7R01109 Гастроэнтерология ересектердің, балалардың в "ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылымда практикада және иновациялық ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану мен дамытуға негізделген, кәсіби қызметке қабілетті және дайын, әмбебап және кәсіби құзіреттілік жүйесі бар жоғары білікті гастроэнтеролог-дәрігерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R004 Гастроэнтерология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Гастроэнтерология
Пән клиникалық, зертханалық-аспаптық тексерулер жүргізу және оларды түсіндіру; дифференциалды диагностиканы; стационар жағдайында және амбулаториялық-емханалық қызмет деңгейінде негізгі гастроэнтерологиялық аурулары (функционалдық, қабыну-деструктивтік, өңештің, асқазанның, ішектің, гепато-билио-панкреатогендік аймақ органдарының туа біткен аурулары) бар ересектер мен балаларды қауіпсіз және тиімді емдеуді, оның ішінде ұтымды тамақтануды таңдау білімдері мен дағдыларын қалыптастырады. Гастроэнтерологиядағы шұғыл жағдайларды диагностикалау және емдеу алгоритмдері. Байланысты патологияның жеке мәселелері. ҚР гастроэнтерологиялық қызметін ұйымдастыру. Есепке алу-есеп беру құжаттамасы. Гастроэнтерология саласындағы республикалық және халықаралық клиникалық хаттамалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 46
-
Онкология негіздері
Пән клиникалық, зертханалық-аспаптық тексеруді, дифференциалды диагностиканы, фармакотерапияны, асқазан-ішек жолы мүшелерінің қатерсіз және қатерлі түзілімдерінің аз инвазивті технологияларын; химиотерапияны; сәулелік терапияны және стационар мен емхана жағдайында хирургиялық тәсілдерді жүргізу білімдері мен дағдыларын қалыптастырады. Асқорыту ағзаларының онкологиясы саласындағы республикалық және халықаралық клиникалық хаттамалар мен ұсынымдар. Асқорыту және бауыр қатерлі ісігін диагностикалау, емдеу, медициналық тексеру және алдын-алу алгоритмдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 13
-
Гепатология
Пән клиникалық, зертханалық-аспаптық тексерулер жүргізу және оларды түсіндіру; дифференциалды диагностика; стационар жағдайында және амбулаториялық-емханалық қызмет деңгейінде ересектер мен балалардағы гепато-билиарлық жүйенің негізгі ауруларын (функционалдық, қабыну-деструктивтік, вирустық, аутоиммундық, метаболикалық, туа біткен, тұқым қуалаушылық) қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау, диспансерлік бақылау және алдын алу білімдері мен дағдыларын қалыптастырады. Гепатологиядағы шұғыл жағдайларды диагностикалау және емдеу алгоритмдері. ҚР гепатологиялық қызметін ұйымдастыру. Есепке алу-есеп беру құжаттамасы. Гепатология және билиарлық жүйе саласындағы республикалық және халықаралық клиникалық хаттамалар мен ұсынымдар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 35
-
Эндоскопия
Гастроэнтерологиялық патологияны диагностикалау мен емдеудегі эндоскопиялық әдістердің рөлі мен орны. Эндоскопия саласындағы негізгі директивалық құжаттар. Гастроэнтерологиялық патологиясы бар науқастарды диагностикалық және емдік эндоскопиялық тексеру алгоритмі. Гастроэнтерологиялық ауруларды диагностикалау мен емдеудегі заманауи эндоскопия. Диагностикалық, емдік және жедел эндоскопияға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер. Эндоскопиялық зерттеу әдістеріне науқастарды тексеру және дайындау және зерттеулерден кейін науқастарды бақылау принциптері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 16
-
Нутрициология
ҚР емдік тамақтану қызметін ұйымдастыру. Рационалды, теңдестірілген тамақтану негіздері. Емдік тамақтану принциптері. Ауруларды кешенді емдеудегі емдік тамақтанудың маңызы мен орны. Ересектер мен балалардағы гастроэнтерологиялық аурулардағы (функционалды, қабыну-деструктивті, метаболикалық, тұқым қуалайтын, туа біткен және т.б.) жеке диеталардың негізгі сипаттамалары. Операциядан кейінгі кезеңде емдік тамақтану. Энтеральды және парентеральды тамақтану. Функционалды тамақтану. Бір күндік және жеті күндік тамақтану рационын диеталық тағамдарды және оларды дайындау технологиясының кейбір ерекшеліктерін таңдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 12
-
Метаболикалық зақымдану. Жинақтау аурулары.
Пән клиникалық, зертханалық-аспаптық тексерулер, дифференциалды диагностика жүргізу, метаболикалық зақымданулар мен жинақтау аурулары кезінде ересек пациенттерді қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау білімдері мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Функционалды тамақтану. Гастроэнтерологиядағы фитотерапия
Пән ас қорыту органдарының аурулары бар пациенттерде функционалдық тамақтану мен фитотерапияны кеңінен қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ультрадыбыстық диагностика
Ультрадыбыстық диагностика саласындағы негізгі директивалық құжаттар. Ультрадыбыстық диагностиканы ұйымдастырудың жалпы мәселелері. УДЗ көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдері. Науқастарды ультрадыбыстық зерттеуге дайындау. Ересектер мен балалардағы асқазан-ішек жолдарының, гепатобилиарлық жүйенің, ұйқы безінің, іш қуысының тамырларының ауруларын диагностикалауда визуалды зерттеу әдістерінің (ультрадыбыстық және басқалар) маңызы мен ерекшеліктері. Құрсақ қуысы мүшелеріне ультрадыбыстық диагностика жүргізу. Құрсақ қуысы ағзаларының УДД-қалыпты ультрадыбыстық анатомия және эхографиялық көрініс. Гастроэнтерологиялық патологиясы бар науқастарды диагностикалық зерттеуді құру алгоритмі. Құрсақ қуысы мүшелерінің ультрадыбыстық анатомиясы және патологиядағы эхографиялық көрінісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 12
Оқыту нәтижелері
- аурудың нәтижесін және оның асқынуын, алдын-алу шараларын жүргізу үшін терапияның тиімділігін бағалау
- нақты клиникаға қатысты клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеулердің мәліметтерін түсіндіру
- ықтимал тәуекелдер мен пациенттің ауруын ескере отырып, дәлелді медицина принциптеріне негізделген қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау
- медициналық есеп алу мен есеп беру құжаттамасын жасау және жүргізу, медициналық көмек сапасына сараптама жүргізу
- пациенттермен және әріптестерімен тиімді өзара әрекеттесе алу
- зерттеу сұрақтарын тұжырымдау, алынған ғылыми деректерді талдау, оларды қорытындылау, қорытынды жасау және нәтижелерін клиникалық тәжірибеде қолдану
- ары қарай жетілу үшін өз нұсқасын білдіру және қорғау үшін кәсіби аралық топтардың құрамында іс әрекеттерді талқылау және үйлестіру
- Қазақстан Республикасы денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық саласы шеңберінде әрекет ету
- конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне қатысу үшін күнделікті қызметте халықаралық мәліметтер базасын тиімді пайдалану
- гастроэнтерологиялық аурулары және қауіп факторлары бар науқастарды клиникалық, зертханалық және аспаптық тексеруді жоспарлау және жүргізу дағдыларын қолдану
- дифференциалды диагностика жүргізу және диагнозды заманауи классификацияға сәйкес тұжырымдау