Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01514 Биология в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерде ғылыми зерттеу дағдыларын қалыптастыру, зерттеу тақырыбын, нысаны мен тақырыбын таңдау, ғылыми зерттеудің мақсатын, міндеттері мен гипотезасын тұжырымдау, қажетті әдістерді таңдау және эксперимент жүргізу, сондай-ақ алынған нәтижелерді ғылыми-зерттеу жұмысы түрінде ресімдеу қабілеттіліктерін меңгерту. Мазмұны: Ғылым және ғылыми білімді ұйымдастырудың негізгі формалары. Ғылыми зерттеулерді жүйелеу және әдіснамасы. Дипломдық жұмыстарды/ жобаларды дайындау және қорғау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу тірі табиғат дамуының жалпы заңдылықтарын ашуға, тірі жүйелерді ұйымдастырудың негізгі кезеңдерін ашуға, студенттерді биологиялық ғылымдағы негізгі ұғымдармен таныстыруға, өмірдің негізгі формаларын зерттеуге, биологиялық терминологияны қолдануды үйренуге, студенттерді биологиямен байланысты практикалық мәселелерді сауатты қабылдауға үйретуге, алған білімдерін практикада және эксперименттік зерттеулерде пайдалануға мүмкіндік береді. Оқытудың практикалық әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметке педагогикалық бағдарлауды қалыптастыру және болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс студенттерді болашақ мамандардың педагогикалық қызметінің психологиялық-педагогикалық міндеттерімен таныстырады, кәсіби мәдениеттің негізін қалайды, педагогикалық процесте студенттерді тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту процесінің мәні туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, сонымен қатар педагогикалық технологиялар туралы түсінік береді және педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын іздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Цитология және гистология
    Несиелер: 5

    Курс аясында оқытылады: Цитология мен гистологияның даму тарихы. Клетка, ұлпаларды зерттеудің заманауи әдістері. Плазмалық мембрана, органоидтар, клетканың ядролық аппаратының құрылысы, функциясы. Митоз. Мейоз. Клеткалардың байланыс түрлері. Ұлпаның жіктелуі және морфофункционалды сипаттамасы: эпителий, дәнекер, ішкі орта ұлпалары (қан және лимфа), қаңқа (шеміршек, сүйек), бұлшық ет және жүйке. Оқытудың инновациялық практикалық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді мектеп ұжымындағы тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен, оның әдістемесімен таныстыру. Пән сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; оның мақсаттары мен міндеттерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие түрлерін таңдау; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық пен басқаруды жүзеге асыру. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зоология
    Несиелер: 6

    Жануарлардың негізгі кластарын, олардың құрылысы мен функцияларын зерттеу: Төменгі радиалды симметриялы жануарлар: Губкалар, Ішекқуыстылар. Екі жақты симметриялы жануарлар (Жалпақ, Жұмыр, Буылтық құрттар). Моллюскалар типі. Буынаяқтылар типі. Тікентерілер. Хордалылар типі. (Бассүйексіздер тип тармағы. Омыртқалылар тип тармағы. Дөңгелекауыздылар класы. Балықтар класы. Қосмекенділер класы. Бауырымен жорғалаушылар класы. Құстар класы. Сүтқоректілер класы. Оқытудың инновациялық практикалық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Негізгі шетел тілі ( деңгей В1)
    Несиелер: 3

    Бұл курс студенттерде (В1) деңгей үшін көзделген пәндік-мамандандырылған және аспаптық құзыреттерді қалыптастыруға, ауызша (дайындалған және дайындалмаған) және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, есту арқылы сөйлеуді түсінуді, оқи алуды, оқығаннан ақпарат ала білуді одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ осы деңгей үшін көзделген көлемде дұрыс айту-фонетикалық, грамматикалық және лексикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биологиялық ұғымдар (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Ботаника, зоология, анатомия, физиология, экология, систематика, филогенетика, цитология, эмбриология, генетика, агрономия, гигиена және медицина бойынша негізгі биологиялық ұғымдар. Ағылшын тіліндегі негізгі биологиялық ұғымдар, ақпаратты жинау, өңдеу және сақтаудың әртүрлі әдістері мен тәсілдері бойынша шет тілін меңгеру жұмыстарын жетілдіру және тереңдету. Оқытудың интерактивті әдістерін пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ботаника
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты- студенттерді өсімдіктер әлемінің алуан түрлілігі, әртүрлі жүйелік топтардың өсімдіктерінің дамуы мен құрылымының негізгі заңдылықтары, олардың шығу тегі, өсімдіктер мен басқа тірі организмдер арасындағы өзара қатынастарымен таныстыру. Пәннің мазмұны тақырыптарды қамтиды: өсімдік клеткасы, өсімдіктердің ұлпалары; тамыр және тамыр жүйелері; өркен және өркендер жүйесі; көбеюі; төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің систематикасы: Ашықтұқымдылар бөлімі, Гүлді өсімдіктер бөлімі. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Флористика
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны тақырыптарды қамтиды: Флористика дамуының негізгі тарихи кезеңдері; флористикалық материалдың түрлері; болашақ флористтың құрал-саймандары, Флористикадағы сәнді бағыттар мен стильдер; ауқымдылығы, мазмұны және сыртқы пішіні бойынша флористикалық композициялардың жіктелуі; флористикалық композициялар жасаудың принциптері мен әдістері; флористика саласындағы классикалық және жаңашыл бағыттардың даму тенденциялары. Флористтің практикалық дағдыларын қалыптастыру оқытудың инновациялық әдістерін қолдану арқылы жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Негізгі шетел тілі (деңгей В2)
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің шет тілін білуге арналған B2 деңгейінде қарастырылған функционалдық сауаттылығын дамытуға, сондай-ақ сөйлеу әрекетінің 4 түрі (оқу, жазу, сөйлеу, тыңдау) бойынша қарым-қатынас дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл қамтамасыз етеді (B2) деңгейінде көзделген мөлшерде тұлғааралық және мәдениаралық қатынас құралы ретінде шет тілін жеткілікті еркін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биология ағылшын тілінде
    Несиелер: 3

    Биологиялық ұғымдар блогы (мазмұны). Клетка. Өсімдіктер. Жануарлар. Адам. Оқыту әдістерінің блогы. Әңгіме. Әңгіме. Түсіндру. Дәріс. Көрнекі әдістер: тәжірибені көрсету, кестелер, кинофильмдер, тақтадағы сурет және т.б. практикалық әдістер: бақылау, эксперимент. Оқытуды ұйымдастыру нысандарының блогы. Оқытудың жетекші формалары. Оқытудың топтық түрлері. Оқытудың жеке түрлері. Материалдық база. Білімді бақылау және есепке алу блогы. Оқытудың интерактивті әдістерін пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстан биоресурстары
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Биологиялық ресурстардың түрлері. Өсімдіктер әлемінің ресурстары. Биологиялық пәндер жүйесіндегі ботаникалық ресурстану орны. Шикізат өсімдіктерінің жіктелу жүйелері. Ресурстанушылық әдістер. Жануарлар дүниесінің ресурстары. Әлемнің, Қазақстанның Қызыл кітабы. Қазақстан биоресурстарының өнімділігін арттырудағы жерсіндіру және реакклиматизация рөлі. Қорғалатын аумақтар және олардың ресурстық түрлерді сақтаудағы және өсірудегі маңызы. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып сабақ өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гүл шаруашылығы және ландшафттық дизайн негіздері
    Несиелер: 5

    Сәндік өсімдіктердің жүйелі үйлесуі, олардың шығу орталықтары. Гүл-сәндік өсімдіктердің биологиялық ерекшеліктері, олардың түрлері, өсімдіктерді өсіру технологиясы, Гүл-сәндік өсімдіктерді пайдаланудың әдістері мен тәсілдері; ландшафтық дизайн заңдары мен тәсілдері; көгалдар мен гүлзарлар жасау және оларды күту; көгалдандырудың дәстүрлі емес түрлері. Ландшафтық дизайнердің практикалық дағдыларын қалыптастыру оқытудың инновациялық және практикалық әдістерін қолдану арқылы жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Адам анатомиясының пәні, міндеттері, әдістері; Адам тіндері: жасушалар және жасушааралық зат құрылысының ерекшеліктері, орналасқан жері, функциялары. Тірек-қимыл жүйесі. Адам қаңқасына жалпы шолу. Ішкі мүшелер (Спланхнология). Ағзалар жүйесінің құрылысы мен қызметі: жүйке, жүрек-тамыр, тыныс алу, ас қорыту, зәр шығару, эндокриндік, жыныс. Талдағыштар. Сезім мүшелері. Жабынды жүйесі: тері, шаш және тырнақ. Тері бездері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дәрілік өсімдіктер
    Несиелер: 3

    Студенттерді дәрілік өсімдіктер және оларды медициналық мақсатта қолдану туралы негізгі ақпаратпен таныстыру. Дәрілік өсімдіктердің биологиялық ерекшеліктері; дәрілік өсімдіктердің химиялық құрамы (өсімдіктердің органикалық заттары, өсімдіктердің минералды заттары, дәрілік өсімдіктерден бөлінетін белсенді заттар); дәрілік өсімдіктерді жинау, дәрілік өсімдік шикізаты туралы түсінік, дәрілік шикізатты жинау, кептіру және сақтау ережесі, дәрілік өсімдік формаларын дайындау. Оқытудың практикалық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты-болашақ мұғалімдердің бойында жалпы білім беретін мектепте биология сабақтарында оқу-тәрбие процесін тиімді жүзеге асыруға дайындығын қамтамасыз ететін әдістемелік білім мен білік жүйесін дамыту; студенттерді биология сабақтарында оқушыларды оқыту, дамыту және тәрбиелеу процестері туралы біліммен қаруландыру; биологияны оқыту әдістемесінің теориясын ашу; студенттерді негізгі білім беру-тәрбиелік міндеттерді іске асыру үшін сабақтың әртүрлі нысандарын жүргізуге үйрету. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: адам және жануарлар физиологиясының мақсаттары, міндеттері, пәні және әдістері; адам және жануарлар физиологиясының ғылым ретінде дамуының қысқаша тарихы; Жануарлар клеткасының физиологиясы; жүйке жүйесінің физиологиясы; сенсорлық жүйелердің физиологиясы; бұлшықет жүйесінің физиологиясы; эндокриндік жүйенің физиологиясы; ағзаның қорғаныс жүйелері; Иммунитет; қан айналымы физиологиясы; тыныс алу физиологиясы; ас қорыту жүйесінің физиологиясы; шығару жүйесінің физиологиясы. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологиядан сабақтан тыс жұмыстар
    Несиелер: 6

    Биология бойынша сыныптан тыс жұмыстардың мазмұны және ұйымдастырылуы. Оқу-тәрбие үрдісіндегі маңызы мен орны. Мектептегі биология бойынша сыныптан тыс жұмыстардың жіктелуі. Биологиядағы сыныптан тыс жұмыстардың формалары мен түрлері. Сыныптан тыс жұмыстардың тиімділігін арттыру жолдары мен құралдары. Мектептегі биология бойынша сыныптан тыс жұмыстардың әртүрлі формалары мен түрлерін ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып сабақ өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы химия
    Несиелер: 5

    Химия іргелі жаратылыстану ғылымдарының бірі және ғылыми-техникалық прогресте маңызды рөл атқарады. Негізінде, бұл курс химиялық сауаттылықтың негіздерімен таныстырады. «Жалпы химия» пәнінің мазмұны химияның негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын, атомдық және молекулалық теорияның негіздерін, заттың құрылысын, периодтық заңын, химиялық байланыс, химиялық процестің заңдылықтарын, химиялық процестердің заңдылықтарын қарастырады. ерітінділер туралы ілім, электролит ерітінділеріндегі алмасу реакциялары және тотығу-тотықсыздану реакциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аналитикалық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Аналитикалық химияның негізгі ұғымдары мен терминдері; талдауды орындау техникасы; сынамаларды іріктеу және талдауға сынамаларды дайындау; сапалы талдаудың негізгі қағидаттары; иондарды аналитикалық топтарға бөлу; катиондар мен аниондарды табу және бөлуге реакциялар; құрамы белгісіз объектілерді талдау; гравиметриялық талдау; титриметриялық талдау; Редоксметрия; талдау қателіктері және оларды жою әдістері. Оқытудың практикалық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологиядан көрнекі құралдарды дайындау
    Несиелер: 6

    Биология сабағында оқыту құралдарын пайдалану. Көрнекілік құралдарының жіктелуі. Тірі өсімдіктер мен жануарлар көрнекілік құралы ретінде. Препаратталған табиғи объектілер. Ылғалды препараттар. Коллекциялар. Микропрепараттар. Остеологиялық препараттар. Таксидермиялық Көрнекі құралдар. Көрнекілік оқытудың дидактикалық принципі ретінде. Биология бойынша көрнекі құралдардың жіктелуі. Табиғи құралдар. Бейнелеу құралдары. Әдістемелік құралдар түрлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    "Бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен таныстыру, 12 жылдық білім берудің тұжырымдамалық ережелерін, оның ішінде мектептегі білім сапасын және әрбір оқушының оқу жетістіктерінің деңгейін арттыру үшін оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру стратегиясын ескере отырып, оқыту нәтижелерін қазақстандық критериалды бағалау жүйесінің жетістіктері негізінде критериалды бағалау технологиясының ғылыми негіздерін оқып-үйрену. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып сабақ өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты-студенттерде өсімдік организмінде болатын физиологиялық процестердің негізін құрайтын жалпы заңдылықтар мен нақты механизмдер туралы білімді қалыптастыру. Студентке өсімдіктер физиологиясының негізгі бөлімдері туралы нақты білім беру: өсімдік клеткасының физиологиясы, су алмасу, фотосинтез, тыныс алу, минералды қоректену, өсу және даму, өсімдіктердің өсу қозғалысы. Өсімдіктердің физиологиялық негіздері мен тұрақтылық механизмдері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып сабақ өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Органикалық химия
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты органикалық химияның теориялық негіздерін және алифатты қосылыстардың негізгі кластарын тереңірек зерттеу болып табылады. А.М. Бутлеровтың органикалық қосылыстар құрылысы теориясының негізгі ережелері Негізгі ұғымдармен және терминдермен сауатты жұмыс жасау. Студенттердің заманауи химия ғылымының жетістіктерін игеруі, кәсіби қызметте білімді қолдану біліктері мен мүмкіндіктерін дамыту. Әдістемеге сәйкес экспериментті өз бетінше жүргізу дағдыларын дамыту, нәтижелерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: теориялық, сонымен қатар практикалық деңгейде биохимиялық процестер саласындағы білім мен дағдыларды дамыту. Тірі ағзалардың макромолекулаларының негізгі кластарына салыстырмалы сипаттама беру: ақуыз құрылымы, ақуыздардың физика-химиялық қасиеттері, ферменттер, нуклеин қышқылдарының құрылысы, көмірсулар алмасуы, липидтердің алмасуы және құрылымы, ақуыз биосинтезі, ферменттердің әсер ету механизмдері, аминқышқылдарының метаболизмі, нуклеотидтер алмасуы. Автоматты биохимиялық анализаторда биохимиялық зерттеулердің жүргізу және нәтижелерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биометрия
    Несиелер: 5

    Студенттерді негізгі статистикалық көрсеткіштерді анықтау және оларды талдау әдістеріне оқыту. Биометрияның ғылым ретінде даму тарихы; биологиялық құбылыстар мен процестердегі сандық заңдылықтарды анықтауға мүмкіндік беретін негізгі әдістер; ғылыми зерттеулерді жоспарлау; Вариациялық қатарлар; статистикалық бағалау; статистикалық гипотезалар; корреляциялық талдау; регрессиялық талдау; Заманауи статистикалық пакеттер мен бағдарламалар көмегімен компьютердегі статистикалық есептеулер. Оқытудың компьютерлік және математикалық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биоиндикация
    Несиелер: 5

    Биоиндикация формалары, деңгейлері және түрлері. Биоиндикация түрлері мен формалары. Индикаторлар. Биоиндикацияның экологиялық негіздері. Индикаторларды таңдау критерийлері. Биоиндикаторға қойылатын талаптар және іріктеу принципі. Қоршаған ортаның жай-күйін биоиндикация әдістерімен анықтаудың артықшылықтары мен кемшіліктері. Биоиндикатор ретінде тірі организмдерді пайдалану ерекшеліктері. Су сапасының биоиндикациясы. Ауа сапасының биоиндикациясы. Топырақ сапасының биоиндикациясы. Оқытудың инновациялық практикалық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Генетика
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Генетиканың даму тарихы; клетка тұқым қуалаушылық пен көбеюдің негізі ретінде; эукариоттар мен прокариоттардағы тұқым қуалайтын құрылымдардың ерекшеліктері; Дж. Уотсон және Ф. Крик ДНҚ құрылымдық моделі; Кариотип және идиограмма; Клетканың бөлінуі (амитоз, эндомитоз, митоз, мейоз); Г.Мендель заңдары; моногибридті, дигибридті және полигибридті будандастыру; аллельді емес гендердің өзара әрекеттесу түрлері; геннің плейотропты әсері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • STEM сабақтарын өткізу әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - студенттерді оқушылардың жүйелі және шығармашылық ойлауын дамыту үшін STEM әдістері негізінде сабақтар өткізуге үйрету. STEM сабақтары зерттеу және проблемаларды шешуге байланысты студенттердің құзыреттілігін кеңейтуге бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студенттер интегративті негізде биологиялық білімді оқытуды ұйымдастыруға мүмкіндік алады. Интерактивті әдістерді қолдана отырып, STEM сабақтарын жоспарлау қабілетін қалыптастыру. Оқушылардың ұжымдық және шығармашылық жұмысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Молекулалық биотехнология
    Несиелер: 6

    Молекулалық биотехнологияның негізгі бағыттары мен әдістері және оны адам қызметінің әртүрлі салаларында қолдану мүмкіндіктері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру. Молекулалық биотехнологияда қолданылатын биообъектілер. Клеткадағы генетикалық ақпаратты іске асырудың молекулалық-генетикалық негіздері. Жануарлар клеткаларын сақтау әдістері. Бастапқы дақылдарды алу. Гендерді клондау. ДНҚ фрагменттерін талдау және толық нуклеотидті тізбектерді анықтау. Биотехнология және генетикалық инженерияның жетістіктері. Оқытудың инновациялық және практикалық әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гендік инженерия
    Несиелер: 6

    Студенттерде прокариоттық және эукариоттық клеткаларда генетикалық ақпаратты сақтаудың, іске асырудың және пайдаланудың молекулалық механизмдері туралы, клетканың ықтимал қасиеттері туралы ақпарат алу, генетика, геномика және гендік инженерия арасындағы айырмашылықтар туралы түсінік беру. Басқа ғылымдар арасында геномика мен гендік инженерияның орны, маңыздылығы мен қолданылуы туралы түсінік қалыптастыру. Оқытудың инновациялық және практикалық әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эволюциялық ілім
    Несиелер: 6

    Микроэволюция мен макроэволюцияның негізгі бағыттары мен механизмдері, жер бетіндегі тіршіліктің пайда болуы, тірі заттардың пайда болуы мен эволюциясы туралы қазіргі көзқарастар туралы түсінік беру. Эволюцияның генетикалық, онтогенетикалық және экологиялық негіздері; биологиядағы жер биосферасының тарихи прогрессивті дамуын растайтын негізгі идеялар мен тұжырымдамалар; тіршіліктің пайда болу тұжырымдамалары; эволюцияның қозғаушы күштері. Әдістері: әңгіме, топтық жұмыс, проблемалық дәріс, пікірталас және т. б

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Антропология
    Несиелер: 6

    Курс аясында оқытылады: Антропология бағыттары. Зерттеудің жетекші тәсілдері. Негізгі ұғымдар: этностық және этникалық процестер туралы түсінік (антропогенез және этногенез) қазіргі жануарлар дүниесі жүйесіндегі адамның орны. Салыстырмалы және эволюциялық приматология. Саналы адамның пайда болуы. Адам постнаталды онтогенездің ерекшелігі мен кезеңдері. Адамның биологиялық жасы. Адамның конституциялық түрлері. Адам нәсілдері және этнография негіздері. Оқытудың инновациялық практикалық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геронтология
    Несиелер: 6

    Курс аясында оқытылады: Отандық жаратылыстанудағы геронтология негіздерінің мәні туралы түсініктерді қалыптастыру жолдары. Қазіргі геронтологиялық концепциялар. Қартаю кезіндегі заттар мен энергия алмасу динамикасының жалпы заңдылықтары. Жасына байланысты өзгергіштік. Жастық биоморфозының динамикасы. Қартаю кезіндегі психикалық саланың ерекшеліктері. Адамның өмір сүру ұзақтығы. Ауру және қартаю. Қарт және егде жастағы халыққа көмек көрсетуді ұйымдастыру. Қартаюдың психологиялық мәселелері. Оқытудың инновациялық практикалық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиялық есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Студенттердің генетика және молекулалық биология саласындағы әртүрлі типтегі биологиялық есептерді білімін қорытындылау, жүйелеу, кеңейту және тереңдету мәселелерді шешу дағдыларын қалыптастыру. Курстың негізгі тақырыптары бойынша күрделілігі жоғары генетикалық мәселелерді шешу. Генеалогиялық шежірені құру және ұрпақтар бойынша белгілі бір белгінің тұқымқуалаушылық сипатын талдау; теориялық дереккөздерді қолдана отырып, генетикалық есептерді, схемалар мен конспектілерді құру. Оқытудың практикалық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жанындағы учаскедегі тәжірибелік жұмыс әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Оқу-тәжірибелік учаске бөлімдері. Мектеп жанындағы учаскені жоспарлау және тағайындау. Мектеп жанындағы оқу-тәжірибе учаскесіндегі оқушылардың тәжірибе жұмысы. Мектеп жанындағы оқу-тәжірибе учаскесіндегі фенологиялық бақылау. Фенологияның міндеттері, фенологиялық бақылауларды ұйымдастыру және маусымдылық. Далалық тәжірибе әдістемесі. Далалық тәжірибенің негізгі ұғымдары. Далалық тәжірибе және оның ерекшеліктері. Мектеп жанындағы оқу-тәжірибе учаскесінде далалық жұмыстарды жүргізу. Оқытудың практикалық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 6

    Студенттердің организмнің негізгі молекулалық-генетикалық және клеткалық механизмдері туралы қазіргі заманғы білімдерін қалыптастыру. Пән аясында клетканы құрайтын жоғары молекулалық қосылыстардың құрылымы мен функциялары, генетикалық ақпаратты сақтау, беру және іске асыру механизмдері зерттеледі. Ядро компоненттері. ДНҚ және теломераза синтезі. ДНҚ метилденуі. ДНҚ зақымдануының репарациясы. Ақуыздарды сұрыптау және модификациялау. ДНҚ секвенирлеу әдістері. Биочиптеу әдісі. Оқытудың инновациялық және практикалық әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологияны оқытудағы CLIL технологиясы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: студенттерді ағылшын тілінде коммуникативтік және лингвистикалық құзіреттілікті дамытуға арналған CLIL технологиясының ерекшеліктерімен таныстыру. Курстың мазмұны: қазіргі биологиялық білім берудегі CLIL технологиясының негізгі принциптері, функциялары мен артықшылықтары. Жалпы білім беретін мектептерде биологияны оқытуда CLIL технологиясын қолдану мүмкіндіктері. Интерактивті әдістерді қолдана отырып, CLIL әдісі бойынша сабақтарды жоспарлау қабілетін қалыптастыру. Оқушылардың жеке, жұптық, топтық және шығармашылық жұмыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Микробиологии және вирусология
    Несиелер: 6

    Микроорганизмдердің (бактериялар, саңырауқұлақтар, вирустар мен балдырлар) морфологиясы мен құрылымы, өсу мен көбеюі, физиологиялық метаболизмі, генетикалық вариациясы, экологиялық таралуы мен таксономиялық эволюциясының негізгі ережелерімен және оларды ашыту өнеркәсібінде, медицинада және биологиялық инженерияда қолдануымен танысу. Микробтардың тыныс алу процестері, анаэробиоз жасау әдістері. Микробтардың өсуі және көбеюі. Су, топырақ, ауа микрофлорасы. Дененің қалыпты микрофлорасы. Оқытудың инновациялық және практикалық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON8

    магистратурада білімін жалғастыру мақсатында кәсіби өзін-өзі дамыту үшін қажетті шектес салалардан білім жүйесін синтездеу негізінде жаңа білім алу дағдыларын көрсету

  • Код ON3

    қолданбалы бағдарламалық құралдарды, ақпаратты өңдеудің заманауи әдістерін және оқытудың жаңа сандық технологияларын қолдану

  • Код ON2

    кәсіби салада тілдік, коммуникативтік және академиялық жазу дағдыларын (мемлекеттік, орыс, ағылшын) пайдалану

  • Код ON6

    инклюзивті оқыту және тәрбиелеу жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен жұмыс жасаудың негізгі нысандары мен әдістерін практикада қолдану, оларды дамыту үшін жағдай жасау мақсатында жеке және топтық оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыру;

  • Код ON7

    академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, биология және дидактика салалары бойынша алынған ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өз кәсіби қызметіне әзірлеу және енгізу

  • Код ON5

    биологияны оқытудың тиімді формалары мен әдістерін таңдау және пайдалану, көшбасшылық тұрғысынан орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында биологияны оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып, критериалды бағалауды (формативті және жиынтық бағалау және т. б.) пайдалана отырып, жұмысты тиімді ұйымдастыру;

  • Код ON4

    биология ғылымы саласындағы міндеттерді алынған теориялық білім негізінде өз бетінше, сондай-ақ топпен бірге әзірлеу және іс жүзінде шешу

  • Код ON1

    кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін ғылыми жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және экономикалық пәндер бойынша ғылыми-теориялық негіздердің, заңдар мен заңдылықтардың базалық білімін көрсету

Top