Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01541 Химия-Биология в Павлодар педагогикалық университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы және бейорганикалық химия 1
    Несиелер: 6

    Атомдық-молекулалық ілім. Химия саласындағы негізгі ұғымдар, заңдар мен құбылыстар. Бейорганикалық химияның негізгі бөлімдері. Атом құрылымының кванттық-химиялық сипаттамасы. Электрондық қабықтардың құрылымы. Атомдардың периодтық қасиеттері. Химиялық байланыстың қазіргі теориясы. Валенттік байланыс әдісі. Молекулалық орбитальдар әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы химия 1
    Несиелер: 6

    Химиядағы негізгі ұғымдар. Аллотропия. Валентность. Химиялық эквивалент, эквиваленттің молярлық массасы. Негізгі стехиометриялық және химиялық заңдар. Атом құрылысы. Атомдардың электронды қабықтары және периодтық заң. Элементтердің периодтық жүйесі Д. И. Менделеев. Химиялық байланыс. Ерітінділердегі заттардың концентрациясын білдіру әдістері. Кешенді қосылыстар, Тотығу реакциялары және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы және бейорганикалық химия 2
    Несиелер: 7

    Ерітінділер. Концентрацияны білдіру тәсілдері. Идеал және нақты шешімдер. Қышқылдар мен негіздер теориялары ионизация, гидролиз, бейтараптандыру процестері қышқылдар мен негіздердің әртүрлі теориялары тұрғысынан. ерітінділердің рН. Элементтер мен олардың қосылыстарының химиясы. Бейорганикалық заттардың кластары. Сутегі және галогендер. VI, V, IV, III топ элементтері. s, p, d, f - элементтер. Асыл газдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы химия 2
    Несиелер: 7

    Кешенді қосылыстар. Химиялық реакциялардың энергиясы мен жылдамдығы. Химиялық реакциялардың жылдамдығына әсер ететін факторлар. Қайтымды реакциялар. Химиялық тепе-теңдік константасы. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Ерітінділер. Гидролиз. Ерігіштік өнімі. Электролиттік диссоциация теориясы. Шешімдер теориясы. Ерітінділердің электрохимиялық қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдіктер және жануарлардың анатомиясы 1
    Несиелер: 4

    Өсімдіктер мен жануарлар анатомиясының пәні мен әдістері, ғылым ретінде қалыптасу. Өсімдіктер мен жануарлар жасушаларын ұйымдастырудың ерекшеліктері. Тіндердің жіктелуі. Органдар, аппараттар және органдар жүйелері, организмдер. Организм мен ортаның бірлігі. Организмнің дамуы мен құрылысының заңдылықтары. Органдар мен жүйелерді анатомиялық ұйымдастыру. Балдырлар. Саңырауқұлақтар. Жоғары споралы өсімдіктер. Ашықтұқымдылар. Жабықтұқымдылар. Қосжарнақтылар және даражарнақтылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық процестердің негізгі заңдылықтары. Ағза мүшелері мен жүйелерінің дамуының жас ерекшеліктері, олардың жеке даму кезеңдеріндегі реттелу механизмдері. Оқушылардың денсаулығын қорғау, сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормативтер мен талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тірі ағзаның құрылысы мен қызметі 1
    Несиелер: 4

    Өсімдік және жануар жасушаларының ұйымдастыруы. Жоғары өсімдіктердің тіндері. Тамыр және тамыр жүйелері. Өркен. Гүл. Гүл шоғыры. Ұрық, тұқым және өскін морфологиясы. Жеміс. Гаметофит және спорофит. Балдырлар биологиясы. Саңырауқұлақтар. Жоғары споралы өсімдіктер. Ашықтұқымдылар. Жабықтұқымдылар. Өсімдіктердің экологиялық топтары мен тіршілік формалары. Қосжарнақтылар және даражарнақтылар. Біржасушалы және көпжасушалы жануарлар. Омыртқасыздардың құрылысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Элементерді аңықтау әдістемесі
    Несиелер: 10

    Химиялық талдаудың метрологиялық негіздері. Бөлу, бөлу және шоғырландыру әдістері. Талдаудың хроматографиялық әдістері. Кинетикалық талдау әдістері. И. В. Тюрин бойынша лайлықты және органикалық көміртекті Сулы озолықпен анықтау. Судың бихроматты және перманганатты тотығуын анықтау. Ауыр металдардың катиондарын анықтау. Сұйық үлгілердегі сынапты анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Диагностика және химиялық аналитика
    Несиелер: 10

    Аналитикалық химия және химиялық талдау. Аналитикалық химияның негізгі ұғымдары. Электролит ерітінділері теориясының және қолданыстағы масса Заңының кейбір ережелері. Тұнба жүйесіндегі гетерогенді тепе-теңдік-аз еритін электролиттің қаныққан ерітіндісі. Қышқылдық-негізгі тепе-теңдік. Гидролиз. Гидролиздің тұрақты және дәрежесі. Гидролизге ұшырайтын тұз ерітінділерінің рН мәндерін есептеу. Тотығу-қалпына келтіру тепе-теңдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика гуманитарлық ғылымдар жүйесінде. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және қалыптастыру. Біртұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы. Тәрбиенің мақсаттары. Тәрбиенің құралдары, формалары және әдістері жүйесі. Педагог пен балалар ұжымының өзара әрекеті. Біртұтас педагогикалық процесте оқыту. Білім мазмұны. Ұйымдастыру формалары және оқыту әдістері. Ұйымдастырушылық-педагогикалық. Мектептің оқу-тәрбие үрдісіне ұйымдастыру-әдістемелік басшылық жасау және жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биоорганикалық химия
    Несиелер: 10

    Органикалық қосылыстар құрылысының теориясы. Көміртегі және оның қосылыстары. Өмір тіршілігінің процестеріне қатысатын органикалық қосылыстардың құрылысы мен қасиеттері. Осы қосылыстардың биологиялық рөлі және олардың туындылары туралы түсінік. Пептидтер мен ақуыздар. Көмірсулар. Нуклеин қышқылдары. Липидтер. Полимерлер. Медициналық мақсаттағы полимерлер туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеу. Зерттелетін саладағы фактілер, құбылыстар, теориялар мен тәуелділіктерді білу және түсіну. Жалпы экология негіздері. Қазіргі заманның жаһандық мәселелері. Адам және биосфера. Урбоэкология. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктер және жануарлардың анатомиясы 2
    Несиелер: 5

    Омыртқасыздар және омыртқалылар. Эмбриональды қабықшасы жоқ омыртқалылар. Жақсыздар. Жақауыздылар. Қосмекенділер. Бауырымен жорғалаушылар. Құстар. Сүтқоректілер. Жануарлар тіндерінің құрылымдық ерекшеліктері. Адамның тірек-қимыл аппараты. Сүйектер туралы ілім – остеология. Бұлшықеттер туралы ілім - миология. Ас қорыту жүйесінің биологиясы. Тыныс алу жүйесінің биологиясы. Зәр шығару жүйесінің биологиясы. Қанайналым жүйесінің биологиясы. Жүрек құрылымы. Жүйке жүйесінің биологиясы. Анализаторлар биологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тірі ағзаның құрылысы мен қызметі 2
    Несиелер: 5

    Эмбриональды қабықшағы жоқ омыртқалылар. Жақсыздар. Жақауыздылар. Қосмекенділер. Бауырымен жорғалаушылар. Құстар. Сүтқоректілер. Жануарлар тіндерінің құрылымдық ерекшеліктері. Адамның тірек-қимыл аппараты. Сүйектер туралы ілім. Бұлшықет туралы ілім. Ас қорыту жүйесінің биологиясы. Тыныс алу жүйесінің биологиясы. Зәр шығару жүйесінің биологиясы. Қанайналым жүйесінің биологиясы. Жүрек құрылысы. Жүйке жүйесінің биологиясы. Анализаторлар биологиясы. Көру анализаты. Есту анализаторының анатомиясы. Ішкі секреция органдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Дамытушы-педагогикалық психологияның пәні, міндеттері және әдістері. Мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуы. Кіші мектеп оқушысының психикалық дамуы мен тұлғасын қалыптастыру. Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму және тұлғаның қалыптасуы. Жасөспірімдік кезеңдегі тұлғаның қалыптасуының психологиялық ерекшеліктері. Ересек жас психологиясы. Тәрбие психологиясы мақсатты процесс ретінде. Педагогтың тұлға және іс-әрекет психологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көміртегі және оның қосылыстары химиясы
    Несиелер: 10

    Көміртегі атомының құрылысы. Органикалық қосылыстардың құрылысы теориясы және реакциялық қабілетпен құрылыстың байланысы. Алифаттық және циклдық органикалық қосылыстар. Органикалық қосылыстардың негізгі кластары, олардың химиялық қасиеттері және генетикалық байланысы; органикалық қосылыстардың маңызды кластарын синтездеу әдістері және функционалдық топтарды трансформациялау тәсілдері; органикалық синтездің негізгі реакцияларының механизмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен нысандары. Жобалау-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және таныстыру. Плагиат. Термодинамикалық қайталама көзі. Эссе. Баяндамалар. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Адам ағзасының морфологиясы, құрылымы және өзара орналасуы. Қалыпты анатомияның бөлімдері: остеология-сүйектер туралы ілім, синдесмология-қаңқа бөліктерінің қосылыстары туралы, миология — бұлшықеттер туралы, спланхнология — ас қорыту, тыныс алу және генитурарлық жүйелердің ішкі мүшелері туралы, ангиология — қан айналымы және лимфа жүйелері туралы, неврология— орталық және перифериялық жүйке жүйелері туралы, эстезиология — сезім мүшелері туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Химия дидактикасының негіздері. Химиялық және жаратылыстану туралы түсініктердің қалыптасуы мен дамуы; пәнаралық байланыс; оқыту әдістері мен әдістері; оқу процесін ұйымдастырудың формалары; мектеп бағдарламалары мен оқулықтардың мазмұны, құрылымы және оларды талдау; мектепте химияның негізгі бөлімдерін оқып үйрену әдістемесі; Заманауи мектептегі ғылым мен химия жүйесі. Химиялық білім берудің технологиялық негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам биологиясы
    Несиелер: 5

    Ағзалар құрылысының морфологиялық және анатомиялық ерекшеліктері; мүшелер мен жүйелердің функционалдық сипаттамасы; жас, жыныстық, жеке құрылыс ерекшеліктері мен функциялары. Физиологиялық жүйелер мен функциялар ұғымы. Функцияны реттеу жүйесі. Жасушаның, жүйке жүйесінің, сенсорлық жүйелердің, бұлшық ет жүйелерінің, қан айналымының, тыныс алу, ас қорыту бөліп шығару жүйелерінің физиологиясы. Тірі организмдерде тамақтану, транспорт, қозғалыс, бөлу, үйлестіру, реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Геннің табиғаты. Геннің эволюциясы. Тұқым қуалау информациясының молекулалық механизмі. ДНҚ және РНҚ, генетикалық ақпаратты тасылмаудағы ролі. Онтогенездің генетикалық негізі, дифференциация механизмі, гендердің өзара әрекеттесуі, генотип және фенотип, онтогенездің қиын кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұқым куалаушылықпен өзгерушіліктің заңдылықтары
    Несиелер: 5

    Гендердің ілінуі. Нехромосомное мұрагерлік. Генетика микроорганимов. Оқытудың себептері мен әдістері. Ген туралы түсініктердің эволюциясы. "Адам геномы". Адамның гендік және хромосомалық аурулары. Хромосомалар құрылымының бұзылуы. Адамның генетикалық аурулардың алдын алу шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тірі ағзалардың түрлілігі
    Несиелер: 5

    Жануарлар, өсімдіктер мен микроорганизмдердің тірі организмдерінің биологиялық-экологиялық жіктелуі, олардың табиғи жағдайлардағы тіршілік әрекетінің негіздері. Дихотомикалық кілттер, филогенетикалық карталар (кладограммалар және филогенетикалық ағаштар). Сыртқы ортаның әртүрлі климаттық-географиялық факторларына байланысты олардың таралу заңдылықтары және бір-бірімен өзара қарым-қатынасы. Биологиялық қоғамдастықтар, әртүрлілік, құрылымы, жұмыс істеуі және тұрақтылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктер және жануарлар систематикасы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер әлемінің алуан түрлілігі. Өсімдіктердің жүйелі топтары, өсімдіктер топтары арасындағы табиғи байланыстарды ашу. Жасанды, табиғи және филогенетикалық жүйелердің ерекшеліктері. Қазіргі таксономияда қолданылатын таксономиялық категориялар. Жануарлар әлемінің жүйелі байланысы. Омыртқасыздар мен омыртқалылардың жүйелі және морфологиялық белгілері. Зоологиялық номенклатураның халықаралық кодексі. Дихотомиялық кілттер, кладограммалар және филогенетикалық ағаштар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 6

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дидактика биологиясының негіздері. Биологиялық түсініктерді қалыптастыру және дамыту; пәнаралық байланыстар; оқытудың әдістері мен әдістемелік тәсілдері; оқу үдерісін ұйымдастыру формалары; мектеп бағдарламалары мен оқулықтарының мазмұны, құрылымы және оларды талдау; мектептегі биологияның негізгі бөлімдерін оқыту әдістемесі. Қазіргі мектептегі биологиялық білім беру жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физколлоидтық химия
    Несиелер: 7

    Химиялық термодинамика. Ерітінділер және фазалық тепе-теңдік. Химиялық және адсорбциялық тепе-теңдік. Химиялық кинетика және катализ. Электрохимия. Коллоидты бөлшек және коллоидты жүйелер; заттың коллоидты (дисперсті) күйі. Дисперсті жүйедегі процестегі беттік қабаттың маңызы. Беттік қабаттағы термодинамика. Фаза бөлімі бетіндегі адсорбция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдік клеткасының физиологиясы, зат және энергия алмасуы, зат алмасу реакцияларының каталитикалық сипаты, пластикалық және энергетикалық алмасулар, энергетикалық алмасудың негізгі кезеңдері, жасушалық дем шығару процестерінің ерекше ерекшеліктері, органикалық заттарды (автотрофтар) алу тәсілдері, фотосинтез, оның фазалары, биосферадағы ғарыштық рөлі; хемосинтез және оның биосферадағы маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиялық энергетика
    Несиелер: 7

    Физикалық химияның негізгі заңдары. Энергетика. Химиялық кинетика және тепе-теңдік. Катализ және адсорбция. Ферментативті катализ. Дисперсті жүйелердің коллоидтық химиясы және қасиеттері. Ерітінділердің қасиеттері. Электрохимия негіздері. Дисперсті жүйелердің табиғаты мен жіктелуі. Коллоидты жүйелерді тазалау және алу әдістері. Орнықтылығы коллоидты жүйелер. Газ тәрізді дисперсиялық ортадағы жүйелер. Коллоидтық беттік-белсенді заттар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиялық технология
    Несиелер: 5

    Химиялық технология туралы жалпы ақпарат. Химиялық технология өнімдері, оларды қолдану салалары. Шикізат, энергия, су. Шикізаттың сипаттамасы және жіктелуі. Негізгі бейорганикалық синтез технологиясы. Минералды тыңайтқыштардың, тұздардың, сода мен сілтілердің технологиясы. Бейорганикалық технологиядағы экологиялық проблемалар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 4

    Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқытуды бағалау және оқыту үшін бағалау. Оқыту мен оқытуда АКТ қолдану. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес сабақ беру және оқыту. Оқытудағы менеджмент және көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұғалімнің кәсіби бағыттары
    Несиелер: 4

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Оқыту мен оқытуда АКТ қолдану. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және үйрету. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Микробиология және вирусология
    Несиелер: 6

    Микроағзалардың жіктелуінің негіздері және прокариоттардың, эукариот-тардың және вирустардың негізгі белгілері. Бактериялар мен вирустардың морфо-физиологиялық сипаттама-лары және генетикалық аппараты. Адам өміріңдегі микроорганизмдердің рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биохимия және молекулалық биология
    Несиелер: 6

    Субжасушалық құрылымдардың функционалды биохимиясы. Ақуыздар: құрамы, құрылымы, қасиеттері, функциялары. Ферменттер, коферменттер: құрылымы, қасиеттері, жіктелуі. Ферменттердің әсер ету механизмдері, олардың белсенділігін реттеу, практикалық қолдану салалары. Жасанды генетикалық бағдарламаларды құру. Нуклеотидтер тізбегінің банктері. Геномдық дактилоскопия. Генетикалық анықталған аурулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биогеохимиялық талдау негіздерімен химиялық экология
    Несиелер: 6

    Химиялық экология негіздері және қоршаған орта мәселелері. Ластаушы заттардың табиғи ортаға айналуының химиялық негіздері. Атмосфераның радиоактивті, табиғи және антропогендік ластануы. Топырақтың, судың ластану көздері мен жолдары және олардың сипаттамалары. Қоршаған ортаның түрлі объектілеріндегі зиянды заттардың құрамын бағалау үшін Биогеохимиялық зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химия бойынша есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Халықаралық бірліктердің негізгі жүйелері. Формулалар арқылы формулалар мен есептеулерді табу. Шешімдерді дайындауға байланысты тапсырмалар. Химиялық реакциялар теңдеулерімен есептеу. Эксперименттік есептерді шешу. Олимпиаданың күрделі мәселелерін шешу. Химиялық процестерді математикалық модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Микробиология және биотехнология
    Несиелер: 6

    Бактериялардың морфологиясы, ультраструктурасы, спирохет, микоплазм, риккетсий, хламидий, саңырауқұлақтар, қарапайым, вирустар. Микроорганизмдерді өсіру шарттары, қоректік орта түрлері, ұлпалар дақылының түрлері. Микроорганизмдердің өсу динамикасы. Микроорганизмдердің тыныс алу түрлері. Аэробтар мен анаэробтардың таза дақылдарын бөлу әдістері. Микроорганизмдерді идентификациялау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық синтез өнері
    Несиелер: 6

    Химиялық синтезді жүргізудің жалпы тәсілдері. Бейорганикалық қосылыстардың синтезі. Металл оксидтерінің, тұздарының синтезі. Нитридтерді, сульфидтерді, карбидтерді және т. б. алу. Азот қосылыстарын, нитро қосылыстарды, сульфо қосылыстарды синтездеу, бензой қышқылын алу. Химиялық синтез зертханасында Жұмыстың қауіпсіз ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Молекулалық физика және оптика
    Несиелер: 6

    Молекулалық-кинетикалық теория. Идеалды газ. Температура түсінігі. Газ молекулаларын жылдамдық бойынша бөлу. Термодинамиканың бірінші және екінші бастамасы. Реалды газдар мен сұйықтықтар. Су бетіндегі негізгі толқындық құбылыстарды зерттеу. Термодинамикалық параметрлер. Кванттық физиканың негізгі ережелері. Жарықтың толқындық және корпускулалық қасиеттері. Толқындардың үздіксіздігі, бөлшектердің үзіксіздігі. Жарық пен бөлшектердің корпускулярлы толқынды табиғаты. Атомдардың ядролық моделі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Химия мен биологияны оқытуда инновациялық технологияларды пайдалану кезінде, өзінің кәсіби қызметінде нәтижелерді талдау және талқылау кезінде теориялық білімді кәсіби деңгейде қолданады.

  • Код ON6

    Ғылыми зерттеу және академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды химиялық экспериментті жоспарлау мен тұжырымдау, оқу іс-әрекеті мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен жүзеге асыру үшін қолданады.

  • Код ON5

    Күнделікті кәсіби іс-әрекетке және магистратурада үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білім алу дағдыларына ие

  • Код ON4

    Оқу үрдісіндегі оқу және практикалық және кәсіптік міндеттерді шешуде теориялық және практикалық білімдерді, оқушының жеке дамуын реттеу үшін педагогикалық зерттеулерді қолданады.

  • Код ON9

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді

  • Код ON7

    Нәтижелерді түсіндіруде психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді педагогикалық бақылауды жүзеге асыруда фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және күрделі тәуелділіктер туралы білімді және түсінуді қолданады.

  • Код ON3

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, білім беру процесіне инновацияларды енгізу нәтижелерін талдау және бағалау кезінде пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпарат жинайды және түсіндіреді.

  • Код ON1

    Химияның, биологияның негізгі бөлімдерінің теориялары мен жалпы теориялық ережелерін; химиялық-биологиялық үрдістерді; қоршаған ортада ластаушы химиялық заттардың таралу процесіне әсер ететін заңдылықтар мен факторларды білуін және түсінуін көрсетеді.

  • Код ON8

    Ол академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді, оқу процесінің мазмұнын Қазақстанның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарымен үйлестіреді.

  • Код ON10

    Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.

Top