Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01533 Информатика-Математика в Павлодар педагогикалық университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 6

    Информатиканың іргелі негіздері. Ақпарат және оның қасиеттері. Ақпаратты ұсыну формалары. Кодтау. Байланыс арналары арқылы ақпаратты өлшеу, беру. Ақпараттық процесс ұғымы және оны жүзеге асыру мүмкіндігі. Санау жүйесі. Логика алгебрасының негізгі түсініктері. Абстрактілі машиналар. Пост және Тьюринг машиналары. Алгоритмдер теориясының негізгі түсініктері. Марковтың қалыпты алгоритмдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағдарламалау
    Несиелер: 7

    Бағдарламалау ойын ортасы (Лого, Scratch). Шешімдерді бағдарламалау. Бағдарламалау жүйесі. Бағдарламалау тілдері (Python, С/С++, Lazarus). Деректер түрлері. Қосымшаларды әзірлеудің интеграцияланған ортасының компоненттері. Сызықты алгоритмдерді, тармақталатын, салынған және құрамдас шарттарды бағдарламалау. Массивтерді өңдеу алгоритмдері: массив элементтерін іздеу, сұрыптау, ауыстыру, алып тастау және қою.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика гуманитарлық ғылымдар жүйесінде. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және қалыптастыру. Біртұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы. Тәрбиенің мақсаттары. Тәрбиенің құралдары, формалары және әдістері жүйесі. Педагог пен балалар ұжымының өзара әрекеті. Біртұтас педагогикалық процесте оқыту. Білім мазмұны. Ұйымдастыру формалары және оқыту әдістері. Ұйымдастырушылық-педагогикалық. Мектептің оқу-тәрбие үрдісіне ұйымдастыру-әдістемелік басшылық жасау және жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютер архитектурасы және компьютерлік желілер
    Несиелер: 6

    Есептеу техникасының даму тарихы. Компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекеттесуі. Операциялық жүйенің негізгі функциялары. Аппараттық қамтамасыз ету. Компьютерлік желілердің тағайындалуы, жіктелуі, ұйымдастырылуы, домендік атаулар жүйесі. Интернет желісіне қол жеткізу үшін шлюзді пайдалану, веб-беттерді беру кезінде браузер мен интернет серверінің рөлі, желі бойынша пакеттік деректерді беру принципі. Желідегі жұмыс кезіндегі қауіпсіздік шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық талдау 1
    Несиелер: 6

    Функция туралы түсінік. Дифференциалдық және интегралдық есептеу теориясы негізін құрайтын шексіз аз айнымалы шамаларды зерттеудің негізі болатын функционалдық әдістерімен танысу. Функцияның шегі. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеу. Физика мен геометриядағы математикалық талдаудың кейбір қосымшалары,. Функция графиктерін зерттеу және құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көп айнымалылар функциялар
    Несиелер: 6

    Грин Формуласы. Қисық сызықты интегралдар арқылы ауданды есептеу. Қисық сызықты интегралдың интегралдау жолынан тәуелсіздігі. Нақты дифференциал туралы сұрақпен байланыс. Қос интегралдағы айнымалыларды ауыстыру. Бағытталған аймақ бойынша Интеграл. Беттік аудан, беттік интегралдар. Стокс Формуласы. Остроградскийдің Формуласы. Өріс теориясының элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық процестердің негізгі заңдылықтары. Ағза мүшелері мен жүйелерінің дамуының жас ерекшеліктері, олардың жеке даму кезеңдеріндегі реттелу механизмдері. Оқушылардың денсаулығын қорғау, сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормативтер мен талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Желілік технологиялары
    Несиелер: 6

    Желілерді жіктеу аспектілері. Желілердің топологиялық элементтерінің жіктелуі; физикалық және логикалық топология. Тарату ортасына кіру әдістері. Коммутация және мультиплексирлеу тәсілдері. Желілік хаттамалар мен утилиталардың жұмыс істеу принциптері. Windows желілік ресурстары, ЛВС топологиясы. Қазіргі компьютерлік жүйелерде желілік адаптерлерді орнату, баптау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгебра
    Несиелер: 6

    Сызықты теңдеулер жүйесі; арифметикалық векторлық кеңістіктер; кешенді сандар: 3-ші, 4-ші дәрежелі теңдеулерді шешу. Бір айнымалыдан көпмүшелі; бүтін сандардың сақинасындағы бөлу теориясы. Алгебралар және Алгебралық жүйелер: топтар. Ішкі топ. Жартытоп. Ақырлы топтар; аралас класстар және фактор-топтар; сақиналар. Сақиналар гоморфизмдері; кватернион денесінің алгебралық жүйелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептегі программалау негіздері
    Несиелер: 7

    Бастауыш мектептегі информатиканың рөлі. Бастауыш мектепте информатиканы оқытудың ерекшеліктері. Бастауыш мектепте программалауды оқыту әдістемесі. Оқушыларға арналған программалау тілдері. Скрипт тілі немесе сценарий тілі. Kodu Game Lab және Scratch визуалды тілдері. Scratch программалау ортасы. Сызықтық алгоритм, тармақталу, циклдар, координаттар. Scratch жобалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 6

    Жазықтықтағы аналитикалық геометрия. Жазықтықтағы түзу. Түзудің әртүрлі берілу тәсілдері, екі түзудің жазықтықта өзара орналасуы. Түзулердің арасындағы бұрыш. Эллипс. Гипербола. Парабола. Кеңістіктегі аналитикалық геометрия. Векторлардың векторлық және аралас көбейтіндісі. Кеңістіктегі түзу, жазық және беттер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық информатика
    Несиелер: 7

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Білім берудің заманауи парадигмалары мен технологиялары. Сыни ойлауға үйрету. Проблемалық оқыту білім алушылардың өзіндік санасын дамыту құралы ретінде. Оқыту нәтижелерін бағалау жүйесін жаңғырту. Құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды әзірлеу технологиясы. Оқытудағы ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану. Дарынды және талантты балаларды оқыту. Оқушыларды зерттеу және жобалау қызметіне оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сызықты алгебра
    Несиелер: 6

    Көпмүшеліктер және қатынастар, матрицалар және анықтауыштар, сызықтық теңдеулер жүйесі және бөлінгіштік теориясы. Көпмүшелер өрісіндегі сақиналар. Негізгі сандық функциялар. Мысалдарда құрылған жүйелердің ерекшеліктері туралы түсінік беру. Абстрактілі алгебралық жүйелер ұғымын қалыптастыру, жүйелерді құрудың аксиоматикалық негіздері және әр түрлі қосымшаларды қарастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеу. Зерттелетін саладағы фактілер, құбылыстар, теориялар мен тәуелділіктерді білу және түсіну. Жалпы экология негіздері. Қазіргі заманның жаһандық мәселелері. Адам және биосфера. Урбоэкология. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Дамытушы-педагогикалық психологияның пәні, міндеттері және әдістері. Мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуы. Кіші мектеп оқушысының психикалық дамуы мен тұлғасын қалыптастыру. Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму және тұлғаның қалыптасуы. Жасөспірімдік кезеңдегі тұлғаның қалыптасуының психологиялық ерекшеліктері. Ересек жас психологиясы. Тәрбие психологиясы мақсатты процесс ретінде. Педагогтың тұлға және іс-әрекет психологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Геометрия
    Несиелер: 6

    Аналитикалық геометрияның негізгі элементтері мен сызықтық бейнелеулерді зерттеу. Векторлар. Түзу сызық және жазықтық. Жазықтықтағы түзу. Түзуге арналған әр түрлі тапсырмалар. Жазықтықта екі түзудің өзара орналасуы. Екі түзу арасындағы бұрыш. Екінші ретті қисықтар. Кеңістіктегі Аналитикалық геометрия. Аффиндік түрлендіру. Екінші ретті беттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беру роботехникасы
    Несиелер: 10

    Білім беру роботтарын құрастыру. Роботтардың негізгі механизмі. Роботтардың қозғалыс құралдары. Датчиктер. Бағдарламалау микрокомпьютер EV3. Модуль көмегімен бағдарлама блоктарын құру. Дисплей. EV3 дисплейін пайдалану. Scratch бағдарламалау. LabView-де бағдарламалау. Басқару алгоритмдері. Кері байланыссыз басқару. Кері байланысты Басқару. Сызық бойымен қозғалыс. Бөлмеде саяхат. Заттарды айналып өту. Лабиринт. Роботтар-манипуляторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық талдау 2
    Несиелер: 5

    Элементар функцияларды интегралдау. Бастапқы фукнция және анықталмаған интеграл. Анықталмаған интегралдың қасиеттері. Айнымалыны ауыстыру әдісімен және бөліктеп интегралдау әдісі. Анықталған интеграл. Анықталған бір интегралды шешуге әкелетін есептер. Анықталған интегралдың болуы туралы. Теорема, интегралданатын функциялар. Анықталған интегралды қолдана отырып есептерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қатарлар
    Несиелер: 5

    Сандық және дәрежелік қатарлар. Жинақталатын және жинақталмайтын қатарлар. Коши критерийі. Оң қатарлар. Ауыспалы таңбалы қатарлар. Функционалдық қатарлар. Дәрежелік қатарларды қолдану. Функцияларды дәрежелік қатарға жіктелуі. Жинақтылық белгілері. Фурье тригонометриялық қатарының жинақталуының және мүшелеп дифференциялдануының қарапайым шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • STEM-технологиялары
    Несиелер: 10

    STEM-оқыту, STEM-білім беру. STEM технологияларын білімге енгізудің артықшылықтары. STEM модулін құру ерекшеліктері. STEM Science. STEAM Technology (цифрлық модельдеу және прототиптеу, 3D басып шығару, мобильді технологиялар, программалау, интернет заттары.). STEAM Engineering (электроника, электротехника, машина жасау және робототехника, білім беру робототехникасы). STEM Math (математикаға ғылым, технология және техниканы қолданатын жаттығуларды қамтиды).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен нысандары. Жобалау-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және таныстыру. Плагиат. Термодинамикалық қайталама көзі. Эссе. Баяндамалар. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Информатика мұғалімін кәсіби даярлауда оқыту әдістемесі. Оқу үдерісін ұйымдастыру, жоспарлау және қамтамасыз ету бойынша нормативтік құжаттама. Мектеп информатика курсының мазмұны, оқу материалының негізгі компоненттерін оқыту әдістемесі. Информатика сабақтарында оқытудың әдістерін, формаларын және құралдарын жүзеге асыру ерекшеліктері. Мектеп кабинетінің жұмысын ұйымдастыру принциптері, мектептің ақпараттық-білім беру ортасы және осы үдерістегі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьтерлік модельдеу
    Несиелер: 8

    Объектілер мен оқиғаларды модельдеу. 3D-редакторлар. Оқиғалардың үшөлшемді модельдері. Үшөлшемді объектілер мен оқиғаларды құру және өңдеу. Интегралданған өңдеу ортасындағы қолданбалы есептердің шешімдерін моделдеу. Модельді әзірлеу және оны зерттеу. Мәселені шешудің ең тиімді тәсілін анықтаумен әр түрлі тәсілдермен шешу. Электрондық кестелердегі процестер модельдерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Элементтар математика бойынша практикум
    Несиелер: 6

    Математикалық есептерді шешуді үйретуге тән дидактикалық және әдістемелік мезеттер мен ерекшеліктерді негіздеу. Математиканы оқытудағы есептер функциялары. Есептерді шешу процесінің кезеңдері. Шешу тәсілдері. Арифметика. Теңдеулер мен теңсіздіктер. Тригонометрия. Планиметрия және стереометрия. Функциялар мен оларға әрекеттер жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 6

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 6

    Жиындар. Венн Диаграммалары. Теңдеулер. Теңдеулер жүйесі. Теңсіздік. Жүйенің теңсіздіктер. Тригонометрия. Тригонометриялық тепе-теңдік, теңдеу және теңсіздік. Логарифмдер. Логарифмдік теңдеулер және теңсіздіктер. Планиметрия. Үшбұрыштар, төртбұрыштар, шеңбер және екінші ретті қисықтар. Стереометрия. Многогранники. Айналу денелері. Алгебра және талдаудың басталуы. Математикалық модельдеу. Олимпиада есептерін шешу. Классикалық теңсіздіктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 3D-модельдеу және толықтырылған шынайлық
    Несиелер: 8

    Нысандар мен оқиғаларды модельдеу. 3D редакторлар. Интеграцияланған әзірлеу ортасында қолданбалы мәселелердің шешімдерін модельдеу. Электрондық кестелердегі процесс модельдерін зерттеу. VR технологияларымен танысу. Виртуалды шынайылық шлемдерінің принциптерін анықтау, басқа VR құрылғылары туралы ақпаратты іздеу, талдау және құрылымдау. Жеке гарнитура үшін материал мен дизайнды таңдау, құрылғыны құрастыруға дайындық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ықтималдық теориясы, математикалық статистика және комбинаторика
    Несиелер: 6

    Статистика элементтері. Ықтималдық теориясының элементтері. Статистика және деректерді талдау. Кездейсоқ шамалар және сандық сипаттамалар. Тәжірибедегі ықтимал проблемалар, эксперименттік статистикалық мәліметтерді өңдеу. Комбинаторика элементтері. Комбинаториканың негізгі түсініктері мен ережелері (қосу және көбейту ережелері). Санның факториалы. Комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептерді шешу. Ньютонның биномы және оның қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканы жаңартылған мазмұнды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Математикалық білім берудің жаңартылған мазмұнының бағдарламасы. Математика курсын құрудағы өзгерістер. Сабақ бойынша жоспарлау. Мақсаты , міндеттері және құзыреттілігі, математиканы оқытудың нәтижесі ретінде. Критериалды бағалау. Формативті және сумативті бағалау. Инклюзивті оқыту. Математиканы оқытудағы тәрбие және дамыту аспектілері. Математиканы оқытудағы қолданбалы сипаттамасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясының таңдаулы тараулары
    Несиелер: 6

    Оқиғалар ықтималдығы. Ықтималдықты қосу ережесі. Шартты Ықтималдықтар және көбейту ережесі. Бернулли Схемасы. Бернулли теоремасы.. Кездейсоқ шама және үлестірімдік заңы. Үлкен сандар заңы. Кездейсоқ шамалардың ықтималдығын үлестіру функциясы мен тығыздығы. Бір және екі кездейсоқ аргументтердің функциясын бөлу. Екі кездейсоқ шамалар жүйесі. Қалыпты заңдар және кездейсоқ шамалар теориясына кіріспе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мультимедия жүйелерді жобалау және құрастыру
    Несиелер: 6

    Flash-технологияларды құрудың заманауи тілдерін үйрену. Білім беруді ақпараттандыру саласындағы ары қарай кәсіби қызметте Flash - технологияларды қолдану. Информатиканы оқытуда заманауи мультимедиа технологияларын қолдану. Сандық білім беру ресурстарын, Электрондық жұмыс дәптерлері мен электрондық құралдарды әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі цифрлық білім беру ресурстар
    Несиелер: 6

    Негізгі ұғымдар. Цифрлық білім беру ресурстарын (ЦББР) Ақпарат түрі бойынша жіктеу. Мектепте ЦББР қолданудың дидактикалық мүмкіндіктері.. ЦББР-ға қойылатын талаптар. ЦББР-ың архитектурасы. Заманауи әзірлеу құралдарын пайдалана отырып, ЦББР жобалау және іске асыру. ЦББР сапасын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Android программалау
    Несиелер: 9

    Мобильді платформалардың архитектурасы; мобильді қосымшалардың өмірлік циклі және олардың құрылымы; мобильді қосымшалардың пайдаланушы интерфейсінің негізгі элементтері; мобильді құрылғылардағы файлдармен, дерекқорлармен, пайдаланушы параметрлерімен жұмыс; Мобильді қосымшаларды программалау және жобалау негіздеріне арналған құралдар; телефония, SMS жіберу/алу функцияларын қамтамасыз ететін программалық интерфейстердің мүмкіндіктері; геолокациялық қызметтермен өзара әрекеттесу мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Математикалық білім берудің даму тенденциялары. Математиканы оқытудың әдістемелік тәсілдері. Математиканы оқыту формалары. Оқушылардың оқу іс-әрекетін қалыптастыру. Математикалық білім берудің технологиялық негіздері. Оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау. Мектептегі математика курсының негізгі мазмұндық-әдістемелік бағыттары. Математикадан оқу жұмысын ұйымдастыру. Теңдеудің, теңсіздіктердің, функциялардың, планиметрияның, стереометрияның, дифференциалды және интегралды есептеудің, дифференциалдық теңдеулердің, комбинаториканың, комплексті сандардың оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мобильді құрылғылар үшін программалау
    Несиелер: 9

    Мобильді платформалар архитектурасының негізгі компоненттері; мобильді қосымшалардың өмірлік циклі және олардың құрылымы; пайдаланушы интерфейсінің негізгі элементтері; мобильді құрылғыларда файлдармен, деректер базаларымен, пайдаланушы баптаулармен жұмыс істеу; Мобильді қосымшаларды бағдарламалауға арналған құралдар; телефония, SMS жіберу/алу функцияларын қамтамасыз ететін бағдарламалық интерфейстердің мүмкіндіктері; геолокациялық сервистермен өзара іс-қимыл жасау мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Оқытудың жаңа технологияларын, оның ішінде пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтан оқыту және АКТ технологияларын пайдаланады, жаратылыстану-ғылыми бағыт саласындағы біліммен интеграциялауда STEM-оқыту технологияларын қолданады;

  • Код ON6

    Экология, дене тәрбиесі, кәсіпкерлік және өзінің кәсіби қызметінде көшбасшылық саласында білім алушылардың үздік қасиеттерін қалыптастыра отырып және әлемді жақсартуға ұмтылу дағдыларын машықтайды

  • Код ON8

    Өздігінен білім алуға және өзін-өзі жетілдіруге қабілетті, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін меңгерген және оларды педагогикалық шығармашылық кеңістігін кеңейту мақсатында пайдаланады

  • Код ON7

    Педагогикалық тактіні, педагогикалық әдеп ережелерін сақтайды, оқу-тәрбие процесінде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің білімі мен дағдыларын қолданады

  • Код ON1

    Қазіргі заманғы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, информатика және ақпараттық технологиялар бойынша оқу сабақтарын құрастырады және өткізеді, информатика саласындағы озық білімге негізделген IT-технологиялар білімі мен түсінігін көрсетеді

  • Код ON9

    Сабақтың қойылған мақсаттарына сәйкес оқу материалдарын әзірлейді, әдістер мен тәсілдерді айқындайды, білім алушылардың жалпы оқу біліктері мен дағдыларын қалыптастырады

  • Код ON12

    Өзінің кәсіби қызметінде математикалық ғылымдар және мамандандырылған математикалық талдау, алгебра, геометрия, ықтималдық теориясы, математикалық логика және дискретті математика, дифференциалдық теңдеулер негіздерін пайдаланады; математикалық білім беру саласындағы есептерді тұжырымдайды және шешеді

  • Код ON5

    Білім алушыларды әділдік, адалдық және инабаттылық мұраттарына бағыттай отырып, экономика және құқық саласында, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінде білімін қолданады

  • Код ON2

    Қазіргі заманғы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, математикадан оқу сабақтарын құрастырады және өткізеді, математика ғылымдарының іргелі негіздерін меңгерген

  • Код ON11

    Өзінің кәсіби қызметінде есептеу техникасы және программалау, компьютерлік модельдеу, компьютерлік жүйелер мен желілердің архитектурасы саласында білімін қолданыды; информатика мен АКТ оқытуда компьютерлік модельдеу, деректер базасын, мобильді қосымшаларды, цифрлық білім беру ресурстарын жобалау мен әзірлеудің негізгі әдістерін қолданады

  • Код ON4

    Көпмәдениетті қоғамда қарым-қатынас жасай біледі, қарым-қатынас психологиясының негіздерін және кәсіби қоғамдастықтағы ынтымақтастық әдістерін қолданады, кәсіби қызмет үшін қажетті тілдерде сауатты және сындарлы қарым-қатынас жүргізеді

  • Код ON10

    Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, ЕБҚ бар балаларды оқытудың бейімделген бағдарламалары мен жеке траекторияларын әзірлейді, білім беру процесін критериалды бағалау дағдыларын меңгерген

Top