Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01509 Математика-Физика (көптілді білім беру) в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметке педагогикалық бағдарлауды қалыптастыру және болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс студенттерді болашақ мамандардың педагогикалық қызметінің психологиялық-педагогикалық міндеттерімен таныстырады, кәсіби мәдениеттің негізін қалайды, педагогикалық процесте студенттерді тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту процесінің мәні туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, сонымен қатар педагогикалық технологиялар туралы түсінік береді және педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын іздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геометрия 1
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді оқытылатын пән көлемінде геометриядан білім мен білік жүйесімен таныстыру. Кеңістіктегі векторлық алгебраның элементтері. Жазықтықтағы және кеңістіктегі координаталар әдісі. Жазықтық түрлендірулер. Екінші ретті қисықтар. Кеңістіктегі жазықтықтар мен түзулер. Екінші ретті беттердің канондық теңдеулері. Евклидтік және аффиндік кеңістіктердегі квадраттық формалар мен квадраттар. Есептерді шешу үшін Geogebra бағдарламасын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау 1
    Несиелер: 5

    Мақсаты: математикалық талдау бойынша теориялық білімді және оларды кәсіби қызметте қолдана алу білігін қалыптастыру. Нақты айнымалды функциялар. Нүктедегі функцияның шегі, үздіксіздігі. Бір айнымалды функцияның туындысы мен дифференциалы, геометриялық және механикалық мағынасы. Анықталмаған интеграл. Анықталған интеграл. Анықталған интегралды қолданбалы есептерді шешуге қолдану. Меншіксіз интеграл. Белсенді оқыту әдістері: проблемалық дәрістер мен практикалық сабақтар, белсенді консультациялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектеп геометрияның қосымша сұрақтары
    Несиелер: 6

    Мақсаты: мектеп геометриясы бойынша студенттердің дайындық деңгейін арттыру. Пән студенттердің геометриядан дайындық деңгейін арттыруға бағытталған. Қазіргі геометрияның негізгі бағыттарымен танысу барысында конкурстық, олимпиадалық сипаттағы стандартты емес геометриялық есептерді шешу әдістері. Геометриялық құралдармен жұмыс істеу және геометриялық пішіндерді салу, есептерді шығаруда стандартты емес әдістерді кеңінен қолдану, мектеп геометриясының негізгі теоремаларын дәлелдеу дағдылары қалыптасады. Есептерді шешу үшін қолданбалы математикалық бағдарламалар пакеттерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геометрия 2
    Несиелер: 6

    Мақсаты: пән бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды кеңейту және тереңдету. Салу аксиомаларын оқу; жазықтықтағы конструктивті геометрияның аксиомалары. Циркуль мен сызғыштың көмегімен салу есептерін шығару. Салу есептерінің шешімін талдау. Салу есептерін шешудің жалпы схемасын қарастырыңыз. Геометриялық орындар әдісін талдау; геометриялық түрлендірулер әдісі; алгебралық әдіс. Кеңістіктегі геометриялық салу элементтерін қарастырыңыз. Есептерді шешу үшін Geogebra бағдарламасын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бірнеше айнымалы функцияның дифференциалды есептелуі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Пәннің негізгі түсініктерін қалыптастыру және математикалық нысандандырылған есептерді шешу қабілеттерін дамыту. Бірнеше айнымалды функциялардың дифференциалдық есептеулері саласындағы дайындық деңгейін арттыруға бағытталған. Бірнеше айнымалы функцияларды дифференциалдау ережелерін зерттейді; күрделі функциялардың туындыларын табу әдістерін; бірнеше айнымалы функциялардың ең үлкен және ең кіші мәндерін табу теоремасы. Әдістері: проблемалық дәріс, ізденіс бойынша оқу дискуссиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлі мен орны туралы жүйелі көзқарасын қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын/жобаларын ұйымдастыру. Міндеттері: ғылыми ойдың, шығармашылықтың жалпы әдіснамасымен танысу, ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде қажетті ғылыми әдебиеттермен және ақпараттық ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын, тілге және оларды жазу стиліне қойылатын талаптарды ескере отырып, ғылыми жобаларды ресімдеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық талдау 2
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің математикалық талдау бойынша теориялық білімдерін арттыру және оларды кәсіби қызметте қолдана білу Қатарлар теориясы: сандық, функционалдық, дәрежелік, Фурье; Тейлор және Маклорен қатарлары. Көп айнымалы функциялардың дифференциалдануын қарастыру; дербес туындыларды табу, көп айнымалды функциялардың ең үлкен және ең кіші мәндерін табу әдісін талдау; Топтық және жеке оқыту әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгебра және сандар теориясы 1
    Несиелер: 6

    Мақсаты: алгебра және сандар теориясы бойынша студенттерде білімдер мен біліктердің жүйесін қалыптастыру. Жиындар теориясының негіздерін; алгебралық құрылымдарды түсіну: топ, сақина, өріс; Матрицалар, оларға қолданылатын амалдарды, қасиеттерін қолданып анықтауыштарды есептеуді үйрену. Арифметикалық векторылық кеңістіктің, векторлық және евклидтік кеңістіктер ұғымдарын меңгеру. Оқытудың имитациялық және имитациялық емес әдістері. Maxima компьютерлік алгебра жүйесін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сызыктык алгебра және жиындар элементтері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерді пәннің басты ұғымдарымен таныстыру. Жиын теориясының элементтерін қарастыру: бірігу, қиылысу, айырма, толықтауыш. Алгебралық құрылымдармен танысу: моноид, жартылай топ, топ, сақина, өріс. Матрицалар мен анықтауыштар теориясын, олардың сызықтық теңдеулер жүйесін шешуге қолдана білу. Векторлық кеңістіктерге анықтама беру. Сызықтық операторлар және сызықтық бейнелеу ұғымдарынмен танысу. Белсенді оқыту әдістерін қолдану: мәселелерді шешуде топтық талқылау және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгебра және сандар теориясы 2
    Несиелер: 6

    Мақсаты: сандар теориясы мен көпмүшелік теориясының басты әдістерін зерттеу. Бүтін сандар теориясын оқу: ЕҮОБ, ЕКОЕ, Евклид алгоритмі, қалдықпен бөлу; жай және құрама сандар; үзіліссіз және қолайлы бөлшектер. Салыстыру теориясын талдау: қалыңдылар кластары, бір белгісізді бірінші дәрежелі салыстыру; салыстыру теориясының арифметикалық қолданылуы. Бір және бірнеше айнымалы көпмүшелердің теориясын қарастыру; алгебралық сандар. Ауызша, көрнекі және практикалық әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді мектеп ұжымындағы тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен, оның әдістемесімен таныстыру. Пән сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; оның мақсаттары мен міндеттерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие түрлерін таңдау; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық пен басқаруды жүзеге асыру. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық талдау 3
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Пәннің іргелі ұғымдарымен таныстыру. Тікбұрышты және полярлық координаттар жүйелеріндегі екі еселі интеграл. Тікбұрышты, цилиндрлік және сфералық координаттар жүйелеріндегі үш еселі интегралды есептеу. Қисық сызықты және беттік интегралдар. Қолданбалы есептерді шешуге еселік, қисық сызықты және беттік интегралдарды қолдану. Скалярлық және векторлық өріс. Әдістері: оқу дәрісі, оқу дискуссиясы, әдебиетпен өзіндік жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бірнеше айнымалы функцияларды интегралдау. Өріс теориясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттердің қолданбалы есептерді талдауға, модельдеуге және шешуге көмектесетін қажетті математикалық аппаратты меңгеру. Көп айнымалылардың функцияларын интегралдық есептеу. Негізгі қасиеттері (сызықтық, белгіні сақтау, салыстыру, орташа мән туралы теорема). Көп айнымалылардың функцияларынан интегралдар арқылы шамаларды есептеу. Скалярлық өріс. Векторлық өріс. Ауызша, көрнекі және практикалық әдістерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Механика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: механикалық қозғалыстың негізгі заңдылықтарын оқыту. Студенттер механикалық құбылыстарға бағынатын заңдарды білуі және түсінуі керек, оларды практикалық есептеулер мен физикалық және эксперименттік есептерді шешуде, сондай-ақ зертханалық жұмыстар кезінде қолдана білуі қажет. Оқу үрдісінде біріктірілген бағдарламалар пакетін қолдану. Сонымен қатар оқытуда топтық және жеке жұмыс әдісін және проблемалық оқыту әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы білім жүйесін және алған білімдерін практикада іске асыра білу; білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін практикалық іске асырудың ғылыми негіздері мен тәсілдерін ашу; дәстүрлі бағалау жүйесінен критериалды бағалау жүйесіне көшу қажеттілігін негіздеу; критериалды бағалау рәсімін ұйымдастыруға қойылатын нақты талаптарды жүйелеу; бағалау құралдарын қолдана білу. Әдістерді қолдану: төңкерілген класс, проблемалық, топтық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Интегралдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дифференциалдық және интегралдық теңдеулерді шешуге теориялық білім, практикалық дағдыларды беру және шығармашылық дағдыларды қалыптастыру. Сызықтық интегралдық теңдеулердің классификациясы беру. Интегралдық теңдеулерге әкелетін физикалық есептердің мысалдарын қарастыру. Сызықтық кеңістікпен танысу. Шексіз өлшемді нормаланған кеңістіктердегі сызықтық операторларды зерттеу. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, проблемалық жағдай

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді шығарудың әдістемелік негіздері 1
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушылардың математикалық есептерді шешуге оқытудың теориялық-әдістемелік негіздеріне бойынша білім мен білігін қалыптастыру және дамыту. Алгебралық өрнектерді теңбе тең түрлендіру; көпмүшенің түбірлерін табу және оны көбейткіштерге жіктеу; алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістері бойынша студенттердің білімін тереңдету және кеңейту. Студенттердің мәтіндік есептерді шығарудың практикалық іскерліктерін қалыптастыру. Қолданатын әдістер: инверттелген сынып, ізденіс, топтық, жеке.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физикадан есептер шығару практикумы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді теориялық біліммен қатар практикалық дағдыларға үйрету және олардың физика есептерін шығаруда шығармашылық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер мектеп физика курсының сапалық, графиктік және сандық есептерін, сондай-ақ олимпиадалық және стандартты емес есептерін шығару әдістемесін білуі және қолдана білуі керек. Осы мақсатқа жету үшін эвристикалық әдістер мен практикалық оқыту әдістерін белсенді қолдану маңызды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 3

    Мақсаты: заттың молекулалық-кинетикалық теориясының негіздері, молекулалық физиканың негізгі үлгілері, термодинамика және тепе-теңдік емес термодинамика туралы білімдерін қалыптастыру. Молекулярлық физика негіздерін ғылымда, техникада және өндірісте тәжірибеде қолдануды үйрену. Сызықты емес физика негіздерін меңгеру үшін білімді қолдану, әсіресе зерттелетін жүйе тепе-теңдік күйінен қатты ауытқыған кезде. Нақты физикалық процестерді зерттеу үшін ғаламның өзін-өзі ұйымдастыру заңдарын қолданыңыз. Әдіс-тәсілдері: зерттелетін құбылыстарды эксперименттік көрсету арқылы проблемалық дәрістер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі түсініктерін зерттеу және пән тақырыптары бойынша практикалық есептерді шешудің негізгі тәсілдерін меңгеру. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер; Коши есебі; бірінші ретті дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістері. Квадратураларда шешілетін жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер теориясын, оларды шешу әдістерін оқу; тұрақты коэффициенттері бар сызықтық дифференциалдық теңдеулер; тұрақты шамаларды өзгерту әдісі. Алгоритмдік және эвристикалық оқыту әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: математиканы оқытудың қазіргі формаларымен, құралдарымен және әдістерімен таныстыру. Мақсаттарға сүйене отырып, студенттерде оқу, тәрбиелік және практикалық міндеттерді шешуге шығармашылық көзқарас қалыптасады, сараланған және жеке көзқарасты ескере отырып, сабақты жоспарлау, мазмұнын, әдістерін, әдістерін және оқу құралдарын, жұмыс формаларын таңдай білу. Сабақ жоспарын құруды, рефлексия жүргізуді үйренеді. Оқыту әдістері: лекция-пікірталас, полилог, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді шешу практикумы 1
    Несиелер: 5

    Мақсаты: теориялық білімді, практикалық дағдыларды кеңейту және математикалық есептерді шешудің шығармашылық дағдыларын қалыптастыру. Алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулаларын қолданып түрлендіру және көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу әдістерін қарастыру. Алгебралық, логарифмдік және көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерін зерттеу. Қозғалысқа, жұмысқа, қоспалар мен қорытпаларға, пайыздарға байланысты мәтіндік есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерін талдау. Топтық және жеке жұмыс әдістері, проблемалық жағдай.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді шешу практикумы 2
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мектеп курсына байланысты математикалық есептерді шешу біліктерін дамыту және жетілдіру Тригонометрия: формулалар, өрнектерді ықшамдау, тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістері, тригонометриялық теңбе теңдіктерді дәлелдеу әдістері. Планиметрия: үшбұрыштар, төртбұрыштар, шеңбер және дөңгелек, көпбұрыштар мен шеңберлер. Стереометрия: көпжақтар және айналу денелері; олардың комбинациясы. Планиметрия мен стереометрияның негізгі формулалары, қасиеттері, теоремалары. Әдістер: ізденіс бойынша оқу дискуссиясы және тапсырмаларды шешу кезіндегі казустарды талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Астрономия
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Күн жүйесінің құрылымы, жұлдыздар мен Ғаламның эволюциясы туралы түсінік қалыптастыру. Пән аспан сферасын анықтаудың барлық негізгі тәсілдерін қарастырады. Галактиканы, астрофизиканы, Жер мен Күннің орналасуын, сондай-ақ координаттарды зерттейді. Жұлдыз картасын, Аспан мен шоқжұлдызды көрсету үшін компьютерлік бағдарламаларды қолданады. Картамен жұмыс жасауды үйретеді және Күн жүйесінің құрылымын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық логика
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердің логикалық есептеулер мен математикалық объекттердің алгоритмдік есептелетіні туралы түсініктерін қалыптастыру. Айтырылымдар логикасын қарастыру: айтылымдар, оларға қолданылатын амалдар; тавтологиялар; логика заңдары. Дизъюнктивті және конъюнктивті қалыпты тұлғаларды қарастыру. Мәтіндік «логикалық» есептерді шешуге айтылым логикасын қолдану. Айтылым логикасының аксиоматикалық құрылысын қарастыру; қорытынды жасау ережелері. Предикаттар логикасының аксиоматикалық құрылысын оқу. Ауызша және практикалық әдістерді, өзіндік жұмыс әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физика оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: математиканы оқытудың заманауи формаларымен, құралдарымен және әдістерімен таныстыру; студенттерде білім беру, тәрбиелік және практикалық тапсырмаларды шешуде шығармашылық көзқарасты қалыптастыру, сабақты жоспарлау; оқытудың мазмұнын, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын, дифференциалды және жеке тәсілді ескере отырып, жұмыс түрлерін таңдау; жоспар мен конспект құру, талдау жүргізу. Әдістер: дәріс-пікірталас, топтық және жеке жұмыс әдісі, проблемалық жағдай.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дискреттік математика
    Несиелер: 3

    Мақсаты: қоршаған әлемнің дискретті процестерін модельдеуге мүмкіндік беретін математикалық объектілер туралы түсінік қалыптастыру. Алгебралық жүйелерді, мысалдарды және классификацияны қарастыру. Жиын теориясы, комбинаторика элементтерін бөлшектеу; логикалық функцияларын қарастыру. Графтар теориясының элементтерін; кодтау теориясының элементтерін; графтардағы ең қысқа қашықтықтықтарды анықтау алгоритмі. Кодтау теориясы. Есептерді шешу үшін Geogebra пакетін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оптика
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерге оптиканың негізгі заңдарын және жарық пен электромагниттік толқындардың таралу заңдарымен және олардың затпен өзара әрекеттесуімен байланысты физикалық құбылыстарды оқыту. Оптика саласында студенттердің жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Практикалық есептерді шешу, сондай-ақ зертханалық тәжірибелерді орындау. Жарықтың табиғатын түсіндіретін дидактикалық және әдістемелік көзқарастардың қалыптасуы. Оқытудың көрнекі, репродуктивті және іздеу әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық есептерді шығарудың әдістемелік негіздері 2
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерге есептерді талдауға және шешуге көмектесетін қажетті математикалық аппаратты меңгеру. Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу, тригонометриялық теңбе теңдіктерді дәлелдеу білік пен дағдыларын қалыптастыру. Тригонометриялық теңдеулер, теңсіздіктер және жүйелерді шешудің негізгі әдістері. Планиметрия мен стереометрия есептерін шығарудың әдістемелік білік мен дағдыларын қалыптастыру. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, проблемалық жағдай

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электр жүйесі және магнетизм
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Табиғаттағы денелердің өзара әрекеттесуінің электромагниттік түрлерін оқыту. Студенттерге денелердің электромагниттік әрекеттесуінің негізгі заңдылықтары мен ережелерін, электромагниттік толқындардың табиғатын және олардың таралу механизмдерін түсіне білуі керек. Алған білімдерін теориялық және эксперименттік есептерді шешуде қолданып, физикалық процестерді көрсету үшін қолданбалы бағдарламалар пакетін пайдалану, компьютерлік эксперименттерді қолдану. Проблемалық оқыту әдістері мен интерактивті әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Мақсаты: оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Академиялық жанрлардың ерекшеліктерімен таныстыру; дереккөздермен және интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; ғылыми деректер базасында ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдаумен және рефераттаумен байланысты кәсіби тақырып бойынша мәтіндерді талдауға үйрету; плагиат мәселелерін талқылау. Оқу үрдісінде белсенді және интерактивті әдістерді қолдану: зерттеу; BarCamp; жобалар әдісі; Баскет-әдіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Лазерлік оптика
    Несиелер: 3

    Мақсаты: білім алушыларда қазіргі заманғы оптиканы түсіну үшін қажетті білім мен дағдыларды, сондай-ақ лазерлік физика саласындағы физикалық проблемаларды шешу және оны практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында электромагниттік толқындардың сәулеленуі, классикалық және кванттық сәулелену теориясы шеңберіндегі жарықтың комбинациялық шашырауы, анизотропты ортадағы оптикалық толқындар зерттеледі. Оқытудың практикалық және интерактивті әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аспан механикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Студенттердің ғарыштық денелердің қозғалысын анықтауда астрометрияның, классикалық механиканың және математикалық зерттеу әдістерін меңгерту. Сәулелену қысымының, ортаның кедергісін, массалар өзгерісі мен басқа да факторларды әсерін ескере отырып, гравитациялық өрістегі аспан денелерінің қозғалысын таңдап алынған координата жүйесіне қатысты зерттелетін нысанның кез келген уақыт мезетіндегі орны мен жылдамдығын анықтау мен белгіленген жалпы заңдылықтарды қолдану арқылы аспан денелерінің қозғалысын зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Компьютердің көмегімен виртуалды модельдерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Робототехника негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: LEGO Mindstorms NXT 9797 немесе EV3 роботты конструкторын және Arduino электронды құрылғыларының жылдам даму платформасын қолдана отырып роботтарды құрастыру. Arduino құрылғыларын, соның ішінде роботтарды C/C++ тілінде бағдарламалау. Виртуалды робот тренажерлерін жасау үшін Tincercard онлайн платформасын пайдалану LEGO Mindstorms NXT 9797 немесе EV3 білім беру робототехникасын қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физикадан виртуалды тәжірибелік практикум
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Кәсіби қызметте виртуалды лабораториялық симуляторларды Physx, Physics classroom, Myphysics lab, физиканың жалпы курсы бойынша off-line виртуалды зертханалық жұмыстарды (ӘлөФараби атындағы ҚазҰУ құрастырған) қолдана білу. Симуляторлардың көмегімен виртуалды зертханалық жұмыстардың сипаттамасын, кезеңдерін білу. Әр түрлі физикалық процестерді модельдеу, эксперименттер жүргізу, нәтижелерді өңдеу. Жартылай іздеу, эвристикалық, жобалау және зерттеу әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ядро және конденсірлі орталар физикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: кристалдық ақаулардың қасиеттері мен өзара әрекеттесуін талдауға және олардың қатты дененің түрленуі мен деформацияларына қатысуын сандық түрде анықтауға үйрету; металл фазаларының атомдық-кристалдық құрылымының заңдылықтарын микроқұрылым мен ішкі құрылымның түзілуін және олардың мүмкін болатын өзгерістерін талдау және болжау үшін пайдалануды үйрету. Компьютердің көмегімен виртуалды модельдерді, компьютерлік экспериментті, оқытудың көрнекі құралдарын, репродуктивті және ізденіс әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: болашақ математика-физика мұғалімдерін кәсіби іс-әрекетіне сапалы дайындауды жүзеге асыру. Мақсатқа сәйкес студенттер: мектептегі математикалық білім мазмұнының теориялық негіздерін, математикадан мектеп курстарын оқытудың жеке әдістемесін меңгереді; оқушылар контингентінің жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып білім беруді құруды, математика сабақтарын заман талабын ескере отырып жүргізуді үйренеді. Оқыту әдістері: интерактивті лекция, полилог, проблемалық оқыту, жобалық іс-әрекет элементтері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі физикалық эксперимент
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Зертханалық жұмыстарды орындау және эксперименттік өлшеулердің қателіктерін есептеу дағдыларын қалыптастыру. Студенттер мектеп физикасы курсының барлық негізгі бөлімдері бойынша зертханалық жұмыстарды жүргізу әдістемесін білуі және қолдана білуі, мектептегі дене шынықтыру кабинетінің жабдықтарын қолдана білуі, фронтальды зертханалық жұмыстар мен демонстрациялық эксперимент жүргізу әдістемесі мен техникасын қолдана білуі керек. Түсіндірмелі-иллюстрациялық және жобалық оқыту әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жұмыс механикасы және манипуляторлар
    Несиелер: 3

    Мақсаты: роботтар мен манипуляторлардың механикасы курсы бойынша теориялық және қолданбалы білімді қалыптастыру. Роботтардың негізгі кластары мен компоненттерін, датчиктердің түрлерін, қозғалу тәсілдері мен қолдану аясын зерттеу, инженерлік мәдениет саласындағы студенттердің негізгі түсініктерін қалыптастырудың жетекші құралы ретінде робототехниканың мүмкіндіктерін білу. Робот компоненттерінің 3D модельдерін модельдеу үшін AutoCAD пакетін қолдану, онлайн тренажерлерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Мектеп математика курсының стандартты емес теңдеулері мен теңсіздіктерін шешуде оқушылардың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктердің шешу әдістер мен түрлері бойынша жүйелеу, теңсіздіктерді дәлелдеудің әртүрлі әдістерін, соның ішінде геометриялық әдістерді қолдану, стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерін мектеп олимпиадасының есептерін шығару кезінде қолдану. Оқыту әдістері: эвристикалық әдіс (эвристикалық әңгіме), проблемалық оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Атомдық және ядролық физика
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді пәннің терминологиясымен, атом және ядролық физика заңдарымен таныстыру; микроәлемнің негізгі заңдылықтары мен құбылыстарымен; ядролық физиканы зерттеудің негізгі әдістерін; ядролық реакциялардың түрлері және олардың заңдылықтары; сәулеленудің зат арқылы өту заңдылықтарымен; ядролық сәулелену көздерімен және детекторларымен. Физикалық процестерді көрсету үшін қолданбалы пакетті пайдалану, компьютер көмегімен виртуалды модельдерді пайдалану. Оқытудың көрнекі, практикалық және ізденіс әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді пәннің негіщгі ұғымдарымен таныстыру: кездейсоқ оқиғалар, кездейсоқ шамалар, олардың қасиеттері және оларға қолданылатын амалдар. Ықтималдықтар теориясы бойынша есептердің негізгі түрлерін шешудің білік - дағдыларын қалыптастыру. Эксперименттік мәліметтерді өңдеудің статистикалық әдістерін талдау. Әр түрлі салаларда статистикалық әдістерді қолданудың қолданбалы маңызын түсіну. Оқыту әдістері жеке жұмыс, топтық жұмыс, зерттеу әдісі, оқыту және бағалау үшін онлайн платформаларды пайдалану

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу әдістемесі және проектік жұмыс
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу технологиясымен және жобалық іс-әрекет негіздерімен таныстыру. Зерттеу жұмысының негіздері және интеллектуалдық ақпаратты қорғау. GoogleScholar, ThomsonReuters (WebofScince) ғылыми ақпарат базаларын пайдалана отырып, кәсіби ақпаратты іздеуді ұйымдастыру. Авторлық және зияткерлік меншікті қорғау, шешендік өнер және дау-дамай ережелері, ғылыми және оқу әдебиетімен жұмыс. Презентацияларды дайындауға арналған онлайн интернет ресурстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудағы пәнаралық байланыс
    Несиелер: 5

    Мақсаты: физика-математикалық цикл пәндерінің білімін біріктіретін пәнаралық оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен нысандарын зерттеу. Пәнаралық байланыстарды жүзеге асыруға негізделген оқытудың әдістемелік тәсілдерін әзірлеу. Математика және физика пәндерінің негізгі тақырыптарын анықтау, интеграцияланған пәнаралық сабақтарды тиімді өткізу үшін мазмұнды, әдістемелерді және тестілерді әзірлеу. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып оқыту құралдарын әзірлеу, презентацияларды дайындау, жобалық тәсілді іске асыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканың стандартты емес есептері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Мектеп математикасының стандартты емес есептерін шешуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды тереңдету. Стандартты емес есептерді шешу әдістерін жүйелеу. Оқушылардың алгебралық және геометриялық есептерді дәлелдеп шешу дағдылары мен практикалық біліктіліктерін қалыптастыру, кеңістік денелерді байланыстыру үшін алгебра, геометрия және тригонометрия аппараттарын пайдалану, мектеп математика курсында олимпиада есептерін шешудің кейбір принциптерін қарастыру. Әдіс-тәсілдері: есептер шығару, жеке және топтық жұмыс, Plickers қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Үш тілде білім беру саясатын іске асыру үшін тілдерді академиялық, кәсіби мақсаттар, мәдениетаралық қарым-қатынас және академиялық жазу үшін пайдалану

  • Код ON7

    Мектеп бағдарламасында қарастырылған математикадан стандартты емес және олимпиадалық есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін қолдану

  • Код ON6

    Оқытудың физика-математикалық модельдерін синтездеу, шешімнің ұтымды әдісін таңдау, нәтижелерді бағалау

  • Код ON3

    Нақты өмірдің қолданбалы есептерін шешуге қажетті математикалық ұғымдарды, заңдар мен теорияларды, математикалық әдістер мен тәсілдерді қолдану

  • Код ON8

    Мектепте математика мен физиканы оқытудың теориясы мен практикасы мәселелерін талдау және бағалау, өзінің кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешу

  • Код ON1

    Табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын талдау, кәсіпкерлік және көшбасшылық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл дағдыларын қолдану, төтенше жағдайлар кезінде сауатты шешімдер қабылдау

  • Код ON4

    Кәсіби қызметте физиканың іргелі заңдарын білуді іске асыру; физикалық үдерістерді ғылыми бақылаудың теориялық және эксперименттік нәтижелерін талдау, практикалық есептерді шешу және оларға баға беру

  • Код ON5

    Білім алушылардың психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, олардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру, сыни ойлауын дамыту және инновациялық педагогикалық технологияларды (оқу жетістіктерін критериалды бағалау технологиялары (ТЖБ, БЖБ, ҚБ) қолдану

  • Код ON9

    АКТ пайдалана отырып, заманауи білім беру менеджментін іске асыру, оқушылардың денсаулығын сақтау әдістерін, тәрбие жұмысының әдістерін, инклюзияны қолдану.

Top