Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01508 Химия (бейіндік) в Yessenov University

  • Менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: күрделі, құбылмалы ортада, жоғары белгісіздік жағдайында жұмыс жасайтын ұйымды тиімді басқару қағидаларын, әдіснамасын түсінуге қол жеткізу. Пәнді оқу практикалық іс-әрекеттегі басқару дағдыларын дамытуға, ұйымның тиімді жұмысын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Мазмұны: бұл бағдарлама басқару функциялары, ұйымдарға өзгерістер енгізу, қақтығыстарды басқару және ұйымдастыру мәдениеті мәселелерін қисынды түрде қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эксперименттік зерттеулердің инновациялық әдістері және коммерцияландыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Химияны оқыту әдістемесі саласындағы эксперименттік зерттеулерді жүзеге асыруда қолданылатын инновациялық әдістерді қарастыру. Курс өзінің эксперименттік-зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді даярлауды қамтамасыз етуге арналған. Курс жаңа идеяларды құруға бағытталған эксперименттік зерттеулердің әдістерін, зияткерлік қызмет нәтижелерін беру және коммерцияландыру нәтижесінде туындайтын нормативтік-құқықтық қатынастарды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химияны оқытудың белсенді әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-оқытудың жалпы және жеке әдістерін игеру, оқушылардың білімін бақылау мен есепке алудың әртүрлі формаларын меңгеру, химия сабақтарының рефераттарын құруды біледі, сабаққа талдау жүргізеді. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістері, ойындарды қолдану және модельдеу. Имитациялық ойындар. Курс химиялық пәндерді оқу процесінде дәріс оқуда және зертханалық практикумда оқытудың белсенді әдістерін қолдануға бағытталған, студенттердің танымдық белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді, шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді, практикалық іс-әрекеттің дағдылары мен дағдыларын дамытады. Ұсынылған ішінара іздеу зертханалары оқытудың кәсіби мотивациясын күшейтеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаны қорғаудың коллоидты-химиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-коллоидтық-химиялық зерттеудің теориялық және практикалық маңыздылығын қалыптастыру. Пәннің мақсаты- қазіргі коллоидты химияның негізгі бөлімдерін зерттеуге бағытталған: беттік құбылыстар, адсорбциялық қабаттардың қасиеттері туралы ілім. Фазалар. Біртекті және гетерогенді жүйелер. Дисперсті жүйелер. Коллоидты ерітінділер. Лиофобтық және лиофобные коллоидты. Золи және гельдер. Мицелла. Коллоидтық жүйелерді алу және олардың тұрақтылығы, диспергирлеу. Конденсация. Пептизация. Дисперсті жүйелердің агрегаттық және седиментациялық тұрақтылығы. Коагуляция және оның алдын алу. Коллоидтардың қорғаныс әсері. Дисперсияны жою. Дисперсияларды бұзудың механикалық әдістері. Қолдану коагулянтов және флокулянттардың. Кері осмос. Аэрозольді жою әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Суды тазарту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты суды талдауды зерттеу-судың қасиеттері мен қасиеттерін зерттеу әдісі. Суды талдау әдістері және талдау кезінде қолданылатын көрсеткіштер. Суды ластаушы заттар. Судың кермектігі. Қарастырылады: судың сапасын өлшеу әдістері. Судың ластану кластары. Суды талдау және органолептикалық талдау үшін су үлгілерін алу. Суды химиялық талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамыту және өңдеу болып табылады. Пән кәсіби ортада қарым-қатынас жасау терминологиясын, сондай-ақ мәтінді аудару кезінде грамматикалық құрылымдар мен лексикалық ережелерді меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу кезінде мамандыққа негізделген сөздер мен сөз тіркестерінің, негізгі терминдердің мағынасын және оладың эквиваленттерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-басқару қызметінде болашақ мамандардың кәсіби-психологиялық құзыреттілігін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында басқару психологиясының теориялық – әдіснамалық негіздері, еңбек ұжымын басқару психологиясы және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуал, басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық мәселелерін шешу әдістері, жеке адамға психодиагностикалық және психологиялық кеңес беру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Киберпедагогика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: оқыту процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру, цифрлық контентті құру және цифрлық трансформацияны құруға қажетті дағдыларды дамыту, оқыту процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру. Курс желілік-оқытудың теориялық және қолдану принциптері негізінде онлайн курсын жүзеге асыру және жобалауда цифрлық ресурстарды, цифрлық технологияларды пайдалануға бағытталған. Курс интернет-технологиялар, виртуалды оқыту, сандық қызметтер мен құралдар арқылы жеке оқытуды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық диагностика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: білім алушылардың жеке-психологиялық ерекшеліктерін анықтаудың біліктері мен дағдыларын қалыптастыру, диагностикалық әдістерді бағалау . Курс педагогикалық процесс объектісінің жағдайын анықтауға және оның одан әрі дамуын болжауға, сондай-ақ объектінің одан әрі даму перспективаларын анықтауға бағытталған. Пәнді оқу барысында педагогикалық диагностикалық құралдардың жіктелуі, тесттерді құру және бейімдеу технологиясы, педагогикалық диагностикалық әдістер және оларға қойылатын талаптар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Патенттану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: патенттанудың қазіргі жағдайымен, патенттік заңмен, авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы заңмен, өнертабыс объектілерімен, өнертабысқа өтінім жасаумен, патенттік құжаттаманы іздеумен және патенттік іздеу түрлерімен таныстыру. Курста зияткерлік өнеркәсіптік меншіктің барлық объектілері (Өнертабыстар, пайдалы үлгілер, өнеркәсіптік үлгілер, тауар белгілері және т.б.) бойынша Қазақстан Республикасының заңдары, сондай-ақ зияткерлік меншікті, оның ішінде өңірлік патенттік корпорацияларды қорғаудың халықаралық жүйелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы химия және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жоғары химиялық білім беру мәселесін зерттеу. Химияны оқытудағы заманауи әдістер мен әдістеменің ерекшелігі. Химиялық пәндерді оқытудағы белсенді әдістер. Проблемалық оқыту. Курс курстың пәні мен міндеттері жүйесін зерттеуге бағытталған. Курстың пәні мен міндеттері. Оқыту мен оқытудың заманауи мәселелері. Оқыту жүйесі: мақсаты, мазмұны, әдістері, ұйымдастырушылық формалары, құралдары, қалыптасқан білімді меңгеруді бақылау және диагностикалау. Оқыту принциптері. Химияны оқыту әдістері. Химияны оқытудың ұйымдастырушылық формалары. Химияны оқыту құралдары. Химиялық білім сапасын бағалау және диагностикалау. Жалпы химияның маңызды тақырыптарын зерттеу әдістемесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі химия және химиялық қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Ұлттық, сондай-ақ халықаралық деңгейлерде химиялық қауіпсіздік мәселелерінде қазіргі заманғы химияның міндеттерін түсіну мен іскерлігін қалыптастыру. Курс қазіргі химиядағы демонстрациялық экспериментке бағытталған. Оның даму нәтижесі ретінде қазіргі химияның ерекшеліктері. Химия мен жаратылыстанудың өзара байланысы. Қазіргі химиядағы квалиметрия. Химиялық өнімнің сапасын бақылаудың статистикалық әдістерін қолдану әдістері. Химиялық талдауда сынама дайындаудың заманауи әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сирек және шашыраңқы металдардың химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-тау жыныстарында, мұнай және басқа да пайдалы қазбаларда кездесетін сирек және шашыраңқы металдардың химиясын зерттеу. Курс кеннің шашыраңқы элементтерімен - табиғи минералды түзілімдерінде шашыраңқы элементтері бар қосылыстар мен концентрацияларда оларды, оларды технология мен экономиканың қазіргі дамуында бөліп алумен танысуға бағытталған. Пән адамның қазіргі заманғы тіршілігін қарастырады, табиғи ресурстарды, оның ішінде шашыраңқы металдарды пайдаланудың өсуімен сипатталады; сирек металды қолдана отырып, өнеркәсіптік және тұрмыстық тауарлардың спектрі өсуде; шашыраңқы металды өндіру мен өңдеудің жаңа технологиялары әзірленіп, енгізілуде, бұл материалдар мен қорытпалардың сапасына тікелей әсер етеді; бұрмалау деңгейі мен сапасы, шашыраңқы металдан сапасыз өнім дайындау және т. б. өсуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химиялық экологияның қазіргі заманғы мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарда қазіргі заманғы химияның даму бағыттары туралы теориялық білім қалыптастыру, студенттердің химиялық құзыреттілігін арттыру, сондай-ақ осы білімді кәсіби (негізінен зерттеу) қызметінде қолдану білігін қалыптастыру. Курс қазіргі химияның жалпы ерекшеліктерін игеруге арналған. Жалпы әдістемелік мәселелер. Жаңа ерекше қасиеттері бар заттарды синтездеу және зерттеу. "Қалыпты" жағдайдағы зерттеулерден "супер"префиксі бар синтездерге көшу. Ультра жоғары энергия және ультра төмен температура. Нанохимияның қалыптасуы мен дамуы. Нанобөлшек ерекше қасиеттері бар жаңа заттар мен материалдардың құрылымдық бірлігі ретінде. Органикалық синтезде тривиалды емес тәсілдер Катализдің өзекті мәселелері. Катализ және экология, катализ және жаңа энергия көздері. Катализ және жаңа материалдар. Микро және макро реакторлардағы химия. Энергетиканың химиялық мәселелері. Жаңа материалдар химиясы. Өмір процестерінің химиясы. Медициналық химия. Қоршаған орта химиясы. Химиядағы компьютерлік әдістерді дамыту. Химиялық зерттеулерді аспаптық қамтамасыз етуді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химиядағы кәсіби шетелдік терминология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-химиялық терминологияны, химиялық лексиканың құрамын білу. Жалпы ғылыми, жалпы техникалық және салааралық терминдер-бұл әртүрлі ғылымдардағы құбылыстар мен процестерді сипаттауға және сипаттауға болатын сөздер; жиі қолданылатын лексикадан ауысатын және оларға берік бекітілген ұғымдармен жаңа тәсілдермен қайта түсіндірілетін сөздер. Курс Жалпы ғылыми сөздер арқылы зерттеуге бағытталған объектілерде, құбылыстарда, процестерде, қасиеттерде және т.б. табуға болатын арнайы ұғымдарды білдіреді. зерттелетін шындықтың әртүрлі салалары, соның ішінде химия ғылымында. Мағынасының сипаты бойынша жалпы ғылыми терминдер кең және жалпыланған, Тұжырымдаманың сипаты бойынша – көбінесе жалпы. Ғылыми химиялық мәтіндерде ең көп қолданылатын жалпы ғылыми терминдер: жүйе, әдіс, құрылым, теория, эксперимент, дизайн, талдау, температура, энергия, көлем, масса, кезең және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі химияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Қазіргі органикалық химия саласындағы идеяларды түсіну, жүйелеу және қазіргі теориялық және эксперименттік химияның ең өзекті мәселелері туралы идеяларды қалыптастыру. Пәннің мақсаты: студенттердің физикалық химия саласындағы заманауи мәселелер және оларды шешу жолдары туралы түсініктерін қалыптастыру. Магистранттарға қолданбалы, ең алдымен материалтану мәселелерін шешуде қазіргі бейорганикалық химия жұмыс істейтін әдіснамалық тәсілдерге қысқаша шолу және талдау беру. Аналитикалық химияның заманауи мәселелерін игеру және химия магистрлерін тез өзгеретін ақпараттық орта жағдайларына бейімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • STEAM білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарда жаратылыстану ғылымдарын оқытудағы пәнаралық интеграцияның мәні мен маңыздылығы туралы практикалық білімді қалыптастыру. Пән жобалау әдістеріне, проблемалық және бірлескен оқытуға, кәсіпкерлік пен технологияға негізделген оқытуға шолу жасауға бағытталған. Курс қазіргі мектептердегі STEAM пәнаралық курстарының мақсаттарын, міндеттерін және мазмұнын таңдау принциптері мен критерийлерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Полимерлер химиясының қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты полимерлік материалдарды зерттеу біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Курс синтетикалық және табиғи полимерлерді зерттеу процестерін, полимерлерді оқшаулау мен тазартудың жалпы әдістерін зерттеуге бағытталған. Полимерлердің құрылымы мен қасиеттерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоршаған орта химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарда қоршаған ортаны қорғау саласындағы теориялық түсініктерді қалыптастыру. Бағдарлама қоршаған ортаны қорғау, экологиялық қауіпсіздік, табиғатты ұтымды пайдалану және орнықты дамудың жаратылыстану-ғылыми негіздері мәселелерін тереңдете зерделеуді көздейді. Магистрлердің кәсіби қызмет саласы экологияға және табиғи ресурстарды пайдалануға байланысты ғылыми-зерттеу, жобалау-өндірістік, бақылау-сараптамалық, әкімшілік және педагогикалық жұмыстарды қамтиды. Магистрлер қызметінің объектілері табиғи және шаруашылық жүйелер мен құрылымдар, табиғат пайдалануды және қоршаған ортаны қорғауды басқару тетіктері (мемлекеттік жоспарлау, бақылау, мониторинг, сараптама, аудит)болып табылады Курс магистранттарда экологиялық проблемалардың туындау себептерін анықтау және қоршаған ортаны сақтау бойынша күрес әдістерін негіздеу бойынша шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін білім жүйесін қалыптастыруға арналған. Курс қоршаған орта химиясының пәні мен міндеттерін зерттеуге бағытталған.қоршаған ортаның сапасын бағалаудың негізгі санитарлық-гигиеналық критерийлері. Гидросфера химиясы. Атмосфера химиясы. Литосфера химиясы. Химиялық қосылыстардың негізгі кластары – қоршаған ортаны ластаушылар. Қоршаған ортаның химиялық ластануын талдау әдістері. Қоршаған ортаның жай-күйін бақылау және бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Менеджмент негіздері мен басқару психологиясын, эксперименттік зерттеу әдістерін, оқытудың заманауи әдістерін біле отырып, шет тілін еркін меңгеру деңгейінде меңгере отырып, еңбек қызметі процесінде кәсіби міндеттерді шешеді

  • Код ON2

    Химия саласындағы эксперименттік зерттеу мәселелерін қою және шешуде қазіргі заманғы зерттеу әдістерін және патенттік іздеуді қолданады.

  • Код ON3

    Химияны оқыту әдістемесі, пәнаралық білім беру, педагогикалық диагностика, ғылыми-зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық іс-әрекетке енгізу, алынған нәтижелерді тексеру салаларында зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді.

  • Код ON4

    Жалпы химия, полимерлер химиясы, сирек және шашыраңқы металдар, химиялық экология саласындағы соңғы жетістіктерді талдайды және жүйелейді , оларды химия оқытушысының практикалық қызметінде қолданады

  • Код ON5

    Прогрессивті экономикалық негізделген ресурстарды енгізуді негіздей отырып, химиялық экологияның өзекті мәселелерін және химиялық және экологиялық қауіпсіздікті талдау мен зерттеу кезінде эксперименттік жұмыстарды ұйымдастырудың аспектілерін бағалай отырып, заманауи және экологиялық қауіпсіз міндеттерді әзірлейді.

  • Код ON6

    Химияны белсенді оқытудың әртүрлі әдістерін анықтайды, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, оқу сабақтары мен оқу ортасын құрудың нысандарын, әдістері мен құралдарын таңдайды

  • Код ON7

    Кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайды, проблемаларды шешеді және басқарушылық шешімдер қабылдайды, педагогикалық ұжымды басқару дағдыларына ие және менеджмент негіздерін біледі

  • Код ON8

    Өзінің педагогикалық қызметін рефлексиялауды және өзін-өзі бағалауды жүзеге асырады, одан әрі кәсіби даму бағыттарын айқындайды, кәсіби шет тілін және практикаға бағдарланған арнайы курстарды білуді қолданады, кәсіби міндеттерді табысты шешу үшін цифрлық және пәнаралық құзыреттерді дамытады .

Top