Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01311 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Қазақ-Орыс Халықаралық Университеті

  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Оқушылардың физиологиясы, олардың психологиялық және эмоционалдық жағдайы мен дамуы туралы білім береді. Оқушылардың рухани компонентін, олардың мінезін түсінуге және алынған тұжырымдар мен мәліметтер бойынша қорытынды жасауға көмектеседі. Мектеп жасындағы балалармен қарым-қатынас жасау және өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, осыған байланысты мұғалімге пәндерді, мектеп пәндерін түсіндіруге және үйретуге және сабақтар өткізуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби сандық сауаттылық
    Несиелер: 3

    "Кәсіби цифрлық сауаттылық" пәні-цифрлық технологиялар мен интернет ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті білім мен дағдылардың жиынтығы. Цифрлық сауаттылықтың құрауышы білім алушылар онлайн қоғамдастыққа кірген және әртүрлі желілермен жұмыс істеген кезде жеке өмірде олар ұсынатын және пайдаланатын басқарушылық ақпарат болып табылады. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушылар цифрлық ақпаратты жинау, жүйелеу және өңдеу дағдыларын меңгереді; ақпаратты іздеу, жүйелеу және өңдеу, құжаттарды ресімдеу және статистикалық талдау жүргізу үшін цифрлық технологияларды қолданады; ақпаратты іздеу мен алмасуды қоса алғанда, цифрлық технологиялар негізінде контентті пайдалану және құру қабілетін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негізін қалыптастыру және олардың кәсіби міндеттерін шешуге байланысты креативті дайындығын қалыптастыру; білім алушыларда кәсіби педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыру, педагог тұлғасына қойылатын талаптармен таныстыру, педагогтың кәсіби мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    Курс білім алушылардың ғылыми-зерттеу шығармашылығының әдістемесі, жалпы ғылыми іс-әрекетін дамыту, жалпы ғылыми даму құралдарын пайдалану және саладағы кәсіби іс-әрекет тәжірибесінде логикалық заңдылықтар мен шарттарды пайдалану тұжырымдамаларының мәселелерін қалыптастырады. ғылыми-зерттеу қызметі. Пән академиялық шығармашылықтың механизмін, оның әрекет ету әдістерін оқытады, ойлаудың жалпы ғылыми жүйесін жасайды. Пәнді оқу білім алушыларға ғылыми жұмыстарды қалыптастыруға, дамытуға және жүзеге асыруға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қаржылық сауаттылық
    Несиелер: 3

    Курс білім алушылардың алған білімдерін тікелей байланыстыру және оларды іс жүзінде қолдану арқылы қаржылық және ақша ресурстарын тиімді құру және пайдалану бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастырады; олардың ағымдағы және ұзақ мерзімді перспективада қаржылық ақпаратты түсінуі және пайдалануы; білім алушылардың экономикалық қауіпсіздігі мен әл-ауқатын ескере отырып, өзінің жеке және кәсіби қаржылық шешімдеріне, әрекеттеріне жауапкершілікті қалыптастыруға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 3

    "Этнопедагогика" пәні-бұл бір немесе басқа этностың білім беру және тәрбие дәстүрлерін ескере отырып, тәрбие мәселелерін, әлеуметтік-педагогикалық процестерді, педагогикалық процестегі өзара әрекеттесуді қамтитын ғылыми көзқарастар. Этнопедагогика курсы рухани-адамгершілік тәрбие білімін қалыптастырады, білім алушылардың тұлғалық өсуіне ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    "Педагогика" пәні бастауыш білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызметті жүзеге асыру процесінде болашақ бастауыш білім беру педагогтарында кәсіби-педагогикалық негіздер мен кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру үшін негізгі компоненттердің бірі болып табылады. Болашақ мұғалімдердің бастауыш білім беру жүйесін қалыптастыру, өзінің кәсіби қызметін жүйелі басқару және заманауи мұғалімнің бейнесі. Педагогикадағы өзекті мәселелерді зерттеуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Білуі керек: ҚР Конституциясы мен қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелерін; Мемлекеттік басқару органдарының жүйесін, олардың өкілеттіктерінің шеңберін, сыбайлас жемқорлықтың мәнін және оның шығу себептері мен салдарын; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шараларын; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы. Іс-әрекеттерді құқықтық реттеу тұрғысынан талдау және қажетті нормативтік актілерге жүгіну; қолданыстағы заңнамаларға бағдарлану; заңды пайдалана отырып, өз құқықтары мен мүдделерін қорғау; нақты жағдайларда азаматтық құқық нормаларын қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика тарихы (жалпы және бастауыш мектебі)
    Несиелер: 5

    Пән болашақ бастауыш білім беру педагогтерінде бастауыш білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру процесінде кәсіби-педагогикалық негіздер мен кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың негізі болып табылады. Білім алушыларды педагогика тарихы туралы біліммен қамтамасыз етеді. (жалпы және бастауыш)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш білім беру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда бастауыш білім беру педагогының позициясын қалыптастыруға базалық және бастапқы ұстанымды қалыптастыру, кәсіптік - педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы туралы білімдермен және білімдермен қамтамасыз ету, Бастауыш мектепте оқу-тәрбие процесін тиімді басқару және ұйымдастыру үшін қажетті дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    "Кәсіби бағытталған шет тілі" пәні білім алушылардың кәсіптік ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, бағдарламада көзделген тақырыптар шегінде нақты кәсіптік, іскерлік, ғылыми салаларда шет тілінде сөйлеу, қарым-қатынас жасау қабілетін оқытуды және қалыптастыруды мақсат етеді. Курсты игеру нәтижесінде студенттер белгілі бір жағдайға, мақсат қоюға және коммуникативті ниетке сәйкес шет тіліндегі сөздерді түсіну және қалыптастыру қабілетін қамтитын коммуникативті құзыреттілікке ие болады. Курсты игеру нәтижесінде алынған әлеуметтік-мәдени құзыреттілік шынайы тілдік ортада жүруге, мәдениаралық қарым-қатынас жағдайында мүмкін болатын әлеуметтік-мәдени кедергілерді және оларды жою жолдарын болжауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушыларды бастауыш мектепте инклюзивті білім беру процесін ұйымдастыру және басқару бойынша базалық білімдермен және дағдылармен таныстыру. Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқу процесіне қосуды тұжырымдау сызбаларын бөліп көрсету және инклюзивті оқыту мен тәрбиелеу туралы маңызды әлеуметтік-мәдени құбылыс және жалпы және арнайы білім берудің аспектісі ретінде түсінік беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кіші мектеп оқушыларының сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 3

    "Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу мәдениеті" пәндері оқушылардың сөздерді қолдануды белсендіруде жеткілікті лексикалық қормен, грамматикалық формалармен, логикалық байланыстармен дұрыс меңгеруін қамтамасыз етеді; байланысты сөйлеу (ауызша және жазбаша) дағдыларын қалыптастырады; көркем шығарма мәтіндерімен жұмыс істей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды бастауыш білім берудегі критериалды бағалау негіздерімен және біліммен қамтамасыз ету болып табылады. Бастауыш мектепте бағалау критерийлерінің негіздерін қалыптастыру, жұмыстың соңында қорытынды жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беру мекемелерінде менеджмент бойынша теориялық - әдіснамалық негіздерді, педагогикалық үдерісті басқарушының практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Білім беру жүйесін басқару түрі ретінде педагогикалық менеджменттің білім алушылардың дағдыларын игеруіне ықпал ету. Педагогикалық үдерісті басқарудың заманауи әдістері мен тәсілдерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    "Кәсіби қазақ (орыс) тілі" пәні коммуникативтік-дискурстық аспектідегі қазақ (орыс) тілінің мазмұнына, кәсіп пен мамандық негіздеріне, іскерлік коммуникация мәдениетіне кіретін пәнаралық білім саласын білдіреді. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушылар лексикалық-грамматикалық деңгейде тілдік жүйе мен стилистикалық ресурстарды меңгереді. Олар іскерлік қарым-қатынастың сөйлеу ерекшеліктерін біледі, кәсіби қызмет саласындағы өзекті тақырыптарға ғылыми, іскерлік, публицистикалық стильдердің тұжырымдарын дұрыс түсіндіре алады, қазақ (орыс) тілінің бейіні мен қызметтік-іскерлік құжаттамасы шеңберінде оқу-ғылыми жұмысты дұрыс ресімдеу дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектеп дидактикасы
    Несиелер: 5

    "Бастауыш мектептегі дидактикасы" пәні бастауыш мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және қамтамасыз ету жүйесінің негіздерімен; бастауыш білім беру жағдайында дамытушылық оқытуды құрудың негізгі принциптері мен тәсілдерімен қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 3

    "Кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздері" пәні кәсіпкерлік және көшбасшылық саласындағы базалық түсініктерді айқындайды, білім алушыларды ұйымдастырушылық-басқарушылық, ақпараттық-талдамалық, кәсіпкерлік қызметке, әртүрлі салалардағы мақсатқа бағытталған басқару қызметіне, кез келген ұйымдық-құқықтық нысанды ұйымдастырудағы бизнес-процестерді басқаруға дайындайды. Курсты игеру нәтижесінде студенттер басқарушылық жағдайдағы ең тиімді стильді өз бетінше таңдай алады, көшбасшы дағдыларына ие болады және оларды кәсіби қызметінде сәтті қолданады. Сондай-ақ, студенттер ішкі және сыртқы ортаның үнемі өзгеріп отыратын жағдайларында жұмыс істеуге және басқарушылық міндеттерді тиімді шешуге қажетті жаңа ақпаратты іздеу, алу, талдау және басқару дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқу үрдісінде ойын технологиясын қолдану
    Несиелер: 6

    "Оқу процесінде ойын технологиясын қолдану "пәні ойын іс-әрекетін дамытудың теориялық аспектілерінің құрылымдық бөлігі болып табылады. Бастауыш мектеп балаларының ойын әрекеттерін басқару дағдыларын қалыптастырады. Ойын білім берудің сенімді құралы ретінде қызмет ететіндіктен, баланың жеке басының жалпы дамуына ықпал етеді. Пәннің мақсаты-Бастауыш мектепте оқу процесінде ойын технологиясын қолдану туралы білім мен дағдыларды қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 6

    "Балалар әдебиеті" пәні білім алушыларға балалар шығармаларының көркемдік мазмұнының теориясы мен әдістемесін игеруге мүмкіндік береді. Курс Сізге аннотация жасау дағдылары мен қабілеттерін, балаларға арналған кітап сюжеттерінің қысқаша сипаттамасын, бастауыш мектепте әр түрлі жастағы балалармен жұмыс жасау үшін әдебиеттерді таңдауға, әдеби-сюжеттік ойындар мен түрлі әдеби ойын-сауық пен іс-шаралардың сценарийлерін құруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып мұғалімінің зерттеушілік мәдениеті
    Несиелер: 5

    «Бастауыш сынып мұғалімінің зерттеушілік мәдениеті» пәнінің мақсаты оқу-тәрбие үдерісінде болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің зерттеушілік қабілетін теориялық тұрғыда дамыту арқылы, терең ғылыми ізденістегі білім қажеттілігімен қамтамасыз ету болып табылады. Пән ғылыми шығармашылықтың күрделі механизмін, оның жұмыс істеу принциптерін түсінуге үйретеді, ойлаудың ғылыми түрін дамытады. Пән білім алушылардың өзіндік ғылыми жұмыстарын жоспарлауды, ұйымдастыруды және жүзеге асыруды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шағын жинақталған мектепте оқу-тәрбие процессі
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш мектепте тәрбие жұмысын ұйымдастыратын болашақ педагогтарды іргелі даярлауды қамтамасыз етеді. Курс тәрбие процесін ұйымдастырудың теориялық аспектілерін қарастыратын педагогиканың бір бөлігі болып табылады. Шағын жинақталған мектептерде тәрбие жұмысын жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы орыс (қазақ) тілі негіздері
    Несиелер: 3

    Пән болашақ мұғалімдердің ерекшеліктерін қалыптастырудың негізгі компоненті болып табылады, қазіргі қазақ (орыс) тілінің негізі болып табылады. Соңында студенттер іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктерін білуі керек, педагогикалық, кәсіби қызмет саласындағы өзекті тақырыптарға ғылыми, іскерлік, журналистік қарым-қатынасты дұрыс орнатуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш класстарда қазақ (орыс) тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    "Бастауыш сыныптарда қазақ (орыс) тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі" курсы қазақ (орыс) тілінің теориясы мен әдістемесін меңгеруді қамтамасыз етеді. Бастауыш сыныптарда сабақ өткізудің принциптері, формалары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жазуды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    "Жазуды оқыту әдістемесі" курсы білім алушыларға санитарлық-гигиеналық нормалар мен білім алушылардың оқу-тәрбие қызметінің аспектілерін сақтай отырып, бастауыш білім беретін балаларды оқытудың графикалық дағдыларын қалыптастыру әдістемесін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық диагностика әдістемесі
    Несиелер: 6

    "Педагогикалық диагностика әдістемесі" курсы білім алушыларды педагогикалық диагностика дағдылары мен білімімен қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Курс аяқталғаннан кейін студенттер болашақ мұғалімдерге бастауыш сынып оқушыларына диагностика жүргізуге мүмкіндік беретін психологиялық-педагогикалық білімнің негіздерін біледі. Оқушыларды кіші мектеп жасындағы балалармен жұмыс жасауда психологиялық және педагогикалық диагностика саласында, олардың ерекшеліктері мен жас ерекшеліктерін ескере отырып, біліммен қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аймақтық әдебиеттану және патриоттық тәрбие
    Несиелер: 6

    «Аймақтық әдебиеттану және патриоттық тәрбие» пәнінің мақсаты аймақтық әдебиет көмегімен бастауыш мектеп оқушыларын елжандылыққа тәрбиелеу бойынша болашақ мамандарды даярлау жүйесін теориялық, ғылыми тұрғыдан негіздеу, тұжырымдама жасау, оны оқу-тәрбие процесіне ендіру жолдарын айқындау, ғылыми-әдістемелік жағынан қамтамасыз ету болып табылады. Сондай-ақ, білім алушыларға көркем әдебиеттің өзіндік ерекшеліктері туралы, Ақтөбе өңірінің ауыз әдебиеті мұраларынан бастап бүгінгі күнге дейінгі әдебиет үлгілерімен таныстыру көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • «Көркем еңбекке» үйрету теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    «Көркем еңбекті» оқытудың теориясы мен технологиясы курсы білім алушыларды бастауыш мектепте көркем еңбекті оқыту әдістемесі мен білім негіздерімен қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Бұл пән болашақ мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    «Педагогикалық шеберлік” пәні педагогикадағы кәсіби білімді жетілдірудің негізі болып табылады. Бұл пәнді оқытудың мақсаты әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдармен байланысты қолдай отырып, педагогикалық шеберлік негіздерін білумен қамтамасыз ету; сөйлеу мәдениетін, педагогикалық әдепті, педагогикалық үдерістегі өзара әрекеттесу психологиясын меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш білім беру жүйесінде болашақ мұғалімдердің іргелі дайындығына ықпалын тигізеді. Курс оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырудың негіздерін, оның заңдылықтары мен принциптерін, мақсаттары мен мазмұнын, сондай-ақ тәрбие процесінің әдістерін, құралдарын, шарттарын қарастыратын педагогиканың бөлігі болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүниетануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Дүниетануды оқытудың әдістемесі" пәні білім алушыларға жаратылыстану ғылымдары саласында теориялық білім беруге, ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін жүргізудің негізгі тәсілдерімен, әдістерімен және нысандарымен таныстыруға мүмкіндік береді. Бастауыш мектеп балаларымен жұмыс істеу және әлемді тану сабақтарын өткізу үшін ұйымдастырушылық қабілеттерін қалыптастыру және дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық өнер теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән болашақ педагогтарда музыкалық-педагогикалық білім, Музыка пәндерін өткізу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Дамытуға мүмкіндік береді Музыкалық білім беру негіздерімен танысу арқылы білім алушылар тұлғасының көркемдік жақтары. Курстың міндеттері Білім алушылардың тұлғасын қалыптастыруға және қалыптастыруға, шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал ету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларға бастауыш мектеп балаларын оқыту процесінде Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесінің негіздерін меңгеруге мүмкіндік береді. Бастауыш білім беруде математикалық білім беруде материалдарды қолдану мәселесінің теориялық негізін біліммен қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Педагогикалық құзыреттілік дағдыларын қолдана отырып, көп мәдениетті қоғамда педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.

  • Код ON9

    Заманауи білім беру технологияларын, бастауыш мектепте тәрбие мен оқытуды ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесін білу

  • Код ON11

    Білім алушыларда ғылыми ақпаратты, отандық және шетелдік әдебиеттерді және зерттеу тәжірибесін үйрену дағдыларын қалыптастыра білу.

  • Код ON6

    Бастауыш білім беруде интерактивтік әдістерді қолдана отырып, оқу процесін ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру

  • Код ON5

    Білім беру мекемесінің қызметін ұйымдастыру және басқару негіздерін, білім беру саласындағы қызметті реттейтін негізгі нормативтік құжаттарды білу.

  • Код ON3

    Кәсіби қызмет саласында жаңа педагогикалық технологияларды қолдана білу.

  • Код ON12

    Мектепте тәрбие-білім беру процесіне инновацияларды енгізу нәтижелерін талдай және бағалай білу

  • Код ON4

    Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласында жаңа білім алу және меңгеру, осы білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолдану.

  • Код ON10

    Нормативтік-құқықтық құжаттарға, оқытудың принциптері мен нысандарына сәйкес білім беру процесін басқару дағдыларын қолдана білу.

  • Код ON7

    Тәрбие-білім беру процесінде ата-аналармен жұмыс әдістері мен нысандарын білу

  • Код ON8

    Жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, бастауыш мектепте оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыра білу

  • Код ON2

    Бастауыш білім беруде оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру білігі үшін педагогикалық мәдениеттің, педагогикалық шеберліктің негіздерін білу.

Top