7R01109 Гастроэнтерология (ересектер, балалар) в "ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылымда практикада және иновациялық ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану мен дамытуға негізделген, кәсіби қызметке қабілетті және дайын, әмбебап және кәсіби құзіреттілік жүйесі бар жоғары білікті гастроэнтеролог-дәрігерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R004 Гастроэнтерология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Гастроэнтерология
Пән клиникалық, зертханалық-аспаптық тексерулер жүргізу және оларды түсіндіру; дифференциалды диагностиканы; стационар жағдайында және амбулаториялық-емханалық қызмет деңгейінде негізгі гастроэнтерологиялық аурулары (функционалдық, қабыну-деструктивтік, өңештің, асқазанның, ішектің, гепато-билио-панкреатогендік аймақ органдарының туа біткен аурулары) бар ересектер мен балаларды қауіпсіз және тиімді емдеуді, оның ішінде ұтымды тамақтануды таңдау білімдері мен дағдыларын қалыптастырады. Гастроэнтерологиядағы шұғыл жағдайларды диагностикалау және емдеу алгоритмдері. Байланысты патологияның жеке мәселелері. ҚР гастроэнтерологиялық қызметін ұйымдастыру. Есепке алу-есеп беру құжаттамасы. Гастроэнтерология саласындағы республикалық және халықаралық клиникалық хаттамалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 46
-
Онкология негіздері
Пән клиникалық, зертханалық-аспаптық тексеруді, дифференциалды диагностиканы, фармакотерапияны, асқазан-ішек жолы мүшелерінің қатерсіз және қатерлі түзілімдерінің аз инвазивті технологияларын; химиотерапияны; сәулелік терапияны және стационар мен емхана жағдайында хирургиялық тәсілдерді жүргізу білімдері мен дағдыларын қалыптастырады. Асқорыту ағзаларының онкологиясы саласындағы республикалық және халықаралық клиникалық хаттамалар мен ұсынымдар. Асқорыту және бауыр қатерлі ісігін диагностикалау, емдеу, медициналық тексеру және алдын-алу алгоритмдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 13
-
Гепатология
Пән клиникалық, зертханалық-аспаптық тексерулер жүргізу және оларды түсіндіру; дифференциалды диагностика; стационар жағдайында және амбулаториялық-емханалық қызмет деңгейінде ересектер мен балалардағы гепато-билиарлық жүйенің негізгі ауруларын (функционалдық, қабыну-деструктивтік, вирустық, аутоиммундық, метаболикалық, туа біткен, тұқым қуалаушылық) қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау, диспансерлік бақылау және алдын алу білімдері мен дағдыларын қалыптастырады. Гепатологиядағы шұғыл жағдайларды диагностикалау және емдеу алгоритмдері. ҚР гепатологиялық қызметін ұйымдастыру. Есепке алу-есеп беру құжаттамасы. Гепатология және билиарлық жүйе саласындағы республикалық және халықаралық клиникалық хаттамалар мен ұсынымдар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 35
-
Қарқынды медицинадағы клиникалық тамақтану принциптері және дәлелді медицина негіздері
Пән энтеральды және парентеральды тамақтануды, тамақтану күйін бағалауды, метаболикалық бұзылуларды түзетуді қоса алғанда, сыни пациенттерді қоректік қолдаудың заманауи тәсілдерін зерттейді. Дәлелді ұсыныстар, қарқынды терапиядағы тамақтанудың тиімділігі туралы клиникалық зерттеулер, сондай-ақ пациенттердің болжамы мен қалпына келуіне қоректік қолдаудың әсерін бағалау әдістері қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Эндоскопия
Гастроэнтерологиялық патологияны диагностикалау мен емдеудегі эндоскопиялық әдістердің рөлі мен орны. Эндоскопия саласындағы негізгі директивалық құжаттар. Гастроэнтерологиялық патологиясы бар науқастарды диагностикалық және емдік эндоскопиялық тексеру алгоритмі. Гастроэнтерологиялық ауруларды диагностикалау мен емдеудегі заманауи эндоскопия. Диагностикалық, емдік және жедел эндоскопияға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер. Эндоскопиялық зерттеу әдістеріне науқастарды тексеру және дайындау және зерттеулерден кейін науқастарды бақылау принциптері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 16
-
Жүйелік қабыну синдромы және көп мүшелік жеткіліксіздігі бар науқастарды қоректік қолдау стратегиясы
Жүйелік қабыну синдромы және көп мүшелік жеткіліксіздігі бар науқастарды қоректік қолдау стратегиясы метаболикалық процестерді оңтайландыруға, органдар мен жүйелердің қалпына келуін жақсартуға және асқыну қаупін азайтуға бағытталған. Көбінесе катаболизммен бірге жүретін бұл синдром жағдайында энергияның, ақуыздардың, дәрумендер мен микроэлементтердің жеткілікті жеткізілуін қамтамасыз ету маңызды. Бұл тәсіл тепе-теңдікті сақтау және қалпына келтіруді жеделдету үшін тамақтану құрамы мен көлемін реттейтін энтеральды немесе парентеральды тамақтануды қамтиды. Қабынудың ауырлығын, органдардың қызметінде бұзылулардың болуын, сондай-ақ тамақтану терапиясын уақтылы түзету үшін науқастың клиникалық жағдайының динамикасын ескеру маңызды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Нутрициология
ҚР емдік тамақтану қызметін ұйымдастыру. Рационалды, теңдестірілген тамақтану негіздері. Емдік тамақтану принциптері. Ауруларды кешенді емдеудегі емдік тамақтанудың маңызы мен орны. Ересектер мен балалардағы гастроэнтерологиялық аурулардағы (функционалды, қабыну-деструктивті, метаболикалық, тұқым қуалайтын, туа біткен және т.б.) жеке диеталардың негізгі сипаттамалары. Операциядан кейінгі кезеңде емдік тамақтану. Энтеральды және парентеральды тамақтану. Функционалды тамақтану. Бір күндік және жеті күндік тамақтану рационын диеталық тағамдарды және оларды дайындау технологиясының кейбір ерекшеліктерін таңдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 12
-
Жүктілікке байланысты бауыр аурулары және дәлелді медицина негіздері
Пән жүктілік кезінде пайда болатын бауыр ауруларының этиологиясын, патогенезін, диагностикасын және лечение зерттейді (гестациялық холестаз, бауырдың жедел май дистрофиясы, преэклампсия және HELLP синдромы). Пациенттерді басқарудың заманауи дәлелді тәсілдері, зертханалық және аспаптық диагностика әдістері, терапия принциптері және босану тактикасы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ультрадыбыстық диагностика
Ультрадыбыстық диагностика саласындағы негізгі директивалық құжаттар. Ультрадыбыстық диагностиканы ұйымдастырудың жалпы мәселелері. УДЗ көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдері. Науқастарды ультрадыбыстық зерттеуге дайындау. Ересектер мен балалардағы асқазан-ішек жолдарының, гепатобилиарлық жүйенің, ұйқы безінің, іш қуысының тамырларының ауруларын диагностикалауда визуалды зерттеу әдістерінің (ультрадыбыстық және басқалар) маңызы мен ерекшеліктері. Құрсақ қуысы мүшелеріне ультрадыбыстық диагностика жүргізу. Құрсақ қуысы ағзаларының УДД-қалыпты ультрадыбыстық анатомия және эхографиялық көрініс. Гастроэнтерологиялық патологиясы бар науқастарды диагностикалық зерттеуді құру алгоритмі. Құрсақ қуысы мүшелерінің ультрадыбыстық анатомиясы және патологиядағы эхографиялық көрінісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 12
Профессии
Оқыту нәтижелері
- гастроэнтерологиялық және гепатологиялық аурулары бар науқастарды және қауіп факторлары бар науқастарды клиникалық, лабораториялық-инструментальдық зерттеулер жүргізу және жоспарлау дағдыларын қолданады
- клиникалық, лабораториялық, морфологиялық, визуализациялық (ультрадыбыстық, радиологиялық: рентгенологиялық, компьютерлік томография, магниттік резонанс, бауырдың эластометриясы және басқа да) және эндоскопиялық зерттеулердің мәліметтерін нақты клиникалық жағдайға байланысты интерпретациялайды
- дифференциалды диагностика жүргізеді және заманауи классификацияларға сәйкес диагноз қояды
- емдеу жоспарын құрады және негіздейді, интервенциялық емдеуге көрсеткіштерді анықтайды
- медикаментозды және медикаментозды емес, дәлелді медицина принциптеріне негізделген, пациенттің потенциалды тәуекелдерін және бар коморбидтіліктерін ескере отырып, қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдайды
- емдеудің тиімділігін бағалайды, аурудың және оның асқынулардың нәтижесін болжайды, профилактикалық шараларды жүргізеді, соның ішінде салауатты өмір салтын қалыптастыру мақсатында санитарлық-ағарту жұмыстарын жүргізеді
- медициналық есепті-құжаттамалық құжаттарды рәсімдейді және жүргізеді, медициналық көмек көрсету сапасын сараптайды
- Қазақстан Республикасы денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық саласы шеңберінде әрекет ету
- пациентпен, оның қоршаған ортамен, әріптестерімен тиімді өзара әрекет ету
- көп кәсіби команданың құрамында әрекеттерді талқылап, келісіп, өз нәтижелерін жақсарту бағытындағы ұсыныстарын білдіріп, қорғау қабілеті
- зерттеу сұрақтарын формулировкалау, алынған ғылыми деректерді талдау, оларды жинақтау, қорытынды жасау және нәтижелерді өз клиникалық тәжірибесінде қолдану қабілеті
- халықаралық деректер базаларын күнделікті қызметте тиімді пайдалану, конференцияларға және басқа да үздіксіз кәсіби даму формаларына қатысу қабілеті