Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01514 Биология ағылшын тілінде в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Замануи биологиялық зерттеу жетістіктерін және ойлау операцияларын меңгерген, коммуникативтік және сандық құзыреттіліктері қалыптасқан, теориялық білімдерін практикалық тәжірибелерді, кәсіби міндеттерді шешуге пайдалана алатын жоғары білікті биолог мұғалімдерін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жүйелік биология
Биологияға кіріспе
Жасуша және ұлпа биологиясы
Жеке даму биологиясы
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Құрылымдық ботаника
Абайтану
Энтомология
Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
Омыртқасыз жануарлардың систематикасы, биологиясы және экологиясы
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі сандық технологиялар
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Ағылшын тілі В1-В2 (мамандандырылған)
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Педагогикалық зерттеулер
Ботаника практикумы
Омыртқалы жануарлардың системтикасы, биологиясы және экологиясы
Ағылшын тілі В1-В2
Өсімдіктер систематикасы, биологиясы және экологиясы
Зоология практикумы
Биологияны оқыту әдістері мен технологиялары
-
3 Оқу жылы
Биохимия
Адам анатомиясы
Биологияны бағалау және дамыту
Адам биологиясы
Адам және жануарлар физиологиясы
Биологияны оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Ағылшын тілі В1-В2 (салалық)
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Инклюзивті білім беру ортасы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары
Ағылшын тілі В1-В2 (салалық)
Генетика
Өсімдіктер физиологиясы
Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ғылыми-педагогикалық дүниетанымдарын қалыптастыру үшін биология ғылымы тұжырымдарын қолдану
- биохимиялық бірлік заңдары мен заңдылықтарын, органикалық дүниенің дамуын, тұқым қуалаушылық, өзгергіштіктің молекулалық негіздерін және генетикалық талдау әдістерін талдай алады
- жұмыс сапасына және алынған нәтижелердің ғылыми сенімділігіне жауап бере отырып, компьютерлік технологияны (АТ) пайдалану арқылы, нақты мәселелерді шешуде далалық және зертханалық биологиялық зерттеулерді орындау
- білімдерін өзінің кәсіби өсуі мен биологияны оқытуды жетілдіру үшін әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен биологияның озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан таңдай білу
- тарихтың негізгі кезеңдерін, қазақ халқының мемлекеттілік пен өркениет формаларының эволюциясын тұтас және объективті түрде қамту, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық ұстанымдары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсіне білу, оқу үрдісінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау
- биология ғылымының негізгі бағыттары бойынша білім мен түсініктерді кәсіби іс-әрекеттерді орындауда қолдану
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіру, өздерінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық ұстанымдары мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өздерінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя білу
- заманауи білім беру әдістерін, формалары мен технологияларды, адамгершілік нормаларға сәйкес биологиялық білімді шығармашылықпен пайдалануға негізделген конструктивті шешімдерді таңдайды
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру;
- қазіргі қоғамның биологиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, табиғи пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын пайдалану
- биологиядан алған білімдерін тәжірибеде пайдалану үшін жүйелеу және жалпылау, эксперименттік зерттеулер жүргізу үшін биологиялық процестерді модельдеу