Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01108 Педагог-кәсіби бағдарлаушы (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Оқыту нәтижелері

  • кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруда кәсіптік бағдар беру жұмысының теориялық және әдіснамалық негіздерін игеруді, сондай-ақ көптілділікті, аудиторияның мәдени және тілдік ерекшеліктеріне сәйкес кәсіптік бағдар беру қызметінің мазмұнын қажетті бейімдеуді көрсетеді.
  • әлеуметтік-экономикалық факторларды,үздіксіз кәсіптік білім беру қажеттілігін ескере отырып, әлеуметтік белсенділік пен көшбасшылықты көрсете отырып, кәсіптік бағдарлаудың нормативтік-құқықтық базасын және еңбек нарығындағы өзгерістерді білуді түсіндіреді.
  • педагогикалық этиканы сақтай отырып және тұрақты эмоционалды интеллект көрсете отырып, оқушылардың кәсіби-жеке өзін-өзі анықтау деңгейін анықтау мақсатында іс-әрекеттегі зерттеудің психологиялық-педагогикалық негіздерін тұтас түсінуді жинақтайды.
  • сындарлы коммуникация және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара іс-қимылы негізінде ата-аналардың қатысуымен тәуекел тобындағы оқушыларға қолдау көрсетуде кәсіби-жеке өзін-өзі анықтаудың жеке бағытын жобалайды.
  • әлеуметтік серіктестерімен ынтымақтастықта кәсіптік бағдар беру іс-шаралары мен кәсіби хабты сындарлы ұйымдастыруда цифрлық ортадағы әдістер мен кәсіптік бағдар беру технологияларын таңдауды саралайды.
  • оқушылар мен ата-аналар көмегімен мамандықты өз бетінше саналы түрде таңдауды қолдау бойынша топтық және жеке кеңес беру сүйемелдеуімен диагностика және менторинг нәтижелерін бағалайды.
  • еңбек, білім беру және кәсіпкерлік нарығының заманауи үрдістерінің жаһандық сын-тегеуріндеріне жауап беретін мектептің кәсіби бағдар беру қызметі үшін желілік онлайн платформаларды, интернет-интерактивті жүйелерді, жаңа цифрлық технологияларды пайдалану және жеке цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу дағдыларын меңгерген.
  • оқушылардың жеке қажеттіліктері, креативтілігі, бейімділігі, кәсіби және жеке өзін-өзі дамытуға негізделген жеке цифрлық ресурстарды әзірлеу және кәсіптік бағдар беру қызметін жетілдіруде мектепте элективті курстарды енгізу үдерісін басқарады.
Top