Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B06112 Жасанды интеллект технологиялары в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Математика
    Несиелер: 7

    Пән практикалық мәселелерді шешу үшін аналитикалық алгебра және сызықты геометрия мәселелерін шешудің негізгі дағдыларын қалыптастыруға, аналитикалық алгебра және сызықты геометрия әдістерін қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • С++ тілінде программалау
    Несиелер: 6

    Пән стандартты типтегі деректер, констант, тұрақтылар, айнымалылар, операциялар, бірөлшемді және көпөлшемді массивтер, көрсеткіштерді зерттеуге арналған. С++программалау тілінде программалық қамтаманы әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Python тілінде программала
    Несиелер: 5

    Пән Python-да программалау негіздерін (негізгі деректер құрылымдары, логикалық өрнектер, шартты операторлар, тармақталу операторлары, циклдар, тізбектер (жолдар мен тізімдер) және Python-дағы сөздіктер) және кітапханаларды мәтінді талдау, деректерді визуализациялау және т.б. жасанды интеллект есептерін шешуді үйретуге арналған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ықтималдық териясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Пән комбинаториканың негізгі элементтерін, Бернулли схемасындағы шекті теоремаларды, үлестірудің маңызды заңдылықтарын, математикалық статистиканың негізгі ұғымдарын зерттеуге мүмкіндік береді. Бұл әр түрлі есептерді шешу үшін Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика саласындағы теориялық білімді қолдануға және ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика есептерін зерттеудің аппараты мен әдісін дұрыс таңдау дағдыларына ие болуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Деректер базасы және SQL сұратымдар
    Несиелер: 5

    Пән заманауи деректер базасын құру негіздерін, деректер базасын құрудың технологияларын, сонымен қатар негізгі зерттеу объектісі - тілдік-реляциялық SQL сұраулары мен меншікті реляциялық ДББЖ қызметкерлеріне арналған қосымшаларды зерттеуге арналған. Курста студенттер деректер базасын жобалауды, деректер базасының қосымшаларын жасауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білімдерді ұсыну моделдері мен тілдері
    Несиелер: 5

    Пән білімді ұсынудың негізгі модельдері мен әдістерін, мысалы, фреймдер, семантикалық желілер, продукционды модельдер, логикалық модельдер, бұлдыр білімді ұсыну және формализациялау модельдері, онтология, сонымен қатар білімді ұсыну тілдерінде және олардың тіркесімінде модельдер құру, осы модельдерді практикалық іске асырудың ерекшелігі, формализацияланбайтын есептер модельдерін құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дискретті математика
    Несиелер: 5

    Пән дискретті құрылымдарға, мысалы, жиындар, қатынастар, шексіз алгебралық жүйелер, шексіз графиктер, шексіз автоматтар және функциялар сияқты операцияларды анықтауға және қолдануға бағытталған есептеу техникасының әр түрлі салаларында, пропозиционалды және предикатты логиканың көмегімен аргументтің дұрыстығын тексеру, тікелей дәлелдемелерді пайдалана отырып, дәлелдемелерді құру, қарама-қарсы қою жолымен дәлелдеу, қарама-қайшылықтар жолымен дәлелдеу және әртүрлі салалардағы есептерді шешу үшін рекурренттік қатынасты қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • R тілінде программала
    Несиелер: 5

    Пән R тілінің барлық элементтері мен құрылымдарын және сызықтық модельдерді, сызықтық емес регрессиялық модельдерді, статистикалық сынақтарды, уақыттық қатарларды талдауды, жіктеуді және кластерлеуді, сапалық және сандық деректерді өңдеу, визуализация және талдау әдістерін ұйымдастырудың негізгі кітапханаларының кейбір мүмкіндіктерін қарастырады. Әр түрлі ақпараттың үлкен көлемінен статистикалық мәліметтерді іздеу және алу үшін R тілінің мүмкіндіктерін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖИ үшін функционалдық және логикалық программалау
    Несиелер: 5

    Пән жасанды интеллект есептерін шешудегі логикалық және функционалдық программалаудың теориялық негіздері мен қолданбалы құралдарын, жасанды интеллект есептерін шешудің қазіргі парадигмаларын, жасанды интелллект есептерін шешудегі логиканың рөлін зерттеуге мүмкіндік береді. Логиканы программалау тілі ретінде қолдану. Функционалдық бағдарламалау тілдерінің ерекшеліктері. ПРОЛОГ және ЛИСП тілдері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Іскерлік мәдениет
    Несиелер: 5

    «Іскерлік мәдениет» пәні студенттерді іскерлік қарым-қатынастың негізгі стратегиясы мен тактикасын таныстырады, әр түрлі сөйлеу жағдайларында түрлі деңгейдегі бизнес-серіктестермен кәсіби қарым-қатынас жасаудың сенімділігі мен тиімділігін қамтамасыз етеді. Үш тақырыптық блоктардан тұрады: байланыс мәдениетінің негіздері; ауызша іскери қарым-қатынас (диалогтық жанрлар, дау-дамай); Қазақстан Республикасының стандарттарына сәйкес басқару құжаттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қоғамның рухани дамуының басымдықтары айқындалып қарастырады. Рухани жаңғыруды жедел жүзеге асыру міндеті қойылды. Қазіргі заманның талабына сәйкес қоғам дамуының іргелі қағидасының бірі жастардың білімге, прагматизмге, бәсекеге қабілеттілікке деген ұмтылыс болуы қажет. Білім алушылардың зердесі мен санасының ашықтығы – рухани жаңғыруды тиімді жүзеге асырудың басты шарты болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар мен қылмыстар жасауды болдырмайтын құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің жеткілікті деңгейіне ие болу, кәсіби міндеттерін және мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын орындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Нейрондық желілер
    Несиелер: 5

    Пән нейрондық желілер туралы жалпы ақпаратты, жасанды нейронның типтік моделін, жасанды нейрондық желілердің түрлері мен архитектураларын жіктеуді және оларды қолдануды, нейрондық желілерді оқыту алгоритмдерін, нейрондық желілер арқылы шешілетін негізгі қолданбалы мәселелерді, жасанды нейрондық желілерді модельдеу және қолдану үшін бағдарламалық және аппараттық құралдарды орнату әдістері мен әдістерін, ассоциативті жад құру принциптерін, адаптивті резонанс теориясын зерттеуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тілдер мен автоматтар теориясы
    Несиелер: 5

    Пән тілдер және автоматтар теориясын, формальды грамматиканың жалпы түсініктерін, регуляр тілдер тудыру механизмдерін, контекстсіз тілдер анықтау механизмдерін, компиляцияның негізгі кезеңдерін, берілген есепті шешуші класстан жалғаспалы азайтындыны ауысу санына және жағдай санына қарай мүмкін болатындай, абстрактілі автомат құруды уйренуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Операцияларды зерттеу
    Несиелер: 5

    Пән операцияларды зерттеудің негізгі ұғымдарын, математикалық бағдарламалаудың әртүрлі модельдерін – сызықтық, сызықты емес, квадраттық, бүтін және динамикалық бағдарламалауды, жасанды интеллект технологиялары саласындағы практикалық қызметте туындайтын мәселелерді шешуде операцияларды зерттеу әдістерін қолдануды оқытуға арналған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес
    Несиелер: 5

    Теориялық, ғылыми және практикалық білім арқылы «Кәсіпкерлік және бизнес» пәні студенттерге бизнес жоспар жасауға, оны ұйымдастыруға және жүргізуге мүмкіндік береді. Пән нақты міндеттер мен іскерлік жағдайларды шешу үшін, кәсіпкерлік ойлау қабілетін дамыту үшін негіз болып табылатын кәсіпкерлікті және бизнесті жүргізу, қалыптастыру сұрақтары бойынша нормативтік-құқықтық, экономикалық, ұйымдастыру басқарушылық білімдерін жүйелендіруді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Аталған пәннің мақсаты болашақ мамандарға қолайлы қоршаған орта құру үшін, сонымен қатар қауіпсіз және зиянсыз тіршілік жағдайларына керекті теориялық білімдер мен практикалық іс дағдыларды оқыту болып табылады. Адамның әсерінен қоршаған табиғи ортадағы болуы мүмкін теріс жағдайларды болжау мен бағалау, қоршаған табиғи ортаның сапасын жақсарту және табиғи ресурстарды тиімді пайдлану мен оларды сақтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы
    Несиелер: 5

    Пән алгоритмдер негізгі қасиеттері мен деректер құрылымдарын (тізім, стек, кезек, ағаштар, графиктер, хэш-кестелер), тиімді алгоритмдерді құру әдістерін және оларды талдауды, ақпаратты ішкі сұрыптаудың әртүрлі алгоритмдері мен іздеу есептерін оқытуға арналған. Бұл алгоритмдер пайдалы болуы мүмкін жағдайлар, алгоритмдерді талдаумен байланыс қарастырылады және алгоритмдердің тиімділігі зерттеледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Программалық пакеттердегі деректерді статистикалық өңдеу
    Несиелер: 5

    Пән статистикалық өңдеудің заманауи математикалық пакеттерін және деректерді өңдеуге және визуализациялауға арналған мамандандырылған бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, деректерді статистикалық өңдеу мен талдаудың заманауи әдістері мен әдістерін терең зерттеуге арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
    Несиелер: 5

    Курс қолдану салалары бойынша ҚР «Цифрлық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасын ендіру және жүзеге асырудың кезеңдерін, электрондық қызметтерді көрсетудің цифрлық платформаларын, әртүрлі кәсіби салалар бойынша цифрлық технологияларды ендіру, қолдану жолдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Іскери риторика
    Несиелер: 5

    Курс кәсіби-тәжірибелік бағытта құрастырылған. Оны оқу арқылы кәсіби маңызды жағдайларда риторикалық іс-әрекет технологиясын игеру көзделген. Білім алушылардың сөздік білімділігін арттыру, тиімді іскерлік қарым-қатынас қағидалары, жұрт алдында сөйлеудің ұтымды ықпал етуін қамтитын негізгі факторлар мен үдерістері, шешен мен аудитория ынтымақтасуының формалары мен құралдары туралы білім алу курстың міндеттеріне кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Java тілінде объектіге бағытталған программалау
    Несиелер: 5

    Пән Java жоғары деңгейдегі программалау тілін пайдалана отырып, практикалық есептерді шешу негізгі дағдыларын алуға, объектілі-бағытталған программалау технологиясын меңгеруге, мәліметтерді өңдеу алгоритмдері мен әртүрлі құрылымдарын, программалау әдістерін қолдану және графикалық пайдаланушы интерфейсін жүзеге асыруға, объектілі-бағытталған программалаудың негізгі тәсілдерін пайдалануға, деректер базасына қосылу үшін JDBC технологиясын пайдалану үшін көп ағынды қосымшалар мен GUI-интерфейстерді құруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғи тілдерді өңдеуге кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән мәтін мен сөйлеуді өңдеу негіздерін, тілдік моделдерді құруды, N-граммдар, жасырын Марков модельдері, машиналық және терең оқыту әдістері, сияқты табиғи тілді өңдеу тәсілдері, моделдері мен әдістерін игеруге және оларды морфологиялық, синтаксистік, семантикалық және сентимент талдау, автоматты қысқаша мазмұндау, атау есімдерін тану, сондай-ақ ақпаратты іздеу мәселелерін шешу үшін қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Hadoop экожүйесіне негізделген талдау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында кеңауқымды деректердің мінездемелері, оларды жинақтау, сақтау, өңдеу, архивтеу және жою тәсілдері қарастырылады. Apache Hadoop көмегімен үлестірілетін кластерлерде жұмыс істеу, Map Reduce программаларын жазу, жүзеге асыру дағдылары қалыптастырылады. Деректердің өмірлік циклын, кеңауқымды деректерді өңдеу жүйелерінің архитектурасын меңгеру; Hadoop-тің құрылымдық элементтерін, Hadoop-ті администрациялауды, Hadoop-ті локалды, псевдо үлестірілген, толықтай үлестірілген режимдерде орнату дағдыларын қалыптастыру; HDFS жүйесінде файлдармен жұмыс істеу, MapReduce- программаларын жазу дағдыларын қалыптастыру мүмкіндіктеріне ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік жүйелердің архитектурасы және ұйымдастырылуы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде заманауи есептеу жүйелерін құрылымдық және функционалды ұйымдастырудың принциптері, есептеу жүйесінің әртүрлі компоненттерінде, цифрлы компьютердің элементтері мен түйіндерінде жүзеге асырылатын негізгі әдістер мен алгоритмдер қарастырылады. Пән білім алушыларда есептеу процесінің барысы туралы тұтас түсінікті қалыптастыруға және ассемблер деңгейіндегі тілде программалық кодпен жұмыс істеу дағдыларын алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректерді өңдеу
    Несиелер: 5

    Python программалау тілінде деректерді өңдеу NumPy, Matplotlib, Pandas, scikit-learn, SciPy, Jupyter кітапханаларымен жұмыс істеу қарастырылады. Кітапханаларды қолдану барысында деректерді алдын-ала өңдеу, жетіспейтін жоқ деректер мәселесін шешу, категориялық деректерді өңдеу әдістерін меңгеру, белгілерді масштабтау (нормалдау) мәселелеріне аса жіті көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректерді визуализациялау
    Несиелер: 5

    Пән деректерді визуализациялау, визуализациялаудың түрлі құралдарын қолдану және салыстыру, түрлу программалық пакеттерді қолдана отырып, сандық визуализациялаудың бірнеше түрлерін құру, деректерге қойылатын нақтыталаптарын ескере отырып, келісті деректерді визуализациялау тәсілдерін анықтауды білу, презентация және визуализация құру кезінде тиісті қағидаларды қолдану, деректерді визуализациялаудың талдауын жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Машиналық оқыту
    Несиелер: 5

    Пән машиналық оқыту алгоритмдерін қолданудың және ауқымды деректерді талдаудың, жасанды интеллекттің тәсілдерін, әдістері мен модельдерін, сондай-ақ өзінің кәсіби қызметінде тиісті компьютерлік құралдарды, математикалық және бағдарламалық қамтамасыз етуді қолданудың, өнеркәсіп пен білім беруді қоса алғанда, әртүрлі қосымшалар үшін перспективалы компьютерлік зияткерлік жүйелерді әзірлеудің негізгі дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім инженері және білім базасын жобалау
    Несиелер: 5

    Пән онтология мен тезаурус туралы білім алуға және интеллектуалды бағдарламалық жасақтама компоненттерін жасау кезінде онтологияны жобалау мен қолданудың практикалық дағдыларын қолдануға,белгілі бір пән саласы үшін онтологияны дербес дамытуға және онтология негізінде пәндік аймақтың білім базасын құруға, мәтінді автоматты түрде өңдеу және интеллектуалды іздеу мәселелерін шешуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректерді талдау және оңтайландыру
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми деректер форматтарын және деректерді сақтаудың негізгі әдістерін, таратылған деректерді өңдеуді, үздіксіз оңтайландыру мәселелерін шешудің классикалық және заманауи әдістерін (соның ішінде дөңес емес), сондай-ақ машиналық оқытуда туындайтын оңтайландыру есептерінде осы әдістерді қолдану ерекшеліктерін зерттеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректердi интеллектуалдық талдау
    Несиелер: 5

    Пән деректер жинағындағы айқын емес заңдылықтарды анықтау дағдыларына ие болуға, үлкен көлемдер, деректер, математикалық статистика әдістері, деректер қоры теориясы, жасанды интеллект теориясы арасындағы жекелеген оқиғалар арасындағы өзара байланысты іздеу әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді. Пән деректерді интеллектуалды талдау алгоритмдерін, уақытша қатарлар мен кластерлеу алгоритмдерін, нейрондық желілер мен логистикалық регрессия алгоритмдерін үйренуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Виртуалды және кеңейтілген нақтылық технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән компьютерлік көру саласындағы негізгі міндеттерді, модельдерді, әдістер мен алгоритмдерді, AR/VR жүйелерін дамытудың негізгі ұғымдарын, принциптері мен құралдарын, сондай-ақ іске асыруға арналған жабдықты, VR/AR жүйелерін құрудың кезеңдері мен технологияларын, оның компоненттерін, виртуалды және кеңейтілген нақтылық жүйелерін қолдану саласын, виртуалды және виртуалды қауіпсіздік пен құпиялылық тәуекелдерін қарастырады. кеңейтілген шындық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Киберқауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ақпараттық қоғамдағы қауіпсіздік туралы жалпы түсініктер мен дағдыларды алуға және ақпараттық қауіпсіздік технологияларын түсінуді қалыптастыруға, барлық қызмет салаларында киберқауіпсіздік тұжырымдамасын қолдана білуге, электрондық коммуникациялар арқылы өзара әрекеттестікті және мәліметтермен алмасуды жүзеге асыратын мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдар мен мекемелердің ақпаратты қорғаудың құқықтық және программалық-техникалық мәселелерін, ақпараттық қауіпсіздік негіздерін және адаммен ақпараттық процестердің өзара әрекеттесуін реттеудің практикалық әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік медиа деректерін зерттеу және талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік психологиядағы негізгі мәліметтер түрлерін зерттеуге, мәліметтер жинауға, күрделі және гетерогенді әлеуметтік-психологиялық деректерді жинау және өңдеу құралдарына, әлеуметтік желілердегі мәтіндік мазмұнды талдауға, мәтіндік хабарламаларды жіктеу алгоритмдеріне, әлеуметтік медиа деректерін кластерлеуге, болжауға және визуализациялауға, әлеуметтік медианы модельдеуге арналған (Эрдош–Ренья, Барабаши–Альберт модельдері,т. б.). Ваттс-Строгатц), инновациялық талдау әдістерінің мінез-құлық деректерінің үлкен ауқымын талдау үшін заманауи веб-аналитикалық құралдарды қолданудың қолданбалы аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ойындар теориясы
    Несиелер: 5

    Пән маңызды ойын модельдерін сипаттау үшін қолданылатын ойын теориясының негізгі ұғымдарын, деректерді жинау және талдау әдістерін зерттеуге, теориялық және практикалық мәселелерді шешу үшін ойын теориясының құралдарын қолдануға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интеллектуалды жүйелерді жобалау және әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пән интеллектуалды жүйелерді ұйымдастыру принциптері мен іске асыру әдістерінің ерекшеліктері, білімді ұсыну және құрылымдау принциптері мен әдістерін зерттеу, зияткерлік басқару жүйелерінің заманауи құралдарын құру және пайдалану, зияткерлік жүйелерге арналған заманауи аспаптық бағдарламалық құралдарды игеру, сондай-ақ зияткерлік жүйелерді құру туралы білім алуға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Виртуалдау және контейнерлеу технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән әртүрлі ресурстарды виртуализациялау технологияларын және бұлтты есептеу жүйелері үшін контейнерлеуді пайдаланудың ұйымдастыру принциптері мен архитектуралық ерекшеліктерін, Docker және Podman көмегімен контейнерлермен жұмыс істеу негіздерін, сондай-ақ Kubernetes контейнерлерін оркестрлеу жүйелерін, контейнерлерге негізделген бұлтты қосымшаларды құрудың негізгі принциптері мен әдістерін, контейнерлер мен платформалардың өзара әрекеттесуінің әртүрлі түрлерін басқару тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық-іздеу жүйелері
    Несиелер: 5

    Пән ғаламдық Интернет желісі мен ақпараттық іздеу жүйелерінің даму тарихын, ақпараттық іздеу жүйелерінің жұмыс істеуінің негізгі ұғымдары мен принциптерін, ЖЗШ көмегімен ақпаратты іздеудің ең танымал үлгілік алгоритмдерін және оларды ДК пайдалана отырып іске асыру әдістерін, ЖЗШ қолдану тиімділігін талдауды зерделеуге, талап етілетін ақпаратты жария ету үшін қазіргі заманғы ақпараттық іздеу жүйелерін пайдалануға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Машиналық аударма
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны машиналық аударманың тарихын, ерекшеліктерін және қолдану салаларын талдауды, машиналық аударма жүйелерінің жұмыс алгоритмдерін талдауды, байланыс мәселелерін шешу жолдарын, диалогтық жүйелер мен "табиғи тілді өңдеу" жүйелерін құруды, машиналық аударма жүйелерінің жіктелуін, машиналық аудармалардың сапасын талдауды, сөздіктерді қолдаудың компьютерлік програмаларында (мәліметтер базасы, электронды картотекалар, мәтіндерді өңдеу програмалары) қарауды және оқытуды қамтиды. Сондай-ақ машиналық аударма мәселесін шешудің заманауи тәсілдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән жобаларды таңдау әдістері, жұмыстың құрылымдық ыдырауы, желілік диаграммалар, сыни жолды талдау, сыни тізбектерді жоспарлау, шығындарды бағалау, алынған құнды басқару, мотивация теориясы және команда құру сияқты жобаларды басқарудың құралдары мен әдістерін қарастырады. ЖИ өсіп келе жатқан мәніне ықпал ететін факторлар қарастырылады, бұзылуларға қалай дайындалу, дағдыларды шыңдау, жобаларды тиімді бастау, жоспарлау, орындау, бақылау және бақылау, жабу және біріктіру үшін ЖИ пайдалану сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Технологиялық кәсіпкерлік және IT StartUp
    Несиелер: 6

    Бұл пән студенттерге IT-құзыреттіліктерін, командалық жұмысты және Бизнес дағдыларын дамытуға көмектесу үшін жасалған. Идеялар, Трендтер қарастырылады. Инкубатор мен акселератор арасындағы айырмашылық. Құрылтайшыларды қажетті құзыреттілікпен қалай тартуға және қиын сәттерде команданы қалай ынталандыруға болатынын. Мақсатты аудиторияны клиенттік сегменттерге бөлу. Әр сегментке ерекше құнды ұсыныс жасау. TAM-SAM-SOM нарығының көлемі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректерді талдау бойынша практикум
    Несиелер: 7

    Пән студенттерді деректерді талдаудың мамандандырылған саласына тереңірек енгізуге және қорытынды практикалық жобаны жүзеге асыруға арналған. Пән аясында студенттерге топтық және жеке жобалар, сондай-ақ өз жобаларын ұсыну мүмкіндігі ұсынылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Терең оқыту
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің нейрондық желілерді қолдана отырып процестер мен құбылыстардың математикалық модельдерін құру, нейрондық желілерді қолданатын жүйелер негізінде басқару модельдерімен танысу, нейроматематиканың тұжырымдамалық аппаратындағы процестер мен құбылыстарды формализациялау әдістерін зерттеуге арналған. Терең оқытудың математикалық негіздері, конволюциялық нейрондық желілер, қайталанатын нейрондық желілер, терең оқыту құралдары, генеративті-қарама-қарсы нейрондық желілер, терең оқытуды күшейту әдістерін қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интеллектуалды басқару жүйелері және танымдық жүйелер
    Несиелер: 6

    Пән интеллектуалды ақпараттық жүйелер мен технологиялар туралы, атап айтқанда ақпаратты өңдеуге арналған және жасанды интеллект әдістерін қолдануға негізделген жүйелерді ұйымдастыру, жобалау, құру және қолдану мәселелері туралы білім алуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шешім қабылдау теориясы
    Несиелер: 6

    Пән заманауи шешім қабылдау теориясына арналған. Басқару шешімдерін әзірлеудің технологиялық негіздері мен қабылдау процедуралары қарастырылған. Шешім қабылдау әдістері, оның ішінде тиімділеу, ықтималды статистикалық, сараптамалық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Программалық қамтама және жүйелерді жобалау стандарттары
    Несиелер: 6

    Пән программалық инженерияда ақпараттық жүйелер жобаларын басқару модельдері мен процестерін, бағдарламалық жасақтама және жүйелік инженерия саласындағы стандарттарды реттейтін жүйелер мен бағдарламалар кешендерінің өмірлік циклінің қолданыстағы мемлекеттік және халықаралық стандарттарын зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • АИ бойынша практикум
    Несиелер: 7

    Бұл пән жүйелік талдау және жобалау әдістерін қолдана отырып, бизнес-талаптарды қанағаттандыру үшін жасанды интеллект саласындағы жобалық ұсынысты әзірлеуді қамтиды. Студенттер ЖИ немесе өнеркәсіптік серіктеспен шешуге болатын бизнес-мәселені анықтайды; шешімді зерттеу; және оны шешу жоспарлары жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON7

    Базалық деректер құрылымын өңдеу алгоритмін әзірлеу, жүзеге асыру және талдау принциптері бойынша терең білімдерін көрсету; білімді ұсынудың әртүрлі модельдері үшін білімді өңдеу алгоритмдерін құруға , ителлектуалды жүйелердің программалық архитектурасы мен программалық қамтамасыз ету мүмкіндіктерін пайдалану, ителлектуалды жүйелердегі мәселелерді шешу үшін қолданбалы программалармен және құралдармен жұмыс істеуге

  • Код ON9

    Деректер қорының нысандарын әзірлеу, деректер базасын нақты ДББЖ--да іске асыру, білімді рәсімдеу технологиясын қолдану және қолданыстағы стандарттарға толық сәйкес келетін әртүрлі пәндік салалардың білім базасын құру, шешімдер қабылдаудың модельдері мен әдістерін қолдану, жобаларды басқару және жылжыту

  • Код ON2

    Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу

  • Код ON10

    Ақпаратты іздеу, үлкен көлемдегі әртүрлі күрделі құрылымдалған деректерді өңдеу, талдау, визуализациялау, сақтау тапсырмаларында интеллектуалды талдау әдістерін, технологиялары мен құралдарын қолдану; үлкен деректерді өңдеуді автоматтандырудың бағдарламалық құралдарын әзірлеу және басқару

  • Код ON1

    Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау

  • Код ON3

    Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі

  • Код ON8

    Кәсіби қызмет объектілерін әзірлеу және зерттеу процесін ұйымдастыру кезінде технологияларды, есептеу техникасы құралдарын таңдауды жүзеге асыру, бағдарламалық-аппараттық құралдарды пайдалана отырып, желідегі ақпаратты қорғауды қамтамасыз ету

  • Код ON4

    Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу

  • Код ON12

    Табиғи тілді және үлкен деректерді өңдеуді ұйымдастыру, деректерді өңдеудің программалық құралдарын жасау, жасанды интеллекттің заманауи әдістері, күрделі бағдарламалық-техникалық жүйелерді жобалау құралдары мен технологиялары негізінде ителлектуалды және қолданбалы жүйелердің математикалық, лингвистикалық, ақпараттық және бағдарламалық қамтамасын жобалау; әртүрлі мақсаттағы ителлектуалды және қолданбалы жүйелерді прототиптеу, тестілеу және күйін келтіру

  • Код ON5

    Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар мен қылмыстар жасауды болдырмайтын құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің жеткілікті деңгейіне ие болу, кәсіби міндеттерін және мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын орындау

  • Код ON11

    Деректерді өңдеудегі күрделі мәселелерді шешуде нейрондық желілерді пайдалану, нейрондық желілер негізінде программалар әзірлеу, ителлектуалды қосымшаларды құру үшін алгоритмдік тілдер мен әдістерді қолдана білу

  • Код ON6

    Математикалық талдаудың, дискретті математиканың, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың тиісті математикалық аппаратын пайдалана отырып, кәсіби есептерді шешу

6B06112 5B070400 - Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Бакалавриат

Қазақ еңбек және әлеуметтік қатынастар Академиясы

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06112 Қолданбалы информатика: Web-бағдарламалау және компьютерлік дизайн
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06112 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Бакалавриат

Қазақ-Орыс Халықаралық Университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06112 Деректер ғылымы
Бакалавриат

Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
Top