Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01108 Педагогика және психология (Ресей Федерациясының Әлеуметтік педагогикасы) в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында сұранысқа лайықты, терең ғылыми педагогикалық- психологиялық дайындыққа ие, психологиялық-педагогикалық процестер мен құбылыстарды бақылау мен талдаудың ғылыми-зерттеу және эксперименттік әдістерінің негіздерін меңгерген, жоғары рухани-адамгершілік қасиеттері бар, сыни ойлауға және қоғамның прогрессивті ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті, ғылыми - кәсіптік қызметте отандық және шетелдік тәжірибені қолдануға бағдарланған жаңа формациядағы магистрлерді дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 126
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Психологиялық-педагогикалық түзету
    Несиелер: 3

    Магистранттар түзету педагогикасы мен арнайы психологияның негізгі ұғымдарын меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, қазіргі түзету педагогикасы мен арнайы психологияның өзекті мәселелерін және ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен, жасөспірімдермен, студенттермен жұмыс істеу тәсілдерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық және әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 4

    Магистранттар психологиялық және әлеуметтік-педагогикалық зерттеулерді құрудағы әдіснама мен жүйелі тәсіл туралы ғылыми білімдердің базалық жүйесін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, аналитикалық ойлау, зерттеу, конструктивті, болжау дағдылары дамиды. Топтарда жұмыс істей отырып, зерттеушіде жеке психологиялық-педагогикалық бағытты, құндылық гуманистік бағдарларды, педагогика мен психологияның өзекті мәселелерін өз бетінше зерттеуге қызығушылығы қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 2

    Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, техникалық ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларына, педагогикалық идеяларға талдау жүргізеді; жоғары білім беруді дамытуды болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық өзара іс-қимыл
    Несиелер: 2

    Магистранттар мәдениетаралық коммуникация құбылыстары мен үрдістерінің мәнін, сондай-ақ мәдениетаралық интеракция саласындағы білімдерді игереді. Магистранттарда практикалық тапсырмаларды орындай отырып, мәдениетті қалыптастыратын үдерістерді тануға бағытталған өзіндік ғылыми ізденіс саласында икемділік қалыптасады; мәдениетаралық коммуникация теориясының пәнаралық парадигмасын түсіну үшін лингвистикамен және лингводидактикамен аралас мәліметтерді салыстыру принциптері игеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 3

    Магистранттар білім берудегі құзыреттілік тәсілдің негізгі түсініктері мен принциптерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың құрылымы мен критерийлерін сипаттайды. Топтарда жұмыс істей отырып, кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру жоспарларын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы ұғымдарды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару барысындағы әртүрлі жағдаяттардың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Топтарда жұмыс жасай отырып, топпен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау, даулы жағдайларды шешу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттар педагогикалық қарым-қатынас психологиясының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, жеке тұлғаның белгілі бір типологиялық ерекшеліктеріне сәйкес жұмыс тәсілдері мен тәсілдерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, психологиялық жағдайлар мен педагогикалық қарым-қатынас жаттығуларын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім алушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі
    Несиелер: 3

    Магистранттар адамның жан-жақты дамуы контекстінде рухани-адамгершілік дамуын зерделейді, өмір мен өзін, рухани-адамгершілік мінез-құлық нормалары тұрғысынан өз іс-әрекеттерін дұрыс бағалау қабілетін қалыптастырады; өзін және өзінің қабілетін, рухани-адамгершілік өзін дамыту, өзін-өзі жетілдіру мүмкіндіктерін таниды; практикалық тапсырмаларды практикалық орындау барысында ерік-жігерлік сипат, туындаған кез келген қиындықтарды жеңе білу қабілеті, алға қойған мақсатқа жетуде мақсаткерлігі дамитын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғарғы оқу орнынан кейінгі педагогиканы оқыту әдістемесінің ерекшеліктері
    Несиелер: 3

    Магистранттарда зерттеуші-оқытушының қызметіне дайындығы мен қабілетін қамтамасыз ететін құзыреттері қалыптасады. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, дидактика негіздерін және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру педагогикасын оқыту әдістемесін меңгереді, оларды психологиялық-педагогикалық қызметте қолдану, білім беру процесін жобалау және ұйымдастыру біліктіліктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту теориясы және технологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттар ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқытудың теориясы мен технологиясын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқытудың теориясы мен технологияларын түсіндіреді.Топта жұмыс істей отырып, педагогикалық пәндердің конспектілерінің жоспарын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғарғы оқу орнынан кейінгі психологияны оқыту әдістемесінің ерекшеліктері
    Несиелер: 3

    Магистранттар күнделікті іс-әрекетке қажетті психикалық және педагогикалық процестер мен құбылыстардың заңдылықтары, механизмдері, шарттары мен факторлары туралы білім жүйесін, қолданбалы психологиялық модельдерді, алгоритмдер мен технологияларды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, қазіргі білім беру және тәрбие процестерінің мақсаттары, міндеттері, психологияны оқыту процесінде дәстүрлі және инновациялық технологиялардың рөлі мен маңызы туралы түсініктері қалыптасады. Топтарда жұмыс жасай отырып, психологияны оқытуда қолданылатын заманауи әдістер мен формаларды қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби білім беру теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 3

    Магистранттар кәсіби білім берудің теориясы мен әдістемесінің заңдылықтары мен механизмдерінің негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, кәсіптік білім берудің теориясы мен әдістемелерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, кәсіптік білім беру әдістемесінің сипаттамасын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру субъектілерінің психологиялық-педагогикалық өзара іс-қимылы
    Несиелер: 3

    Магистранттар білім беру субъектілерінің психологиялық-педагогикалық өзара іс-қимылы туралы білімдерін нығайтады. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім беру үдерісіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық өзара іс-қимылын құрумен, білім алушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауына бастамашылық жасаумен байланысты білім беру жүйесінде практикалық жұмыс дағдысы мен машығын меңгереді; білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің негізгі бағыттары туралы түсінік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру психологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттар білім беру теориясы мен психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, оқу-тәрбие үдерісін құрудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін меңгереді, практикалық жұмыс дағдыларын игереді, өзінің педагогикалық көзқарастарын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы білім беруде негізгі және қосымша білім беру бағдарламаларын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
    Несиелер: 3

    Магистранттар психологиялық-педагогикалық қызмет түрлері туралы, гносеологиялық және онтологиялық жоспар жүйесі туралы, жалпы білім берудегі негізгі және қосымша білім беру бағдарламаларын сүйемелдеу туралы білім алады; шешу кезінде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру қажет болатын проблемаларды тану дағдылары; өзіндік кәсіби қызмет процесінде психологиялық - педагогикалық қызметтің ерекше түрі ретінде сүйемелдеуді ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептегі психологияны оқыту технологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттар жоғары мектепте психологияны оқытудың технологиялары мен әдістерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, магистранттар жоғары мектепте психологияны оқытудың технологиялары, әдістері мен құралдарын түсіндіреді. Топта жұмыс істей отырып магистранттар психологиялық пәндердің дәрістік және практикалық сабақтарының конспектілерін құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы білім беруде психологтың кәсіби қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Магистранттар кәсіби психологиялық-педагогикалық қызмет туралы білімді меңгереді; жалпы білім беруде психологиялық-педагогикалық қызметті ұйымдастыру туралы білім алады. Адамның психикалық даму заңдылықтарын және оқушылардың жақын даму аймағын ескере отырып, өзара іс-қимыл мен білім беру процесін құра білу; психологиялық-педагогикалық қызметте ғылыми негізделген әдістер мен технологияларды пайдалана білу, мәліметтерді жинау, өңдеу және оларды интерпретациялауды ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларын меңгере білу; білім беру мекемелерінде психологиялық климат және ұйымдастыру мәдениеті, позитивті тұлғааралық қатынастар жүйесін қалыптастыру мақсатында психологиялық-педагогикалық қызмет саласындағы міндеттерді шешу үшін мамандардың пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-қимылын ұйымдастыра білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің математико-статистикалық әдістері
    Несиелер: 3

    Магистранттарда психологиялық-педагогикалық зерттеулер нәтижелерін математикалық, статистикалық өңдеу және оларды талдау әдістерін білу жүйесі туралы білім қалыптасады. Негізгі статистикалық процедураларды және оларды қолдану тәсілдерін меңгереді; эксперименттік зерттеулер деректерін математикалық-статистикалық өңдеуді өз бетінше жүргізуді үйренеді; статистикалық талдау нәтижелері негізінде дұрыс психологиялық қорытынды жасай білуді қалыптастырады; гуманитарлық зерттеулер саласындағы ғылыми деректерді математикалық және статистикалық талдау әдістері бойынша анықтамалық құралдар мен электрондық ресурстарды пайдалану дағдылары әзірленеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқыту үдерісі тиімділігінің психологиялық-педагогикалық шарттары
    Несиелер: 3

    Магистранттар оқыту процесінің тиімділігінің психологиялық-педагогикалық шарттарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағыттарының вариативтілігін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, оқыту процесінің тиімділігінің психологиялық-педагогикалық шарттарының сипаттамасын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие психологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттар адамның жан-жақты дамуы контекстінде рухани-адамгершілік дамуын зерделейді, өмір мен өзін, рухани-адамгершілік мінез-құлық нормалары тұрғысынан өз іс-әрекеттерін дұрыс бағалау қабілетін қалыптастырады; өзін және өзінің қабілетін, рухани-адамгершілік өзін дамыту, өзін-өзі жетілдіру мүмкіндіктерін таниды; практикалық тапсырмаларды практикалық орындау барысында ерік-жігерлік сипат, туындаған кез келген қиындықтарды жеңе білу қабілеті, алға қойған мақсатқа жетуде мақсаткерлігі дамитын болады. Магистранттар ұлттық тәрбие психологиясы пәні, оның негізгі бағыттары мен мәліметтерді практикада қолдану мүмкіндіктері туралы тереңдетілген кәсіби білімді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психотерапияның заманауи бағыттары
    Несиелер: 3

    Магистранттар психотерапияның заманауи бағыттарының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, психотерапияның заманауи бағыттары мен әдістерін сипаттайды, психотерапияның процедуралары мен оны қолдану әдістерін түсіндіреді. Топта жұмыс істей отырып, клиенттермен жұмыс істеу әдістері мен техникасын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы педагогиканың және психологияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Магистранттар қазіргі педагогика мен психологияның негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, психологиялық-педагогикалық оқыту тәсілдерін және кәсіби шеберліктің түрлі деңгейіндегі мамандардың өзара әрекеттесу технологиялары бойынша педагогтардың кәсіби білімін сүйемелдеуді әзірлейді. Топта жұмыс істей отырып, кәсіби біліктіліктің әр түрлі кезеңдерінде кәсіби қалыптасудың біртұтас процесінің моделін жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі коррекциялық педагогиканың және арнайы психологияның көкейкесті мәселелері
    Несиелер: 3

    Магистранттар коррекциялық педагогикасы мен арнайы психологияның негізгі түсініктерін меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, қазіргі заманғы коррекциялық педагогикасы мен арнайы психологияның өзекті мәселелерін және балалармен, жасөспірімдермен, ерекше білім беру қажеттілігі бар студенттермен жұмыс істеу тәсілдерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Клиенттердің психологиялық және әлеуметтік реабилитациясы
    Несиелер: 3

    Магистранттар клиенттің әлеуметтік және психологиялық оңалту ерекшеліктерін зерттейді. Әлеуметтік және психологиялық көмек көрсетудің негізгі принциптерін, әдістерін меңгерген. Практикалық сипаттағы тапсырмаларды орындау кезінде білім алушыларда өмірлік қиын жағдайға тап болған студенттерге, әлеуметтік топтарға және жеке адамдарға психологиялық көмек көрсету және оларда ауытқушы мінез-құлықтың әр түрлі формаларының пайда болуының алдын алу бойынша іс-шараларды жүзеге асыру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 3

    Магистранттар адам мен социумның өзара әрекеттесуінің ғылыми-педагогикалық негіздемесін әзірлейді. Әлеуметтік педагогиканың принциптері мен функцияларын ғылыми пән ретінде оқытады: аналитикалық, сипаттау, түсіндіру, болжамдық, ұсынымдық, білім беру, интеграциялайтын; практикалық жұмыс деңгейінде өзара іс-қимылды үйлестіру бойынша әлеуметтік-педагогикалық қызметтің сапасы мен тиімділігін ғылыми тұрғыдан қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи психологиядағы психотехниканың теориялық және практикалық негіздері
    Несиелер: 3

    Магистранттар қазіргі психологиядағы психотехниканың теориялық-практикалық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, теориялық және практикалық құрамдастарды қамтитын психотехниканы қолданады. Топтарда жұмыс істей отырып, әртүрлі психотехниканы қолданудың тиімділігі мен тәсілдерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудегі тұлға психодиагностикасы
    Несиелер: 3

    Магистранттар тұлғаның психодиагностикасының ғылыми-теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ғылыми зерттеудегі тұлғаның психодиагностикасының принциптері, әдістері мен ерекшеліктерін сипаттайды. Топтарда жұмыс істей отырып, жеке тұлғаның психодиагностикасы әдістемелерін таңдап, қолданады және интерпретациялайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кеңес беру және психотерапияның тұжырымдамалық негіздері
    Несиелер: 3

    Магистранттар психокеңес пен психотерапияның негізгі ұғымдары мен концепцияларын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, психокеңес пен психотерапияның негізгі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын, ерекше ерекшеліктерін сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, психокеңес пен психотерапияның әдістері мен техникасын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қиын өмірлік жағдайда клиенттерге психологиялық кеңес беру
    Несиелер: 3

    Магистранттар тұлғаның теориялық және кеңестік психологиясының негізгі пәндік салалары туралы түсініктерді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, әртүрлі құбылыстарды, әсерлер мен феномендерді психологиялық талдау, психологиялық зерттеулер мен психологиялық тәжірибені ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Клиенттің әлеуметтік мәртебесі мен оңалту әлеуетінің психологиялық диагностикасы
    Несиелер: 3

    Магистранттардың мүмкіндіктері шектеулі адамдардың әлеуметтік интеграциясының негізі ретінде психологиялық және әлеуметтік оңалту туралы білімдері қалыптасады; әлеуметтік оңалтуды ұйымдастырумен өткізуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, клиенттің әлеуметтік мәртебесі мен оңалту әлеуетінің психологиялық диагностикасын жүргізеді және оңалту нәтижесін болжайды. Топтарда жұмыс істей отырып, медициналық-әлеуметтік оңалтудың негізгі қағидаттары мен бағыттарын пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық аксиологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 3

    Магистранттар педагогикалық аксиологияның теориялық-әдіснамалық негізджооерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, педагогикалық аксиологияның қалыптасу және даму генезисін; педагогикалық аксиологияның логикалық-құрылымдық құрылу принциптерін және оның архитектоникасын, сипаттайды. Топта жұмыс істей отырып, педагогикалық аксиологияның қалыптасуы мен дамуының жетекші тенденцияларын және отандық білім берудің даму стратегиясын болжауда оның мүмкіндіктерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы психологияның теориялық аспектілері
    Несиелер: 3

    Магистранттар қолданбалы психологияның теориялық аспектілерін, психологияның негізгі бағыттарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, жеке тұлға типтерін және сенсорлық-перцевтивті процестерді зерттеудің диагностикалық технологияларын қолданады; технологияларды апробациядан кейін талдау және өзін-өзі талдау жүргізеді; өмірдегі түрлі қиындықтарды жеңу үшін қызмет жүйесін жобалайды; топта жұмыс істей отырып психологиялық кеңес беруде, түзетуде және терапияда технологияларды қолдану дағдыларын пысықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Девиантология
    Несиелер: 4

    Магистранттар жеке тұлғаның девиантты мінез-құлық проблемасының қазіргі жағдайы туралы ғылыми негізделген, тұтас идеяларды игереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, девиантты мінез-құлықты балалармен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің стратегиясын, құрылымын және процедурасын жасау қабілеті қалыптасады. Топтарда жұмыс істей отырып, балалардың девиантты мінез-құлқымен жұмыс жасауда ғылыми негізделген психологиялық-педагогикалық технологияларды жобалауға дайындығын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қиын өмірлік жағдайда балалар мен жастарды әлеуметтік-педагогикалық қолдау
    Несиелер: 4

    Магистранттар өмірлік қиын жағдайға тап болған балалар мен жастарды әлеуметтік-педагогикалық қолдау үшін қажетті жүйелі білім, білік және дағдыларды игереді. Практикалық сабақтар барысында балалар мен жастарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің әдістемелері мен технологияларының тиімділігін әзірлеу, іске асыру және бағалау әдістерін меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, әр түрлі деңгейдегі мамандардың өзара әрекеттесуін ұйымдастырудың негізгі білік, дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Казіргі замандағы практикалық психология
    Несиелер: 4

    Магистранттар қазіргі практикалық психолог қызметінің құрылымы мен бағыттарының негізгі түсініктерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, қазіргі практикалық психологияның өзекті мәселелері мен перспективалы мәселелерін шешу және талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Сыни тұрғыдан ойлауды қолдана отырып, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерге негізделген пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді талдай алады;

  • Код ON7

    Академиялық адалдық аясында өзекті ғылыми психологиялық-педагогикалық бағыттар бойынша, оның ішінде өткізу әдістемесі мен технологиясын қамтып, зерттеулер әзірлеуге қабілетті.

  • Код ON6

    Білім беру жүйесінде ұйымдастырушылық қабілетін қолдана отырып, кәсіби психологиялық-педагогикалық қызметтің басқарушылық міндеттерін шешуге қабілетті;

  • Код ON2

    Психология саласындағы зерттеу дағдыларын тиімді қолдана отырып, кәсіби деңгейде дәлелдерді тұжырымдауға қабілетті;

  • Код ON5

    Қашықтықтан оқытуда кәсіби психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешу кезінде қарым-қатынас құру үшін қажетті 3 тілде коммуникативтік біліктер мен дағдыларды қолдануға қабілетті;

  • Код ON1

    Психология ғылымы саласындағы мәселелерді анықтау үшін ақпаратты талдай және қолдана отырып, білімді жүйелеуге қабілетті;

  • Код ON4

    Кәсіби өсу үшін қажетті психология саласындағы білік пен дағдыларды жетілдіруге қабілетті

Top