Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01108 Педагог-кәсіби бағдарлаушы (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық білім беру саласында академиялық дәрежесі бар тұлғалар үшін мектепте кәсіптік бағдар беру жұмысының тиімділігін арттыруға ықпал ететін білім алушылардың кәсіптік және тұлғалық дамуын талдаудың жаңа тәсілдерін іске асырудың терең кәсіби құзыретіне ие магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Менеджмент
Кәсіптік бағдарлаудағы педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Шет тілі (кәсіби)
Қазақстандағы еңбек және білім беру қызметтер нарығы
Кеңес беру этикасы
Оқушылардың кәсіби-тұлғалық өзін-өзі анықтау психологиясы
Кәсіптік бағдар беруде Менторинг
Кәсіби бағыттағы әлеуметтік серіктестік
Кәсіптік бағдар беру жұмысының әдістері мен технологиялары
Кәсіби бағдарлау үшін желілерді дамыту және қолдау
Тәуекел тобындағы оқушыларды қолдау
Еңбек, білім және кәсіпкерлік әлеуметтенуі
Академиялық жазу
Цифрлық кәсіптік бағдарлау технологияларының негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруда кәсіптік бағдар беру жұмысының теориялық және әдіснамалық негіздерін игеруді, сондай-ақ көптілділікті, аудиторияның мәдени және тілдік ерекшеліктеріне сәйкес кәсіптік бағдар беру қызметінің мазмұнын қажетті бейімдеуді көрсетеді.
- әлеуметтік-экономикалық факторларды,үздіксіз кәсіптік білім беру қажеттілігін ескере отырып, әлеуметтік белсенділік пен көшбасшылықты көрсете отырып, кәсіптік бағдарлаудың нормативтік-құқықтық базасын және еңбек нарығындағы өзгерістерді білуді түсіндіреді.
- педагогикалық этиканы сақтай отырып және тұрақты эмоционалды интеллект көрсете отырып, оқушылардың кәсіби-жеке өзін-өзі анықтау деңгейін анықтау мақсатында іс-әрекеттегі зерттеудің психологиялық-педагогикалық негіздерін тұтас түсінуді жинақтайды.
- сындарлы коммуникация және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара іс-қимылы негізінде ата-аналардың қатысуымен тәуекел тобындағы оқушыларға қолдау көрсетуде кәсіби-жеке өзін-өзі анықтаудың жеке бағытын жобалайды.
- әлеуметтік серіктестерімен ынтымақтастықта кәсіптік бағдар беру іс-шаралары мен кәсіби хабты сындарлы ұйымдастыруда цифрлық ортадағы әдістер мен кәсіптік бағдар беру технологияларын таңдауды саралайды.
- оқушылар мен ата-аналар көмегімен мамандықты өз бетінше саналы түрде таңдауды қолдау бойынша топтық және жеке кеңес беру сүйемелдеуімен диагностика және менторинг нәтижелерін бағалайды.
- еңбек, білім беру және кәсіпкерлік нарығының заманауи үрдістерінің жаһандық сын-тегеуріндеріне жауап беретін мектептің кәсіби бағдар беру қызметі үшін желілік онлайн платформаларды, интернет-интерактивті жүйелерді, жаңа цифрлық технологияларды пайдалану және жеке цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу дағдыларын меңгерген.
- оқушылардың жеке қажеттіліктері, креативтілігі, бейімділігі, кәсіби және жеке өзін-өзі дамытуға негізделген жеке цифрлық ресурстарды әзірлеу және кәсіптік бағдар беру қызметін жетілдіруде мектепте элективті курстарды енгізу үдерісін басқарады.