Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01541 Химия-Биология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері

    Мақсаты: Білім алушылардың бейорганикалық химияның теориялық негіздері бойынша білім алуы және кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті эксперименттік жұмыстарды орындау дағдыларын игеруі. Мазмұны: Химияның негізгі түсініктері мен заңдары. Атомдардың құрылымы. Периодтық заң және Д.И. Менделеевтің периодтық жүйесі. Элементтердің қасиеттері. Химиялық байланыс. Химиялық термодинамиканың элементтері. Химиялық тепе-теңдік. Химиялық реакциялардың кинетикасы мен механизмдері туралы идеялар. Шешімдер. Ерітінділердің қасиеттері. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Электролиз. Химиялық ток көздері. Күрделі қосылыстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: Орта білім берудің қазіргі заманғы мәселесінің барлық салалары, құрылымдары негізінде болашақ мұғалімнің кәсіби бейнесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Мамандыққа кіріспе. Педагог мәртебесі туралы заң. Мұғалімнің кәсіби стандарты. Білім берудің әлемдік трендтері. STEM-білім беру. Биолог-химиктің кәсіби қызметін жүзеге асыруды қамтамасыз ететін қасиеттер моделін зерттеу әдістері. Химик пен биологтың негізгі зерттеу бағыттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бейорганикалық химия

    Мақсаты: Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарының құрамы, құрылымы, физикалық және химиялық қасиеттері, олардың табиғатта таралуы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Атом-молекулалық оқыту. Моль – зат мөлшері. Химиялық реакциялардың түрлері. IUPAC "Номенклатура" ережелері. Күрделі заттардың жіктелуі. Химиялық элементтердің периодтық жүйесі және Д.И. Менделеевтің периодтық заңы. Химиялық байланыстар түрлері. Химиялық процестердің кинетикасы. Ерітінділердің түрлері. Ерітінділердің концентрациясы. Электролиттік диссоциация. Гидролиз. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Электродтық процестер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: Таным техникасы мен оның жекелеген әдістеріне негізделген жалпы ережелер мен әдістерді, кәсіби оқу, академиялық жазу және ауызша баяндау дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Дәйексөз. Плагиат туралы түсінік. Академиялық адалдық қағидалары. Академиялық оқу және жазу дағдылары. Ғылыми-кәсіби мәтіндердің тілі мен құрылымы. Рефераттар, тезистер жазу. Ғылыми талдау нәтижелері. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді оқу. Ғылыми-кәсіби пікірталастарға қатысу дағдыларын дамыту және кәсіби бағдарланған жобаларды таныстыру. Өзіндік жұмыс дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өсімдіктер анатомиясы және морфологиясы

    Мақсаты: Өсімдіктер әлемінің алуантүрлілігі, құрылымының морфологиялық, анатомиялық ерекшеліктері және көбею әдістері туралы идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: Өсімдік жасушасы және оның компоненттері. Түзуші және жабындық тіндерінің құрылымы. Механикалық және өткізгіш тіндердің құрылымы. Тұқымның құрылымы. Өскін морфологиясы. Тамырдың морфологиялық және анатомиялық құрылымы. Жапырақ пен сабақтың морфологиялық және анатомиялық құрылымы. Өсімдік мүшелерінің метаморфозы. Тіршілік формалары, экологиялық топтар, өсімдіктердің көбею түрлері. Гүлдің құрылымы және соцветияның морфологиялық белгілері, жіктелуі. Ұрықтың құрылымы және олардың түрлері. Балдырлардың морфологиясы. Қыналардың анатомиялық құрылымы. Саңырауқұлақтардың морфологиясы. Мүктер, плаунтектестер мен қылқанжапырақтылар бөлімі. Бөлім Жалаңаштұқымды мен жабықтұқымды өсімдіктер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық химияның таңдаулы тараулары

    Мақсаты: Бейорганикалық химия саласында терең кәсіби білімді қалыптастыру. Мазмұны: Заттың металдық күйі. Металдық байланыс. Металлохимия. Металлохимиялық жүйелердегі өзара әрекеттесуді зерттеу әдістері. Сілтілік металдар. Сілтілік металдар химиясының жалпы ерекшеліктері. Бериллий. Магний. Сілтілік жер металдары. Алюминий. Галлий топшасы. Германий топшасы. Мыс топшасы. Мырыш топшасы. Сирек жер элементтері. Титан топшасы. Ванадий топшасы. Хром топшасы. Марганец, темір, никель.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Элементтер химиясы

    Мақсаты: Д.И. Менделеевтің периодтық жүйесі элементтерінің физика-химиялық қасиеттері, оларды алу және олардың қосылыстарының қасиеттері туралы білімді қалыптастыру, осы әдістерді талдауда дұрыс жүргізуге үйрету; элементтердің S-, p-, d-, F химиялық қасиеттерінің ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: Периодтық кестедегі негізгі (s - және p-) және қосымша топша элементтері. Атомдардың электрондық құрылымына негізделген элементтер мен олардың қосылыстарының химиясы. Жер қыртысында таралуы, изотоптық құрамы, маңызды табиғи қосылыстар. Жай заттардың физикалық және химиялық қасиеттері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Ботаника

    Мақсаты: Төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің алуантүрлілігін, құрылымның морфологиялық және анатомиялық ерекшеліктерін зерттеу, өсімдік әлемінің адам өміріндегі эволюциясының маңыздылығын анықтау. Мазмұны: Даму тарихы, зерттеу әдістері және ботаника бөлімдері. Өсімдік жасушалары мен тіндерінің құрылымдық ерекшеліктері. Тамырдың, жапырақтың, сабақтың морфологиялық, анатомиялық құрылымы. Өсімдік мүшелерінің Метаморфозы, тіршілік формалары, экологиялық топтар. Өсімдіктердің репродукциялық биологиясы. Гүлдердің морфологиялық алуантүрлілігі. Жемістер және оларды жіктеу қағидалары. Балдырлар мен саңырауқұлақтардың биологиясы. Жоғары сатыдағы споралы өсімдіктер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия

    Мақсаты: Ациклді, циклді қосылыстар, алифатты, алициклді, ароматты және гетероциклді құрылымдар және олардың функционалды туындылары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Көміртегі қосылыстары. А.М. Бутлеровтың химиялық құрылыс теориясы. Ациклді (алифатты), карбоциклді (алициклді және ароматты), гетероциклді көмірсутектер. Функционалды топтар туралы түсінік. Қаныққан көмірсутектер, этилен көмірсутектері, ацетилен көмірсутектері және диен көмірсутектері. Ароматты көмірсутектер. Алкандар мен арендердің галоген туындылары, спирттер, фенолдар, альдегидтер мен кетондар, монокарбон қышқылдары, бифункционалды органикалық қосылыстар. Құрылымдық және стереоизомерия. Таутомерия, халықаралық және радикалды номенклатура. Алу әдістері, физикалық және химиялық қасиеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизм. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негізі. Сыбайлас жемқорлыққа деген көзқарас. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлықтан, сыбайлас жемқорлық моральынан, этикадан моральдық бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдылар. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандарты. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихат. Заңдылық идеясы. Заңға құрмет. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды түсінуге, өз ұстанымын дәлелді түрде қорғауға, сыбайлас жемқорлық көріністерін жеңу жолдарын іздеуге бағытталған іс-шаралар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Мақсаты: Балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы білімді қалыптастыру, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау мен нығайтудың, олардың оқу іс-әрекетінің алуан түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтаудың негізінде жатқан заңдылықтар туралы біліммен қаруландыру. Мазмұны: Ағзаның өсуі мен дамуы. Жүйке жүйесінің дамуы, жоғары жүйке қызметінің реттелуі және баланың даму процесінде оның қалыптасуы. Сенсорлық, эндокриндік және тірек-қимыл аппаратының даму ерекшеліктері. Тыныс алу жүйелері. Ас қорыту жүйесі. Жүрек және қантамыр жүйесі. Оқушылардың денсаулығын сақтау негіздері, салауатты өмір салты ережелерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: Мектепте тәрбие жұмысын жобалау, құрастыру және ұйымдастыру бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Тәрбие процесінің, тәрбие жұмысының, мектеп пен сыныптың тәрбие жүйелерінің мәні мен ерекшеліктері. Сынып жетекшісінің қызметі мен мазмұны. Мектеп пен сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау дағдылары. Сынып ұжымын және оқушылармен жеке тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Педагогикалық қолдау дағдылары. Қиын және дарынды балалармен жұмыс. Оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастық әдістемесі. Оқушылармен кәсіби бағдар беру жұмысы. Тәрбие жұмысының тиімділігін диагностикалау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Абайтану

    Мақсаты: А. Құнанбаевтың шығармашылығы негізінде "Қазақтану" жобасында "ұлттық кодты" сақтау. Мазмұны: ХІХ-ХХ ғасырлардағы Қазақстан тарихы мен қазақ әдебиетіне тарихи шолу. Абай мұрасын зерттеу ХХ-ХХІ ғ. Абай шығармашылығының хронологиясы. Абай – ұлы ақын, этнограф, қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы. Абай – "Карамола ережесі" заңдар жинағын құрастырушы, қоғамдық маңызы. Абай – ойшыл, дінтанушы, философ. Абайдың білім мен ғылымдағы рөлі, "тұтас адам" тұжырымдамасы. Абайдың "Қара сөздері", М. Әуезовтің "Абай жолы" роман-эпопеясы. "Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда", рөлі, маңызы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: Қаржылық әл-ауқатқа жету үшін маңызды болып табылатын жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды зерттеу. Мазмұны: Қаржылық жоспарлау және тұтынушылардың қауіпсіздігі. Ақшаны тиімді жұмсаудың және үнемдеудің негізгі әдістері мен тәсілдері. Жеке қаржылық ресурстарды қорғау және инвестициялау. Жеке қаржының рөлі мен маңызы, оның қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізудегі мүмкіндіктері. Көптеген күмәнді қаржылық ақпаратты сүзгілеу. Жауапкершілікті өз бетінше басқаруға ынталандыру және тұтынушының оңтайлы қаржылық мүмкіндіктері. Кәсіби мансап құру кезінде сауатты қаржылық шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Органикалық химияның теориялық негіздері

    Мақсаты: Органикалық химия теориясының негізгі ережелері мен қазіргі жетістіктері, органикалық қосылыстармен реакциялар, сондай-ақ органикалық молекулалардағы химиялық байланыстар мен электрондық эффектілер туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Атомдардың электронды құрылымының теориялық жағдайы, химиялық байланыстар және органикалық молекулалардағы электрондық эффект туралы түсінік. А.М. Бутлеровтың химиялық құрылыс туралы теориясы. Молекуладағы атомдардың өзара әсерлесуі. Заманауи электрондық түсінік. Ациклді көмірсутектер (алкандар, алкендер, алкадиендер, алкиндер) және олардың функционалдық туындылары (спирттер, альдегидтер мен кетондар, карбон қышқылдары, бифункционалды органикалық қосылыстар.) Изомерия, таутомерия. Халықаралық және радикалды номенклатура. Алу әдістері, физикалық және химиялық қасиеттері. Реакция механизмдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Мұхтартану

    Мақсаты: Әдебиет тарихы, патриотизм және мәдени-рухани тәрбие контекстіндегі М. Әуезовтің шығармашылығы туралы тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Көркемдік ойлауды, өзін-өзі қамтамасыз ететін зерттеу іс-әрекетінің дағдыларын дамыту. Мазмұны: М. Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңдері. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М. Әуезовтың шығармашылығы. М. Әуезовтың публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелерінің, Еңлік-Кебек пьесасының және «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повесттерінің, «Абай Құнанбаев» монографиясының, «Абай жолы» роман-эпопеясының көркемдік образы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика және киберпедагогика

    Мақсаты: Заманауи педагогикалық ғылымның теориялық-әдіснамалық негіздері, педагогикалық процесті ұйымдастыру технологиясы бойынша кәсіби құзыреттіліктермен қаруландыру, киберпедагогиканың заңдылықтары мен ғылыми принциптеріне сүйене отырып, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде білім беру процесін жобалауға және құрастыруға білім алушылардың дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: Педагогика ғылымының генезисі, біртұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие және дидактика теориясының негіздері. Қазіргі мектепті басқару мәселелері. Киберпедагогиканың ғылыми принциптері мен заңдылықтары, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде оқу процесін басқару әдістемесі мен технологиясы, қашықтықтан оқыту және аралас оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамға қызмет ету

    Мақсаты: ЖОО-да оқитын пәндермен байланысты қоғамдық пайдалы қызметті жүзеге асыра отырып, академиялық бағдарламаларды меңгеру негізінде әлеуметтік маңызды дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: Service learning түсінігі мен маңызы, Service Learning тұжырымдамасының қалыптасу және даму тарихы. Service Learning негізгі компоненттері, балалар мен жастар ортасындағы қоғамдық пайдалы қызмет, әлемдік және қазақстандық тәжірибеде еріктілер қозғалысын ұйымдастыру, service Learning бейіндік бағыты. Қоғамдық пайдалы қызмет арқылы оқытудың халықаралық практикасы. Әлеуметтік жобаларды әзірлеудің жалпы негіздері мен әдістемесі. Іске асырылған әлеуметтік жобаларды талдау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Адам анатомиясы

    Мақсаты: Ағзалардың анатомиялық-топографиялық арақатынасын қоса алғанда, макро-және микроскопиялық анатомияның қазіргі заманғы жетістіктеріне негізделген адамның және оның жүйелерінің құрылымы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Анатомиялық зерттеу әдістері. Остеология және бұлшықеттер, сонымен қатар ішкі органдар туралы ілім. Спланхнология. Тыныс алу жүйесінің анатомиясы және топографиясы. Қан және қантамырлары жүйесі туралы ілім. Жүрекң құрылымы мен топографиясы. Орталық жүйке жүйесінің, мидың және олардың бөлімдерінің құрылымы, топографиясы. Ішкі секреция бездері туралы ілім. Зәр шығару және сенсорлық жүйенің құрылымы мен топографиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Органикалық молекулалардың функционалды туындыларының химиясы

    Мақсаты: Ациклді, циклдік қосылыстар, алифатты, алициклді, ароматты және гетероциклді құрылымдар және олардың функционалды туындылары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Көмірсутектер кластары. Ашық және циклдік көміртек тізбегі. Типтік циклдік қосылыстар – алициклді, ароматты және гетероциклді құрылым. Ароматты көмірсутектердің функционалды туындылары. Байер теориясы. Гюккель және ароматтылық ережелері. Құрылымдық және стереоизомерия. Халықаралық және радикалдық номенклатура. Алу әдістері, физикалық және химиялық қасиеттері. Реакция механизмдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Функционалды анатомия

    Мақсаты: Тірі ағзаның мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Тірек-қимыл аппаратының функционалды анатомиясы. Функционалды анатомияның жалпы теориялық аспектілері. Жалпы остеология. Жалпы синдесмология. Тірек-қимыл аппараты мүшелерінің морфофункционалды сипаттамасы, оның жас ерекшеліктері. Қозғалысты қамтамасыз ету және реттеу жүйелерінің функционалдық анатомиясы. Спланхнология. Жүрек-тамыр жүйесі. Иммундық жүйе. Неврология. Адам денесінің позициялары мен қозғалыстарын анатомиялық талдау. Антропометрия әдісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: Кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты адекватты құра алатын және арнайы мақсаттар үшін тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның компоненттері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі ретінде. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді талдау және өндіру бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді шығару. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Химиялық қосылыстар синтезі

    Мақсаты: Химиялық заттардың синтезін жоспарлауға, әзірлеуге және жүзеге асыруға, заттарды оқшаулау мен тазартудың негізгі әдістеріне, олардың даралығын анықтауға үйрету. Мазмұны: Заттарды бөлу және тазарту әдістері. Булау, тұндыру, сүзу, центрифугалау. Қатты, сұйық және газ тәрізді заттарды кептіру. Қайта кристалдау қатты кристалды заттардың қоспаларын тазарту және оқшаулау әдісі ретінде. Дистелдеу арқылы заттарды тазарту және бөлу. Дистелдеу түрлері. Вакуумды айдау ерекшеліктері. Айдау (сублимация), оның түрлері, әдістің физикалық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Гельминтология

    Мақсаты: Құрттардың пайда болу жолдары, сондай-ақ адамдардың, жануарлар мен өсімдіктердің паразиттік аурулары, оларды жою және паразиттік аурулармен күресу шаралары, алдын алу жолдары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Трематодтардың, цестодтардың, нематодтардың, акантоцефалдардың және олардың личинкаларының негізгі морфологиялық, биологиялық, экологиялық ерекшеліктері. Жалпы гельминтозды диагностикалау әдістері. Гельминттер мен олардың личинкаларының құрылымы жалпы препараттар мен схемалық схемаларға сәйкес. Соңғы, аралық, қайталама иесінде Гельминттердің даму кезеңдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Зоология

    Мақсаты: Жануарлардың алуантүрлілігі, олардың құрылымының ерекшеліктері, тіршілік әрекеті, тіршілік ету ортасына бейімделуі, таралу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру және оларды тиімді пайдалануға, табиғат қорын сақтау тәсілдеріне үйрету. Мазмұны: Жануарлардың негізгі түрлері мен кластарының өкілдері. Морфология, физиология, экология, этология. Өсу мен дамудың маңызы. Филогения. Таксондар, омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлардың систематикасы мен эволюциясы, жануарлардың экологиялық жүйелердегі орны мен рөлі, Медицинадағы және кәсіптік экономикадағы маңызы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Экономика, құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара әрекеттесуінің негіздері, экожүйелер мен биосфераның өнімділігі. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы кәсіпкерлік қызмет, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам өмірінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Субъектілердің Қазақстандық құқығын, міндеттері мен кепілдіктерін білу және сақтау, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеу. Ғылыми зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері

    Мақсаты: Адам психикасының жас ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімді зерттеу және игеру негізінде психологиялық ойлауды дамыту. Мазмұны: Психологияға кіріспе. Сана. Тұлға. Әрекет. Танымдық процестер. Ерік, эмоция, сезім психологиясы. Темперамент. Мінез. Қабілеттер. Психиканың құрылымы, функциялары, заңдылықтары, танымдық процестері, жағдайлары, факторлары, онтогенездегі психиканың даму механизмдері. Жас психологиясының әдіснамалық негіздері, түсініктері, категориялары, механизмдері, жас өзгерістерінің табиғаты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: Тілді іс-әрекетте қолданудың коммуникациялық құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Мамандықтың негізгі ұғымдары мен терминдері. Сөйлеу деңгейінің прагматикалық бірліктерінің жүйелері. Мамандық бойынша оқу-ғылыми жұмысты жазу және қорғау машықтары мен дағдылары. Химия және биология сабақтарында арнайы кәсіби бағдарланған материалды қолдануды талқылау. Шет тіліндегі мәтіндерді талдау. Кәсіби қызметте шет тілін қолдану мысалдары. Тілдік, танымдық және прагматикалық құзыреттіліктерді кеңейту көзі ретіндегі шет тілінің мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биологиядағы оқыту әдістемесі мен бағалау

    Мақсаты: Биологияны оқыту әдістемесінің негіздері және биологиядағы бағалау критерийлері туралы түсініктерді тереңдету. Мазмұны: Биологияны оқыту әдістемесінің даму тарихы. Биологияны оқытудың материалдық базасы. Биология әдістемесіндегі негізгі дидактикалық қағидалар. Мектеп пәнінде биологиялық ұғымдарды қалыптастыру және дамыту. Биологияны оқыту әдістері және оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Биология сабақтарында білімді тексеру және бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: Инклюзивті білім берудің қазіргі заманғы әлемдік және отандық теорияларымен танысу, болашақ педагогтарда инклюзивті оқытуды жобалау және ұйымдастыру бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Инклюзивті білім берудің әлеуметтік маңызы мен ерекшеліктері. Инклюзивті оқытудың заңдылықтары, принциптері мен модельдері, бұқаралық мектеп жағдайында инклюзивті білім беру қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар. Білім беру мекемелерінде инклюзивті оқытуды ұйымдастырудың тәсілдері мен технологиялары. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту үшін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және қолайлы орта құру әдістемесі. Инклюзивті білім беру ортасын құру мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары математика

    Мақсаты: Күрделі математикалық тақырыптарды әрі қарай зерттеу және оларды әртүрлі ғылыми және техникалық салаларда қолдану үшін қажетті деңгейде жоғары математиканы оқыту. Мазмұны: Жоғары математиканың негізгі бөлімдері: Аналитикалық геометрия, Математикалық талдау, Дифференциалдық теңдеулер, Дифференциалдық және интегралдық есептеу, ықтималдықтар теориясы, математикалық статистика және математикалық физика. Негізгі математикалық ұғымдар, есептерді шешу қағидалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дифферен-циалдық теңдеулер

    Мақсаты: Дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін зерттеу. Мазмұны: Қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі түсініктері мен анықтамалары. Бірінші және жоғары ретті теңдеулердің жекелеген түрлерін біріктіру әдістері. Дифференциалдық теңдеулер шешімдерінің бар болу теоремасы. Екінші және жоғары ретті сызықтық біртекті және әртекті дифференциалдық теңдеулерді тұрақты коэффициенттермен және олардың жүйелерімен біріктіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химиядағы оқыту әдістемесі және бағалау

    Мақсаты: Химияны оқыту әдістемесінің негіздері және химиядағы бағалау критерийлері туралы түсініктерді тереңдету. Мазмұны: Дидактика. Мектепте химияны оқытудың міндеттері мен заманауи тұжырымдамасы. Оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары. Химияны оқыту әдістері мен тәсілдері. Оқушылардың білімі мен іскерлігін бақылау түрлері. Бағалау құрылымы мен мазмұны. Оқыту құралдары. Оқушылардың білімін бағалау қағидалары, әдістері, міндеттері мен құралдары. Сыныптан тыс жұмыстар. Химия бөлімдерінің, бөлімшелерінің және тақырыптарының әдістемесін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндер

    Мақсаты: Кәсіби және әлеуметтік қызметтің серпінді өзгеретін жағдайларына тиімді бейімделе алатын, ұйымдастырушылық жұмыс пен басқару іс-әрекетінің дағдыларын меңгерген, көшбасшылық қасиеттерге ие және өзін-өзі жетілдіруге ұмтылатын заманауи кәсіби құзыреттіліктері бар кәсіби химик-мамандарды даярлау. Мазмұны: Эмоциялық интеллектті дамыту мектебі. Сезімталдық дағдылары (адамның мінез-құлқын болжау) эмоцияларды түсінуге негізделген. Стресс деңгейін бағалаудың заманауи әдістері. Ерікті мінез-құлықты дамыту стратегиялары. Ерік-мақсатқа жетуге және қиындықтарды жеңуге мүмкіндік беретін негізгі ресурс. Студенттердің ерік-жігерін тәрбиелеу тәсілдері. Студенттердің уақытын басқарудың табиғаты мен түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 12
  • Нанохимия

    Мақсаты: Нанотехнологиялардың объектілері болып табылатын наноөлшемді жүйелерді алу тәсілдері, олардың ерекше қасиеттері мен қолданылуы туралы терең білімді қалыптастыру. Мазмұны: Нанохимияға кіріспе. Нанохимия объектілерінің жіктелуі. Нанообъектілердің негізгі түрлері және олардың негізіндегі наножүйелер. Фуллерендер. Көміртекті нанотүтікшелер. Супрамолекулалық химия объектілері. Вискерлер. Бейорганикалық наноматериалдар. Манганиттер. Жоғары температуралы асқын өткізгіштер. Фотонды кристалл. Биокерамикалар. Алмазоидтар. Газ гидраттары. Газдардағы кластерлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі

    Мақсаты: Химия есептерін шешу әдістемесімен танысу және оларды шешу дағдыларын және логикалық ойлауды дамыту. Мазмұны: Химиялық есептердің түрлері мен құрылымы. Оқу процесінде химиялық есептерді қолдану әдістемесі. Әртүрлі типтегі есептерді шешу әдістемесін талдау. Сандық есептер. Эксперименттік есептер. Стандартты есептерді шешудің жалпы және жеке алгоритмдері. Мектептегі химия курсының түрлі бөлімдеріндегі есептерді шешу әдістері мен жеке алгоритмдер арқылы есептерді шешу әдістері. Стандартты есептерді шығармашылық есептерге айналдыру мысалдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шағын жинақты мектепке жаратылыс-тануды оқыту әдістемесі

    Мақсаты: Оқушыларды мектепте жаратылыстану пәндеріне оқытудың интеграцияланған тәсілін қалыптастыра отырып, жаратылыстану бағытындағы материалмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Мазмұн негіздері, материалдық жабдықтар, әдістер, жоғары сыныптарда жаратылыстану бағытындағы материалмен жұмыс формалары. Таңдау және құру ерекшеліктері. Жаратылыстану пәндерін оқытудағы интеграцияланған тәсілдің мәні. Оқытудың жобалық, зерттеу әдісін қолдана отырып, жаратылыстану пәндері бойынша әзірленген интеграцияланған сабақтардың мысалдары. Үйде жасалған жабдықтың сандық технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Комплексті қосылыстар

    Мақсаты: Комплексті қосылыстардың құрамы, құрылымы, номенклатурасы, түрлері және жіктелуі туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Комплексті қосылыстар туралы ілімнің негіздері. Комплексті қосылыстардың құрылымы. Комплексті қосылыстардың жіктелуі және номенклатурасы. Комплексті қосылыстардың изомериясы. Комплексті қосылыстардың химиялық қасиеттері. Комплексті қосылыстардың химиялық қасиеттері. Комплексті қосылыстар алу. Комплексті қосылыстарды қолдану. Комплексті қосылыстардың алынуы және қасиеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектепте ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

    Мақсаты: Ғылыми ойлауды қалыптастыру және зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылыми зерттеу кезеңдері. Теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдістемесі мен әдістері. Экспериментті жоспарлау әдістері, экспериментті құру және оның нәтижелерін өңдеу әдістері. Теориялық және эксперименттік зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстарды тұжырымдау. Инновациялық қызмет, ғылыми зерттеулерді енгізу және тиімділігі. Зерттеу нәтижелерін ресімдеу және қорғау ережелері. Химиялық процестерді модельдеу және есептеу эксперименті, химиялық әдістерді, алгоритмдерді және цифрлық технологияларды қолдана отырып, оқушылардың химиясы бойынша ғылыми жобалар мысалдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектепте химиядан олимпиадалық есептерді шешу әдістемесі

    Мақсаты: Химия бойынша түрлі күрделілік деңгейлеріндегі есептерді шешу саласында білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Қиындық деңгейінің жоғарылауы. Химиялық есептерді шешудің графиктік әдістері. Сандық есептерді шешу алгоритмдері. Күрделіліктің жоғары деңгейдегі есептерді шешудің алгебралық әдістері мен алгоритмдері. Өзіндік жұмыс дағдылары. Еспетерді шешудің өзіндік тәсілі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физиология және өсімдіктер биохимиясы

    Мақсаты: Өсімдік ағзасының биохимиялық процестері және олардың өсімдік өміріндегі маңызы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Өсімдік ағзасының өмірлік процестерінің заңдылықтары және өсімдіктердегі зат алмасу механизмдері. Биологиялық заттардың негізгі кластарының құрылымы, олардың өсімдік ағзасындағы қасиеттері мен жұмыс істеу механизмдері. Өсімдік ағзасындағы ақуыздардың құрылымы мен қызметі. Өсімдік ағзасындағы көмірсулардың құрылымы мен қызметі. Өсімдік ағзасындағы нуклеин қышқылдарының құрылымы мен қызметі. Липидтердің құрылымы және олардың өсімдік ағзасындағы қызметі. Өсімдіктердің тіршілік әрекеті процесінде түзілетін аралық заттар, қайталама метаболиттер және олардың маңызы. Биологиялық белсенді заттар. Өсімдік ағзасының химиялық құрамы мен физиологиясын зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аналитикалық химия

    Мақсаты: Жаратылыстанудың іргелі заңдары негізінде аналитикалық өлшеудің қағидалық әдістері мен тәсілдерін әзірлейтін заманауи аналитикалық химияның барлық аспектілері бойынша базалық білім беру. Мазмұны: Аналитикалық химияның негізгі түсініктері. Сынама дайындау мен іріктеудің жалпы мәселелері. Талдауда ион алмасу және сорбциялық әдістер мен экстракция әдісін қолдану. Бейорганикалық заттарды табу және анықтау. Органикалық заттарды талдау. Гравиметриялық талдау. Титриметриялық талдау. Титриметриялық талдаудың негізгі түсініктері. Қышқылды-негіздік титрлеу. Тұндыра титрлеу. Тотығу-тотықсыздану титрлеуі. Комплексонометриялық титрлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Цитология и гистология

    Мақсаты: Жасуша құрылысының негізгі заңдылықтарын қалыптастыру, тіндер жүйесінің құрылысы, қызметі және қызметі туралы идеялар. Мазмұны: Жасуша теориясы. Цитоплазманың құрылымы. Плазмалық мембрана. Жасушаның химиялық құрамы. Эндоплазмалық тор. Гольджи аппараты. Лизосомалар. Рибосомалар. Митохондрия. Пластидтер, Хлоропластар, Хромопластар, Лейкопластар. Жасуша ортасы. Жасуша орталығы. Ядро. Жасушалардың таралуы. Митоз жолдарының фазалары. Мейоз сатысының фазалары. Эпителий. Бедеулік эпителийі. Қан. Қан жасушалары. Лейкоциттер, белсенділік. Қанның жасалуы. Тығыз ұлпа. Майлы ұлпалар. Қаңқа фигурасы. Сүйек тіндері. Бұлшықет. Жүрек еті. Жүйке жүйесінің тіндері. Синапстар. Жүйке ұлпасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экологиялық зиянды заттар

    Мақсаты: Зиянды заттардың тірі жүйелерге химиялық әсерінің негізгі заңдылықтарын, экожүйелердің ластануын бақылау және талдау әдістерін, экотоксиканттардың экожүйелер мен тірі организмдерге түсуін және олардың трансформациясының өзгеруін, қоршаған ортаның жай-күйін талдау және бақылау жолдарын оқыту. Мазмұны: Зиянды заттардың тірі жүйелерге әсер етуінің негізгі заңдылықтары. Экожүйелердің химиялық заттармен ластануын бақылау және талдау әдістері. Ең көп таралған химиялық заттар мен қосылыстардың токсикологиялық қасиеттері. Экотоксиканттардың экожүйеге ену жолдары және оларды Биогеохимиялық циклге қосу процестері. Экожүйелердің күйін бақылау және талдау әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биохимия

    Мақсаты: Биологиялық молекулалардың химиялық құрамы, құрылымы мен қасиеттері, олардың тірі жүйелердегі функциялары мен метаболизмі туралы ғылымның негізгі теориялық мәселелері туралы білімді тереңдету. Мазмұны: Биохимияны зерттеу формалары және зерттеу әдістері. Тәуелсіз ғылым ретіндегі қазіргі биохимия қалыптасуының негізгі кезеңдері. Ақуыздар химиясы. Көмірсулар химиясы. Ферменттер. Дәрумендер. Майлар химиясы. Нуклеин қышқылдары. Зат алмасу. Биологиялық тотығу. Гормондар. Тек ақуыз алмасу. Күрделі ақуыздардың метаболизмі. Ақуыздар биосинтезі. Көмірсулар алмасуы. Май алмасу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Коллоидты химия

    Мақсаты: Дисперсті жүйелердің коллоидтық қасиеттері және фазалық бөлініс бетінде болатын процестер мен құбылыстардың физика-химиялық заңдылықтары туралы білім негізін қалыптастыру. Мазмұны: Коллоидтық химияға кіріспе. Молекулалық өзара әрекеттесу және фазалық беттердің ерекше қасиеттері. Дисперсті жүйелердің қалыптасуы. Дисперсті жүйелердің молекулалық-кинетикалық қасиеттері. Фазалық бөлініс бетіндегі адсорбция. Дисперсті жүйелердің электрлік қасиеттері. Коллоидтық жүйелердің оптикалық қасиеттері. Дисперсті жүйелердің тұрақтылығы. Лиофильді коллоидтық жүйелер. Аэрозольдердің, көбіктердің, эмульсиялардың құрылымы мен қасиеттері. Физика-химиялық механика негіздері. Қоршаған ортаны қорғаудың коллоидты-химиялық негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жеке даму биологиясы

    Мақсаты: Гаметалардың морфологиясы мен физиологиясы, эмбриогенездің негізгі кезеңдері, ұрықтандырудың биологиялық маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Жеке даму биологиясы пәнінің жалпы сипаттамасы. Жеке даму биологиясының әдістері. Туылуға дейінгі гаметогенез дамуы. Сперматогенез. Оогенез. Генезиске жалпы сипаттамалар. Мейоз. Жыныстық циклдің ерекшеліктері. Плацентарлы сүтқоректілердің жыныстық циклі. Ұрықтану. Гаметалардың қосылуы. Бластула. Бластула аккордтары. Қос нүктелерді бөлшектеу. Сүтқоректілердің жұмыртқаларының бөлшектенуі. Гаструляция. Нейруляция. Қосмекенділердің нейруляциясы. Эмбриональды индукция. Жүйке жүйесінің дамуы. Құстардың эмбриондық дамуы. Эмбрионнан кейінгі даму және қартаю. Қартаю процесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қоршаған орта химиясы

    Мақсаты: Жер шарының түрлі қабықшаларындағы табиғи физикалық, химиялық және биологиялық процестердің өзара байланысы туралы білім негізін қалыптастыру . Мазмұны: Кіріспе. Жердің геологиялық сфералары (литосфера, гидросфера, атмосфера). Экожүйелер. Экотоксиканттар. Ауыр улы металдар. Хлорорганикалық пестицидтер (инсектицидтер, гербицидтер, дефолианттар). Диоксиндер және диоксинтектес заттар. Полициклді ароматты көмірсутектер. Фосфорорганикалық пестицидтер (Инсектицидтер). Атмосфералық химия. Атмосфера ластануының антропогендік факторлары. Парниктік газдар. Радионуклидтер. Гидросфераның химиялық экологиясы. Экотоксиканттардың метаболизмі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Талдаудың физика-химиялық әдістері

    Мақсаты: Заттарды талдаудың қазіргі физика-химиялық әдістерінің теориялық негіздері туралы теориялық білім негіздерін және оларды нақты практикалық есептерді шешуде қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Спектрлік талдау әдістері. Талдаудың физика-химиялық әдістері, олардың мәні мен жіктелуі. Эмиссиялық спектроскопия. Абсорбциялық спектрофотометрия. Заттың құрамын анықтау әдістері. Рефрактометриялық талдау әдісі. Нефелометрия. Турбидиметрия. Электрохимиялық әдістер. Потенциометрия, оның мәні мен негізі. Потенциометрия әдісінің электродтары. Вольтамперметрия, оның негізі және мәні. Амперметрлік титрлеу және оны қолдану. Хроматография.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физикалық химия

    Мақсаты: Химиядағы физиканың негізгі ұғымдарын, заңдылықтары мен заңдылықтарын қамтитын берік, терең және тұрақты білімді, дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Термодинамиканың бірінші заңы. Термохимия. Гесс Заңы. Гесс заңының салдары. Жылу әсерінің температураға тәуелділігі. Термодинамиканың екінші заңы. Энтропия. Гиббс энергиясы. Гельмгольц энергиясы. Гиббс энтропиясы мен энергиясының температураға тәуелділігі. Химиялық реакцияның жылдамдығы және оған әсер ететін факторлар. Реактивтер концентрациясының реакция жылдамдығына әсері. Химиялық кинетиканың негізгі постулаты. Температураның химиялық реакция жылдамдығына әсері. Катализдік реакциялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы пәндер практикумы

    Мақсаты: Химия және биология саласындағы негізгі білімге сүйене отырып, химия және биология бойынша есептерді шешудің дағдылары мен машықтарын дамыту. Мазмұны: Химия және биология саласындағы біліктілік тестілеудің типтік мәселелерін шешу әдістері. Практикалық мәселелерді шешуге арналған химияның заңдылықтары мен заңдары. Есептерді құрастыру және шешу мысалдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өсімдіктер және жануар физиологиясы

    Мақсаты: Өсімдік ағзасының тіршілік әрекетінің негізгі заңдылықтары және оларды ауылшаруашылық, мәдени өсімдіктердің өнімділігін басқаруда қолдану туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Өсімдік ағзасының құрылымы мен қызметінің байланысы. Өсімдік ағзасының өмірлік процестерінің өзіндік ерекшеліктері. Өсімдіктердің су режимі. Өсімдіктердің көміртектік қоректенуі – фотосинтез. Фотосинтездің жарық және қараңғы фазалары. Фотосинтездік фосфорлану. Кальвин циклі. Өсімдіктердің тынысы. Тыныс алудың анаэробты және аэробты кезеңдері. Гликолиз. Кребс циклі. Субстратты фосфорлану. Өсімдіктердің минералды қоректенуі. Тыңайтқыштарды қолданудың физиологиялық негіздері. Өсімдіктердің өсуі және дамуы. Фитогормондар. Өсімдіктердің өсу қозғалысы. Өсімдіктердің төзімділігі. Өсімдіктердің қоршаған орта жағдайларына бейімделуі. Өсімдіктердің физиологиялық процестерін зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биоорганикалық химия

    Мақсаты: Ғылымның медицина, ауыл шаруашылығы, тамақ, химия және микробиология саласындағы практикалық міндеттермен байланысын анықтайтын органикалық қосылыстың құрылымы мен оның биологиялық қызметі арасындағы байланысты анықтау. Мазмұны: Табиғи және биологиялық белсенді қосылыстар кластары, құрамында оттегісі бар қосылыстар, көмір қышқылының туындылары, липидтер және глицерин туындылары, моносахаридтер және олардың полимерлері, бензопиран туындылары, құрамында оттегісі бар терпендер, құрамында азот бар және полифункционалды қосылыстар, амин қышқылдары мен пептидтер, нуклеозидтер, олардың туындылары мен аналогтары, алкалоидтар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық жазу мен адалдық қағидаларын түсінумен кәсіби ортада және қазақ, орыс және ағылшын тіліндегі социумда еркін қарым-қатынас жасау.
  • Оқу жетістіктерін бағалаудың құралдары мен сәйкес оқыту әдістемелерін анықтай отырып білім алушылардың ерекшеліктері мен сұраныстары есебімен жоспарлар құру және сабақтар жүргізу.
  • Ақпараттық және есептеу сауаттылығын меңгере отырып, ақпаратты талдау.
  • Химия заңдары мен теориялары негізінде химиялық процестер жүруінің негізгі заңдылықтарын түсіндіру.
  • Биологияның концепциялары, әдістері мен даму бастамалары негізінде тірі жүйелердің тіршілігі мен ұйымдасу деңгейлерін, олардың ерекшеліктері мен өмір сүруін түсіндіру.
  • Биологиялық процестер мен нысандарды бақылаудың, суреттеудің, сәйкестендіру мен жіктеудің әдістерін меңгеру.
  • Білім алушыларды оқу-танымдық шығармашылыққа ынталандыра отырып олардың әрекетін басқару және оларда салауатты және қауіпсіз өмір салтының қалыптасуына ықпал ету.
  • Пәнаралық байланыстарды, химия мен биологияның ғылыми-техникалық прогреспен өзара байланысын қолдана отырып химия және биология оқу сабақтарын жүргізу.
  • Заттардың құрлысы, құрамы мен физика-химиялық қасиеттері арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтау.
  • Химиялық заттар мен биологиялық нысандардың сапалық және сандық талдауының ғылыми зерттеулерінің әдістерін меңгеру.
  • Анықталмағандық жағдайларында жұмыс машықтары мен зерттемелік және кәсіпкерлік дағдыларын қолдану.
  • Формалды, формалды емес және информалды формаларда кәсіби үздіксіз білімді жоспарлай отырып кәсіби әрекетті жетілідіруде жеке қажеттіліктерді анықтау.
Top