Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01560 География в Павлодар педагогикалық университеті

  • Картография ГАЖ негіздерімен
    Несиелер: 6

    Жоспар және топографиялық карталар. Түсіру жерде. Топография мен картографияны анықтау. Курстың басқа ғылымдармен байланысы. Картографияның құрылымы. Топографиялық карталардың жоспары мен картасы ерекшеліктері. Картографиялық ғылымдар негізі: карттану, математикалық картография, картометрия, жалпыгеографиялық және тақырыптық карталарды жобалау және жасау, карталарды ресімдеу және компьютерлік дизайн, геоинформатика және ГАЖ негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геоақпараттық жүйелер
    Несиелер: 6

    Геоақпараттық технологиялар, жүйелер, геоақпараттық жүйелер ұғымы, ақпаратты жинау, өңдеу, өңдеу және жинақтау процестерінің жалпы сипаттамасы; геоақпараттық процестерді іске асырудың техникалық және бағдарламалық құралдары; функционалдық және Есептеу міндеттерін шешу модельдері; геодер базалары, атрибутивтік деректер; бағдарламалық қамтамасыз ету және бағдарламалау технологиялары; векторлық ирастралық деректер; қашықтықтан зондтау деректері; компьютерлік практикум. ГАЖ бағдарлама, карталар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 7

    Географиялық қабық, оның шекарасы, құрылысы, сапалы өзіндік ерекшелігі, дамудың негізгі кезеңдері. Жердің пішіні, өлшемі, қозғалысы және олардың географиялық салдары. Жердің ішкі құрылымы және шығу тегі. Географиялық қабықшаның құрылысы, қызмет етуі және дамуының жалпы заңдылықтары: литосфера, гидросфера, атмосфера, Биосфера, олардың компоненттері мен табиғи кешендер, олардың өзара әрекеттесуі мен өзара байланысы, қоршаған орта туралы ілім.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Метеорология және климатология
    Несиелер: 5

    Метеорологиялық шамалар және метеорологиялық құбылыстар. Метеорологиялық аспаптар. Атмосфера және атмосфералық процестер, оларды бақылау тәсілдері, ауа құрамы, атмосферадағы су, радиациялық теңгерім, бар алаңы және жел, атмосфераның жылу режимі, атмосфералық айналым, ауа массалары. Климат түзілу факторлары, жердің климаты, климаттың өзгеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Географиялық есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Жергілікті жоспардағы қашықтықты өлшеу. Жергілікті жерге бағдарлау. Абсолюттік биіктікті анықтау және жергілікті жоспар бойынша салыстырмалы биіктікті есептеу. Күннің жартылай шаршаған биіктігін анықтауға арналған есептерді шешу. Түрлі биіктіктегі температураны анықтауға арналған есептерді шешу. Ылғалдылықты, атмосфералық қысымды анықтау. Демографиялық міндеттерді шешу. Көші-қон сальдосын анықтауға арналған міндеттерді шешу. Анықтау ресурсообеспеченности.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық процестердің негізгі заңдылықтары. Ағза мүшелері мен жүйелерінің дамуының жас ерекшеліктері, олардың жеке даму кезеңдеріндегі реттелу механизмдері. Оқушылардың денсаулығын қорғау, сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормативтер мен талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туризмнің белсенді түрлері
    Несиелер: 4

    Белсенді туризм ұғымы. Белсенді туризм пәні. Белсенді туризм объектілері. Курстың пәні мен міндеттері. Туризм түрлері. Туристік маршруттың сипатына сәйкес туризм түрлері. Туризм түрлері және олардың белгілері. Әлеуметтік және элитарлық туризм. Ұйымдастырылған және ұйымдастырылмаған туризм. Дәстүрлі, экзотикалық және экологиялық. Белсенді және пассивті. Белсенді туризмнің маңызы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдалану негіздері
    Несиелер: 5

    Табиғи ғылымдар жиынтығы ретінде табиғат туралы ілім. Табиғат, қоғам және ойлау туралы ғылыми білімнің негізгі саласы; Өнеркәсіптік техника мен медицинаның теориялық негізі; философиялық материализм мен табиғатты диалектикалық түсінудің табиғи-ғылыми негізі.Әлемнің физикалық бейнесі және оның құрылымы. Қазіргі ғарыштық концепциялар. Происхождение Вселенной. Тірі және тірі емес табиғаттағы өзін-өзі ұйымдастыру; синергетика, зат және әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика гуманитарлық ғылымдар жүйесінде. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және қалыптастыру. Біртұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы. Тәрбиенің мақсаттары. Тәрбиенің құралдары, формалары және әдістері жүйесі. Педагог пен балалар ұжымының өзара әрекеті. Біртұтас педагогикалық процесте оқыту. Білім мазмұны. Ұйымдастыру формалары және оқыту әдістері. Ұйымдастырушылық-педагогикалық. Мектептің оқу-тәрбие үрдісіне ұйымдастыру-әдістемелік басшылық жасау және жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геоэкология және табиғатты пайдалану
    Несиелер: 4

    Ғаламдық экологиялық жүйе ретінде жердің дамуының маңызды заңдылықтары, жердің экожүйесін дамытудағы адам қызметінің рөлі. «Геоэкология», «табиғатты пайдалану» «жер геосферасы», «антропогендік әсер ету», «табиғи-техникалық жүйелер», «экологиялық дағдарыс» ұғымдары туралы ғылыми түсінік. Қазақстанның геоэкологиялық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік география
    Несиелер: 5

    Халықтар географиясының зерттеу объектісі, міндеттері. Халықтың есебі: ағымдағы есеп, жалпы халық санағы. Халық санының динамикасы. Мемлекеттердің демографиялық саясаты. Халықтың өсімін молайту. Халықтың табиғи қозғалысына әсер ететін факторлар. Халықтың этникалық құрамы. Әлем халқының нәсілдік құрамы. Еңбек ресурстарының сандық және сапалық сипаттамасы. Халықтың көші-қоны. Әлем халқының діни құрамы. Урбанизация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Географиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 10

    Табиғи аумақтық және аквальды кешендерді жалпы ғылыми экспедициялық зерттеудің әдістері мен тәсілдерін зерттеу, жазықтар мен таулардағы әртүрлі табиғи аймақтарда далалық зерттеулерді ұйымдастыру ерекшеліктері қарастырылады. Экспедициялық әдіс: алдын ала кезең, далалық кезең, деректерді камералдық өңдеу: олардың ұзақтығы мен мазмұны. Табиғи экожүйелерді кешенді зерттеу және ландшафтық картографиялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеу. Зерттелетін саладағы фактілер, құбылыстар, теориялар мен тәуелділіктерді білу және түсіну. Жалпы экология негіздері. Қазіргі заманның жаһандық мәселелері. Адам және биосфера. Урбоэкология. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ландшафттану биогеография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Ландшафттанудың концептуалды мәселелері, әртүрлі дәрежедегі геожүйелердің қалыптасу және қызмет ету теориясы. Биіктік белдік және көлденең аймақтылық. Табиғи-аумақтық кешендердің (ТАК) физикалық-географиялық дифференциациясы. Ландшафттар мен жер топырақтарының физика-географиялық дифференциациясының негізгі заңдылықтары; биоалуантүрлілік аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі жаратылыстану тұжырымдамалары
    Несиелер: 5

    Ерте өркениет дәуіріндегі әлем туралы білім мен түсініктің сипаты. Орта ғасырлардағы ғылым мен діндердің қарсы тұруы. Қазіргі ғылым негіздерін қалыптастыру. Микромир табиғаты. Қарапайым бөлшектер және іргелі өзара әрекеттесу. Өзін-өзі ұйымдастыру концепциялары. Синергетика. Әлемнің жалпы ғылыми көрінісі. Әлемнің жалпы бейнесі. Жер бетінде өмірдің пайда болу концепциялары. Тірі материяның құрылымдық деңгейлері. Өмір мәнінің тұжырымдамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Дамытушы-педагогикалық психологияның пәні, міндеттері және әдістері. Мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуы. Кіші мектеп оқушысының психикалық дамуы мен тұлғасын қалыптастыру. Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму және тұлғаның қалыптасуы. Жасөспірімдік кезеңдегі тұлғаның қалыптасуының психологиялық ерекшеліктері. Ересек жас психологиясы. Тәрбие психологиясы мақсатты процесс ретінде. Педагогтың тұлға және іс-әрекет психологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құрлықтар мен теңіздердің табиғат кешеңдері туралы ілім
    Несиелер: 10

    Табиғи-аумақтық және табиғи-аквальды кешендер: материктер, елдер, облыстар, мұхиттар, теңіз. Құрлықтың жалпы ерекшеліктері. Географиялық белдіктер және жер шарының аймақтары. Секторлық. Әртүрлі материктердегі географиялық аймақтанудың аймақтық көріністері. Географиялық орналасуы, рельеф және геологиялық тарих, тектоника, климат, судың ерекшеліктері, табиғи аймақтар, органикалық әлем, мұхиттар мен материктердің экологиялық мәселелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рекреациялық география
    Несиелер: 5

    Рекреациялық географияның негізгі ұғымдары. Рекреациялық географияның объектісі мен пәні-аумақтық рекреациялық жүйелер (ТРС). Бос және рекреациялық уақыт. Рекреациялық әлеует. Рекреациялық географиядағы картографиялық зерттеу әдісі. Рекреациялық ресурстар рекреациялық әлеуеттің маңызды құрамдас бөлігі ретінде. Рекреациялық ресурстарды анықтаудың күрделілігі. Рекреациялық ресурстардың туризмді дамытуға әсері. Аумақтың туристік-рекреациялық әлеуетін ұтымды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Периодтық жүйедегі элементтер химиясы
    Несиелер: 5

    Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесі және одан туындайтын элементтің және оның қосылыстарының негізгі сипаттамалары: ядроның заряды және атомның электрондық формуласы; ықтимал валенттілік, коваленттілік, тотығудың ықтимал дәрежесі; радиустың өзгеру сипаты, электртерістік, элементтердің және олардың қосылыстарының химиялық қасиеттері ПСЭ топтары мен кезеңдері бойынша; жанама топшадағы металдардың химиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кіші топтардың металдар химиясы
    Несиелер: 5

    І-VIII топтардың негізгі және қосалқы топшалары элементтерінің элементтердің, қарапайым заттардың, сутекті және оттекті қосылыстарының атомдарының сипаттамасы. І-VIII топтардың басты және жанама кіші топтары элементтерінің қасиеттерінің салыстырмалы сипаттамасы. F – отбасы элементтері (лантаноидтар, актиноидтар). Металл емес және металдарды алу Зертханалық практикада, технология және медицинада I-VIII топтағы элементтерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ландшафттану
    Несиелер: 5

    Ландшафттану-физикалық география курсының жалғасы болып табылады. Ол географиялық қабықты ұйымдастырудың негізгі модельдерін, ғылымның даму тарихын, әртүрлі типтегі табиғи геожүйелердің табиғи компоненттері мен элементтерін, олардың дифференциациясы мен интеграция факторларын, құрылымдық ұйымдастырылуын, ландшафттардың тұрақтылығын және оның басқа да қасиеттерін, сондай-ақ табиғи геожүйелердің жіктелуін қарастырады. Сонымен қатар физикалық-географиялық аудандастыру мәселелерін де зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен нысандары. Жобалау-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және таныстыру. Плагиат. Термодинамикалық қайталама көзі. Эссе. Баяндамалар. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғат ресурстары географиясы
    Несиелер: 5

    Кіріспе, негізгі ұғымдар, зерттеу объектісі және пәні. Табиғат пен қоғамның өзара қарым-қатынасы. Табиғатты пайдалану теориясы. Аумақтың табиғи-ресурстық әлеуетін бағалау. Минералдық-шикізат ресурстары. Энергетикалық ресурстар. Су ресурстары. Әлемдік мұхит ресурстары. Жер ресурстары. Климаттық ресурстар. Биологиялық ресурстар. Рекреациялық ресурстар. Қазақстанның табиғи ресурстары. ЕҚТА. Ресурстарды пайдаланудың экологиялық-құқықтық режимі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ТМД және Қазақстанның экономикалық географиясы
    Несиелер: 5

    ТМД құрылуы. Интеграциялық құрылымдар. Аумақтың қалыптасуы, экономикалық-географиялық орналасуы, әкімшілік-аумақтық құрылысы. Халық саны, саны, динамикасы, демографиялық жағдайы. Көші-қон процестері. Қоныстандыру ерекшеліктері. Еңбек ресурстары., ТМД елдері мен Қазақстан халқының өмір сүру деңгейімен әлеуметтік-экономикалық жіктелуі. Экономиканың даму ерекшеліктері мен құрылымы. Экономиканың даму ерекшеліктері мен құрылымы. Отын өнеркәсібі. Экономикалық әлеует. Отын-энергетика, өнеркәсіптің шикізат салаларының жетекші рөлі Қазақстан шаруашылығы салаларының даму факторлары және аумақтық ұйымдастырылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    География дидактикасының негіздері. Географиялық ұғымдарды қалыптастыру және дамыту; пәнаралық байланыстар; оқытудың әдістері мен әдістемелік тәсілдері; оқу үдерісін ұйымдастыру формалары; мектеп бағдарламалары мен оқулықтарының мазмұны, құрылымы және оларды талдау; мектептегі географияның негізгі бөлімдерін оқыту әдістемесі; қазіргі мектептегі географиялық білім беру жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағзалар мен қоршаған орта
    Несиелер: 5

    Популяцияның өміршеңдік шектері: демографиялық белгісіздік, орта, "апатты", Гудман, Беловски және т.б.-дың генетикалық моделі, популяцияның өміршеңдігін генетикалық талдау. Популяцияны сақтау стратегиясы. Құрып кету қаупі төнген түрлердің санаттары мен критерийлері. Өсімдіктерді, жәндіктерді, балықтарды, құстарды, Сүтқоректілерді тасымалдау және жерсіндіру. Балық, шаян тәрізділер, құстар, сүтқоректілер т.б. популяцияларын шамадан тыс пайдалану экожүйені талдауға арналған статистикалық әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Геодезия негіздері
    Несиелер: 7

    Жердің түрі мен пішінітуралы түсінік. Жазықтықтағы жер бетінің бейнесі. Масштабтар шартты белгілер. Жер бедері және оның топографиялық карталар мен жоспарлардағы бейнесі. Бағыттарды бағдарлау. Тікелей және кері геодезиялық есептер. Жоспарлы-биіктік геодезиялық желі туралы түсінік. Жергілікті жерде геодезиялық желілердің нүктелерін бекіту. Теодолиттік жүрістің түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан және ТМД елдерінің физикалық географиясы
    Несиелер: 7

    ФТМД және Қазақстанның физика-географиялық аудандастыру. Физикалық-географиялық дифференциация, табиғи-аумақтық кешендер (КБП), Қазақстанның өңірлік КБП. ТМД және Қазақстан ландшафтары және оларды қорғау. Қазақстанның климат және климат құраушы факторлары. Қазақстанның ішкі сулары. Өзендері. Көлдер. Мұздықтар. Жер асты сулары. Қазақстан Топырағы. Топырақты қорғау. Қазақстанның Өсімдіктері. Жануарлар әлемі. Биіктік белдігі. Қазақстанның табиғи аймақтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 6

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Табиғатты ұтымды пайдалану
    Несиелер: 5

    Табиғатты қорғау туралы, табиғатты пайдалану туралы түсінік. Табиғат пайдалану түрлері. Табиғи ресурстардың өнімділігі мен құндылығын сақтау және арттыру. Ұтымды пайдалану мен кеңейтілген ұдайы өндіруді қамтамасыз ету. Халық шаруашылығына шикізат пен энергия жеткізу үшін қажетті табиғи жағдайлар мен ресурстарды сақтау. Адамдардың еңбек және демалыс жағдайларын жақсарту. Табиғи кешендерді, тірі және жансыз табиғаттың көрікті объектілерін сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биогеография
    Несиелер: 6

    Биогеография пәні мен міндеттері. Биосфера туралы түсінік. Қауымдастықтардағы ішкі және түраралық өзара қарым-қатынастар. Құрлықтың тірі жамылғысының дифференциациясының географиялық заңдылықтары. Ландшафттанудың концептуалды мәселелері, Әртүрлі дәрежедегі геожүйелердің қалыптасу және қызмет ету теориясы. Биіктік белдік және көлденең аймақтылық. Физикалық-географиялық дифференциация, табиғи-аумақтық кешендер (КБП). Ландшафттар мен жер топырақтарының физика-географиялық дифференциациясының негізгі заңдылықтары; биоалуантүрлілік аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұғалімнің кәсіби бағыттары
    Несиелер: 6

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Оқыту мен оқытуда АКТ қолдану. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және үйрету. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіп географиясы
    Несиелер: 10

    Өндірістің технологиялық және экономикалық аспектілерінің мәні, олардың шаруашылықтың маңызды салаларының географиясына әсері. Ресурстардың табиғи жағдайлары мен экономикалық жағдайлардың өнеркәсіптік өндірісті ұйымдастыруға әсері. Өндірістік кәсіпорында өндірісті ұйымдастыру. Ауыр және жеңіл өнеркәсіптің салалық құрылымы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемнің экономикалық географиясы
    Несиелер: 10

    Әлемнің экономикалық географиясы курсын оқу студенттердің теориялық және практикалық білімді игеруіне және аумақтық әлеуметтік-экономикалық жүйе ретінде әлеуметтік-экономикалық география саласында дағдыларды игеруіне негіз болып табылады. Пәнді оқу әлем елдерінің әлемдік экономика туралы тұтас түсінігін алуға, экономикалық-географиялық ойлау принциптерін меңгеруге, ағымдағы әлеуметтік - экономикалық жағдайды дұрыс бағалауға және дұрыс шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Елтану
    Несиелер: 5

    Жаһандық кеңістіктік құрылымдар және елтану. Елтанудағы аумақ. Елдің географиялық орналасуы.Табиғат, тарих және ел мәдениеті. Ел дамуының саяси және экономикалық жағдайлары. Елтанудағы Инфрақұрылым. Елтанудағы шаруашылықтың аумақтық құрылымы. Елтанудағы салыстыру және типология. Еуропа мен Азияның аймақтық елтану сипаттамалары. Америка, Африка және Австралияның аймақтық елтану сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи география
    Несиелер: 5

    Тарихи динамикадағы өткен дәуірдің физикалық, әлеуметтік-экономикалық, мәдени, саяси географиясын зерттеу. Тарихи кезеңдеу. Материалдық және материалдық емес сала. Өркениет ошақтарының даму кезеңдері. Ойкумен ұғымы. Шығыс және батыс мәдениеті мен өркениетінің ерекшеліктері. Географиялық ғылымның дамуы. Орта ғасыр, жаңа уақыт және қазіргі заман дәуіріндегі әлемнің саяси картасының өзгеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғи және мәдени мұра географиясы
    Несиелер: 6

    Кіріспе. Мұра географиясының жалпы мәселелері. Мұра туралы түсінік, оны зерттеудің өзектілігі. Мұралардың негізгі категориялары: табиғи, мәдени және табиғи-мәдени, материалдық емес мәдени мұра, олардың өзара байланысы және ерекше белгілері. Мұра саласындағы саясат. Мемлекеттің, қоғамның және жеке тұлғаның мұраны сақтауға жауапкершілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 6

    Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқытуды бағалау және оқыту үшін бағалау. Оқыту мен оқытуда АКТ қолдану. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес сабақ беру және оқыту. Оқытудағы менеджмент және көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Күнделікті кәсіби іс-әрекетке және магистратурада үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білім алу дағдыларына ие.

  • Код ON10

    Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.

  • Код ON3

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, білім беру процесіне инновацияны енгізу нәтижелерін талдау және бағалау кезінде пайымдау үшін ақпарат жинайды және түсіндіреді.

  • Код ON2

    Кәсіби деңгейде географияны және сабақтас ғылымдарды оқытуда инновациялық технологияларды кәсіби деңгейде мақсатты және жүйелі қолданады

  • Код ON8

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді, оқу процесінің мазмұнын Қазақстанның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарымен үйлестіреді..

  • Код ON4

    Оқу үрдісіндегі оқу және практикалық және кәсіптік міндеттерді шешуде теориялық және практикалық білімдерді, оқушының жеке дамуын реттеу үшін педагогикалық зерттеулерді қолданады.

  • Код ON6

    Ғылыми зерттеулердің және академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды далалық географиялық зерттеулерді жоспарлау және тұжырымдау, оқу іс-әрекеттері мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қолданады.

  • Код ON1

    Табиғат пен қоғамның негізгі географиялық заңдылықтары мен даму заңдылықтарын, елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдай туралы білімдерін көрсетеді.

  • Код ON7

    Психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді педагогикалық бақылауды жүзеге асыруда, нәтижелерді түсіндіруде, фактілер, құбылыстар, теориялар мен олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер туралы білімдер мен түсініктерді қолданады

  • Код ON9

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.

Top