Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10106 Қоғамдық денсаулық сақтау в "ҚДСЖМ" ҚАЗАҚСТАНДЫҚ МЕДИЦИНА УНИВЕРСИТЕТІ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдық денсаулық сақтау саласында қазіргі заманғы ғылыми және тәжірибелік мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, денсаулық сақтау жүйесінде зерттеу, оқытушылық және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M140 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Қоғамдық денсаулықты ғылымға енгізу
    Несиелер: 8

    Денсаулық сақтау саясаты контексінде халықтың денсаулығын қорғау. Денсаулық сақтау саясатының принциптері. Денсаулық көрсеткіштері және халық денсаулығының жағдайын жақсарту тетіктері. Интеграция және сектораралық ынтымақтастық мәселелері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биоэтика
    Несиелер: 3

    Қоғамдық денсаулық сақтау саласында зерттеу жобаларын жүргізудегі этикалық мәселелер. Жобалық қызметте зияткерлік меншікті қорғау. Денсаулық сақтау саласындағы қолданбалы және іргелі сипаттағы зерттеулердің этикалық сараптамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудағы ғылыми зерттеулер ӘН
    Несиелер: 3

    Ғылыми зерттеулер саласындағы ұлттық және халықаралық құқық негіздері: QPBR, GLP, GСP, GCLP және т.б. Медицинадағы ғылыми зерттеулер. Қаржыландыру көздері бойынша ғылыми және зерттеу бағдарламалары. Гранттарды іздеу және жұмылдыру. Ғылыми жобалар мен гранттық өтінімдерді жазу. Зерттеу әдістемесі. Сипаттамалық және аналитикалық зерттеулер. Жүйелі шолу. Мета-талдау. Ақпарат жинау. Деректерді өңдеу. Зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих және философия ғылымы
    Несиелер: 3

    Ғылым философиясының жалпы мәселелері. Ғылымның қазіргі философиясының пәні мен негізгі концепциялары. Ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері. Ғылыми-техникалық прогрестің болашағы медицинаның философиялық мәселелері. Медицина философиясы және медицина ғылым ретінде. Әлеуметтік-биологиялық және психологиялық мәселелер. Қалыпты жағдай, денсаулық және сырқаттың проблемалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина
    Несиелер: 3

    Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина негіздері болжамдардың дәлдігін қамтамасыз ету үшін науқастар тобын зерттеудің қатаң ғылыми әдістерін пайдалана отырып, аурудың клиникалық ағымын зерттеу, клиникалық зерттеулер жүргізу, дәлелді деректер базасы мәселелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Педагогиканың негіздері: жүйелілік, мәні, ұстанымдары, әдістері мен формалары, дамыту және кәсіптік оқыту. Оқу процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру. Педагогиканың негізгі категориялары, жоғары білім педагогикасының жүйедегі және практикалық іс-әрекетіндегі рөлі мен маңызы, қазіргі педагогиканың негізгі қағидалары мен жоғары білім берудің педагогикалық мәселелерін шешуге әдістемелік көзқарастар туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу этикасы
    Несиелер: 3

    Жаңа медициналық технологияларды, медициналық техниканы, жаңа құралдар мен әдістерді қолдана отырып ғылыми зерттеулерді, медициналық-биологиялық эксперименттерді адамгершілік-этикалық және құқықтық сараптауды ұйымдастыру және жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудағы ғылыми зерттеулер
    Несиелер: 3

    Білім қорын кеңейту мақсатындағы ғылыми зерттеулердің түрлері. Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулердің, инновациялық технологиялар мен шешімдердің жаңа әдістерін/әдістемелерінқолдану. Ғылыми зерттеу дизайны, жүйелі шолу және дәлелді медицинаның принциптері. Этикалық сараптама жүргізудің негізгі мәселелері. Қоғамдық денсаулық сақтаудағы биоэтика

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтаудағы менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл курста Денсаулық сақтау жүйесіндегі менеджмент теориясы мен практикасына байланысты мәселелердің негізгі шеңбері, басқару функциялары, байланыстырушы процестер, топтық динамика және көшбасшылық, ұйымдағы адам қарастырылады. Зерттеу әдістемесінің негізін кешенді тәсіл құрайды, ол барлық негізгі мектептер мен менеджмент бағыттарының кең таралған, қазіргі және өзекті тұжырымдамалары мен құрал-саймандарын біріктіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық денсаулық сақтау қызметін дамыту
    Несиелер: 3

    Қоғамдық денсаулық сақтау қызметінің даму негіздері және қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы саясат. Қоғамдық денсаулық сақтаудың негізгі жедел қызметтері. Сектораралық өзара іс-әрекет және кооперация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасында міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру, енгізу және басқару ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Аталған пән тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі (ТМККК) шеңберінде медициналық қызметтердің толық құқықты бірыңғай төлеушісіне айналған 2017 жылғы шілдеде ұйымдастырылған Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорын ММС зерделеуге бағытталған. Медициналық ақпараттық жүйелер тегін және сақтандыру пакеттеріндегі медициналық қызметтерді бөлек есепке алу жүйесін жетілдіреді. ММС енгізу денсаулық сақтаудың нарықтық қағидаттарын іске асыруды қамтамасыз етті. Медициналық сақтандырудың әртүрлі түрлерімен танысу (басқа елдердің тәжірибесі). Осы бағдарламада көрсетілген МӘМС құқықтық, ұйымдастырушылық, қаржылық-экономикалық қамтамасыз етудің өзекті мәселелерін жариялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар мен жасөспірімдердің денсаулық сақтау технологиялары
    Несиелер: 3

    Қоғамдағы өскелең ұрпақтың денсаулықты қорғау мәселесі. Баланың денсаулығын нығайтуға әсер ететін факторлар. Өскелең ұрпақтың денсаулығын қоршаудың замануи тәсілдері мен принциптер. Балалардың денсаулығын сақтау технологиялары, олардың жіктелуі, тиімділігін бағалау. Баланың дене, психикалық және әлеуметтік дамуының заңдылықтары. Әлеуметтік факторлардың әсерінен балалардың физикалық, психикалық және әлеуметтік денсаулығына ауытқулары. Баланың дене, психикалық және әлеуметтік денсаулығының ерекшеліктерін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-қорғалмаған халықтың денсаулық мәселелері
    Несиелер: 5

    Халықтың осал топтарының денсаулығы. Денсаулықтың әлеуметтік детерминанттарының әсері және теңсіздік мәселелері. Оңалту медицинасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулықты ілгерілету
    Несиелер: 8

    Салауатты қоғам саясаты. Денсаулықты нығайтудың теориясы мен модельдері. Денсаулық және денсаулыққа оқыту мәселелеріндегі сауаттылық. Жұқпалы емес аурулардың алдын алуға жаңашыл көзқарас. СӨС қалыптастыру. Қауымдастықтың құқықтары мен мүмкіндіктерін кеңейту үшін бағдарламаларды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік Денсаулық детерминанттары
    Несиелер: 3

    Денсаулықтың әлеуметтік градиенті. Әлеуметтік-экономикалық мәртебесі және әділетсіздік, денсаулықтағы теңсіздік. Оны макродеңгейде шешу жолдары. ДДҰ-ның денсаулық әлеуметтік детерминанттары бойынша қызметі. Денсаулыққа әсерін бағалау. Әлеуметтік қарым-қатынас, әлеуметтік капитал және қолдау. Елдер мен өңірлер арасындағы әлеуметтік детерминанттармен байланысты мәселелерді шешудің саяси бағдарламалары мен тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудағы зерттеу жобаларын басқару
    Несиелер: 3

    Қоғамдық денсаулық сақтаудағы гранттық жобалар. Жобаларды басқару. Матрица, жоба циклі, әдіснама. Жобаны ұйымдастыру. Жобаны орындау үшін команда құру. Персоналды және коммуникацияларды басқару. Жобалық қауіп-қатерді басқару. Зерттеу жобаларында статистикалық құралдарды қолдану. Жобаларды рәсімдеуге қойылатын талаптар және ҚР гранттық өтінімдерді беру шарттары. Халықаралық донорлық ұйымдардың қоғамдық денсаулық сақтау саласында гранттық өтінімдер жазуға қойылатын талаптары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиялық эпидемиология
    Несиелер: 5

    Экологиялық эпидемиологияның негізгі ұғымдары туралы түсінікке ие болу халық денсаулығының жай-күйін салыстырмалы бағалау үшін, сондай-ақ қоршаған ортаның қолайсыз факторларының оған әсер ету тәуекелін бағалау үшін неғұрлым ақпараттық эпидемиологиялық көрсеткіштер бөлу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтаудағы саясат, экономика және менеджмент
    Несиелер: 8

    Оқу пәні қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы саяси, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін, жергілікті, ұлттық және халықаралық деңгейлердегі денсаулық сақтау саясатын жүзеге асырудың негізгі тетіктерін, өзгермелі нарықтық жағдайлардағы медициналық ұйымның мінез-құлқын зерттеуге мүмкіндік береді, сондай-ақ денсаулық сақтау қызметтері мен ұйымдарын жедел басқару әдістері мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық компонентінің рөлі мен көп өлшемді мазмұны туралы қазіргі заманғы идеяларды ұсынады; кәсіби қызметті сәтті жүзеге асыру және өзін-өзі жетілдіру үшін болашақ шебердің психологиялық мәдениетін арттыру. Басқару психологиясының негізгі міндеттерін зерттеу, оның ішінде басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын жоғарылату үшін психологиялық жағдайлар мен басқару қызметінің сипаттамаларын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұндылығы - шетелдік серіктестермен қарым-қатынас жасау кезінде кәсіби және ғылыми әрекеттерді шешуге арналған тілдік құзіреттілікті дамыту, сонымен қатар білім беру автономиясының, өзін-өзі тәрбиелеу қабілетінің, ақпараттық мәдениеттің дамуын, көкжиегін кеңейтуді және жалпы мәдениеттің жоғарылауын қамтамасыз етуге бағытталған. Еңбек нарығында оның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал ететін кәсіби дағдыларды жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулықты нығайтудың және аурулардың алдын алу мәселе
    Несиелер: 3

    Денсаулықты нығайтудың заманауи технологиялары, қоғам денсаулығының өзекті мәселелері. Қоғамдық денсаулық сақтау саясатының негізгі ұғымдары мен қалыптасуы, қоғамдық және жеке денсаулықты нығайту негіздері, аурулардың алдын алудың заманауи тәсілдері, жаңа технологиялар мен алдын алу бағдарламаларын жоспарлау, ұйымдастыру және енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биостатистика және эпидемиология
    Несиелер: 8

    Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары. Статистикалық гипотезаларды тексеру негіздері. Сапалық және сандық белгілер арасындағы өзара байланысты зерттеу. Дисперсиялық талдау негіздері. Параметрлік және параметрлік емес өлшемдер. Стандарттау әдісі, оның мәні және қолданылуы. Сондай-ақ, эпидемиологиялық талдаудың негізгі құралдары, эпидемиологиялық зерттеудің дизайны халықтың аурушаңдығын сипаттау үшін деректерді пайдалану, қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау саласындағы санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON4

    Ғылыми зерттеу, этикалық сараптама жүргізу дағдыларын қалыптастыру, биоэтика негіздерін және оның жаңа технологиялар мен методология бойынша зерттеулердің әртүрлі түрлерін жүргізудегі рөлін білу.

  • Код ON10

    Денсаулықты басқарудың қазіргі заманғы жүйесіне негізгі тұжырымдамалық тәсілдерді қолдану және денсаулықты нығайтудың қазіргі заманғы технологияларын сыни бағалау және оларды өңірлік ерекшеліктерді ескере отырып тәжірибеде қолдану.

  • Код ON1

    Қоғамдық денсаулық сақтаудың ғылым ретінде қалыптасуының тарихи ерекшеліктерін білу және ұғымдар, шекара, әдіснама философиясының негіздерін меңгеру.

  • Код ON2

    Өзінің кәсіби әлеуетін жүзеге асыру және коммуникативтік дағдылар деңгейін арттыру үшін мемлекеттік және шет тілдерін меңгеру.

  • Код ON12

    Кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында ғылыми және инновациялық тәсілдерді қолдана білу.

  • Код ON6

    Эпидемиология, соның ішінде клиникалық және экологиялық; биостатистика және дәлелді медицинаның қазіргі заманғы концепцияларын қолдана білу, статистикалық операциялар үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді меңгеру.

  • Код ON9

    Кәсіби мәселелерді анықтау және қалыптастыру, оларды шешудің әдістері мен тәсілдерін білу, халықтың әртүрлі топтарының денсаулық проблемаларын жою және денсаулықтағы теңсіздікті жою бойынша әртүрлі стратегияларды енгізу

  • Код ON7

    Саясат, экономика және денсаулық сақтау менеджменті жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру өрісінде навигация дағдыларын меңгеру, популяцияның денсаулығын басқару бойынша қажетті шараларды әзірлеу және енгізу қабілеті.

  • Код ON3

    Басқару ісіндегі құзыреттілікті арттыру үшін ұжымды, ұйымды, педагогиканы басқару психологиясының негіздерін меңгеру.

  • Код ON11

    Магистрлік диссертацияны қорғау үшін ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, жүргізіліп жатқан жобалардың практикалық нәтижелерін ұсыну, денсаулық сақтаудың қолданыстағы жүйесіне ғылыми жұмыс нәтижелері бойынша өзекті әзірлемелерді енгізу және қоғамдық денсаулық сақтауды дамытуға өзіндік ерекше үлес қосу.

  • Код ON5

    Қоғамдық денсаулық сақтаудың негізгі мақсаттарын, әдістерін, принциптерін, жедел функцияларын талдау, денсаулық сақтау қызметінің даму құралдарын қолдану, барлық деңгейлердегі әлеуметтік детерминанттарға әсер ету және бағалау, азаматтардың денсаулық мәртебесін бағалау.

  • Код ON8

    Әлеуметтік және саяси ұйымның әр түрлі деңгейлеріндегі проблемаларды шешу үшін халықтың денсаулық мәселелерінде сауаттылығы және аурулардың алдын алу, денсаулықты нығайту шаралары мен бағдарламаларын жобалау, енгізу және басқару

Top