Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01403 Музыкалық білім в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Қоғамтану білімі (пәнаралық курс)
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының негізгі салалары мен институттарын сипаттайды: конституциялық; әкімшілік; азаматтық; қаржылық; қылмыстық; рәсімдік; еңбек; кәсіпкерлік; экологиялық. Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетінің заңнамалық негіздерін зерделеу. Студенттің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру. Ұлттық құқық салаларында және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласында құқықтық қатынастардың ерекшеліктерін ашып көрсетеді экономиканың жұмыс істеу заңдарының кешенді көзқарастарын қалыптастыруға, бизнестің түрлі салаларында қолданбалы құзыреттілікке қол жеткізуге бағытталған бизнес-білім алуды қалыптастыруға, өз бизнесін құру мен табысты іске асыру мүмкіндіктерін ашуға бағытталған. Тірі организмдердің жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын, ұйымның түрлі деңгейлеріндегі экожүйелерді, тұтастай алғанда биосфераны және олардың тұрақтылығын қарастырады. Өмірді қорғаудың теориялық негіздерін қамтиды; құқықтық, нормативтік, техникалық және ұйымдық негіздерін және техникалық құралдардың және технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қамтиды. Ілияс Жансүгіровтің өмірбаяны мен шығармашылық қызметін, әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оның отандық әдебиеттің көркемдік қағидаларын қалыптастырудағы үлесін зерттейді. Білім алушылардың бойында ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдылары мен құзіреттіліктер қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық-теориялық білім беру 1 (музыка теориясы 1, сольфеджио 1)
    Несиелер: 6

    Музыкалық дыбысты және оның қасиеттерін, метрін, ырғағын, уақыт белгісін, қарқын, динамикалық реңктерді, қарапайым интервалдар мен аккордтарды зерттейді. Дыбыстардың буыны мен әріптік атауларын зерттеуге, хроматикалық және диатоникалық жартылай тондар мен тұтас тондарды, интервалдар мен аккордтарды пернетақтада және жазбаша құруға бағытталған музыкалық нотацияның теориялық негіздерін ашады; Әуендік қозғалыс пен бұрылыстың негізгі түрлерін зерттейді. Сольфедждеуге және музыкалық диктанттарды жазуға, парақтан оқуға және бір мезгілде тактациялай отырып жатқа айтуға бағытталған есту қабілетін бақылау дағдыларын, ән айту мен жаттығуларды, қарапайым интервалдар мен аккордтарды біріздендіре білуді дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық-теориялық білім беру 2 (музыка теориясы 2, сольфеджио 2)
    Несиелер: 4

    Дыбыс кезегі мен фреттердің түрлерін, тональдықтардың кварто-бесінші шеңберін зерттейді. Ол фрет жүйесі мен шкаланың ерекшеліктерін элементарлы талдауға, диатоникалық интервалдар мен үшбұрыштардың құрылысын пернетақтада және жазбаша құруға бағытталған инверсиялары бар қосалқы интервалдарды, негізгі фрет үштіктерін (T, S, D) зерттейді. ; Қарапайым интонацияны және ырғақты әуендерді үйренеді. Ішкі құлақтың музыкаға, монофониялық және полифониялық жаттығулардың интонациясына, музыкалық диктанттарды сольге және жазуға, көзбен көріп, бір мезгілде дирижерлеп жатқа оқуға бағытталған адресатпен негізгі интервалдар мен үшбұрыштарды айту қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлемдік музыка тарихы
    Несиелер: 4

    Әлемдік музыка өнері тарихының негізгі кезеңдерін, оның ерекшеліктері мен көрнекті қайраткерлерін қарастырады. Музыкалық өнердің әртүрлі жанрларының, формаларының, стильдік тенденциялары мен шығармашылық құбылыстарының тарихи дамуын нақты тарихи-мәдени контекстпен ашады. Ол музыкалық материалды өз бетінше игеру және талдау қабілетін дамыту үшін әлемдік музыкалық мәдениет туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жас ерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық функцияларының қалыптасуын қарастырады. Баланың сыртқы ортамен өзара іс-қимылын, денсаулығын қорғауға және нығайтуға, балалар мен жасөспірімдер организмінің функционалдық мүмкіндіктерін үйлесімді дамытуға және жетілдіруге бағытталған гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Вокал мен хор тәжірибе 1 (хормен дирижерлау 1, вокал класы 1, хор класы 1)
    Несиелер: 5

    Дирижерді техниканы меңгеруге үйретудің негізгі элементтерін қарастырады. Музыка мұғалімін дирижерлық-хорлық даярлаудың жалпы мәселелерін ашады. Ол дирижердің негізгі позицияларын, дирижердің қимыл принциптерін және дирижер соққысының элементтерін зерттейді. Ішкі құлақты дамытуға, мектеп репертуарынан хор шығармаларын оқып, түсіндіруге бағытталған; Дауыстық аппараттың күйін зерттейді. вокалдық терминдер, тыныс алуды әнге бейімдеу, тыныс алу актісінің компоненттері, дыбыстық қолдау. Дыбыстың жоғары позициясына, дұрыс артикуляция мен нақты дикцияға бағытталған жаттығулар, вокалистер мен халық әндерін, ән айту дағдыларын меңгеру үшін бас пен кеуде резонаторларының жұмысын үйрену; Ән айту процесінің негізін - дыбыс шығаратын кешеннің (тыныс алу мүшелері, жұмсақ таңдай, көмей) және артикуляциялық аппараттың өзара байланысты қызметін қарастырады. Хор шығармаларын, хор партиясын дұрыс ән айтуды, тыныс алуды, мәнерлеп ән айтуды, құрылымды және ансамбльді дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орындаушылық тәжірибе 1 (негізгі музыкалық аспап (фортепиано) 1, негізгі музыкалық аспап (домбра) 1, оркестр класы 1)
    Несиелер: 5

    Қозғалтқыш-моториканың дамуын, нұсқаулық әдебиеттерді зерттейді. Таразылардағы және конструктивті эскиздердегі жұмыстар, музыкалық шығармашылығымен таныстырудың әртүрлі формалары (көзбен оқу, ансамбльде ойнау және т.б.) бар. Дамыта оқыту тұжырымдамасы негізінде жүзеге асырылатын жан-жақты орындаушылық дайындыққа бағытталған; Домбырада ойнау дағдыларын, дыбыс шығару негіздерін игеру және дамыту үшін қажетті қозғалтқыш-қозғалтқыш аппаратының орналасуы мен орналасуын зерттейді. Әр түрлі штрихтармен ойнаудың негізгі техникаларына бағытталған ұсақ кесектерді, қарапайым халық әуендері мен күйлерін қамтиды. Дамыта оқыту тұжырымдамасы негізінде жүзеге асырылатын жан-жақты орындаушылық дайындыққа бағытталған; Оркестрде ойнау кезінде арнайы есту, орындау, ансамбль және басқа дағдылардың негіздерін зерттейді. Құрамында бүкіл оркестрдің дауысын ести білуге, ансамбльді сақтауға және динамиканың тепе-теңдігіне бағытталған аспаптық шығармаларды, оркестрлік бөлімдерді оқуды қамтиды, сонымен бірге дирижердің ыммен, мимикамен көрсетілген көркемдік ниеттерін бір уақытта орындауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында оқытудың жаңа әдістемелері мен технологияларын қарастырады. Педагогикалық үдерісті ғылыми талдау, болжау, жоспарлау және басқару әдістерін зерттейді. Гуманитарлық білім саласы және білім беру процесі субъектілерінің өзара іс-қимылы ретінде педагогика туралы теориялық түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Музыкант-педагогтің жұмысындағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Музыкалық білім берудегі ақпараттық және компьютерлік технологиялардың даму тенденцияларын қарастырады. Музыкалық білім беру процесінің барлық кезеңдерінде және барлық бағыттарында ақпараттық және компьютерлік технологияларды органикалық пайдалануға мүмкіндік беретін музыкалық-ақпараттық және музыкалық-компьютерлік технологиялар саласындағы бейімделген әдістер мен бағдарламаларды зерттейді. Музыкалық қызметтің жаңа шығармашылық перспективаларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектепке дейінгі білім мекемелеріндегі музыка бойынша сыныптан тыс сабақтар
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі білім беру мекемелеріндегі музыкалық сабақтар мен музыкалық бос уақыттың мазмұнын ашады. Пәндік даму ортасын құру үшін мектеп жасына дейінгі балалардың сабақтан тыс музыкалық іс-шараларын ұйымдастыру және жоспарлау әдістерін зерттейді. Болашақ маманның орындаушылық және ұйымдастырушылық қабілеттерін дамытудың жеке ерекшеліктеріне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Вокал мен хор тәжірибе 2 (хормен дирижерлау 2, вокал класы 2, хор класы 2)
    Несиелер: 5

    Дирижер ымының негізгі берілу заңдылықтарын зерттейді және хормен жұмыс жасайды. Ол бір-екі жолды, екі-төрт жолдық баллондарды аккомпанементпен және капелламен, куплетпен, екі және үш бөліктермен зерттейді. Бір уақытта вокалдық бөлімді орындай отырып, қиялды хор жүргізуге және жаттығу қимылымен танысуға бағытталған (бір уақытта ойнау және дирижерлау); Әнмен тыныс алуды, тыныс алудың музыкалық фразаға таралуын, тыныс алу дағдыларын, диминуэндон кресцендоға дейін және керісінше динамикалық икемділікті зерттейді. Легато және стаккато ән айту дағдыларын дамытуға, мектеп репертуарынан балалар әндерін үйренуге бағытталған вокалды жаттығулар мен вокализация бойынша жұмыстарды қамтиды; Вокалдық-хорлық шеберліктер мен дағдыларды, хордың вокалды дыбысының дамуының әр кезеңдерінде әр түрлі жаттығуларды қолдану тәсілдерін зерттейді. Репертуарды зерттеуге бағытталған хор шығармаларын және хор партияларын үйренуді қамтиды, дыбыстық ғылым әдістерін қарама-қарсы салыстыруға және тыныс алудың аралас түрін жасауға негізделген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың әдістерін қарастырады және тәрбие процестерінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын сипаттайды, орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында тәрбиелеудің ерекшеліктері мен принциптерін зерттейді. Болашақ мұғалімнің кейінгі педагогикалық өзін-өзі тәрбиелеуге және кәсіби өзін-өзі жетілдіруге деген қызығушылығын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзивті дамытудың тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Ол инклюзивті білім беру технологияларын зерттейді, жеке білім беру маршрутын құрастырады, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу процесін жоспарлайды, инклюзивті оқыту жағдайында репетиторлық практиканы ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 4
  • Орындаушылық тәжірибе 2 (негізгі музыкалық аспап (фортепиано) 2, негізгі музыкалық аспап (домбра) 2, оркестр класы 2)
    Несиелер: 6

    Музыка тыңдауға арналған репертуарды құруға шығармашылық көзқарас қалыптастыруға бағытталған фортепиано әдебиетінің дамуы мен репертуардың жинақталуының эскиздік принципі мен ойын аппаратының техникалық дағдыларының дамуын зерттейді. Әр түрлі жанрдағы, стильдегі, дәуірдегі, ұлттағы пьесалардағы, кішігірім формадағы шығармалармен жұмыс істеу дағдыларын игеруге арналған жұмыстардан тұрады; Үзу техникасын, тремоло мен пиццикатоны, әр түрлі өзгермелі нүктелі техникалармен техникалық жаттығуларды қарастырады. Музыкалық образ жасау үшін қажетті музыкалық экспрессивті құралдарды қолдана отырып, халықтық күйде (төкпе, шертпе) жұмыс жасайды. Музыка тыңдауға арналған репертуар құруға деген шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға бағытталған; Музыкалық есте сақтау механизмдерін, есту процестерінің ерекшеліктерін, музыкалық орындау жағдайындағы шығармашылық қиялдың жұмысын зерттейді. Шетелдік композиторлардың аспаптық шығармалары мен оркестрлік бөліктерін оқудан тұрады. Музыкалық мәтіндегі жылдам бағдарлауға арналған репертуарды зерттеуге, шығармаларды көркемдік ерекшеліктерін түсінуге және оларды орындау техникасын игеруге, көре білу дағдылары дамыған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 4
  • Музыка оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әр түрлі жас кезеңдерінде музыканы оқыту әдістемесін, мектептегі музыка сабағындағы негізгі әрекеттерді қарастырады. Музыка сабағын өткізудің заманауи технологияларын, «Музыка» пәні бойынша кіріктірілген сабақтар жағдайында мектеп оқушыларының оқу нәтижелерін жоспарлау мен бағалаудың сараланған тәсілдерін оқып үйрену. Ол ғылыми-әдістемелік әдебиеттермен өз бетінше жұмыс жасау, оны талдау және бағалау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орындаушылық тәжірибе 3 (негізгі музыкалық аспап (фортепиано) 3, негізгі музыкалық аспап (домбра) 3, оркестр класы 3)
    Несиелер: 5

    Ойынның музыкалық техникасы мен полифониялық ойлаудың дамуын зерттейді. Полифония бойынша жұмыстар, полифониялық шығармаларда жұмыс жасаудың тиімді әдістерін меңгеріп, әртүрлі дәуірлердегі әр түрлі мектептердің өкілдері жасаған (И.С.Бахтан бастап қазіргі уақытқа дейін). Оқытудың кәсіби-педагогикалық бағытын күшейтуге және мектеп бағдарламаларына бағытты күшейтуге бағытталған; Ойынның негізгі аспаптық және орындаушылық шеберліктері мен тәсілдерін, музыкалық техникасын қарастырады. Музыкалық ойлауды дамытуға бағытталған фортепианоның сүйемелдеуімен және сүйемелденбейтін әр түрлі жанрдағы күйлерден тұрады. Оқытудың кәсіби-педагогикалық бағытын күшейтуге және мектеп бағдарламаларына бағытты күшейтуге бағытталған; Музыкалық шығармада, көпшілік алдында қойылымға бағдарламаны дайындауда, студияда жазба жүргізуде, әр түрлі жағдайда дайындық процесінің міндеттерін және үлгілерін қарастырады. Онда қазақ композиторларының шығармаларын және оркестрлік бөліктерін үйрену, сондай-ақ орындаушылық профильге сәйкес репертуарды меңгеруге және үнемі кеңейтуге бағытталған қазақ халық әндерін өңдеу және Қазақстан халықтарының ассамблеясы бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының көне заманнан қазіргі кезеңге дейінгі музыкалық мұрасын қарастырады. Атақты күйші-композиторлардың, кәсіби өнер өкілдерінің жанрлары мен музыкалық - поэтикалық дәстүрлерінің тарихи шарттылығын ашады. Тарихи үрдістің әртүрлі кезеңдерінде халық ән шығармашылығын және аспаптық музыканы зерттейді. Көптеген музыкалық мысалдарды тарта отырып, музыкалық мәдениеттің тұтастығын түсінуге және талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Вокал мен хор тәжірибе 3 (хормен дирижерлау 3, вокал класы 3, хор класы 3)
    Несиелер: 5

    Пианиноның сүйемелдеуімен және еріп жүрусіз балаларға, әйелдерге, ерлерге, аралас хорларға арналған жұмыстарды қарайды. Ол әндерді транспозициялауды, вокалды бөлімде ән айту кезінде мектеп репертуарының шығармаларын көруді, қиялдағы хормен жұмыс жасауды (негізінен балалар мен жастарға арналған) зерттейді. Оқу хорымен жұмыс жасау үшін шығарманы өз бетінше таңдауға және дайындауға бағытталған; Дыбыстық ғылымның техникасы мен әдістерін, ән айту техникасын қарастырады. Ол вокалды жаттығулар мен вокализациялар бойынша жұмысын жалғастырады. Қазақстан композиторларының эмоционалды көрінісі мен музыкалық-көркем бейнесін жеткізуге бағытталған романстар мен әндерді оқуды қамтиды; Хордың дауысты, дауысты, дауысты және дауысты дауыссыздармен, дөңгелектелген дыбысты жоғары дауысты күйде үйлесімді түрде орындауын тексереді. Дауысты дыбыс пен интонация тазалығын дұрыс қалыптастыруға бағытталған хор шығармаларын және қазақ композиторларының хор партияларын оқуды, сондай-ақ қазақтың халық әндерін өңдеуді және Қазақстан халықтарының ассамблеясын қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі инновация
    Несиелер: 5

    Оқытудың инновациялық технологияларын, оның белсенді және интерактивті формаларын зерттейді: оқу-тәрбие үрдісін технологияландыру жағдайында инновациялық технологиялар бойынша оқыту түсінігі мен түрлерін қарастырады; белсенді әдістер формасының инновациялық технологиялардың дәстүрлі түрі ретіндегі қалпын және оқу үрдісіне инновациялық технологияларды енгізу мен оларды дайындау мүмкіндігі қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Заманауи педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл пән оқыту мен тәрбиелеудің заманауи педагогикалық технологияларын қарастырады; білім берудегі инновациялық процестер; мұғалімнің педагогикалық шеберлігін, моральдық-психологиялық имиджін қалыптастыруға ықпал етеді; Қазақстан Республикасында білім беруді модернизациялаудағы қазақстандық білім беру саясатымен және оның құқықтық негіздерімен таныстырады; білім беруде менеджментті жоспарлау, ұйымдастыру әдістерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Музыкалық аспапты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектеп үйірмесінде, студияда, педагогикалық мектепте музыкалық аспапты оқытуға қатысты қазіргі дидактиканың негізгі принциптерін қарастырады. Аспаптық сыныптарда музыкалық оқыту психологиясының жалпы мәселелерін ашады. Аспап бойынша жеке сабақтардың шығармашылық сипатына және дербес сабақтарды ұйымдастыруға бағытталған аспаптық сыныпта музыкалық шығармамен жұмыс істеу процесінің мазмұны мен құрылымын зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі музыкалық білім беру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық іс-әрекетінің алуан түрлерін қарастырады. Жас ерекшеліктеріне сәйкес мектеп жасына дейінгі баланың музыкалық тәрбиесінің принциптері мен тәсілдерін ашады. Баланың интегративті қасиеттерін бағалау және балалардың музыкалық және шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған аралық нәтижелерге қол жеткізуін талдау негізінде баланың дамуына мониторинг жүргізу әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Пернетақталы синтезаторда ойнау технологиясы
    Несиелер: 4

    Клавиатуралық синтезатордың Тарихи генезисін, құрылымы мен функцияларын қарастырады. Синтезатор сыныбында музыкалық шығармамен және музыкалаудың өзге де түрлерімен (есту бойынша ойнау, импровизация, ансамбльде ойнау) жұмысты зерделейді. Ол музыкалық және шығармашылық дағдыларды дамытуға және музыкалық көкжиекті байытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздерін, ғылыми жұмыс эксперименттерін орындау, жоспарлау және жүргізу тәртібін қарайды. Ғылыми жұмысты жоспарлау принциптерін, ғылыми эксперимент жүргізу тәжірибесін алуды және ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуді зерделейді. Өзінің ғылыми зерттеулерін сауатты баяндау үшін практикалық дағдыларды қалыптастыруға және алынған нәтижелерді негіздеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Фольклорлық ансамбль және фольклортану
    Несиелер: 5

    Халық музыкасының әр түрлі жанрлары мен стильдерін олардың этнографиялық сенімді түрінде зерттейді. Әр түрлі орындаушылық ұжымдармен (балалар, оқу, әуесқой, кәсіби) репетициялық жұмыстың практикалық дағдыларын қалыптастыру және әдістерін, жеке және ансамбльдік орындаушылық дәстүрлерін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Вокал мен хор тәжірибе4 (хормен дирижерлау 4, вокал класы 4, хор класы 4)
    Несиелер: 5

    Әр түрлі хор түрлеріне арналған, формасы мен музыкалық тілі күрделі ірі хор туындыларын қарастырады. Жіберіп алған партияны бір уақытта ән айту арқылы ұпай ойынын зерттейді. Дирижерлік тәжірибені зерделеуге және жалпылауға, хор шығармаларын орындаудағы музыкалық ойлауды, эмоционалдылықты жандандыруға бағытталған; ән айтудың әртүрлі мектептерін, балалар дауысымен вокалдық жұмыс әдістерін, ән дауыстарын жіктеуді қарастырады. Вокалдық жаттығулар мен вокализдермен жұмысты жетілдіреді. Шетел композиторларының вокалдық дағдыларды және вокалдық шығармаларды білуді жоғары дәрежеде меңгеруге бағытталған түрлі жанрлар мен стильдердегі вокалдық шығармаларын үйренуден тұрады; тізбектік тыныс алуды, түрлі ансамбльдік үйлесімдегі көп дауысты шығармаларды айтады. Музыкалық шығармаларды көркем орындауға бағытталған әр түрлі жанрдағы және стильдегі шетелдік композиторлардың хор шығармалары мен хор партияларын оқытудан тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Қашықтықтан білім берудегі ақпараттық және компьютерлік технологиялардың даму тенденцияларын қарастырады. Музыкалық білім беру процесінің барлық кезеңдерінде және барлық бағыттарында ақпараттық және компьютерлік технологияларды органикалық пайдалануға мүмкіндік беретін музыкалық-ақпараттық және музыкалық-компьютерлік технологиялар саласындағы бейімделген әдістер мен бағдарламаларды зерттейді. Музыкалық қызметтің жаңа шығармашылық перспективаларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Музыкалық білім беру ұлттық компоненті
    Несиелер: 5

    Ұлттық деңгейде әрекет ететін орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде жалпы білім беру үлгісіндегі мектептерге арналған музыка бойынша бағдарламаларды қарайды. Болашақ маманның кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған Музыка пәні бойынша оқыту мен оқытудың заманауи тәсілдерін, критериалды бағалауды жоспарлау мен технологияларын зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орындаушылық тәжірибе 4 (негізгі музыкалық аспап (фортепиано) 4, негізгі музыкалық аспап (домбра) 4, оркестр класы 4)
    Несиелер: 5

    Классикалық кезеңнің, классицизм дәуірінің, романтизмнің және т.б. үлкен формадағы жұмыстар, ірі форманың даму ерекшеліктері (тұтас қамту, эмоционалды және динамикалық қарама-қайшылықтар, динамизм және т. б.) бойынша жұмыстарды қамтиды. Дербес педагогикалық-орындаушылық талдау үшін қажетті кәсіби дағдылар мен біліктер кешенін меңгеруге бағытталған; домбыра ойынының жоғары орындаушылық мәдениетін дамытуды, концертмейстермен репетициялық жұмыс жасау дағдыларын қарастырады. Күйшінің көркемдік түпкі ойын ашу үшін әр түрлі орындаушылық мектептер мен стильдердің күйлерімен жұмыс жасау. Дербес педагогикалық-орындаушылық талдау үшін қажетті кәсіби дағдылар мен біліктер кешенін меңгеруге бағдарланған; орындаушылық интерпретацияның, ұлттық мектептер мен орындаушылық стильдердің ерекшеліктерін қарайды. Орындаушылық интонациялау мәдениетін жетілдіруге бағытталған түрлі жанрдағы және стильдегі шетел және қазақ композиторларының аспаптық шығармаларын, оркестрлік партияларын үйренуден, музыкалық шығарма стиліне сәйкес көркемдік орындау құралдары кешенін пайдалану шеберлігінен тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Этносольфеджио
    Несиелер: 4

    Әр түрлі стильдегі және орындаушылық мектептердегі қазақ домбыра музыкасының материалдары негізінде дәстүрлі музыкалық мәдениетті зерделейді. Халық домбра музыкасының музыкалық тілін меңгеру дағдыларын және есту талдауына, өз шығармасына және домбыра күйлерін орындаудың вариативтілігіне бағытталған жанрлық және стильдік ерекшеліктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ырғақты сольфеджио
    Несиелер: 4

    Ол әлемдегі ең тиімді ырғақты жүйелерді, құралдарды қолдана отырып, топтық ырғақты импровизацияны зерттейді. Метроритм сезімін, ырғақты естуді, ырғақтық фразировкаға және ырғақтық диктанттарды жазуға, ырғақтық торды талдауға және оның прохлопывание бағытталған уақыттың бірыңғай сезімін үйретуді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Домбырада ойнаудың сандық әдістері
    Несиелер: 5

    Үш қағидаға негізделген домбырада ойнаудың қазіргі заманғы цифрлық әдістемелерін зерделейді: 1 - ноталар бойынша, 2 - цифрлық, 3 - есту, аспапқа дұрыс көзқарас үшін, ладтар мен сатыларды жол бойындағы цифрлық белгілеумен өзектендіру үшін. Дамытушылық оқыту тұжырымдамасы негізінде жүзеге асырылатын жан-жақты орындаушылық дайындыққа бағдарланған шағын пьесалардың, халық әуендері мен күйлердің орындалуынан тұрады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (негізгі музыкалық аспап, хорға дирижерлік ету және хормен жаттығу жұмыстары)
    Несиелер: 4

    Орындаушылық шеберліктің жоғары деңгейін дамыту үшін отандық және шетелдік музыканың мазмұны, нысаны мен стилі бойынша әртүрлі шығармаларды қарастырады. Музыканы қабылдаудағы музыкалық тәжірибені, өнер түрлерінің өзара байланысын, музыкалық экспрессивтілік құралдарын, көркемдік әсер ету принциптерін зерттейді. Шығармашылық үдерісті ұйымдастыруға және басқаруға, кәсіби қызметте ойлаудың дербестігіне бағытталған; ірі нысандағы шығармаларға қатысты дирижерлік техниканы оның барлық алуан түрлілігінде пайдалануды жетілдіреді. Оқу хорының бағдарламасынан шығармаларды дайындауды, балалар мен жасөспірімдер хорларын зерделеу бойынша өзіндік жұмысты қамтиды. Репетициялық жұмыс әдістемесін игеруге, көркем орындауға қол жеткізе отырып, хорды шығармашылық тұрғыдан түсіндіруге, эмоционалды және сенімді басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыкалық информатика
    Несиелер: 5

    Музыкалық ақпаратпен жұмыс істеу процесінде заманауи компьютерлік технологияларды және оның оқу іс-әрекетінде практикалық қолданылуын қарастырады. Музыкалық компьютермен, ноталық жиынтықпен, цифрлық дыбыс жазумен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамытуға, оларды болашақ кәсіби қызметінде белсенді қолдану үшін мультимедиялық материалдарды дайындауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Домбырамен ән айту
    Несиелер: 5

    Халықтық әндер мен түрлі аймақтардағы домбыра мектептерін (Арқа, Батыс Қазақстан, Жетісу және т.б.) зерттейді.Музыкалық-ән айту және музыкалық-орындаушылық дағдыларын (суырып салма, вариация, дәстүрлі қазақ мәнерімен ән айту) дамытуға бағытталған түпнұсқаға барабар ән айту мен аспапты еркін меңгеру жатады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыкалық педагогика
    Несиелер: 5

    Ғалымдар мен практик-педагогтар әзірлеген музыкалық-педагогикалық идеялар мен тұжырымдамаларды қарастырады. Ол музыкалық білім беру процестерін байыта алатын және жетілдіре алатын ғылыми және білім беру практикасын және өнер арқылы тұлғаның дамуын ашады. Қазіргі заманғы ғалымдардың инновациялық тұжырымдамаларын және олар жасаған музыкалық іс-әрекеттің педагогикасы мен психологиясы туралы кең және жүйелі білімді тереңдетуге бағытталған іргелі бағыттарды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыкалық психология
    Несиелер: 5

    Музыкалық білім беру процестерін байыта алатын және жетілдіре алатын ғылыми және білім беру практикасын және өнер арқылы тұлғаның дамуын ашады. Қазіргі заманғы ғалымдардың инновациялық тұжырымдамаларын және олар жасаған музыкалық іс-әрекеттің педагогикасы мен психологиясы туралы кең және жүйелі білімді тереңдетуге бағытталған іргелі бағыттарды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON7

    Психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, спецификалық және жеке ерекшеліктерін инклюзивті білім беру құндылығын есепке алуды қорытындылау, әр түрлі жас деңгейлеріндегі мінез-құлық пен іс-әрекетті реттеу ерекшеліктерін болжау;

  • Код ON11

    Әр түрлі жастағы балалардың вокалдық қабілеттері мен дағдыларын ескере отырып, хормен ән айту және дирижерлік ету, балалар хор ұжымымен жұмыс істеу.

  • Код ON8

    Балалардың түрлі іс-әрекеттерін ұйымдастыру үшін музыкалық педагогика, психология және басқа да аралас пәндер білімін қолдана отырып, музыканы оқыту технологиялары мен әдістерін көрсету;

  • Код ON5

    Тәрбиеленушілер мен білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктері мен даму үдерістерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие үрдісін жоспарлау және басқару;

  • Код ON2

    Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді зерделеуде зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие.

  • Код ON9

    Алынған музыкалық-теориялық білім негізінде оқушылардың зерттеушілік және жобалық қызметімен байланысты музыкалық өнердің тарихи дамуындағы себеп-салдарлық байланыстарды орнату;

  • Код ON1

    Қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы олардың рөлі тұрғысынан әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылымдар саласындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде көптілді ортада тұлғааралық және мәдениетаралық коммуникация кезінде белсенді азаматтық ұстаным таныту;

  • Код ON10

    Музыкалық аспаптарда (домбыра, фортепиано) ойнау, хормен ән айтуға және жеке орындауға репертуарды, музыкалық сүйемелдеуді таңдау;

  • Код ON4

    Кәсіби қызметте мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде қысқаша баяндау, түсіндіру және мысалдар келтіру;

  • Код ON3

    Білім беру үрдісінің барлық кезеңдерінде кәсіби қызметтегі стандартты міндеттерді шешу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық және музыкалық-компьютерлік технологияларды қолдану;

  • Код ON6

    Мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын анықтау, білім беру жүйелері мен педагогикалық ой эволюциясының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы ғылыми идеяларды жіктеу, пән саласындағы білімді педагогикалық қызметке ауыстыру;

  • Код ON12

    Білім саласындағы бірегей ғылыми-практикалық зерттеулерді орындау, тиісті ғылым саласындағы нақты мамандықтың өзекті мәселесін өз бетінше зерттеу және зерттеу нәтижелерін түсіндіру.

Top