Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01431 Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Кескіндеме шығармаларының композициясы
    Несиелер: 4

    Композиция, ырғақты құрылыс, суреттің бірлігі мен тұтастығы, композициялық орталық, контраст, сюжеттік суретті орындаудың композициялық заңдылықтарының негіздері ашылды. Кескіндеме жасау үшін композициялық әдістерді қолдана отырып, көркем образ жасау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Композиция негіздері
    Несиелер: 4

    Көлемді берудегі негізгі көркемдік техниканы, композиция, түс және тоналды қатынастардағы заңдылықтарды зерттеу; жоспарлау, композициядағы тұтастық; табиғаттың өзіне тән белгілерін беру; жарық пен түстің көмегімен көлемді беру; композициялық ойлауды дамыту. Элементтерді, композиция құралдарын, бейнелеу композициясын дайындауда оларды қолдану тәсілдерін, композицияны көркемдік талдау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
    Несиелер: 6

    Білім мазмұнын жаңарту тұжырымдамасы, заманауи білім беру жүйесіндегі инновациялық өзгерістер тенденциялары, сыни, шығармашылық даму және ғылым жетістіктері мен алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені қолдану арқылы мұғалімдердің мазмұнын жаңарту. Білім берудің жаңартылған мазмұнын игеруге мүмкіндік береді, сыни тұрғыдан ойлауды дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызу негіздері және перспектива
    Несиелер: 6

    Геометриялық фигуралар мен денелерді, аксонометриялық проекцияларды құру негіздері қарастырылады; құрылыс көлеңкелері теориясының негіздері; жазықтықта кеңістіктік құрудың негізгі әдістері, сызықтық және антенналық перспективалар заңдары қарастырылады, сызғыш пен циркуль бойынша сызба сызықтарын орындау дағдыларын үйретеді. Көркем жобалау практикасында және оқытушылық қызметте теориялық білімді қолдануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Визуалды өнер (Сурет) I
    Несиелер: 4

    Кеңістіктік құрамдағы көлемдік формалардың ауысу заңдылықтары, реалистік образдардың әдістері мен құралдары, заттың пропорционалды байланыстары зерттелген. Бас сүйегі мен гипс басын сурет салу дағдылары адамның басына арналған сындарлы негіз ретінде дамытылуда, бастың құрылысын талдау үшін Horson''s Ecorshe басы екі мағынада қолданылады. Онда адам басының анатомиялық және жеке құрылымының барлық ерекшеліктері және жеке ерекшеліктерді беру кезінде сурет салу мүмкіндігі талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Суреттегі сандық технологиялар I
    Несиелер: 4

    Графиктің түрлері, сызықтар, сызықтар, дақтар, қағазға қолдана отырып, графикалық суретті құруға арналған құралдар: графитті қарындаштар, шар қалам, сия, көмір, пастель, акварель және сангин. Әр түрлі графикалық құралдармен, жабдықтармен және графикалық өнердің технологиясымен жұмыс істеу дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    Мухтар Әуезовтың өмірі мен шығармашық қызметін, өмірі мен қызметінің негізгі күндерін, Мқхтартану ғылымының қалыптасуын, М.Әуезовтың шығармашылығы туралы ғылыми еңбектерін, М.Әуезовтың шығармашылығының қазақ және әлем әдебиетіндегі рөлі мен маңызы, жазушы М.Әуезовтың ғылыми, қоғамдық, публицистикалық және журналистік қызметін, оның алғашқы басылымдарын, Әуезов шығармашылығының шыңы – «Абай жолы» тарихи романын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Ең жақсы дәстүрлерді білу- жаңғырту жетістігінің маңызды шарты, ХХІ ғасырдағы ұлттық сананы қалыптастырудың негізгі теориялық ережелері. Елдегі жағдайды талдай білу, ақпаратты өз бетінше іріктей білу, ойды анық тұжырымдау, рухани адамгершілік әлеуетті пайдалана отырып қорытынды жасау және жалпылау. Азаматтық және саяси сараланған мінез-құлықтың, өзінің саяси көзқарастары мен іс-қимылдарын түзетудің дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика және киберпедагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика және киберпедагогика білім берудің негізгі гуманистік, тұлғалық-бағдарлы парадигмаларын бөледі. Педагогикадағы заманауи теорияның ғылыми- теориялық түсініктерін қолданады. Жаңартылған бағдарлама бойынша білім мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарды талдайды. Оқытуда диагностика мен бақылау дағдыларын үйретеді. Мектептегі менеджмент жүйесінің негізгі бағыттарын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Визуалды өнер (Сурет) ІI
    Несиелер: 3

    Кеңістік құрамдағы көлемдік формалардың ауысу заңдылықтары, жеке бөліктерді нақты бейнелеудің және адам фигурасының пропорционалды байланыстары зерттелген. Адам денесінің бөліктерін, толық адам фигурасының суреттерін салу дағдылары дамыған, фигураның құрылымын талдау үшін отырғыштың тірі моделі қолданылады. Адам фигурасының анатомиялық құрылымының ерекшеліктері және үлгінің жеке сипаттамаларын беру кезінде сурет салу мүмкіндігі талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамға қызмет ету
    Несиелер: 3

    Қоғамға қызмет ету «Service Learning» ұғымы мен оның маңызы. «Service Learning» тұжырымдамасының қалыптасу, даму тарихы. «Service Learning» негізгі компоненттері. Балалар мен жасөспірімдер ортасындағы қоғамдық пайдалы іс-әрекет. Дүниежүзілік және қазақстандық тәжірибеде волонтерлік қозғалысты ұйымдастыру. Service Learning бейіндік бағытталғандығы. Қоғамдық пайдалы іс-әрекет арқылы оқытудың отандық тәжірибесі. Әлеуметтік жобалау технологиялары. Әлеуметтік жобаларды дайындау, оларды талдау және талқылау. Іс-шаралар жоспарын жүзеге асыру. Портфолио құрастыру. Жобаны қорғауға дайындалу. Жобаның тұсаукесері (қорғауы). Әлеуметтік жобаны рефлексиялау және ілгерілету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың өмірі мен шығармаларын, оның философиялық, эстетикалық және қоғамдық көзқарастарын; «Абайтану» ғылымының туындауы және қалыптасуын, абайтанушы-ғалымдардың негізгі еңбектерін қарастырады. Негізін қалаушы ретінде әлемдік және шығыс әдебиетінде М.Әуезовтің әдеби мұрасын талдау дағдыларын дамытады, отансүйгіштік сезімін және отанына деген сүйіспеншілігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Суреттегі сандық технологиялар II
    Несиелер: 3

    Көлемді формалардың берілу заңдылықтарын, соққылардың графикалық ерекшеліктері техникасын, әртүрлі сызбалар, эскиздер тізбегін қарастырады. Әр түрлі графикалық құралдармен, жабдықтармен және графикалық өнердің технологиясымен жұмыс істеу дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Визуалды өнер (Сурет) ІIІ
    Несиелер: 7

    Адамның толық фигурасын салу кезінде композиция заңдылықтары зерттеледі, жазықтықта екі үш фигураның композициясын құру дағдылары дамиды. Анатомиялық және жеке ерекшеліктері бар адамның жалаңаш фигурасының кескінінің қабілеті жақсарады, ол фигураның әр түрлі жақтары мен қозғалыстардағы фигураның ерекшеліктерін қарастырады. Графикалық өнердің түрлі материалдары мен әдістері игерілуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Суреттегі сандық технологиялар III
    Несиелер: 7

    Толық және жалаңаш адам фигурасының анатомиялық және жеке ерекшеліктерімен, әртүрлі кескіндер мен қозғалыстағы фигураның ерекшеліктерімен бірге бейнелеу қабілеті жетілдірілуде. Графикалық өнердің түрлі материалдары мен әдістері игерілуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Визуалды өнер (Кескіндеме) I
    Несиелер: 4

    Бұл кескіндеменің барлық түрлері, жанрлар, материалдар және кескіндеме техникасы туралы білім береді. Бұл натюрморт жанрының тарихи аспектісін ашады. Монохромды кескіндеме мүмкіндіктері, жазықтықта үш өлшемді композицияны құру заңдылықтары, хиароскуро мен перспективаның ерекшеліктері (гризайл). Акварель және гуашь кескіндеме техникасы. Бейнелеу материалдарының көркемдігі мен шеберлігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    «Кәсіби қазақ (орыс) тілі» пәнінің басқа ғылымдардың арасында рөлі мен орнын қарастырады. Болашақ мамандарды кәсіби терминологиямен таныстыруға ықпал етеді. Кәсіби ойлау дағдыларын меңгереді. Шығармашылық қызметке қабілетті тұлғаны қалыптастырады. Алған білімдерін болашақ кәсіби қызметте қабілетті тұлғаны қолданады. Кәсіби терминологияны қолдану аясын кеңейтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және жас ерекшеліктер психологиясы негіздері
    Несиелер: 4

    Девиантты немесе девиантты мінез-құлықты зерттеу. Психикалық денсаулық. Девиантты мінездің ерекшеліктері мен түрлері. Балалар мен жасөспірімдердің жеке тұлғалық ерекшеліктері. Студенттердің мінез-құлқындағы қиындықтардың туындауына ықпал ететін отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері. Отбасындағы қарым-қатынастарды зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кескіндеме технологиясы І
    Несиелер: 4

    Бояудың техникасы мен технологиясын қарастырады, бояуларды бетке жағу арқылы визуальды кескіндерді беру әдістерін зерттейді. Олар кескіндеменің түрлері мен ерекшеліктерін, картонға, кенепке, қағазға майлы және басқа бояуларды қолдану технологиясын ашады. Кескіндеме жасау шеберлігін, түрлі материалдарға бояуларды қолданудың әртүрлі әдістері мен әдістерін, бейнелеу жұмыстарын орындау технологиясын игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Графикалық дизайн
    Несиелер: 7

    Графикалық дизайн түрлерін, көрнекі кескіндер жасауды, белгілі бір идеяларды білдіруді, әртүрлі объектілерді жобалайды. Жобаланған объектілердің визуалды және функционалды қасиеттерін жақсартуға көмектесетін графикалық элементтердің барлық түрлерін қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Визуалды өнер (Кескіндеме) IІ
    Несиелер: 4

    Табиғат нысандарының панорамалық бейнесі, портреттің психологиялық негіздері, шығармадағы колористикалық және тоналды қатынастар, көркем образдағы бірлік туралы түсініктер ашылды. Біз адам фигурасының және дененің жеке бөліктерінің бейнелік суретін зерттейміз. Портреттік және пейзаж жанрындағы мастерлік кескіндеме жасау дағдылары үйреніледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кескіндеме технологиясы ІІ
    Несиелер: 4

    Бояғыш материалдардың, басқа пигменттермен қосылыстардың, майлы еріткіштердің қасиеттері, кескіндемедегі жаңа технологиялармен, праймермен, гипстен сырлау техникасымен танысу: фреска және секко; тырнау; гризайл; гвоздика. Сізге кескіндеме шеберлігі, түрлі материалдарға бояулардың түрлі әдістері мен әдістерін қолдану, кескіндеме жасау технологиясын игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп дамуының физиологиясы
    Несиелер: 4

    Оқушының жасына байланысты ерекшеліктері, оқу процесін ұйымдастыруға қатысты гигиеналық ұсыныстар қарастырылады; организмнің типологиялық ерекшеліктері; оқушылар денесінің дамуының негізгі биологиялық заңдылықтары туралы дұрыс диалектикалық түсінік қалыптасады; психикалық процестердің физиологиялық механизмдерін және сөйлеудің физиологиялық негіздерін білу; баланың мінез-құлқының психофизиологиялық аспектілерін, мидың аналитикалық және синтетикалық белсенділігін, эмоциялар, мотивация, есте сақтау және сөйлеу қабілеттерін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Мамандықтың арнайы пәндерімен біріктіру кезінде шет тілін оқу қарастырылады. Кәсіби бағытталған шет тілін оқыту үшін оқу-әдістемелік жинақтар негізінде сөйлеу белсенділігінің барлық түрлерінде коммуникативті дағдылар мен қабілеттер жетілдірілуде. Кәсіби қызмет саласындағы ағылшын тілінде диалог жүргізу қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлiк графика және дизайн
    Несиелер: 7

    Дизайн мен компьютерлік графиканың негізгі түрлерін оқыту әдістемесі, графикалық құралдармен жұмыс істеуге арналған заманауи компьютерге қойылатын жүйелік талаптар, геометриялық кескіндерді салу әдістері, үш өлшемді редакторларда графикалық кескіндерді жасау дағдылары, бейнелеу өнерінде компьютерлік технологияларды қолдану мүмкіндігі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дизайн және заманауи қолданбалы өнер үлгілері І
    Несиелер: 7

    Заманауи дизайн стильдерін қолдана отырып, көркемдік дизайн мен нысандардың құрылысын, визуалды байланыс және ақпарат жүйесін игеруді қарастырады. Қолданбалы өнердің ерекше ерекшеліктері, дизайн тарихы мен теориясының негіздері және сәндік-қолданбалы өнердің нысандары ашылады. Әр түрлі материалдардан және әртүрлі технологиялардың көмегімен орындалатын жаңа дизайн түрлері бар заттарды жасау бойынша дағдылар дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі және бағалау
    Несиелер: 6

    Ол дидактиканың негізгі қағидаларын және оларды оқу процесінде жүзеге асыруды, университеттегі арнайы пәндерді оқыту процесінде дәстүрлі және инновациялық оқыту әдістерін қолдануды зерттейді. Бұл шығармашылық қызметтің тәсілдерін игеруге, жаңа педагогикалық технологияларды оқу процесінде қолданудың орындылығын анықтауға және инновациялық технологияларды қолдана отырып жобаларды жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қағаз пластикасы
    Несиелер: 5

    Бұйымдардың үшөлшемді композициясының түрлерін, макеттеу принциптері мен ережелерін, композициялық міндеттерді кеңістіктік көрсету мүмкіндігін, өздерінің көркемдік ойларын жүзеге асыру тәсілдерін қарастырады. Қағаздан көлемді үлгілеудің тәсілдерін меңгеруге, өзінің қағаз композицияларын жасауға, көлемді-кеңістіктік практикалық ойлауды дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи қолданбалы өнер І
    Несиелер: 7

    Қазақ халқының қолданбалы өнерінің тарихы, қазақ қолөнерінің түрлері мен сипаттамалары, қолданбалы өнердің ұлттық ерекшеліктері зерттеліп, қазіргі қолданбалы өнердегі қалыптасу мәселелері, көп функционалды өнердің даму тенденциялары қарастырылады. Заманауи суретшілердің туындыларын, қолданбалы техниканы, қолданбалы өнердің әдіс тәсілдерін талдау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивтік білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім беру ұйымының құқықтық негіздері қарастырады. Әр санаттағы балаларды инклюзивті білім берудің әртүрлі деңгейде ұйымдастыру шарттарын зерделейді. Интелектуалды ауытқуы бар балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу. Зияткерлік саланы дамытуды сипаттайды. Сыни ойлау үдерісін басқару жөніндегі дағдылары бар балаларға білім берудегі инклюзивтік психологиялық-педагогикалық қолдауды таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүсін және пластикалық анатомия негіздері
    Несиелер: 5

    Адам денесінің құрылысын қарастыру принциптері және мүсіннің әртүрлі түрлерін салу принциптері оқытылады. Түрлі материалдардан мүсіндер жасау техникасы игерілуде. Кеңістік көріністері бейнелеу мен мүсінде шындықтың үш өлшемді объектілерін беру қабілеті дамиды. Пластикалық пішіндердің эстетикасын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Оқушыларды оқытудың және қайта оқытудың инновациялық технологияларын зерттеу. Балалар командаларын қалыптастыру әдістерін және әдістерін анықтайды. Балалар ұжымының даму заңдылықтары мен қалыптастыру әдістемесін анықтайды. Тәрбие жұмысының нысандарын, әдістерін, құралдары мен тәсілдерін зерделейді. Сабақтан тыс іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыру. Оқу үрдісінің тиімділігі мен оның әдіснамалық қауіпсіздігін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндер
    Несиелер: 12

    Қосымша білім беру бағдарламасы, пәндері қосымша құзыреттіліктерді қалыптастырады. Бұл түлектерге барынша жұмысқа орналасу мүмкіндігін береді, студенттердің бәсекеге қабілеттілігін арттырады, білім сапасын және даму тиімділігін арттырады. Пәнаралық және құзыреттілік көкжиегі кеңейтеді; арнайы дүниетаным қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи қолданбалы өнер ІІ
    Несиелер: 9

    Қазақстанның қолданбалы өнеріндегі заманауи технологиялардың дамуы, заманауи ізденушілердің шығармаларындағы ұлттық ерекшеліктер туралы білімді жетілдіруге мүмкіндік береді. Заманауи өндірістік әдістерді қолдана отырып, қолданбалы өнер нысандарын құруда практикалық дағдыларды, заманауи қолданбалы суретшілердің туындыларын талдау дағдыларын шоғырландыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дизайн және заманауи қолданбалы өнер үлгілері ІІ
    Несиелер: 9

    Қазіргі кезеңдегі ұлттық сәндік-қолданбалы өнердің даму ерекшеліктерін, қазіргі дизайндағы сәндік-қолданбалы өнер элементтерін функционалды қолдану моделін қарастырады. Сәндік-қолданбалы өнерді дизайнға енгізу мәселелерін авторлық шешу әдісін игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағашты көркемдеп өңдеу
    Несиелер: 5

    Онда ағашты көркемдік және декоративті өңдеудің негізгі түрлері қарастырылған: ою, мозаика, бұрау, күйдіру, өрнек салу, тазалау және сырлау, көлеңкесі мен құрылымы бойынша әртүрлі ағаш түрлері, құралдармен, құрылғылармен және материалдармен жұмыс жасау әдістері. Сәндік өнер туындыларын жасау үшін ағашты көркем өңдеу технологиясын игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Киімді конструкциялау және модельдеу
    Несиелер: 5

    Киімді жобалау және өндіру технологиясы бойынша дағдылар дамытылуда: иық пен белден жасалатын жалған әдіс, қарапайым (жамылғы қалта) және күрделі (сым қалталары) түйіндерді өңдеу, негізгі бұйымдарды (юбка, шалбар) салу әдістері. Эскиздер мен сызбалар бойынша композиция, шығармашылық жұмыс дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи қолданбалы өнер ІІІ
    Несиелер: 7

    Қолданбалы өнердің заманауи инновациялық әдістері туралы теориялық білімді практикада қолдану. Сәндік-қолданбалы өнер әртүрлі технологияларының тәсілдері мен тәсілдері жетілдіріледі, ұлттық ерекшеліктер қарастырылады. Қолданбалы өнер заттарын жасаудың қазіргі заманғы технологияларын пайдалана отырып жасау бойынша практикалық дағдыларды, қазіргі қолданбалы суретшілердің шығармаларын талдау дағдыларын беткітуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Металлды соғу мен нақыштау
    Несиелер: 5

    Фигуралық құюды, өрнектеуді, гравюрлеуді және басқа да материалдарды көркемдік өңдеу технологиялары мен тәсілдерін зерттейді. Бұл алтын мен күмісті, қола мен темірді өңдеу тәсілдерін меңгере алатын шебердің тәжірибелік білімін игеруге, бұйымдағы көркемдік мәселелерді шешуге қажетті материалдың ерекшеліктерін ашуға мүмкіндік береді. игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Металды көркемдеп өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Олар фигуралық құюды, өрнектерді, гравюраларды және басқа да материалдарды көркемдік өңдеу технологиялары мен тәсілдерін зерттейді. Бұл сізге алтын мен күмісті, қола мен темірді өңдеу тәсілдерін меңгере алатын шебердің практикалық білімін игеруге, бұйымдағы көркемдік мәселелерді шешуге қажетті материалдың ерекшеліктерін ашуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мата бұйымдарын тігудің заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Халық тұтынатын тауарлар, трикотаж бұйымдары, киім-кешектер өндірісінде қолданылатын тігін машиналарының әртүрлі түрлері мен түрлерін қарастырады. Киімнің негізгі және сәнді бөліктерін өңдеуде тігін, қол және машина тігістерінің түрлерін, негізгі торды, машиналық үстелдерді, ылғал және термиялық өңдеуді игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Былғары теріні көркемдеп өңдеу
    Несиелер: 4

    Теріні көркемдік өңдеудің әр түрлі әшекейлік және көркемдік мақсаттары, былғары галантерея бұйымдарын кию тәсілдері қарастырылады. Теріні емдеу әдістері мен технологиясын игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кілем тоқу және гобелен негіздері
    Несиелер: 5

    Халық қолөнерінің - кілем тоқудың және Гобелен техникасының пайда болу және даму тарихымен таныстырады, кілем мен гобелен жасауға арналған маталар мен жіптердің түрлері мен қасиеттерін, гобелен мен кілемдердің сатысы, техникасы мен жасау тәсілдерін зерттейді. Жеке және ұжымдық пәндік-тақырыптық композициялар жасау дағдыларын игеруге, «гобелен» техникасының әдістері мен тәсілдерін қолдануға, тоқу үшін ағаштан жасалған жиектерді, рельстерді (сызғыш) және басқа құралдарды қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Көрнекі құралдар технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқу процесінің техникалық құралдарының рөлі мен жіктелуі, көрнекі құралдар мен үлестірме материалдардың түрлері, көрнекілікке оқытудың әртүрлі мүмкіндіктері мен құралдары: иллюстрациялар, журналдар, альбомдар, өнер туындыларының репродукциялары, басылған типографиялық оқулықтар немесе мұғалімнің жасаған кестелері, суреттер, плакаттар, суреттер. схемалар, фильм материалдары. Көрнекі материалдарды дайындаудың техникасы мен технологиясын игеруге, әдістемелік және тәрбие жұмыстарында пайдалануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дизайн және заманауи қолданбалы өнер үлгілері ІІІ
    Несиелер: 7

    Ол бейнелеу өнері мен дизайн объектілерін жасауда халықтық өнер дәстүрлерін қолдану тәжірибесін, сәндік-қолданбалы өнер дәстүрлері негізінде Қазақстанның қазіргі заманғы өнерінің қалыптасу ерекшеліктері қарастырады. Бұл сізге жаһандану жағдайында қазіргі заманғы өнер мен дизайнның өзіндік құндылығын қамтамасыз ететін құндылық факторларын талдауға, заманауи дизайн - дизайн техникасын, қазақ сәндік-қолданбалы өнерінің негізінде дизайнды жасау әдістерін игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Материалдармен жұмыс және көркем еңбек
    Несиелер: 5

    Әр түрлі көркем материалдарды қолдану арқылы көркем қызмет түрлері, олардың мәнерлі мүмкіндіктері қарастырылады, заттардың түрлері мен пропорцияларының ерекшеліктері, олардың фактуралары ашылады. Әр түрлі көркем материалдармен (қағаз, бояу, мата, табиғи және қазіргі заманғы технологиялық материалдармен) жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алу, құрастыру және жобалау дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Графика және жобалауды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бейнелеу өнерінің түрлері мен дизайн әдістерін, экспрессивті құралдар, материалдар мен кескіндеме техникасын оқыту әдістемесін үйретуге мүмкіндік береді. Графикалық өнер элементтерінде әдістемелік сабақтың жүйелілігі және оқу тапсырмаларын жетілдіру жолдары оқытылады. Объектілерді графикалық бейнелеудің негізгі дағдылары және дизайн тәсілдері қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Көркем еңбек оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Біз әр түрлі материалдардан дизайн әдістерінің көркемдік-бейнелік және техникалық мүмкіндіктерін зерттейміз. Сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарын ұсынады: ұлттық киім, зергерлік бұйымдар, жиһаз, ыдыс-аяқ және басқа да тұрмыстық заттар. Көркем дизайнның әдістері мен принциптерін игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тігін бұйымдарды көркемдеп өңдеу
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы сәнде, әлемдік дизайнерлердің коллекциясындағы тоқыма дизайнының тұжырымдамалары, кенептермен жұмыс жасаудың технологиялық, декоративті, түрлі-түсті және композициялық әдістері ашылды, картиналардың колористикалық және сәндік мүмкіндіктері, стиль қалыптастырушы элементтердің интерпретациясы талданады. Өнімдерді жасауда авторлық технологияларға арналған тоқыма дизайн саласындағы дағдылар дамытылуда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON11

    Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік дағдылар мен жұмыс дағдыларын пайдалану.

  • Код ON6

    Арнайы пәндерді оқытудың әдістемелік негіздерін, соның ішінде ҚБТ, арт-объектілерді графикалық бейнелеуге үйрету әдістемесін және көркемдік жобалау әдістерін меңгеру.

  • Код ON1

    Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, академиялық адалдық пен парасаттылықты қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдістерін көрсету. Кәсіби орта менсоциумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін коммунизациялауға дайындық.

  • Код ON3

    Ақпараттық және цифрлық сауаттылыққа, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсатқа жету жолдарын белгілеу және таңдау іскерлігіне ие болу.

  • Код ON4

    Жаңартылған бағдарлама бойынша білім беру мазмұнын анықтайтын оқу-тәрбие процесінде оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық технологияларын қолдану, психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістемесін және оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін меңгеру, бала дамуының жас кезеңдерінің психологиялық сипаттамаларын анықтай алатын, педагогикалық іс-әрекетке жоғары ынтасы бар білім беру процесінде оқыту мен тәрбиенің инновациялық технологияларын қолдану.

  • Код ON5

    Оқушылардың физиологиялық және психологиялық даму заңдылықтарына бағдарлау, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың арнайы, стандартты емес әдістерін қолдану.

  • Код ON8

    Конструктивтік, анатомиялық және пропорционал қатынасты сақтай отырып, адамның заттары мен фигурасын шынайы бейнелеу үшін кескіндеме және графикалық шеберліктің әр түрлі көркем тәсілдері мен тәсілдерін қолдану.

  • Код ON9

    Үш өлшемді кеңістікте көркем шығармаларды композициялық құрастырудың көркем элементтерін, принциптері мен құралдарын меңгеру, заттардың визуал бейнелерін жасауда компьютерлік технологияларды қолдану, композициялық және конструктивтік есептерді шешу.

  • Код ON12

    Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, тәрбиелеу бойынша ата-аналармен жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді қолдану мен қатар дүние танымдық, азаматтық, рухани және әеуметтік-мәдени дамуды көрсету.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық және педагогикалық білімді, педагогикалық процестің негізгі сипаттамаларын анықтау үшін психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін көрсету.

  • Код ON7

    Шығармашылық, көркем және техникалық бұйымдар мен дизайнерлік жобаларды жасау техникасы мен технологиясын, өнер мен дизайнның дамуының стиль және көркемдік үрдістері тұрғысынан көркем шығармаларды талдау дағдыларын меңгеру, көркемдік конструкциялау негіздері мен материалдар технологиясын меңгеру.

  • Код ON10

    Оқыту саласындағы жаңа технологияларға бейімделуге мүмкіндік беретін өмір бойы оқыту дағдыларын меңгеру, салауатты өмір салтын ұстай білу.

Top