8

    Өзін-өзі талдау дағдыларын, өмір бойы оқуға ұмтылысын сонымке қатар жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді

  • Код ON4

    Кәсіби пікірталастарға ауызша немесе жазбаша түрде қатысады, халықаралық академиялық басылымдарда зерттеу нәтижелерін жариялайды

  • Код ON1

    Денсаулық сақтау саласының өз біліктілігі саласында жүйелі түсінігін көрсетеді, осы салада қолданылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгерген

  • Код ON6

    Көптеген өзара байланысты факторлармен байланысты проблемаларды шешуді талап ететін жаңа контекстердегі Еңбек және оқу қызметіндегі көшбасшылық қасиеттерді, инновациялықты және дербестікті көрсетеді

  • Код ON7

    Өз саласындағы құзырет тақырыбы бойынша мәртебесі бойынша тең, кең ғылыми қоғамдастықпен және қоғаммен қарым-қатынас жасай алады

Top