Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01406 Кәсіптік оқыту педагогін даярлау в Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пән жоғары мектеп педагогикасының бағыттарын, зерттеу құрылымын, жалпы гносеологиялық оқу-жаттығулар жүйесін қарайды; кәсіптік-педагогикалық диалог құралдарын пайдалану арқылы педагогиканы дамытудың жаңа әдістері мен эмпирикалық базасын; онтогенез кезеңдерінде жеке тұлғаны қалыптастыру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәжірибелік мәліметтерді статистикалық өңдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Кәсіптік оқыту педагогін даярлау саласында тәжірибелік жинақтарды өңдеудің ғылыми зерттеудің теориялық тәсілдері, принциптері мен логикасы, ғылыми этиканың негіздері, ғылыми зерттеудің теориялық және эксперименттік әдістері, ІТ-технология арқылы пәндік білімдерді интеграциялау мүмкіндіктері қарастырылады. Статистикалық деректерін өңдеу, презентациялау әдістерін меңгеру, магистрлік диссертацияға қойылатын талаптарды орындау және нәтижені көпшілік алдында тиянақты хабарлау дағдылары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курс магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалдық құзыреттерін қалыптастыру арқылы ғылыми таным шекарасын кеңейтуге бағытталған; филология ғылымының жаңа бағыттарын дамыту үшін шетел тілі ресурстарымен өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін интерпретациялау дағдыларын жетілдіру және ұлттық және халықаралық білім беру кеңістігінде ғылыми жетістіктерді мойындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері
    Несиелер: 6

    Қазақстан Республикасының Білім беру саласындағы заңнамасы, жоғары мектептің білім беру тұжырымдамалары, жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастырудың әдіснамалық негіздері, оқыту үдерісін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен заңдылықтары, кәсіптік оқыту педагогін даярлау үдерісінің әдістемелік негіздері, ЖОО-да оқу-тәрбие үдерісін технологияландыру қарастырылады. Педагогикалық бақылауды ұйымдастыруда шығармашылық білімдерді, тиянақты хабарлауды, ұғымдар мен тәсілдерді қолдану арқылы сипатталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пән адамзаттың түрлі дәуіріндегі философиялық ойлардың даму үрдістерін оқытады. Ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейінгі философиялық ұғымдар мен теориялар, олардың қазіргі ғылымға әсері қарастырылады. Негізінде пәнді оқыту тарих философия және ғылым жатыр философиялық пайымдау, әлемнің ғылыми көрінісін қамтамасыз ететін тұрақты жаңарту шекараларын ғылыми таным.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән менеджмент психологиясының негізгі ұғымдарын, басқаруды психологиялық қамтамасыз етуді әлеуметтік қызметтің ерекше түрі ретінде қарастырады; қазіргі заманғы психологиялық басқарудың, әлеуметтік әріптестермен ынтымақтастықтың тиімді стратегияларын таңдаудың бағыттары мен қағидаттары; педагогикалық-психологиялық білімнің ерекше заңдылықтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби педагогикадағы зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    ІТ-технология және пәндік білімдерді интеграциялау арқылы кәсіби педагогикадағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастырудың негізгі ұғымдары, кезеңдері, құралдары мен әдістері, ғылыми этиканың негіздері қарастырылады. Педагогикалық зерттеу жұмыстары нәтижелеріне қатысты ғылыми баяндамалар және олардың нәтижесін көпшілік алдында тиянақты хабарлау дағдылары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік мектеп оқулықтарын құрастырудың дидактикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіптік оқыту саласында оқулық ұлтты қалыптастыратын феномен, оқулық жасаудағы басшылық негіздері, төл оқулықтың тілімізді ғылыми тілге айналдырудағы рөлі, ұғымдарды, терминдерді қалыптастырудағы ұстанымдар мен критерийлер, оқулыққа қойылатын әдістемелік талаптар, оқулық сапасының көрсеткіштерін, мазмұнын бағалау қарастырылады. Оқулықтардың мазмұнын талдау, сараптау нәтижелерін көпшілік алдында жариялауды ұйымдастыру және одан әрі жалғастыру жолдары сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіптік оқыту үдерісінде цифрлық білім ресурстарын пайдалану әдістері
    Несиелер: 6

    Кәсіптік оқытуда АКТ, электрондық білім беру орталары, ғылыми-шығармашылық жоба жұмыстарына қажетті түрлі қолданбалы бағдарламалар, оқытуға және кері байланыс орнатуға арналған веб-саймандар, ЦБР-ды іздеу, таңдау қолдану әдістері қарастырылады. Ғылыми - шығармашылық жұмыстарында ЦБР-ды пайдалану арқылы шетел тілін меңгеру, алға қойылған мақсатқа жету жолын көпшілік алдында нақты және тиянақты жалғастыру жолдары сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби саланың элективті курстарын жобалау проблемалары
    Несиелер: 5

    Кәсіби сала бойынша элективті пәндердің оқу мақсатын, міндеттерін, әдістерін, формасы мен мазмұнын анықтау, сабақты ұйымдастыру, дидактикалық мақсаттарды қамтитын оқу үлгілерін құрастыру тәсілдері қарастырылады. Элективті курсты жасақтауда әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойлардың негізінде өз пікірін білдіру, көпшілік алдында нақты және тиянақты жинақтап хабарлау дағдыларын қалыптастыру және одан әрі жалғастыру жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпке оқытуда компьютерлік технологияларды қолдану
    Несиелер: 6

    Кәсіптік оқыту үдерісінде АКТ-ның қолданудың дидактикалық мүмкіндіктері, электронды білім беру орталары, ЦБР және олардың түрлерін оқыту үдерісінде ұтымды қолдану жолдары, түрлі қолданбалы бағдарламасының мүмкіндіктерін кәсіптік білім саласын дамытудағы, шетел тілін меңгерудегі рөлі қарастырылады. АКТ-ны кәсіпке оқытуда қолдану дағдыларын меңгеру арқылы ақпараттық мәдениетін көрсету, пәндік және пәнаралық білімдерін интеграциялау сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіптік оқыту педагогін даярлау үдерісіндегі білім сапасын бағалау жүйесі
    Несиелер: 5

    Кәсіптік оқыту педагогін даярлауда білім сапасын бағалау жүйесін меңгеру, логикалық ойлауы, білім алушылардың білімін бақылау мен бағалау нәтижелерін теориялық талдау әдістері қарастырылады. Білім беру ортасы субъектілерінің ұжымдық жұмыстары, тұлғааралық қарым-қатынастарын ұйымдастыру тәсілдері, бағалауға қатысты білімін шығармашылықпен қолдану, кәсіби қызметінде туындаған проблемаларды шешу мүмкіндіктері, пәндік және пәнаралық білімдерін интеграциялау жолдары сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім алушылардың шығармашылық жобаларын ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Заманауи шығармашылық жобаларды жасау үшін инновациялық ізденістерді ұйымдастырудың әдістемелік ұстанымдары, жобалардың түрлері, зерттеу және ақпараттық, шығармашылық, рөлдік, зияткерлік және практикалық сипаттағы жобаларды ұйымдастыру және орындау әдістемесі, жобалау-зерттеу қызметінің ерекшеліктері қарастырылады. Кәсіптік оқыту педагогін даярлауды одан әрі жалғастыру үшін білім мен түсініктің қажеттілігімен сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіптік саладағы білім сапасын бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Кәсіптік салада алған білімдерін бағалаудың өлшемдік тәсілі, сапалы білім алуға мүмкіндік беретін өлшемдерді құрастыру жолдары, оқу нәтижесіне бағытталған білім беру үдерісінің барлық қатысушыларының бір-бірімен байланысқан бақылау-бағалау әрекеттерінің жүйесі қарастырылады. Бағалауға қатысты білімін, түсінігін шығармашылықпен қолдана отырып, кәсіби қызметінде туындаған проблемаларды шешу мүмкіндіктері, пәндік және пәнаралық білімдерін интеграциялау жолдары сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте кәсіпке оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқушылардың танымдық мүмкіндіктеріне сәйкес оқу пәнінің мазмұны, кәсіптік оқыту педагогін даярлаудың нақты мақсаттары, қойылған мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған оқыту, критериалды бағалаудың тиімді әдістері, ұйымдастырушылық формалары, ақпараттық оқытудың құралдары, практикада қолданудың ғылыми негіздері қарастырылады. Жоғары мектепте әдістемелік оқыту әдістерін меңгеру мақсатында кәсіптік оқыту саласын жаңартатын білімдер мен инновациялық технологиялар сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіптік білім беру процесін гуманизациялау
    Несиелер: 6

    Кәсіптік оқыту педагогін даярлау жүйесіндегі оқу үдерісін гуманизациялауды ғылыми түсіну, мақсатты бағдарлар, принциптер, технологиялық негіздер және Кәсіптік оқыту педагогін даярлау жүйесіндегі оқу үдерісін гуманизациялаудың тиімділігіне қойылатын талаптар негізінде шығармашылық тұрғысында өзін-өзі дамыту қарастырылады. Кәсіптік жағдаяттар - кәсіптік оқыту педагогін даярлау саласында одан әрі оқуды жалғастыру тәсіліне баулиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіби дайындық жүйесіндегі контекстік оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Кәсіби дайындық жүйесіндегі контекстік оқыту технологиясының теориялық негіздері, контекстік оқыту технологиясының мәні, бағыттарының мәнділік негіздемесі, білімдерді интеграциялау арқылы кәсіби жағдайларда пайдалану, контекстік оқытудың принциптері, түрлері, формалары, әдістері, оқыту технологиясының базалық санаты қарастырылады. Кәсіптік оқыту педагогін даярлау саласында одан әрі оқуды жалғастыру үшін пәндік білімдерін интергациялау арқылы кәсіби деңгейін жетілдіруді көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шағын және орта бизнес негіздері
    Несиелер: 6

    Кәсіптік салада шағын және орта бизнестің негізгі проблемалары, дамуы, мемлекеттің негізгі буыны, экономикалық өсу жағдайлары, деңгейі, құқықтық қолдау, жалпы ішкі өнім, материалдық және материалдық емес ресурстар, мораторий, ерікті сақтандыру, нарық конъюнктурасы, бәсекелестік, критералды бағалау қарастырылады. Жаңа идеялармен сипатталатын бизнес пен кәсіпкерліктің негіздері, әрі қарай оқуды дербес жалғастыруға жаңа серпін береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу және академиялық хат
    Несиелер: 5

    Модуль болашақ маманның АКТ құзыреттілігі қалыптасытыруға, білім сапасын бағалауды, көркемдік білім сапасын дамытудағы рөлін, АКТ-ны дизайнерлік және визуалды оқытуда қолдану дағдыларын меңгеру арқылы ақпараттық мәдениетін көрсетуді, білім алушылардың алған білімдерін бағалаудың өлшемдік тәсілі, бақылау-бағалау әрекеттерінің жүйесін, тәжірибелері мен қазіргі ахуалы, жолдары, классикалық және заманауи өнер дизайны қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогтың кәсіби мәдениеті
    Несиелер: 5

    Педагогтың тұлғалық бейнесі, кәсіби мәдениетінің құрамды бөліктері, педагогтың әдеп және педагогтық қарым-қатынас, педагогтың шеберлігі, зияткерлігі, өзін-өзі, кәсіби тұлғалық дамуын басқаруы, педагогтың әлеуметтік-психологиялық бағыттары, контекстік оқытудың принциптері, педагогикалық центрациясы қарастырылады. Орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде зерттеу жұмыстарын игеру және оқытуды одан әрі оқуды жалғастыру сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 6

    Кәсіптік салада бизнестің және кәсіпкерліктің жалпы теориялық негіздері, анықтамалар мен терминдер, кәсіпкерлік мотивтері, әлеуметтік-экономикалық сипаттамалары, инновациялық кәсіпкерлік, шағын кәсіпкерліктің жұмысын критералды бағалау, кәсіпкерліктің жағдайларын талдау, мемлекеттік қолдау, Қазақстан Республикасында шағын және орта бизнес көрсеткіштері қарастырылады. Жаңа идеялармен сипатталатын бизнес пен кәсіпкерліктің негіздері, әрі қарай оқуды дербес жалғастыруға жаңа серпін береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіптік оқыту педагогін даярлауда интегративті тәсілдің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Интегративті оқыту оппозицияларың әр түріндегі синтезі ретінде, олардың арасындағы қарама-қайшылықтарды шешу білім беру үдерісі мен оның субъектілерінің (педагогтар мен оқушылардың) шығармашылық тұрғысында өзін-өзі дамытуы, интегративтік оқытудың теориялық негіздері және жетекші білім беру технологиялары қарастырылады. Кәсіптік жағдаяттар Кәсіптік оқыту педагогін даярлау саласында одан әрі оқуды жалғастыру үшін интегративті тәсіл ретінде сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON5

    кәсіптік оқыту педагогін даярлау саласында одан әрі оқуды жалғастыру үшін пәндік білімдерін интергациялай біледі

  • Код ON1

    зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде кәсіптік оқыту педагогін даярлау саласындағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді, зерттеу әдістерін игеруді көрсетеді

  • Код ON3

    әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, өз пікірін қалыптастыруда ақпараттық мәдениетін, шетел тілін меңгеруін көрсетеді

  • Код ON2

    барынша кең пәнаралық контексте стандартты емес жағдайларда өз білімін, түсінігі мен шығармашылық қабілетін пайдаланады

  • Код ON4

    идеяны, қорытындылар мен проблема шешімдерін көпшілік алдында нақты және тиянақты хабарлауды ұйымдастырады

Top