Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01505 Информатика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Қоғамтану білімі (пәнаралық курс)
    Несиелер: 5

    Студенттердің экономиканың қызмет ету заңдылықтары жайлы кешенді түсініктерін қалыптастыруға, іскерлік білім алуына бағдарланған, өз бизнесін ашу және оны сәтті жүргізудің ерекшеліктерін айқындайды. Тірі ағзаның, әртүрлі деңгейдегі ұйымдар экожүйесінің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын қарастырады. Тіршілік қауіпсіздігінің теориялық негіздерін, тіршілік қауіпсіздігінің құқықтық, нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін және техникалық құралдар мен технологиялық үдерістердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қамтиды. Ілияс Жансүгіровтің өмірбаяны мен шығармашылық қызметін, әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оның отандық әдебиеттің көркемдік қағидаларын қалыптастырудағы үлесін зерттейді. Білім алушылардың бойында ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдылары мен құзіреттіліктер қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағдарламалау (базалық деңгей)
    Несиелер: 6

    Қазіргі уақытта объектіге бағытталған бағдарламалау жылдам қарқынмен дамуда. Бұл әр түрлі деңгейдегі қосымшаларды тез құруға мүмкіндік береді — қарапайым бағдарламалардан бастап кәсіби бағдарламаларға дейін. Курсты оқу кезінде жүйенің негізгі құралдарын және объектіге бағытталған бағдарламалау технологиясын, яғни бағдарламаларды әзірлеу технологиясын қолдана отырып, қосымшаларды визуалды құру әдістері қарастырылады. Оның ішінде компоненттерді баптау, ерекше жағдайларды өңдеу, формалар мен мәзірлерді құру және графикамен жұмыс т. б

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жас ерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық функцияларының қалыптасуын қарастырады. Баланың сыртқы ортамен өзара әрекеттесуін, денсаулықты сақтау мен нығайтуға, балалар мен жасөспірімдер ағзасының функционалдық мүмкіндіктерін үйлесімді дамыту мен жетілдіруге бағытталған гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бағдарламалау негіздері (бастапқы деңгей)
    Несиелер: 6

    Python тілінде бағдарламалаудағы кіріспе курс, оның барысында студенттер Негізгі құрылымдарды, тілдің синтаксисін, мәліметтер түрлерін, шарттарды, массивтерді, тізімдерді, циклдерді, функцияларды игереді, сонымен қатар әртүрлі күрделілік пен бағыттағы мәселелерді өз бетінше шешуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Математикалық есептеулер және талдау (Алгебра және геометрия, Математикалық талдау)
    Несиелер: 6

    Курс алгебра мен геометрияның негіздерін зерттеуді қамтиды, матрицалар теориясын, сызықтық теңдеулер жүйесін, векторлар теориясын, аналитикалық геометрияны, бір айнымалы функциялардың шегі мен дифференциациясын қамтиды. Сондай-ақ, ол студенттерді дифференциалды және интегралды есептеулер теориясына негізделген талдау арқылы әртүрлі қолданбалы есептерді шешудің математикалық әдістері мен құралдарымен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Замануи физика
    Несиелер: 6

    Бұл курс әлемнің заманауи қазіргі физикалық бейнесі туралы біртұтас ұғымның рөлін қарастырады. Физикалық құбылыстарды түсіндіру үшін практикалық тапсырмаларды шешу кезінде теориялық білімді қолдану тәсілдерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Орта білім берудің жаңартылған білі беру мазмұны аясында оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын қарастырады. Педагогикалық үдерісті ғылыми талдау, болжау, жоспарлау және басқару әдістерін зерттейді. Гуманитарлық білім саласы ретінде және білім беру процесі субъектілерінің өзара іс-қимылы туралы теориялық түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы физика курсы
    Несиелер: 6

    Бұл курста механиканың, молекулалық физиканың және термодинамиканың, электр және магнетизмнің негізгі бөлімдері қарастырылады. Табиғат құбылысының физикалық заңдары негізінде физика бойынша есептерді шешу тәсілдері талқыланады. Сандық және эксперименталды зерттеулерді орындау тәсілдері, нәтижелерді өңдеу және талдау жүргізу қабілеті сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістерін қарастырады және тәрбиелеу процесінің заңдылықтарын, мәнін және мазмұнын сипаттайды, орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында тәрбиенің ерекшеліктері мен принциптерін зерттейді. Болашақ педагогтың келесі педагогикалық өздігінен білім алу және кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін қызығушылығын қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • С#-та программалау
    Несиелер: 5

    Материалдың негізгі көлемі c# тілінің ерекшелігіне (басқа тілдермен салыстырғанда) арналған: Олардың пайда болу уәждемесі, қолдану үлгілері және оларды пайдалану кезінде жіберілген типтік қателер. Асинхронды енгізу-шығару және оны async/await конструкциясы арқылы тілге интеграциялау қарастырылады. Әр түрлі синтаксистік қателермен пайда болатын код ерекшеліктері зерттеледі (foreach, using және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән материяның жалпы семантикалық қасиеттері ретінде ақпарат түсінігін; ақпараттың негізгі теорияларын, цифрлық автоматтар теорияларын, алгоритмдер теориясын және т.б.; алгоритмдерді талдау әдістерін, олардың күрделілігі мен тиімділігін бағалау тәсілдерін; ақпараттық процестерді басқару үшін цифрлық автоматтардың қызмет ету құрылғылары мен ерекшеліктерін білуді меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзивті білім беруді дамытудың тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру моделін қарастырады. Инклюзивті оқыту технологиясын, жеке білім беру бағытын құруды, балалардың ерекше білім алу қажеттілігін ескере отырып, білім беру процесін жоспарлауды, инклюзивтік оқыту жағдайында тъюторлық тәжірибені ұйымдастыруды үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Python-да қосымшалар құру
    Несиелер: 6

    Пән Python бағдарламалау тілін тереңірек үйренуге арналған және қолданбалы есептерді шешу үшін бағдарламалау тілінің функцияларын, модульдерін, сыныптарын және басқа мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған. Курс барысында студенттер Python бағдарламалау тілінде объектіге бағытталған тәсілді қолдана отырып қосымшалар жазуды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • С++ программалау
    Несиелер: 5

    Курс С++ тілінде программалауды үйренуге бағытталған, оқушы алгоритмдерді құрастырып, нақты өмірден есептерді тиімді шешуге бағытталған. Курс студенттері қарапайым есептерден бастап нақты автоматтандырылған шешімдерге дейін түрлі күрделіктегі есептерді шешу мысалында білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бастауыш сыныптарда «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу барысында студенттер педагогикалық қызмет әдіснамасының пәні мен арақатынасы, бастауыш мектептегі цифрлық сауаттылық пәнін оқыту әдістемесі мен технологиясы; білім берудің мақсаттары мен мазмұны, принциптері, әдістері, құралдары, ұйымдастыру және нәтижелерді бақылау нысандары, олардың бастауыш сыныптарға арналған цифрлық сауаттылық пәнін оқытудағы өзара байланысы туралы біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Объектіге бағытталған программалау негіздері
    Несиелер: 5

    Объектіге-бағытталған бағдарламалау негіздері курсын оқып-үйренуде студенттерге объектілі-бағытталған бағдарламалау негіздерін меңгеру, Java-да объектілі-бағытталған бағдарламалауды жүзеге асырудың негізгі ұғымдары мен негіздерімен танысу, бағдарламалау бойынша одан әрі күрделі курстардан өтуге дайындалу мүмкіндігі берілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Робототехникалық жүйелердің ұғымы
    Несиелер: 5

    Курс келесі дағдыларды меңгеруге арналған: роботтарды басқару жүйесін әзірлеу; жаһандық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істеу дағдылары; ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау қабілеті; роботталған өндірісті технологиялық дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Онлайн курстарды жобалау және әзірлеу
    Несиелер: 5

    Курс түрлі бағдарламалық және аспаптық құралдарды пайдалана отырып, интерактивті онлайн оқыту курстарын жобалау және әзірлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер электронды оқытудың өмірлік циклін жобалау кезінде кейбір қиындықтарды шешуге мүмкіндік беретін заманауи ақпараттық технологияларды қолданады. E-learning ұйымдастыру тәсілдерінің әркелкілігі, электрондық оқыту сапасын бағалау, әсіресе білім беруді ақпараттандырудың заманауи стратегиялары аспектісінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектептегі робототехника
    Несиелер: 5

    Курс мынадай дағдыларды меңгеруге арналған: роботты кеңістіктік құрастыру, модельдеу, бағдарламалау және автоматты басқару; роботтарды жобалау процесінде туындайтын күрделі мәселелерді инженерлік шешу және шешу үшін жүйелік ойлау, талдау; қызықты жобаларды іске асыру үшін балалармен өзара іс-қимылдың жеткілікті конструктивті форматын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шығармашылық, сыни және дизайн ойлау технологиясы;
    Несиелер: 5

    Процесс барысында білім алушылар тиімді оқытуға жәрдемдесу үшін сыныпта және топтарда жұмысты ұйымдастырудың жоғары тиімді практикасының стратегиялық технологияларымен; сауалнама жүргізу және топтық талқылау әдістерімен; шығармашылық, сыни және ойлау дизайнын неғұрлым жоғары деңгейде дамыту үшін 5E қағидаттары бойынша конструктивистік когнитивтік модельмен; сондай-ақ онлайн режимінде де, оффлайн режимінде де оқытудың ынталандырушы ортасын қалай құру керектігімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі STEAM технологиясы
    Несиелер: 5

    ЅТЕАМ-сауаттылық пен бәсекеге қабілеттіліктің дамуына ықпал ететін мектеп, қоғам, жұмыс және бүкіл әлем арасында тұрақты байланыс орнату жолдарын ашады. Оқушыларға зерттеушілік және ғылыми-технологиялық, сондай-ақ шығармашылық әлеуеттің практикалық бағыттылығын күшейтуге мүмкіндік беретін оқуға пәнаралық және жобалық тәсілдемені ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қолданбалы бағдарламалармен жұмыс
    Несиелер: 5

    Пән Python бағдарламалау тілін тереңірек үйренуге арналған және қолданбалы есептерді шешу үшін бағдарламалау тілінің функцияларын, модульдерін, сыныптарын және басқа мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған. Курс барысында студенттер Python бағдарламалау тілінде объектіге бағытталған тәсілді қолдана отырып қосымшалар жазуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық жазу (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән кез келген үш тілде түпнұсқа мәтіннен қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамытуға, аннотация және рефераттау дағдысын; кәсіби қызметте және әлеуметтік жағдайларда тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынаста өз көзқарасын (ауызша және жазбаша) дәлелді баяндауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беру ұйымындағы ақпараттық қауіпсіздіктің мәні, мақсаттары мен принциптерін, оларды практикалық іске асыру бағыттарын; ақпараттық ресурстар қауіпсіздігінің ақпараттық-құқықтық аспектілерін, ақпараттық құқықтың негізгі мәселелерін, ақпараттық-құқықтық қатынастардың негізгі мәселелерін, зияткерлік меншікті қорғау принциптері мен тәсілдерін; ақпараттық қауіпсіздік міндеттерін, білім беру ұйымындағы ақпаратты қорғаудың кешенді жүйесін қалыптастыру мен қызмет етудің негізгі тенденциялары мен бағыттарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Киберқауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән операциялық жүйелер мен қорғаныс жүйелерінің құрылу принциптерін, түрлері мен функцияларын зерттеуге бағытталған. Курста заманауи Киберқауіпсіздіктің негізгі тәсілдері, әдістері мен алгоритмдері, сондай-ақ негізгі ұғымдар тұжырымдалған. Компьютерлер мен компьютерлік желілерді пайдаланушылардың өзара әрекеттесуінің құпиялылығын қамтамасыз етуге байланысты криптографияның жаңа бағыттарына көп көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Lego конструкторлық роботын құрастыру және құру
    Несиелер: 5

    Пән білім беру робототехникасының қазіргі жағдайымен және даму перспективаларымен танысуға, конструктордың негізгі элементтерінің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Білім алушылар күрделілік дәрежесі әртүрлі роботтарды құрастыруды, әзірлеуді, бағдарламалауды және құрастыру процесінде техникалық міндеттерді шешуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Информатика пәнінен олимпиада есептерін шешу практикумы
    Несиелер: 4

    Бұл пән олимпиада тапсырмаларының құрылымын егжей-тегжейлі талдауға және алдыңғы олимпиадаларды талдауға арналған. Оқушылар олимпиаданың мектеп кезеңіне информатика бойынша олимпиадалардың әр деңгейдегі тапсырмаларын шешу және әзірлеу дағдыларын дамытатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Негізгі орта мектепте информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән негізгі орта мектепте Болашақ информатика мұғалімін дайындау әдістемесіне бағытталған, ол оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асыруға дайын болуы тиіс; жеке тұлғаның жалпы мәдениетін әлеуметтендіруге, қалыптастыруға, кәсіби білім беру бағдарламаларын саналы түрде таңдауға және кейіннен игеруге ықпал ету; оқытудың әртүрлі тәсілдерін, әдістері мен құралдарын пайдалану

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мехатроника және робототехникадағы компьютерлік басқару
    Несиелер: 5

    Мехатроника мен робототехникадағы компьютерлік басқару пәні кәсіби инженерлік қызметте компьютерлік басқаруды пайдалану негіздерімен байланысты материалдарды ұсынады. Осы пәннен алынған білім көптеген арнайы пәндерді оқытуда қолданылады. Алынған білім мехатроника мен робототехникадағы автоматтандыру мәселелерін шешудің тиімді бағдарламаларын жасауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Информатика бойынша стандартты емес есептерді шешу
    Несиелер: 4

    Пән студенттерде күрделі есептер мен тиісті бағдарламаларды шешу алгоритмдерін жасау дағдысы мен машықтарын қалыптастыруға бағытталған. Оқушылар информатиканы оқытудың жаңа, дәстүрлі емес әдістері туралы; бағдарламаны тестілеу туралы, атап айтқанда АСМ - технологиясын қолдану арқылы автоматтандырылған тестілеу туралы біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән информатикадан білім алушылардың жетістіктерін диагностикалаудың әдістері мен құралдарының қазіргі жағдайын зерттеу мен талдауға арналған; информатикадан білім беру процесіндегі бағалаудың орны мен рөлі; Бағалаудың өлшемдік технологиясының моделі, оның принциптері, кезеңдері мен бағалау құралдарын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Қашықтықтан оқыту және электрондық оқыту әдістерінің әдістемелік мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе, ғылымның жетістіктерін ескеріп, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі инновация
    Несиелер: 5

    Пән білім беру міндеттеріне арналған инновациялық технологиялық шешімдерді іске қосуға және өсіруге бағытталған. Зерттеу дағдыларын дамыту процесінде студенттер өз таңдауы бойынша маңызды білім беру тақырыбы бойынша тәуелсіз зерттеу жобасын жүргізеді, сондай-ақ студенттерде оқу процесінде педагогтің инновациялық қызметін ұйымдастыру және жоспарлау үшін қажетті білім мен практикалық дағдылардың базалық кешенін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • 3D модельдеу
    Несиелер: 6

    Курс барысында студенттер 3D-модельдерді алу тәсілдері туралы біледі, 3D-баспаға арналған қызықты және пайдалы модельдер жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Web-программалау
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу кезінде студенттер: web-сайтты статикалық ақпараттық жүйе ретінде жобалау әдістерін; цифрлық бейнелерді өңдеу және редакциялау әдістерін; web-беттерді құру үшін қолданылатын клиент тарапының бағдарламалық құралдарын; web-беттерді, деректер базасын, виртуалды серверді құру үшін қолданылатын сервер тарапының бағдарламалық құралдарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Деректер қоры және эксперттік жүйелер
    Несиелер: 6

    Курста транзакцияларды және деректерге қол жеткізу құқықтарын пайдалану мәселелері зерттелетін болады. Сондай-ақ, курс Big Data пайда болуына байланысты деректер туралы ғылым саласындағы заманауи үрдістерге шолу береді. Курс соңында MySQL деректер қорын қолдану салалары көрсетіледі және big data өңдеудің заманауи тәсілдері көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Заманауи педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән оқу процесінде тиісті заманауи педагогикалық технологияларды іздеу және қолдану үшін инновациялық және қажетті білімді игеруге және заманауи технологияларды зерттеу және қолдану арқылы өзіміздің мльтимедиялық өнімдерімізді жасауға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Объектіге бағытталған программалау құралдарымен деректер қорын құру
    Несиелер: 6

    Курста объектіге бағытталған тәсілдің негізгі ұғымдары және олардың ОБДҚ контекстіндегі нақты сынуы зерттеледі, объектіге бағытталған деректерді модельдеудің негізгі ұғымдары, бағдарламалау тілдері және ОБДҚ сұрау тілдері қарастырылады, объектіге бағытталған ДҚБЖ ORION және O2 сипаттамалық өкілдері қысқаша қарастырылады. ОБДҚ сұрауларын орындау және оңтайландыру, ОБДҚ-да транзакцияларға қол жеткізуді және басқаруды синхрондау мәселелері, OБДҚ және дедуктивті және белсенді мәліметтер базасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Деңгейлік бағдарламалар негізінде информатиканы оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курс информатиканы оқытуда қолданылатын жеке әдістемелер мен технологияларды зерттеуге және қолдануға бағытталған. Бұл курсты оқу барысында деңгейлік бағдарламалар принциптеріне негізделген информатиканы оқытудың педагогикалық технологияларына, білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша сабақ құрудың жаңа технологияларына көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Деректер қорын басқару жүйелері
    Несиелер: 6

    Деректер базасына енгізу курсы құрылымдалған деректерді өңдеу жүйесінің құрылу тарихымен, ақпаратты өңдеуге амалдармен, деректер модельдерінің және деректерді басқару жүйелерінің дамуымен таныстырады. Курстың негізін SQL-ДББЖ мәліметтерді өңдеу үшін SQL құралдарын типтік жағдайларда оқу және қолдану құрайды. Курс аясында практикалық тапсырмаларды орындау MySQL ДББЖ қолдануды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мобилді қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 6

    Семестр бойы студенттер заманауи Android-қосымшаларын жасауды үйренеді. Білім алушылар Activity, Layout, Fragments, REST API, Manifest актуалды орындаудағы барлық базалық функцияны меңгереді. Қосымшаларда міндетті элементтердің толық жиынтығы болады: түймелер, суреттер, қойындылар, стильдер, авторизация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Unity-де ойын құрастыру
    Несиелер: 6

    Пән заманауи операциялық жүйелермен жұмыс істейтін екі және үш өлшемді ойындарды ойын консольдерінде дамытуға және арнайы модульдерді қолдана отырып браузерлерде іске қосуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім беру мекемесіндегі зерттеу және жобалау қызметі
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге Қазақстанда және халықаралық контексттерде жаңартылған мазмұнда білім берудің ағымдағы және болашақ реформаларын талдау және бағалау үшін зерттеулерді қолдану дағдыларын бере отырып, зерттеулердің сандық және сапалық әдістері бойынша дайындық береді. Зерттеу дағдыларын дамыту барысында студенттер өз таңдауы бойынша маңызды білім беру тақырыбы бойынша тәуелсіз зерттеу жобасын өткізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жоғары сыныптарды информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс жалғастырушы курс болып табылады және жоғары мектепте информатика мұғалімін кәсіби даярлау үшін оқытудың негізгі әдістемелерінен; информатиканы оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен өзара байланысынан; информатика бойынша оқу процесін ұйымдастыру, жоспарлау және қамтамасыз ету жөніндегі негізгі нормативтік құжаттамадан тұрады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 6

    Курста басып шығаруға дейінгі дайындықпен байланысты барлық өндірістік процедуралар қарастырылады: Photoshop-жүйесін қалыптастыру, Photoshop-та сауатты жұмыс істеу негіздері, түстер параметрлері, тондарды түзету және түстер түзету, сандық фотозертхана, резкілікті баптау, плашкалы түстер мен дуплекстер, штрихтік графика, сканерлеу, суреттерді енгізу, суреттерді редакциялау техникасы, шығару әдістері, мультимедиа және веб.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON6

    Алгоритмдер, мәліметтер құрылымы, объектіге бағытталған бағдарламалау, тиімді бағдарламаларды жазу әдістері, құралдары мен әдістері туралы білімдерін көрсете отырып, бағдарламалау бойынша әр түрлі деңгейдегі есептерді тұжырымдау және шешу.

  • Код ON7

    Деректерді тиімді сақтау үшін реляциялық және реляциялық емес дерекқорларды қолдана отырып, мобильді қосымшалар мен функционалды веб-сайттар жасаңыз.

  • Код ON1

    Құқықтық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді зерделеуде зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие

  • Код ON3

    Физика-математикалық әдістерді қолдана отырып, байқалған фактілер мен құбылыстарды талдау, қазіргі физиканың негізгі математикалық объектілері мен ұғымдарын білу және түсіну.

  • Код ON4

    Шығармашылық, ғылым, креатив құру және инновациялық шешімдерді енгізу үшін білім беру ортасын құру үшін ойлаудың алгоритмдік және шығармашылық бейнелерін қолдану, күшті аналитикалық қабілеттер мен сыни ойлау дағдыларын қолдану.

  • Код ON8

    Компьютерлік модельдер мен графикалық нысандарды құра отырып, роботтар мен робототехникалық жүйелердің макеттерін жобалау және дамыту.

  • Код ON5

    Жобалау және зерттеу қызметінің нәтижелерін ғылыми жұмыстар түрінде, оның ішінде ағылшын тілінде жүргізу және ұсыну.

  • Код ON9

    Оқытудың цифрлық технологиялары мен ақпараттық қауіпсіздік технологияларын енгізе отырып, шығармашылық білім беру ортасын құру үшін пәнаралық және жобалық оқыту әдістерін қолдану.

  • Код ON2

    Орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін даму процестерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін, тәрбиеленушілер мен білім алушылардың жеке білім алу қажеттіліктерін ескере отырып ұйымдастыру.

  • Код ON10

    Информатика мұғалімінің оқу-практикалық іс-әрекетіндегі мәселелерді зерттеу және шешу үшін алған білімдерін талдау және бағалау, оқу барысында білім, білік және дағдылардың қалыптастырушы негіздерін өз бетінше анықтау.

Top