7M07102 Материалтану және жаңа материалдар технологиясы (2) в ҚМТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өндірісті дамыту және жаңа инженерлік материалдарды (және оларды өндіру технологияларын) пайдалану саласындағы ғылыми-педагогикалық, ғылыми-зерттеу жұмыстарына мамандарды дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M101 Материалтану және жаңа материалдар технологиясы
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 7M071 Инженерия және инженерлік іс
Пәндер
-
Материалтану және перспективті материалдар технологиясы
Негізгі бағыты: пән магистранттарды теориялық даярлаудың негізін құрайды және ғылыми-зерттеу және есептеу-талдау қызметінде арнайы құзыреттерді игеру мен дамытуды қалыптастырады. Курс келесі бөлімдер бойынша ұсынылған: материалдар құрылымын қалыптастыру, қазіргі заманғы материалтанудың өзекті мәселелері, сондай-ақ берілген қасиеттері бар материалдарды жобалаудың теориялық тәсілдері мен принциптері. Пән материалдарды өз бетінше таңдау және жаңаларын құру перспективасы тұрғысынан, сондай-ақ зерттеуді зерттеу аспектісінде дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материалтанудағы процестерді модельдеу
Пәннің негізгі бағыты материалтану ғылымындағы модельдеу процестерін игеру, КОМПАС, ДАЛЬФИ, КОРЭЛ бағдарламаларын қолдана отырып модельдеудің соңғы бағыттарымен танысу болып табылады» Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: "КОМПАС", "ДАЛФИ", "КОРЭЛ" бағдарламаларын зерттеу, жоғарыда аталған бағдарламаларды қолдана отырып, 2 және 3 өлшемді модельдер мен құрастыру сызбаларын құру, сонымен қатар технологиялық процестерде модельдеу процестерін қолдану. Пән процестерді модельдеу үшін қолданылатын графикалық бағдарламалармен жұмыс жасауда, сонымен қатар магистрлік диссертация мен презентацияны жазуда практикалық дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі
Пән жоғары мектеп оқытушысын әдістемелік даярлаудың негізі болып табылады. Курс жоғары мектептің білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасы және нәтижеге бағытталған оқытудың диагностикалық мақсаттарының негізінде оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеуге; тиімді формалар мен дидактикалық әдістерді таңдауға бағытталған. Курсты оқу базалық, бейіндік және техникалық пәндерді оқытудың заманауи технологияларын қолдану арқылы жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Жоғары мектептің дидактикалық жүйесіндегі жасанды интеллекттің мәні мен маңыздылығын түсіну және оның бір бөлігін техникалық пәндерді оқыту әдістемесінде қолдану. Білім беру процесінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалана отырып, жоғары мектеп оқытушысы мен білім алушылардың жұмыс тиімділігін арттыруды қамтамасыз ету. Тиісті чаттар мен платформалар негізінде виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді әзірлеу функцияларын қолдану: интерактивті оқу материалдарын әзірлеу; оқу сабағын өткізу жоспарын жасау; оқу сабағының нақты тақырыбы бойынша тест тапсырмаларын әзірлеу (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды әзірлеу және редакциялау (Gamma App); оқу сабақтарының презентацияларын әзірлеу үшін пайдалану (Fusion Brain) және т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (Кәсіби)
Пәннің мазмұны коммуникативтік салалардан, сөйлеу тақырыптарынан және кәсіби-ғылыми қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. Курсты оқу шетелдік кәсіптік-салалық білім беру үрдісінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Эксперимент нәтижелерін жоспарлау және өңдеу
Пән эксперименттерді жоспарлаудың заманауи әдістерін зерттеуге және негізгі факторларды ескере отырып, математикалық модельдер жасау үшін жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолдануға бағытталған. Оқу барысында магистранттар факторлық эксперименттердің түрлері, деректерді өңдеу әдістері және оңтайландыру алгоритмдері, соның ішінде күрделі жүйелерді талдау үшін ЖИ қолдану туралы білім алады. Эксперименттік жоспарларды таңдауға және негіздеуге, регрессиялық модельдерді құруға және интеллектуалды жүйелер арқылы нәтижелерді өңдеуге ерекше назар аударылады. Алынған дағдыларға эксперименттік деректерді талдау және оларды түсіндіру үшін нейрондық желілер мен машиналық оқыту әдістерін қолдану кіреді, бұл материалтану ғылымында инновациялық шешімдерді енгізуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материалтанудың іргелі мәселелері
Пәнді оқытудың негізгі бағыты магистранттарды жаңа материалдарды жасау және қолданыстағы технологиялық процестерді жетілдіру кезінде алған білімдерін шығармашылық қолдануға дайындау болып табылады. Курс мынадай бөлімдер бойынша ұсынылған: қара және түсті металдардың қазіргі заманғы материалтану, қорытпаларды жасаудың өзекті технологиялары, темір негізінде де, түсті металдар негізінде де қорытпалар өндірісінің технологиялық процесін әзірлеу. Пән қазіргі құрылымдық және функционалдық материалдардың даму бағыттарын жан-жақты түсіну, олардың құрылымы мен қасиеттерін теориялық және эксперименттік зерттеу, материалтанудың перспективалық бағыттарын кешенді түсіну үшін ғылыми негіздерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материалтанудағы компьютерлік модельдеу
Қазіргі заманғы АЖЖ компьютерлік бағдарламаларын қолданудың негізгі бағыты, математикалық модельдеу және материалдар мен процестерді оңтайландыру әдістерін игеру, материалтану ғылымында компьютерлік модельдеудің практикалық дағдыларын игеру. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: модельдерді құру принциптері және кәсіби саланың мәселелерін шешуде нәтижелер мен әртүрлі құжаттаманы алу үшін оларды әрі қарай өңдеу. Пән магистранттардың келесі бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын, білімі мен дағдыларын қалыптастырады: - Компас 3D; - AutoCad; - AutoCad Mechanical; - Solid Works және қосымшалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы және философиясы
"Ғылым тарихы мен философиясы" курсы магистранттарда ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналити-калық қабілеттерді және зерттеу қызметінің дағдыларын дамытады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Бұл курс ғылым феномені мәселелеріне арнайы философиялық талдау пәні ретінде енгізеді, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы туралы білімді қалыптастырады. Жасанды интеллекттің философиялық аспектілерін ғылым философиясының бағыты ретінде талдау. Медицина, қаржы, көлік, өндіріс, білім беру және т.б. әртүрлі салаларда жасанды интеллект теориясының негізгі принциптерін қолдану мүмкіндіктерін түсіну. Этикалық мәселелер, деректер қауіпсіздігі және машиналардың шектеулі мүмкіндіктері сияқты жасанды интеллект тәуекелдерін талдау. Жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасау, іс-қимыл стратегиясын әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері
Пән жоғары білім беру (ЖББ) жүйесіндегі оқу үдерісін ізгілендіру мен демократияландырудың заманауи тенденцияларын зерделеу мен түсінуге, тұлғалық өсу мотивациясын дамытудың негізгі әлеуметтік-психологиялық әдістерін меңгеруге негіз болады. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы; педагогика ғылымының әдістемесі; жоғары білім беру жүйесіндегі оқыту мен тәрбиелеу теориясы; оқыту мен тәрбиелеу психологиясының негіздері; ЖББ жүйесіне жасанды интеллектті енгізудің келешегі мен тәуекелдері; жасанды интеллект процессуалдық сипаттамалары және нейрондық желілердің оқу мүмкіндіктері негізінде университет оқытушысының жұмысын оңтайландыру. Курс магистранттарда оқу үдерісін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету саласында кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған және оларды педагогикалық қызметтің жеке және шығармашылық стиліне бағыттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Эксперимент нәтижелерін математикалық өңдеу
Пән жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолдана отырып, эксперименттік деректерді математикалық өңдеу әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс шеңберінде магистранттар регрессиялық талдау, интерполяция, деректерді жуықтау әдістерін, сондай-ақ оңтайландыру алгоритмдерін меңгереді. Көпөлшемді деректерді талдау, жасырын заңдылықтарды анықтау және болжамды модельдерді құру үшін ЖИ қолдануға ерекше назар аударылады. Нейрондық желілерді және машиналық оқыту әдістерін қолдану алынған нәтижелердің дәлдігі мен сенімділігін арттыра отырып, эксперимент нәтижелерін өңдеуді автоматтандыруға мүмкіндік береді. Алынған білім мен дағдылар әртүрлі ғылыми және өндірістік процестерде модельдеу және талдау мәселелерін тиімді шешуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Перспективалық материалдарды құрудың жалпы мәселелері
Пәннің негізгі бағыты-магистранттарда перспективалық материалдарды құрудың қазіргі жағдайы, алу әдістері және даму перспективалары туралы білімді қалыптастыру. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: қорытпаларды дамытудың қазіргі заманғы үрдістері; перспективалық материалдарды жасаудың ғылыми тәсілі мен талдауы; металл және металл емес материалдарды алудың теориялық негіздері; компоненттер арасындағы физикалық және химиялық өзара іс-қимыл. Пән материалдарды алу тәсілдері мен даму перспективасын, материалдарды таңдауды оңтайландыру саласында алған білімдерін қолдана білуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Орыс тілі (кәсіби)
«Орыс тілі (кәсіби)» пәні аясында жасанды интеллектті қолдана отырып, магистранттар мынадай құзыреттерді қалыптастырады: - синтаксистік және семантикалық талдауды қоса алғанда, орыс тіліндегі мәтіндерді автоматты түрде өңдеу және талдау үшін жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндігі; - мәтіндерді автоматты түрде құру, редакциялау және түзету, олардың емлесін, грамматикасын және стилін жақсарту үшін жасанды интеллекті қолдану мүмкіндігі; - орыс тілінің ерекшеліктерін ескере отырып, мәтіндерді техникамен аудару және бейімдеу жүйелерімен жұмыс істеу дағдылары; - сөйлеу деректерін талдау және орыс тілінде сөйлеуді тану жүйелері мен дауыстық интерфейстерді әзірлеу үшін жасанды интеллекті қолдануы; - ғылыми, техникалық және іскерлік мәтіндер саласындағы кәсіби міндеттер үшін жасанды интеллектінің тілдік модельдерін бейімдеу қабілеті; - жасанды интеллектінің лингвистикалық практикадағы жұмыс нәтижелерін бағалау және сыни талдау, мүмкін болатын қателіктер мен шектеулерді анықтауы; - құпиялылық, деректерді қорғау және лингвистикалық әртүрлілікке әсер ету мәселелерін ескере отырып, тіл білімінде жасанды интеллектің этикалық қолданылуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Металдарды қорғау және коррозиялық сынау әдістері
Пәннің негізгі бағыты-коррозия процестерінің химизмін, қорғау және сынау әдістерін түсіну. Курс бөлімдермен ұсынылған: металл бетін өңдеу әдістері мен мақсаты. Металл жабындарды жағу тәсілдері. Металдармен жабудың ыстық әдісі. Металдармен диффузиялық жабындар. Металдандыру. Жалату. Гальваникалық жабындар және т. б. Пән металдарды қорғаудың қазіргі заманғы әдістері мен коррозияны сынау әдістері туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Minor "Стартаптар және технологиялық кәсіпкерлік"
Курсты зерделеу білім алушыларда өміршең стартап құру процесін түсінуді қалыптастыруға, кәсіпкерлік ойлауды, IT құзыреттіліктерді, топтық жұмысты және бизнес-жобаны дайындау және іске асыру үшін технологиялық кәсіпкерге қажетті бизнес-дағдыларды дамытуға бағытталған. Курстың маңызды компоненттері: стартап құру стратегиясы; технологиялық кәсіпкерлікке арналған бизнес-жоспарлау моделі; бизнес-жоспар әзірлеу; Қазақстандағы кәсіпкерлікті институционалдық қолдау; инновацияларды коммерцияландыру шарттары бөлімдерімен ұсынылған. Пәнді оқу барысында білім алушылар кәсіпкерлік идеяны бағалау, бизнес-жоспар құру және технологиялық кәсіпкерліктің сыртқы және ішкі ортасын талдау мәселелерінде құзыреттілікке ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ тілі (Кәсіби)
"Қазақ (орыс) тілі (Кәсіби)" пәні бейіндеуші пәндер циклінің ЖОО компонентіне кіреді. Курсты зерделеу кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіптік және іскерлік салаларда, жағдайларда қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға, сондай-ақ келіссөздер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға, іс қағаздарын жүргізуді жүзеге асыруға, қазақ тілінде басқарушылық шешімдерді әзірлеуге бағытталған. Пәннің мазмұны кәсіби қызметті жүзеге асыруда коммуникациялық мүмкіндіктерді кеңейтуге ықпал ететін кәсіби қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. "Қазақ тілі (Кәсіби)" пәнін оқытуға қажетті кәсіби құзыреттіліктерді дамыту мақсатында орыс тілінде оқитын магистранттар оқиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Наноматериалдарды алу технологиясы
Пәннің негізгі бағыты-наноқұрылымдық материалдарды алу саласында ғылыми-зерттеу, өндірістік-технологиялық, жобалық-конструкторлық қызмет үшін магистрантты дайындау. Курс келесі бөлімдерден тұрады: наноматериалдарды алу әдістерінің жіктелуі. Диспергациялық әдістер. Конденсациялық әдістер. Наноматериалдарды алудың өнеркәсіптік әдістері. Нановолоконды алу. Наноматериалдарды қолдану салалары. Пән магистранттарда наноматериалдарды алу технологиялары, жаңа материалдарды жасау бойынша инновациялық жетістіктерді ескере отырып жаңа прогрессивті технологияларды әзірлеу қабілеті туралы түсініктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Материалдардың беріктігін бағалаудың жаңа тәсілдері
Негізгі бағыт: материалдардың беріктігінің физикалық мәнін және металдың беріктік қасиеттерін бағалаудың қазіргі заманғы әдістері мен әдістерін түсіну. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: материалдардың бұзылуының жалпы заңдылықтары, металдардың беріктігін теориялық және техникалық бағалау әдістері, материалдардың бұзылуына төзімділікті бағалау әдістері. Пән магистранттарда жаңа материалдардың пайдалану сипаттамаларына ғылыми және зертханалық зерттеулерді дұрыс және ұтымды жүргізуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Материалдарды зерттеудің заманауи әдістері
Пәннің негізгі бағыты: зерттеудің заманауи әдістерін қолдану. Курс материалдарды зерттеудің заманауи әдістері туралы, сондай-ақ берілген сипаттамалары мен қасиеттері бар материалдарды жасау және жасау кезінде қолданылатын барлық қажетті білімді алуға мүмкіндік беретін бөлімдермен ұсынылған. Пән берілген механикалық және физикалық қасиеттері бар жаңа материалдарды жасау саласында, сондай-ақ нығайту технологияларын жетілдіруде заманауи зерттеу әдістерін қолдана білуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ғылыми-инновациялық қызметті басқару, курстық жұмыс
Пән ғылыми-инновациялық қызметті (ҒИҚ) басқару сұрақтары мен мәселелерін ашады. Курс келесі бөлімдерде берілген: ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау; ҒИҚ эксперименттік мәліметтерін өңдеу және талдау; ҒИҚ техникалық-экономикалық негіздемесі және жобаларды коммерцияландыру; ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдерін бақылау; ғылыми-инновациялық тапсырмасының жобалық шешімін қалыптастыру; ҒИҚ нәтижелерін дайындау және жариялау; ҒИҚ зерттеу нәтижелерін қоғамдық қорғау үшін ұсыну. Курсты зерделеу ҒИҚ басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, оның ішінде кәсебі қызмет шеңберінде оны жоспарлау, енгізу және бақылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Өндірістік және ғылыми-педагогикалық қызметте мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру
- Жоғары кәсіптік білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қағидалар мен жасанды интеллект құралдары негізінде білім беру қызметін жүзеге асырады
- Берілген қасиеттері бар материалдардың технологиялық процестерін әзірлеу
- Кәсіби қызметте креативті идеяларды әзірлеуге және іске асыруға басшылық жасау
- Берілген технологиялық және функционалдық қасиеттері бар материалдарды жасау кезінде 3D басып шығаруды және виртуалды прототиптеуді пайдалану
- Технологиялық кәсіпкерлік идеяны бағалау әдістемесін, бизнес-жоспар құру дағдыларын меңгеру, инновациялық жобаны талдау және бағалау, қаржы өнімдері мен инвестициялау құралдарын қолдану
- Жаңа материалдарды жасау саласында жасанды интеллект (ЖИ) қолданумен эксплуатациялық қасиеттерді кешенді бағалау мен болжауды, сынақ жүргізу
- Кәсіби қызмет шеңберінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру